Fórum >> Típusok >> 156

DobosHunor2013-10-04 16:52:44 // 141416
Most olvasgatok itt utána, hogy másnál is volt ilyen és ott a problémát az okozta, hogy

" következő esélyes tehát a turbó maradt, az volt a gyanú, hogy el van kormolódva, nehezen jár a geometria, de ezt is kizártam, maradt tehát ennek a szabályzása. A geometriát egy vákuumos labda mozgatja, azt egy kis mágnesszelep szabályozza, amit meg PWM jellel az ECU vezérel. Ezen a szelepen (VGT szelep, töltőnyomás szabályzó szelep, vagy nem tudom hogy hívják) egy kis finom szűrőn keresztül megy be a levegő a vákuum helyére, ha csökkenteni kell a turbónyomáson. Ez a szűrő (bár nem látszott rajta) pont annyira eldugult, hogy ne tudjon korrektül szabályozni, túl nagy volt a vákuum, és emiatt a turbó szépen dolgozott mikor nem kellett volna neki."

az enyémben is van ilyen lambda? Ez egy 1.9 JTD-ben volt.
DobosHunor2013-10-04 16:44:36 // 141415
na utána jártam. Igen ez volt az amit cseréltünk, bár mint kiderült, hogy az 2.8 Ducatojét tettékbele és az is kiderült, hogy ugyan akkor tiltott. Szóval, az lehetséges, hogy az elektronikája szert be neki?
DobosHunor2013-10-04 16:28:06 // 141414
hát aminek a végén van ilyen mikro szűrő azt cseréltük ki egy teljesen újra azzal mentünk és ugyan úgy megállt. A nagynyomású előtt van vagy utána. Szerintem tudod mire gondolok. 2 oldalon fogja csavar meg ilyen henger alakú nem nagy alkatrész, de nagyon drága :D
Bomi2013-10-04 15:27:30 // 141413
Szia,
Nyomásszabályzószelepet próbáltatok rá egy másikat (oylat ami jó persze), nekem is letilt 3500 1/min felett...nekem azt javasolták hétvégén kapok talán próbadarabot!
DobosHunor2013-10-04 15:21:33 // 141412
Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni. Még mindig fent áll a hiba amiről egyszer itt kérdezősködtem. Szóval az lenne, hogy néha gondolod egyet a kocsi vagyis mikor húzatnám akkor megáll az autó, 3.000-es fordulat felett vagy volt olyan is hogy 90-nél 5-ösbe oda léptem neki akkor is beadta ezt a problémát. Beadja a porlasztócsúcs hiba jelet és ennyi megáll. Viszont rátettük gépre és kiadta a fordulatszámjeladót és nagynyomású pumpát hibának. Szétszedtük tettünk bele újjat kiprobáltuk és akkor is csinálta. Viszont másik hibakodót, meg a csúccsal kapcsolatban semmi hiba nincs. Meg annyi lenne hogy bekatétereztük és a 4-es kicsit le van maradva bár nem sokkal nem nagy az eltérés. Azt mondták ez nem olyan vészes. Már szétszedtünk szinte mindent de még mindig semmi. a Gép pedig csak ezt a 2 kódot adja be folyton. Esetleg valakinél ilyen fajta hiba? Nagyon fontos lenne mert már nem tudok semmit kitalálni. Nagyon szépen köszönöm a segítséget. (2.4 JTD, 136 lovas)
PistaFR2013-10-04 14:05:29 // 141411
Ismerős offosán (4-es Golf) az utas oladi ragadt meg, de nagyon. Végül levettük az összekötő rudat, így a sofőr oldali megy amíg nem vesz egy bontottat. :)
Arslan2013-10-04 06:45:00 // 141410
Köszönöm szépen a választ, ha eljön az ideje ( a fizetésem :D ), megspóroltál egy dobbetét kiszedés-berakás munkát :D
Tuningman2013-10-04 02:05:41 // 141409
Nézd meg, hogy dobott-e hibakódot.
Tuningman2013-10-04 02:03:37 // 141408
Fújd be a mechanikát WD40-el, a csuklókat pedig zsírozd meg.
Persze ehhez ki kel venni az egészet, ami nem nagy ügy, kb. 10perc.
Tuningman2013-10-04 01:58:15 // 141407
A hidrotőkéknek ehhez nincs köze csak akkor lenne ha kitámasztana de akkor összeakadna a motor.
Amúgy nem értem, hogy mit keres a gépműhelyben a hidrotőke..?
Ha gondolod akkor valamikor ránézhetek a motorodra.
B.László2013-10-03 21:17:29 // 141406
Sziasztok a műszerfalon mostmár folyamatosan világít a befecskendező kontrollampa eddig csak ritkán villant fel majd elaludt az elmult napokban 150 es tempónál odalépve a gépnek felkapcsolt a gázt visszavéve meg elaludt a lámpa majd megint és megint aztán jött a kanyar és nem szórakoztam vele tovább ..:D
-ötletetek van h mi lehet a hiba forrása ?
azon kívül h világít a lámpa mást nem tapasztaltam .. :/
nesta2013-10-03 19:29:38 // 141405
sziasztok! érdeklődnék, hogy esetleg valakinek volt e már hasonló problémája, ami a következő: az ablaktörlőim mozgékonysága a nullához hasonlítható :D a biztosítékok jók, úgyhogy fogalmam sincs, hogy mi baj lehet. esetleg valaki aki szintén így járt nem tudná e megmondani nekem hogy hogyan lehetne orvosolni a dolgot, mert most hogy itt az ősz már eléggé bosszantó dolog :D
Zotyy1562013-10-03 18:49:08 // 141404
De már arra is gondoltunk,hogy a gépműhelyben összekutyulták a hidrotökéket,vagy nem tudom :(
Zotyy1562013-10-03 13:13:55 // 141403
a hegerfejet megnézték és jó volt a dugyattyukat megnéztük és jó volt,úgyhogy nem tudjuk mi lehet még a gond
Roll19832013-10-03 10:01:00 // 141402
Én a helyedben az EGR környékét is megnézném, hogynem fúj-e ki valahol.
Otto2013-10-03 08:06:29 // 141401
Injektor?
Frucsi2013-10-03 07:57:33 // 141400
Milyen beállítás kellhet lambda csere után?
Még egy big köszi!!!
Tuningman2013-10-03 00:36:30 // 141399
Ha nincs kompresszió akkor felesleges az elektronika böngészése, mechanikai a hiba.
Pár hsz-el ezelőtt már felvetettem egy esetleges gyűrűproblémát amiért beledolgozhat a forgattyúsházba. Ha nem ez akkor szelep probléma lehet, más nincs.
Nem jutsz előrébb a nem szeded szét újra. Vedd ki a veztengelyeket és úgy mérjél kompressziót. Ilyenkor minden szelep zár. Ha így sincs semmi akkor hengerfej le és fel kell önteni egy kis benyával a szeleptányérokat és így meglátod melyik szelep ereszt.
Ha egyik sem akkor jöhet a gyűrű és dugó vizsgálat.
Lehet, jobb szerelőre és gépműhelyre kellett volna bízni azt a generált.
Imyx2013-10-02 22:23:16 // 141398
Valószínűleg a ventilátor beviszi a kartergázt az utastérbe, a motortérből. A kartergáz-csöveket leellenőrizném, hogy nincs-e valamelyik, elrepedve, vagy lecsúszva. Ha már meleg a motor, és fölé hajolsz, ugyanazt kellene érezd, mint a motortérben :). Bár a dízel technikát nem ismerem, de ez lenne a tippem.
mgabor2013-10-02 21:50:26 // 141397
Srácok van egy kis gondom, és nem tudom merre induljak,

Mostanában mióta 10 fok körül van az idő a fűtéssel együtt néha kipufogó gáz szag van a kocsiban. de csak néha és csak meleg motornál haza felé ha egy piroson nem megyek at elsőre, már érezni. A hangja nem változott, látni nem látok semmit, hol szelelhet. gyorsul, indul ahogy eddig.
Megvárni nem szeretném, hogy valami szét essen.
Zotyy1562013-10-02 21:26:53 // 141396
a trafókábelt lekövettül egésszen a bal toronynál lévő kábelkötegig és van áram a 4. hengerben,valamiért nem nyit a szelep vagy nemtudom... de biztos lessz comp is ha nem jutunk semmire :(
Piritu - 1.000.0002013-10-02 21:22:25 // 141395
Legalább a lehetséges problémák egy részét ki lehetne zárni.
Piritu - 1.000.0002013-10-02 21:21:59 // 141394
Pedig szerinte kéne.
Mi van, ha szakadt a negyedik injektorok áramköre vagy valami más elektromos gubanc van. (Vagy csak kiakadt a vezérlő?) Reszelhetsz, nyomogathatsz akármit, meg nem javul.
Zotyy1562013-10-02 21:19:20 // 141393
Nem dugtuk rá gépre,a következő "próbálkozás azs összes hidrótöke ki és összenyom majd visszatesz,lehet valamelyik kitámaszt,holnap járatnám egy picit hátha az újak felszívják magukat,mert még csattogtak rendesen
Piritu - 1.000.0002013-10-02 21:16:40 // 141392
Hibaüzenet nincs a comp-ban?
Zotyy1562013-10-02 20:52:18 // 141391
Sziasztok!

SOS segítség kéne lassan már 2 hete küzdünk a 4. hengerrel ami nem akar beindulni,új gyertyák (gyáriak) újy gyertyakábelek, a trafók közül is kettő ki lett cserélve,ma beraktunk 2 új hidrótőkét,és még mindig nem megy csak 3 henger valaki valamit kérem,már 3 hónapja nincs autóm :( a szerelőm kb heti 1x 2x tudott vele foglalkozni komplett motor felújításon estem át egy tavasz végi hajtókar kikönyöklés után,nem kevés pénzt költöttem rá és még mindig nem jó! Valaki segítsen!!!! :) :)
Zsolesz2013-10-02 20:16:29 // 141390
Akkor úgy kell :)
Én csak emlékezetből mondtam, de lehet ez a módszer még a 33-as idején volt és ott nem volt útban semmi
Dante2013-10-02 20:14:49 // 141389
Én is nemrég vettem új oldalindexeket, és jól meg is szivattam magam a berakásával mert levettem a műanyag dobbetétet és belülről nyomtam ki az indexet. Utána néztem csak meg, hogy mennyire egyszerű szerkezet, nem kell belülről kinyomni, megfogod az index búráját, kicsit hátratolod az egészet az ajtó irányába, ezzel picit összenyomod a bepattanós fülét, és már ki is tudod emelni a kocsi eleje felé néző részét. Így kb 3 másodperc kivenni, úgyhogy ezért nem érdemes szenvedni a dobbetéttel.
boli1112013-10-02 19:46:34 // 141388
Az enyém 2,0-ás. A flexibiliscső előtt van, kb 15-20 cm-re tőle. Ha jól tudom ki kell csak csavarozni. De lehet, hogy utána egy beállítás szükséges még.
Zsolesz2013-10-02 19:41:35 // 141387
Hátulról kinyomod óvatosan. A 2 szélén a füleket kicsit összeszorítod és kijön.
DobosHunor2013-10-02 17:22:02 // 141386
Sziasztok! Ha 3 ezres fordulat felett letilt a kocsi, akkor lehet, hogy a fordulatszámláló érzékelője rossz és amiatt van ez? Rátettük gépre, ki is adta ezt a hibát csak gondoltam rákérdek ti mit mondtok rá :) köszi.
Frucsi2013-10-02 17:05:12 // 141385
SZiasztok!

Az első lamdba szondát hol találom?bonyolult kicserélni? (2002-es 1,6 ts)

Kösziiiii!
Frucsi2013-10-02 17:05:11 // 141384
SZiasztok!

Az első lamdba szondát hol találom?bonyolult kicserélni? (2002-es 1,6 ts)

Kösziiiii!
Arslan2013-10-02 16:38:50 // 141383
Sziasztok! Valakinek esetleg van tapasztalata ezzel az indexxel : http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=135&termek=125466 ? Honnan férek hozzá, a cseréhez? Köszi előre is.
thealfa1562013-10-02 16:35:57 // 141382
hali, 1.6 TS-be milyen hűtőfolyadékot ajánlotok??? Hol tudom legkönnyebben leereszteni a régit...esetleg mossam át valahogy a rendszert??
PistaFR2013-10-02 15:10:04 // 141381
Amint rendbe sikerül szedni a laptopot, ki lesz olvasva. Kíváncsi vagyok én is nagyon. Viszont nekem tényleg nem tűnt vészüzemnek. Nem volt fordulatszám korlátozás, nem füstölt, úgy ment mint szokott.
Otto2013-10-02 13:00:07 // 141380
Üdv!

Olyan jelenség lépett fel az autómmal SW, mintha egy le nem csavarozott doblemez zörögne.
Nem látok semmit ami miatt kéne csinálnia és azt sem tudom megállapítani, hogy elöl vagy hátul szólhat. Tompa "ütődések" és nincs köze gödrökhöz.

X-akták... Aki ilyen jelenséggel találkozott már az szedesse már szét velem a fél autót! :D
gecsa2013-10-02 09:12:08 // 141378
ha nem zavar, hogy az ablak is olyan lesz.. :D
156 áfa romeo2013-10-01 21:11:16 // 141377
Eladtam a 156 -ot...vége egy 6 éves kapcsolatnak,de boldogít hogy jó helyre került...
Zotyy1562013-10-01 20:52:35 // 141376
kicsit "morbid" megoldás de a gumikra kent WD40 be szokott válni!
Störtebeker2013-10-01 19:51:06 // 141375
Üdv Márkatársak!Kérdésem a következő lenne....:Be van lassulva a gyári két hátsó ablakemelőm,mennyire bonyolult szétszedni-gyári patentokkal gondolom készüljek- és mi lehet a baj?Szárazon küszködő szerkezet,por?Válaszokat előre is köszönöm;)!
Piritu - 1.000.0002013-10-01 18:59:09 // 141374
Ha "elmúlt" a hiba, kilép a vészüzemből. Azért is aludt el a lámpa. A hibaüzenet viszont tárolódik. Érdemes lenne kiolvasni, hátha egy kezdődő probléma jele.
A legközelebb esetleg nem múlik el...
PistaFR2013-10-01 15:07:03 // 141373
Múlt héten valahol a senkiföldjén a német autópályán valami pihenőhelynél indítózáskor furcsa hang kíséretében világítani kezdett a MIL, és dílerhez akart küldeni az autóm. Nekem nem tűnt vészüzemnek, ugyanúgy ment mint általában. Mivel nem állt fent tovább a hiba, az 5. indításkor már elaludt a MIL.
Zsolesz2013-10-01 13:01:11 // 141372
De nem azért olajas, hogy ne akadjon el a csőben? :)
autoitalia2013-10-01 08:48:30 // 141371
Félreértés ne essék, nem olajsaras a pálca, és továbbra is értem hogy mitől olajos. Csak hülye megoldásnak tartom, hogy két kanyar van a vezetőcsőben, és így összekeni az egész pálcát...
Tuningman2013-10-01 01:53:23 // 141370
Akkor azt is érthetnéd, hogy valószínűleg olajsaras belül a vezető cső és ezért keni el a szintet a pálcán:)
Megoldás: vezető cső ki és átmos, megpucol.
Tuningman2013-10-01 01:47:38 // 141369
Nálunk a 3 Alfából 2-ben Electric Power aksik vannak már több mint egy éve és hibátlanok.
Akkumaxnál nagyon baráti árakon lehet hozzájutni.
Ha ez esetleg túl olcsó lenne akkor Exide még ami jó választás:)
Frucsi2013-09-30 22:04:12 // 141368
köszi Piritu!!!!Respect!
Piritu - 1.000.0002013-09-30 21:54:35 // 141367
Ha lámpát gyújt és a "dealer"-hez küld valószínűleg hogy vészporgramra állt a comp. Ilyenkor nincs semmiféle szabályozás, csak hogy menjen a vas, hogy hazaérjél. Ilyenkor tuti sok üzemanyagot kap (ezért nőtt meg a fogyid) az összes következményével. (A kat se szereti a sok üzemanyagot)
Ki kell olvasni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak