A fékfolyadékot az átpumpálós módszerrel cseréltél?
A kuplung olajat, hogy cserélted le?
droberto2012-08-03 21:49:25 // 23177
Dömpi (il dottore)2012-08-03 21:42:11 // 23176
1,9 8 szelepest mennyire szabad pörgetni? Mekkora fordulatnál optimális váltani? Illetve mekkora max fordulatnál ajánlott feljebb kapcsolni 1, 2, 3 -ból?
droberto2012-08-03 21:19:28 // 23175
Map tisztítás!
Az LMM-et SZVSZ felesleges tisztítani, amíg nincs hibaüzenet, csak elb.szod! Én óvatosan levegővel kifújattam. Sok minden nem jött ki belőle...
Az LMM-et SZVSZ felesleges tisztítani, amíg nincs hibaüzenet, csak elb.szod! Én óvatosan levegővel kifújattam. Sok minden nem jött ki belőle...
Piritu - 1.000.0002012-08-03 21:19:11 // 23174
200 km ki kell hogy bírjon.
Alkatrészt Erhard242-nél keres, itt tag az Amorén.
Alkatrészt Erhard242-nél keres, itt tag az Amorén.
Dömpi (il dottore)2012-08-03 20:55:01 // 23173
értem! akkor reggel veszek CD-ket.
Dömpi (il dottore)2012-08-03 20:53:47 // 23172
tekintve, hogy az eLearn valamiért nem akar működni, szertnék érdeklődni, hogy van-e valakinek fényképekkel megspékelt leírása a MAP szenzor és az LMM tisztításához?
Vagy az eLearn-ből esetleg valaki át tudná-e nekem küldeni a vonatkozó részeket? (ha magyar nincs, jöhet németül is).
Előre is köszönöm!
Vagy az eLearn-ből esetleg valaki át tudná-e nekem küldeni a vonatkozó részeket? (ha magyar nincs, jöhet németül is).
Előre is köszönöm!
GTPeti2012-08-03 20:47:37 // 23171
A 156-nál úgy van, hogy vagy tényleg kírod CD-re és akkor megtalálja, vagy az ISO fájlt mountolod arra alkalmas programmal, ekkor a Windows-ban egy virtuális CD-meghajtóba tett lemezként látja az eLearn és emiatt elindul.
Dömpi (il dottore)2012-08-03 20:40:26 // 23170
egész pontosan azt ezt írja:
"Inserire CDROM con i dati"
ha jól értem helyezzem be az adatCD-t...vagy hasonló
"Inserire CDROM con i dati"
ha jól értem helyezzem be az adatCD-t...vagy hasonló
Dömpi (il dottore)2012-08-03 20:39:13 // 23169
SOS help!
letöltöttem az eLearn-t, kicsomagoltam, telepítettem...de nem indul, mert egyfolytában valami CD-t kér.
Ilyenkor vatafak?
letöltöttem az eLearn-t, kicsomagoltam, telepítettem...de nem indul, mert egyfolytában valami CD-t kér.
Ilyenkor vatafak?
Dömpi (il dottore)2012-08-03 20:38:02 // 23168
ez van. ha majd kikopik alólam cserélem egyből!
GTPeti2012-08-03 19:57:40 // 23167
(Tudom, így vetted az autót. De az sem volt 100-as, aki 8V-re ilyen kerekeket tett. :)))
GTPeti2012-08-03 19:55:08 // 23166
Az f@sza méret. 900 ojró alatt nem jön ki egy garnitúra. (Lehet, én vagyok csóró.) :)
Dömpi (il dottore)2012-08-03 19:39:01 // 23165
az enyém is hasonlót produkál, pedig 255/35/19 van alatta
Shadin2012-08-03 19:37:49 // 23164
Természetesen a kuplungból jött a feketébb olaj kis darabkákkal...
Shadin2012-08-03 19:36:34 // 23163
Csosznorbert2012-08-03 08:36:55 // 23162
kiváncsiság! :D
droberto2012-08-03 08:08:45 // 23161
Alig koszos a MAP-od az enyémhez képest! :)
droberto2012-08-03 08:07:02 // 23160
Kíváncsiság?! :)
Csosznorbert2012-08-03 08:06:48 // 23159
zárhidat nem kell levenni a szivósor miatt, én csak a hűtők miatt kaptam szét ennyire. szvósorhoz is kell idő, no meg új vezérműszij. majd irom a menetét :))
Csosznorbert2012-08-03 08:05:11 // 23158
hűtöket is alaposan kifujatom, mert sokat járok poros helyen. Igy meg ha szét van szedve lefestegetem a rozsdásodó foltokat mindjárt. No meg tudod.... a kiváncsiság hajtja az embert :))))))
Coolby2012-08-03 07:35:40 // 23157
az szép :) a szívósor tisztítás miatt már ennyire szét kell berhelni? vagy csak körülnézel alaposan? :)
.....2012-08-03 06:59:27 // 23156
Szívósor tisztítás menete engem is érdekelne.
droberto2012-08-03 06:19:13 // 23155
Mi a baj a hűtőiddel? A szívósort miért nem csak tisztítod? Mit produkált, hogy nekiálltál?
Csosznorbert2012-08-02 22:31:26 // 23154
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 22:21:06 // 23153
én nem értek hozzá :)
GTPeti2012-08-02 22:00:44 // 23152
Nyugi, olyan egyszerűen úgy sem lesz extra teljesítmény. (Sajnos.) Ha megnézed a belinkelt oldalakat, meglátod. Nem lehetetlen, de nem egy injektor és egy kapcsoló...
'''''2012-08-02 21:58:41 // 23151
Ezt a plussz erőt ma jól bírta! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:56:38 // 23150
a dejzel öngyulladó :) inkább a hajtókar, csapágyak mennyire bírják a a plusz erőt
GTPeti2012-08-02 21:55:16 // 23149
(Inkább előbb tudd meg, hogy milyen installációra és egyebekre van még szükség. Szerintem.)
GTPeti2012-08-02 21:53:56 // 23148
Olyan körülmények sem ártanának, hogy egyáltalán meggyulladhasson a lachgas... És ez az egészben a csavar. Már amennyire az iménti hevenyészett keresésből számomra kiderült. B)
'''''2012-08-02 21:53:49 // 23147
Most már benne van,csak működnie kéne rendesen.Megpróbálom hétfőn berakni a szívósorhoz.
direttore2012-08-02 21:43:12 // 23146
9,2 klímával :)), tempomat 140-nél 6,6l
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:41:38 // 23145
szerintem érezhető lesz az plusz o2-t kap az égéstér ...mondjuk amennyibe kerül a cucc inkább egy plusz turbót raknék a rendszerbe az állandó lenne
GTPeti2012-08-02 21:39:32 // 23144
És akkor még mindig nem fog működni... Lásd Dízeltopic, utolsó link. :(
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:37:59 // 23143
én eleve oda raktam volna :) csak hát ahhoz hogy ne kerüljön be fémforgás le kell szedni a szívósort fain kis meló lesz
'''''2012-08-02 21:35:38 // 23142
A következő az lesz,hogy átrakom a szívósor elejébe.Már tiszta ideg vagyok,azt hittem,ma már gyorsulgathatok.Sajna így jövő hétre marad.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:31:34 // 23141
egy kettőstömegű cseréjét halogatták még bírja, bírja menet közben eltörött és bele vágott a váltóba....milyen rémtörténetek vannak így csütörtök este
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:29:07 // 23140
szerintem sanszos :) ezért nem érzel semmit ...én a szívósorba raknám csak ne hogy lerobbanjon :P
'''''2012-08-02 21:23:06 // 23139
Én is ezen gondolkodtam.Alap helyzetben nyitva van a pillangó szelep.Lehet pont lezár előtte amikor nyomom neki?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-02 21:02:55 // 23138
szerintem rossz helyre raktad ha az EGR nyílik a pillangó zár ...a szívósorba kellene berakni
'''''2012-08-02 20:52:56 // 23137
anubisz182012-08-02 20:21:32 // 23136
Sziasztok!
Segítségeteket kérném. Most volt az alfám (159) részecskeszűrő tisztíson, az rendben is van, de kiderült hogy a nyomásszabályzó szenzort cserélni kellene, mert az előzmények megviselték, most computer szerint 30 %-on van. Kérdésem ezzel mennyit tudok még elmmeni, mert holnap kellene a kicsike, kibir ezzel még oda-vissza 100km-es távot, vagy ne is próbálkozzak a használattal és cseréltessem ki mielőtt használom.
És a csere alkatrészt honna érdemes beszerezni? Beviszem szervízbe és rájuk bízom, ők rendelnek majd hozzá valamilyet, vagy ebbe inkább valami eredeti külön rendelés kell??
Kösti előre is a választ
anubisz
Segítségeteket kérném. Most volt az alfám (159) részecskeszűrő tisztíson, az rendben is van, de kiderült hogy a nyomásszabályzó szenzort cserélni kellene, mert az előzmények megviselték, most computer szerint 30 %-on van. Kérdésem ezzel mennyit tudok még elmmeni, mert holnap kellene a kicsike, kibir ezzel még oda-vissza 100km-es távot, vagy ne is próbálkozzak a használattal és cseréltessem ki mielőtt használom.
És a csere alkatrészt honna érdemes beszerezni? Beviszem szervízbe és rájuk bízom, ők rendelnek majd hozzá valamilyet, vagy ebbe inkább valami eredeti külön rendelés kell??
Kösti előre is a választ
anubisz
Shadin2012-08-02 19:55:03 // 23135
1.9 100KW lusta belga dög :-)
Coolby2012-08-02 19:48:17 // 23134
hát, ha jól látom neked 1.9-ed van, az már egy nagy különbség... plusz én most sokat mentem lámpától lámpáig max 5 km-es szakaszokon...
Laosz1562012-08-02 19:39:04 // 23133
Horvatorszag oda-vissza 1900km megpakolva klimaval 160 vegig tempomattal 7.1liter atlagfogyasztas. 1.9jtd 8v szerintem nemrossz
Shadin2012-08-02 19:00:23 // 23132
Van egy feleslegessé vált SprintBooster-em 159-hez, ha érdekel valakit.
Link
Link
Shadin2012-08-02 18:53:51 // 23131
Mit csináltok ti azzal a szegény autóval? Ha 7.5 fölé megy, akkor már sírok :-(
Mellesleg csak tanulságként mindenkinek, a kopogás oka a bal első futóműben a rosszul meghúzott kerékcsavar volt... én barom... pedig azt rángattam először meg, de nem éreztem kézzel semmit... hát öregszem... haverom az autószerelő baszogat állandóan, hogy túlhúzom a csavarokat, hát most nem...
Ha hidegen (első elinduláskor) még nem csattan a hajtáslánc, majd bemelegedés után igen, az lehet a féltengely zsírzás hiánya? Ez most nem a kerékcsavar, csak a szokásos...
szép estét
Mellesleg csak tanulságként mindenkinek, a kopogás oka a bal első futóműben a rosszul meghúzott kerékcsavar volt... én barom... pedig azt rángattam először meg, de nem éreztem kézzel semmit... hát öregszem... haverom az autószerelő baszogat állandóan, hogy túlhúzom a csavarokat, hát most nem...
Ha hidegen (első elinduláskor) még nem csattan a hajtáslánc, majd bemelegedés után igen, az lehet a féltengely zsírzás hiánya? Ez most nem a kerékcsavar, csak a szokásos...
szép estét
Coolby2012-08-02 14:21:43 // 23130
csak megerősíteni tudom szoszát, mostanában csak városban mentem és 9-10 körül alakult klímával.
.......................2012-08-02 14:10:52 // 23129
nem
Alfa156SW2012-08-02 14:00:19 // 23128
az egész jó) az 1.9 Jtd is megeszik annyit!
de ez gondolom nem automata
de ez gondolom nem automata