Nekem valaszoltak:
Hi! We are out of stock. But we will back soon!
Regards
Smith2018-03-28 08:38:13 // 107440
Giuntini2018-03-28 07:57:55 // 107439
Aki a 2.4-et nehézkesnek mondja, az nem tudja milyen a nehézkes autó. Ezt valaki kitalálta a jts benzinesek utan, es minden motorra rásütik. A 2.4 nem nehézkes, csak nem veszed észre hogy mit tud, metz magától értetődően megoldja. Yani 147-esenek vezetésekor vettem észre, hogy olyan kanyarban, ahol az 59 meg sem mozdult, ott a 47-esen lehetett érezni hogy vannak határok.
gecsa2018-03-28 06:28:18 // 107438
Pl egy sw-nek rengeteg sör fér a csomagtartójába! :D
Liquid2018-03-27 23:18:39 // 107437
Azokmondják a 159-et nehéznek, nehézkesnek, "betonszárnyú ólommadárnak" akik nem ültek még egy megfelelően motorizált változatban. Nagyon sokszor leírtam már ezt.
Ha gondolod egyszer viszlek egy körre, aztán meglátjuk nehézkesnek tartod-e :)
Ha gondolod egyszer viszlek egy körre, aztán meglátjuk nehézkesnek tartod-e :)
Roll19832018-03-27 22:59:44 // 107436
Nekem az SW TBi forgalmiba 1555 kg van. 59-ek között ez már könnyűnek számít. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-27 22:21:58 // 107435
de lehet, nem csak a lóerők határozzák meg egy Alfa sportosságát ... bármikor elfogadnék egy gyári állapotában lévő 155 Q4-et, egy 164 V6 TB-t... vagy egy új 4C-t, 159 Tibit... egyik sem a lóerőbajnok, viszont mindegyik tükrözi az Alfa szellemét ...
mex862018-03-27 22:11:51 // 107434
5-6 évesen nekem nem annyira normális egyik sem.
ok sok volt a km, de mint azóta sokszor hangoztattam, most is annál jóval többet futott autóban ülök (meg utána is volt több másik hasonló is) ami 6,5 évesen került hozzám, most elmúlt 8., a rugók sem törtek, dpf is benne, generátor is gyári, hengerfejes sem volt pedig literteljesítményre is hangyányit erősebb mint a 159 volt, jobban is megy szerintem hiába kisebb a motor nagyobb az autó, na de karaktere sincs...
De hogy kontra is legyen, imádtam/imádom a formát kívül-belül, nyilván emiatt is ültem bele, tényleg lehet szerelmesnek lenni bele. Nyilván az 5 hengert is imádtam/imádom amit itt sokan közületek is, ezért is lett a 166 után a 2. sor5öm. Azóta is hiányzik. Volt utána sor6 is, az sem jött be annyira mint a sor 5. Az nálam az etalon.
Meg nem véletlen olvasom most is a fórumot, sajnálom hogy így alakult hogy nekem ebben a formájában nem vált be.
ok sok volt a km, de mint azóta sokszor hangoztattam, most is annál jóval többet futott autóban ülök (meg utána is volt több másik hasonló is) ami 6,5 évesen került hozzám, most elmúlt 8., a rugók sem törtek, dpf is benne, generátor is gyári, hengerfejes sem volt pedig literteljesítményre is hangyányit erősebb mint a 159 volt, jobban is megy szerintem hiába kisebb a motor nagyobb az autó, na de karaktere sincs...
De hogy kontra is legyen, imádtam/imádom a formát kívül-belül, nyilván emiatt is ültem bele, tényleg lehet szerelmesnek lenni bele. Nyilván az 5 hengert is imádtam/imádom amit itt sokan közületek is, ezért is lett a 166 után a 2. sor5öm. Azóta is hiányzik. Volt utána sor6 is, az sem jött be annyira mint a sor 5. Az nálam az etalon.
Meg nem véletlen olvasom most is a fórumot, sajnálom hogy így alakult hogy nekem ebben a formájában nem vált be.
frusciante2018-03-27 22:10:56 // 107433
Ezzel nem lehet vitatkozni!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-27 22:09:53 // 107432
mindegyik Alfának meg van a maga kis feelingje amiért lehet szeretni...
frusciante2018-03-27 22:06:39 // 107431
Én csak a motort mint v6ot írtam, nem a kasztnit... Csak hozzátettem, h még 59be is elfogadnám pedig talán ebben a vasban érezni legkevésbé sportosnak a v6ot... Tudom az 59 alapból nem arról szól... 155 vagy 75 v6... 75 tst hajtottam pár hónapig egy Milánó iszonyat lehet...
gecsa2018-03-27 22:04:28 // 107430
A legnagyobb alfa érzés a spider, csak férnél bele, mi? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-27 22:00:05 // 107429
és akkor itt jön képbe a Tomi új QV-je ami V6 biturbó, mert ahhoz képest a 47 GTA egy trabant, az 59 V6 ksipolák, mert az az igazi Alfa érzés a többi meg valami más :DDDD
Hagyjuk már ....
Hagyjuk már ....
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 21:56:58 // 107428
Ám legyen :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 21:56:12 // 107427
Látod, kinek hogy.. nekem egy 155 v6 sokkal-sokkal közelebb van az Alfa érzéshez. A 159 nem igazán erről szól. Mint autó nagyon szép, nagyon különleges és sokat nyújt, zseniális . Mint Alfa? A dízel 75 erőteljesebb élmény volt, milyen lehet egy 2.0 ts? Vagy egy turbo evo? Szeretnék már kipróbálni egy Giulia - t :-) És egy Masert is.
gecsa2018-03-27 21:55:18 // 107426
Simán meg lehet vele etetni közúton, és még örülsz is neki. Inkább legyen ez a téma, mint a hengerfej. Az már unalmas.
gecsa2018-03-27 21:50:02 // 107425
Felvezettem a fogyasztást az autó adatlapjára.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 21:50:01 // 107424
Ja, 22-t :-) Ejnye no.. én tanítsam a v6 tulajt? v6-os Alfa fogyasztásáról nem beszélünk. Nem elegáns és felesleges. Magadnak vetted, teljesíti amiért vetted, akkor jó :-) Megéri neked amit kér, még jobb. :-D
frusciante2018-03-27 21:48:41 // 107423
Beleképzelem!: 147 Gta.... :)
frusciante2018-03-27 21:47:05 // 107422
A v6ot nem azért szeretik, szereted mert termeli a benzint... Az mást termel amit semmilyen diesel vagy sor 4 esetleg 6 nem tud... Ha lenne most félre téve 3 misim én is vennék egy v6ot! Igaz én inkább 147 Gtat vennék busso féle jóélet.... Biztos jó a 159v6ja is, de a busso még igazi alfa v6 ha meg tele lennék vagy egy Montreal v8 vagy egy 8c vagy Disco Volante az új... :) de ha vki azt mondaná itt a v6 59es cseréljük el a 47dieselre még annak ellenére is igent mondanék, ha igazából nekem a 47 jobban tetszik, és a 59et egy betonszárnyú ólommadárnak tartom illetve szavaiddal élve opel... Egy alfa v6 minden visz nálam még ha Opeles v6 akkor is... Aki v6 alfában ül talán az jár a legközelebb az alfa érzéshez.... Mehet jól a diesel lehet szép hangja a tsnek a v6 más szinten játszik...
gecsa2018-03-27 21:45:40 // 107421
Volt turbós benzinesem, tudom milyen. Képzeld bele ezt a motort egy 300 kilóval könnyebb kasztniba. Ott adja. A 159 egyszerűen megeszi a súlyával kb az összes motort, amit adtak hozzá.
gecsa2018-03-27 21:41:53 // 107420
Nincs 22 városban.
Országúton eszik annyit. :D
Országúton eszik annyit. :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 21:36:34 // 107419
Vagyis 10.7 az odafigyelés nélküli vegyes 30% várossal (ahol ugye 22, mert nem akarjuk leszorítani). Derék az a 6 alatti átlag városon kívül nem odafigyelve :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-27 21:36:29 // 107418
Nincs dpf nem nézek fogyasztást :D Nem nyomom neki nehogy hengerfejes legyen :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-27 21:33:57 // 107417
akkor még nem mentél 1.8-cal :DDD
gecsa2018-03-27 21:31:01 // 107416
Mondjuk egy v8 még elcsábíthat, de annyi pénzem nincs alfára. :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 21:28:41 // 107415
Üdv itt! Reméljük meghálálja a vas a bizalmat :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 21:26:55 // 107414
Most vetted, úgyhogy logikus :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-27 21:23:33 // 107413
Király vagy, ha nem kapok választ, írok erre a címre is. :-)
gecsa2018-03-27 21:23:32 // 107412
Én is, de csak hat hengerrel kéne megint. Az meg nincs. Meg szerintem kicsit kevés az egynyóc ekkora súlyhoz.
gecsa2018-03-27 21:21:15 // 107411
De nem is q4. Az dob a fogyasztáson rendesen. ;) nomeg egyszer vezess úgy, hogy élvezed is, és középre a dátumot tedd ki, ne a fogyasztást. Akkor majd máshogy alakul a dolog. :D Én szeretem, amikor egy jobb kigyorsításnál a pilkanatny fogyasztás 70-80 liter között mozog. Akkor érzem igazán, hogy jól választottam! :D
Kisjuh2018-03-27 21:21:11 // 107410
Sziasztok!
Friss tagként először is meg szeretném köszönni a sok hasznos információt, amit itt forumon olvastam tőletek. Mivel szinte csak “jókat” olvastam a 2.4-ről, így végül emellett tettem le a voksomat😃 Szerintem ez is mutatja, hogy amit problémákat leírtatok ezzel a konstrukcióval kapcsolatban nem feltétlenül veszi el a kedvét még azoknak sem, akik most ismerkednek az Alfa világával, viszont fehívja a figyelmet, hogy aki ezzel a motorral választja az autót az legyen körültekintőbb mind vásárlásnál, mind napi használatban. Mindemellett nagyszerű egy ilyen közösség tagjának lenni, amiért megint hálás vagyok Nektek :)
Friss tagként először is meg szeretném köszönni a sok hasznos információt, amit itt forumon olvastam tőletek. Mivel szinte csak “jókat” olvastam a 2.4-ről, így végül emellett tettem le a voksomat😃 Szerintem ez is mutatja, hogy amit problémákat leírtatok ezzel a konstrukcióval kapcsolatban nem feltétlenül veszi el a kedvét még azoknak sem, akik most ismerkednek az Alfa világával, viszont fehívja a figyelmet, hogy aki ezzel a motorral választja az autót az legyen körültekintőbb mind vásárlásnál, mind napi használatban. Mindemellett nagyszerű egy ilyen közösség tagjának lenni, amiért megint hálás vagyok Nektek :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-27 21:14:28 // 107409
Nekem nem szippant 8 nál többet :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-27 21:13:43 // 107408
biztos jó verda de én Tibi párti vagyok, az utód is az lesz :DDD
gecsa2018-03-27 21:07:49 // 107407
Ezt azért minimális odafigyeléssel le lehet szorítani, de aki ült már ilyenben, az tudja, hogy nem akarjuk. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-27 21:03:20 // 107406
tudom, ismerősömnek Breraja van 3.2-es, városban elkéri neki a 22-23L-et is...
gecsa2018-03-27 21:01:26 // 107405
Nem néztem, ez mondjuk kb 30% várossal van.
gecsa2018-03-27 21:00:41 // 107404
Annál többet is le tud gurgatni, de normál felhasználás mellett nincs nagy különbség.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-27 21:00:09 // 107403
mekkora átlag sebességnél 60? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-27 20:58:20 // 107402
jah annyit ha nyomod neki, 50km-en :DDD
gecsa2018-03-27 20:57:12 // 107401
Nekem most 10.7 az átlagom, és q4. A 2.4 q4 meg 9.5 körül átlagol. De ezt már egyszer kiveséztük.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-27 20:54:34 // 107400
Szóval akkor 8.5-9l eszik a v6? Egye fene akkor le cserélem a dízelt
gecsa2018-03-27 20:53:24 // 107399
A 2.4 mondjuk pont 1 literrel.....
Mikka2018-03-27 20:52:38 // 107398
Köszönöm!
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-27 20:36:13 // 107396
Nem olcsóbb, de jóval kevesebbet kér :D
gecsa2018-03-27 20:30:39 // 107395
Mert a gázolaj pont olcsóbb.....
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-27 20:13:19 // 107394
Ha ingyen lenne a benzin én is :D
gecsa2018-03-27 20:00:30 // 107393
Ha most vennék 159et, akkor is V6ot vennék.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-27 19:59:14 // 107392
Mostanában sok téma van a 2.4 ről. Olvass vissza és mérlegelj :) ha most vennék 159 et vagy tbi vagy 2.0
yani🍀2018-03-27 19:05:09 // 107391
A lengyel hírdetés alján van közvetlen telefonszám és mail cím is.
W naszym aucie producent nie wprowadził takiej funkcjonalno¶ci aby¶my byli poinformowani kiedy filtr DPF się wypala. Urz±dzenie to zapewnia utrzymanie filtra w dobrej kondycji informuj±c nas kiedy następuje regeneracja/wypalenie DPF. Poniżej filmik jak to działa
monitor DPF
https://www.youtube.com/watch?v=Lfkism1g51k
urz±dzenie wy¶wietla parametry licz±c od góry takie jak
stan zapchania Filtra DPF (podana warto¶ć w %)
ile kilometrów temu dokonano regeneracji
¶rednia z ostatnich regeneracji (podana w km)
stan aktualny filtra (regeneracja lub stan normalny)
filmy s± mojego autorstwa nagrane w moim aucie
moduł pasuje do Alfy 159 Diesel 1.9/2.0/2.4 manual/automat 8V oraz 16V. Auto musi mieć kierownicę muli funkcyjn±. Wy¶wietlaniem stanu DPF między zegarami sterujemy kombinacj± naci¶nięcia 2 klawiszy kierownicy jednocze¶nie. Monitora cały czas wł±czonego mieć nie musimy. Wy¶wietlacz sam się przeł±czy je¶li filtr dokonuje regeneracji (wypalenia). Dodatkowo podczas wypalania użytkownika informuje na postoju w lewym dolnym rogu na wy¶wietlaczu dodatkow± ikon±, która znika jak tylko auto ruszy moment ten można zauważyć na moim filmie w drugiej minucie 45 sek. Po zakończeniu regeneracji wy¶wietlacz pokaże stan aktualnego zapchania, który to możemy w każdej chwili wył±czyć
wszelkie dodatkowe informacje pod nr
tel 502-774-965
olo_84@wp.pl
W naszym aucie producent nie wprowadził takiej funkcjonalno¶ci aby¶my byli poinformowani kiedy filtr DPF się wypala. Urz±dzenie to zapewnia utrzymanie filtra w dobrej kondycji informuj±c nas kiedy następuje regeneracja/wypalenie DPF. Poniżej filmik jak to działa
monitor DPF
https://www.youtube.com/watch?v=Lfkism1g51k
urz±dzenie wy¶wietla parametry licz±c od góry takie jak
stan zapchania Filtra DPF (podana warto¶ć w %)
ile kilometrów temu dokonano regeneracji
¶rednia z ostatnich regeneracji (podana w km)
stan aktualny filtra (regeneracja lub stan normalny)
filmy s± mojego autorstwa nagrane w moim aucie
moduł pasuje do Alfy 159 Diesel 1.9/2.0/2.4 manual/automat 8V oraz 16V. Auto musi mieć kierownicę muli funkcyjn±. Wy¶wietlaniem stanu DPF między zegarami sterujemy kombinacj± naci¶nięcia 2 klawiszy kierownicy jednocze¶nie. Monitora cały czas wł±czonego mieć nie musimy. Wy¶wietlacz sam się przeł±czy je¶li filtr dokonuje regeneracji (wypalenia). Dodatkowo podczas wypalania użytkownika informuje na postoju w lewym dolnym rogu na wy¶wietlaczu dodatkow± ikon±, która znika jak tylko auto ruszy moment ten można zauważyć na moim filmie w drugiej minucie 45 sek. Po zakończeniu regeneracji wy¶wietlacz pokaże stan aktualnego zapchania, który to możemy w każdej chwili wył±czyć
wszelkie dodatkowe informacje pod nr
tel 502-774-965
olo_84@wp.pl