droberto2012-07-23 21:28:29 // 22940
Akkor most én nem értelek...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 21:28:14 // 22939
én ezért utálom az egészet én specdiel antizöld vagyok, dohányzom, dejzellel járok sőt a 7 végén olyan jól sikerült a bográcsbabgúlyásom hogy Agárd felett biztos elvékonyodott az ózonréteg :)))
Piritu - 1.000.0002012-07-23 21:27:51 // 22938
Amikor beraktad, akkor nem jelzett? Ha csak mostanában kezdte, akkor valószínűleg az ellenállás. (Az eredeti izzó 5 Wattos, a képen lévő SMD ellenállás nagyon nem tűnik ilyen teljesítményűnek, még a felének sem. Ráadásul a beépítési helyén nem számíthat túl sok hűtésre.)
droberto2012-07-23 21:24:32 // 22937
Jó ezt hallani!
A további legjobbakat!
A további legjobbakat!
Piritu - 1.000.0002012-07-23 21:23:54 // 22936
...ami nem teljesen logikus. Mert ugye adott a szén (korom), hozzá nagy meleg, tüzelőanyag (gázolajtöbblet), meg levegőfelesleg. Miért tenne mást, mint elégne?
Persze a neten találsz indokot mindenre, főleg világmegváltó csodákra és az emberiség elől eltitkolt igazságokra. Akár az üzemanyagot megpolarizáló csodamágnesről is, amitől kevesebbet fogyaszt a kocsi :-DD
Persze a neten találsz indokot mindenre, főleg világmegváltó csodákra és az emberiség elől eltitkolt igazságokra. Akár az üzemanyagot megpolarizáló csodamágnesről is, amitől kevesebbet fogyaszt a kocsi :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 21:15:57 // 22934
persze egy másik cikk szerint meg olyan kicsi korom részescskéket csinál a krematórium ami még könnyebben áthatol a sejtfalon és ebből lesz a rák ...
droberto2012-07-23 21:13:19 // 22933
Cseréld csak le az olajat és a szűrőt jó minőségűre!
Manuálisnál is illik cserélni, nem, hogy egy automatánál!
Az, hogy nem kell, meg gondozásmentes, csak PR duma és csak a garanciaidőre vonatkozik! :)
Szombaton én is lecseréltem a szervó olajat!
Manuálisnál is illik cserélni, nem, hogy egy automatánál!
Az, hogy nem kell, meg gondozásmentes, csak PR duma és csak a garanciaidőre vonatkozik! :)
Szombaton én is lecseréltem a szervó olajat!
Piritu - 1.000.0002012-07-23 21:11:39 // 22932
A múltkor a Cartárs belinkelt egy doksit, az egész működéséről, ami érdekes olvasmány. Kicsit megváltoztatta a DPF lényegét számomra. Amióta olvastam nem tartom zöld mesének a dolgot. A következő pár mondat a lényeg:
"A részecskeszűrőből időről-időre kiszerelés nélkül el kell távolítani a felhalmozódott részecskék jelentős részét, ezt nevezik regenerálásnak....A járműtechnikában átlagosan 500 kilométerenként van szükség a szűrő regenerálására, amely normál körülmények között 600 C fölötti hőmérsékleten megy végbe. Itt a részecske széntartalma a kipufogógáz oxigénjével szén-dioxoddá alakul."
A végén co2 lesz a megkötött koromból. Tehát tesz azért valamit a környezetért, van értelme az egésznek.
"A részecskeszűrőből időről-időre kiszerelés nélkül el kell távolítani a felhalmozódott részecskék jelentős részét, ezt nevezik regenerálásnak....A járműtechnikában átlagosan 500 kilométerenként van szükség a szűrő regenerálására, amely normál körülmények között 600 C fölötti hőmérsékleten megy végbe. Itt a részecske széntartalma a kipufogógáz oxigénjével szén-dioxoddá alakul."
A végén co2 lesz a megkötött koromból. Tehát tesz azért valamit a környezetért, van értelme az egésznek.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 20:59:44 // 22931
mert nem hiteles egy zöld mese senki szájából sem
Piritu - 1.000.0002012-07-23 20:57:22 // 22930
"ezt a zöld mesét meg tartogasd másnak főleg egy dejzeles szájából" - ??
Miért zöld mese?
Miért zöld mese?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 20:56:55 // 22929
hm nem gondolsz a gyermeked jövöjére? az a rengeteg vegyszar amit beletöltöttél tuti rák :)
'''''2012-07-23 20:55:05 // 22928
Nekem már két dpf-em is van.Az elsőben minden volt ami folyik,ég vagy mar.Sajna kukás lett.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 20:44:36 // 22927
én próbáltam tisztítani de semmire sem jó vagy is arra hogy kevesebb pénz maradjon a pénztárcádban...
ezt a zöld mesét meg tartogasd másnak főleg egy dejzeles szájából .....:DDD
mint ha a gyilkos a tömeggyilkosnak ecsetelné mennyire gonoszság ölni :P
ezt a zöld mesét meg tartogasd másnak főleg egy dejzeles szájából .....:DDD
mint ha a gyilkos a tömeggyilkosnak ecsetelné mennyire gonoszság ölni :P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 20:40:47 // 22926
a box nyakába...a novitec is csak egy box :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 20:40:01 // 22925
nem ez volt a kérdés :)
Shadin2012-07-23 20:16:10 // 22924
Amikor megvettem egy éve az autót, 860Km-enként volt regen, most 1100Km-enként tisztít. Lehet, hogy ez vudu. Ez elején limpelt párszor, kapott egy EGR szűkítőt, C"-es Selénia olajat és OMV prémium dejzelt. Azóta az autóm DÖG UNALOM! Úgy örültem, hogy eltört a bal hátsó ablakemelő műanyag, végre szerelhettem..., de azóta semmi. (kopp-kopp). A végén kénytelen leszek venni valami játszós autót :-)
Shadin2012-07-23 20:08:12 // 22923
Hasonlóan szarul nézett ki.
Coolby2012-07-23 20:00:30 // 22922
most az adott linken leszedtem egy friss Eastern Europe térképet, kicsomagolva egy nrg fájl, sejtésem szerint ez egy képfájl, ezt majd kiírom, beteszem és remélem jó lesz...
Coolby2012-07-23 19:58:29 // 22921
Köszi!
Csütörtökön hozzuk el és ha jó árat kapok a Nadin Bt-től, akkor péntek reggel már le is adom: vezérléscsere, olajcsere, szűrőcserék...
Csütörtökön hozzuk el és ha jó árat kapok a Nadin Bt-től, akkor péntek reggel már le is adom: vezérléscsere, olajcsere, szűrőcserék...
Tozo2012-07-23 19:51:41 // 22920
Szia,
én is innen rendeltem, csak a 13 ledeset :-). Jó bele és nem jelez hibát a comp!
Üdv Zoli
én is innen rendeltem, csak a 13 ledeset :-). Jó bele és nem jelez hibát a comp!
Üdv Zoli
droberto2012-07-23 19:27:56 // 22918
Akarom mondani eLearn!
droberto2012-07-23 18:45:07 // 22917
Nagyban függ a ki-, beszállás módjától és a pilóta testi adottságaitól!
droberto2012-07-23 18:43:36 // 22916
Van azért különbség itt-ott! A legfontosabb, hogy FL (2008.03) előtt 30K km a szervízciklus.
Én a mai napig nem tudtam szerezni eredetit.
Anno kaptam itt egy cartárstól ajánlatot, hogy elküldi és én bescannelhetem...
Én a mai napig nem tudtam szerezni eredetit.
Anno kaptam itt egy cartárstól ajánlatot, hogy elküldi és én bescannelhetem...
droberto2012-07-23 18:40:44 // 22915
Engem az érdekelne, hogy van helyileg...
droberto2012-07-23 18:38:13 // 22914
Az eső érzékelő a tükör talpában van a szélvédőhoz közel!
A hátsó fényérzékelő a belső tükör aló részén van alul a működését jelző zöld lLED mellett.
Az első pedig, a tükörház elején az első szélvédő felé van.
Én arra nem jöttem rá, hogy a két oldali napsugárzás érzékelő hol van.
A hátsó fényérzékelő a belső tükör aló részén van alul a működését jelző zöld lLED mellett.
Az első pedig, a tükörház elején az első szélvédő felé van.
Én arra nem jöttem rá, hogy a két oldali napsugárzás érzékelő hol van.
droberto2012-07-23 18:34:40 // 22913
Párásodás érzékelő!
Ebben a csomagban van általában:
Visibility csomag (eső-, sötétedés-, párásodás-, és szmogérzékelő, automatikusan sötétető belső visszapillantó tükör)
Ebben a csomagban van általában:
Visibility csomag (eső-, sötétedés-, párásodás-, és szmogérzékelő, automatikusan sötétető belső visszapillantó tükör)
droberto2012-07-23 18:31:30 // 22912
Só? Ott is ilyen keményen sóznak?
droberto2012-07-23 18:30:35 // 22911
Van rajta ugye a leeresztő csavar és feljebb a betöltő, ami egyben a szintjelző csavar is! Ez ePer mutatja, ha jól emlékszem!
.......................2012-07-23 18:29:22 // 22910
A navi térkép CD röl megy,itt biztos tud adni valaki relativ frisset,
softwer update nem ajánlott,sok megadja magát utána
softwer update nem ajánlott,sok megadja magát utána
droberto2012-07-23 18:26:37 // 22909
Miért is kéne a DPF-et kiiktatnom? 730 km-t mentem el a mostani regenerációig, és tisztítás után lement 11%!-ra! Végig néztem a hőmérsékletet, ami 600-680˘C közt ingadozott. Ez igen jó, hiszen a korom - megfelő körülmények közt - már 550°C felett égni kezd.
Mondjuk azt azért meg kell jegyeznem, hogy mivel az utolsó 30 km-t városban tettem meg, már 105%-on állt, és egyszer félbeszakadt a regeneráció, pedig próbáltam segíteni neki... :(
Ha leszerelem a kipufogórendszert szemcseszórni és átfújni, akkor lehet, hogy megpróbálok még egy ilyen folyadékos tisztítást...
Mondjuk azt azért meg kell jegyeznem, hogy mivel az utolsó 30 km-t városban tettem meg, már 105%-on állt, és egyszer félbeszakadt a regeneráció, pedig próbáltam segíteni neki... :(
Ha leszerelem a kipufogórendszert szemcseszórni és átfújni, akkor lehet, hogy megpróbálok még egy ilyen folyadékos tisztítást...
droberto2012-07-23 18:16:37 // 22908
Gratulálok, azt hiszem jól döntöttél, mindent megtettél az előélet maximális felderítése érdekében, és ha még alkudni is tudtál... :)
Azért résen legyél, a helyedben, mindent (le)cserélnék!
Azért résen legyél, a helyedben, mindent (le)cserélnék!
droberto2012-07-23 18:13:53 // 22907
Jellemzően elég sokáig árulják a vasaikat! Volt egy 156-juk is, azt is vagy egy évig hirdették, pedig komoly képek voltak arról is....
droberto2012-07-23 18:10:54 // 22906
Még az enyémnél is szarabbul nézett ki, vagy hasonló volt?
"Mi lehet akkor beljebb abban a müa. házban, vagy a fojtószelepnél ill. a turbó után?" - Kéne gy endoszkóp aztán be kéne kukkantani! :)
"Mi lehet akkor beljebb abban a müa. házban, vagy a fojtószelepnél ill. a turbó után?" - Kéne gy endoszkóp aztán be kéne kukkantani! :)
droberto2012-07-23 18:08:38 // 22905
A szívócsőben meg a turbó által felépített nyomás uralkodik. Szerintem ezt a MAP méri!
ALFI1562012-07-23 18:07:01 // 22904
Erhardé eladó.Vedd meg.
droberto2012-07-23 18:06:12 // 22903
A szombat esti tesztút során nem produkálta a hibát! A nyomás egyszer sem ment fel 2.550 mBar fölé. Nem értem, de majd elválik! Egyenlőre jó. Kopp-kopp-kopp...
droberto2012-07-23 18:04:07 // 22902
Te nézted, hogy a FES nálad mennyit mond turbónyomásra?
droberto2012-07-23 18:02:48 // 22901
"vagy a Novitec box elromlott" - Ezt azért kétlem. Ez lenne az utolsó tippem.
Amíg komoly hiba nem jön, nem bántom a szívósort!
Amíg komoly hiba nem jön, nem bántom a szívósort!
droberto2012-07-23 18:00:44 // 22900
Azért ne kenjünk minden a Novitec nyakába!
droberto2012-07-23 17:58:19 // 22899
"Sztem dobd a boxot minél messzebb a kocsitól" - Azért ez egy erős költő túlzás. Azt gondolom, hogy ha ezt megtenném egy páran ugranának érte... :)
"úgyhogy mielőtt nagy tisztogatásba kezdenél sztem menj el csináltass egy remapot" - A komoly chiptuning, egy jól (hangsúlyozom jól, nem csak itt-ott randomra felhúzgált) megírt remapnál kezdődik, amit szvsz. kevesen tudnak Magyarországon elvégezni. Lévén, hogy nem tömegmotorról beszélünk.
Nem volt semmilyen komoly célom a boxxal, csak ennyiért nem hagyhattam ott. Ha fontos lett volna a teljesítmény, akkor 2.4-et vettem volna!
"Nálam dpf off és remap kb -0,8l/100 km fogyasztás csökkenést eredményezett" - Írja csak ki mindenki a DPF-et, ez minden probléma forrása! Ez is csak egy felesleges EURO károsanyagkibocsájtási direktíva csökevénye. Legalábbis a sok (chip)tuning oldal - egymástól összelopkodott leírása alapján!
Az csak egy városi legenda, hogy a DPF csupán a szigorított környezetvédelmi direktíva (Euro 4) miatt kellet. A DPF-re elsősorban azért volt/van szükség mert a korszerű dízelmotorok égéstermékei, már igen kicsik, és ezek nagyon veszélyesek az élőlények számára. A DPF pedig nagyon jó hatásfokkal szűri a 2,5 PPM alatti - szállópor alapját képző - részecskéket!
Például te konkrétan próbáltad tisztítani/tisztíttatni a részecske szűrőd, mielőtt egy chipmester kivégezte?
Tedd fel magadnak a kérdést, hogy mindent megtettél-e gyerekeink egészsége érdekében!
"úgyhogy mielőtt nagy tisztogatásba kezdenél sztem menj el csináltass egy remapot" - A komoly chiptuning, egy jól (hangsúlyozom jól, nem csak itt-ott randomra felhúzgált) megírt remapnál kezdődik, amit szvsz. kevesen tudnak Magyarországon elvégezni. Lévén, hogy nem tömegmotorról beszélünk.
Nem volt semmilyen komoly célom a boxxal, csak ennyiért nem hagyhattam ott. Ha fontos lett volna a teljesítmény, akkor 2.4-et vettem volna!
"Nálam dpf off és remap kb -0,8l/100 km fogyasztás csökkenést eredményezett" - Írja csak ki mindenki a DPF-et, ez minden probléma forrása! Ez is csak egy felesleges EURO károsanyagkibocsájtási direktíva csökevénye. Legalábbis a sok (chip)tuning oldal - egymástól összelopkodott leírása alapján!
Az csak egy városi legenda, hogy a DPF csupán a szigorított környezetvédelmi direktíva (Euro 4) miatt kellet. A DPF-re elsősorban azért volt/van szükség mert a korszerű dízelmotorok égéstermékei, már igen kicsik, és ezek nagyon veszélyesek az élőlények számára. A DPF pedig nagyon jó hatásfokkal szűri a 2,5 PPM alatti - szállópor alapját képző - részecskéket!
Például te konkrétan próbáltad tisztítani/tisztíttatni a részecske szűrőd, mielőtt egy chipmester kivégezte?
Tedd fel magadnak a kérdést, hogy mindent megtettél-e gyerekeink egészsége érdekében!
ALFI1562012-07-23 17:47:20 // 22898
Ráadásul mind visszaellenőrizhetetlen.Szó szerint egy lutrit veszel.Azért bele lehet nyúlni rendessen.
Alfa156SW2012-07-23 17:18:54 // 22897
látod nekem is ez a bajom,hogy amik vannak most a piacon az vagy szarrá tört romok le vannak lakva rendesen!
nehéz szülés lesz ezért nézegetem a Saab-okat is ugyan az a Diesel motor van bennük nagyon rossz nem lehet!
abból viszont van normális kínálat,választék!
nehéz szülés lesz ezért nézegetem a Saab-okat is ugyan az a Diesel motor van bennük nagyon rossz nem lehet!
abból viszont van normális kínálat,választék!
ALFI1562012-07-23 17:01:26 // 22896
Amit az oldalamon látsz s-maxot azt eladtam és vettem helyette egy még jobbat.Sajnos nincs olyan kínálat alfából,hogy azt tudjak venni.Főlleg ha az ex vasam a mérce.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-07-23 14:52:18 // 22893
pont 100e, igen az enyém is ilyen volt most meg még ilyenebb...
Alfa156SW2012-07-23 14:30:59 // 22892
azt csak azért kérdeztem,hogy ha valaki látta már és van róla info akkor annak örülnék,mert nem autókáznék annyit!
az idő pénz!A tudás hatalom!
neked sikerült autót venned?
az idő pénz!A tudás hatalom!
neked sikerült autót venned?
ALFI1562012-07-23 14:27:07 // 22891
Egyébként nagy szakértőnek nem kell lenni ahoz,hogy megmondjad,hogy ebbe nem kilencvenegynéhányezer van.Tudod mennyinek kell lenni ahoz,hogy a bőr így összegyűrődjön?