Bgabor2011-06-14 19:07:45 // 120890
Ha a klímakompresszornak adok áramot behúz és működik ! Hűt rendesen !
Piritu - 1.000.0002011-06-14 18:53:35 // 120889
Piritu - 1.000.0002011-06-14 18:27:09 // 120888
Nekem innenvan a Póké. Tuti cucc, csak sűrűn kell festeni :-))
Bgabor2011-06-14 18:17:20 // 120887
Srácok mi lehet a klímával ? A visszajelző világít ,gáz van benne ,de nem hallom ahogy a klima kompresszor behúzna . Külön biztosítékon lehetne ?
Qubi2011-06-14 16:00:07 // 120886
Nálam is volt alsó-felső lengőkar csere. De utána még volt egy kormánymű kivétel is, és lehet Sityu kolléga hatására, "Ráhuzok" párat:D, úgyis emelőre kell tenni a babyt, megint, mert a katalizátorban lévő kerámia megadta magát, és pénzperselyes, édes kis csörgedezés van állandóan...
Liquid2011-06-14 15:18:40 // 120885
a tégla ellen nem véd ahhoz min. kazánlemez kell :)
egyébként kocsivétel idején, néztem egy olyan ültetett 156-ot, amin masszív vas (kb. kazánlemez) kartervédő volt, aszonta a csávó, mindig leért, így csináltatott egy böszmét :)
egyébként kocsivétel idején, néztem egy olyan ültetett 156-ot, amin masszív vas (kb. kazánlemez) kartervédő volt, aszonta a csávó, mindig leért, így csináltatott egy böszmét :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-14 15:07:51 // 120884
no meg ha nem jól közölsz megy egy téglát (aminek kicsi az esélye) csúnya dolgokat tud tenni :P
Sityu2011-06-14 14:59:03 // 120883
A felvetést ka te gó ri ku san elutasítom XD
admirális2011-06-14 14:43:33 // 120882
Szerintem ez azért van, mert a motortérbe kerülő por bejut a motorháztető zárjához, és a teljesen rögzített állapot helyett csak a gyengén rögzített állapotba állt vissza. Gondolom nem nyílt ki menet közben a motorháztetőd. Viszont ha nincs teljesen lecsukva, csak leengedve, akkor kinyílhat, és erre én mindig nagyon figyelek, nehogy így járjak.
Nekem sincs kartervédőm, de egyszer jártam úgy én is, hogy nem tudtam lereteszelni a motorháztetőt. Nem akart rendesen bekattanni a retesz, hiába próbálkoztam. Itthon WD40-el kifújkáltam a rajta lévő tengelyeket és rúdakat, és most azóta jó. Érdemes ezt megtenni annak is, akinek még rendesen záródik, mert utána könnyebben fog, és legalább nem várja meg amíg teljesen megszorulnak ott a dolgok.
Nekem sincs kartervédőm, de egyszer jártam úgy én is, hogy nem tudtam lereteszelni a motorháztetőt. Nem akart rendesen bekattanni a retesz, hiába próbálkoztam. Itthon WD40-el kifújkáltam a rajta lévő tengelyeket és rúdakat, és most azóta jó. Érdemes ezt megtenni annak is, akinek még rendesen záródik, mert utána könnyebben fog, és legalább nem várja meg amíg teljesen megszorulnak ott a dolgok.
Poló2011-06-14 14:40:49 // 120881
Nem tudom. Kiskunlacházára konvojoztunk le, megálltunk egy benzinkúton és Pietro szólt, hogy nyitva a motorháztetőm. Megnéztem és télleg ki volt oldva.
Liquid2011-06-14 14:26:21 // 120880
ennek valóban van jelentősége, de nem vettem észre különösebb koszt, igaz nem is jártam naponta tengelyig trutyiban
Liquid2011-06-14 14:25:26 // 120879
micsoda?? azt hogyan? ott valami nagyon nem volt kerek
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-14 14:25:12 // 120878
mondjuk aki télen is használja az autóját nem mind1 hogy a havas, sós dzsuva felkerül avagy nem kerül
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-14 14:23:25 // 120877
??? az meg hogyan?
Poló2011-06-14 14:20:00 // 120876
Nekem egyszer kioldott nélküle a motorháztető zárja. Ronnie is járt hasonlóképpen.
Liquid2011-06-14 14:12:10 // 120875
nem vagy te politikus? :D
Liquid2011-06-14 14:11:15 // 120874
semmi komoly hatása nincs, esetleg annyi, hogy nem lesz koszos a motor alulról, meg talán levegőáramlásilag jobb, és emiatt 0,0008decivel kevesebbet fogyaszt :)
én 2.5 évig használtam anélkül
én 2.5 évig használtam anélkül
Sityu2011-06-14 13:22:36 // 120873
Maximálisan egyetértek mindenkivel :)
NeoEx482011-06-14 13:20:13 // 120872
Nekem is van, és örülök neki :)
Sanyi2011-06-14 12:11:46 // 120871
Nekem is fent van.
Sokat nem véd az a műanyag, de:
-enni lehet a motortérből, mert olyan tiszta (nem azért mer állandóan takarítom)
-valószínűnek tartom, hogy nélküle megváltozik az autó légellenállása(talán a fogyasztás is több lehet)
-gondolom a motor melegedéséhez is van köze, nélküle nehezebben melegszik be.
Lehet hülyeséget írtam, de szerintem már a motortér tisztasága miatt is megéri felrakni egy ilyet.
Sokat nem véd az a műanyag, de:
-enni lehet a motortérből, mert olyan tiszta (nem azért mer állandóan takarítom)
-valószínűnek tartom, hogy nélküle megváltozik az autó légellenállása(talán a fogyasztás is több lehet)
-gondolom a motor melegedéséhez is van köze, nélküle nehezebben melegszik be.
Lehet hülyeséget írtam, de szerintem már a motortér tisztasága miatt is megéri felrakni egy ilyet.
NGC2011-06-14 12:06:00 // 120870
Nekem van fent. Gyárilag is rajta volt, engem megnyugtat, hogy ott van :)
Sityu2011-06-14 11:58:39 // 120869
Ciao, nálam lengőkar csere után volt párszor. Egy kicsit ráhúztam a 15-ös csavarokra és elmúlt. Ha teheted a gyári nyomtékra húzd.
Roll19832011-06-14 11:48:42 // 120868
Srácok, első helyzetjelzőbe milyen izzó kell?
Jampi2011-06-14 11:45:36 // 120867
Én is ezzel a fékezős-koppanós dologgal küzdök most. Nálam a bal első keréknél jön a hang. Mindent megnézett a szerelő, és minden negatív, de a hang az megmaradt. Ezen a héten lesz alsó lengőkar csere. Ha az megvan, akkor kíváncsi vagyok arra, továbbra is koppan-e a fékezéskor.
Egyébként azt tapasztalom, hogy ha meleg az időjárás ezek a hangok halkulnak, és ritkulnak. Hiába, Itália mediterrán ország.
Egyébként azt tapasztalom, hogy ha meleg az időjárás ezek a hangok halkulnak, és ritkulnak. Hiába, Itália mediterrán ország.
Jampi2011-06-14 11:41:24 // 120866
Köszi akkor nem parázok emiatt.
Sityu2011-06-14 11:34:10 // 120865
Tegye föl a kezét, aki látott már ilyet :D szerintem 10 autóból, ha egyen van :) Értsd -> biztos hasznos, de sokunknak nincs és nem okoz problémát. Igaz olyat hallottam már, hogy egy fölpattanó csavar bekerült a vezérműszíjhoz.....
Jampi2011-06-14 11:26:16 // 120864
Üdv mindenkinek!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a motorvédő lemez hiánya jár-e valami számottevő károsodással, gondolok itt a motorhőmérsékletre, vagy esetleg a porra.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, vagy az esetleges tapasztalatokra. Előre is köszi
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a motorvédő lemez hiánya jár-e valami számottevő károsodással, gondolok itt a motorhőmérsékletre, vagy esetleg a porra.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, vagy az esetleges tapasztalatokra. Előre is köszi
padocska2011-06-14 11:23:26 // 120863
én az 1,6 ts-t nem mertem 5k fölé tolni. mert akkor valamiért beesett a kuplungpedál.
így én nem nagyon pörgettem.
persze lehet ennek az volt az oka, hogy már elkopott a motor, és a főtengely oldalirányba mozgott, és nagy terhelésnél meglökte a kuplungot...
majd megtudom, ha visszakapom...
bilon
így én nem nagyon pörgettem.
persze lehet ennek az volt az oka, hogy már elkopott a motor, és a főtengely oldalirányba mozgott, és nagy terhelésnél meglökte a kuplungot...
majd megtudom, ha visszakapom...
bilon
Sityu2011-06-14 10:27:01 // 120862
Uraim!
Belefutott a vezérlésem a 60.000-be, lassan ideje lenne a cserének. Gödöllő környékén várnék valami tippet, és egy megközelítő összeget amire számíthatok. szíj, vízpumpa, feszítők görgők. Köszi előre is :)
Belefutott a vezérlésem a 60.000-be, lassan ideje lenne a cserének. Gödöllő környékén várnék valami tippet, és egy megközelítő összeget amire számíthatok. szíj, vízpumpa, feszítők görgők. Köszi előre is :)
Qubi2011-06-14 00:29:11 // 120861
Nálam előferdül többször is. És tényleg minden rendben van, vagy annak látszik legalább is. De rettentően idegesít néha....
Dévid2011-06-13 23:16:23 // 120860
Enyém is bírja már. :)
Még akadnak gondok, de a motor úgy tűnik beválik. :)
Még akadnak gondok, de a motor úgy tűnik beválik. :)
GEORGE2011-06-13 23:01:42 // 120859
Te a kivételek közé tartozol :-)
ma is eltoltam 6.000 fölé a Marist és simán túlélte :-))))
ma is eltoltam 6.000 fölé a Marist és simán túlélte :-))))
Dévid2011-06-13 22:32:35 // 120858
Lehet a helyedben én sem így gondolnám. :)
GTPeti2011-06-13 22:22:30 // 120857
Az a bibi, hogy egy 400.000 forintot érő kocsiba nem teszünk már drága alkatrészeket, mert semmi értelme.
Látod én ezt alapvetően máshogy gondolom.
Látod én ezt alapvetően máshogy gondolom.
Dévid2011-06-13 22:17:13 // 120856
Olvastam, és a blogod is. :D
kalizsoli2011-06-13 22:15:06 // 120855
Nézzetek be a pályautózás topic-ba :-)
Dévid2011-06-13 22:09:06 // 120854
Arról én is hallottam. Vajon a JTS olajpumpája rámehet a TS-re? :D
Vagy keresni kell valami versenysportban használatos alkatrészt erre a célra. Az a bibi, hogy egy 400.000 forintot érő kocsiba nem teszünk már drága alkatrészeket, mert semmi értelme. Persze az én esetem megint speciális, mert még van ca. 1.500.000 hitelem a kocsin. :D
Vagy keresni kell valami versenysportban használatos alkatrészt erre a célra. Az a bibi, hogy egy 400.000 forintot érő kocsiba nem teszünk már drága alkatrészeket, mert semmi értelme. Persze az én esetem megint speciális, mert még van ca. 1.500.000 hitelem a kocsin. :D
GTPeti2011-06-13 22:03:56 // 120853
És van ugye az a mendemonda az alulméretezett olajszivattyúról is, amit a JTS-nél megváltoztattak. De ezt én is csak úgy hallottam, sosem foglalkoztam a témával. B)
csocsi2011-06-13 21:54:11 // 120852
Igennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :))
Néha érezni kell miben ülünk :))
Néha érezni kell miben ülünk :))
csocsi2011-06-13 21:53:05 // 120851
Sajna apancser szerelők növelik az esélyt :((
Dévid2011-06-13 21:48:26 // 120850
Én is estem már akkorát, hogy mindkét felni L alakba hajolt és eltört. Viszont azt párezer forintból helyre lehetett tenni. :D
Nagyon sokat jelent, hogy hogy van karbantartva a kocsi. Nálam tutira a friss, jóminőségű olaj volt a ludas, azaz a sok szar amit előtte raktak bele. :)
Nagyon sokat jelent, hogy hogy van karbantartva a kocsi. Nálam tutira a friss, jóminőségű olaj volt a ludas, azaz a sok szar amit előtte raktak bele. :)
Liquid2011-06-13 21:43:08 // 120849
nemigen lenne ínyemre, de attól hogy eccer megtörtént még lehet tolni neki. Pl. estem már qrva nagyot biciklivel többször is, mégis tekerem :))
Dévid2011-06-13 21:41:39 // 120848
Azt kívánom, soha ne kelljen olyan motorhangot hallanod, amilyet én hallottam 6000-nél...
Liquid2011-06-13 21:35:17 // 120847
egyetértek, kell neki a fordulat, mert ha csak 3000 alatt használom, kb. annyit mutat mint egy 1.4-es astra :))
Ha másért nem, hát a motorhang miatt mindenképp megkapja rendszeresen a 6000++ t
Ha másért nem, hát a motorhang miatt mindenképp megkapja rendszeresen a 6000++ t
GTPeti2011-06-13 21:32:36 // 120846
A GTA topicban már kérdezted?
Ott is vannak kompetens srácok.
Ott is vannak kompetens srácok.
Magicman2011-06-13 21:31:58 // 120845
Igen,azóta én is kiszámoltam.Valóban elgondolkodtató....
mreni2011-06-13 21:26:05 // 120844
a 225/40 és 235/40 oldalfal között 4mm különbség van,szerintem meggondolandó,de Te tudod:)
mreni2011-06-13 21:23:25 // 120843
ááá azért ne túlozzunk:D:D
nem hiszem hogy belenyúltak volna a futóműbe,ilyen mértékben
nem hiszem hogy belenyúltak volna a futóműbe,ilyen mértékben
Magicman2011-06-13 21:22:48 // 120842
Én is szívesebben használnám,de a 225/45 18 már olyan magas lenne,hogy megint ott vagyunk,hogy beleér kitekert kormánynál.A /40 meg használhatatlan.Szóval vicces a helyzet.
Dévid2011-06-13 21:22:11 // 120841
Enyém speciális eset, ebben igazad van. Minimum a második blokk van benne, minimum a 2 szívósor robbant fel benne... :D Bár ez szerintem a régi szerelőm sara, de a 3. szívósor-robbanásnál (ne legyen olyan...) okosabb leszek. :D