Fórum >> Típusok >> 155

SD2009-07-03 09:15:42 // 81659
És az jó? :)))) Úgy látom nem kell hozzá sok barmolás hogy rámenjen bármelyik 155-re:)
Marklar1552009-07-03 09:05:36 // 81658
Én nagy csöcsöket látok:))))
Fairlane2009-07-03 09:03:43 // 81657
Nem az a lényeg, hogy mi látható, hanem hogy mire gondolsz közben :)))
Gyozi1552009-07-03 09:00:15 // 81656
egy nagy vasdarab :DDDDDD
András bácsi2009-07-03 08:59:32 // 81655
Viscodrive alá Fiat Coupe.
SD2009-07-03 08:58:24 // 81654


jó reggelt mi látható a képn? :)
afri2009-07-03 08:47:09 // 81653
Marklar1552009-07-03 08:23:21 // 81652
Szerelő haverom évek óta újítgattja. De míndíg van másik munkája:)
Fairlane2009-07-03 08:06:58 // 81651
Ja, az odaver.... Mintha csak mellétámasztották volna.

Gondolom ennek is a rozsda lehet a fő ellensége, mint a korabeli alfáknak.
András bácsi2009-07-03 08:03:48 // 81650
Ez egy jó kis autó (volt). Az a felni érdekesen mutat rajta.
Fairlane2009-07-03 07:58:04 // 81649
Jóreggelt vazze.

Őt tegnap láttam meg, aztán az éjjel vele álmodtam.
Marhára kéne.... :))
András bácsi2009-07-03 07:49:44 // 81648
Vákumszelep? Nem mágnesszelep? ;)
András bácsi2009-07-03 07:48:58 // 81647
Ez elég nagy hülyeségnek hangzik így reggel. Ha a módosító járata van eldugulva, akkor max. oda nem megy az olaj, de a szivattyú attól még csinál nyomást.
afri2009-07-02 23:43:29 // 81646
szép darab nagyon az a delta, csak már nem akarok olyan régiben gondolkodni, pedig bejön nekem is, nagyon is, csak hááát ... na!!!
Norc2009-07-02 21:56:56 // 81645
Nah ezt továbbítom neki, olcsóbb elsőkörben ez, mint a csapágy dolgot csinálni.
Thomika2009-07-02 21:34:57 // 81644
Elég durván megy! :) kipróbálnám akár az anyósülésben is! :))
Thomika2009-07-02 21:34:12 // 81643
Akkor nem kell parázni! Marklarnak van vez, módosítóhoz vákuum szelepe! Ehhez ki kell venni a szívó oldali vezérmű tengelyt, utána lehet kiszedni! Még szervizben sem olyan vészes mutatvány! Alkatrész kb. 15--20K Marklartól függ :)) Szerelési díj kb 10-15 K lehet!
Fairlane2009-07-02 21:17:09 // 81642
Te szent szar.... :O
Vajon hány köbcentis ez a koporsó? :))
Norc2009-07-02 21:16:36 // 81641
Az gáz, most beszéltem vele. El van kenődve. Volt valami szerelőnél aki valami olyat beszélt neki, hogy a vezérlésmódosítónál lehet eldugulva valami, és azért szr az olajnyomás, és hogy az szelephang. Háát nekem anno a ladánál volt fénykoromban hogy csapágyasra forgattam a mocit, és az övé most kisértetiesen arra hasonlít. :(
Gery832009-07-02 21:07:19 // 81640
Sztem olcsóbb egy másik motor... :(
Norc2009-07-02 21:00:45 // 81639
Igen, sajnálom szegényt :( de lehetne az autóval kicsit kíméletesebb is, dehát sose halgat rám. Mennyibe fáj mostanság egy ilyen jellegű hiba rendbetétele az 1.8- as mocikon? De azt sem érti meg hogy ne mászkáljon vele, mert szerintem minden megtett kilóméterrel közelebb kerül a kikönyököléshez. De azért elment vele hogy olajat cserél, ami szerintem már annyi mint halottnak a csók. :(
bags2009-07-02 20:53:37 // 81638
Az ember reménykedik hátha nem, csak valami apróság, de tök egyértelmű.....
Norc2009-07-02 20:46:25 // 81637
Úgylátom kitört a turbóláz :) Infó kéne Blackdevil kolléga ma látogatást tett nálam.
A lényeg, beteg a vasa 1.8 8v, jött hogy szokásos módon közlekedett (ismerem, versenyzett) majd felmelegedett az olaj és kigyullat az olajlámpája. Mutatta hogy gázadásra kattan valami a mociban, és azóta sovány az olajnyomás. Megkértem hogy az utcánkban jöjjön felém gyorsítva, és amit tapasztaltam:
Fordulattal növekvő erősödő zörgés, szinte nulla olajnyomás, az is csak úgy ha a hűtőventi folyamatosan be van kapcsolva, külömben kigyullad a lámpa. Én azt tanácsoltam neki hogy pihentesse a vasat, mert szerintem főtengely, vagy hajtókarcsapágy adta be az unalmast. Kérte hogy kérdezekk utánna nálatok, mert ő ritkán van netközelben, hogy kb mekkora anyagiakkal fog neki járni a javítás, és hogy mik a lehetőségei.
TSiga ( I am the TSIG)2009-07-02 19:26:42 // 81634
Longman2009-07-02 16:47:04 // 81633
Annyit ha bekínálnának lehet én is odaadnám.. :D
Marklar1552009-07-02 16:44:21 // 81632
Sw készűl. Turbo egyenlőre nem:)
Marklar1552009-07-02 16:38:03 // 81631
Annyiért lehet, hogy megérte volna egy újabbal kezdeni:)
Fairlane2009-07-02 16:37:03 // 81630
Mivan?
Mégse lesz 155 sw turbo? Lemaradtam vmiről? :)
Marklar1552009-07-02 16:35:48 // 81629
Semmi extra. Trabantal soxor így váltottam. Amikor ráérőssen lusta voltam:)
Marklar1552009-07-02 16:33:36 // 81628
Relatíve mínden T moci "pénztemető" sok járulékos bizbaz van ami elromolhat.
Ügye a Tempra majdnem ilyen lett. 70k ért cakk-pakk elboltoltam a haverral. Aztán turbo felújítás 120k (mínden qka volt rajta) főtengely kellett volna. Dugók...
Szóval 300k körűl csak az alkatrész lett volna:(
A 12+ os fogyiról nem is beszélve. + ide már kevés lett volna a hűtöttre cserélt fék. Speres váltó, nagy kuplung....
Marklar1552009-07-02 16:30:34 // 81627
155 el már nem cuccolunk! :)
Marklar1552009-07-02 16:29:51 // 81626
ááá
Olvass vissza:)
Az is lancia moci. És Q4 nek hívják, mint a Tiéd...
Fairlane2009-07-02 16:12:39 // 81624
LOL :DDDD
Gyozi1552009-07-02 15:32:35 // 81623
bizony oda ......
Longman2009-07-02 14:58:30 // 81622
Erről az jutott eszembe, de ez csak poén nehogy komolyan vedd, hogy véletlen nem azt mondta hatötvenért helyett, hogy há' ötvenért??? :DDD

Viccet félretéve ha szándékodban áll eladni, akkor amennyiben valaki 650.000 Forintot kínál neked egy 1994-es 8V-s 155-ös Alfáért, akkor oda kell adni, most!!
BL2009-07-02 14:53:31 // 81621
A 4 hengeres motor is már cipőkanállal megy be a 155 motortérbe, te meg simán betuszkolnád a 20v-t ? :)
Az előnyök mellett mint fiatalabb motor, jobb tuningolhatóság, azt a hátrányt is figyelembe kell venni hogy az alkatrészellátottsága valószínűleg rosszabb mint a 16v változatnak.

A 400 pacis Görög Coupé tényleg szigorú, bár sztem az már túl sok egy elsőkerekes gépnek.
Kazes☻2009-07-02 14:46:10 // 81620
Jó kép. :)
SD2009-07-02 14:25:39 // 81619
400hp fiat coupe:) nem azért mondom de ez szól úgy mint egy VR6:))) áaztaq
SD2009-07-02 14:16:11 // 81618


őőőőőő:)))
MMVI2009-07-02 14:15:00 // 81617
Hát igen, ezzel számolni kell. De nemcsak a Q4-nél! Egyébként a kollégát nem szeretném lebeszélni turbós autóról, csak próbálom lancia irány helyett Alfa irányba terelgetni. Gondolom ez nem baj....:)))))
Bár pont tegnap láttam smart roadster turbot is....
SD2009-07-02 14:12:17 // 81616
így hirtelen amiből lehet válogatni:

Alfa 155: TS, V6 Q4, (75, 164, 166, GTV perverzebbeknek)
Lancia Dedra, Delta
Fiat Tempra, Tipo, Coupe

Mutass még egy márkát ahol ennyi gyári alkatrész áll rendelkezésre átalakíításra:)


Pl: egy 5hengeres Fiat Coupe moci turbós? ?? 20VT 155 ? :DD azbeszt:))) olyan még nincs:)))
MMVI2009-07-02 14:10:15 // 81615
Valakinek esetleg van infója a hétvégi tököli nagy olaszautó találkozóról? Én lehet kinéznék csak nem tudom mennyire lesz "nagy"?!:)
SD2009-07-02 14:09:11 // 81614
Hát végül is a 155 Q4-en ami plussz költésg az ennyi:

- turbós motor
- esetleg a hajtáslánc
- plussz a szerelők vérszeme

de bármilyen tuning autónál:

- szerelő vérszem az biztos
- hajtáslánc csak időkérdése
- ha meg turbó akkor ugyan az

a különbség talán ott van:

hogy egy eleve turbós autó ha még megy akkor mejd neked kell felújítanod, ha felújítoták akkor ki tudja hogy?

ha te raksz össze egy autót az biztos drágább mint venni egy épp még működőt de más ktegória is:)

nem uccsó sorban nagyon függ ez attól hogy kivel fogsz hozzá mert egy kétbalkezes szerelő az halál...

De esetünkben 155: egy turbós motor berakása kb egyenértékű egy nagyobb motorszereléssel, ha megvannak az alkatrészek. Sima cser, na jó nem sima, de csere:)))

Nem kell nagyon gyártani meg hasonlók, csak összeválogatni, de így is benne van párszáz k-ban az tuti mire össze áll.

Ha tudsz venni egy jó állapotú fél atutót az a legjobb akár külföldről egy turbós HF-et vagy egy Dedrát, vagy egy bármit, aztán abból csak ki kell venni a javát és bele rakni a 155-be:)))

de semmiképp nem lesz ocssó:) a vége:) de az is igaz hogy ha addigra prüszköl a turbó elől az igen nagy feeling lehet:)))
MMVI2009-07-02 14:06:10 // 81613
egyáltalán nem vagyok az olajkályhák ellen, de a kolléga nem is dízelt szeretne szerintem. Biztos eljön az az idő amikor majd dízelben kell gondolkodnom, de szerencsére még nem kell!:)
A non plus ultra a Q4, de azért van ott még GTV V6TB, 164/166VBTB, és szerintem 75-ösből is volt turbós. Csak 145-ösből nem volt sajnos:(
MMVI2009-07-02 13:59:37 // 81612
Eszem ágában sincs kötekedni, de pl. egy delta vagy dedra turbo fenntartása nem lesz egyszerűbb, mint egy Q4-é. Sőt...Arról nem is beszélve, hogy egy 155-ös ezerszer (na jó csak százszor) jobban néz ki, mint egy dedra.
Inter156 (il mascalzone)2009-07-02 13:51:42 // 81611
Ma voltam szerelőnél,mert az első lökhárítóm...kicsit lejjebb jött:))) A hétvégi taliról jöttünk haza a Mátrán keresztül és én barom,rákanyarodtam egy szimpatikus füves részre,ott akartam parkolni....aztán elkezdtünk süllyedni...na mondom ki innen gyorsan...a kerekek rögtön agyagosak,nyálkásak lettek és beástam magam rendesen...ki se tudtunk már jönni:((( A falubeliek mozgósitották egymást és nagy kinlódás árán kiszedték a gépet...vontatták,húzták,tolták és így lett szétcibálva az első lökösöm! A kocsi teteje is saras lett,tiszta ideg lettem...aztán elkapott minket egy felhő szakadás,ami lemosott ...a jég eső már nem hiányzott:)))) Nem kívánom senkinek így látni az autóját,hogy az alja a sárban:)))
SD2009-07-02 13:46:41 // 81610
Jó igaz lejtőn áll de én nem mernék végig gurulni ezen a vason a ferkával:D

Lendületbő kell menni:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak