Fórum >> Típusok >> 156

byfx2013-10-07 20:08:30 // 141473
Tegnap levettem a JE kilincset(156). Mit mondjak?! Nagyon jól szórakoztam, ui sikerült. Köszönet Pólo cartársnak! Amit kiemelnék:a kiszedése egy élmény volt, a visszarakás meg őrületes. Ami alatta van gumi alátét, olyat honnan lehet szerezni?
Tuningman2013-10-07 01:57:17 // 141472
De akkor az már nem sportrendszer:)
Tuningman2013-10-07 01:55:23 // 141471
Vezrögzítővel is el lehet rakni a vezérlést. Pl: főtengelynél.
Az egész vezérlést át kell ellenőrizni újra.
Tuningman2013-10-07 01:50:34 // 141470
Azért ilyenkor illik kiszedni az összes szelepet és végigellenőrizni a szelepvezetőket, hogy mennyire vannak kikopva. Ha nagyot lóg a szelep a vezetőben akkor azt cserélni kell ( mármint a vezetőt ) mivel a kóválygás szelepszár töréshez vezet, arról nem is beszélve, hogy a szelepszárszimmeringeket is szétveri. Ez az amit otthoni fabrikálással nem lehet elvégezni.
Síkolás sem elhanyagolandó ha már lent van a hengerfej.
Na ezekért a dolgokért kell a gépműhely.
GTPeti2013-10-06 21:48:57 // 141469
Számomra a leghalkabb sportrendszer kéne. (Sőt, gyári hanggal lenne a legjobb...)
sprint832013-10-06 21:47:38 // 141468
Elhiszem, már csak azért is mert a kollégám Puntójára 2 éve tettünk egy új rendszert a kat után igaz csak utángyártottat de eddig bírta. Múlthéten konkrétan leesett a hátsódob a helyéről. Sajna a rövid távok miatt a sok kondenzvíz megeszi a belsejét. Kívülről alig van nyoma a korróziónak, de belül gyalázatosan nézett ki. Nekem a 155ön is rozsdamentes volt fent.
GTPeti2013-10-06 21:39:30 // 141467
Gondolkozom rajta, hogy a GTV-re is felpattanjon egy Ragazzon rendszer... Most ha azt mondanám, azért, hogy ne rozsdásodjon a rövid utak miatt, úgy sem hinnéd el. :)
sprint832013-10-06 21:03:50 // 141466
A hangról annyit, hogy hátborzongató:)) Nem rég végigmentem egy szűk belvárosi utcában ahol magas házak vannak kicsit emeltebb fordulaton, nem volt olyan ember aki ne kapta volna oda a fejét. Ez a hang hiányzott, ezért kellett menni a 166-nak.
DobosHunor2013-10-06 20:58:38 // 141465
nagyon szép :)
GTPeti2013-10-06 20:56:48 // 141464
A V6 + Ragazzon nagyon klassz lehet... Remélem egy talin közelebbről is megismerem.

(Már írtam régebben, hogy ha jól menne, biztos lenne egy ilyen 2.5-ös 156 is az autóparkomban.)
SanyiJTD2013-10-06 20:52:38 // 141463
Nagyon szép, gratula hozzá! A belseje elképesztően tetszik :)
GTPeti2013-10-06 20:52:03 // 141462
Gratulálok! Nagyon szép darab!
sprint832013-10-06 20:44:05 // 141461
Üdv a topic lakóknak!

Pár hete gyarapítom a 156 SW tulajok táborát. Mégpedig egy V6-tal megáldott szépséggel.
Íme:


Külföldről származik 1. gazdás volt, minden dokumentációval valódi 120k km-rel.
Menni legalább olyan élvezetes vele mint ahogy kinéz, még egy lapáttal rádob az élményre a Ragazzon rendszer:))
Bár a 166 után kicsit szűkösebb, de ez nem feltétlenül hátrány. Viszont nagy előnye, hogy végre belefér az RC modelles cumó és nem kell autót kölcsön kérnem ha megyünk a pályára.
boli1112013-10-06 16:37:56 // 141460
Biztosan nem tudom, viszont szólt volna, ha gond van velük.
Zotyy1562013-10-06 16:31:04 // 141459
ja sry nem a te commented re írtam,más volt a kérdés,de a hidrőtőkék rendben voltak?
boli1112013-10-06 16:28:26 // 141458
A szíjak cseréjéhez használt szerszámot. Ezért is vittem oda :)
Hogyan tudom megszüntetni ezt a fura hangot?
Zotyy1562013-10-06 16:09:05 // 141457
am okozhatta az,hogy a vezérlés nem a lefogatócsapokkal volt beállítva az első indításnál?
boli1112013-10-06 16:08:48 // 141456
Nemrég volt vezérlés és szelepfedél csere a kocsimon. Azóta viszont olyan katyogó hang jön a szelepek felől. Lehet összefüggés közöttük?
Zotyy1562013-10-06 16:04:20 // 141455
Ja persze ez meg fog történni :) ,azthittem valami más ra is kell még figyelni
gecsa2013-10-06 15:38:24 // 141454
Nem csak hogy illik, hanem kell is, különben több lesz a kár mint a haszon.. :-)
Trombozis2013-10-06 15:25:07 // 141453
Anno mindig panaszkodtam, hogy a fejegységem sokszor nem reagál a gombokra és néha nem tudom ki illetve bekapcsolni vagy csak a power és a hangerő gomb működött.
Nem akarom elszólni magam, de amióta aksit cseréltem azóta egyszer se fordult elő ez a jelenség. Le is kopogom gyorsan.
Arslan2013-10-06 12:45:04 // 141452
Gyanítom arra gondol a kollega, hogy illik összedolgozni a szelepeket a a szelepfészkekkel, ne eresszen át.
Zotyy1562013-10-06 10:34:13 // 141451
Miért nem lesz jó?
gecsa2013-10-06 09:28:40 // 141450
lehet úgy is, csak akkor nem lesz jó.. :D
boli1112013-10-06 09:16:48 // 141449
Karosszériaelemeket ti hol vesztek?
Zotyy1562013-10-05 22:48:06 // 141448
Nem elég csak kicserélni a szelepeket?
Tuningman2013-10-05 22:07:36 // 141447
De akkor szerintem már valami értelmesebb gépműhelybe vigyed a hengerfejet.
Mondjuk: Végh műhely IX. ker. Lónyai u.
Zotyy1562013-10-05 21:37:44 // 141446
Megvan a hiba a 3. hengerben a kipuf szelepek szét vannak ütve :(
Trombozis2013-10-05 19:23:27 // 141445
:-)
1. biztos
2. dehogynem - 1.6 nem sportos. :-D
3. nyáron is vigyázni kell rá
4. nyáron is vigyázni kell rá

Igen szebb. :-DDDDDD Mindegy az. :-D Nem szerettem az eddigi 15-ös kereket. Nekem a 17-tel eddig az volt a bajom, hogy rossz gumiméret miatt a jeget nem tudtam kiszedni az ívből. :-D
DobosHunor2013-10-05 19:17:07 // 141444
Na rátettük gépre és ugyebár kiadta hibának a nagynyomasút ezért teszteltük menet közben is. Kiderült hogy jól működik és még többet is nyom olyan 1350 kellett volna legyen ez pedig 1370 körül nyomot. Viszont kiderült mi a gond :) Mikor menet közben néztük és leállt.akkor megszakadt a kapcsolat. Tehát az egész rendszert lecsapta. Azt mondta találkozott már ilyennel. A porlaszton ami van csati kábellel na az szokott elkorrodalni. Megmozgatta ment is semmi baj nem volt utána de aztán jött egy bukkanos rész és leállt megint. Szóval remélem ezzel sikerül orvosolni a dolgot :)
szanip22013-10-05 19:04:49 // 141443
Sziasztok!Segítség kéne!Van egy 156 2.4 jtd a tulajdonomba!A problémám a következő:ha meg lépem,2500-as fordulat környékén kidobja a műszerfalra a befecskendezés jelét,innentől lassabban gyorsul,majd váltáskor elveszi a gázt tőlem,csak a pedál felengedése és újabb lenyomására reagál újra!A végsebessége is egyre gyengébb!Számítógépre való feltételnél a turbó nyomás érzékelőt dobja ki hibának,de az már cserélve lett!sőt az egr vezérlő is majd le is lett falazva,viszont a hiba még mindig fen áll!Mitől lehet?
szasza(SW)2013-10-05 18:38:47 // 141441
Sziasztok!
Ma Gecsával töröltük ezt a két hibakódot.Volt már valakinek ilyen?Mitől volt?
Szabeee2013-10-05 18:16:21 // 141440
lehetséges, hogy én rá leszek kényszerülve a 17-es télire is, mivel az új fékek miatt sok felni már nem fér el...
GTPeti2013-10-05 17:55:27 // 141439
1. Olcsóbb
2. Télen úgysem a kanyarvadászaté a főszerep, a 17-es "feleslegesen sportos"
3. A 17-es gumi oldalfalmagassága kisebb, ezért sérülékenyebb
4. A felni is jobban ki van téve veszélynek az alacsonyabb abroncs miatt, pl. egy vízzel teli kátyú esetén.

Előnye, hogy szebb. B)
Trombozis2013-10-05 17:35:51 // 141438
;-)
Mit jelent az, hogy olcsó? De mivel rosszabb a 17 a 16-nál?
GTPeti2013-10-05 17:03:16 // 141437
Bosch: Az a baj, hogy még így is vakok között a félszemű a király... ;)
Tuningman2013-10-05 16:55:36 // 141436
De igen sajnos:(
Mondjuk a motorral nincs baj csak a Bosch cuccokkal amivel fölszerelték.
Tuningman2013-10-05 16:52:23 // 141435
Van szűrő mindegyik szabályzón, persze amit még nem csonkoltak meg.
Mindenképp az új a megfelelő megoldás, bontott ebben az esetben zsákbamacska.
GTPeti2013-10-05 16:17:25 // 141434
Nem tudom, télire 156-ra eszembe nem jutna 17-est venni. Ha már mindenképpen "nagy" kereket akarsz, akkor ott a jól bevált (és olcsó) 205/55R16.
Trombozis2013-10-05 14:38:57 // 141433
Csak kettő. Valamit nagyon benéztem.
Ez volt rajta: 205/50 R17 és ez van mellette: 215/45R17 (ez a nyári méret is)
Az első ellen az van, hogy túl kevés hely lett a kerékjárati ív és a kerék között és a hó, amikor odafagy nem tudtam leszedni. Egész télen ezzel küszködtem. A második meg egyértelmű, hogy gyári váltóméret.
GTPeti2013-10-05 12:58:48 // 141432
Melyik az a három méret?
Trombozis2013-10-05 12:28:45 // 141431
Elkezdtem felkészülni a télre. :-) Legumiztattam a téli kerekeket. Irány a fényező. Meg lehet nem a jelenlegi gumi kerül vissza. Ezen még gondolkodom, hogy melyik méret fog felmenni. 3 méret van láthatáron. :-)
B.László2013-10-05 12:27:04 // 141430
járt már valaki úgy h az lmm csati ugyan az de mégis más ma néztem a kocsiban szépen fel volt tákolva a csati kötegelővel .. ez a cikkszáma: 0 280 218 019 a csatlakozó nem ment a helyére.. a műanyag biztosító ami rajta van a csatin nem érte el az lmm-en a kis pöcköt amire rá kell menni h ne csússzon le ez most h van ?
a csati rossz v az lmm ?
PistaFR2013-10-05 11:09:34 // 141429
Az a Scudo motor - mivel 2 literes - valójában nem PSA HDI motor?
Störtebeker2013-10-05 10:36:19 // 141428
Hát köszi,de azt hiszem,h csak megpróbálom szétszedni,nem szeretném összekenni az ablakom;)
DobosHunor2013-10-05 08:26:41 // 141427
Hát akkor szereznem kéne bele egy ilyen szabályzót ami működik is :) és 2.4 Jtd. Ezeknek a végén van mikro szűrő? Csak mert az enyémet kiszedtem és nem volt rajta :)
Tuningman2013-10-04 22:47:24 // 141426
Nem biztos, hogy jó bele a Ducato szabályzója. A lényeg, hogy ugyanaz a Bosch szám legyen ami eredetileg benne volt.
A 2.0 JTD Scudomba raktam Alfa 2.4-es nyomásszabályzót, működik vele de csak 3ezerig pörög fel és elég furán jár vele a motor, szóval nem frankó.
Én úgy oldottam meg, hogy kiraktam a Scudot a kert végébe törpék helyett és vettem inkább egy 145-ös benzinest.:D
Tuningman2013-10-04 22:36:25 // 141425
Szerintem simán kibírja a 4 évet. Eddig csak jót tapasztaltam vele.:)
Amúgy a Jász-akku gyártja csak Electric Power néven, olcsóbb áron forgalmazza de lényegében ugyan az.
Nem rossz aksi csak még nem sokan ismerik.:))
Szabeee2013-10-04 20:05:24 // 141424
:))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak