Giuntini2018-03-19 15:00:29 // 107090
Április 9-én viszem le a vasat Csörihez.
Giuntini2018-03-19 14:44:43 // 107089
Pedig szerintem a tiédhez is jobban passzol az automata! Lineárisabb a teljesítményleadás.
gecsa2018-03-19 14:39:42 // 107088
Nagyon nem kicsit.
gecsa2018-03-19 14:38:54 // 107087
Nem mondtam én semmi rosszat rá, csak nem vagyok épp automata párti. Még nem sikerült olyan automatát vezetnem, ami úgy gondolná a váltást, mint én.
Roll19832018-03-19 14:23:12 // 107086
Valamiért rád elmlékeztem, de most visszanéztem a kommenteket. :)
Dagadtgyerek2018-03-19 14:14:28 // 107085
A lomexet próbáld a Dévai utcánál.
lomex.hu
Szerintem egy szabványos mikrókapcsoló.
Első körben én kiszedném és a nyelvén hajlítanék. Nekem megoldotta ez is a problémát.
lomex.hu
Szerintem egy szabványos mikrókapcsoló.
Első körben én kiszedném és a nyelvén hajlítanék. Nekem megoldotta ez is a problémát.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-19 14:02:51 // 107084
semmi baj sincs vele, jó kis Alfa!
Chianti2018-03-19 13:32:12 // 107083
Off" Bocsi, nem akarok itt a 159 topicban trollkodni, de ez nem versenyautó, nem is azért vettem, hogy én erőt fitogtassak bárkinek is. Abból a korból már rég kinőttem... 😊 Egyszerűen egy megbízható benzinest szerettem volna, aminek nem mellesleg viszonylag elfogadható havi biztosítása. Ez ilyen és pont. Van akinek nem számítanak egy autó költségei, nekem igen. Egyébként most komolyan, hova nem elég a hétköznapi életben egy 1.4-es 120 lovas benzines verda? Nekem tökéletes, és imádom. 😊 On"
redbulz2018-03-19 13:31:29 // 107082
Levi145 tervezte a megnézni, nekem nincs annyira a szomszédban, hogy csak kíváncsiságból megnézzem :)
Chianti2018-03-19 13:20:06 // 107081
Nincs mit, én köszönöm a szállítmányt! :o)
Reechyke2018-03-19 13:19:01 // 107080
Nem ur az aki nem "pazol" (pazarol)! 🤣
Reechyke2018-03-19 13:15:25 // 107079
Nemetben akkor olcsosäg van a sogorokhoz kepest nem is kicsit...😕
Pzk2018-03-19 12:54:58 // 107077
Nem keveset segítettél, bár gyanakodtam a zárra. Hol sikerült venned a kapcsolókat? Neten csak Lengyel ratárat találtam, ahol van és (nem surmóságból,de....) 4x annyi a futár, mint a 2 kapcsoló.
Haddel2018-03-19 12:36:20 // 107076
Osztrák rendszámom van már pár éve😃
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-19 12:35:49 // 107075
aztabúbánatos... nem aprózzák el
Haddel2018-03-19 12:35:46 // 107074
Elvittem ma előmüszakira a kocsit. Cserélni kell egy kerékcsapágyat. Kapok rá ajánlatot ,ha drágálom ,akkor kicserélem magam😃
Haddel2018-03-19 12:34:19 // 107073
A biztosítással együtt szedik az adót. Bocira most 102€ a havi biztosítás,adóval együtt. Ebből 56€ a teljesítményadó.
Jani72122018-03-19 12:29:34 // 107072
Itt bayernban 180le dizel kötelezo+fullcasco 97 havonta eves ado 220€
Reechyke2018-03-19 12:13:58 // 107071
Nälunk ugy van Ausztriäban, hogy a biztositäs melle beszedik a "teljesitmenyadot". Amit a kollega irt amelle meg hozzäjön a kötelezö tenyleges resze. Nekem a 170 lovas 159 es evi 380ezer ft ba kerül. Amiböl kb 280 ezer az ado.
gecsa2018-03-19 11:39:07 // 107070
Ha jól látom alább a képet, akkor ausztria. De szerintem is biztosítás.
Jani72122018-03-19 11:05:19 // 107069
Bakker ez melyik orszagban van?
Liquid2018-03-19 10:58:40 // 107068
nem magyar rendszámod van?
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-19 09:44:13 // 107067
Na ja, ez kb nem jelent semmit :-) Egyrészt vízhőfokot figyel csak, másrészt a gázpedált alapjárat környékén nem szokták megírni. Közepes gázállásnál viszont nem tudhatod, hogy mennyire nyúltak bele. A hidegen óvatosan alapszabályt én írt ecu-val fokozottan betartom, még úgy is, hogy pontosan tudom milyen program fut az enyémen.
Roll19832018-03-19 08:58:04 // 107066
Végül megnézted a TBi-t?
Csabi2018-03-19 07:29:46 // 107065
Havi teljesítmény adó?Nem havi kötelező felelősség bizt.?
Haddel2018-03-18 22:52:59 // 107064
Utána meg voltam más ügyből kifolyólag a biztosítási ügynökömnél,kiváncsiságból kiszámoltattam ,mennyi lenne a 200,és a 280 lovas Stelvio biztosítása. És ugy néz ki érdemesebb lenne a 200 lovas verziót megvenni ,aztán rá tölteni az erősebb programját. A 200 lovasnak 90 euro lenne a havi teljesítményadója ,az erősebbnek majdnem 150€. A Bocinak most 56€.Nem kis különbség..
Ja aztán hazafele belefordult a számláló a 275000 km-be😃
Ja aztán hazafele belefordult a számláló a 275000 km-be😃
Haddel2018-03-18 22:39:00 // 107063
ájjááá le ,ne kötekedj!:D:D
Gazdee2018-03-18 22:38:35 // 107062
Helló Pzk!
Sajnos a 159 csomagtér zárja típushiba.
Nekem Sportwagon van annál biztos az. Akit eddig kérdeztem ez ügyben mindenki ezt mondta. A Sedannal mem tudom mi a helyzet.
Nálam pl. folyamatosan megy a csomagtartóban a világítás és a műszerfalon azt jelzi ki, hogy nincs lecsukva az csomagtér ajtó. Egyszer lebontottam a burkolatot, megmozgattam a csatlakozókat, meg befujkáltam, kontakt sprayvel. A mozgó dolgokat WD40- el, de kb. egy hétig volt jó!
Egy idő után tönkremennek benne a mikrokapcsolók és annyi!
Ha rákeresel van itt egy bejegyzés amiben valaki frankón leírja a zár szétszerelését és a kapcsolók cseréjét, de az elég macerás.
Tatán az olasz autóbontóban 8000 ft a bontott, 23000 ft az új zár.
Vettem egy újat, de a cserével én is megvárom míg melegebb idő lesz!
Üdv.
Sajnos a 159 csomagtér zárja típushiba.
Nekem Sportwagon van annál biztos az. Akit eddig kérdeztem ez ügyben mindenki ezt mondta. A Sedannal mem tudom mi a helyzet.
Nálam pl. folyamatosan megy a csomagtartóban a világítás és a műszerfalon azt jelzi ki, hogy nincs lecsukva az csomagtér ajtó. Egyszer lebontottam a burkolatot, megmozgattam a csatlakozókat, meg befujkáltam, kontakt sprayvel. A mozgó dolgokat WD40- el, de kb. egy hétig volt jó!
Egy idő után tönkremennek benne a mikrokapcsolók és annyi!
Ha rákeresel van itt egy bejegyzés amiben valaki frankón leírja a zár szétszerelését és a kapcsolók cseréjét, de az elég macerás.
Tatán az olasz autóbontóban 8000 ft a bontott, 23000 ft az új zár.
Vettem egy újat, de a cserével én is megvárom míg melegebb idő lesz!
Üdv.
gecsa2018-03-18 21:23:01 // 107061
A "benzines" szóig minden ok volt, de aztán a "D-ben"-nél minden elbukott... :D
Haddel2018-03-18 20:50:29 // 107060
berobbantam2018-03-18 18:57:58 // 107059
Hello
Az enyé is írva van.Így jött olaszbol.Viszont míg be nem melegszik teljesen másképp reagál a gázra.Melegen bőfél centi az alapjárat és a 100.Hidegen kb másfél.
Az enyé is írva van.Így jött olaszbol.Viszont míg be nem melegszik teljesen másképp reagál a gázra.Melegen bőfél centi az alapjárat és a 100.Hidegen kb másfél.
gecsa2018-03-18 17:11:50 // 107058
Igen, de ha rákeresel, akkor sok helyen a fékpedált dobja be helyette.
droberto2018-03-18 16:07:16 // 107057
Passz, még előte állok.
Ikább a 12V-ra tippelek.
Ikább a 12V-ra tippelek.
Piritu - 1.000.0002018-03-18 15:40:30 // 107056
Arra nem emlékszel, hogy a kuplungpedál kapcsoló 12Voltot vagy testet kapcsol?
droberto2018-03-18 15:39:10 // 107055
A dobbetét felől talán jobban is hozzáférsz. :)
Egyébként inkább 2 lökhárító mint egy haspáncél. :)
Egyébként inkább 2 lökhárító mint egy haspáncél. :)
droberto2018-03-18 15:37:53 // 107054
A Kuplunkung pedál kapcsoló 6-8 év után általában elfárad.
Lejtőn fékezéskor is emiatt jön a Hill Holder hiba. :)
Lejtőn fékezéskor is emiatt jön a Hill Holder hiba. :)
droberto2018-03-18 15:36:57 // 107053
Örülök, ha tudtam segíteni. :)
droberto2018-03-18 15:36:32 // 107052
Vagy a visszacsapó szelep elfosta magát. :)
Piritu - 1.000.0002018-03-18 15:32:19 // 107051
Nekem meg anno pont azt mondták Rieglerék, hogy a 159 csak azért 200 lovas, mert nem multiair :-(
G-MANN🍀2018-03-18 14:56:36 // 107050
Én úgy tudom, a Giulietta 1.75 TBi sem multiair, azért olyan jó és nyűgmentes, legalábbis nálam a régi is az volt :-)
Attis2018-03-18 14:52:29 // 107049
Szép napot!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy lecserélném a váltóolajat is a motorolajjal együtt. (1.8 MPI az alany).
A használati utasítás 75W-85 API GL4-es ír elő, ellenben az olajválasztók (Fuchs, Liqui Moly, Shell és társai) 75W-80 API GL4-est írnak. Rákerestem a hasonló motorral szerelt Opelekre is és azokhoz is 75W-80-ast ajánlanak. Szerintetek mi legyen?
Már a motorolajnál is észrevettem, hogy ha Alfa 159 1.8MPI-re keresek, akkor 5W-40es olajat ajánlanak ellenben az ugyan ilyen motorokkal szerelt Opeleknél 5W-30-as az ajánlás....
Véleményeket/válaszokat előre is köszönöm!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy lecserélném a váltóolajat is a motorolajjal együtt. (1.8 MPI az alany).
A használati utasítás 75W-85 API GL4-es ír elő, ellenben az olajválasztók (Fuchs, Liqui Moly, Shell és társai) 75W-80 API GL4-est írnak. Rákerestem a hasonló motorral szerelt Opelekre is és azokhoz is 75W-80-ast ajánlanak. Szerintetek mi legyen?
Már a motorolajnál is észrevettem, hogy ha Alfa 159 1.8MPI-re keresek, akkor 5W-40es olajat ajánlanak ellenben az ugyan ilyen motorokkal szerelt Opeleknél 5W-30-as az ajánlás....
Véleményeket/válaszokat előre is köszönöm!
Giuntini2018-03-18 14:45:23 // 107048
Olaszoknál a 2000 ccm fölött van a superbollo, ezért volt kevés V6 Busso, és ezért csináltak meg a V6 Tb-t gyakorlatilag ugyanazzal a teljesítménnyel.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-18 14:32:29 // 107047
maga a hardver része bizony ugyan az, a blokk, főtengely, dugók, csapágyak, stb... sőt erre írtam mindig vissza nyúlnak a kapcarongyhoz pl a 156 JTS túlméretes dugattyúgyűrűit rakták az 59 Tibibe alapméretként ... ez csak egy dolog amire rájöttem Shadin esetében mivel csak gyári gyűrűt lehetett volna rendelni és még is van hozzá más is sokkal olcsóbban ... de lásd az 59 turbóját az eu4 56-on amihez még is csak jó lett amit hoztam... nincsenek itt nagy csodák,meg über fejlesztések csak új cikkszámok :DDD
Piritu - 1.000.0002018-03-18 14:26:57 // 107046
Megártott a hideg megy hó. A 2.0-ra gondoltam...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-18 14:20:02 // 107045
a 170 lovas Q2-es delej az uccsó 47 2008-tól ,126 lovas meg volt 2003-tól... szerintem meg túl vannak ezek tervezve nem is kicsit 40-50%-on futnak csak...
Piritu - 1.000.0002018-03-18 14:19:28 // 107044
Anno, amíg volt gépkocsiadó nálunk is forgalomban volt egy 163 lovas verzió a 2.0-ból. Emlékeim szerint a 136 lovas meg a benelux államok miatt lett kiadva.
Piritu - 1.000.0002018-03-18 14:17:34 // 107043
Nem ugyan az a hardver. A 200 lovas Tibi nem multiair, a 235-ös a Giuliettában már tudtommal az. Az 1,4 120 se az, a nagyobb már az.
Piritu - 1.000.0002018-03-18 14:15:18 // 107042
Meg az is lehet, hogy így csináltak egy olcsóbb benzinest. Mint ahogy anno a TS ECO-val.
Piritu - 1.000.0002018-03-18 14:14:14 // 107041
Gyanúm, hogy eredetileg a 170 lóra lett kitalálva a rendszer. A másik kettő ennek a lebutított változata.