Atesz19872007-08-09 13:56:13 // 3901
Jó, azért tegyük hozzá, hogy lassan tíz éve pihen a komolyabb motorfejlesztés... Annyira rátelepdtek a régi technológiára, mint a VW a TDI-re... Tulajdonképpen, kis túlzással mondhatjuk, hogy a mostani TDI-k alig külömböznek a 15 évvel korábbitól, közben mások nagy erőkkel fejlesztettek. Ezzel szerintem nicns is semmi baj, ami jó, az jó, felesleges költeni a fejlesztésre. Higgyétek el, nem vagyunk okosabbak az AR menegereinél, Ők is rájöttek már sokkal előttünk, hogy a konkurens cégek elérték az Alfák teljesítményét (10 év alatt....), és lépni fognak az ügyben. nem értem, miért nem látjátok, hogy mekkorát fognak robbani az olaszok a közeljövőben... Pedig sztem, aki egy kicsit is követiaz eseményeket, az láthatja, hogy valami készül a háttérben (modell bejelentések,teljesen új, és egyedülálló motorpaletta, és gondolom a futomű terén is láthatunk majd előe lépést).
mesa2007-08-09 13:56:01 // 3900
Nem t'om...
Én a Juniortól nem várok semmit. Egy Opel Corsa OPC is kemény dió lesz neki, nem hogy egy erős Clio !
Én a Juniortól nem várok semmit. Egy Opel Corsa OPC is kemény dió lesz neki, nem hogy egy erős Clio !
Tedi2007-08-09 13:53:59 // 3899
A másik, hogy nem látom, hogy másfele mennének el.
Na ez jó magyaros lett, éljen a kommunikáció szak :)))
Szóval azt nem látom, hogy a sportosság irányába mozdulnának el. Ez alól kivétel a 8C és a Junior. De ez szvsz még édeskevés.
Na ez jó magyaros lett, éljen a kommunikáció szak :)))
Szóval azt nem látom, hogy a sportosság irányába mozdulnának el. Ez alól kivétel a 8C és a Junior. De ez szvsz még édeskevés.
Tedi2007-08-09 13:52:12 // 3898
Nekem ezzel egy bajom van. Najó, kettő.
Az egyik, hogy tényleg igazad van, bár a 8C-re én azért büszke lennék és nem keresném benne minden áron a rosszat :)
A másik, hogy nem látom, hogy másfele mennének el. Ami engem a jövő Alfái közül lázba hozott az a Junior a kisköbcentis turbómocikkal. De ennyi. A 159 GTA meg nem lesz méltó a GTA elnevezésre. Főleg, ha V6-ban gondolkodnak és ekkora súly mellett.
Az egyik, hogy tényleg igazad van, bár a 8C-re én azért büszke lennék és nem keresném benne minden áron a rosszat :)
A másik, hogy nem látom, hogy másfele mennének el. Ami engem a jövő Alfái közül lázba hozott az a Junior a kisköbcentis turbómocikkal. De ennyi. A 159 GTA meg nem lesz méltó a GTA elnevezésre. Főleg, ha V6-ban gondolkodnak és ekkora súly mellett.
mesa2007-08-09 13:48:19 // 3897
A jövő Alfáihoz kapcsolódó hír :
FIAT Bravo SUV, AR alapokon :
http://www.origo.hu/auto/20070809-jon-a-fiat-bravo-suv.html
FIAT Bravo SUV, AR alapokon :
http://www.origo.hu/auto/20070809-jon-a-fiat-bravo-suv.html
Tibe2007-08-09 13:48:08 // 3896
A 159-esre büszkék lehetnek. :) Jól sikerült modell.
Ferko2007-08-09 13:44:49 // 3895
"Az a baj, hogy csak rószaszín szemüveg mögül nézed a dolgokat. :)"
Ööööööö.....igen, lehet, hogy ez így van. :-))))))))))
Ööööööö.....igen, lehet, hogy ez így van. :-))))))))))
BeeGee2007-08-09 13:38:37 // 3894
Fájó az őszinteség..
De egyetértek.
De egyetértek.
mesa2007-08-09 13:34:18 // 3893
Az a baj, hogy csak rószaszín szemüveg mögül nézed a dolgokat. :)
Én viszont megmondom őszintén :
Jelenleg nincs semmi az AR háza táján, amire annyira büszke lehetne !!!
- motorok : semmi extra. konkurenciával azonos, vagy gyengébb teljesítménnyel
- futómű : semmi extra. Van 4wd, de azért messze nem egy Lancer Evo vagy STi hajtáslánc ...
- beltér : lassan olyan arctalan, mint egy Saab
- külcsín : itt lehetne büszkeség, ha a 159 orrát nem sütik el 3x
- 8C : A Ferrari kasztniépítője rakja össze, Ferrari / Maserati motorral, hajtáslánccal. Csak egy embléma meg a design különbözteti meg.
- biztonság : erre lehet jelenleg alapozni
- sportosság : a fentebb említett gyenge motorpaletta, valamint a biztonság miatt megnövelt tömeg miatt eltűnt. A versenypályán is csak kínlódnak. Lassan azemberek nem asszociálnak többet AR névre e szó hallatán
Én viszont megmondom őszintén :
Jelenleg nincs semmi az AR háza táján, amire annyira büszke lehetne !!!
- motorok : semmi extra. konkurenciával azonos, vagy gyengébb teljesítménnyel
- futómű : semmi extra. Van 4wd, de azért messze nem egy Lancer Evo vagy STi hajtáslánc ...
- beltér : lassan olyan arctalan, mint egy Saab
- külcsín : itt lehetne büszkeség, ha a 159 orrát nem sütik el 3x
- 8C : A Ferrari kasztniépítője rakja össze, Ferrari / Maserati motorral, hajtáslánccal. Csak egy embléma meg a design különbözteti meg.
- biztonság : erre lehet jelenleg alapozni
- sportosság : a fentebb említett gyenge motorpaletta, valamint a biztonság miatt megnövelt tömeg miatt eltűnt. A versenypályán is csak kínlódnak. Lassan azemberek nem asszociálnak többet AR névre e szó hallatán
BeeGee2007-08-09 13:30:35 // 3892
Nem úgy értem, hogy rossz váltó, hanem hogy nincs tovább.
Nem jó, hogy a márkaszervizek reszketve várják, hogy mikor jön egy szétnyirt váltós 2.4, mert épp job dizelt tankolnak bele :)
Pont ezért nem is piszkálták az új 2.4esek nyomatékmaxát, csak széesítették a görbéjét, mikor a teljesítményét feltolták 210Le-re.
Nem jó, hogy a márkaszervizek reszketve várják, hogy mikor jön egy szétnyirt váltós 2.4, mert épp job dizelt tankolnak bele :)
Pont ezért nem is piszkálták az új 2.4esek nyomatékmaxát, csak széesítették a görbéjét, mikor a teljesítményét feltolták 210Le-re.
tipoatti2007-08-09 13:28:36 // 3891
ööö... ja,igen. Hát, legyünk őszinték, nem'tom... azért a BMW hajtásláncok KÖZELÉBEN sem vagyunk... csak a design meg a tradíciók maradtak - ez utóbbi is tényleg csak elméletben, meg emlékekben...
Tibe2007-08-09 13:27:42 // 3890
Győzök visszaolvasni annyit írtatok pár óra alatt :))
mesa2007-08-09 13:27:09 // 3889
A Leon Cuprat is viszik, mint a cukrot a Golf hasonteljesítményű felépítményéhez képest.
Azon vacilálni, hogy saját maguknak teermtenek-e konkurenciát azért értelmetlen,mert a fúzió után bármelyik eladásából pénz csordogál !!!
Az pedig a mai világban még a németeknek / olaszoknak is tökmindegy, hogy milyen márka eladása révén...
Még egy hozzászólás: több északolasz BMW-t látni, mint AR-t egész olaszországban. Na, puff, ennyit a nemzeti öntudatról.
Azon vacilálni, hogy saját maguknak teermtenek-e konkurenciát azért értelmetlen,mert a fúzió után bármelyik eladásából pénz csordogál !!!
Az pedig a mai világban még a németeknek / olaszoknak is tökmindegy, hogy milyen márka eladása révén...
Még egy hozzászólás: több északolasz BMW-t látni, mint AR-t egész olaszországban. Na, puff, ennyit a nemzeti öntudatról.
GEORGE2007-08-09 13:26:50 // 3888
volt itt már sok mindenről szó.
Majd eldől mi lesz.
Még korai temetni az alfát.
Majd eldől mi lesz.
Még korai temetni az alfát.
tipoatti2007-08-09 13:25:29 // 3887
Télleg, eddig nem arról volt szó, hogy a Fiat az Alfa és a Maserati között akar együttműködést??
Ferko2007-08-09 13:25:13 // 3886
Arra, hogy hol volt a Skoda akkor, amikor a frigy megtörtént, és hol van most az Alfa?
A kettőt szerintem nem nagyon lehet összehasonlítani, mert a Skodánál nem volt mit elbuszni. Az Alfánál pedig van mit.
A kettőt szerintem nem nagyon lehet összehasonlítani, mert a Skodánál nem volt mit elbuszni. Az Alfánál pedig van mit.
GEORGE2007-08-09 13:25:07 // 3885
Az Mjet-ek és most főleg a 2,4-re írom. Szóval ez a váltó nagyon jó. 3 és 2-en szikronizált fokozatokkal.
Egy a baj hogy 400Nm váltó és ezek a mocik pont ezt tudják.......
Egy a baj hogy 400Nm váltó és ezek a mocik pont ezt tudják.......
mesa2007-08-09 13:23:49 // 3884
pedig tökéletesen ua és jó is a hasonlatod :)))
GEORGE2007-08-09 13:23:36 // 3883
Persze nem adták nagy példány számban a Ferka motoros Themát.
De azért egy hosszabb stratégia alapján csak megkaphatná valamelyik nagy motort Olasz honon belül, már csak azért hogy elmondhassák nem bmw meg stb motor hanem OLASZ erőmű!
De azért egy hosszabb stratégia alapján csak megkaphatná valamelyik nagy motort Olasz honon belül, már csak azért hogy elmondhassák nem bmw meg stb motor hanem OLASZ erőmű!
BeeGee2007-08-09 13:22:15 // 3882
Tehát még venni sem tudnak jó váltót :) Nem túl pozitív :)
Egyébként nem tudom, honnan valók ezek a váltók..
Egyébként nem tudom, honnan valók ezek a váltók..
tipoatti2007-08-09 13:22:13 // 3881
Nem igazán értem, mire célzol?
GEORGE2007-08-09 13:21:33 // 3880
Hááááát, a Skoda bizonyos verziói nagyobb sikernek örvendenek mint az ugyan avval a motorral szerelt gooof vagy ajudi.....pl 1,8 T
tipoatti2007-08-09 13:20:51 // 3879
Az egy eszméletlen módon rétegautó volt, nem ugyanaz a kávéház, mint egy típus komplett jövője...
GEORGE2007-08-09 13:20:16 // 3878
Én úgy tudom, hogy az Mjetek váltói sem Alfa váltók. azt is "vették" Saabokban és egyébb GM autókban találhatóak meg ezek a váltók.
tipoatti2007-08-09 13:19:12 // 3877
Kicsit túl is lőttek vele a célon szvsz... jónéhány piacon komolyan veszélyezteti a VW eladásait a Skodri.
GEORGE2007-08-09 13:17:28 // 3876
Inkább váltót vegyenek mint más motort.
Ferko2007-08-09 13:17:16 // 3875
Szerintem azért az nem ugyan az.
VW - Skoda
BMW - Alfa
VW - Skoda
BMW - Alfa
GEORGE2007-08-09 13:16:29 // 3874
Annak idején volt a Lancia Themában FERRARI motor.
Ugyan ennyi erővel lehet most az Alfába, és még a Maseratinak is vannak hozzá passzoló erőművei..., szóval ha lehet akkor olasz technikával oldják már meg.....
Ugyan ennyi erővel lehet most az Alfába, és még a Maseratinak is vannak hozzá passzoló erőművei..., szóval ha lehet akkor olasz technikával oldják már meg.....
mesa2007-08-09 13:13:11 // 3873
Sajnos igen.
Jó motor plust jó hajtás az marha nagy feladat, amit egy AR nem tud megvalósítani segítség nélkül még optimista esetben sem húsz éven belül.
Jó motor plust jó hajtás az marha nagy feladat, amit egy AR nem tud megvalósítani segítség nélkül még optimista esetben sem húsz éven belül.
mesa2007-08-09 13:11:39 // 3872
a VW is megcsinálta, és MŰKÖDIK.
Nézd csak meg a Skodát!!!
Nézd csak meg a Skodát!!!
tipoatti2007-08-09 13:03:47 // 3871
Nagyon jó és igaz dolgokat írsz, respect! :)
BeeGee2007-08-09 13:02:29 // 3870
Dehát látod mennyit bénáznak, mert nem tudnak normális váltót csinálni. 400-450 nm-ig bírják, utána csók, hiába tudnának biturbót vagy v8at ráakasztani.
És azt se lehet mondani, hogy újkelet a probléma (lásd GTA-k rendre elszáló váltójuk) egészen a 159 beallottan határon mozgó szerkezetéig.
És azt se lehet mondani, hogy újkelet a probléma (lásd GTA-k rendre elszáló váltójuk) egészen a 159 beallottan határon mozgó szerkezetéig.
BeeGee2007-08-09 12:59:40 // 3869
De nem lenne igazán konkurense - lásd seat vw esete.
A technikát mindenki szereti, a formavilág szubjektív. Biztos van egy csomó ember, akiknek jobban tetszik a germán formavilág, mint a mediterán.
A technikát mindenki szereti, a formavilág szubjektív. Biztos van egy csomó ember, akiknek jobban tetszik a germán formavilág, mint a mediterán.
GEORGE2007-08-09 12:58:54 // 3868
Nem tudom Mesa!
Olyan qrva nagy dolog M3-nak megfelelő motort kreálni olasz honban??
amúgy van is csak bekéne tenni a 159-be!
Olyan qrva nagy dolog M3-nak megfelelő motort kreálni olasz honban??
amúgy van is csak bekéne tenni a 159-be!
Tedi2007-08-09 12:55:20 // 3867
De most őszintén, nem lenne jó alternatíva egy M3 technikával felvértezett 159 ?!
Vagy innen bárki nem lenne büszke a 420 lóerőre meg a 400 Nm-re ?!
Hát nemtom, de én nem tartom elképzelhetőnek, hogy az BMW konkurenst állítson saját magának a 159 személyében...
Vagy innen bárki nem lenne büszke a 420 lóerőre meg a 400 Nm-re ?!
Hát nemtom, de én nem tartom elképzelhetőnek, hogy az BMW konkurenst állítson saját magának a 159 személyében...
mesa2007-08-09 12:53:25 // 3866
Ha házasodnának, akkor nyerhetnének olyan vevőkört is, akik a kék-pepita miatt nem vették meg azt, amire igazán vágytak , mert mondjuk nem jön be nekik a Chris bangle design (elég sokan vannak így!)
De most őszintén, nem lenne jó alternatíva egy M3 technikával felvértezett 159 ?!
Vagy innen bárki nem lenne büszke a 420 lóerőre meg a 400 Nm-re ?!
De most őszintén, nem lenne jó alternatíva egy M3 technikával felvértezett 159 ?!
Vagy innen bárki nem lenne büszke a 420 lóerőre meg a 400 Nm-re ?!
mesa2007-08-09 12:50:16 // 3865
Az előző hozzászólásaidhoz hasonlóan ezzel is teljes mértékben egyet tudok érteni!
Ki nem xarja lea JTS motort ? Ma már minden 3. gyártó ugyanilyet csinál!
A TS legalább kuriózum volt, a transaxle a kategóriájában szintén.
A BMW pedig semmiképp nem akarna Alfa logós BMW-ket gyártani, nekik pont a desgin miatt kellene az olasz gyártó, amibe a csúcstechnikájukat szép új köntösbe eladfhatnák.
És végre lenne RWD AR... :))
Aki pedig az egyéniséget félti, annak csak azt tudom mondani, hogy ez is az elkerülhetetlen globalizáció rettenete.
Jó példa rá a braziliából behozott "kalocsai paprika" esete. Legyünk őszinték !!!
Ki nem xarja lea JTS motort ? Ma már minden 3. gyártó ugyanilyet csinál!
A TS legalább kuriózum volt, a transaxle a kategóriájában szintén.
A BMW pedig semmiképp nem akarna Alfa logós BMW-ket gyártani, nekik pont a desgin miatt kellene az olasz gyártó, amibe a csúcstechnikájukat szép új köntösbe eladfhatnák.
És végre lenne RWD AR... :))
Aki pedig az egyéniséget félti, annak csak azt tudom mondani, hogy ez is az elkerülhetetlen globalizáció rettenete.
Jó példa rá a braziliából behozott "kalocsai paprika" esete. Legyünk őszinték !!!
BeeGee2007-08-09 12:44:14 // 3864
Nem látod a lényeget, amit mondani akarok.
Ezek jó dolgok. Bravo érte.
Nincsenek meg azok a fontos ismertető jegyek, mint:
Imádom a boxert, egyszerű vagyok - veszek egy Subarut
Imádom a boxert, gazdag vagyok - veszek egy Porshcét
Sorhatnál nincs finomabb járású motor - ezért veszek bömöt.
Szeretem a turbot - veszek 25 márka bármilyen típusát, de pont alfát nem, pech..
Transaxle kéne, hajj - nahát, a ferka még alkalmazza? forget it..
Kéne egy jó kis olcsó boxi - reménytelen, bár alfának volt ilyenje..
Szóval egy ilyen jegy felbukanásának esélyét látom a bmwnél. Nem többet..
Ezek jó dolgok. Bravo érte.
Nincsenek meg azok a fontos ismertető jegyek, mint:
Imádom a boxert, egyszerű vagyok - veszek egy Subarut
Imádom a boxert, gazdag vagyok - veszek egy Porshcét
Sorhatnál nincs finomabb járású motor - ezért veszek bömöt.
Szeretem a turbot - veszek 25 márka bármilyen típusát, de pont alfát nem, pech..
Transaxle kéne, hajj - nahát, a ferka még alkalmazza? forget it..
Kéne egy jó kis olcsó boxi - reménytelen, bár alfának volt ilyenje..
Szóval egy ilyen jegy felbukanásának esélyét látom a bmwnél. Nem többet..
Zool2007-08-09 12:24:46 // 3863
Sőt, inkább 42-45ből, TI csomaggal négykerékkel akár kombinan is... A 3as simán kijöhet 60eből, ok tényleg a világ legjobb préiumközepesét kapod, de akkor már akár feljebb is léphetnél. Persze a röhej az, hogy ezt a pénzt sokan kifizetik a bömönek...
Zool2007-08-09 12:21:28 // 3862
A subaru is egy nagy cég szárnyai alatt él túl. Nem várható el egy nemrég a csőd szélén álló márkától ami épp mnost szedi össze magát hogy midenben a legjobb legyen. Egy 159 fényévekre veri az Accordot, és szerintem az új sem lesz jobb. Melyik Alfa nem vezetőköztontú? A hátsókerékhalytás jó móka, de sok helyzetben nagyon veszélyes tud lenni, még az ESPvel sem praktikus pl télen. Szvsz a 159 méltó ellenfél az A4 legtöbb változatának, amivel nehezebb annyival biztonságosabb is. A hátsókerekesk közül az IS még nehezebb is, a C klasse kb hasonló, de nekem pl nagyon nem jött be a belseje és a vezetési élménye, a 3as meg igazából akkor nagyon jó (és jobb, mint bárki) ha kész vagy 50-60e eurót fizetni egy jobban felszerelt V6osért (semmi M3 még!!!, max 4kerék) Csak emlékeztetőül, 159 megáll 50e-nél, Q4 distintive bőr xenon stb.
BeeGee2007-08-09 12:15:07 // 3861
Ezek mind erősségek, de ez nem különbözteti meg egy hondától, vw-tól, akáritől. Leszámítva a dizájnt, anyagminőséget, ebben egyet értünk.
Az alfa kb az összes technikai hagyományát eldobta. Se hátsókerék transaxleel, se veztő központúság, se versenytechnika. Csak olyan, amit minden más gyárnál is megtalálsz.
Azt hiányolom az alfától, amit a porschéban, subaruban, bmw-ben tisztelek, hogy csakazért is kiállnak a nem gazdaságos megoldások mellett. (boxer, 4wd, rwd, sor6) És élnek? Hozzájutsz bármelyikhez itthon? Igen. Mi a baj akkor ezekkel?
Kb az alfa a 159essel olyat képet akar festeni maáról, amit soha nem fog tudni magára húzni.
Alfa=sportos Volvo=biztonság de Alfa nem= biztonság és Volvo nem=sportosság. Hiába van mindkét gyárnak példája rá.
Az alfa kb az összes technikai hagyományát eldobta. Se hátsókerék transaxleel, se veztő központúság, se versenytechnika. Csak olyan, amit minden más gyárnál is megtalálsz.
Azt hiányolom az alfától, amit a porschéban, subaruban, bmw-ben tisztelek, hogy csakazért is kiállnak a nem gazdaságos megoldások mellett. (boxer, 4wd, rwd, sor6) És élnek? Hozzájutsz bármelyikhez itthon? Igen. Mi a baj akkor ezekkel?
Kb az alfa a 159essel olyat képet akar festeni maáról, amit soha nem fog tudni magára húzni.
Alfa=sportos Volvo=biztonság de Alfa nem= biztonság és Volvo nem=sportosság. Hiába van mindkét gyárnak példája rá.
Ferko2007-08-09 12:08:07 // 3860
Na a 3 év garanicia egy nagy üzlet a márkaszervizeknek. Persze jól hangzik, hogy 3 év, meg ha valami elromlik, akkor garancia, nem kerül pénzbe semi.
De! Egy nyomorult olajcsere, amit a haver megcsinálna kedvezményes áron, azért a márkaszervízben elkérnek több 10000-et. Mert ugyebár nem nyúlhatsz az autóhoz, amíg garancia van. Szóval nem is tudom, hogy előny-e vagy hátrány?
De! Egy nyomorult olajcsere, amit a haver megcsinálna kedvezményes áron, azért a márkaszervízben elkérnek több 10000-et. Mert ugyebár nem nyúlhatsz az autóhoz, amíg garancia van. Szóval nem is tudom, hogy előny-e vagy hátrány?
GEORGE2007-08-09 12:08:06 // 3859
a 2008-as Alfák i a jövő Alfái.
A futóműhöz nem nyúlnak egy spes lemezzel magát a kaszni súllyát csökkentik majd...
Az nekem is tetszik, hogy oda figyelnek a kritikára.
Köszi a dicséretet a 156-om végett. :-)
A futóműhöz nem nyúlnak egy spes lemezzel magát a kaszni súllyát csökkentik majd...
Az nekem is tetszik, hogy oda figyelnek a kritikára.
Köszi a dicséretet a 156-om végett. :-)
Zool2007-08-09 12:02:59 // 3858
Alfa erősségek: JTS motorok, olasz formavilág, igényes anyagok, sportos futómű, 159 óta nagyon jó biztosnág (Saab hagyaték szerintem) 2004 óta (valszeg szintén Saab eredető) részecskeszűrős tiszta JTD motorok, 3 év gari (bömö csak kellékszavatosságot ad pl németo-ban, ami sokakl rosszabb) és bő 4-5e euós árelőny. A katalógusban félelmetesen jól mutat a 320d, de a 159 1.9JTD distinctive megfelelője bömöben bő 5e eruóval is drgább, plusz az alkudozási lehetőség. Több simerős csuklott le a székről bömö szalonban árajánlattól. Meg sem áltak a másik (általában német) márkáig. Tényleges árajéánlatban még a C klasse is jobb, csak ezt a tesztek elfelejtik megemlíteni...
Zool2007-08-09 11:58:37 // 3857
hmm, lássuk csak. Először is titálisan ebaxtázták a modellpalettát. Amerikiában pár éve midnenki SUVokat vesz személyautók helyett. A fúzió idején a Chrylsernek ott volt egy jó kis modellpalettája a szemnélyautókra Neontól New Yorkerig igéretes Suv alapnak a Dodge, és minden fulls ize prémium SUVok egyik őse a Grand Charokee egy félelmetes márkanévvel együtt. Erre bejön ez a nagybajuszó barma, hazavágj a Jeepet, tojik a SUVokra, és a barom német fejével kitalálja, hogy jkezdjenek el kombikat és egyterűket gfyártani. Fullsize kombit amerikában a 80as évek óta nem gyártottak. Hogy miért nem? Mert nem kell senkinek. A Pacifica ugyanez pepitában. Csak néztek, hogy mi a fenért nem fogy. Ha talán ezért mert az amcsi közönség helyett az új elnöknek csináltak autót....
Liquid2007-08-09 11:55:01 // 3856
Igazad van, a BMV okosan csinálja, fényes példa rá a Mini sikere.
BeeGee2007-08-09 11:53:42 // 3855
Miért tete volna szándékosan tönkre a D a C-t? Eléggé benézhettek valamit - ami nekem érthetetlen, hogy hogyan - és kiderült, hogy nemhogy közös gyártósort nem tudnak létrehozni, de még az elszámolási rendszerüket se tudták összeegyeztetni. A daimler nagyobbat bukott az üzleten, mint a chrysler.
Most kb az alfának a stílusán kívül nem sok erőssége van, a bmw-nek meg van annyi esze, hogy azokat a dolgokat domborítja ki, amik a márkára jellemzőek (sztem se a mini, se a rolls nem lett elrontva)
Másfelől, én a fiat hozzáállását nem értem, hogy a három körül miért nem a lanciát dobja oda nekik, hisz abba kell a több erő, h talpraállítsák. Ráadásul a bmw sportosságát sem fedné le.
Most kb az alfának a stílusán kívül nem sok erőssége van, a bmw-nek meg van annyi esze, hogy azokat a dolgokat domborítja ki, amik a márkára jellemzőek (sztem se a mini, se a rolls nem lett elrontva)
Másfelől, én a fiat hozzáállását nem értem, hogy a három körül miért nem a lanciát dobja oda nekik, hisz abba kell a több erő, h talpraállítsák. Ráadásul a bmw sportosságát sem fedné le.
Zool2007-08-09 11:53:13 // 3854
Egyébbkétn akartam írni, csak a 159ben off, szép az új 156osod..
Zool2007-08-09 11:52:40 // 3853
Badboy szokott ez ellen ágálni, úgy tűnik inkább örül egy masszív futműnek. AZ azonban nagyon tetszik, hogy az Alfa odafigyel a kritkákra és igyekszik korrigálni. Kiváncsi leszek egy ilyen könnyített autóra ikertutrbós 1.9essel.... Amúgy elvileg a 159 benzinesei is lényegesen jobb erőben vannak mint a 156 Ts-jei voltak vagy akár a főbb konkurenesek (pl merci, bömö) jelenleg. ..
GEORGE2007-08-09 11:49:10 // 3852
A M.Y 2008-as 159-ek könyebbek lesznek. a hírekben lehet is olvasni, hogy hogyan mitől és kb mennyivel.
Online tag
2
Vendég2
452
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Forma-1
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
- Filmek
- 155
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV