Macccy2018-02-12 17:35:35 // 105330
	Engem is állandóan húznak ilyen viccekkel, bár amikor múltkor bejelentettem, hogy magam cserélem ki a vezérlést, azért volt respektem, mint egy agysebésznek. Egyik kollégám is majd' minden nap cinkel valamivel, de nem bántom a japóságát, még akkor se ha egy majd 30 éves skyline -t vett, ami azóta is a szervízelésre vár és utána se nagyon fogja tudni használni  :)
	
Haddel2018-02-12 17:28:28 // 105329
	Ja most visszanéztem ,pont tavaly  januárban ,olajszivattyú tömítéscserekor volt szervízben😃
	
multizseti2018-02-12 17:22:43 // 105328
	Lehet venni bontottat, de nem látsz bele. Újat olyan 100 euro-ért kapsz.
	
Haddel2018-02-12 17:20:48 // 105327
	Pedig ezt mindig meg fogjuk kapni. Pl nekem most nagyszervizen van az autóm Csörinél. És kérdezik ismerőseim ,megint szervizben van az alfa?? Mondom hogyhogy megint? Utoljára kuplungozáskor volt szerelőnél,másfél éve😃
De poén amin röhögtem ma .Mentem barátaimhoz Palotára de távolsági busszal(8-10 éve tuti nem ültem buszon ),és hívom őket ,hogy szedjenek már fel a buszvégen,csak néztek ,a gyerekek azt hitték vettem egy saját buszt ,azért megyek azzal😃😃
	
De poén amin röhögtem ma .Mentem barátaimhoz Palotára de távolsági busszal(8-10 éve tuti nem ültem buszon ),és hívom őket ,hogy szedjenek már fel a buszvégen,csak néztek ,a gyerekek azt hitték vettem egy saját buszt ,azért megyek azzal😃😃
Macccy2018-02-12 17:18:16 // 105326
	Hja, bár nyilván ezek szemezgetve lettek direkt, de ha ezeket elolvassa valaki és aztán körülnéz itt, akkor biztos az Alfa márkából kezd el szemezni a Ha.HU-n legközelebb. Nem sok ennyire gyötrelmes sztorit látni szerencsére  :O
	
multizseti2018-02-12 17:08:56 // 105325
	A trafo 35 wattos, nem jó bele másik.
	
Haddel2018-02-12 17:02:59 // 105324
	Szuper kis merítés!😃😃
	
Balaska882018-02-12 16:56:35 // 105323
	Xenontrafóból érdemes bontottat venni, vagy inkább újat?
Esetleg itt valakinek eladó?
	
Esetleg itt valakinek eladó?
Shadin2018-02-12 16:46:43 // 105322
	Akkor siker :-) Elvileg egyforma cikkszámon fut a két oldal.
	
csokagm2018-02-12 16:45:03 // 105321
	Oke hogy erős az autó de egy Mustang mégiscsak 300+ le auto. Szóval nem hiszem hogy a mi dízel 159unk tanitana a mustangot.
	
Zolibácsi2018-02-12 16:36:54 // 105320
	Mentünk M0-son hétvégén párom Giuliettajaval aztán jött egy mustang meg valami és tolták egymást, majd beálltak 120 köré, jött egy emelkedő na mondom most odaverek, nyílt a 3. Sáv elkezdtem gyorsítani 6.ban persze mustang is látta ő is nyomta meg vigyorgott is nagyon a srác. 180 nal már utol ért és el is ment. Sajnáltam hogy nem az enyémmel voltunk... Talán még az álmaiban is forgolodott volna hogy a kormos szarolaszt nem nyomja le :)
	
Piritu - 1.000.0002018-02-12 16:08:57 // 105319
	ebay?
	
Balaska882018-02-12 15:53:21 // 105318
	
	
Chianti2018-02-12 15:15:45 // 105317
	Érdemes végigolvasni mindet. Ezek után ha valakitől maghallom, hogy szarolasz, egyszerűen csak pofán röhögöm... :o)
	
gecsa2018-02-12 15:04:20 // 105315
	Nem kell az neked.
	
Liquid2018-02-12 15:01:24 // 105314
	ejj de gyorsan feladtad :D
	
Haddel2018-02-12 14:52:06 // 105313
	Áá én se vagyok profi ,csak épp pár napja volt téma a kulcsház vmelyik fb csoportban😃😃
	
Liquid2018-02-12 14:43:36 // 105312
	na hamár profi vagy, adnék egy feladatot :D
Nem találok sehol értelmes megoldást a berlina csomagtérajtajának villanymotorosítására...
	
Nem találok sehol értelmes megoldást a berlina csomagtérajtajának villanymotorosítására...
Haddel2018-02-12 14:36:58 // 105311
	Bízd profira a keresést😃😃
	
gecsa2018-02-12 14:25:40 // 105310
	Össze-vissza jerestem ebayen, de nekem ezt sosem dobta fel. :D
	
tom1642018-02-12 14:09:37 // 105307
	Sziasztok!
Kollegám elhagyta 159-es Alfájának a kulcsát.
Van valami megoldás arra, hogy emberi áron pótolhassa?
	
Kollegám elhagyta 159-es Alfájának a kulcsát.
Van valami megoldás arra, hogy emberi áron pótolhassa?
gecsa2018-02-12 14:06:39 // 105306
	És innen hogy is kell vásárolni?
	
Smith2018-02-12 13:55:00 // 105304
	Ha talalsz valahol ne tartsd magadban :)
	
Petra-Gergő2018-02-12 13:47:32 // 105303
	akku üresen 12.8 V, indítózásnál 10,9 V, járó motornál pedig 13,8 - 14,3 V között mozog..megpróbálkozok egy új akkuval aztán ha azt sem segít akkor marad az ABS kocka
	
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-12 13:41:16 // 105302
	Igen, nekem is ez a mániám. Ahelyett, hogy vennék egy benzinest :-) De a sötét oldal nem ereszt. A terv TBi volt.. de tényleg.. esküszöm :-)  És tessék, itt ülök a sötét oldal legmélyebb és legsötétebb bugyrában. Messze a libatollak világától egy súlyos szörnnyel :-) Áhh és de jó :-D
	
gecsa2018-02-12 13:39:02 // 105301
	Hol lehet emberi áron kulcsházat szerezni?
	
Krisz1562018-02-12 11:48:36 // 105300
	Nem lett nézve de hétfőn lesz tisztítva az EGR akkor ránezetek arra is.
	
Shadin2018-02-12 11:06:55 // 105299
	Én is azt szerettem a 2.0 programjában, hogy rendesen "benzinesen" viselkedett.
	
RomeoOne2018-02-12 10:56:11 // 105298
	Manky is ilyesmit mondott, hogy benzines karakterisztikára írja és forgatni kell a motort a teljesítményért meg a nyomatékért.
	
Giuntini2018-02-12 10:53:31 // 105297
	Igen tudom, ez a váltó még többet elvisel. A Volvo XC 90 nyomatéka 460Nm ugyanezzel az Aisin váltóval. Szerintem a határnak valahol efölött kell lenni.
	
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-12 10:47:00 // 105296
	2000-nél 440Nm 'only', 3000-nél van a maximum, 450Nm, majd ismét 440-re esik és amennyire levegővel bírja, ezt tartja. 4000-nél még 420 fölött van. Figyeltem arra, hogy ennek a váltónak 440Nm a hivatalos limitje. Habár van olyan Saab amelyik gyárilag többet tud ugyanezzel a váltóval. Már nem emlékszem melyik, valami Aisines fórumon írtak róla. Elég jól utána néztem én mielőtt belepiszkáltam :-)
A dízel púpokat én szeretem elsimítani és inkább beáldozok a csúcsnyomatékból, csak lapos legyen a görbe. Inkább fent szeretem eröltetni kicsit, hogy hosszan legyen lapos :-) Nekem érzetre ez jött be, így szeretem. Azt a 10Nm-t vicces módon érezni lehet 3000-nél és az egész egy 'nem fogy el, csak tol' érzetet ad.
	
A dízel púpokat én szeretem elsimítani és inkább beáldozok a csúcsnyomatékból, csak lapos legyen a görbe. Inkább fent szeretem eröltetni kicsit, hogy hosszan legyen lapos :-) Nekem érzetre ez jött be, így szeretem. Azt a 10Nm-t vicces módon érezni lehet 3000-nél és az egész egy 'nem fogy el, csak tol' érzetet ad.
Shadin2018-02-12 10:43:58 // 105295
	Akkor alkalmazkodj :-)
	
Giuntini2018-02-12 10:15:52 // 105294
	Annyit azért megkérdeznék Gyuri, hogy mennyit emelkedett a nyomaték? Hogy bírja az automata váltó?
	
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-12 10:06:25 // 105293
	Az is megtörtént. Nagyjából mindent átprogramoztam már. :-)  Igazából jó ez így. Városban az egész autó túl erős, szerintem jobb is hogy automata. Mindig olyan érzésem van, hogy egy rossz mozdulat és legázolom a népeket.
Országúton, pályán viszont a mostani beállítással van meg az a természetes vezetés érzet. Nekem zavaró volt, hogy a gázpedál érzéketlen volt és alul a konverter dolgozta össze a nyomatékot, aztán inkább mégis visszaváltott. Most végre ahogy a lában mozdul, azzal együtt mozdul az autó is és nem váltogat vissza. Ezelőtt közepes gázra egy nagy semmi történt, aztán észbe kapott, visszacsapta, meglódult, aztán másodpercekig még pörgött a motor pedig már rég befejeztem amit akartam :-)
Ennyi, hogy most tényleg ott az erő a talpam alatt, normálisan, érezhetően. Visszább nem venném, inkább magamból veszek még vissza :-)
Bár amúgy is tök békésen vezetek, ma is beállt mellém gyorsulni egy Jetta a surranó sávba (muhaha) én meg elengedtem :-) Ha a TD-vel vagyok, tuti lekormoltam volna az utat rendesen :-D
	
Országúton, pályán viszont a mostani beállítással van meg az a természetes vezetés érzet. Nekem zavaró volt, hogy a gázpedál érzéketlen volt és alul a konverter dolgozta össze a nyomatékot, aztán inkább mégis visszaváltott. Most végre ahogy a lában mozdul, azzal együtt mozdul az autó is és nem váltogat vissza. Ezelőtt közepes gázra egy nagy semmi történt, aztán észbe kapott, visszacsapta, meglódult, aztán másodpercekig még pörgött a motor pedig már rég befejeztem amit akartam :-)
Ennyi, hogy most tényleg ott az erő a talpam alatt, normálisan, érezhetően. Visszább nem venném, inkább magamból veszek még vissza :-)
Bár amúgy is tök békésen vezetek, ma is beállt mellém gyorsulni egy Jetta a surranó sávba (muhaha) én meg elengedtem :-) Ha a TD-vel vagyok, tuti lekormoltam volna az utat rendesen :-D
pettinke2018-02-12 09:48:14 // 105292
	ezt most nem pont értem, hogy az üres akksi terhelés hatására miért mutatna többet ...
3 dolgot mérj meg:
- leállítod az autót, kikapcsolod a gyújtást. akku üresjárati fesz. olyan 12,7 V tájéka
- indítózol, és az indítózás közben méred az akkut. ekkor biztos, hogy 12 alá fog esni, csak az a kérdés, mennyire. itt szokott kritikusan 10 V alá menni (akár egy pillanatra is), amitől az összes elektronika hülyét kap
- járó motornál a generátor tölt, a töltési feszültség 13,4 V max. szabad legyen (de legyen olyan 13)
	
3 dolgot mérj meg:
- leállítod az autót, kikapcsolod a gyújtást. akku üresjárati fesz. olyan 12,7 V tájéka
- indítózol, és az indítózás közben méred az akkut. ekkor biztos, hogy 12 alá fog esni, csak az a kérdés, mennyire. itt szokott kritikusan 10 V alá menni (akár egy pillanatra is), amitől az összes elektronika hülyét kap
- járó motornál a generátor tölt, a töltési feszültség 13,4 V max. szabad legyen (de legyen olyan 13)
Shadin2018-02-12 09:33:17 // 105291
	Kézihez vagyok szokva :-)
Akkor programozd a pedál állásához tartozó kikért nyomaték értékeket.
	
Akkor programozd a pedál állásához tartozó kikért nyomaték értékeket.
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-12 09:18:10 // 105290
	Állítottam azon is, szép egyenletesen túl sok :-)
Az automata miatt a fokozatokhoz tartozó limiterek nálam nem üzemelnek :-)
Manuál váltósnál lehet külön limitálni, itt gondolom a konverter miatt nem.
	
Az automata miatt a fokozatokhoz tartozó limiterek nálam nem üzemelnek :-)
Manuál váltósnál lehet külön limitálni, itt gondolom a konverter miatt nem.
Shadin2018-02-12 09:10:52 // 105289
	Állíts a nyomaték limitereken (is).
	
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-12 08:54:26 // 105288
	Megvan a remap hátránya. :-) Városban nem bír mit kezdeni a nyomatékkal. Nagyobb  gázra elforog, megtolja az elejét egy pillanatra. Ilyen 3-mas, 4-esben (passz, automata a drága). Mezei szituációkban, hogy jobbra kanyarodót egy nagy gázzal kerülöm, drámázik.
	
Shadin2018-02-12 08:02:51 // 105287
	A terelő, nyitó, záró lapátok a műszerfal közepe alatti klíma blokkban vannak, szerintem nem azokat hallod a kormány környékéről. Végig kellene matatni azt a környéket mocorgó alkatrészeket keresve.
	
Shadin2018-02-12 07:59:09 // 105286
	Várnék mindenképp a köv. hibákig, lehet h ez egyszeri "véletlen" volt.
Utána üa. szűrőt és a nagynyomású nyomásszenzorát ill. annak szűrőjét nézném meg. Na meg a jeladó csatlakozóját természetesen.
	
Utána üa. szűrőt és a nagynyomású nyomásszenzorát ill. annak szűrőjét nézném meg. Na meg a jeladó csatlakozóját természetesen.
Shadin2018-02-12 07:52:57 // 105285
	Gondolom nem bírja a ballaszt.
	
Shadin2018-02-12 07:52:35 // 105284
	És mi van ha 55W-ost teszek bele?
	
Shadin2018-02-12 07:51:21 // 105283
	Adja magát, még a kihajtás ívét is belelátom...
	
Angelo Bianco2018-02-11 22:40:35 // 105282
	Hali! Ki ismeri a digit klíma szellőztető belső lapátkák helyeit? Mennyi és hol lehet a műszerfal alatt? Nagy sebességnél valami zörög a műszerfal alatt, a kormány környékéről... Nem tudok mire gondolni?!?! :S Ezek zöröghetnek ugyan??? Vagy mi a t*köm?!
	
RomeoOne2018-02-11 22:12:59 // 105281
	Na kicsit megjárattam ma az autót, mert már egy hete állt. Mentem egy 30 km-es kört, úgy húsz kilométernél, amikor elkezdtem nagyon taposni, akkor 3-asban 3000 fordulat felett megvillant a csekk&dzsinn.
Elsőre nem is foglalkoztam vele, mert szökő évente egyszer feldobja, ha nagyon taposom neki. Viszont elkezdte veszteni a teljesítményt is és nem úgy vészmódosan, hanem egyre gyengébb lett. Mikor a lakótelepre jöttem fel, a dombnak felfelé már 2-esben is ejtette a fordulatszámot.
Fél óra múlva mentem le kiolvasni, p0091 volt. Töröltem és nem is tért vissza. Kíváncsiságból mentem még egy kisebb kört a városban, de teljesen tünetmentes volt. Találkozott már valaki ilyennel? Haldoklik majd lassan a nagynyomású vagy jelent ez valamit?

	
Elsőre nem is foglalkoztam vele, mert szökő évente egyszer feldobja, ha nagyon taposom neki. Viszont elkezdte veszteni a teljesítményt is és nem úgy vészmódosan, hanem egyre gyengébb lett. Mikor a lakótelepre jöttem fel, a dombnak felfelé már 2-esben is ejtette a fordulatszámot.
Fél óra múlva mentem le kiolvasni, p0091 volt. Töröltem és nem is tért vissza. Kíváncsiságból mentem még egy kisebb kört a városban, de teljesen tünetmentes volt. Találkozott már valaki ilyennel? Haldoklik majd lassan a nagynyomású vagy jelent ez valamit?

Online tag
1
		Vendég1
480

