Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

GTPeti2015-04-14 18:20:24 // 21248
A MB-nél még a jó kis V8 dízel is a hülye downsizing áldozatául esett, pedig egyes típusokhoz (GL) az volt az egyedüli értelmes alternatíva. Ha még az AMG motorokat is kinyírnák, akkor nagyon nehéz lenne megvédeniük a presztízsüket SZVSZ. Ez igazából városon belüli verseny. Le akarják nyomni a Porschét, na.

A BMW-nél a köv. 3-asban lehet, hogy már nem is lesz hathengeres motor. Erről szoktak cikkezni a német újságok... (Csak 3 és 4 hengeresek.)
Andy2015-04-14 18:19:46 // 21247
A Grand Cherokee nem egy batár dög, hanem egy elegáns ragadozó!
És nem csirke, hanem törzsfőnök! Csak tudom! ;))))

Szerintem sincs baj amúgy a Mitoval, meg a Giuval, bár nekem nem ők a legszebbek.
Viszont ez ízlés dolga, ezen nem szabad fennakadni.

Az utolsó mondatoddal pedig maximálisan egyetértek. :))
Ebben az országban semmilyen szar nem elég büdös...
Andy2015-04-14 18:15:26 // 21246
"Jah és láttam már közelről 159-et... egy szerelőnél..."

Talán bele kéne ülni és kipróbálni, menni vele. Végül is arra csinálták. :))
Higgy nekem, meglepődnél mennyivel jobb mint gondolnád!
Na jó nem egy opel, de azért nem rossz verda.
Tudod Te, hogy pl a 2,4 dízel Brera 200 - 210 ig minden menettulajdonságában abszolút pariban van egy 3.0 V6 166-al??
Dehogy tudod, mert ha tudnád akkor talán nem osztanád itt az észt.
Van benne rutinom, hogy az ilyen srácok nem futnak be nagy karriert itt.
Tudod ez egy rajongói oldal, itt nem nagyon vevők az emberek a fikkantásra, meg az opel és audi tömjénezésre sem nagyon kíváncsi senki.
Mi nem járunk ezeknek a típusoknak a rajongói közé, félinformációkkal felvértezve de tapasztalat hiányában okoskodni. Mert ők sem örülnének nekünk! :))
Mi csak békésen szeretjük itt az Alfákat, elvagyunk a hibáikkal meg az erényeikkel.
Ha elromlik megjavíttatjuk, ha jó élvezzük.
Így szoktuk mi egyszerűek...
.......................2015-04-14 18:12:12 // 21245
a V8 a V12 es Motor downsizingja nem :)
mint az AMG nél
Zsunior2015-04-14 18:08:44 // 21244
Te beszéltél, de inkább ne tetted volna... bocsi :)
Csapongsz a hozzászólásoddal ismét ide-oda, mint a szárnyaszegett madár.

Egy Audi A6 S-line újkori ára 20 millió magyar forintocskától indul felfele.
Az új Alfa Brera/159 ára alapfelszereltséggel 10 millió forint környékén mozgott.

Gondolom ebből azért már látod, hogy a példálózásod, összehasonlítgatásod erősen sántít.
Egyben szeretném felhívni a figyelmed arra a tényre, hogy a 159-et illetve a Brerat középkategóriájú autónak szánta az Alfa. A MiTo alsó középkategóriás a gyár szerint.
Te pedig összehasonlítod az Audi felsőkategóriás autójával :)
Nem egy közönségnek szánták a kettőt, nem is egy áron mozogtak/mozognak, nem is igazán értelek. :)

Egyébként, a 2.2es JTS motorral is autózható a 159/Brera, tény és való, hogy a 1,8 tbi, a 2.4 jtdm illetve a 3.2 V6 erősebb. A 3.2 V6 lehet, hogy neked nehezen etethető de azért van aki áldoz ennyit a benzinszag oltárán :)

A padlólemezen közösen dolgozott a GM illetve a Fiat, de soha nem használták fel máshol. A motorblokkot a JTS motorokban szintén a GM adta, de már a hengerfej, sőt gyakorlatilag minden a Fiattól van benne. Kár, hogy téged ez elkedvetlenített :(

Szóval nagyon boldogok vagyunk, hogy nincsen szemellenződ, javaslom nyisd ki a szemed akkor :) Nem a kategóriájával hasonlítod össze az egyes Alfa típusokat.
Illetve idéznék tőled: "Az Alfa már rég nem kuriózum technikailag, ezzel csak ezt akartam mondani."

Amikor az Alfa autót adott ki az mindig nagyot szólt. Így volt ez a 156-al, a 166-al, a 159/Brera-val, de ha nem akarsz a múltba révedni akkor nézz már rá a 4C-re könyörgöm. A 4C ami elverte az R8-at a Nürburgringen, szerinted nem kuriózum technikailag.
AdiArsenal2015-04-14 17:25:17 // 21243
Mito, Giulietta zsákutca?? Szerintem a két legszebb Alfa, v6-os meg v8-as motort meg rakjanak a batár dögökbe, mint a Grand Csirke. Amúgy meg ekkora utcai autókba bőven elég az, ami ma a palettán van olasz szinten. Szerintem ha 2 literes turbós lenne a legkisebb motor pl. egy Giuliba, ennél is kevesebben vennék. A vásárlók nagyon nagy részének nem a nagy köbcentis autó kell. 1.4 multiair 7.8 alatt van százon, minek ennél több??? A mai Alfáknál a jelenlegi motor paletta így jó ahogy van. A nagyobbakba lehet egy kicsivel nagyobb motort tenni, de a kisebb kategóriáknál megfelelő a mostani.
De biztos igen hülyék dolgoznak olaszban, az összes okos magyarországon van, akiknek legendásan semmi se jó.
Ákey2015-04-14 16:53:48 // 21242
Most hasra kellene esnem a 7 légzsáktól, meg az 5 csillagtól? Egy 2011-ig gyártott autótól, ami prémiumnak tekinthető, attól ez a minimum. Ezért viszont dög nehéz is, s két motor tudja vinni, a 2.4 meg a 3.2, csak ugye a v6-ot etetni nem egyszerű, ezért érthető is, hogy kevesen veszik. Én nem szeretem az Opeleket, de azért az Insigniával nagyot dobtak, nem mellesleg technikailag sem marad el nagyon a riválisoktól.
Dízel... nem az álmom, de ha lenne, az biztos, hogy Audi lenne, abból is a 3.0 TDi (2004-2011) minimum. Dízelt az ember a fogyasztása miatt vesz, egy 120 lovastól meg el is várja, hogy ne egyen sokat, csak ez nem nagy cucc. A nagy cucc az, hogy az Audi 3.0-ja (272 pakó alapból, most 300 közepe) az A6 Sline-ban (1.8 tonna üresen!) eszik 250-nél 10,5 litert, annál a tempónál, amit te autózol, annyit, mint a tiéd. Csak kétszer akkora, hétszer több az extra, s ugyanúgy faszányosan néz ki, a 340-es fékről nem is beszélve, mint látvány. Ja és 14, különböző méretű lengőkarocska van elől. A kiforrott elektronikai rendszeréről nem is beszélve. Na meg a Merci is... Az Alfa már rég nem kuriózum technikailag, ezzel csak ezt akartam mondani. Persze, ezzel megint kicsapom a biztosítékot, de:

Félreértés ne essék, én csodálom az Alfák többségét, és nagyon szeretem őket, de ettől függetlenül nem járok szemellenzővel, s tudom, hogy a kategóriájában is némely konkurens ráver. És ha lenne pénzem, addig nem lennék hajlandó venni, amíg egy épkézláb motorpalettával, felszereltséggel, dögös formával ki nem jönnek.

Ui.: a 159/Brera hatalmas formailag, mint mondtam, és nem győzöm elmondani, csak még ha minimális mértékben is, de ott lebeg a fejük felett a GM, s ez kicsit elkedvetlenít. Remélem, így tisztább.
Jah és láttam már közelről 159-et... egy szerelőnél...

Uff, én beszéltem!
Tedi2015-04-14 15:55:34 // 21241
Ne feltétlenül személyre gondolj :) Szó volt itt arról a bizonyos mumusról, a downsizingról. Na, annak a környékén kell keresni a többi felelőst.
.......................2015-04-14 15:18:54 // 21240
Ki dönti ?

te tudod?
GTPeti2015-04-14 15:11:10 // 21239
(Természetesen a Ford Europe-ra gondolam a Ford alatt, nem hinném, hogy az Alfák bármilyen amcsi vassal kerülnének egy plattformra.)
Tedi2015-04-14 15:04:28 // 21238
LOL, te tényleg azt gondolod, hogy kizárólag Marchionnén múlik, hogy nem raknak az Alfákba V8-as motorokat?! :DDD
GTPeti2015-04-14 14:46:16 // 21237
Vagy kapunk jó kis scudettoval ellátott Opel-t/Ford-ot.
Ha jól tudom ezeknek a gyártóknak még egy tisztességes kettős k.lengőkaros futóművel ellátott autójuk sincs. :(
.......................2015-04-14 14:19:59 // 21236
szerintem ez jó hír

mert a GM ,vagy a Ford lehet eltakarítja végre a szürke pulóvereset a székéböl
és talán kap az Alfa is V8 motorokat
GTPeti2015-04-14 14:08:45 // 21235
Aki ilyet ír, annak lehet, hogy tényleg inkább az Opel való. Én kérek elnézést. ;)
GTPeti2015-04-14 14:07:18 // 21234
Ez egy katasztrófálisan rossz hír.

Főleg, hogy a GM és a Ford jött szóba... :(
.......................2015-04-14 12:35:00 // 21233
Liquid2015-04-14 10:14:51 // 21232
"159, Brera szép, de ki akar Opelt vezetni 2x drágábban"
láttál már kövelről 159-et?
azért ez igen komoly csúsztatás.
.......................2015-04-14 09:47:19 // 21231
rengeteg jtdm van túl a 300ekm eren ,minimális olajfogyasztással
gyári bontatlan motorral turbóval,
germánok még a 200e km ert is ritkábban teszik így meg manapság

nekünk akik használtban veszünk ez a jó nem?
nem értem az embereket,mindenki arra vágyik amit az újságírók dicsöítenek..
.......................2015-04-14 09:41:39 // 21230
ja,az ára meg FELE használtan mint az azonosan motorizált germánok
.......................2015-04-14 09:28:55 // 21229
ülj be egy Mito ba ,aztán megtérsz
a gumisnál csak lesnek ,hogy a müszerfalat én karbonoztattam?

mondom nem,öcsém az GYÀRI

meg az hogy körbeautózom a sok offost a bécsi hegyen
meg az hogy a Tjet még 3. ikban is elkaparja a 215 ös kerekeket
meg az hogy a multijet 120 lóval eszik 5,5 litert,úgy hogy lehagysz mindenkit az osztrák autópályán

a Guli QV meg 6,6 alatt van 100on TCT váltóval
.......................2015-04-14 09:24:54 // 21228
formailag fain
futómü fain tapad mint állat emellet kényelmes
beltér bör alu Luxus ,ez is fain
Bose fain
diesel motorok a legjobbak a kategóriában ,ez is fain
fékek fain ,még hátul is hütött a tárcsa
biztonság fain ,7 légzsák ,5 csillagos törésteszt ,erös kaszni

kérdem én akkor mi az ami nem fain?
Zsunior2015-04-13 19:45:34 // 21227
A mondatod első fele meg: "159, Brera szép, de ki akar Opelt vezetni 2x drágábban"
Ez még némi túlzással is hülyeség, na meg sértő is a fanoknak. :)

De lehet én értettem félre! Igaz most sem értem a hsz-ed második felét. De biztos bennem van a hiba :)
Ákey2015-04-13 17:32:20 // 21226
Amúgy nekem olyan érzésem van, mintha az olasz autóipart szándékosan valaki tönkre akarná tenni. Kb. nincs Lancia, Alfa vegetál, a Fiat ugyan hozza a mindennapok autóit, de nem különlegesek (kivéve az 500-as, meg nem oly régen a Coupé), Ferrari réteg autó, csakúgy, mint a Maserati, Lambo meg már csak névleg olasz ugye. Abban az országban, ahol az egyik legjobb, legkülönlegesebb sportkocsikat gyártják, ott a legdrágább az üzemanyag, nagy az adó a 2L fölötti kocsikra. Olyan, mintha meg akarnák őket fojtani, és tuti, hogy van politikai vonzata is. Mintha direktbe nyomnák ezt a hozzáállást is. Na mindegy, csak elmélkedés.
Ákey2015-04-13 17:22:22 // 21225
Mondat értelmezése: "némi túlzással". Úgyhogy reboot, kérlek. A formailag fain, de az nem minden.
Abarai2015-04-11 23:02:28 // 21224
Na ja. Az egyik véglet az Opel motor, a másik az, hogy a futóműve is szar, mert ugyanolyan gumikat lehet húzni a kerekekre, mint egy Opelnél. Az igazság meg valahol a kettő között van. Hogy melyikhez közelebb, az már vallás http://alfaamore.hu/images-hu/forum/button-csevegek.pngkérdése, mint az olaj. :)
msd2015-04-11 12:53:14 // 21223
Jó, hozzányúltak, de ettől még nem alaptalan az állítás, hogy igen hasonló motorral találkozhatsz Opelekben is. (Olyan ez, mint hogy a Half Life a Quake motorjára épül :D Ha szabad egy videójátékos hasonlat :P)
Abarai2015-04-11 11:42:39 // 21222
Az átnevezett GM motor se állja meg a helyét. GM blokkokra épülnek, de van bennük olasz fejlesztés rendesen. Amennyire tudom, a hengerfejek egy az egyben az Alfánál készültek, ami legalább annyit számít egy motor működésében, mint a blokk, ha nem többet. Az megint más kérdés, hogy engem így se nagyon vonzanak. :/
msd2015-04-11 11:36:11 // 21221
A 159/Brera platformját a GM és a Fiat közösen fejlesztette, és először az Opel Insignia prototípuson mutatták be, bár végül csak Alfákat gyártottak vele. A JTS-ek csak átnevezett GM motorok, a JTD-k a Fiattól jöttek, de az együttműködés keretében a GM is gyártotta és használta őket. Csak ha Opelba rakták, akkor CDTI-nek hívták. :) Szóval bőven van Opel rokonsága a Brerának. Ez persze Giorgetto Giugiaro munkáján semmit nem ront, gyönyörű autó.
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-11 10:58:04 // 21220
Lehet, hogy mégis a (majdnem) kész autót mutatják be hamarosan? Jól titkolják.
Itt EZ a cikk. Kíváncsivá tesz :-)
Zsunior2015-04-11 10:32:30 // 21219
Azért egy Brerat leopelezni.. Jézusom..
Ákey2015-04-10 21:58:01 // 21218
10 millás kezdőár, de szigorúan kazettás magnó, esetleg manuális klíma. :) Jó, persze csak vicc, de igaza van azoknak, akik elégedetlenek az Alfa és a Fiat hozzáállásával, a fejlesztések irányával és ütemével. Örültem, hogy lesz végre 5 új motor rövid időn belül, erre a következő foci vb-re talán lesz belőle valami, addig jöhetnek az egérkamionokba való 1.4-es "csodák". Ha mindenképp kuriózum akar maradni (árból, hozzáállásból, történelmükből kiindulva), akkor legalább ne legyen 2000 ccm alatt egy motorjuk sem. "De hát afölött csak zabálnak a motorok." Ez igaz volt 20 éve. Az hagyján, hogy a Mazda 6-nak jó fogyasztása van v6-tal is, de a Panamera benzines tudja a 10 l-t hozni kombináltba. Szóval lehetne hozni a sportot keményen, gazdaságosan, egy brutál formával, mert mostanság a formatervezés fortélyaival sincsenek tisztában. Komolyan beütötték a fejüket. 500L is úgy néz ki, mint egy túlhizlalt kisgyerek.
Marketing szempontjából meg amit a Ferrarinál is csinálnak, hogy ide-oda sorolgatják a várólistásokat a rendelt felszereltség szerint... Szánalom. Továbbá, hogy Lancia hattyúdalát járja már 20 éve, most már csak névleg létezik kb. A Maseratiban meg nem látom a fantáziát ahhoz képest, amilyen ligába szánták.

És igen, a 147-156-166-GTV óta nincs, ami az embert megfogja. 159, Brera szép, de ki akar Opelt vezetni 2x drágábban, némi túlzással. A 4C, MiTo meg a Guiletta három zsákutca, nesze legyen valami, a terveket ráadásul csak másolja le szépen a Fiat is.
Ha már forma alapján Mazda 6, akkor nekem Skoda vagy B Merci, de komolyan. Csak a Skodába be kellene pakolni a 3.0 fölött Audi motorokat, aztán lenne hepaj.

Kicsit keszekusza, de annyi mindent akar az ember mondani.
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-10 15:33:12 // 21217
Az a gond máris, hogy én 5-7 éves autót szeretnék majd venni ha eljön az ideje. Még azok közt van valóban nem lehajtott példány, de már az áruk max. fele az újkorinak. Ha 2016-ra optimális esetben kihoznak egy tényleg jó Alfát, az nekem 2021 körül aktuális :-) Mondjuk amíg ilyen jó egészségben vannak az öreg autóim, addig rendben is van a dolog. Nade ha egyszercsak megmakkan a jeti, akkor kb le van redukálva a lehetőség a 159 vs Mazda 6 vonalra.
Liquid2015-04-10 14:39:02 // 21216
Igen ebben látom jelenleg én is az alternatívát, ha nem gurít megfelelőt az Alfa gyorsan
ASR162015-04-10 14:33:19 // 21215
pont ezért írtam a mazdát..;)
nem csak azért, mert ahányszor új mazda 3-at látok pirosban, arra gondolok milyen fasza alfa lehetne, hanem mert az az üzleti modell, amit a mazda csinált az elmúlt években, az követendő példa lehetne az AR-nak is.. kicsit mélyebbről kell kezdeni (eladási darabszámokra gondolok), de a tradició azért sokat segíthet.. mondjuk lehet, hogy azt a mazda modellt a fiat-nál kéne kezdeni..:D
WarbiRunner (Gyuri)2015-04-10 14:10:38 // 21214
Már az előző 6-os (előző? 2008 körüli) is csábító alternatíva lehet(ett). Nekem a 2.5 Gta, 5 ajtóval közel áll a tökéletes autóhoz. Ha Alfa pajzs lenne rajta, 100% hogy olyat hajtanék. Minden megvan benne. A # lengőkar, a viszonylag nagy köbcentis egyszerű, turbómentes benzin motor, ami mellesleg nagyon kultúráltan fogyaszt, a tágas utastér, és az a fránya 5. ajtó. Ami baromi jó és nem értem miért nem lehet a limuzinokra alapból ilyet tenni. Vezetni még nem vezettem, lehet ezért nem vettem még :-)
Szép és jó az Alfázás, én tartom magam amíg lehet és van értelme, de hülyeséget nem fogok venni csak azért, hogy Alfa pajzs legyen az orrán. Inkább azt teszem amit teszek, semmit nem veszek. Wow még rímel is :-) Amint ez már nem járható út, komoly dilemma előtt leszek...
Akkor eladom mindkét dízelt, és veszek egy boxi 146-ot meg egy Macuda 6-ot...Kb ennyi.
ASR162015-04-10 13:54:18 // 21213
az elég merész lesz azért, mert ezek a 320i/c220/a4 2.0 indulóárai gyakorlatilag.. és hogy mondjak egy durvát, a mazda 6-ot meg már (kevesebb lóval ugyan) de 6,5-től meg lehet venni, és a piac a megjelenése óta ájuldozik a minőségétől..

ok, tudom, az Alfa egy életérzés, meg emóciók stb.. de ne felejtsük el, hogy itt a "márkát feltámasztó modellről" beszélünk (ismét), ebből tömegeket kell eladni ahhoz, hogy üzleti siker lehessen amire alapozni lehet a jövőt.. bár ha az usa-ban meg 20k dollárból hazagurítják akkor nem lesz baj..;)
Liquid2015-04-10 13:43:38 // 21212
hajrá, úgyis régen volt szavazás :D
Halesz2015-04-10 13:35:29 // 21211
Erről itt már tippelgettünk, de lehet, hogy a Facebookon.

Szerintem az alapára 8,5-9 millió körül lesz.

Lehet lassan ki is írhatnánk erre valami fogadást :)
Zoli852015-04-10 12:29:35 // 21210
Itt már soha sem lesz olyan, ALFA ami a 75, gtv6,166, stb érzését hozná visszá nekem az az érzésem. Nem is ebbe az irányba nyit az ALFA. Tényleg az lesz a vége, hogy gyártanak egy marha drága (kb.: 15 millió) 159 utódot és kész.

Nem baj akárki akármit mond én azért visszasírom a régi Arese-i V6-os motorokat. Jó van most 1.4 Multiair, 1.8 Tbi. Na de azért ezeket összehasonlítani egy Arese-i V6-al nem is érdemes SŐT nem is szabad.

Lehet az lesz a vége, hogy a Saab sorsára jut az egész Alfa sajnos.
VKG231!!! (156+75)2015-04-09 16:25:02 // 21209
Olaszul nem tudóknak érdemes bekapcsolni a feliratot.
Piritu - 1.000.0002015-04-09 16:22:44 // 21207
Eben egyetértünk, de nagyon nem mindegy, hogy mindezt hogy mondod el. Főleg nem egy Alfa rajongó oldalon.
Kritizálni, véleményt mondani lehet, de köpködni, leszarozni még akkor se, ha tényleg így gondolom.


Tartok tőle, hogy tényleg 10+ milla lesz az ár. No, innentől nem nagyon lesz Mo-n VEVŐ, aki megvenné, akinek az igényeit lesni kellene. Az az egy-kettő meg lényegtelen lesz (esetetek a 4C-vel mutatja a legjobban), mert a legyártott darabok így is, úgy is el lesznek adva.
VKG231!!! (156+75)2015-04-09 16:22:37 // 21206
Volt itt motorellenőrzéses hsz is.

MINDEN (MINDEN!!!) egyes motort hidegpróbázni kell (előírás!!!!), ezt kivétel nélkül az összesnél megteszik. Ezen kívül azt hiszem 8-10%-ot rendesen be is kell indítani és járatni kell. Lehet, hogy mások a számok, de az audinál a motorok kivétel nélkül tesztelve vannak. Mégis hogy nézne az ki, ha a kunhetes szétpotyogna a szalonban átvételkor, mert a munkás a napi kétszázadik motornál rosszul húzott le egy csavart?


Ja, és persze az Alfa leszarja a vásárlókat, ez tény. Az a csoda, hogy van még. Nem kell szoszának aggódnia, ha ez így megy tovább, úgyis lehúzzák a rolót, azt akkor nem kell többet szidnia a semmire sem jó 4C-t...

Amúgy pedig ahogy Davide Cironi a 75 EVOLUZIONE tesztben említi: "Most meg van Mitonk. Köszi."
Ha valami, akkor maga a Twinair Mito léte megkérdőjelezi azt, hogy létezik-e bármi, amit mi Alfának hívunk. Részletesen itt.

A túlfelén persze ott van a 4C (szarfoshúgyfujjj - az életem adnám érte), de az egyelőre egy modell. Kérdés, hogy a "Giulia" szedán még mindig a 2003-mas 8C formatervre fog-e építkezni, vagy el mernek attól szakadni, ami szerintem már akkor sem volt igazán előremutató, bár a 8C-n nagyon nagyot mutatott.
De a Brera koncepcióautó akkor is sokkal ütősebb volt szerintem.

Ha maradnak a 8C vonalnál, akkor valami nagyot kell húzniuk, mert nem fogja bevenni a vásárlók gyomra...

Mindegy, a lényeg az, hogy nekem úgy tűnik, megint láthatunk egy Fiat Stilot, csak a vége ennek nem valami ügyes pénzügyi manőver lesz, hanem az Alfa gyár beszántása, amit meg tudnak használni, abból meg Twinair Fiat 500HSKDAS verziók gyártása...
(Ki tudja, mire lehet még ráhúzni...:D Esetleg 500-as Fiat alapú Panamera-klón? Vagy talán dömper-kistraktor? Vagy átkeresztelik a Maseratikat is Fiat 500-ra? Hátha van még pár ötlete Marchionnenak...)
Piritu - 1.000.0002015-04-09 16:11:57 // 21205
Pont ezért nem kell abban hinni, hogy feleslegesen ellenőriznek bármit is. A gyártási folyamat kockázatelemzésen alapul, magyarul mekkora a valószínűsége egy hibának és mekkora a valószínűsége, hogy ez a hiba eljut a vevőig. Ha ez a kockázat túllép egy határt akkor ellenőriznek. (Sokba kerülhet egy visszahívási akció)
A Fire motor pont jó példa erre. Összehoztak az olaszok egy jól felügyelt automata gyártósort, ahol millió ellenőrzést beépítettek a sorba. Tuti, hogy minden egyes csavar meghúzását méréssel ellenőrizték (nyomaték, után húzás, stb.) csak ez benne van/volt a gépben és nem látszott.
Piritu - 1.000.0002015-04-09 16:01:35 // 21204
"a 4C használhatatlan a mindennapokban,tehát tök felesleges" - mert nem arra készült. Mint ahogy traktorral se járunk az Adriára. Ettől még nem felesleges a traktor :-DD
Piritu - 1.000.0002015-04-09 16:00:01 // 21203
Nem értenek ők ezek ehhez!
Viszont most már tudom, hogy miért drága az ódi :-DD
Piritu - 1.000.0002015-04-09 15:58:29 // 21202
Ez ebben a formában nem igaz...
Már azért is ellenőrizni kell, hogy ki tudd jelentei, hogy "hozza az elvárásokat". (pl. cpk)
Andy2015-04-09 15:52:51 // 21201
Azért Szoszának egyben s másban igaza van.

1. Az egész brand impotens abban ahogy az ügyfelekkel bánik.
2. Bármelyik másik márkánál kinyalják a segged és kipróbálhatsz bármilyen autót.
(igen hazánkban)
3. Nincs nagy autó, nincs a nagyközönség számára is elérhető coupe, nincs cabrio.
4. Ha véletlen jön egy vevő, az semmit nem tud megnézni, urambocsá kipróbálni.
5. Bármit belengettek az elmúlt években abból sorra nem lett semmi. Komikus amit az elmúlt 10 évben csináltak.

Szóval nem hiszem hogy van ettől lejjebb.

Ja, ki mit saccol? Ha véletlen ki is jönnek egy új szedánnal, annak mennyi lesz az ára??
Mert meg sem lepődnék egy 12+ milliós belépőtől.
Na akkor itt nálunk lesz keserves sírásrívás! :)))

És ugyan nem Szosza volt az aki a Bussot visszasírja, de azt még ideírom, hogy mára az egy rettenetesen elavult motor lenne.

Ettől függetlenül Amorézni jó, kivéve a 164-166 topicban! ;)))
Piritu - 1.000.0002015-04-09 15:38:59 // 21200
Akkor nem gond neki egy komplett termékhez tartozó ControlPlan-t megnézni, a maga ellenőrzendő folyamat-, ill. termékparamétereivel. Esetleg egy FMEA-t az E-hez tartozó intézkedésekkel, ami szintén ellenőrzések lesznek :-))
Innentől már csak ugyan ezeket a doksikat kell az istenként imádott gyártmány és a Maserati esetében összehasonlítani és máris lehet markáns véleményt alkotni :-))
Halesz2015-04-09 13:38:45 // 21199
Ebben sajna tökre igazad van.

Bár minek hozod elő a 4C tesztvezetést, hiszen Te nem is kérted, hogy legyen ilyen autó?!

Egyetértünk abban, hogy nagyon szar helyzetben van az Alfa, főleg itthon. Mert azért külföldön ki tudod próbálni a MiTo-t és a Giu-t.

Az sajna marha szomorú, hogy itthon, ha mondjuk szeretnék venni egy 2014/15 Giulietta QV-t, TCT-váltóval, ki sem tudnám próbálni, látatlanban kellene megrendelnem...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak