Fórum >> Típusok >> 159

Szabolcs 1592018-04-19 15:13:46 // 108002
Csomagtér kábeleket nézd át lehet valami vezeték el van törve és rövidre zár
RomeoOne2018-04-19 14:52:02 // 108001
Miért Satint vettél és miért nem Vortit? Mi volt a szempont?
ProdyG2018-04-19 14:43:26 // 108000
köszi, királyság :)
Smith2018-04-19 14:26:47 // 107998
Nem tudsz alatta kárt tenni semmiben, de érezni fogod, mennyire kell belevágni. Nagyon vékony.
ProdyG2018-04-19 14:17:58 // 107997
Akkor szerzek emblémát és nekiesek :) valahogy úgy emlékeztem, hogy a nyomógombosat nehezebb cserélni... nem baj, ha alatta kicsit megsértem a fekete műanyagot, igaz?
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 13:57:22 // 107996
Lehet ez a trükk, bár az én esetemben is pont Contik kerültek le. Lehet ez a stratégiájuk, a keménysége és hangossága miatt a prémium vásárló cserélje csak ügyesen újra, puhára.
Én évek óta, minden autómra Vredesteint veszek, nekem nagyon bevált az összes, soha ilyesmit nem tapasztaltam. Most is Vredesteint vettem, amíg ennyire beválnak, nem váltok :-) Remélem ez nem fog felkeményedni.
Smith2018-04-19 13:45:24 // 107995
Pont hétvégén csináltam embléma cseréket, jó kis kínai embléma, de a gyárit nézve, rosszabb biztos nem lesz. Olyan mintha gyári lenne, még az embléma szélén a kis fémpöcök is megvan :)

Hátsót én is bevágtam kis mini flex-szel háromszög alakban, felnyitottam és fogóval lehúztam. 10 percig se tartott.
antonov2018-04-19 13:25:21 // 107994
Nekem amúgy az a tapasztalatom, hogy ez a kezdeti puhaság nem tart sokáig. : ( Apósom tavaly vett Conti PremiumConatact 6-ot a Civicjére és idén már nem volt annyira puha mikor felraktam.
alfa155gyuri2018-04-19 12:59:56 // 107993
Sziasztok!
Kézi váltónak mi az első tünetei amikor elindul a tönkremenés útján?
fazek2018-04-19 12:55:00 // 107992
Szia! Az embléma cserélhető a nyomógombon is. Igaz hogy az eredeti eltávolítása csak drasztikusan lehetséges. Én bicskával körbevágtam a kopott emblémát majd egy fogóval kifeszegettem. Az újat meg símán ráragasztottam a helyére.2 éve van fent,még jól bírja pedig kínai.
Zolibácsi2018-04-19 12:53:19 // 107991
Pedig ilyen banális hiba lesz, nézd majd meg a következő esős időben.
RMat2018-04-19 12:49:04 // 107990
Nem tudom, örüljek, vagy bánkódjak: tegnap beszéltem pár szakival, akik ha nem is tudtak fogadni, de elláttak tanácsokkal. Ugyanazt mondták, mint amit javasoltál: nézzem meg a csatlakozásokat, cseréljek biztosítékot, aztán a hibakódok alapján minden egyes hibás egység csatiját egyenként húzzam le , és indítózzak. Amelyiknél nem veri ki a biztosítékot, az a hibás. Eddig el sem jutottam: biztosítékcsere, indítózás, nincs hiba. Kb. két órát nyektettem az autót, mentem vele egy órát, ahol tudtam leállítottam, elindítottam, semmi az ég világon. Örülök, mert nincs hiba, de zavar is, mert nem tudni mi volt az. Mindegy, jövő hétre van egy szerelő, majd meglátjuk, hogy mit mond. Mégegyszer köszönöm a tippeket!
Corben2018-04-19 11:59:54 // 107989
Igazad van alapvetően semmi értelme.
Viszont amikor bemegyek melóba, a parkolóban mindíg mosolygok mikor visszanézek.
És persze ugyanez van meló végén mikor kijövök :D
Ennyi nekem elég ;-)
Ha a családi kocsival megyek be (10 évvel fiatalabb turbós benzines Qashqai) ez nincs meg....
Az alfát csak azzal tudom megfelelő módon kiváltani ha mondjuk motorral teszem ugyanezt.
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 11:44:38 // 107988
Az a fura, hogy a Contik még épp elérték a kopásjelzőt. Hátul pedig még fölötte volt 1mm-rel. Ha jól követtem vissza, a hátsó szett újabb, azok 3 szezont mentek. Az elsők többet, ami lehet 4, 5, kitudja. 3 év azért nem sok, még ha ez 40e km-t is jelent. Ettől nem kéne felkeményednie. Mégis egyformán kemény volt elöl, hátul. Szerintem a kopásuk is megállt amúgy, egy szezon alatt alig változott valami. Kanyarban tartott szépen, stabil volt vele az autó, egyedül induláskor volt kicsit kipörgés hajlamos. Viszont hangosak voltak. A téli szett után zavaróan. Autópályán szinte csak a gumit hallottam, míg a téli szettel tök csend volt. Pályán még nem mentem azóta, de már városban is nagy a különbség. Mintha valami puha paplanon gurulna.
A méret ugyanaz, mégis másképp is áll a felnin. A Contik kicsit feszültek, mint a német tuning autókon. A Vredesteinek fala normálisan, függőlegesen követi a felnit. HOgy ez és a friss gumi puhasága (és az eltelt pár év fejlődése?) mennyit jelent komfortban, az elképesztő.
_Ata_2018-04-19 11:31:46 // 107987
Szia! Talán Ezen a videón is egy ilyet nyúznak le :) A videó második felében
antonov2018-04-19 11:20:42 // 107986
Én jelenleg 12 éves Pirelli P Zero-kon gurulok amiről már a kopásjelző is kezd lekopni, brutális hangja van, és kőkeményre vannak szikkadva. De holnap végre felkerülnek az új gumik.
ProdyG2018-04-19 11:00:05 // 107985
Ugyanez érdekelne engem is. Facelift-es, benyomható embléma hátul. tavaszra nagyon rossz állapotba került. Elől már cseréltem, de most muszáj lenne a hátsót is. Valami jó kis blog esetleg?
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 10:36:32 // 107984
Gyereke..., városban nagyon sokat dobott a komforton az új gumiszett. Éreztem én, hogy az a Conti nem fasza. Egész másképp veszi a döccenőket, és teljes csend van. Az autó érezhetően könnyebben gurul. Innentől az se érdekel, ha kanyarokban kicsit kevesebbet tud, bár nem hinném...
Roll19832018-04-19 10:10:16 // 107983
Srácok,

A csomagtérajtón lévő jel (nyokodható fajta) cseréje mennyire macerás? Ezeken is cserrélhető csak az embléma, mint a simákon? Köszi!
RomeoOne2018-04-19 09:40:13 // 107982
Szerintem felesleges ezért plusz időt és pénzt (üa költség) és km-eket rakni a kocsiba. Kivéve, ha tényleg nem használod csak ezen a távon. Én inkább csak hétvégente veszem elő, de akkor 200 km-nél nem nagyon megyek kevesebbet.
A múltkor egy 10 km-t mentem vele, majd beálltam a benzinkúthoz és hallottam, hogy regenerál. Oh, mondom, dehogy fogok itt még majd elindulni és körözgetni vele, majd délután megyek fel úgyis a pályán BP-re, akkor majd kiköhögi magát, ha akarja. Le is állítottam azzal a lendülettel.
Corben2018-04-19 09:25:55 // 107981
2X20km-t ingázok én is naponta. ( Kazincbarcika- Miskolc) és minden regen alkalmával eljátsza a kocsi, hogy mikor lejövök a négysávosról és beállok a parkolóba, akkor kezd el regenerálni ( mielőtt leállítom a kocsit , mindíg kinyitom az ajtót és ráhallgatok, azonnal halható ha megy a regen)
Ilyenkor vissza a kocsiba, rá a Miskolc elkerülőre és egy laza +15km-t beleteszek :-D
És ez mindíg így van, csak meló előtt csinálja.
Úgy látszik Ő sem akarja hogy dolgozzak :dD
pettinke2018-04-19 08:54:29 // 107980
jeladók szoktak rendetlenkedni, vagy a csatlakozóik. bár azt bedobja hibának.
PBali2018-04-19 08:37:16 // 107979
Király! :-) Köszönöm! A fizetséget találd ki, jelezd felém és boltoljuk! :-)
RomeoOne2018-04-18 19:16:32 // 107977
Eléggé oda volt már a króm kipufogóvég, így foglalkoztam vele kicsit, hogy újra dísze legyen az autónak:
[blog]
gecsa2018-04-18 19:10:22 // 107976
Ha a mért vezérlésmódosító helyzet minden fordulaton 0.000 fok, az inkább jeladó hiba (nincs jel), vagy inkább a módosító? Még nem volt időm felcserélni a jeladókat.
Piritu - 1.000.0002018-04-18 17:44:11 // 107975
20 km-en nem lesz gondod. 5 km után meleg, utána van ideje kiégni is.
Piritu - 1.000.0002018-04-18 17:43:03 // 107974
Ha nagyon foglalkozni akarsz a vassal, akkor az egr hűtő fedelét cseréld ki, az egr-t felesleges.
Shadin2018-04-18 14:29:18 // 107973
Én megtaláltam asszem a régi elveszett rugót valahol alul a csomitartóban :-)
Szerintem tudom hol van. Este írj rám.
PBali2018-04-18 13:40:25 // 107972
ilyen:
PBali2018-04-18 13:38:20 // 107971
Sziasztok! Csak egy gyors kérdés, véletlenül nincs valakinek elfekvőben egy ilyen zártakarója? Elvileg a műanyag megvan valahol, de a rugó az nincs...Első körben itt kérdezem, aztán megpróbálok bontóban venni, ha nem jutok sikerre. Lexlutornál láttam, hogy neki anno Shadin tudott adni, gondoltam hátha...:-)
Természetesen nem ingyen kérem. :-) üdv:B
Shadin2018-04-18 10:47:00 // 107970
Én nem nyúlnék hozzá. Majd akkor kezdj szerintem aggódni ha tényleg gond van.
Zolibácsi2018-04-18 10:41:15 // 107969
Párom is ennyit varosozik oda, plusz vissza ugyan ennyi. Semmi baja az egrnek 2.0 nal, sem a dpfnek. Kettesben alapjaraton már akkor is volt egy pici lassú hullámzas mikor még nem varosozott.
Liquid2018-04-18 10:34:48 // 107968
Egy darab lemezből ki van vágva szépen méretre és a csavaroknál ki van fúrva és annyi
SzJanos2018-04-18 10:32:49 // 107967
Munkahelyet váltottam, és a napi 180km helyett csak 20at járok vele. Félek hogy teleszemeteli, és van hogy rángat is kicsit mostanábam kettesesben hármasban alacsony fordulaton gázadásnál. Emiatt iktatnám ki.
Shadin2018-04-18 10:23:18 // 107966
Miért kellett kikerüljön a képből az EGR?
Shadin2018-04-18 10:22:37 // 107965
Megnézem, otthon van a polcon :-)
RomeoOne2018-04-18 10:14:45 // 107964
2.0-ból nem szokták kiírni. Shadin lefalazta, de nagyon rossz tapasztalatai voltak:
Shadin - EGR blog
Szűkítőt ír, de azt hiszem egyszer elmagyarázta, hogy elírta és le volt teljesen falazva.
SzJanos2018-04-18 10:06:23 // 107963
Sziasztok! 7végén az EGR kikerül szoftveresen a rendszerből. Amivel kissé bajban vagyok, hogy a 2.0-hoz honnan és melyik lefalazó szettet lenne érdemes beszerezni?
Corben2018-04-18 09:11:37 // 107962
Az alapozó azért is jó, mert egyenleztessé teszi az új festékrétegedet.
Ha csak foltokban van lecsiszolva a festék,(mert ahol jó ott elég csak felmattítani) akkor a festék szélei átütnek az új fényezésen is.
Huh, elég kacifántos lett a fogalmazás, de remélem érthető.
Illetve a piros szín alá mindenképp jó egy világos színű aláfújás ;-)

1K egy kompnensű (flakonos) festék,
2K kétkomponensű ( festék+edző autófényezős cucc)

A verywell-t pedig azért ajánlom, mert jól állja a vegyszereket is, nem úgy mint a Prisma color, stb.
PBali2018-04-18 08:48:30 // 107961
Nekem is bejön a sárga is, a te kocsid színéhez jól is mutatna. Indigo szürkéhez meg pláne, ahhoz nagyon dögös, 1-2 hete láttam élőben is a József Attila úton, hogy mennyire :-) Nekem hülyén nézne ki, a fekete piros belsőhöz :-) Tegnap lemostam az autómat, tök más árnyalata van az első és a hátsó pirosnak...elöl piros (most matt sajnos), hátul bordó...Nekem ez a bordó tetszik igazán, ha valaki tudná a gyári színkódot...:-) Ha nem, azt hiszem marad a Motip féknyereg piros.
Csabi2018-04-17 21:34:37 // 107960
Egy vagy kétkomponensű... A többi passz :)
Smith2018-04-17 21:26:32 // 107959
Lehet hülye kérdés, de mi az, hogy 1K meg 2K? Ilyen very wellből nem látok különbözőeket . Nekem is ki kell javítanom, de enyém alapból piros, nem gondoltam, hogy alapozó is kellene. Kell? :)
RMat2018-04-17 20:52:34 // 107958
Köszi, megpróbálom. Csak az a fránya idő, abból van a legkevesebb... A következő pár napban hajnalban indulok, későn érek haza. Marad a hétvége. Addig veszek pár biztosítékot, mert úgy érzem, szükség lesz rá.
Totti 1462018-04-17 20:50:08 // 107957
Akkor egyenlöre felejtös. Köszike ;)
Zolibácsi2018-04-17 20:35:22 // 107956
Lehet valami oxidacio vagy kontakt hiba. Mozgasd at a vezetékeket azon a környéken, meg az érintett alkatrészeknel
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-04-17 20:30:59 // 107955
A középkonzol is más.
Totti 1462018-04-17 20:28:19 // 107954
Ciao! Sima Cd-s fejegység helyére berakható a navi-s egység, vagy más a csatlakozó?
RMat2018-04-17 19:50:56 // 107953
Jó ötlet volt az F11 -es biztosíték, mert tényleg rossz volt. Kicseréltem, hibakódok törölve, próbaút, minden rendben. Hazaérek, leállítom. Indítózok, hogy beálljak a garázsba, újra check engine, hibakódok ugyanazok, biztosíték újra kiment.
Nincs ötletem, keresnem kell egy villamossági szerelőt. Tud valaki ajánlani Győrben, vagy a környékén valakit, aki jól és gyorsan dolgozik? A szokásos három kritériumból ( jól, olcsón és gyorsan ) most ezt választanám...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak