Fórum >> Típusok >> 156

Zotyy1562013-10-03 13:13:55 // 141403
a hegerfejet megnézték és jó volt a dugyattyukat megnéztük és jó volt,úgyhogy nem tudjuk mi lehet még a gond
Roll19832013-10-03 10:01:00 // 141402
Én a helyedben az EGR környékét is megnézném, hogynem fúj-e ki valahol.
Otto2013-10-03 08:06:29 // 141401
Injektor?
Frucsi2013-10-03 07:57:33 // 141400
Milyen beállítás kellhet lambda csere után?
Még egy big köszi!!!
Tuningman2013-10-03 00:36:30 // 141399
Ha nincs kompresszió akkor felesleges az elektronika böngészése, mechanikai a hiba.
Pár hsz-el ezelőtt már felvetettem egy esetleges gyűrűproblémát amiért beledolgozhat a forgattyúsházba. Ha nem ez akkor szelep probléma lehet, más nincs.
Nem jutsz előrébb a nem szeded szét újra. Vedd ki a veztengelyeket és úgy mérjél kompressziót. Ilyenkor minden szelep zár. Ha így sincs semmi akkor hengerfej le és fel kell önteni egy kis benyával a szeleptányérokat és így meglátod melyik szelep ereszt.
Ha egyik sem akkor jöhet a gyűrű és dugó vizsgálat.
Lehet, jobb szerelőre és gépműhelyre kellett volna bízni azt a generált.
Imyx2013-10-02 22:23:16 // 141398
Valószínűleg a ventilátor beviszi a kartergázt az utastérbe, a motortérből. A kartergáz-csöveket leellenőrizném, hogy nincs-e valamelyik, elrepedve, vagy lecsúszva. Ha már meleg a motor, és fölé hajolsz, ugyanazt kellene érezd, mint a motortérben :). Bár a dízel technikát nem ismerem, de ez lenne a tippem.
mgabor2013-10-02 21:50:26 // 141397
Srácok van egy kis gondom, és nem tudom merre induljak,

Mostanában mióta 10 fok körül van az idő a fűtéssel együtt néha kipufogó gáz szag van a kocsiban. de csak néha és csak meleg motornál haza felé ha egy piroson nem megyek at elsőre, már érezni. A hangja nem változott, látni nem látok semmit, hol szelelhet. gyorsul, indul ahogy eddig.
Megvárni nem szeretném, hogy valami szét essen.
Zotyy1562013-10-02 21:26:53 // 141396
a trafókábelt lekövettül egésszen a bal toronynál lévő kábelkötegig és van áram a 4. hengerben,valamiért nem nyit a szelep vagy nemtudom... de biztos lessz comp is ha nem jutunk semmire :(
Piritu - 1.000.0002013-10-02 21:22:25 // 141395
Legalább a lehetséges problémák egy részét ki lehetne zárni.
Piritu - 1.000.0002013-10-02 21:21:59 // 141394
Pedig szerinte kéne.
Mi van, ha szakadt a negyedik injektorok áramköre vagy valami más elektromos gubanc van. (Vagy csak kiakadt a vezérlő?) Reszelhetsz, nyomogathatsz akármit, meg nem javul.
Zotyy1562013-10-02 21:19:20 // 141393
Nem dugtuk rá gépre,a következő "próbálkozás azs összes hidrótöke ki és összenyom majd visszatesz,lehet valamelyik kitámaszt,holnap járatnám egy picit hátha az újak felszívják magukat,mert még csattogtak rendesen
Piritu - 1.000.0002013-10-02 21:16:40 // 141392
Hibaüzenet nincs a comp-ban?
Zotyy1562013-10-02 20:52:18 // 141391
Sziasztok!

SOS segítség kéne lassan már 2 hete küzdünk a 4. hengerrel ami nem akar beindulni,új gyertyák (gyáriak) újy gyertyakábelek, a trafók közül is kettő ki lett cserélve,ma beraktunk 2 új hidrótőkét,és még mindig nem megy csak 3 henger valaki valamit kérem,már 3 hónapja nincs autóm :( a szerelőm kb heti 1x 2x tudott vele foglalkozni komplett motor felújításon estem át egy tavasz végi hajtókar kikönyöklés után,nem kevés pénzt költöttem rá és még mindig nem jó! Valaki segítsen!!!! :) :)
Zsolesz2013-10-02 20:16:29 // 141390
Akkor úgy kell :)
Én csak emlékezetből mondtam, de lehet ez a módszer még a 33-as idején volt és ott nem volt útban semmi
Dante2013-10-02 20:14:49 // 141389
Én is nemrég vettem új oldalindexeket, és jól meg is szivattam magam a berakásával mert levettem a műanyag dobbetétet és belülről nyomtam ki az indexet. Utána néztem csak meg, hogy mennyire egyszerű szerkezet, nem kell belülről kinyomni, megfogod az index búráját, kicsit hátratolod az egészet az ajtó irányába, ezzel picit összenyomod a bepattanós fülét, és már ki is tudod emelni a kocsi eleje felé néző részét. Így kb 3 másodperc kivenni, úgyhogy ezért nem érdemes szenvedni a dobbetéttel.
boli1112013-10-02 19:46:34 // 141388
Az enyém 2,0-ás. A flexibiliscső előtt van, kb 15-20 cm-re tőle. Ha jól tudom ki kell csak csavarozni. De lehet, hogy utána egy beállítás szükséges még.
Zsolesz2013-10-02 19:41:35 // 141387
Hátulról kinyomod óvatosan. A 2 szélén a füleket kicsit összeszorítod és kijön.
DobosHunor2013-10-02 17:22:02 // 141386
Sziasztok! Ha 3 ezres fordulat felett letilt a kocsi, akkor lehet, hogy a fordulatszámláló érzékelője rossz és amiatt van ez? Rátettük gépre, ki is adta ezt a hibát csak gondoltam rákérdek ti mit mondtok rá :) köszi.
Frucsi2013-10-02 17:05:12 // 141385
SZiasztok!

Az első lamdba szondát hol találom?bonyolult kicserélni? (2002-es 1,6 ts)

Kösziiiii!
Frucsi2013-10-02 17:05:11 // 141384
SZiasztok!

Az első lamdba szondát hol találom?bonyolult kicserélni? (2002-es 1,6 ts)

Kösziiiii!
Arslan2013-10-02 16:38:50 // 141383
Sziasztok! Valakinek esetleg van tapasztalata ezzel az indexxel : http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&kat=135&termek=125466 ? Honnan férek hozzá, a cseréhez? Köszi előre is.
thealfa1562013-10-02 16:35:57 // 141382
hali, 1.6 TS-be milyen hűtőfolyadékot ajánlotok??? Hol tudom legkönnyebben leereszteni a régit...esetleg mossam át valahogy a rendszert??
PistaFR2013-10-02 15:10:04 // 141381
Amint rendbe sikerül szedni a laptopot, ki lesz olvasva. Kíváncsi vagyok én is nagyon. Viszont nekem tényleg nem tűnt vészüzemnek. Nem volt fordulatszám korlátozás, nem füstölt, úgy ment mint szokott.
Otto2013-10-02 13:00:07 // 141380
Üdv!

Olyan jelenség lépett fel az autómmal SW, mintha egy le nem csavarozott doblemez zörögne.
Nem látok semmit ami miatt kéne csinálnia és azt sem tudom megállapítani, hogy elöl vagy hátul szólhat. Tompa "ütődések" és nincs köze gödrökhöz.

X-akták... Aki ilyen jelenséggel találkozott már az szedesse már szét velem a fél autót! :D
gecsa2013-10-02 09:12:08 // 141378
ha nem zavar, hogy az ablak is olyan lesz.. :D
156 áfa romeo2013-10-01 21:11:16 // 141377
Eladtam a 156 -ot...vége egy 6 éves kapcsolatnak,de boldogít hogy jó helyre került...
Zotyy1562013-10-01 20:52:35 // 141376
kicsit "morbid" megoldás de a gumikra kent WD40 be szokott válni!
Störtebeker2013-10-01 19:51:06 // 141375
Üdv Márkatársak!Kérdésem a következő lenne....:Be van lassulva a gyári két hátsó ablakemelőm,mennyire bonyolult szétszedni-gyári patentokkal gondolom készüljek- és mi lehet a baj?Szárazon küszködő szerkezet,por?Válaszokat előre is köszönöm;)!
Piritu - 1.000.0002013-10-01 18:59:09 // 141374
Ha "elmúlt" a hiba, kilép a vészüzemből. Azért is aludt el a lámpa. A hibaüzenet viszont tárolódik. Érdemes lenne kiolvasni, hátha egy kezdődő probléma jele.
A legközelebb esetleg nem múlik el...
PistaFR2013-10-01 15:07:03 // 141373
Múlt héten valahol a senkiföldjén a német autópályán valami pihenőhelynél indítózáskor furcsa hang kíséretében világítani kezdett a MIL, és dílerhez akart küldeni az autóm. Nekem nem tűnt vészüzemnek, ugyanúgy ment mint általában. Mivel nem állt fent tovább a hiba, az 5. indításkor már elaludt a MIL.
Zsolesz2013-10-01 13:01:11 // 141372
De nem azért olajas, hogy ne akadjon el a csőben? :)
autoitalia2013-10-01 08:48:30 // 141371
Félreértés ne essék, nem olajsaras a pálca, és továbbra is értem hogy mitől olajos. Csak hülye megoldásnak tartom, hogy két kanyar van a vezetőcsőben, és így összekeni az egész pálcát...
Tuningman2013-10-01 01:53:23 // 141370
Akkor azt is érthetnéd, hogy valószínűleg olajsaras belül a vezető cső és ezért keni el a szintet a pálcán:)
Megoldás: vezető cső ki és átmos, megpucol.
Tuningman2013-10-01 01:47:38 // 141369
Nálunk a 3 Alfából 2-ben Electric Power aksik vannak már több mint egy éve és hibátlanok.
Akkumaxnál nagyon baráti árakon lehet hozzájutni.
Ha ez esetleg túl olcsó lenne akkor Exide még ami jó választás:)
Frucsi2013-09-30 22:04:12 // 141368
köszi Piritu!!!!Respect!
Piritu - 1.000.0002013-09-30 21:54:35 // 141367
Ha lámpát gyújt és a "dealer"-hez küld valószínűleg hogy vészporgramra állt a comp. Ilyenkor nincs semmiféle szabályozás, csak hogy menjen a vas, hogy hazaérjél. Ilyenkor tuti sok üzemanyagot kap (ezért nőtt meg a fogyid) az összes következményével. (A kat se szereti a sok üzemanyagot)
Ki kell olvasni.
Frucsi2013-09-30 21:49:05 // 141366
Még nem cseréltem ki, azon vagyok, jövő héten megejtjük...
Mit ránthat magával és miért?
Mert akkor újra kiolvassuk, mit dob most, csak lelkileg fel akartam készülni a listára és a végösszegére... :(
Köszi!
gecsa2013-09-30 21:39:52 // 141365
a villanyautóban nem volt ilyen alkatrész? :D:D:D
autoitalia2013-09-30 21:32:27 // 141364
Háhh! Nem okoz gondot, csak megjegyeztem. :)
Liquid2013-09-30 21:30:14 // 141363
azé azt leszögezhetjük szerintem hogy az TS nívópálcája csak korlátozottam alkamas az olajszint ellenőrzésére
Grando2013-09-30 21:22:51 // 141362
Érdekes a mai oktatás. Egy olajszintméréssel problémái adódnak egy járműgépésznek? Az igen! :)
Piritu - 1.000.0002013-09-30 21:22:28 // 141361
Akkor itt a megoldás, én Daciás voltam :-DD
autoitalia2013-09-30 21:19:29 // 141360
Persze, csak én Zsigulin szocializálódtam, ott az a 10 centis drót csak úgy belelógott a karterba :) Nem is értem minek kell egy méteres lóf*sz nívópálcának :) Nyilván értem amúgy, nem véletlenül lettem járműgépész :D
Piritu - 1.000.0002013-09-30 21:11:56 // 141359
Az szerintem természetes, hogy olajos, hisz az olajteknőbe vezet, ahol meg olaj van.
Mondjuk eddig 400ezret mentem TS-el, de ez a probléma még is nem tűnt fel :-)
A két lyuk közötti rész a mérvadó, a többivel nem kell foglalkozni.
autoitalia2013-09-30 20:55:11 // 141358
Nyilván megtörlöm :) Viszont olyasmi, mintha a cső amiben lemegy a pálca, belülről tiszta olaj lenne, és összekenné a pálcát mindenhol. Anno a Tipom is ilyen volt, utáltam is emiatt.
Olajcserék a szervizkönyv szerint 160.000ig mindig megvoltak, Alfa márkaszervizben. Ami azt jelenti, hogy az elmúlt 3 évben (amiből 1-et bizonyíthatóan állt), 30000-et futott az autó, ez akár még hiteles is lehet. Az autó általános állapotából ítélve is gondos tulaja volt. Na mindegy, hétvégén megkapja a cserét, aztán meglátjuk mit mutat utána.
Piritu - 1.000.0002013-09-30 20:42:35 // 141357
A nívópálcát meg kell törölni mielőtt szintet nézel. Célszerű a maximumon tartani, mert az olajhiány már több TS-t is elintézett.
Hogy mennyi a normális olajfogyasztás? Az több dologtól is függ. pl, hogy bánt vele az előző tulaj, minden olajcsere megvolt-e, mi volt, és most mi van most benne, hogyan hajtod, stb.
A gyár szerint 1liter/1.000km-t a határérték.
A 146/147/156 TS-eim autópályán hajtva (150-160 folyamatosan) mindig kértek pár decit 1000 km-re. Országúton, "normálisan" közlekedve semmit. A Spider 2.0TS-em 160ezerrel sem fogyaszt.
autoitalia2013-09-30 20:33:12 // 141356
Üdv Cartársak!

Feltennék pár (lehet hogy hülye) kérdést, mint friss TS tulaj :)
Szóval, mivel most vettem az autót, olajcsere következik, ha minden igaz a hétvégén. Viszont ma észrevettem, hogy erős bal kanyarban bevillan az olajnyomás jelző. Töltöttem utána kb 2 decit, el is múlt a hibajelenség. Viszont a nívópálcával nem vagyok kibékülve, tökre nem mutatja meg egzakt módon az olajszintet. Mindenhol össze-vissza olajos, nem látszik olyan szépen a csík. Amúgy, tapasztalatok alapján kb. mi számít normális olajfogyasztásnak egy durván 200ezret futott 1.8 TS nél? Kössz!
Piritu - 1.000.0002013-09-30 20:18:44 // 141355
Miután lambda rossz lett kicserélted?
Ha nem, akkor ne csodálkozz, hogy még pár dolgot "magával rántott" és most már akár sokba is kerülhet a javítás.
Piritu - 1.000.0002013-09-30 20:15:45 // 141354
GOTO "Adok-veszek" a fejlécen, és rögtön az elsőre kattintva alul megjelenik egy link a tag oldalára, ott meg"Weboldal" címszó alatt már meg is van: klatty
Ha ez nem megfelelő a bratunkba beírod, hogy autóalkatrész :-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak