Fórum >> Típusok >> 156

sparco2013-10-08 21:35:32 // 141502
Most egy kis reményt adtál! :)
GTPeti2013-10-08 21:25:03 // 141501
Lehet, holtponti is.
Állítólag kitartó indítózás után holtponti nélkül is beindul, ekkorra hiszi el az ECU, hogy eltávozott a szenzor. Ilyenkor a vezérműtengely-szenzor jeléből határozza meg a fordulatszámot.
mreni2013-10-08 20:17:08 // 141500
van adok veszek....
mreni2013-10-08 19:43:48 // 141499
nem feltétlen meleg motornál áll meg,az is csak egy tipikus hiba
sparco2013-10-08 19:37:41 // 141498
Az a baj, hogy 100km-re van ottholról, de ma a sötétben nem szórakozok vele, holnapra hátha helyrejön magától, mint a múltkor, viszont meg kell nézni, hogy mitől van, mert ez így nem okés... :S
sparco2013-10-08 19:35:49 // 141497
Holtponti meleg motornál áll le, nem?
Nekem hideg motornál csinálja, több órás állás után.
De átnézem még, amiket írtál! ;)
mreni2013-10-08 19:33:35 // 141496
elsőnek diag,de holtponti jeladó is lehet vagy a csúcsokon a csati kontaktos,van pár lehetőség
sparco2013-10-08 19:00:32 // 141495
Kössz! Ha van még esetleg valakinek vmi más tippje, szívesen veszem!
Zsolesz2013-10-08 18:59:17 // 141494
Én jártam már így, húzd le az üzemanyag szűrőről a csövet, hogy az AC nyom-e valamit. Ha nem akkor a relét nézd meg, hogy azzal mi van. Emiatt ragadtam egyszer majdnem BP-en, mert nem indult a gép és előtte már szarakodott párszor.
Dokika2013-10-08 18:48:50 // 141493
Visszavonva:

Nem figyeltem, h motorhibás! :S
Dokika2013-10-08 18:47:14 // 141492
Ciao Cartársak!

Valaki tud valamit erről az AR-ről? Most akarok váltani és gyanús nekem az 300.000 forintos ár.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_1.9_jtd_distinctive-7302840
sparco2013-10-08 18:06:51 // 141491
Sziasztok!
1 hete az autóm egyik délután fogta magát és nem akart beindulni... tekert rendesen, de nem indult be. 10 perces próbálgatás után végül csak beindult.
Most megint nem akar.
MI LEHET A GOND? :S (akksi, önindító jó, hibát nem jelez)

2002-s 115 lovas 1.9 JTD 16v 156-osról van szó
gecsa2013-10-08 13:47:40 // 141490
bármelyik bontóban filléres dolog, és még választhatsz is, hogy krómos, vagy nem.. :D

keresd az ügyben esetleg phon cartársat, vagy trencsikéket (www.olaszautobonto.hu)..
Bilux2013-10-08 13:22:54 // 141489
Van? :)
gecsa2013-10-08 12:21:36 // 141488
nem is tudom, melyik topicban válaszoljak.. :) igazából elég lett volna egybe beírni, az adok-veszekbe.. :D
Bilux2013-10-08 11:58:49 // 141487
156-ba keresek jobboldali első légbefúvót az sem baj ha nem krómos.
Illetve hogy lehet kiszedni a műszerfalból?
Köszi.
Zsolesz2013-10-07 22:10:05 // 141486
Ki lesz, de ha van bizti is amit meg kellene nézni, akkor megnézném. Egyszer a lámpával jártunk így, ki lett szedve, hogy beszart a trafó, kicseréltük az sem jó. Akkor derült ki hogy a lámpa biztosíték ment el...
Zabbancs2013-10-07 22:07:19 // 141485
köszi szépen a segítséget mindenkinek! Asszem hamarosan orvosolom is a hibát :)
GTPeti2013-10-07 22:06:48 // 141484
Zsolesz, ki kéne olvasni. Kiderülne, mi a bánata.
Zsolesz2013-10-07 22:05:48 // 141483
A légzsákoknak van biztosítéka? Lehet kérdeztem már, de ha volt válasz nem emlékszem rá. Egyszer mókoltam valamit és pár biztim kiment, cseréltem mindet, de a légzsák visszajelzők azóta égve maradtak. Rá lesz rakva gépre, de mielőtt kiröhög az ismerősöm gondoltam megnézem (már ha van) mert lámpával már jártam így :D
atosz0692013-10-07 21:49:35 // 141482
JTD nél ugytudom hogy a váltó "tetején" az akksi alatt van a rükverc kapcsolója, vagyis én úgy emlékszem hogy az enyémen onnan fértem hozzá a legkönnyebben :)
gecsa2013-10-07 21:35:35 // 141480
akksitálca alatt van, szerintem felülről egyszerűbb..
GTPeti2013-10-07 21:29:54 // 141479
Igen, ez elég valószínű. ;)
Zabbancs2013-10-07 21:25:21 // 141478
Alulrol lehet a legkonyebben hozza ferni ahoz, ugye? :)
gecsa2013-10-07 21:18:03 // 141477
én anno bontottat vettem kint, azóta is az van bent, és működik.. :)
GTPeti2013-10-07 21:11:46 // 141476
A váltó oldalába betekert rükverc kapcsoló körül kéne körbenézni. Vagy kontakthiba, vagy a kapcsoló ment tönkre.
Zabbancs2013-10-07 21:01:29 // 141475
Sziasztok! Lenne egy kis problémám, és remélem tud valaki segíteni :) Tolatólámpám hol ég, hol nem... teljesen rapszodikusan mikor melyen kedve van. Most vagy 2 hónapig jó volt, de ma már megint el kezdett szórakozni. És valahogy nem szeretek tök sötétbe vakon tolatni. Nem találkozott már valaki ilyen problémával? Vagy tipp, hogy a hibát hol keressem?
Ja, plusz egy infó: ha utánfutó van az autón akárhányszor teszem rükvercbe ég a lámpa :O
Köszi!
gecsa2013-10-07 20:10:20 // 141474
mi volt benne a bonyolult? :D

bontó, vagy vágni ki valamiből.. ;)
byfx2013-10-07 20:08:30 // 141473
Tegnap levettem a JE kilincset(156). Mit mondjak?! Nagyon jól szórakoztam, ui sikerült. Köszönet Pólo cartársnak! Amit kiemelnék:a kiszedése egy élmény volt, a visszarakás meg őrületes. Ami alatta van gumi alátét, olyat honnan lehet szerezni?
Tuningman2013-10-07 01:57:17 // 141472
De akkor az már nem sportrendszer:)
Tuningman2013-10-07 01:55:23 // 141471
Vezrögzítővel is el lehet rakni a vezérlést. Pl: főtengelynél.
Az egész vezérlést át kell ellenőrizni újra.
Tuningman2013-10-07 01:50:34 // 141470
Azért ilyenkor illik kiszedni az összes szelepet és végigellenőrizni a szelepvezetőket, hogy mennyire vannak kikopva. Ha nagyot lóg a szelep a vezetőben akkor azt cserélni kell ( mármint a vezetőt ) mivel a kóválygás szelepszár töréshez vezet, arról nem is beszélve, hogy a szelepszárszimmeringeket is szétveri. Ez az amit otthoni fabrikálással nem lehet elvégezni.
Síkolás sem elhanyagolandó ha már lent van a hengerfej.
Na ezekért a dolgokért kell a gépműhely.
GTPeti2013-10-06 21:48:57 // 141469
Számomra a leghalkabb sportrendszer kéne. (Sőt, gyári hanggal lenne a legjobb...)
sprint832013-10-06 21:47:38 // 141468
Elhiszem, már csak azért is mert a kollégám Puntójára 2 éve tettünk egy új rendszert a kat után igaz csak utángyártottat de eddig bírta. Múlthéten konkrétan leesett a hátsódob a helyéről. Sajna a rövid távok miatt a sok kondenzvíz megeszi a belsejét. Kívülről alig van nyoma a korróziónak, de belül gyalázatosan nézett ki. Nekem a 155ön is rozsdamentes volt fent.
GTPeti2013-10-06 21:39:30 // 141467
Gondolkozom rajta, hogy a GTV-re is felpattanjon egy Ragazzon rendszer... Most ha azt mondanám, azért, hogy ne rozsdásodjon a rövid utak miatt, úgy sem hinnéd el. :)
sprint832013-10-06 21:03:50 // 141466
A hangról annyit, hogy hátborzongató:)) Nem rég végigmentem egy szűk belvárosi utcában ahol magas házak vannak kicsit emeltebb fordulaton, nem volt olyan ember aki ne kapta volna oda a fejét. Ez a hang hiányzott, ezért kellett menni a 166-nak.
DobosHunor2013-10-06 20:58:38 // 141465
nagyon szép :)
GTPeti2013-10-06 20:56:48 // 141464
A V6 + Ragazzon nagyon klassz lehet... Remélem egy talin közelebbről is megismerem.

(Már írtam régebben, hogy ha jól menne, biztos lenne egy ilyen 2.5-ös 156 is az autóparkomban.)
theBanyai2013-10-06 20:52:38 // 141463
Nagyon szép, gratula hozzá! A belseje elképesztően tetszik :)
GTPeti2013-10-06 20:52:03 // 141462
Gratulálok! Nagyon szép darab!
sprint832013-10-06 20:44:05 // 141461
Üdv a topic lakóknak!

Pár hete gyarapítom a 156 SW tulajok táborát. Mégpedig egy V6-tal megáldott szépséggel.
Íme:


Külföldről származik 1. gazdás volt, minden dokumentációval valódi 120k km-rel.
Menni legalább olyan élvezetes vele mint ahogy kinéz, még egy lapáttal rádob az élményre a Ragazzon rendszer:))
Bár a 166 után kicsit szűkösebb, de ez nem feltétlenül hátrány. Viszont nagy előnye, hogy végre belefér az RC modelles cumó és nem kell autót kölcsön kérnem ha megyünk a pályára.
boli1112013-10-06 16:37:56 // 141460
Biztosan nem tudom, viszont szólt volna, ha gond van velük.
Zotyy1562013-10-06 16:31:04 // 141459
ja sry nem a te commented re írtam,más volt a kérdés,de a hidrőtőkék rendben voltak?
boli1112013-10-06 16:28:26 // 141458
A szíjak cseréjéhez használt szerszámot. Ezért is vittem oda :)
Hogyan tudom megszüntetni ezt a fura hangot?
Zotyy1562013-10-06 16:09:05 // 141457
am okozhatta az,hogy a vezérlés nem a lefogatócsapokkal volt beállítva az első indításnál?
boli1112013-10-06 16:08:48 // 141456
Nemrég volt vezérlés és szelepfedél csere a kocsimon. Azóta viszont olyan katyogó hang jön a szelepek felől. Lehet összefüggés közöttük?
Zotyy1562013-10-06 16:04:20 // 141455
Ja persze ez meg fog történni :) ,azthittem valami más ra is kell még figyelni
gecsa2013-10-06 15:38:24 // 141454
Nem csak hogy illik, hanem kell is, különben több lesz a kár mint a haszon.. :-)
Trombozis2013-10-06 15:25:07 // 141453
Anno mindig panaszkodtam, hogy a fejegységem sokszor nem reagál a gombokra és néha nem tudom ki illetve bekapcsolni vagy csak a power és a hangerő gomb működött.
Nem akarom elszólni magam, de amióta aksit cseréltem azóta egyszer se fordult elő ez a jelenség. Le is kopogom gyorsan.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak