Fórum >> Típusok >> 156

Piritu - 1.000.0002011-06-17 20:46:10 // 120990
Ha kidobni való pénzem lenne én is :-)
Piritu - 1.000.0002011-06-17 20:45:27 // 120989
Nekem 100-nál cserélték, a rövidítés csak a TS-ekre vonatkozott.
GTPeti2011-06-17 19:36:56 // 120988
Én lecserélném...
GTPeti2011-06-17 19:36:19 // 120987
Pedig gyártottak. Amíg a tyco nem vette meg tőlük az egész üzletágat. Azóta tyco néven fut a V23072.
vienna2011-06-17 19:01:36 // 120986
A vezérlés gyári ajánlásnál korábbi cseréje a dízelekre is vonatkozik? Az enyémben elvileg 80.000km-nél cserélték. Lecseréljem 160.000nál, vagy elég ha csak 100.000km után cserélem? 1.9 jtdm
mreni2011-06-17 15:21:06 // 120985
én 41et számoltam anyagra cakk pakk...
én lecserélném a vezérlést is
Roll19832011-06-17 14:04:15 // 120984
Anyag mindenképp több, mint 30, mert amit én vittem az volt csak 26 (gyári olaj + gyári szűrők) És ehhez jött még a 47 ezer = munkadíj és még ami ott derült ki anyagdíj (helyzetjelző, fékbetétek előre (textar) és kézifék bowdenek). Így jött ki végül a 73. A vezéműszíjjal kapcsolatban pedig ők is azt mondták, hogy nem lehet látni. Egyébként, ha hiszek a volt tulajnak, akkor 23e km körül van benne.
mreni2011-06-17 11:10:43 // 120983
ja tényleg,én cserének néztem a vezérlést is....
Ferke2011-06-17 09:53:00 // 120982
Egy csöppet, ja:)
Ferke2011-06-17 09:51:58 // 120981
A vezérlésre nem írta, hogy csere, arra csak "vizsgálat"-ot írt, ami meg ugye tudjuk, hogy hülyeség, mert nem lehet megvizsgálni, egyszóval ez így kvadrága:)
Persze a szaxerviz árakhoz képest normális:))
Ferke2011-06-17 09:50:46 // 120980
Hali! Amit írtál, anyagban tényleg olyan 30 körül van, de így a végössszegből kivonva a munkadíj kicsit emberes egy olaj+fék+kézifékkötél cserére. Ez inkább egy 20as, max.
A vezérlésen nem tudsz mit vizsgáltatni, azon semmi nem látszik, ha nem tudod mennyi van benne, cseréld, ha tudod, és már időszerű, szintén cseréld, egyébként ne:)
Liquid2011-06-17 09:50:22 // 120979
magas az ódadíj :)
Ferke2011-06-17 09:46:51 // 120978
Ez a munkadíj korrekt?:))
dfg (Tanárúr)2011-06-17 07:07:21 // 120977
X-akta

ha az anyósülés felől kulccsal zárom a kocsit, és vissza kinyitom (mert pl.: bennhagytam valamit), és újra be akarom zárni, kikapcsol a központizár. lenyomogatom egyesével a zárakat, vagy beindítom a kocsit. indítózás után ujra jó a KP.


lehet rendbe kellene tennem a riasztót, és újra azt használni. az néha úgy hagyja a jobb oldali indexsort, és azt mondta a siemens-es csávó, hogy ők ilyen relét (az a fekete az) soha nem gyártottak...
mreni2011-06-16 20:08:45 // 120976
viszonylag korrekt:)
Roll19832011-06-16 19:46:12 // 120975
Már csak azt nem tudom, hogy jó vagy nem jó az ár? :D
GTPeti2011-06-16 19:44:40 // 120974
A 3ezer meg a borravaló. B)
mreni2011-06-16 19:37:04 // 120973
úgy tűnik:D
GTPeti2011-06-16 19:30:58 // 120972
:))
Ezekszerint ugyanúgy számolunk.
mreni2011-06-16 19:27:34 // 120971
az anyag meg kb 40ezer
GTPeti2011-06-16 19:16:27 // 120970
Összesen kb. 30e a munkadíj.
Roll19832011-06-16 18:48:32 // 120969
Érdekelne a véleményetek, hogy az alább felsoroltakért sok-e a 73000 Ft?

olaj + szűrők + csere
helyzetjelző + csere
hűtő takarítás, mert melegedett pályán és dugóban
első fékbetétek + csere
kézifék bowdenek + csere
vezérműszíj állapotának felmérése
GEORGE2011-06-16 14:51:01 // 120968
egészségedre! :-) :-)
joe1562011-06-16 13:46:45 // 120967
Szóval vannak még figyelmetlen (meg színvak) emberek , de azt nem tudtam hogy én is közéjük tartozom . Szürke vezeték fehér csíkkal , és szürke vezeték sárga csíkkal . Ez a kettő volt felcserélve . A napsütésben nemjól láttam !!! (vagy inkább szemorvos ?) Hiba megoldva , GEORGE KÖSZ HOGY FELNYITOTTAD A SZEMEM !!!!!:))))))
GEORGE2011-06-16 13:06:27 // 120966
Akkor pedig működnie kéne....
Frank156Rosso2011-06-16 12:58:57 // 120965
Egyébként egészen addíg rendben volt, amíg ki nem kellett cserélni a BDP sensor-t, mert nem akart beindulni a verda. Onnantól csak egyre rosszabb, mostmár kb. mind1ik indításnál ez a helyzet.
Az aksit csak úgy random felhoztam és rátettem a töltőre...
A szervízben rárakták examiner-re, aztmondták minden rendben van, nincs hiba (főként alfákkal foglalkozó szervíz)
Sajna nincs multimeterem, de hamarosan beszerzek egyet.
joe1562011-06-16 12:51:37 // 120964
Nem , direkt figyeltem nehogy fordítva legyen .
GEORGE2011-06-16 12:41:52 // 120963
Nekem mind két függönylégzsák csatlakozó úgy lett megoldva mint neked és hibátlanul működik.

Az nem lehet, hogy fordítva forrasztottad össze a vezetékpárokat?
joe1562011-06-16 12:14:27 // 120962
Sziasztok ! Légzsák ügyben kérnék segítséget valakitől . A két első ülés alatti csatlakozó ami az oldallégzsák csatlakozója mindig kontakthibás volt . Már szétszedtük vagy tízszer , kontaktspray és minden jó lett . Tegnap megúnva a dolgot , levágtam a csatlakozót és a vezetékeket összeforrasztottam . Nos azóta nem engedi törölni a hibaüzit . Tudtok e segíteni ebben vagy Eger vagy Gyöngyös környékén egy légzsák javítót ajánlani . :(((
Liquid2011-06-16 11:07:32 // 120961
hmm, ha ilyen gyorsan "feltölt" akkor döglött az aksi, persze csak akkor ha valóban le volt merülve ahogy a Tanárúr is írta :)
esetleg mérd meg a feszt...
mondjuk ha üres az aksi, akkor nem indulna el 5mp-es "reset" után
dfg (Tanárúr)2011-06-16 10:51:07 // 120960
ha 5 perc után fel van töltve, akkor aksi, már abban az esetben, ha le volt merülve előtte.
Frank156Rosso2011-06-16 09:42:40 // 120959
Cartársak, ismént újfajta problámával találkoztam a napokban:

Gyújtási állapotban minden szépen és vidáman ég a műszerfalon, ahogy lennie kell, de mikor ráfordítom a kulcsot, akkor minden eltűnik, se kép se hang. Utánna meg végképp.

Átmenetileg sikerült megoldást találnom rá: leszedem az aksi pozitív saruját, várok 5 mp-et, visszarakom, és utánna csodák csodájára beindul gond nélkül az autó.

Nekem egy erős tippem van hogy aksi csere (nemtudom milyen régi lehet, külső jelekből ítélve annyira nem régi), ha felhozom a lakásba és ráteszem a töltőre akkor 5 perc után megjelenik a 'teljes töltöttség' lámpa (sajnos analóg mérő nincs rajta).

Akkor aksi?:) vagy valakinek van más tippje is? :) Előre is köszönöm!
GTPeti2011-06-15 23:23:36 // 120958
Gondolom fibrillált szegényke a kihagyó gyújtás miatt. :(
fony722011-06-15 22:20:02 // 120957
Ezen még én se mostam, szerencsére nem bundásodik az olajpárától :-).
Az Uno-nak viszont ezek szerint használt :-D
Liquid2011-06-15 22:14:03 // 120956
:)) olasz autó nemszereti a vizet, ez tény :D
az Alfát nem kényszerítettem ilyenre eddig, az UNO-t 1x igen, szegénynek olyan hangja volt mint egy tanknak :) de aztán rendbejött
GTPeti2011-06-15 22:04:54 // 120955
motormosás - nepper szokás. :PPP
:))
fony722011-06-15 22:00:20 // 120954
A motor mosáshoz:
Benzinesnél nemtom minek árt vagy minek nem, de az előző Lancsánál (2,4 JTD) mostam motort úgy, hogy leszedtem a motortakarót, jól körbe spricceltem jófajta motormosó löttyel, aztán kb 5-6 perc múlva nagynyomásúval csak finoman - áztatva!!!, nem teli nyomáson- leöblítettem. Ó de szép lett, mint az új! Utána persze rögtön indítás és járattam vagy 10 percet, hogy bemelegedjen és minden résből ki tudjon párologni a víz.
Tessék elolvasni a motormosó dobozán lévő regényt, valamelyik hosszabb ideig rajta hagyva károsíthatja az alu részeket ill. a festékréteget!
GTPeti2011-06-15 21:39:45 // 120953
Ezért volt jó vétel a Zöldike...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-15 21:38:26 // 120952
az EGR teljesen változó mikor megy tönkre a kuplung általában 150-250e között adja meg magát mind a dejzelben, mind a TS-ben a különbség az hogy a TS kuplungja általában hidraulikus kinyomós ami nincs a szettben így drágább, a 2,4 dejzel kivétel mert csak gyári LUK kuplung van hozzá ami nem olcsó...lendkeréknél maradva meg azt nem mindig kell cserélni Gábor barátom 56-ban 1x lett kuplung cserélve a lendkerék még a gyári és 300e km van benne kb :P Turbó halál meg ritka mint a fehér holló...ritkább mint a TS blokk halál meg kicsit olcsóbb is
GEORGE2011-06-15 21:33:03 // 120951
2. gazdája vagyok szerviz könyvel vettem 2,5 évesen 118e km-el.
Amit a km órám mutat az teljesen valódi futásteljesítmény.
GTPeti2011-06-15 21:23:56 // 120950
Az remek. Igen nagy rá az esély, hogy az autódban tényleg annyi km van, mint amennyit az óra mutat.
GEORGE2011-06-15 20:57:56 // 120949
Nekem a tök széria autóban 246e km-nél még mindig a gyári kuplung és kettős tömegű van.
NGC2011-06-15 19:24:52 // 120948
Nálam nem vészes annyira a helyzet, de nem szép ez sem :)
NGC2011-06-15 19:09:55 // 120947
Ahhoz kéne itthonra egy magasnyomású :)
Sityu2011-06-15 19:02:32 // 120946
Igen, ha én mostam volna, utánna szétnézek. Sajna mosás után 2 évvel kerültem oda, és nem patika fogadott :D
Poló2011-06-15 18:57:40 // 120945
Mi van ha becsorog? Én magasnyomásúval mostam egyszer motorteret úgy, hogy még a dizájnburkolatot is levettem. Amikor végeztem, szépen kiszívtam egy fecskendő segítségével a vizet a gyertyáktól, betoltam a garázsba az autót, másnap visszatettem rá a burkolatot és szépen indult. Ilyen melegben hamar kiszárad.
ALFI1562011-06-15 18:45:25 // 120944
Akkor végül is nem ment szét az se.Akkor elég lett volna a rugót cserélni?
Piritu - 1.000.0002011-06-15 18:42:03 // 120943
2000 fordulat körül rendre megcsúszott.
A csere után tanácstalanul álltunk a szitu előtt, mert elkopva nem volt. Szinte gyárinak nézett ki. Szennyeződés nem volt rajta.
Az újjal viszont érezhetően keményebb lett a pedál, úgyhogy végül is arra a megállapításra jutottunk, hogy a kinyomó rugó hagyta el magát.
ALFI1562011-06-15 18:37:18 // 120942
Akkor az nem valami sokat ment el.Hogy a pitsába?
Piritu - 1.000.0002011-06-15 18:36:37 // 120941
A box előtt halt meg a csontszéria kivitelű autóban :-((
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak