Fórum >> Típusok >> 159

Tozo2012-07-23 22:31:45 // 22952
SMD ellenállás pár fillérbe kerül, pikk-pakk ki lehet cserélni, olcsóbb és gyorsabb :-)
Piritu - 1.000.0002012-07-23 22:30:09 // 22951
Mondjuk abban is igazad van, hogy a meleg nem ott keletkezik, ahol egy normál izzónál.
Én csak a Spidernél próbálkoztam LED-del, de nem tetszett, mert nem töltötte ki a lámpát a fénye. Úgyhogy kidobtam.
droberto2012-07-23 22:24:07 // 22950
Márpedig akkor is valamit vennem kell!
droberto2012-07-23 22:23:15 // 22949
Az elszíneződést néhány napra vettem észre, miután bekrült a LED. Lehet az is, hogy így vettem, hogy ilyen volt.
Arra gondoltam, hogy az ellenállás által diszclipált hő koncentráltabban - a foglalt végén, a foncsor elején - jelentkezik, mint a hagyományos izzóknál.
Piritu - 1.000.0002012-07-23 22:16:51 // 22948
Ez is egy életfilozófia :-))
Piritu - 1.000.0002012-07-23 22:16:06 // 22947
Akkor az ellenállás távozott a örök vadászmezőkre. Az elszíneződés meg a füstje lesz. Lehet, hogy simán le lehet törölni. A hőterhelés nem hiszem, hogy nagyobb, mint az izzóé.
Tozo2012-07-23 22:11:23 // 22946
Nekem csak 1-2 hónapja vannak benne. Több helyen írják, hogy 12V-ra vannak méretezve és a 14V-os töltőfesz kinyírja őket hosszú távon. Tudomásom szerint áramot mér, biztosan az ellenállás füstölhetett el...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 21:48:58 // 22945
egem nem érdekel ki mit ír és mond azt teszem ami számomra kézenfekvő és nem nyírja ki az autót
droberto2012-07-23 21:44:11 // 22944
Igen, mostanában kezdte!
Féltem is a foncsort, nem efféle hőleadású fényforrásra tervezték. Van is benne egy kis elszíneződés a foglalat fölött. Nem tudom, hogy mi okozta...
droberto2012-07-23 21:38:05 // 22943
Elb.sztam a linket! Szóval lecseréltem a szervó olajat!
droberto2012-07-23 21:35:05 // 22942
Ezt jellemzően a DPF kiiktatós oldal mondja!
droberto2012-07-23 21:32:11 // 22941
A tied mér menthetetlen volt. Megölte a "B"-s olaj... :(
Nem mese ez! Persze van hátránya is, meg lehet, hogy eccer' nekem is tönkre megy és kiírom, de alapvetően szűr és jók a céljai!
droberto2012-07-23 21:28:29 // 22940
Akkor most én nem értelek...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 21:28:14 // 22939
én ezért utálom az egészet én specdiel antizöld vagyok, dohányzom, dejzellel járok sőt a 7 végén olyan jól sikerült a bográcsbabgúlyásom hogy Agárd felett biztos elvékonyodott az ózonréteg :)))
Piritu - 1.000.0002012-07-23 21:27:51 // 22938
Amikor beraktad, akkor nem jelzett? Ha csak mostanában kezdte, akkor valószínűleg az ellenállás. (Az eredeti izzó 5 Wattos, a képen lévő SMD ellenállás nagyon nem tűnik ilyen teljesítményűnek, még a felének sem. Ráadásul a beépítési helyén nem számíthat túl sok hűtésre.)
droberto2012-07-23 21:24:32 // 22937
Jó ezt hallani!
A további legjobbakat!
Piritu - 1.000.0002012-07-23 21:23:54 // 22936
...ami nem teljesen logikus. Mert ugye adott a szén (korom), hozzá nagy meleg, tüzelőanyag (gázolajtöbblet), meg levegőfelesleg. Miért tenne mást, mint elégne?
Persze a neten találsz indokot mindenre, főleg világmegváltó csodákra és az emberiség elől eltitkolt igazságokra. Akár az üzemanyagot megpolarizáló csodamágnesről is, amitől kevesebbet fogyaszt a kocsi :-DD
droberto2012-07-23 21:22:17 // 22935
Köszi!
Én bele amit tettem, elkezdett cseszekedni, azt írja a comp, hogy kiégett. Pedig világít! Lehet megdöglött az ellenállás!?!
Igazából a nem kéne nagy fényerő, viszont elég lenne a 4300K!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 21:15:57 // 22934
persze egy másik cikk szerint meg olyan kicsi korom részescskéket csinál a krematórium ami még könnyebben áthatol a sejtfalon és ebből lesz a rák ...
droberto2012-07-23 21:13:19 // 22933
Cseréld csak le az olajat és a szűrőt jó minőségűre!
Manuálisnál is illik cserélni, nem, hogy egy automatánál!
Az, hogy nem kell, meg gondozásmentes, csak PR duma és csak a garanciaidőre vonatkozik! :)
Szombaton én is lecseréltem a szervó olajat!
Piritu - 1.000.0002012-07-23 21:11:39 // 22932
A múltkor a Cartárs belinkelt egy doksit, az egész működéséről, ami érdekes olvasmány. Kicsit megváltoztatta a DPF lényegét számomra. Amióta olvastam nem tartom zöld mesének a dolgot. A következő pár mondat a lényeg:
"A részecskeszűrőből időről-időre kiszerelés nélkül el kell távolítani a felhalmozódott részecskék jelentős részét, ezt nevezik regenerálásnak....A járműtechnikában átlagosan 500 kilométerenként van szükség a szűrő regenerálására, amely normál körülmények között 600 C fölötti hőmérsékleten megy végbe. Itt a részecske széntartalma a kipufogógáz oxigénjével szén-dioxoddá alakul."
A végén co2 lesz a megkötött koromból. Tehát tesz azért valamit a környezetért, van értelme az egésznek.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 20:59:44 // 22931
mert nem hiteles egy zöld mese senki szájából sem
Piritu - 1.000.0002012-07-23 20:57:22 // 22930
"ezt a zöld mesét meg tartogasd másnak főleg egy dejzeles szájából" - ??
Miért zöld mese?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 20:56:55 // 22929
hm nem gondolsz a gyermeked jövöjére? az a rengeteg vegyszar amit beletöltöttél tuti rák :)
'''''2012-07-23 20:55:05 // 22928
Nekem már két dpf-em is van.Az elsőben minden volt ami folyik,ég vagy mar.Sajna kukás lett.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 20:44:36 // 22927
én próbáltam tisztítani de semmire sem jó vagy is arra hogy kevesebb pénz maradjon a pénztárcádban...
ezt a zöld mesét meg tartogasd másnak főleg egy dejzeles szájából .....:DDD
mint ha a gyilkos a tömeggyilkosnak ecsetelné mennyire gonoszság ölni :P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 20:40:47 // 22926
a box nyakába...a novitec is csak egy box :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 20:40:01 // 22925
nem ez volt a kérdés :)
Shadin2012-07-23 20:16:10 // 22924
Amikor megvettem egy éve az autót, 860Km-enként volt regen, most 1100Km-enként tisztít. Lehet, hogy ez vudu. Ez elején limpelt párszor, kapott egy EGR szűkítőt, C"-es Selénia olajat és OMV prémium dejzelt. Azóta az autóm DÖG UNALOM! Úgy örültem, hogy eltört a bal hátsó ablakemelő műanyag, végre szerelhettem..., de azóta semmi. (kopp-kopp). A végén kénytelen leszek venni valami játszós autót :-)
Shadin2012-07-23 20:08:12 // 22923
Hasonlóan szarul nézett ki.
Coolby2012-07-23 20:00:30 // 22922
most az adott linken leszedtem egy friss Eastern Europe térképet, kicsomagolva egy nrg fájl, sejtésem szerint ez egy képfájl, ezt majd kiírom, beteszem és remélem jó lesz...
Coolby2012-07-23 19:58:29 // 22921
Köszi!

Csütörtökön hozzuk el és ha jó árat kapok a Nadin Bt-től, akkor péntek reggel már le is adom: vezérléscsere, olajcsere, szűrőcserék...
Tozo2012-07-23 19:51:41 // 22920
Szia,
én is innen rendeltem, csak a 13 ledeset :-). Jó bele és nem jelez hibát a comp!
Üdv Zoli
droberto2012-07-23 19:39:58 // 22919
Előre melyik izzót vetted? A 3,59 $-osat?
droberto2012-07-23 19:27:56 // 22918
Akarom mondani eLearn!
droberto2012-07-23 18:45:07 // 22917
Nagyban függ a ki-, beszállás módjától és a pilóta testi adottságaitól!
droberto2012-07-23 18:43:36 // 22916
Van azért különbség itt-ott! A legfontosabb, hogy FL (2008.03) előtt 30K km a szervízciklus.
Én a mai napig nem tudtam szerezni eredetit.
Anno kaptam itt egy cartárstól ajánlatot, hogy elküldi és én bescannelhetem...
droberto2012-07-23 18:40:44 // 22915
Engem az érdekelne, hogy van helyileg...
droberto2012-07-23 18:38:13 // 22914
Az eső érzékelő a tükör talpában van a szélvédőhoz közel!
A hátsó fényérzékelő a belső tükör aló részén van alul a működését jelző zöld lLED mellett.
Az első pedig, a tükörház elején az első szélvédő felé van.
Én arra nem jöttem rá, hogy a két oldali napsugárzás érzékelő hol van.
droberto2012-07-23 18:34:40 // 22913
Párásodás érzékelő!
Ebben a csomagban van általában:
Visibility csomag (eső-, sötétedés-, párásodás-, és szmogérzékelő, automatikusan sötétető belső visszapillantó tükör)
droberto2012-07-23 18:31:30 // 22912
Só? Ott is ilyen keményen sóznak?
droberto2012-07-23 18:30:35 // 22911
Van rajta ugye a leeresztő csavar és feljebb a betöltő, ami egyben a szintjelző csavar is! Ez ePer mutatja, ha jól emlékszem!
.......................2012-07-23 18:29:22 // 22910
A navi térkép CD röl megy,itt biztos tud adni valaki relativ frisset,
softwer update nem ajánlott,sok megadja magát utána
droberto2012-07-23 18:26:37 // 22909
Miért is kéne a DPF-et kiiktatnom? 730 km-t mentem el a mostani regenerációig, és tisztítás után lement 11%!-ra! Végig néztem a hőmérsékletet, ami 600-680˘C közt ingadozott. Ez igen jó, hiszen a korom - megfelő körülmények közt - már 550°C felett égni kezd.
Mondjuk azt azért meg kell jegyeznem, hogy mivel az utolsó 30 km-t városban tettem meg, már 105%-on állt, és egyszer félbeszakadt a regeneráció, pedig próbáltam segíteni neki... :(
Ha leszerelem a kipufogórendszert szemcseszórni és átfújni, akkor lehet, hogy megpróbálok még egy ilyen folyadékos tisztítást...
droberto2012-07-23 18:16:37 // 22908
Gratulálok, azt hiszem jól döntöttél, mindent megtettél az előélet maximális felderítése érdekében, és ha még alkudni is tudtál... :)
Azért résen legyél, a helyedben, mindent (le)cserélnék!
droberto2012-07-23 18:13:53 // 22907
Jellemzően elég sokáig árulják a vasaikat! Volt egy 156-juk is, azt is vagy egy évig hirdették, pedig komoly képek voltak arról is....
droberto2012-07-23 18:10:54 // 22906
Még az enyémnél is szarabbul nézett ki, vagy hasonló volt?
"Mi lehet akkor beljebb abban a müa. házban, vagy a fojtószelepnél ill. a turbó után?" - Kéne gy endoszkóp aztán be kéne kukkantani! :)
droberto2012-07-23 18:08:38 // 22905
A szívócsőben meg a turbó által felépített nyomás uralkodik. Szerintem ezt a MAP méri!
ALFI1562012-07-23 18:07:01 // 22904
Erhardé eladó.Vedd meg.
droberto2012-07-23 18:06:12 // 22903
A szombat esti tesztút során nem produkálta a hibát! A nyomás egyszer sem ment fel 2.550 mBar fölé. Nem értem, de majd elválik! Egyenlőre jó. Kopp-kopp-kopp...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak