Nem értem Torino miért majmolja ennyire Redmondod! Lehet ez is benn van a szerződésükbe, hogy az ePer csak IE-en fut! Punk tum! Az nem baj, hogy ennél 2x-3x jobb böngészők vannak...
A cégnél van 520d és X5 xDrive30d típusú autó. Az utóbbi tavaly műszaki meghibásodásból három alkalommal összesen 11 napot töltött szervízben. Ebből kétszer autómentő vitte be. Hiába két éves eléggé megbizhatatlan autó. Ha megy akkor jó. Meg amíg új. Ennél rosszabb szervíz aránnyal csak a Passat 2,0TDi-k rendelkeznek. Mondjuk az első 50-60e.km alatt egyikkel sem volt gond.
Annyival nem érnek többet, mint amennyire tartják őket.
Probléma elhárítva! :-))
Két dolgot tettem (az első önmagában nem oldotta meg a problémát):
1. v60-as mappájából megcrackeltem a v66-ot, az errors.js-t és a epl.dll-t felülírtam
2. az IE-t alapértelmezett böngészővé tettem.
Úgy látszik itt már nem elegendő a link átmásolás...
Tudja valaki, hogy a ePer v.60 32 bites WIN7-en, illetve a v.66 64 bites WIN7-en miért dobja ki az alábbi hibaüzenetet? Rendszergazdaként indítok és Explorer-el!
Error:
Questa versione del browser non è compatibile con l'applicazione.
Ti preghiamo di consultare i Requisiti di Sistema e-PER per ulteriori spiegazioni.
This browser version is not supported by the application.
Please refer to the e-PER System Requirements for more details.
én ugyan így jártam nyáron Horvátországban, az óta is igy van. Nincs időm kicserélni a megvásárolt szintjelző úszókát (71753150) a képen a 7 számú poszt
Szia, én ide hordom:L+E Nadin Bt
Én nagyon bízok bennük. Családi vállalkozás, apa és fia a műhelyben, az asszony elöl a boltban. rendkívül jó indulatúak és nem utolsó sorban hozzá értőek. Az enyémen ők csinálták pl: vezérlés cserét, féltengely csukló cserét, olajcseréket...stb. Ja és Selenia márkaszerviz is. Még egy jó pont: legalább anyira szeretik az ALFA-t mint mi :-)
Ha gondolod elmehetünk együtt, bemutatlak nekik, nekem úgyis mostanában esedékes az olaj csere.
Úgy gördültem a kúthoz, hogy az üzemanyag mutató 0-án állt, a comp már nem is írt ki még megtehető távolságot (előtte 70-90 tempomattal volt). Mondom, most megtudom hány literes a tank.
A kocsit színültig töltve (már látni lehetett a nyálat, és többször megmozgattam a kocsit, hogy a levegő kijöjjön) 60,5 liter fért bele.
Tehát, ha nullát mutat még van benne vagy 10 liter. Hmmm.
Fizettem, beültem, ekkor jött a következő meglepi. A mutató szerint a tank nincs tele! :-OO
Azt hiszem cseréltetni kellene a szintmérőt....
Részben egyetértek, DE:
vannak emberek, akik nem a tudásukkal, iskolázottságukkal, vagy szakmabeli jártasságukkal, és főképpen nem tisztes munkával tettek szert vagyonra, hanem vagy loptak vagy csaltak (ügyeskedtek és ezzel másoknak okoztak kárt). Ezek egy jelentős része - legalább is mifelénk - enyhén sötétebb bőrű. Ez még mind semmi, de a fő gond az, hogy viselkedni sem tud! Azt hiszi mindent megengedhet magának. Nekem jó ismerősöm pl. a helyi vajda, és mindig panaszkodik, hogy ez nekik maguknak milyen nagy probléma.
Én úgy gondolom, hogy a chartárs valami hasonlóra gondolt, csak nem fogalmazott elég árnyaltan. Nem hiszem, hogy egy ilyen fórumon bárkit is meg akart volna sérteni.
attól én sem félek hogy nem indul :) csak 11 évig benzinesem volt (Marea SX 1,6 16V). Szokatlanok még a fülemnek a dízeles zajok :)
Egyébként a jövő hét tényleg durva lesz:
A Martyt annyira nem érdekli ez a téma, így nem foglalkozik ilyenekkel.
Aranyos volt mikor múlt héten mutattam neki a Mareájáról egy képet az új felnivel, majd megkérdezte, hogy mit is kéne látnia a képen? :-))
én nem avatom bele minden apróságba, mert ha elköltés előtt tudná akkor elképzelhetően morogna, ha meg már meg van nem lehet mit csinálni, mint elfogadni :-)
Pénteken együtt indultunk és mentünk egy német kollégámmal. Neki ugyan ilyen van, mint az enyém, csak az övé SW. Ő ment elöl, de nagyon lájtosan. Figyelgettem a hőmérőm, amikor elérte a 90-et mondom feltolom az emelkedőn. Erre ő is elindult, mint aki itt akar hagyni...
Az övé is pont akkor melegedett be. :-))
De jó neked :-) az én oldalbordámnak olyan a szeme mint a sasé. Ami látszik az észre veszi. Már bánom de múltkor bevallottam neki az ECU átírását. Na azóta az a lemez van feltéve..... :-(
-10 körül már indítottam, de csörgést nem hallottam belőle. Olyan jó ízű dieseles kerepelést annál inkább. Hála a fűtőpatronnak elég hamar (10 km) be is melegszik. Nem tudom a 8V-ben van-e ilyen.
Kicseréltem az Alfába a világos fakormányt sötétre.
3 hónap alatt nem vette észre a párom, mikor rákérdeztem azt mondta szerinte ebbe mindig is ez volt :-))))
Más:
régebb óta 159-tulajok! Körkérdés!
A hideget hogy viseli a kicsike? Csak mert ahogy nézem az időjárásjelentést, a jövő hétvége elég durvának ígérkezik!
Van valami spec. dolog, amit jó tudni?
... igen puffogok, mert ebben az országban az egyébként haszno, és ötletes dolgokat tényleg nem lehet megcsinálni, de a baromságoknak, a jó ízlést sértődolgoknak semmi sem szab határt...
én úgy tudom, hogy ott is tiltott az utólagos refibe is.
De pont a hatóságok fafejűsége miatt nem érdekel.
Inkább fizetek ha megfognak, de cserébe brutális világítást élvezhetek mikor refivel "suhanok"
Én szeretek látni, ha sötétben autózom.
Én a magam részéről meg vagyok elégedve a H7-el. Egyébként is most vagyok túl a nagyszervízen, egy darabig most meghúzom magam a kocsikiadásaittekintve, külömben hallgathatom az asszonyt ... és az nem jó :)
Sose mondtam, hogy jobb. Mindössze az eddig megtett vagy 800.000 km alatt sose hiányzott :-P
Inkább csak egy jó lehetőségnek látom, amin lehet puffogni, hogy "ezt se lehet megtenni ebben az országban".
Aki tényleg akarja, az meg tudja oldani.