Piritu - 1.000.0002018-03-11 20:20:20 // 106690
nem lenni fészbuk user...
gecsa2018-03-11 20:17:26 // 106689
gecsa2018-03-11 20:16:17 // 106688
Pontosan ezen agyalok én is. Holnap kiderül, ledobom a kereket, és megnézem.
Piritu - 1.000.0002018-03-11 20:08:21 // 106687
Leragad az egr szelep.
b00772018-03-11 20:07:21 // 106686
Sziasztok,
Mi okozhatja a következő hibát? Néha közvetlenül indítás (de nagyon ritkán több km megtétele) után is olyan mintha lefolytaná a teljesítményt, hiába nyomom a gázt, alig akar reagálni rá induláskor (a fordulatszámmérő is alig akar kimozdulni) volt már h parton való elinduláshoz rendesen túráztatni kellett a motor, hogy el tudjak indulni, ellenkező esetben lefulladt az autó. Igazából elég régóta csinálja, mióta megvettem, de olyan ritkán jött elő, és 5-10 perc után elmúlt, hogy nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de mostanában egyre gyakrabban tapasztalom ezt a hibát, lehet a hideg miatt.
Emellett egymástól függetlenül néha menet közben is olyan mintha kb. 1500-1700as fordulat alatt eléggé nehézkesen húzna az autó, fölötte már normálisan húz. (ez a jelenség valamivel gyakoribb, de teljesen függetlenül az másiktól, nem is "folytja le" annyira mint az előző esetben, de azért észrevehető).
Hibát egyik jelenség sem tárol, az autóm 1.9 jtd 16v.
Mi okozhatja a következő hibát? Néha közvetlenül indítás (de nagyon ritkán több km megtétele) után is olyan mintha lefolytaná a teljesítményt, hiába nyomom a gázt, alig akar reagálni rá induláskor (a fordulatszámmérő is alig akar kimozdulni) volt már h parton való elinduláshoz rendesen túráztatni kellett a motor, hogy el tudjak indulni, ellenkező esetben lefulladt az autó. Igazából elég régóta csinálja, mióta megvettem, de olyan ritkán jött elő, és 5-10 perc után elmúlt, hogy nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, de mostanában egyre gyakrabban tapasztalom ezt a hibát, lehet a hideg miatt.
Emellett egymástól függetlenül néha menet közben is olyan mintha kb. 1500-1700as fordulat alatt eléggé nehézkesen húzna az autó, fölötte már normálisan húz. (ez a jelenség valamivel gyakoribb, de teljesen függetlenül az másiktól, nem is "folytja le" annyira mint az előző esetben, de azért észrevehető).
Hibát egyik jelenség sem tárol, az autóm 1.9 jtd 16v.
Piritu - 1.000.0002018-03-11 19:21:51 // 106685
A kipuff feletti hővédőhöz nem ér hozzá a cső? Esetleg a melegtől kicsit nagyobbat tud mozdulni, mert az egyik gumibak kilágyul.
gecsa2018-03-11 19:11:44 // 106684
Kerékcsapágyban is gondolkodom még. Holnap darabolok.
gecsa2018-03-11 19:10:47 // 106683
Ez már eszembe jutott, de nincs válla, és nincs összefüggésben a hang a fékezéssel.
gecsa2018-03-11 19:08:28 // 106682
Erre már én is gondoltam, de egyik sincs. :D cserébe vannak benne cuccok, de nem halk jelenség, és egyértelműen a két kerék közül jön. Fékezés közben is jelen van. Olyan, mintha valami lemez elérne valamit, ami súrlódik, és néha mondjuk akad egyet,s akkor kattan/koppan egyet, viszont nem fémes koppanással. Féltengelyeket kizárnám, mert egyszerre nem gondolnám a kettőt megkotlani. A difit még nem zártam ki teljesen. Kipufogó környéken gyanakodok.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-11 19:04:10 // 106681
pl ha féktárcsának van válla és hozzá ér a fékbetét...
frusciante2018-03-11 18:59:20 // 106680
Féktárcsa "sárvédöje" nem ér a tárcsához véletlen? Bár az nem "nyüszög" de kopoghat...
Piritu - 1.000.0002018-03-11 18:54:47 // 106679
Szerszámok, emelő, pótkerék rögzítve? Az emelő "tekerője" is tud érdekes hangokat adni.
gecsa2018-03-11 18:36:01 // 106678
Mi az, ami nyüszög/kopog hátul, de csak kis sebességnél max 30kmh-ig egyenesen és kanyarodva is, nem az úthibák okozzák, és csak üzemmeleg állapotban, 1-2 óra állás után nem csinálja, illetve 30 felett sincs semmi. No?
andrás582018-03-11 17:55:27 // 106677
Mennyivel olcsóbb?
Smith2018-03-11 16:48:12 // 106676
http://olaszautobonto.hu/-/alfa-romeo-159breraspider-50518240-szamu-windows-doboz/7628
De nekem is van egy, ennél olcsóbban. :)
De nekem is van egy, ennél olcsóbban. :)
andrás582018-03-11 16:00:27 // 106675
Bocs rosszul írtam a számát. 50518240.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-11 15:07:23 // 106674
Ami nekem van annak ez a száma 50514602
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-11 15:02:28 // 106673
Ahh, akkor ott kezdődött az ítélet napja :D
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-11 15:01:39 // 106672
Nekem van egy meg nézem a számát :)
andrás582018-03-11 15:00:59 // 106671
Sziasztok!
Keresek 159-hez 50618240 gyári számú blue and me bontott modult.
Keresek 159-hez 50618240 gyári számú blue and me bontott modult.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-11 13:06:07 // 106670
66ban van ha eu4
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-11 11:24:19 // 106669
A 156 ba biztosan nincs még ilyen szar lapátka, 166 ban van? Azt hittem csak a 159 nél kezdték el.
Csabi2018-03-11 10:41:02 // 106667
Azt nem neked szántam :) Egyébként ismét javaslom HF-es autóval ne menj 100km-t. Főleg nem lecsavart kupakkal, mert akkor elöbb felforr a vized.
Giuntini2018-03-11 10:16:17 // 106666
Az már nem alternatíva, mert ez már javított hf. Repedt volt, Szakálék javították és 50 ezret ment Csöri azt mondta, hogy ez sajna borítékolható. Én már nem akarok 50 ezrenként nagyjavítást. Most már nem érdekel a szívósor, nem érdekel a gyári állapot, az autó jó legyen. Csöri ahogy beszélt, nagy bizalmat adott. Úgy megyek le majd hozzá, hogy kiveszem a kiegyenlítő kupakból a tömítést így nem alakul ki az ordenáré nyomás, és lecsurgok 1500-as fordulaton.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-11 08:55:44 // 106665
2,4-nél szerintem felesleges, nyitott állásban kell rögzíteni egy gyorskötözővel a lapátokat és leszedni a mozgató konzolt
Giuntini2018-03-11 08:27:22 // 106664
Köszönöm, kérdésem, hogy a 166 hf-nél le kell dugoźni a szívósort?
gecsa2018-03-11 07:53:02 // 106663
esvé2018-03-11 06:44:34 // 106662
Giuntini, én is bíztatni tudlak, hogy ez jó megoldás lesz. Nekem 156-os hengerfejet tettek fel (2.4 20v), már 10ezret mentem vele így és semmi gond nincs vele. A dpf jól működik. Ezenkívül a swirl-lapátok ledugózásával sincs gond, mert a 156-n nem volt olyan.
Úgy tudom, hogy a síkolást nem tudod megúszni, de bízz Csöriben!
Kitartást kívánok, most már nemsokára jó lesz az autó! :D
Úgy tudom, hogy a síkolást nem tudod megúszni, de bízz Csöriben!
Kitartást kívánok, most már nemsokára jó lesz az autó! :D
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-10 22:42:25 // 106661
így van ne add el. Ha Csőri azt mondja a 166 hnegerfejjel tuti lesz akkor az lesz :) Biztosan nem egyet csinált már. Én is ezt fogom tenni be szerzek egy 2.4 20v 175 pacis hengerfejet :)
Dömpi (il dottore)2018-03-10 22:20:18 // 106660
Bárhogyan is döntesz, nagyon szurkolok neked.
Csabi2018-03-10 22:13:47 // 106659
Reméljük akkor siker lesz a vége!
A DPF-nek mindegy a HF szerintem.
A DPF-nek mindegy a HF szerintem.
gecsa2018-03-10 22:10:29 // 106658
Vagy egy univerzális új.
Csabi2018-03-10 22:05:49 // 106657
Alternatíva tud lenni a javítás, ha nem találsz a bontóból, az új meg nem játszik.
Volt itt már aki megcsináltatta (Bonyhádon) nyomáspróbával 20-25e körüli összegért.
Volt itt már aki megcsináltatta (Bonyhádon) nyomáspróbával 20-25e körüli összegért.
Macccy2018-03-10 22:05:31 // 106656
Olyat hallottatok már, hogy padlózva gyorsításnál valamik kopognak, pattognak a hátsó dob körül, legalábbis onnét hallom?? Akár 3-as, 4-es, 5-ösben, lepadló, amikor felépül a nagy nyomás, gondolom a kipuff gáz akkor suhan legjobban kifelé, elkezdett olyan hang lenni, mint amikor az útról az aprókavics bepotyog a kerékdobba, csak ez inkább mintha hátul a hátsó dobból jönne. :O Repked a korom, vagy mi ?
gecsa2018-03-10 22:05:25 // 106655
Bontósokat kérdezted már?
Giuntini2018-03-10 21:53:20 // 106654
Egy valamiben biztos vagyok, nem lehet és nem szabad eladni ezt az autót. Minden fantasztikusan jó rajta, ezzel egyszerűen nem tudtak mit kezdeni. Amit cseréltem rajta a hűtő kivételével mind gyári, és valahogy visszatértem oda, ahol minden baj elkezdődött. A hengerfej. Úgy érzem, kell még tennem egy próbát. Csöri egyébként normálisan és érthetően megmondta, ez egyértelműen hf probléma, és erről nem tehetek, mert ez borítékolható egy hegesztett hengerfejnél. Ő be is vállalja a kicserélését, és javasolta a 166 hf-et, és azzal nem lesz problémám. Úgy döntöttem, rá fogom bízni az autómat.
Kérdés! A 166 hf nem befolyásolja a Dpf működését? Bár szerintem ezt Csöri mondta volna. Ő azt mondta, hogy a lengyeleknél rengeteg 159 2,4-re tettek 166 hf-et, mert gyakorlatilag ugyanaz.
A vezérlést kötelező cserélni, annak ellenére, hogy 50 ezer van benne? A vízpumpa meg gyakorlatilag új.
Kérdés! A 166 hf nem befolyásolja a Dpf működését? Bár szerintem ezt Csöri mondta volna. Ő azt mondta, hogy a lengyeleknél rengeteg 159 2,4-re tettek 166 hf-et, mert gyakorlatilag ugyanaz.
A vezérlést kötelező cserélni, annak ellenére, hogy 50 ezer van benne? A vízpumpa meg gyakorlatilag új.
Kisvuk2018-03-10 21:50:48 // 106653
Sziasztok, tud valaki 159 2.4 JtdM automatához motorolaj hűtő ,ami a hűtők elött van az a fajta. Sajna az enyim szivárog ,elég intenzíven. Köszi Pisti
Csabi2018-03-10 21:34:53 // 106651
Ha a helyeben lennék Emil, és lenne rá lehetőségem , hogy autót cseréljek- ezt a hatalmas feszkót hátrahagyva- mindenképp megfontolnám a cserét. A mostani HF csere gondolom alsó hangon is 2-300ezer közé tehető tokkal-vonóval...És a végeredmény nem garantált egyik oldalról sem. Önmagában még a hiba sem behatárolt.
Én 1,3-ért adtam oda a 2,4em a kinyomócsapágy hibával. Ha magamnak megcsináltatom, kuplungszettel, kettőstömegű cserével együtt akkor az +400lett volna...Ezért döntöttem a csere mellett. Az más kérdés, hogy a kereskedő rá egy hétre 1,6ért eladta a hibával együtt...
Vannak dolgok amiken nem szabad agyalni...
Remélem minél elöbb megtalálod a nyugalom szigetét!
Én 1,3-ért adtam oda a 2,4em a kinyomócsapágy hibával. Ha magamnak megcsináltatom, kuplungszettel, kettőstömegű cserével együtt akkor az +400lett volna...Ezért döntöttem a csere mellett. Az más kérdés, hogy a kereskedő rá egy hétre 1,6ért eladta a hibával együtt...
Vannak dolgok amiken nem szabad agyalni...
Remélem minél elöbb megtalálod a nyugalom szigetét!
yani🍀2018-03-10 21:21:11 // 106650
Vidd le Csőrihez! A legfontosabb az, hogy ne akard megmondani mi a baja! Majd ő megmondja, hiszen ő a szakértő.
Giuntini2018-03-10 21:01:23 // 106649
Most akkor mit csináljak? Az az igazság hogy szórakozott velem mindenki, mert nem voltak hajlandóak átmézni. Az lett volna a jó, ha már hónapokkal ezelőtt leviszem Csörihez. Most mit csináljak? Vigyem el bontóba, amikor minden jó rajta, csak ez a rohadt hf hiba van? Ha most valaki megvenné így 8 kilóért jót röhögne, mert lecseréli a hf-et és van egy csodálatos autója. Az érdekelne inkább, hogy ez a bontott hf meddig lesz jó. Mert a felújított 50 ezret sem bírt. Mikor nyár végén elkezdődtek az első jelek, mindenki azt mo dta, ne nézegessem.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-10 20:54:21 // 106648
jah kb 1 milláért vinnék el így annyiért meg nem kótyavetyélném el...
yani🍀2018-03-10 20:48:38 // 106647
Sajnos azért ez nem ennyire fekete vagy fehér. :-(
Sokat ráköltött, hibásan nagyon nyomott áron lehet csak eladni. Aki ide téved és rendszeresen olvassa a topikot, az tud Emil kálváriájáról. Ha hírdetné, nem tolonganának érte nagyon.
Sokat ráköltött, hibásan nagyon nyomott áron lehet csak eladni. Aki ide téved és rendszeresen olvassa a topikot, az tud Emil kálváriájáról. Ha hírdetné, nem tolonganának érte nagyon.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-10 20:43:51 // 106646
az új HF 9 kiló, a gyári felújított 7 kiló ... irreális
Dömpi (il dottore)2018-03-10 20:29:29 // 106645
Emil,
tudom, hogy nem olcsó, de én a helyedben
- lehoznám trélerrel az én szerelőmhöz a kocsit
- vennék új HF-et (nem kísérleteznék tovább sem bontottal, sem 166-oséval, sem javítással)
- legfőképp pedig nem lennék türelmetlen!!! Ha le kell támasztani 2-3 hétre, akkor ke kell! A lényeg, hogy jó legyen végre!
Vagy add el a picsába így ahogy van, adnak érte annyit amennyit, és vennék egy 2.0-át (vagy kihoznék hitelre egy Giulia-t...amennyit most épp rá készülsz locsolni megint, plusz az ára bontószölevényként, kiadja a kezdőbefizetést)
tudom, hogy nem olcsó, de én a helyedben
- lehoznám trélerrel az én szerelőmhöz a kocsit
- vennék új HF-et (nem kísérleteznék tovább sem bontottal, sem 166-oséval, sem javítással)
- legfőképp pedig nem lennék türelmetlen!!! Ha le kell támasztani 2-3 hétre, akkor ke kell! A lényeg, hogy jó legyen végre!
Vagy add el a picsába így ahogy van, adnak érte annyit amennyit, és vennék egy 2.0-át (vagy kihoznék hitelre egy Giulia-t...amennyit most épp rá készülsz locsolni megint, plusz az ára bontószölevényként, kiadja a kezdőbefizetést)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-10 19:08:11 // 106644
az új dugók+ fúrás nem kevés pl... mondjuk rohadtul nem értem arra minek volt szükség, max elég lett volna egy új gyűrűsor...
Giuntini2018-03-10 18:49:24 // 106643
Nem vagyok igazán türelmes, de ha örjöngenék, azzal mit érnék. Én magam is hibás vagyok. Annyiból hibás vagyok, hogy nem fogadtam el amikor már mindenki mondta hogy hf-es lesz. Meg lett javítva, vigyáztam rá, akkor mitől? Volt egy cartárs, aki azt hangoztatta hogy az övé is ugyanezt csinálta. Igaza volt, de azt modta, hogy 50 ezer alatt is tönkre lehet tenni a hf-et. Csak én baro.ian figyeltem rá. Először Prody G eseténél hallottam róla hogy ezt a hf-et em lehet javítani.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-10 18:37:11 // 106642
Emil, Te nagyon türelmes ember vagy. Én nem biztos hogy ilyen higgadtan tudnám ezt kezelni.. :-) Az ismerős Ford szerelőt, ahova a 159-et hordom, legközelebb megkérdezem, kíváncsi vagyok, hogy egy nem Alfás szerelő hogy oldotta meg ugyanezt a problémát sikeresen. Jár hozzá egy 2.4-es 159, ami hengerfejes lett, megjavította és jó... Pedig a tulaja állítólag sokat megy és gyorsan.
Giuntini2018-03-10 18:20:06 // 106641
Szerintem nagyon jól megcsinálta. Itt az a gond, hogy a hf újra megrepedt. Én mindkettőt nagyon tisztelem, Szatyit és Csörit. Nekem az a lényeg, hogy elvállalják az ajtómat. Amikor kész lett a motor, vagyis hf-es lett és a motornak is annyi lett, Szatyi vállalta el egyedül. De most már em tudok heteket várni! Kell az autóm!