Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002012-08-04 19:32:58 // 23190
Ilyet keress, neked is valahol errefelé lesz:
Dömpi (il dottore)2012-08-04 19:06:43 // 23189
Apropó, most, hogy belelkesedtem, valaki tudna egy képet küldeni arról, hogy az LMM-et merre keressem?
Dömpi (il dottore)2012-08-04 19:05:23 // 23188
Ma megvolt a MAP szenzor tisztítása.
Sokaknak ez nem egy nagy szám, de nekem óriási előrelépés, ugyanis földi pályafutásom alatt most először nyúltam tettlegesen egy autó motorháztető alatti részéhez! És mindezt teljesen egyedül! :):):)

(Hazudok: egyszer serdülőkoromban leszedtem a dácia-nk vezérműszíjját, azután szóltam a szomszédnak, hogy jöjjön át összerakni)
.....2012-08-04 12:18:05 // 23187
A szívósorra hogy keressek rá e-learn-ba? Ki kellene tisztítani,mert alapjárat egyenetlen, rángat, volt hogy le is állt, lehet nem kap levegőt. Map olyan koszos volt alig tudtam kiszedni,nem fért át a lyukon.
Csosznorbert2012-08-04 10:11:08 // 23186
az enyém 5000-ig rémlik,legalábbis állóhelyben a garázsban a szomszédok legnagyobb örömére :)))))
Shadin2012-08-04 10:04:55 // 23185
Csak átpumpáltam. Ill. az én drágám pumpált.
156-os tapasztalat, hogy a kuplung munkahengernél sok szar tud felhalmozódni.
Akku és a tálca kiszerelése után látni fogod a fék (kuplung) csövet. A harangon a vastag műanyag szívócső mellett van a szintén műanyag munkahenger a légtelenítő csavarral. Az olajtartályt teletöltöd, cső a lételenítőre, 11-es kulcs, kinyit és KÉZZEL átpumpálod az olajat amíg tiszta nem lesz (visszavelé lassan HÚZNI kell kézzel). Tartályt mindig utántölteni. A tartály hátsó harmada a kuplung olaj tartály, magasabb a fal, túl kell tölteni az olajat, hogy átbukjon (buborékolva) az olaj! Óvatosan a csavarral, mert az is műanyag. A fékekhez is 11-es kulcs kell. Az első légtelenítő sapkákba be van fűzve a kopásjelző zsinór... 0.5 litert ír az irodalom, de majd egy litert átpumpáltam rajta mire tiszta lé jött a csövön. A tartály hátsó harmada a kuplung olaj tartály, magasabb a fal, túl kell tölteni az olajat, hogy átbukjon (buborékolva) az olaj!

A hátsó két csavart oldanom kellett egy kis fékfolyadékkal, mert nagyon szorult.


Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-04 09:47:44 // 23184
nincs szétpörgetés én ha elgurul a gyógyszer tiltásig pörgetem....4500 :)
Dömpi (il dottore)2012-08-03 22:42:09 // 23183
oksa & kösz!

Amúgy a kegyegtetéssel nincs gond. Mire kinyitom a kaput (szaraxik a zár), avagy mire belötyögök nagymamám földes-kátyús kisutcájába bőven kihűtöm a turbót :)
GTPeti2012-08-03 22:35:35 // 23182
Tartós 3000-től sem lesz semmi baja. (Kb. ennyit pörög az 5ös váltóval 140-nél.) A lényeg inkább, hogy hidegen ne hajtsd és autópályázás (esetleg tempósabb országút) után hagyd 1-2percig alapjáraton ketyegni. Lejtő előtt pedig válts vissza, hogy ne 2000 alatt legyen. (A motor simán felvinné az autót, de a kettőstömegűt célszerű kímélni.)
Dömpi (il dottore)2012-08-03 22:25:02 // 23181
3200 fölé még sohasem mertem vinni, nem is fogom.
Akkor megállapítható, hogy 2200-2700 között a legjobb a kocsinak?
GTPeti2012-08-03 22:14:41 // 23180
2000 alatt ne terheld (a kettőstömegű miatt). 4000 fölé ne pörgesd. (3500 fölött úgyis elfogy az erő.)
Dömpi (il dottore)2012-08-03 22:11:50 // 23179
2700-2900 szétpörgetés?
Mi az ideális?
droberto2012-08-03 22:00:15 // 23178
Ez a szelepektől független! Egy Diesel motort nem illik szana-szét pörgetni, de az se jó ha 1300-1500 alatt elváltod.
droberto2012-08-03 21:49:25 // 23177
A fékfolyadékot az átpumpálós módszerrel cseréltél?
A kuplung olajat, hogy cserélted le?
Dömpi (il dottore)2012-08-03 21:42:11 // 23176
1,9 8 szelepest mennyire szabad pörgetni? Mekkora fordulatnál optimális váltani? Illetve mekkora max fordulatnál ajánlott feljebb kapcsolni 1, 2, 3 -ból?
droberto2012-08-03 21:19:28 // 23175
Map tisztítás!
Az LMM-et SZVSZ felesleges tisztítani, amíg nincs hibaüzenet, csak elb.szod! Én óvatosan levegővel kifújattam. Sok minden nem jött ki belőle...
Piritu - 1.000.0002012-08-03 21:19:11 // 23174
200 km ki kell hogy bírjon.
Alkatrészt Erhard242-nél keres, itt tag az Amorén.
Dömpi (il dottore)2012-08-03 20:55:01 // 23173
értem! akkor reggel veszek CD-ket.
Dömpi (il dottore)2012-08-03 20:53:47 // 23172
tekintve, hogy az eLearn valamiért nem akar működni, szertnék érdeklődni, hogy van-e valakinek fényképekkel megspékelt leírása a MAP szenzor és az LMM tisztításához?
Vagy az eLearn-ből esetleg valaki át tudná-e nekem küldeni a vonatkozó részeket? (ha magyar nincs, jöhet németül is).

Előre is köszönöm!
GTPeti2012-08-03 20:47:37 // 23171
A 156-nál úgy van, hogy vagy tényleg kírod CD-re és akkor megtalálja, vagy az ISO fájlt mountolod arra alkalmas programmal, ekkor a Windows-ban egy virtuális CD-meghajtóba tett lemezként látja az eLearn és emiatt elindul.
Dömpi (il dottore)2012-08-03 20:40:26 // 23170
egész pontosan azt ezt írja:

"Inserire CDROM con i dati"

ha jól értem helyezzem be az adatCD-t...vagy hasonló
Dömpi (il dottore)2012-08-03 20:39:13 // 23169
SOS help!
letöltöttem az eLearn-t, kicsomagoltam, telepítettem...de nem indul, mert egyfolytában valami CD-t kér.
Ilyenkor vatafak?
Dömpi (il dottore)2012-08-03 20:38:02 // 23168
ez van. ha majd kikopik alólam cserélem egyből!
GTPeti2012-08-03 19:57:40 // 23167
(Tudom, így vetted az autót. De az sem volt 100-as, aki 8V-re ilyen kerekeket tett. :)))
GTPeti2012-08-03 19:55:08 // 23166
Az f@sza méret. 900 ojró alatt nem jön ki egy garnitúra. (Lehet, én vagyok csóró.) :)
Dömpi (il dottore)2012-08-03 19:39:01 // 23165
az enyém is hasonlót produkál, pedig 255/35/19 van alatta
Shadin2012-08-03 19:37:49 // 23164
Természetesen a kuplungból jött a feketébb olaj kis darabkákkal...
Shadin2012-08-03 19:36:34 // 23163
Ez a kuplung ill. fék hidraulika olaj. Szerintetek ideje volt cserélni már?
Mindenesetre a kuplung puhább lett a fék pedig keményebb.

Szép estét.

Csosznorbert2012-08-03 08:36:55 // 23162
kiváncsiság! :D
droberto2012-08-03 08:08:45 // 23161
Alig koszos a MAP-od az enyémhez képest! :)
droberto2012-08-03 08:07:02 // 23160
Kíváncsiság?! :)
Csosznorbert2012-08-03 08:06:48 // 23159
zárhidat nem kell levenni a szivósor miatt, én csak a hűtők miatt kaptam szét ennyire. szvósorhoz is kell idő, no meg új vezérműszij. majd irom a menetét :))
Csosznorbert2012-08-03 08:05:11 // 23158
hűtöket is alaposan kifujatom, mert sokat járok poros helyen. Igy meg ha szét van szedve lefestegetem a rozsdásodó foltokat mindjárt. No meg tudod.... a kiváncsiság hajtja az embert :))))))
Coolby2012-08-03 07:35:40 // 23157
az szép :) a szívósor tisztítás miatt már ennyire szét kell berhelni? vagy csak körülnézel alaposan? :)
.....2012-08-03 06:59:27 // 23156
Szívósor tisztítás menete engem is érdekelne.
droberto2012-08-03 06:19:13 // 23155
Mi a baj a hűtőiddel? A szívósort miért nem csak tisztítod? Mit produkált, hogy nekiálltál?
Csosznorbert2012-08-02 22:31:26 // 23154
Egy kis nagyszerviz, ja és mapsz. gányolás. :))))) a második kép egy 159 ha nem felismerhető :D
holnap jön ki a szivósor meg a hűtők, kivéve a klimát. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 22:21:06 // 23153
én nem értek hozzá :)
GTPeti2012-08-02 22:00:44 // 23152
Nyugi, olyan egyszerűen úgy sem lesz extra teljesítmény. (Sajnos.) Ha megnézed a belinkelt oldalakat, meglátod. Nem lehetetlen, de nem egy injektor és egy kapcsoló...
'''''2012-08-02 21:58:41 // 23151
Ezt a plussz erőt ma jól bírta! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:56:38 // 23150
a dejzel öngyulladó :) inkább a hajtókar, csapágyak mennyire bírják a a plusz erőt
GTPeti2012-08-02 21:55:16 // 23149
(Inkább előbb tudd meg, hogy milyen installációra és egyebekre van még szükség. Szerintem.)
GTPeti2012-08-02 21:53:56 // 23148
Olyan körülmények sem ártanának, hogy egyáltalán meggyulladhasson a lachgas... És ez az egészben a csavar. Már amennyire az iménti hevenyészett keresésből számomra kiderült. B)
'''''2012-08-02 21:53:49 // 23147
Most már benne van,csak működnie kéne rendesen.Megpróbálom hétfőn berakni a szívósorhoz.
direttore2012-08-02 21:43:12 // 23146
9,2 klímával :)), tempomat 140-nél 6,6l
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:41:38 // 23145
szerintem érezhető lesz az plusz o2-t kap az égéstér ...mondjuk amennyibe kerül a cucc inkább egy plusz turbót raknék a rendszerbe az állandó lenne
GTPeti2012-08-02 21:39:32 // 23144
És akkor még mindig nem fog működni... Lásd Dízeltopic, utolsó link. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:37:59 // 23143
én eleve oda raktam volna :) csak hát ahhoz hogy ne kerüljön be fémforgás le kell szedni a szívósort fain kis meló lesz
'''''2012-08-02 21:35:38 // 23142
A következő az lesz,hogy átrakom a szívósor elejébe.Már tiszta ideg vagyok,azt hittem,ma már gyorsulgathatok.Sajna így jövő hétre marad.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:31:34 // 23141
egy kettőstömegű cseréjét halogatták még bírja, bírja menet közben eltörött és bele vágott a váltóba....milyen rémtörténetek vannak így csütörtök este
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak