droberto2012-02-21 16:43:02 // 19490
Akit érdekel az Az Alfa Romeo története 1910-2010 c. könyv, akkor a Könyvkapunál tudja megvenni a legolcsóbban.
Balázs156SW2012-02-21 15:07:57 // 19489
Én is ugyanezt tapasztaltam. Mindenap használom rövid utakra, nincs ideje bemelegedni. Megtisztíttattam a szívósort, állítólag kormos volt. Most jobb, de még most sem az igazi.
papajax2012-02-21 14:36:03 // 19488
Sziasztok!Valaki meg tudja mondani, hogy hogyan kell levenni a kormánykereket barmolás nélkül?
ALFI1562012-02-20 21:25:31 // 19487
Beszart valamelyik parkszenzor.Ha szerencséd van csak alul a kábel.
Laosz1562012-02-20 20:33:42 // 19486
Sziasztok. Kis segitseget kernek... Villog a muszerfalon a parkoloszenzor visszajelzo,es irja,h PARKING HELP NOT AVALIABLE. Nem is jelez tolataskor. Mi a teendő ilyenkor? Volt mar vkinek hasonlo problemaja?
sxr852012-02-20 19:23:06 // 19485
Nekem kb ugyanez volt a hibajelenség és az EGR volt a ludas. Mondjuk ki is irta nalam a hibakodot és diag kabellel kiolvasva nem volt nehéz kitalálni hogyan tovább. Én kitisztittattam, de nem oldodott meg a problema, igy vettem bele egy ujat...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-20 10:30:29 // 19484
ha garis akkor nem drága egyik sem vissza kell vinni...
Rolandoo782012-02-20 09:58:21 // 19483
gyanús nekem, hogy azóta van ez, amióta most először a Total-nál tankoltam legutóbb. de ha EGR szelep probléma, akkor mindegy, hogy milyen minőségű a gázolaj gondolom. köszönöm a tippet! van még garancia is az autón, azt hiszemigénybe veszem ehhez a javításhoz.
ALFI1562012-02-20 09:53:38 // 19482
Miért jönne rendbe tankolástól?Egyik se vészes ha nem hagyod,hogy lehúzzanak.Olyan hoz vidd aki tudja,hogy kell megoldani.
Rolandoo782012-02-20 09:45:00 // 19481
ezek drága dolgok :-( ? mármint ha szívósor vagy EGR? elvigyem szerelőhöz, vagy várjak még vele, hátha a következő tankolás után rendbejön?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-20 09:42:41 // 19480
nézd a pillanatnyit ilyenkor ha 10-20L akkor pucolni próbálja a DPF-et és ezért nem megy mert fulladozik...ha normális a fogyi akkor lehet szívósor probléma (nem kap levegőt) vagy EGR ...
ALFI1562012-02-20 09:42:01 // 19479
Úgy van.És ugyan azt a hibát dobja.Más nem marad csak végigzongorázni.Azért is írtam valakinek itt a multkór mikor írta,hogy megoldódott,hogy akkor legyen benne biztos mikor már párezret beletekert.
Rolandoo782012-02-20 09:28:07 // 19478
jó kérdés, azt nem is néztem. eléggé normálisnak tűnik a fogyasztása. az átlagot szoktam nézni, de szerintem rendben van.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-20 09:26:49 // 19477
a pillanatnyi...pontosabban
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-20 09:26:22 // 19476
mekkora közben az átlagfogyi?
Rolandoo782012-02-20 09:23:34 // 19475
sziasztok, zavarhatok egy kérdéssel? van valakinek hasonló tapasztalata esetleg:
reggelente, hidegen nagyon nehezen pörög fel a motor az utóbbi időben. egy hete tapasztalom, hogy reggel mikor elindítom, még üres fokozatban sem reagál a gázpedálra. így amikor elindulok vele a parkolóból szinte lefullad és hiába nyomom a gázt nem akar felpörögni a motor. aztán így araszolgatva, kezd magához térni, amint az üzemi hőfok kezd magasabb lenni. de még azután is mintha gyengébb, lustább lenne mint amilyen előtte volt. nem füstöl egyáltalán. lehet hogy most valami rosszabb minőségű diesel került bele és az okozza ezt? köszi szépen ha adtok néhány megnyugtató tippet!
reggelente, hidegen nagyon nehezen pörög fel a motor az utóbbi időben. egy hete tapasztalom, hogy reggel mikor elindítom, még üres fokozatban sem reagál a gázpedálra. így amikor elindulok vele a parkolóból szinte lefullad és hiába nyomom a gázt nem akar felpörögni a motor. aztán így araszolgatva, kezd magához térni, amint az üzemi hőfok kezd magasabb lenni. de még azután is mintha gyengébb, lustább lenne mint amilyen előtte volt. nem füstöl egyáltalán. lehet hogy most valami rosszabb minőségű diesel került bele és az okozza ezt? köszi szépen ha adtok néhány megnyugtató tippet!
jati1592012-02-19 21:14:06 // 19474
Én szurkolok! Gondoltam segítek, hogy más ne szívjon vele akkorát, mert ez egy nagyon autó és nem kell annyira szíddni, mert a német dízeleknél meredekebb problémák is szoktak lenni! :)
Komplex, hogy ki bírjon jönni belőle a 200 ló, no meg a kipufogón az EURO4! :D
Komplex, hogy ki bírjon jönni belőle a 200 ló, no meg a kipufogón az EURO4! :D
jati1592012-02-19 21:08:23 // 19473
Én is nagyon szeretem az autót! Mindig benne ülnék! :D
Még ma se tudnék mást venni helyette!
4 nap és nekem is pont 1éve van meg a kocsim. 57.000km mentem vele eddig.
Nekem voltak vele problémáim, de én 100.000 vettem és egyébként sem érdekel!
Mindig is ilyen autóra vágytam! :)
Még ma se tudnék mást venni helyette!
4 nap és nekem is pont 1éve van meg a kocsim. 57.000km mentem vele eddig.
Nekem voltak vele problémáim, de én 100.000 vettem és egyébként sem érdekel!
Mindig is ilyen autóra vágytam! :)
stukker19872012-02-19 21:07:22 // 19472
Jó lenne ha az első megérzésem bejönne és valóban a tiédhez hasonló lenne a probléma.
Érdekes helyzet,hogy gyakorlatilag motor komplexitás miatt bármi okozhat ilyen és ehhez hasonló problémát:(
Érdekes helyzet,hogy gyakorlatilag motor komplexitás miatt bármi okozhat ilyen és ehhez hasonló problémát:(
joe752012-02-19 20:59:48 // 19471
Üdv.
Szinte napra pontosan egy éve hogy megvettem a 159-et. Egy év tapasztalata alapján, bátran kijelenthetem, hogy a legkiválóbb autóm amit valaha birtokoltam!
Egy év 50.000 belehajtott km, gyakorlatilag nulla hiba. Azért gyakorlatilag, mert 2 db helyzetjelző izzót cserélni kellett rajta....:) De ezen kívül csak a 30.000 és a 60.000 km-es szervíz! Jelenleg 74.700 km van az autóban. Ekkora futásteljesítményhez eddig minden autóm produkált már hibát, még az az egy japán is amit talán életem tévedéseként tudnék legjobban definiálni. :)
Imádom, és köszönet a gyáriaknak hogy összerakták nekem!
Szinte napra pontosan egy éve hogy megvettem a 159-et. Egy év tapasztalata alapján, bátran kijelenthetem, hogy a legkiválóbb autóm amit valaha birtokoltam!
Egy év 50.000 belehajtott km, gyakorlatilag nulla hiba. Azért gyakorlatilag, mert 2 db helyzetjelző izzót cserélni kellett rajta....:) De ezen kívül csak a 30.000 és a 60.000 km-es szervíz! Jelenleg 74.700 km van az autóban. Ekkora futásteljesítményhez eddig minden autóm produkált már hibát, még az az egy japán is amit talán életem tévedéseként tudnék legjobban definiálni. :)
Imádom, és köszönet a gyáriaknak hogy összerakták nekem!
jati1592012-02-19 20:59:32 // 19470
Egyébként nagyon komplex ez a probléma, mert minden összefügg mindennel!
Tehát, ha nincs kaja akkor a motorvezérlő elveszi a turbó nyomást, ha nincs turbó nyomás akkor elveszi a kaját! ???
Az a kérdés, hogy melyik irányba indoljunk el!
Bármit nézhet bárki a számítógépén azt nem fogja tudni megmondani, hogy merre van a probléma.
És ha a geometria szorul, akkor az mitől jutott odáig? Tötyög a kocsival az ember vagy porlasztás probléma és azért kormolódik... (ez ugyanúgy igaz EGR vagy szívósor problémára) és így tovább.
(Egyébként a geometriát le lehet tesztelni biciklipumpával)
Én már nagyon körbejártam a problémát és majdnem megutáltam a márkát! :D
Tehát, ha nincs kaja akkor a motorvezérlő elveszi a turbó nyomást, ha nincs turbó nyomás akkor elveszi a kaját! ???
Az a kérdés, hogy melyik irányba indoljunk el!
Bármit nézhet bárki a számítógépén azt nem fogja tudni megmondani, hogy merre van a probléma.
És ha a geometria szorul, akkor az mitől jutott odáig? Tötyög a kocsival az ember vagy porlasztás probléma és azért kormolódik... (ez ugyanúgy igaz EGR vagy szívósor problémára) és így tovább.
(Egyébként a geometriát le lehet tesztelni biciklipumpával)
Én már nagyon körbejártam a problémát és majdnem megutáltam a márkát! :D
jati1592012-02-19 20:43:28 // 19469
Mi is üzemanyag hiányra gondoltunk először...
Gázolaj szűrőcsere... Aztán biztos, hogy a légtömegmérő... akkor biztos a hátsó üzemanyag szivattyú (4-5 bar a rendszernyomása)... Biztos a geometria... azt mondjuk nem néztük meg... :D, de a végére felraktunk a gépre egy VW nyomásszabályzót ami egyezett vele és álom lett az autó! Érdemes lenne kipróbálni! Rengeteg pénz meg lehet ezzel spórolni! Lásd. mellékelt ábra. :D
Ettől függetlenül bármi lehet a hiba oka, de nekem így oldódott meg!
Gázolaj szűrőcsere... Aztán biztos, hogy a légtömegmérő... akkor biztos a hátsó üzemanyag szivattyú (4-5 bar a rendszernyomása)... Biztos a geometria... azt mondjuk nem néztük meg... :D, de a végére felraktunk a gépre egy VW nyomásszabályzót ami egyezett vele és álom lett az autó! Érdemes lenne kipróbálni! Rengeteg pénz meg lehet ezzel spórolni! Lásd. mellékelt ábra. :D
Ettől függetlenül bármi lehet a hiba oka, de nekem így oldódott meg!
droberto2012-02-19 20:34:01 // 19468
Tudom, mentem rá volna, csak jött ti!
Szép kerék, nagyon!
Szép kerék, nagyon!
'''''2012-02-19 20:17:45 // 19467
Most adta el a haverom 80 vagy 85.000Ft-ért.Még én hirdettem itt neki.Egyébként nekem is ilyen van.
droberto2012-02-19 20:11:34 // 19466
Találtam egy jó kis bizniszt:
http://www.autoalkatresz.hu/auto-felni/alfa_romeo_159_gyari_alufelni_18x8-424610
Aki szép felnit akar annak jó lehet!
Nekem a ti után ez a legbejövősebb!
Nem tudom, hogy közülünkvaló...
http://www.autoalkatresz.hu/auto-felni/alfa_romeo_159_gyari_alufelni_18x8-424610
Aki szép felnit akar annak jó lehet!
Nekem a ti után ez a legbejövősebb!
Nem tudom, hogy közülünkvaló...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-19 19:58:32 // 19465
mivel dejzel autó bármi lehet :(
Piritu - 1.000.0002012-02-19 19:52:17 // 19464
Kérdés, hogy hogyan romlott el az LMM. Szerintem nagyon sokféle tünetet is okozhat.
stukker19872012-02-19 19:48:43 // 19463
Igen csak akkor nem szeret gyorsítani az autó. Tehát a gázreakció szélsőséges esetben egyenlő a 0-val. (fordulatszám sem nő)
Nálam viszont gyorsulással nincs gond csak megtopan egy pillanatra és ezzel egyidőben visszaesik a turbonyomás.
Nálam viszont gyorsulással nincs gond csak megtopan egy pillanatra és ezzel egyidőben visszaesik a turbonyomás.
ALFI1562012-02-19 19:46:04 // 19462
Lehet kihagytam valamit :)
A lmm is mikor kezd haldokolni betorpanhat az autó.
A lmm is mikor kezd haldokolni betorpanhat az autó.
stukker19872012-02-19 19:39:27 // 19461
Csak ennyiféle lehet?:)
Én mindenképp turbo körül fogok keresgélni először,mivel csak a turbonyomás rakoncátlan.
LMM hibás autóm már volt(dejó:)) és az teljesen másképp viselkedett.
Én mindenképp turbo körül fogok keresgélni először,mivel csak a turbonyomás rakoncátlan.
LMM hibás autóm már volt(dejó:)) és az teljesen másképp viselkedett.
Piritu - 1.000.0002012-02-19 18:23:59 // 19460
Az enyém is így nézett ki 145ezernél, azzal a különbséggel, hogy a harmadik képen lévő rész is kormos volt. Ettől megszorult az a kis pöcök és megszűnt működni.
☻SKULL☻2012-02-19 17:49:14 // 19459
Ma nekiáltam lecserélni a termosztátot mert az autó vesztette a hűtőfolyadékot
mivel kíváncsi voltam az EGR álapotára azt is leszedtem, gondoltam rá fér egy kis tisztogatás a kocsiba most van 91000 km. Kellemesen meglepődtem mert olyan mint az új, csak egy kis korom volt rajta
Ezek szerint enyit tesz hogy új korától C3-mat tudó Castrol EDGE 5W-30 olajat raktak bele :o)
mivel kíváncsi voltam az EGR álapotára azt is leszedtem, gondoltam rá fér egy kis tisztogatás a kocsiba most van 91000 km. Kellemesen meglepődtem mert olyan mint az új, csak egy kis korom volt rajta
Ezek szerint enyit tesz hogy új korától C3-mat tudó Castrol EDGE 5W-30 olajat raktak bele :o)
GTPeti2012-02-19 17:25:04 // 19458
Klassz!! Jó a felnije is.
ALFI1562012-02-19 17:20:56 // 19457
Ez lehet:-nyomásszabályzó,egr,lmm,szívósor,a turbó geometriája le van kormolódva és megragad,üzemanyagtól,csúcstól,dzsuvától.Ezt lehet szépen végigzongorázni.Nekem végül szívósor volt a ludas.De az a legnagyobb meló mert vezérlést mindent bontaní kell.Azt hadjad utóljára.
GTPeti2012-02-19 14:59:55 // 19455
Az is klassz kis kocsi. B)
stukker19872012-02-19 14:09:17 // 19454
Üdv!
Mostanában nekem is ez a tünetem!
Nagyobb gyorsításkor az érezhető,hogy picit megtorpan az autó.
Sebesség és fordulatszám nem csökken,de a turbónyomás leesik.
(érzetre egy pillanatra olyan mint amikor régi autók nem kaptak elég naftát vagy "magas" fordulatszámról visszaváltasz)
Ez valóban a nyomás szabályozó lenne? Valakinek esetleg más ötlete?
Mostanában nekem is ez a tünetem!
Nagyobb gyorsításkor az érezhető,hogy picit megtorpan az autó.
Sebesség és fordulatszám nem csökken,de a turbónyomás leesik.
(érzetre egy pillanatra olyan mint amikor régi autók nem kaptak elég naftát vagy "magas" fordulatszámról visszaváltasz)
Ez valóban a nyomás szabályozó lenne? Valakinek esetleg más ötlete?
DrB2012-02-19 01:05:22 // 19453
Nem mennénk vele mi sem többet naponta (kb. 20 km-t). A diesel el lett vettve közben. Ilyen használatra egy idekinti Alfa kereskedő sem ajánlotta. Egyébként most épp a 1.4 TB 135 lovas MiTókat nézegetjük a feleségemnek. :)
'''''2012-02-18 20:58:02 // 19452
Nem volt időm megnézni.Meglepett és olyan gyorsan csak akkor venném észre,ha állandóan figyelném az órát.Remélem elmúlik.
ALFI1562012-02-18 20:43:57 // 19451
Majd párezer km. megtétele után kiderül,hogy az volt e a hibás.
jati1592012-02-18 20:05:53 // 19450
Helló!
Azt nem nézted, hogy a turbónyomás a torpanással egy időben leesik egy 0,5-0,6 bar-t ?
Az enyém 56.000km keresztül ezt csinálta :-) és most szerdán kicseréltük a turbónyomás szabályzót. Azóta jó! Kopp-kopp!
23e volt... :( ,de gyári...
Azt nem nézted, hogy a turbónyomás a torpanással egy időben leesik egy 0,5-0,6 bar-t ?
Az enyém 56.000km keresztül ezt csinálta :-) és most szerdán kicseréltük a turbónyomás szabályzót. Azóta jó! Kopp-kopp!
23e volt... :( ,de gyári...
W.2012-02-18 20:02:12 // 19449
Ez a metódus nekem is segített 17 évvel ezelőtt! Nekem sikerült leszoknom úgy, hogy letettem! Pedig napi 2 doboz volt az adagom.... Azóta tudom, hogy minden csak akaraterő kérdése...:)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-18 19:38:51 // 19448
áhh így nem megy vagy drasztikusan vagy sehogy :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-18 19:38:08 // 19447
a berúgás még okés de nem tudok elszívni 2 doboz cigit vazz :)))
én is abba hagytam 3 évre....de aztán nem is tudom milyen okból ismét rágyújtottam :(((
én is abba hagytam 3 évre....de aztán nem is tudom milyen okból ismét rágyújtottam :(((
GTPeti2012-02-18 16:54:22 // 19446
"Rúgjál be mint egy vaddisznó és szívj el legalább 2 doboz cigit."
És ha esetleg ez a default szombat esti programm? :)))))
És ha esetleg ez a default szombat esti programm? :)))))
Grando2012-02-18 15:59:09 // 19445
Rúgjál be mint egy vaddisznó és szívj el legalább 2 doboz cigit. Hajnalban fejgörcs, hányás, nikotinmérgezés, másnap mosott szar szindróma.
Egy ilyen lórúgás után minimális akaraterővel is 2 hetet simán kibírsz cigi nélkül. Aztán már nem is fog hiányozni, csak a rituálé. De ha véletlenül mégis rágyújtanál, már úgyis csak kátrány ízét fogod érezni, szóval ugrik az élvezet. Én így szoktam le egyszer fél, egyszer meg háromnegyed évig.
Azazhogy nem leszoktam, mert azt nem lehet, csak abbahagytam.
Más kérdés, hogy vagyok akkora barom, hogy újrakezdtem. :DDD
Én ezt ajánlom. Tuti módszer sajnos nincs. :((
Egy ilyen lórúgás után minimális akaraterővel is 2 hetet simán kibírsz cigi nélkül. Aztán már nem is fog hiányozni, csak a rituálé. De ha véletlenül mégis rágyújtanál, már úgyis csak kátrány ízét fogod érezni, szóval ugrik az élvezet. Én így szoktam le egyszer fél, egyszer meg háromnegyed évig.
Azazhogy nem leszoktam, mert azt nem lehet, csak abbahagytam.
Más kérdés, hogy vagyok akkora barom, hogy újrakezdtem. :DDD
Én ezt ajánlom. Tuti módszer sajnos nincs. :((
'''''2012-02-18 14:30:19 // 19444
Tegnap pont a mol prémium dízelét kapta.Az igaz,hogy már rég nem voltam hosszabb úton vele,csak a városban poroszkáltam.Remélem nem jön elő többet.
Kazes☻2012-02-18 14:26:42 // 19443
Jobbat tudok! Elhatározod magad, elnyomod az utolsó szálat és onnantól nem gyújtasz rá! Nekem így sikerült! :)))
Pityukoma2012-02-18 14:24:01 // 19442
Az Ecigiről nincs tapasztalatom, de én jan. óta a napi 1dobozról heti 1-re redukáltam. Úgy sikerült hogy a kollégámnak adok hetente 1 dobozt és csak a KV-nál "kínál" meg belőle. Itthon pedig így zéró. Próbáld ki hátha neked is bejön :-)
droberto2012-02-18 13:11:29 // 19441