GTPeti2012-02-15 21:22:51 // 19340
Ilyen egyszerű formájú véget szerintem elég sok helyen kapsz. (Régebben az OBI-ban volt egy nem túl olcsó - talán holland- vég-széria. Jó - valóban rozsdamentes - anyagból voltak. 4-6eFt volt egy vég.)
Pityukoma2012-02-15 21:22:07 // 19339
Ezzel már én is szemeztem :-)
droberto2012-02-15 21:01:57 // 19338
droberto2012-02-15 20:46:24 // 19337
Én is ezzel kezdeném! Talán szerencséd lesz!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-15 17:56:58 // 19336
de 10eur/tanács :P
Grando2012-02-15 16:46:07 // 19335
Kérdésnek szántam, csak elbusztam. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-15 16:42:01 // 19334
? ez nekem jött? nem Vágási Feri :P
.......................2012-02-15 16:33:42 // 19333
OK
megteszem,mielött nagyban megbontjuk
megteszem,mielött nagyban megbontjuk
Grando2012-02-15 16:32:10 // 19332
Csak nem az ebay-rŐl van. :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-15 16:28:44 // 19331
pucold meg az EGR-t le van tapadva....
.......................2012-02-15 14:42:10 // 19330
EGR hibakód volt, kitöröltem nem jött vissza
,de melegen is dadog ,de csak üresjáratban
ha egy kicsit a gázpedálra lépek rögtön jó lesz
gyorsan kipucoltam a szívócsö nyomás szenzort is
common rail nyomás OK
izzítás OK
a ECU teszt szerint
szerintem ai injektorok koszolódtak el,
de lehet tévedek
,de melegen is dadog ,de csak üresjáratban
ha egy kicsit a gázpedálra lépek rögtön jó lesz
gyorsan kipucoltam a szívócsö nyomás szenzort is
common rail nyomás OK
izzítás OK
a ECU teszt szerint
szerintem ai injektorok koszolódtak el,
de lehet tévedek
.......................2012-02-15 14:39:06 // 19329
Ebayról ,ne vegyél semmit,szar az összes
én is megjártam,
de én az utángyártott dolgokban sem hiszek,
azokkal is megjártam,meg a kereskedökkel is
én is megjártam,
de én az utángyártott dolgokban sem hiszek,
azokkal is megjártam,meg a kereskedökkel is
stukker19872012-02-15 14:20:44 // 19328
Nem feltétlenül akarom pont ezt,csak arra próbáltam utalni,hogy külföldről nagyobb összegű rendelés esetén talán jobban jönnék ki mint MO-n!?
Egyébként jó előre érdemes szétnézni szerintem...
(ha ráérsz jó lenne ha komplett első hátsó fékre dobhatnál nekem egy árat:) )
Egyébként jó előre érdemes szétnézni szerintem...
(ha ráérsz jó lenne ha komplett első hátsó fékre dobhatnál nekem egy árat:) )
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-15 14:07:31 // 19327
mintex sok sikert hozzá :) beszámolókat kérünk majd...
GTPeti2012-02-15 13:34:35 // 19326
Tényleg nagyon jó ez a csíklámpás 159. :)
Ruszi2012-02-15 13:31:56 // 19325
stukker19872012-02-15 12:29:12 // 19324
Ma ebayeztem kicsit.
Ezt találtam.
Szerintetek komplett fékfelújításhoz már érdemes külföldön is nézelődni?
Ezt találtam.
Szerintetek komplett fékfelújításhoz már érdemes külföldön is nézelődni?
.......................2012-02-15 10:53:37 // 19323
Köszi ,most délben kiolvasom,aztán többet
droberto2012-02-15 10:30:50 // 19322
Hibakód van?
jati1592012-02-15 10:30:16 // 19321
Ha bemelegszik akkor jó?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-15 08:19:53 // 19320
lehet porlasztó, szívósor, beragadt EGR és a kedvenc DPF....
.......................2012-02-15 07:52:57 // 19319
szerintetek ez mi,
tegnap óta
beinditom hidegen ,szépen ketyeg egy fél percig,nem is füstöl,
de utána dadog ,köhög aztán leáll,ha újrainditom beindul,
de csak gázzal tudom a fordulatot megtartani,közben + füstöl,
ha megyek vele,és turbonyomás van szépen mükszik,erő is van
HELP!
tegnap óta
beinditom hidegen ,szépen ketyeg egy fél percig,nem is füstöl,
de utána dadog ,köhög aztán leáll,ha újrainditom beindul,
de csak gázzal tudom a fordulatot megtartani,közben + füstöl,
ha megyek vele,és turbonyomás van szépen mükszik,erő is van
HELP!
Piritu - 1.000.0002012-02-14 20:27:43 // 19318
DBN&Giugaro :-DD
SKrisz2012-02-14 20:27:08 // 19317
Akkor ezt meg is beszéltük! A 2013 -as naptárba az egyik januári kép megvan! :)
SKrisz2012-02-14 20:26:09 // 19316
Persze! Ez az utolsó szériás Limited Edition 159! Alfa 159 TI DBN edition :) Designed By Nature (and Giugaro)! :)))
GTPeti2012-02-14 20:17:22 // 19315
Majd ha piros hó hullik...
...akkor meg Erhardnak lesz könnyű. :))
...akkor meg Erhardnak lesz könnyű. :))
Piritu - 1.000.0002012-02-14 20:05:45 // 19314
Könnyű annak, akinek a kocsi színével azonos színű hó esik.
Esne csak fekete, én is morcosítanák! :-DD
Esne csak fekete, én is morcosítanák! :-DD
Csosznorbert2012-02-14 20:03:28 // 19313
Inkább még rozsdás is a vége. :DD
GTPeti2012-02-14 20:02:02 // 19312
Morcosítottad a vasat? :)
Piritu - 1.000.0002012-02-14 20:00:24 // 19311
Kösz, most megnyugodtam, hogy mégis működhet. Nem csak a kiírás és a flex a megoldás :-)
Csosznorbert2012-02-14 19:56:46 // 19310
Az enyém is lassan 6 éves, de a hótól eltekintve ugyanolyan a pufim mint Piritué. És van 184.000 kilóméterem. :))))))
Pityukoma2012-02-14 16:09:33 // 19309
SKrisz2012-02-14 07:16:52 // 19308
Piritu - 1.000.0002012-02-14 07:11:03 // 19307
Piritu - 1.000.0002012-02-13 22:49:41 // 19306
Pityukoma2012-02-13 21:28:24 // 19305
Pityukoma2012-02-13 21:14:03 // 19304
Háááát őőőőő tán egy picit :-) főleg amikor a kerekét kell felraknom 120kg :-(
Pityukoma2012-02-13 21:12:02 // 19303
Más kategória, napi 7-800 km bekapcsolt tempomattal. Van amelyik 4 éves korára eléri az egy misit de azt 4 kézzel űzik.... A CR injektorok tényleg meghalnak 500k körül. Az első tünet: melegen nehezen indul. Az egy misit csak a hengerenként 1pumpa+1injektor tudja. Sajnos a miénk nem olyan:-( de nem elégedetlenkedek hiszen minden vele töltött percet imádok :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-13 21:11:53 // 19302
jó de akkor se hasonlítsunk kamiont szemlyautóhoz jó hogy elmegy egy porlasztó 1 mihályt pl mennyit forog 90-en? hány bárral tol? nálunk ki van hegyezve minden egy Man TGA 35.530 pl 12800cm3 meg 530 ló az 59 meg 2400cm3 és 200 ló.. érzel némi különbséget :)
Pityukoma2012-02-13 21:05:19 // 19301
ez jó ezt megjegyzem :-)
Csabi2012-02-13 21:00:50 // 19300
Azért én megnézném azt az 1000000km-t futott új generációs CR injektort, hogy mennyire van az rendben...:)
Piritu - 1.000.0002012-02-13 20:51:36 // 19299
Ere mondta az egyik Cartárs: "Akinek tellett majomra, teljen banánra is!" :-D
Pityukoma2012-02-13 20:48:35 // 19298
így van kamion, az adBlue-t is előszeretettel helyettesítik vízzel. Nem feltétlenül kell hozzá, mert van common rail rendeszerű is ( MAN, Renault, DAF7.5t) ami tudja az euro5-öt.
Pityukoma2012-02-13 20:44:07 // 19297
Sajnos senki sem vallja be az EZ MI AMI A TANKBAN VAN kérdésemre hogy hol és mit tankolt. Szín és állag szemmel, szaggal tudom csak vizsgálni. A labor vizsgálatot soha senki nem kérte még. Tehát tudják hogy ludasak a dologban. Én nem javaslok semmilyen tüzelő anyag adalékot, csak a kúton való tankolást. Van olyan ismerősöm akinek már több mint 1000000km van a motorban és az injektorok még nem voltak kivéve. Viszont új kora óta ő jár vele és csak kúton tankolt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-13 20:41:06 // 19296
nagyvas = kaminyon? ott adBlue-t használnak teljesen más rendszer mint nálunk
Csabi2012-02-13 20:33:14 // 19295
Na pontosan ezaz ami engem is foglalkoztat mostanában, hogy mitől is lehet olajos a turbo elött a légcső....alfás oldalakon(külföldieket is beleértve) nem találtam a témával kapcsolatban leírásokat viszont volvos oldalon többen írták hogy az eltömődött kartergáz-szeparátor miatt a turbo szépen megtudja szívni az olajat így elárasztva az egész szívórendszert, a coolerben felhalmozódva stb.stb aztán jöhet a dpf és társai...
Az alfa is módosított a szeparátoron ezért a következőkben cserélni fogom aztán kiderül... Vélemény?
Az alfa is módosított a szeparátoron ezért a következőkben cserélni fogom aztán kiderül... Vélemény?
Piritu - 1.000.0002012-02-13 20:28:59 // 19294
"a mindenféle betankolt "lónyáltól" - ezen mit értesz? Mert volt már itt olyan szerelő Cartárs, aki pl a Spurival (meg a hasonló csodaadalékkal) kezelt motorokból élt meg...
Piritu - 1.000.0002012-02-13 20:25:21 // 19293
Ezek szerint :-((
Pityukoma2012-02-13 20:10:40 // 19292
Úgy tudom hogy a prémium nyálak teljesen kénmentesek, ami tényleg jól esik a befecskendező rendszernek. De ha a DPF-et óvja "csak" már megérte. Nekem csak nagy vasakban van tapasztalatom és ott 1.1misi a kat. úgyhogy ha benyögöm hogy csere érett tényleg dobnak egy hátast a gazdik (amit megértek). A tapasztalat viszont azt mutatja hogy 10-ből 8x sikerül életre kelteni gőzborotva ill. hűtő rendszer tísztító kombinációjával. Úgyhogy nem mindig kell temetni az eltömődött szürőt :-) Néhány ritka kivételtől eltekintve mondhatom hogy a mindenféle betankolt "lónyáltól" megy tönkre. A ritka kivétel a turbó hiba amikor telenyomja m.olajjal. Épp most csinálok egyet amit hordágyon hoztak, a csővégén folyt ki az olaj, a coolerből 5! liter olajat öntöttem ki. A tulaj nem kérte csak a turbó cserét, majd meglátom mi lesz a vége. ha esetleg érdekel titeket majd referálok. :-)
direttore2012-02-13 19:56:37 // 19291
Akkor ez nálad van így, az enyém szépen tartja a meleget belül is, meg a motor is:)))