ALFI1562011-05-08 21:14:27 // 14040
Az idén lefényképezheted.Ugyan az van benne még mindig.
joe752011-05-08 21:13:04 // 14039
Jellemzően 10 liter körül.....ha sok a város akkor fölötte pár decivel, ha sok a pálya, vagy országút akkor inkább 9-hez közelebb.....
Ebben a Svájci túra tojáshély finomságú gázkezelés, szabályok betartása, ez hozott 7 litert, de ez egyszeri alkalom volt asszem.
Ebben a Svájci túra tojáshély finomságú gázkezelés, szabályok betartása, ez hozott 7 litert, de ez egyszeri alkalom volt asszem.
Piritu - 1.000.0002011-05-08 21:12:03 // 14038
Csak a szőnyeget védő szőnyegre tett OFF-os pótszőnyegről nincs :-)))
A tavaly előtti cucc is jó volt.
A tavaly előtti cucc is jó volt.
ALFI1562011-05-08 21:09:02 // 14037
Autómata váltóval mennyire jön ki a fogyasztásod?
ALFI1562011-05-08 21:07:37 // 14036
Megörökítve mint minden.Nem mindegy,hogy ki és hogyan készítí.Ha vad étel lessz ismét az a mesterszakács fogja készítení aki tavaly is aki a vadételekre van specializálva.
Piritu - 1.000.0002011-05-08 21:05:31 // 14035
joe752011-05-08 21:02:21 // 14034
Nekem anno a 156 sportcsomaggal, ill. a 166 szintén Ti felszereltséggel jobban rázott, ill. keményebbnek tünt, mint a 159-es a 19-es kerekekkel. Eleinte tartottam tőle, a nagyon peres gumi miatt, de így belehajtott 14.000 km után is imádom.
Piritu - 1.000.0002011-05-08 21:02:19 // 14033
Pontosabban az alap Progressionnál írja: "Elektronikus Q2 differenciálzár" - magyarul fékezget
Piritu - 1.000.0002011-05-08 21:00:47 // 14032
Nem hinném:
"Fekete belső tér, fekete alumínium betétek a műszerfalon
Sportos műszerek
Bőr borítású sportkormány ("FRAU® Pieno Fiore") piros varrással, rádióvezérlő gombokkal
Krómozott kipufogó vég
Sport futómű (feszesebb csillapítás, 20mm-el csökkentett szabad magasság),
Brembo első féknyereg 330 mm-es tárcsával, piros fényezés a féknyergeken
Küszöbspoiler
Billenthető vezető és utasülés lap (8 irányban állítható ülések), ülésfűtéssel, deréktámasszal
Osztottan dönthető hátsó ülések
Sportos pedálok (alumínium)
TI feliratos alumínium betétek a küszöbben
Típusjelzés nélkül, TI-jellel"
Az extra listán még csak nem is szerepel a Q2.
"Fekete belső tér, fekete alumínium betétek a műszerfalon
Sportos műszerek
Bőr borítású sportkormány ("FRAU® Pieno Fiore") piros varrással, rádióvezérlő gombokkal
Krómozott kipufogó vég
Sport futómű (feszesebb csillapítás, 20mm-el csökkentett szabad magasság),
Brembo első féknyereg 330 mm-es tárcsával, piros fényezés a féknyergeken
Küszöbspoiler
Billenthető vezető és utasülés lap (8 irányban állítható ülések), ülésfűtéssel, deréktámasszal
Osztottan dönthető hátsó ülések
Sportos pedálok (alumínium)
TI feliratos alumínium betétek a küszöbben
Típusjelzés nélkül, TI-jellel"
Az extra listán még csak nem is szerepel a Q2.
joe752011-05-08 20:59:21 // 14031
Egyszerre többeknek is válaszolnék. Szóval ezen boxokat amiket ilyen olyan gyártók készítenek tipus specifikusan, úgy építik be a kereskedések külön kérésre, hogy az autó ez álltal nem bukja a garanciát. Anno én is emiatt mertem a 156-ba belerakatni.
Csináltam egy képet hogy néz ez ki a motortérben, hát este lévén, mobillal, nem lett a legjöbb.... íme:
A Q2 diffihez csak annyit, hogy nem tudom minden Ti-ben benne van-e, de az enyém extralistája, a Ti felszereltséghez kapcsoltan tartalmazza.
Csináltam egy képet hogy néz ez ki a motortérben, hát este lévén, mobillal, nem lett a legjöbb.... íme:
A Q2 diffihez csak annyit, hogy nem tudom minden Ti-ben benne van-e, de az enyém extralistája, a Ti felszereltséghez kapcsoltan tartalmazza.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-08 20:59:03 // 14030
én meg vezettem egy 2,4-et TI-t 19-es kerekekkel és minden napokra nem kéne....
ALFI1562011-05-08 20:56:44 // 14029
Ami Ferkónál volt?
WarbiRunner (Gyuri)2011-05-08 20:55:44 // 14028
Vezettem egy 159 1.9mjet TI-t néhány száz km-en keresztül,és abba a futóműbe totál belebuzultam :-) Az az irgalmatlan jótól egy fokkal még jobb volt.
ALFI1562011-05-08 20:50:53 // 14027
Miért mit kéne észrevenni?Szerintem a TI-be nincs difi.Még extra se nagyon hacsak nem kérsz bele.
ALFI1562011-05-08 20:49:35 // 14026
Tavaly ettél?Az vaddisznó volt.Szerintem nem volt rossz.
WarbiRunner (Gyuri)2011-05-08 20:48:48 // 14025
Hohóó..a lényeget elkeptam megint...Minden TI-ben q2 difi van? 1.9, 2.4, 2.0, 1.8tbi mindegy ebből a szempontból? Ezek szerint lehet vezettem már q2 difis autót, csak nem tudtam róla :-))
ALFI1562011-05-08 20:48:21 // 14024
A box egy hamis adatot közöl.Nem tud úgy beavatkozni mint egy program,hogy üzemanyag,levegő,keverék,gázpedálállás,szög,reakció hova milyen fordulathoz miből mennyit írjanak be hol és hogyan induljon meg.Én pl.csak a felső tartományba szoktam csak beíratni.
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:46:59 // 14023
Nem igazán vagyok híve a vadnak. Egy jó marhapörkölt nálam mindent visz :-)
ALFI1562011-05-08 20:45:42 // 14022
Annyi,hogy egy másik szabadidőparkba lessz mert abba már egy hétvégére sincs szabad hely.De ez se rosszabb.Sőt!Vadétel legyen?Őz vagy vaddisznó?
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:45:39 // 14021
"Egészségesebb az íratás.Azt mondják."...akik abból élnek. Akik meg box forgalmazásból, azok meg mást :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-08 20:44:35 // 14020
mint a sínautó dízelmozdony kiadásban :P
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:44:00 // 14019
Akkor az is a CR nyomás manipulálásával avatkozik be. Nekem a 156-hoz volt ilyenem, az is állítható volt. Brutális lett tőle a Vas.
ALFI1562011-05-08 20:43:43 // 14018
Egészségessebb az íratás.Azt mondják.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-08 20:43:27 // 14017
a legtöbb box egy "kocka generátor" nem sok köze van a valódi chiphez ...minden értéket megemel és ennyi a chip meg teljesen máról szól
joe752011-05-08 20:42:35 // 14016
Jah,....nem is figyeltem.:)
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:42:16 // 14015
14k = 14000
Tied lett a tizennégyezredik hozzászólás. Ilyesmit képpel szoktak itt az Amorén megünnepelni. (A kerek hsz-be rak fel az illető egy topik témába illő képet - vagy később)
Tied lett a tizennégyezredik hozzászólás. Ilyesmit képpel szoktak itt az Amorén megünnepelni. (A kerek hsz-be rak fel az illető egy topik témába illő képet - vagy később)
joe752011-05-08 20:42:11 // 14014
Igen. a CR cső végén levő nyomásérzékelő gyári csatira van rádugva.
ALFI1562011-05-08 20:42:07 // 14013
Ja-ja.De ha beindul...........
ALFI1562011-05-08 20:41:30 // 14012
Te voltál a tizen négyzredik hozzászóló a topicba.Szép kerek szám.
ALFI1562011-05-08 20:40:31 // 14011
Ez valami külső rádugott doboz?
joe752011-05-08 20:40:24 // 14010
Köszi. Mi az a -k? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-08 20:39:42 // 14009
nézd sosem lesz az 59 gyorsulási világbajnok mivel az enyém 1750kg üresen...
imi1562011-05-08 20:39:24 // 14008
Úgy tűnik,akkor az már valami kifinomultabb technika.Talán nem is lesz vele annyi gond,mint a régebbi fajtákkal.
Egyenlőre még nekem sem volt vele gond(kopp-kopp-kopp)de fel vagyok rá készülve.
Sokat megyek városban:P.
Egyenlőre még nekem sem volt vele gond(kopp-kopp-kopp)de fel vagyok rá készülve.
Sokat megyek városban:P.
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:38:49 // 14007
Beírtam a naptáramba :-)
joe752011-05-08 20:38:44 // 14006
A 156-nál bemérettem , mert csak azután fizettem ki a 120k-t érte. Ott a 3 mérés ből dobta ki a gép a 168,4 LE-s eredményt és a 345 NM-t. Eléggé meggyőző volt, így a 166-nál már elhittem amit a Novitec megadott értéket, hiszen a 140 LE-s verizióra adta a 165-170 LE-s értéket. Ez a mostani valami német cucc, és állítható 1-9-között, nekem 7.-re van állítva.
ALFI1562011-05-08 20:38:30 // 14005
Ja-ja.Én is elvittem kiolvastuk a tunning programot rátettük a gyárira és olyan 220 körül van.Inkább csak módosítás.De nem is irattam rá többet és pont ezért nem is fogok.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-08 20:37:46 // 14004
persze hogy megyek...muszáj ott lennem :) de ha nem lenne akkor is mennék :P
ALFI1562011-05-08 20:36:20 // 14003
Egy 1.9-es 156-ossal.Vagy azzal az 1.9-es GT-vel amivel Kaposon mentél egy pár kört.Azért kicsit szarul esik amikor ilyenek elvernek.Na jó ez más!
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:36:11 // 14002
Gratula a k-hoz! :-))
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:35:27 // 14001
Majd elfelejtem, az olajra meg azt írta ki, hogy 78 %-os még. (kb 8 ezret mentem a csere óta.)
joe752011-05-08 20:34:34 // 14000
Jössz erre a 28.-i Komáromi bulira?? Én tervezem, ott szívesen átengedem egy próbakörre.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-08 20:34:10 // 13999
csak elektronika nem csinál plusz 20%-ot program inkább...nekem nincs 230 lovas sem az biztos de én nem is kértem rá plusz lovakat a lendkerék meg a féltengelyek miatt...nem is rázza be :)
ALFI1562011-05-08 20:31:54 // 13998
Szeptember 3.
joe752011-05-08 20:31:14 // 13997
Ebben is van valami elektronika, ami nem Novitec, viszont benne volt, így vettem....:)
Piritu - 1.000.0002011-05-08 20:30:57 // 13996
Soha semmit sem vettem észre, pedig figyelem a fogyimérőt. A legtöbbször országút és autópálya a menetvonal.
A szervizes szerint nálam már "csak" 12 liter körül ír ki, ha tisztít. Más a DPF-em, elöl van a leömlőben.
A szervizes szerint nálam már "csak" 12 liter körül ír ki, ha tisztít. Más a DPF-em, elöl van a leömlőben.
ALFI1562011-05-08 20:30:38 // 13995
Csak óvatossan.Én nem mertem még ráíratni.Kuplung,váltó,hajtás nem bírja.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-08 20:30:21 // 13994
no majd meglessük az a 240 lovat :)
joe752011-05-08 20:29:06 // 13993
Nem csoda, csak nekem is van 240 LE-m...:) Állítólag! ;)
joe752011-05-08 20:28:20 // 13992
Ugye nekem sorrendben volt 156 1.9 MJTD, 166 2,4 MJTD, ill, most a 159 2,4 MJTD....
A 156 az első szériés 140 LE-s volt, a 166, 175 LE-s, míg ez 200 LE, mivel az automata nem kapta meg a 210 LE-s motort.....bánat tudja miért....
A 156ba, a 166-ba is volt nekem Novitec elektronika, én vettem bele. A 156-os 165-170 LE, a 166 állítólag 205 LE lett tőle. A legjobban a 156-on érződött a többlet teljesítmény, gyorsulás tekintetében. Esküszöm hogy jobban gyorsult mint a 166, ami inkább a 100 fölötti tempónál lett maggyőzőbb. Viszont az igazsághoz hozzátartozik még egy dolog. A 166-nál is, ill itt a 159-nél is folyamatosan be van kapcsolva a kipörgésgátló, ugyanis anélkül állandóan kipörgeti a kerekeit, egy egy padlógázas, 2.-3. fokozati gyorsításnál.
A 159-nél kipróbáltam, hamar visszakapcsoltam, mert elfüstöli a gumikat, pedig a Ti-be a Q2-es diffi van. Így viszont valszeg az elektronka több kakaót enged mint annó a 166-nál, ezért is van az, hogy min. gyorsul úgy 100-ig mint a 156-os, utána meg viszlát jó utat....
A 156 az első szériés 140 LE-s volt, a 166, 175 LE-s, míg ez 200 LE, mivel az automata nem kapta meg a 210 LE-s motort.....bánat tudja miért....
A 156ba, a 166-ba is volt nekem Novitec elektronika, én vettem bele. A 156-os 165-170 LE, a 166 állítólag 205 LE lett tőle. A legjobban a 156-on érződött a többlet teljesítmény, gyorsulás tekintetében. Esküszöm hogy jobban gyorsult mint a 166, ami inkább a 100 fölötti tempónál lett maggyőzőbb. Viszont az igazsághoz hozzátartozik még egy dolog. A 166-nál is, ill itt a 159-nél is folyamatosan be van kapcsolva a kipörgésgátló, ugyanis anélkül állandóan kipörgeti a kerekeit, egy egy padlógázas, 2.-3. fokozati gyorsításnál.
A 159-nél kipróbáltam, hamar visszakapcsoltam, mert elfüstöli a gumikat, pedig a Ti-be a Q2-es diffi van. Így viszont valszeg az elektronka több kakaót enged mint annó a 166-nál, ezért is van az, hogy min. gyorsul úgy 100-ig mint a 156-os, utána meg viszlát jó utat....
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-08 20:26:20 // 13991
200-ig nekem sincs gondom velük fölötte kijön a 6 henger no meg a 235 ló ereje...bár lehet neked csoda 200 lovasod van :)