Fórum >> Típusok >> 156

Attika012013-10-09 14:28:57 // 141516
Előfűtő, a szűrőd tetején, a műanyag dolog amin csatlakozó van. Előmelegíti a gázolajat izzítás közben, és után........................ Ha működik.
sparco2013-10-09 14:09:12 // 141515
Na a kovetkező hibákat dobta a gép:

P0704 - kuplung kapcsoló
- szakadt

P0380 - előfűtő egység
- létezik


Mit jelent ez konkrétan? Izzitógyertyák felmondták a szolgálatot, azért nem indulna?
gecsa2013-10-09 11:46:47 // 141514
azokban a körökben nem egy alfa fordult már meg.. :D
Roll19832013-10-09 11:20:00 // 141513
Vályi Pista is vett egy 56 SW-t most láttam fb-n.
Zsolesz2013-10-09 11:11:53 // 141512
Poén volt, nem is szeretnék ebből semmi következményt. Csak mindig nevetek, hogy minden fórumon van ilyen hsz, hogy használd a keresőt :)
gecsa2013-10-09 10:55:38 // 141511
szerintem csak a tompított..
sparco2013-10-09 10:39:36 // 141510
Nehogy ebbol most vita alakuljon ki! :)
GTPeti segitokesz, hasznos tagja a topicnak, legalabbis Nekem nem 1x segitett mar a hasznos tanacsaival. A blogja megintcsak hasznos. Es sokszor nalam is kivernek a biztositekot a kerdesek, amikre az ember magatol megtalalhatja a valaszokat.
Errol ennyit sztem!

Majd jelentkezem, hogy mi volt a gondja a gepnek!
Zsolesz2013-10-09 10:37:23 // 141509
Ha már beléptem.
Az angol fényszóróban és az európaiban a refi is különbözik? Vagy csak a tompított?
Zsolesz2013-10-09 10:21:47 // 141508
És amíg ezt a hsz-t begépelted a blogod linkjét is betehetted volna vagy a szöveget ctrl+c ctrl+v-vel beilleszted és már mindenki mehet is a dolgára.

De aki nem tudja, hogy van kereső az oldalon, annak is szolgáltál hasznos infoval :D
sparco2013-10-09 09:41:08 // 141507
Igen, miutan megkerdeztem, eszembe jutott, hogy olvastam rola a blogodban (nagyon hasznos dolgok vannak benne, koszi!!!)+ eszembe jutott a kereso is... + hogy Neked az ilyen kerdesek, amiket megtalalhat az ember a kereso segitsegevel, a halalod! :D
Ne vedd sertesnek, igazad van vegulis! :)
GTPeti2013-10-08 23:36:31 // 141506
51.: Alulról. Nagy vész esetén féloldalasan felállva egy magas járdára hozzáférsz alulról. A váltó és a motor találkozása körül kell keresni. A generátor környékén van egy tartó, ami a kábelét rögzíti. Érdemes előtte megjegyezni merre van elvezetve. Úgy emlékszem egy Torx csavar tartja magát a jeladót. Én ERA gyártmányút vettem, amit a blogban is írtam.
GTPeti2013-10-08 23:33:45 // 141505
Csak ötvenszer írtam le eddig. :)

Viszont mibe, hogy te meg egyszer sem ide azt, hogy "holtponti". ;)
sparco2013-10-08 22:45:22 // 141504
Honnan ferek hozza legkonnyebben?
GTPeti2013-10-08 21:45:34 // 141503
Ha még nem volt cserélve, úgyis esedékes mostanra. Ezen egy pillanatig nem gondolkoznék.
sparco2013-10-08 21:35:32 // 141502
Most egy kis reményt adtál! :)
GTPeti2013-10-08 21:25:03 // 141501
Lehet, holtponti is.
Állítólag kitartó indítózás után holtponti nélkül is beindul, ekkorra hiszi el az ECU, hogy eltávozott a szenzor. Ilyenkor a vezérműtengely-szenzor jeléből határozza meg a fordulatszámot.
mreni2013-10-08 20:17:08 // 141500
van adok veszek....
mreni2013-10-08 19:43:48 // 141499
nem feltétlen meleg motornál áll meg,az is csak egy tipikus hiba
sparco2013-10-08 19:37:41 // 141498
Az a baj, hogy 100km-re van ottholról, de ma a sötétben nem szórakozok vele, holnapra hátha helyrejön magától, mint a múltkor, viszont meg kell nézni, hogy mitől van, mert ez így nem okés... :S
sparco2013-10-08 19:35:49 // 141497
Holtponti meleg motornál áll le, nem?
Nekem hideg motornál csinálja, több órás állás után.
De átnézem még, amiket írtál! ;)
mreni2013-10-08 19:33:35 // 141496
elsőnek diag,de holtponti jeladó is lehet vagy a csúcsokon a csati kontaktos,van pár lehetőség
sparco2013-10-08 19:00:32 // 141495
Kössz! Ha van még esetleg valakinek vmi más tippje, szívesen veszem!
Zsolesz2013-10-08 18:59:17 // 141494
Én jártam már így, húzd le az üzemanyag szűrőről a csövet, hogy az AC nyom-e valamit. Ha nem akkor a relét nézd meg, hogy azzal mi van. Emiatt ragadtam egyszer majdnem BP-en, mert nem indult a gép és előtte már szarakodott párszor.
Dokika2013-10-08 18:48:50 // 141493
Visszavonva:

Nem figyeltem, h motorhibás! :S
Dokika2013-10-08 18:47:14 // 141492
Ciao Cartársak!

Valaki tud valamit erről az AR-ről? Most akarok váltani és gyanús nekem az 300.000 forintos ár.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_1.9_jtd_distinctive-7302840
sparco2013-10-08 18:06:51 // 141491
Sziasztok!
1 hete az autóm egyik délután fogta magát és nem akart beindulni... tekert rendesen, de nem indult be. 10 perces próbálgatás után végül csak beindult.
Most megint nem akar.
MI LEHET A GOND? :S (akksi, önindító jó, hibát nem jelez)

2002-s 115 lovas 1.9 JTD 16v 156-osról van szó
gecsa2013-10-08 13:47:40 // 141490
bármelyik bontóban filléres dolog, és még választhatsz is, hogy krómos, vagy nem.. :D

keresd az ügyben esetleg phon cartársat, vagy trencsikéket (www.olaszautobonto.hu)..
Bilux2013-10-08 13:22:54 // 141489
Van? :)
gecsa2013-10-08 12:21:36 // 141488
nem is tudom, melyik topicban válaszoljak.. :) igazából elég lett volna egybe beírni, az adok-veszekbe.. :D
Bilux2013-10-08 11:58:49 // 141487
156-ba keresek jobboldali első légbefúvót az sem baj ha nem krómos.
Illetve hogy lehet kiszedni a műszerfalból?
Köszi.
Zsolesz2013-10-07 22:10:05 // 141486
Ki lesz, de ha van bizti is amit meg kellene nézni, akkor megnézném. Egyszer a lámpával jártunk így, ki lett szedve, hogy beszart a trafó, kicseréltük az sem jó. Akkor derült ki hogy a lámpa biztosíték ment el...
Zabbancs2013-10-07 22:07:19 // 141485
köszi szépen a segítséget mindenkinek! Asszem hamarosan orvosolom is a hibát :)
GTPeti2013-10-07 22:06:48 // 141484
Zsolesz, ki kéne olvasni. Kiderülne, mi a bánata.
Zsolesz2013-10-07 22:05:48 // 141483
A légzsákoknak van biztosítéka? Lehet kérdeztem már, de ha volt válasz nem emlékszem rá. Egyszer mókoltam valamit és pár biztim kiment, cseréltem mindet, de a légzsák visszajelzők azóta égve maradtak. Rá lesz rakva gépre, de mielőtt kiröhög az ismerősöm gondoltam megnézem (már ha van) mert lámpával már jártam így :D
atosz0692013-10-07 21:49:35 // 141482
JTD nél ugytudom hogy a váltó "tetején" az akksi alatt van a rükverc kapcsolója, vagyis én úgy emlékszem hogy az enyémen onnan fértem hozzá a legkönnyebben :)
gecsa2013-10-07 21:35:35 // 141480
akksitálca alatt van, szerintem felülről egyszerűbb..
GTPeti2013-10-07 21:29:54 // 141479
Igen, ez elég valószínű. ;)
Zabbancs2013-10-07 21:25:21 // 141478
Alulrol lehet a legkonyebben hozza ferni ahoz, ugye? :)
gecsa2013-10-07 21:18:03 // 141477
én anno bontottat vettem kint, azóta is az van bent, és működik.. :)
GTPeti2013-10-07 21:11:46 // 141476
A váltó oldalába betekert rükverc kapcsoló körül kéne körbenézni. Vagy kontakthiba, vagy a kapcsoló ment tönkre.
Zabbancs2013-10-07 21:01:29 // 141475
Sziasztok! Lenne egy kis problémám, és remélem tud valaki segíteni :) Tolatólámpám hol ég, hol nem... teljesen rapszodikusan mikor melyen kedve van. Most vagy 2 hónapig jó volt, de ma már megint el kezdett szórakozni. És valahogy nem szeretek tök sötétbe vakon tolatni. Nem találkozott már valaki ilyen problémával? Vagy tipp, hogy a hibát hol keressem?
Ja, plusz egy infó: ha utánfutó van az autón akárhányszor teszem rükvercbe ég a lámpa :O
Köszi!
gecsa2013-10-07 20:10:20 // 141474
mi volt benne a bonyolult? :D

bontó, vagy vágni ki valamiből.. ;)
byfx2013-10-07 20:08:30 // 141473
Tegnap levettem a JE kilincset(156). Mit mondjak?! Nagyon jól szórakoztam, ui sikerült. Köszönet Pólo cartársnak! Amit kiemelnék:a kiszedése egy élmény volt, a visszarakás meg őrületes. Ami alatta van gumi alátét, olyat honnan lehet szerezni?
Tuningman2013-10-07 01:57:17 // 141472
De akkor az már nem sportrendszer:)
Tuningman2013-10-07 01:55:23 // 141471
Vezrögzítővel is el lehet rakni a vezérlést. Pl: főtengelynél.
Az egész vezérlést át kell ellenőrizni újra.
Tuningman2013-10-07 01:50:34 // 141470
Azért ilyenkor illik kiszedni az összes szelepet és végigellenőrizni a szelepvezetőket, hogy mennyire vannak kikopva. Ha nagyot lóg a szelep a vezetőben akkor azt cserélni kell ( mármint a vezetőt ) mivel a kóválygás szelepszár töréshez vezet, arról nem is beszélve, hogy a szelepszárszimmeringeket is szétveri. Ez az amit otthoni fabrikálással nem lehet elvégezni.
Síkolás sem elhanyagolandó ha már lent van a hengerfej.
Na ezekért a dolgokért kell a gépműhely.
GTPeti2013-10-06 21:48:57 // 141469
Számomra a leghalkabb sportrendszer kéne. (Sőt, gyári hanggal lenne a legjobb...)
sprint832013-10-06 21:47:38 // 141468
Elhiszem, már csak azért is mert a kollégám Puntójára 2 éve tettünk egy új rendszert a kat után igaz csak utángyártottat de eddig bírta. Múlthéten konkrétan leesett a hátsódob a helyéről. Sajna a rövid távok miatt a sok kondenzvíz megeszi a belsejét. Kívülről alig van nyoma a korróziónak, de belül gyalázatosan nézett ki. Nekem a 155ön is rozsdamentes volt fent.
GTPeti2013-10-06 21:39:30 // 141467
Gondolkozom rajta, hogy a GTV-re is felpattanjon egy Ragazzon rendszer... Most ha azt mondanám, azért, hogy ne rozsdásodjon a rövid utak miatt, úgy sem hinnéd el. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak