Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2018-04-20 14:56:49 // 108040
Milyen márkájú szélvédőt tettél bele legutóbb? (és milyet tervezel most?)
Szergej2018-04-20 14:40:03 // 108038
2-3 hónapja cseréltem szélvédőt,erre ma jövök az M3on és egy felverődő kő újra beveri. Ilyen nincs....
yani🍀2018-04-20 14:26:50 // 108037
Végül is lehetne egy kamerát betenni a motortérbe, ami a tartályt figyelné. Egy aftermarket fejegységen pedig bármikor megnézhetné mindenki, mi van a motortérben .-)
RomeoOne2018-04-20 14:09:44 // 108036
Rendben, igazad van. De azért akkor is csökkentené az ilyen balesetek számát egy kicsit nagyobb körültekintés.
yani🍀2018-04-20 14:04:45 // 108035
Nem értek veled egyet, mert már többen jártak úgy, hogy a tartály túlfolyó csonkja tört le, amit egy hosszú úton pl. biztosan nem veszel észre. A Tibi-nél pedig tartály aljára menő cső csatlakozása rendszeresen eltörik. Ezeket biztosan nem tudod előre jelezni, még ha minden indulás előtt benézel a motortérbe, akkor sem.
RomeoOne2018-04-20 13:55:06 // 108034
Azért ha az ember figyelmes kicsit, sztem a 99%-a az ilyen vízelfolyásos baleseteknek megelőzhető. Én rá szoktam nézni indulás előtt a vízszintre, vagy legalább benézek a kocsi alá, hogy nincs-e tócsa. Amíg azt látom, hogy a kb. 1 éve feltöltött tartályban a vízszint pontosan ugyanott van, addig nem problémázom túl. 2.0 tulajként az EGR hűtő fedelére kell odafigyelni. Ha elkezdene szivárogni, észrevehető lenne a vízszint csökkenés. Ha meg olyan hirtelen dobja el magát, hogy a (nukleáris iparban közismert) Leak Before Break elv nem érvényesül, akkor meg úgyis a gőzmozdony lesz a kocsiból, mint ahogy Shadin is járt egyszer, szóval nem lehet benézni a dolgot és víz nélkül járatni sokáig.
_Ata_2018-04-20 13:30:34 // 108033
Jó ötlet! :)
Zolibácsi2018-04-20 13:27:25 // 108032
Adnék egy kisebb összeget érte, ha felhasználó barátra lehetne szabni egy kicsit
yani🍀2018-04-20 13:26:18 // 108031
A tiédben benne van az első verzió.
Atesz1592018-04-20 13:23:46 // 108030
Huuu!Ez engem is lehet,hogy érdekelne!
yani🍀2018-04-20 12:56:06 // 108029
Jó is :-)
4-5 autóban biztosan benne van már, amennyire tudom jól teszi a dolgát. Igazából kezdőknek sem lenne bonyolult, ha az "elektronikát " sorozatban legyártanánk. Ha esetleg van köztünk olyan, aki tudna nyákot sorozatban gyártani én bevállalom, hogy beültetem azokat, az érzékelőt pedig bárki be tudja szerezni. Én eddig a kis sorozat miatt csak próba nyákot használtam, de az nagyobb mennyiségnyél már nem célszerű.
Csabi2018-04-20 12:45:37 // 108028
Jó lenne, viszont ez kicsit sem kezdő szint :)
Tocke2018-04-20 12:26:09 // 108027
Próbálj rámérni multiméterrel arra a csatira, az olvasólámpák, a belső csomagtérnyitó biztos, hogy állandó 12-t kap.
Tocke2018-04-20 12:21:01 // 108026
Dunlop Sport 01 -et teszek fel nyári guminak most. Eddig Goodyear Exellence volt fent, nem volt rossz de elöregedett. Kíváncsi leszek a Dunlop-ra, milyen lesz. Ti mekkora légnyomást javasoltok hozzá, 225/55 R16, az autó 1.9 Jtdm.
Gyapi Ɨ|ѯ2018-04-20 12:19:02 // 108025
Sziasztok!

Tetőlámpa környékén van olyan kábel, ami csak gyújtáskor ad áramot?
Látok ott bekötetlen csatlakozókat is, talán tetőablak előkészítés. Esetleg ezeknél?

Kamerát kötnék be és nem akarom körbevezetni a kábelt a tető és oszlopok alatt le.
Haddel2018-04-20 11:28:28 // 108024
A Pzero Nero-hoz képest én is éreztem ,hogy nem tapad annyira a Rainsport,de amúgy nem rossz. Pont ma fogom én is,felrakni, csak előbb kicserélem a stabpálcákat ,meg a lengőkart😃 Végre egy nap édeskettesben a Bocival,3 hete nem is láttam..
yani🍀2018-04-20 11:01:07 // 108023
Még mindig csak ajánlani tudom a szintjelző. utólagos beépítését mindenkinek!
Zolibácsi2018-04-20 10:55:07 // 108022
Kicsit szidom ezt a víz hőmérséklet mutatót amit ebbe a kocsiba rakták, konkrétan kibasztak velünk, főleg hogy vízszint jelző sincs benne.
Hengerfejes a kocsi ezt tudjuk, nem is használom nagyon de tegnap mennem kellett vele. At a városon meg vissza dugó.
Először az tűnt fel hogy nincs fűtés a kocsiban reggel, klíma meg hideg. Napkozben melegben semmi furcsaság. Hőfok jelző 90 mindig, dugóban is. Amit észre vesz az ember egy picit darabos az alapjarat de az 5 henger miatt nem igazán észre vehető. Már haza felé jöttem M5 kivezeto Tesconal jártam amikor gyorsitottam egyet. Ami lehet világított a műszerfalon és azonnal állítsam le a kocsit. Félre gurultam a benzinkuthoz. Volt egy kis fagyálló nálam kB 1 liter, bugyborekolva eltűnt az üres tartályban. Vettem meg 4 liter desztillált vizet. Azzal maxxra töltöttem és haza onnan 2 km. Otthon meg vagy fél egy liter víz ment bele a maxxra. Autó rendben most előttem vele dolgozni, víz rendben. Szóval az autó csak akkor szól ha nincs víz benne. Különben mindig 90 fokot mutat. Nem kicsit voltam ideges alfaekra és magamra is, hogy nem néztem rá hamarabb.
Liquid2018-04-19 22:49:05 // 108021
2.8-3 közé szoktam belőni mind a 4 kereket, de nem hiszem hogy ennek lehetne hatása.
Én azt figyeltem meg, hogy ezekkel a gumikkal hamarabb elkezd vészvillogni fékezéskor.
Mondjuk nekem 245-ös méretben van, az is lehet különbség.
Shadin2018-04-19 22:23:05 // 108020
Lehet h placebo. Kevésbé pörgethető ki induláskor, fékezéskor is jobb ha nem 200-ról kell. Az oldaltartása v. kúszása ami szokatlan,. Érdekes hogy mintha keskenyebb lenne a futófelület, kicsit trapézosabb mint az elődje. Lehet ezért tűnik a peremvédő is kisebbnek.
RMat2018-04-19 22:16:34 // 108019
Köszi a tippet, hétvégén ránézek.
Shadin2018-04-19 22:09:21 // 108018
Elől 2.8 hátul 2.6 és rendesen be volt melegítve.
Liquid2018-04-19 21:48:45 // 108017
guminyomás? Nem éreztem sose taknyolódósnak, igaz Eagle F1-em se volt, csak a Conti SC5-höz tudom hasonlítani, ahhoz képest nem éreztem változást.
Smith2018-04-19 21:16:12 // 108016
Az elég fosatós lehetett. Én a 66-tal voltam így, szerencsére csak tolatáskor, na tolatás közben úgy éreztem, nincs az autóban fék. Volt, hogy már kínomban a kéziféket is berántottam, csak tudjak megállni. Ijesztő a fék hiánya :(

Nekem is Vredestein Vorti, tavaly is vettem kettőt, idén meg még kettőt, hogy egyforma legyen mégiscsak :) Na meg mert kettő kukás lett.
gecsa2018-04-19 21:05:29 // 108014
Szívósor tömítés?
tirex2018-04-19 20:49:00 // 108013
Erhard 242 biztos vágja. Írj rá.
gyml2018-04-19 20:42:53 // 108012
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy hol lehet kapni 2,2 jtshez a szívócső és a hengerfej közötti kis gumi átvezetőt? Pontosan mi lehet a neve ennek az alkatrésznek?
tirex2018-04-19 20:41:10 // 108011
A fölső fokozatok elkezdenek sírni. Pont a héten voltam Abonyban a Dömpi szerelőjénél és ő mondta. Nekem az ötös kezdte kb 85kmh körül azóta mentem már vele 50ezret. most szól már a négyes és a hatos is kicsit. Azt mondta amíg működik a váltó addig felújítós utána kuka.
tirex2018-04-19 20:34:55 // 108010
Nekem már volt ilyen szar betétem, simán okozhatja.
RomeoOne2018-04-19 18:54:48 // 108009
Az már rég bekopott. Akkor ez egy ilyen gumi...
Shadin2018-04-19 18:41:26 // 108008
~800Km-nél tartok és szárazon nem győzött meg, nedves úton viszont sokkal jobbnak érezni.
Roll19832018-04-19 18:39:36 // 108007
Motoron kb. az első 100km-en szoktunk emiatt óvatosan menni, utána már nem okoz problélmát.
Shadin2018-04-19 17:34:45 // 108006
Az új gumikon az a formaleválasztó izé kb. mikor kopik le véleményetek szerint?
Nem tudom h az okozza-e, de a zsír új RainSport 3 erősen taknyolódik a korábbi Eagle F1 Assy. 2-höz képest. Viszont csendesebb és komfortosabb cserébe. De egyenlőre elmarad szárazon :-(

Ma lefo.tam kicsit a bokám, nagy sebességű gumiteszt közepette kiugrott elém egy "szabályosan" 130-cal közlekedő Octavia-s és hát kb. vészfékeznem kellett. A gond az, hogy "elfogyott" a fék, egyszerűen nem fogott tovább :-(
Most volt fékolaj, féktárcsa és fékbetét csere. Kicsit ugyan meg vannak égve a TRW-k, mert sikítanak, de nem gondolom, hogy ez lenne az oka. Normális tempóban még soha nem jelentkezett ilyen. Szerintetek ennyire lehet szar egy betét v. tárcsa gyártmány? Vagy a kommersz DOT4 folyadék el tudja melegedni magát ennyire?
RomeoOne2018-04-19 15:59:00 // 108005
Azok az önmeghatározásos címkék nem hiszem, hogy túl sokat mondanak, főleg különböző márkák között. Azt ír rá a gyár, amit akar. Én Satin meg Vorti között gondolkoztam, mikor beszereztem. Barátom az Apollónál dolgozik és beszer. áron tudta hozni az abroncsokat, kb -20% az árból. Kérdeztem a különbséget. Mondta, hogy a Satin az újabb minta meg, hogy vízen kicsit jobb, de nincs nagy különbség, ő a Vortit venné mert jobban néz ki. Pont ugyanígy gondoltam én is, így Vorti lett.
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 15:34:20 // 108004
Egyébként a Vredestein oldala szerint a Satin gördülési ellenállása sokkal kisebb (F helyett C), a nedves tapadása pedig jobb (B helyett A). Azt érzem is, hogy nagyon könnyen gurul az autó. Nyilván a fogyasztás mondja majd meg a valóságot, de érzetre könnyedebb a gép vele.
A Conti SportContact 3, ami eddig volt, E gördülési ellenállású és C nedves tapadású. A Vorti F/C, szóval a Vortival lehet hogy nem éreznék nagy különbséget.
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 15:21:32 // 108003
Passz.. :-) Szerintem a Vorti a régebbi, a Satin az újabb minta. A gumis faterja is mondta, hogy az Insignia-ra a kettő közt gondolkozik, de nem tudja melyiket kéne. Én meg nem is agyaltam ezen. Eddig amit javasoltak, hoztak, nagyon jó volt, eddig az összes gumijukkal elégedett voltam. Hát most is annyit mondtam, hogy hozzon négy jó Vredestein gumit nekem.
Szabolcs 1592018-04-19 15:13:46 // 108002
Csomagtér kábeleket nézd át lehet valami vezeték el van törve és rövidre zár
RomeoOne2018-04-19 14:52:02 // 108001
Miért Satint vettél és miért nem Vortit? Mi volt a szempont?
ProdyG2018-04-19 14:43:26 // 108000
köszi, királyság :)
Smith2018-04-19 14:26:47 // 107998
Nem tudsz alatta kárt tenni semmiben, de érezni fogod, mennyire kell belevágni. Nagyon vékony.
ProdyG2018-04-19 14:17:58 // 107997
Akkor szerzek emblémát és nekiesek :) valahogy úgy emlékeztem, hogy a nyomógombosat nehezebb cserélni... nem baj, ha alatta kicsit megsértem a fekete műanyagot, igaz?
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 13:57:22 // 107996
Lehet ez a trükk, bár az én esetemben is pont Contik kerültek le. Lehet ez a stratégiájuk, a keménysége és hangossága miatt a prémium vásárló cserélje csak ügyesen újra, puhára.
Én évek óta, minden autómra Vredesteint veszek, nekem nagyon bevált az összes, soha ilyesmit nem tapasztaltam. Most is Vredesteint vettem, amíg ennyire beválnak, nem váltok :-) Remélem ez nem fog felkeményedni.
Smith2018-04-19 13:45:24 // 107995
Pont hétvégén csináltam embléma cseréket, jó kis kínai embléma, de a gyárit nézve, rosszabb biztos nem lesz. Olyan mintha gyári lenne, még az embléma szélén a kis fémpöcök is megvan :)

Hátsót én is bevágtam kis mini flex-szel háromszög alakban, felnyitottam és fogóval lehúztam. 10 percig se tartott.
antonov2018-04-19 13:25:21 // 107994
Nekem amúgy az a tapasztalatom, hogy ez a kezdeti puhaság nem tart sokáig. : ( Apósom tavaly vett Conti PremiumConatact 6-ot a Civicjére és idén már nem volt annyira puha mikor felraktam.
alfa155gyuri2018-04-19 12:59:56 // 107993
Sziasztok!
Kézi váltónak mi az első tünetei amikor elindul a tönkremenés útján?
fazek2018-04-19 12:55:00 // 107992
Szia! Az embléma cserélhető a nyomógombon is. Igaz hogy az eredeti eltávolítása csak drasztikusan lehetséges. Én bicskával körbevágtam a kopott emblémát majd egy fogóval kifeszegettem. Az újat meg símán ráragasztottam a helyére.2 éve van fent,még jól bírja pedig kínai.
Zolibácsi2018-04-19 12:53:19 // 107991
Pedig ilyen banális hiba lesz, nézd majd meg a következő esős időben.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak