A vezérlő valószínűleg nincs benne, hacsak nem volt benne valaha a 4 szenzor is :-)
Ha a vezérlő és a 4 hátsó szenzor bent van az már tud rendesen működni mint tolatóradar.
A tetőlámpa kapcsoló nekem bent van és csak hátsó érzékelőim vannak gyárilag. MES-ben lehet konfigurálni, hogy a kijelzőn legyen-e piktogram, de nem találtam olyat ahol kapcsolni lehet hogy van-e benne valamilyen radar, összerakod és észreveszi.
Shadin2018-05-01 10:11:59 // 108240
gecsa2018-04-30 23:04:12 // 108239
Nekem pl, ha erősebben nyomom a kuplungot, akkor eltűnik a jel, és arra dobja a hibát.
Gyapi Ɨ|ѯ2018-04-30 22:23:28 // 108238
Sziasztok!
Parkoló radar beszerelésén gondolkodom és kérdéseim merültek fel,
berlina, high fekszereltség
1. Előkészítés benne van, hátsó lökhárítón ott a csatlakozó, amibe a 4es kábelt kell dugni a szenzorokhoz. Ez azt jelenti hogy a vezérlő is benne van (a csomagtartónál) ?
2. ha csak hátra teszem be, akkor is működik, vagy hiányolja az elsőt?
3. tető lámpánál nincs kikapcsoló, enélkül is működik?
Tehát csak a 4 szenzor kell és már működik is MES engedélyezés után?
Parkoló radar beszerelésén gondolkodom és kérdéseim merültek fel,
berlina, high fekszereltség
1. Előkészítés benne van, hátsó lökhárítón ott a csatlakozó, amibe a 4es kábelt kell dugni a szenzorokhoz. Ez azt jelenti hogy a vezérlő is benne van (a csomagtartónál) ?
2. ha csak hátra teszem be, akkor is működik, vagy hiányolja az elsőt?
3. tető lámpánál nincs kikapcsoló, enélkül is működik?
Tehát csak a 4 szenzor kell és már működik is MES engedélyezés után?
Gyapi Ɨ|ѯ2018-04-30 22:18:55 // 108237
nekem ezt a hibát kuplung kapcsolóra dobta,
mikor eltört a pedálrugó és nem jött fel teljesen a pedál, időnként kiírta
mikor eltört a pedálrugó és nem jött fel teljesen a pedál, időnként kiírta
Haddel2018-04-30 20:46:05 // 108236
Ez jó túra lesz! Várom majd róla a blogodat!
Totti 1462018-04-30 20:40:07 // 108235
Holnap ezekre rámegyek, körbenyálazom. Köszike! ;)
Smith2018-04-30 19:14:33 // 108234
Ha jól emlékszem előző hozzásólásokból, egy elég jóhírű szerviz. Dehát, ezek után, már nem is tudom. Csak akkor kiben bízzon az ember??? Még nem hallottam ilyen megoldásról, de nem tűnik szakszerűnek így első blikkre.
gecsa2018-04-30 19:01:01 // 108233
Biztosíték az aksinál, vagy kuplung-, illetve fékpedál kapcsoló. Tippre.
Totti 1462018-04-30 18:58:58 // 108232
Haddel2018-04-30 18:55:07 // 108231
Az igen! Kreatív megoldás. Magyarán a hiba nem lett elhárítva,de tüneti kezelést kapott. Hol csinálták ?
gecsa2018-04-30 18:33:57 // 108230
Én megkérdezném azért a szerelő nevét.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-04-30 17:22:08 // 108229
ez nem normális, nem melegedhet ha csak nem rossz a vízpumpa vagy a hűtő vagy megint HF-es...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-04-30 15:37:55 // 108228
Nagyon vissza kéne fognom magam hogy le ne basszak egyet aennek a Mekk mesternek. Ez nem munka, megoldás, csak valami sufni tuning. Nem melegedhet az autó ha normálisan működik. 3-ik dízel Alfámat hajtom akár hogyan is mentem vele csak akkor kapcsolt a ventillátor ha klímáztam. Én azért vissza vinném hogy ezt mégis hogyan gondolta :(
ProdyG2018-04-30 13:33:47 // 108227
Örülök hogy ilyen jó kedvetek van.
yani🍀2018-04-30 12:58:27 // 108226
Én tennék bele még egy klíma kompresszort, ami a hőcserélőn keresztül a vízkőrt hűtené.:D
gecsa2018-04-30 12:35:39 // 108225
Csak lenne egy kicsit nagyobb, hogy elférj benne! :D
Csabi2018-04-30 12:31:08 // 108224
Atyaég...végül is, lehet ezt még fokozni, két szivattyúval, hárommal, ha romlik a helyzet.
Aztán még jégtömböt is lehet faragni a hűtő és a blokk közé...Ha nem alfás fórum lenne röhögnék...
Aztán még jégtömböt is lehet faragni a hűtő és a blokk közé...Ha nem alfás fórum lenne röhögnék...
Shadin2018-04-30 11:22:06 // 108223
tótszivattyút = pótszivattyút
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-30 09:02:23 // 108222
Igen, az egy szivattyú. Kb most vinném vissza az autót. 150-nél gyárilag nem melegszik, hengerfej csere óta pedig igen. Miért is? Ez így nem korrekt megoldás.
_Ata_2018-04-30 09:01:22 // 108221
mp3: mostanában hiába gyalultam ki az mp3-akat az mp3tag nevü progival, nem mindent játszott le. Elkezdtem átnézni, és úgy néz ki a bit ráta ha 320-ra van állítva, akkor mindent visz. A 128asokat nem akarja. Hátha valakinek volt ilyen gondja :)
Shadin2018-04-30 08:46:05 // 108220
Úgy néz ki, hogy betettek egy tótszivattyút.
Nekem is kellene egy ilyen időzítővel a turbo visszatérőre,
mint ahogy a 4C-ben is van.
Kíváncsi leszek.
Nekem is kellene egy ilyen időzítővel a turbo visszatérőre,
mint ahogy a 4C-ben is van.
Kíváncsi leszek.
Zolibácsi2018-04-30 08:32:42 // 108219
Ahogy nézem az egy vizpumpa féleség lehet, segít cirkulalni a vizet. Kérdés az miért kellett bele...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-04-30 08:28:27 // 108218
Én azért szeretem, mert szögegyszerű nincs benne semmi korlátozó, szabályzó elektronika csak a jó kis motorhang és a szél zúgása
ProdyG2018-04-30 08:21:16 // 108217
Sziasztok,
Említettem már, hogy a januári hengerfejcsere óta valami miatt melegszik a motor, és folyamatosan jár a hűtőventi is. Főleg az utóbbi időben, a nagy melegben. 150-nel már nem nagyon lehetett vele menni pályán, mert 130-ba csapott a hőmérséklet mutató...
Vissza is vittem a kocsit a szervizbe, ott volt egy ideig, 2 napja hoztam el.
Elvileg megcsinálták, nagyon nem részleteztük, hogy mi történt a kocsival, mondták, hogy valami vízkeringési gondja volt, teszteljem, most már jónak kell lennie...
Jó is, de tegnap benéztem a motortérbe, és találtam egy furcsaságot, egy plusz alkatrész került a kocsiba. A csatolt fotón pirossal jelöltem. Úgy látom az a cső ketté lett vágva és be lett illesztve közé ez a cucc. Mi lehet ez? Rá van kötve a fuse box-ra, onnan kap áramot.
Említettem már, hogy a januári hengerfejcsere óta valami miatt melegszik a motor, és folyamatosan jár a hűtőventi is. Főleg az utóbbi időben, a nagy melegben. 150-nel már nem nagyon lehetett vele menni pályán, mert 130-ba csapott a hőmérséklet mutató...
Vissza is vittem a kocsit a szervizbe, ott volt egy ideig, 2 napja hoztam el.
Elvileg megcsinálták, nagyon nem részleteztük, hogy mi történt a kocsival, mondták, hogy valami vízkeringési gondja volt, teszteljem, most már jónak kell lennie...
Jó is, de tegnap benéztem a motortérbe, és találtam egy furcsaságot, egy plusz alkatrész került a kocsiba. A csatolt fotón pirossal jelöltem. Úgy látom az a cső ketté lett vágva és be lett illesztve közé ez a cucc. Mi lehet ez? Rá van kötve a fuse box-ra, onnan kap áramot.
Piritu - 1.000.0002018-04-30 07:53:38 // 108216
Szerintem azért, mert vezetni kell/lehet őket.
A Giuliettába/159-be beül az ember, becsukja az ajtót és csendben suhan. A futómű, az elektronika megold mindent. Itt neked kell mindent megoldani.
Szerintem egy kezemen meg lehetne számolni, hogy hány 159-Giu tulaj vált vissza dupla kuplung + gázfröccsel kettesbe/hármasba egy előzés előtt.
A Giuliettába/159-be beül az ember, becsukja az ajtót és csendben suhan. A futómű, az elektronika megold mindent. Itt neked kell mindent megoldani.
Szerintem egy kezemen meg lehetne számolni, hogy hány 159-Giu tulaj vált vissza dupla kuplung + gázfröccsel kettesbe/hármasba egy előzés előtt.
'''''2018-04-30 07:08:14 // 108215
Kíváncsi lennék,miért szeretjük a régi vasakat.Én nagyapám régi 250-es jawaját nyúltam le ahogy lett jogsim.Aztán később lett még öt de meguntam a szerelést és eladtam mindet.
Most,így bő húsz év után kellene valami robogó de szerintem inkább megint valami öreg vas lesz. :-)
Most,így bő húsz év után kellene valami robogó de szerintem inkább megint valami öreg vas lesz. :-)
'''''2018-04-30 06:56:30 // 108214
Spiderem öt személyes.Egy ember még elfér hátul. :-)
Piritu - 1.000.0002018-04-29 22:56:28 // 108213
..összesen 20 hágó :-)
Piritu - 1.000.0002018-04-29 22:55:18 // 108212
Francia Alpok, a cél Col de la Bonette és társai...
Haddel2018-04-29 22:48:58 // 108211
Merre mentek?
Haddel2018-04-29 22:43:56 // 108210
Meg van annak is a fílingje😃
Nekem is van,igaz offos, birodalmi szívó dízelem😃
Nekem is van,igaz offos, birodalmi szívó dízelem😃
Piritu - 1.000.0002018-04-29 22:27:58 // 108209
A tetőtlenben - szerintem - pont ez a lényeg. Csak te és aki melletted ül...
A világ a maga gondjaival kikapcsolva.
Az más kérdés, hogy nem könnyű a világ többi részét - gyerek, kutya, stb. - otthon hagyni.
A világ a maga gondjaival kikapcsolva.
Az más kérdés, hogy nem könnyű a világ többi részét - gyerek, kutya, stb. - otthon hagyni.
gecsa2018-04-29 22:23:21 // 108208
Gondolkoztam én is tetőtlenben, de 3an vagyunk, az alfa meg ilyen esetre nem kínál sok típust. :(
Piritu - 1.000.0002018-04-29 22:21:04 // 108207
még 55 nap...
Piritu - 1.000.0002018-04-29 22:20:31 // 108206
"...az egész öregautózás lényege, hogy minél jobban megközelítse az az autó a gyári állapotát. Úgy van meg a varázslat, motortól, hajtástól függetlenül." - Valahol itt a lényeg. A 20 éves Spidert is ezért cseréltem le majd 10e km keresgélés után egy 15 évesre. Sokkal gyáribb állapotú. Innentől nem számít, hogy a Giuliettával gyorsabban lehet autózni, a napokat számolva várom a nyári túrát a TS-el...
gecsa2018-04-29 22:19:44 // 108205
Nekem már a 159 is hálytek. De haladni kell a korral. :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-29 22:09:36 // 108204
Nálunk úgy néz ki, hogy a TD marad öregautózni. Nem épp dízelt képzeltem az az igazság, de esélyem sincs. Kinga nem hagyja lecserélni semmire. Akartam neki valami szaladgálós szívó benzinest (Vitara, Tipo), de nem.. szóval az ő öreg dízelén kell, hogy kiéljem az ilyen hajlamaimat. Két vén szekeret meg már nem vallalok be.
Egy előnye van, megmenekül egy ilyen is az utókornak :-) Ennyi km-rel adagolós dízel már csak a mesében van :-)
Egy előnye van, megmenekül egy ilyen is az utókornak :-) Ennyi km-rel adagolós dízel már csak a mesében van :-)
Haddel2018-04-29 21:26:22 // 108203
Én imádom a régi vackokat. Talán azért ,mert a 159 előtt mindig ócska sz@r autóim voltak😃 Egy 1.7 16v boxert is szívesen bevállalnék . Biztosan lesz is majd valami oldtimerem,amit lehet babusgatni😃
Erhard 242 (Pure Energy)2018-04-29 20:54:22 // 108202
Osztom nekem még ot rendszám sincs és küldöm neki ahogy kell nem nézegetni vettem
RomeoOne2018-04-29 20:36:08 // 108201
Mentem le reggel az M7-esen, elég jól lehetett haladni az elején, aztán jött a dugó, gondolom mindenki ment le a Balatonra. A lényeg, hogy nem vettem észre (meg szerettem az előttem haladók sem) mikor jött a sor vége, azt láttam, hogy fékeznek előttem, a közvetlen előttem lévő meg kikapja a másik sávba, nem tudott volna megállni.
Mondjuk sok időm nem volt morfondírozni ezen, mert rájöttem, hogy igencsak taposni kéne nekem is a féket. Hát mit mondjak, az ABS nem túl ideges fajta. Úgy beletapostam a fékbe, hogy megcsúszott a kocsi, de az ABS nem rúgta vissza a pedált. Hóra/jégre van ez optimalizálva.
Villogtatta rendesen az irányjelzőket. Szeretem ezt a funkcióját
Mondjuk sok időm nem volt morfondírozni ezen, mert rájöttem, hogy igencsak taposni kéne nekem is a féket. Hát mit mondjak, az ABS nem túl ideges fajta. Úgy beletapostam a fékbe, hogy megcsúszott a kocsi, de az ABS nem rúgta vissza a pedált. Hóra/jégre van ez optimalizálva.
Villogtatta rendesen az irányjelzőket. Szeretem ezt a funkcióját
Erhard 242 (Pure Energy)2018-04-29 20:29:47 // 108200
Osztom nekem még ot rendszám sincs és küldöm neki ahogy kell nem nézegetni vettem
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-29 20:08:58 // 108199
1-2 éve volt egy alig futott 146-os boxi a "halas" kereskedésben 700-ért. Azt bánom, hogy nem hoztam el. Gondolkoztunk rajta, de itt volt 2 másik 146. Van ez így :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-29 20:03:07 // 108198
Jól is teszed :-) Egy régi vas mindig nagyon más feeling. Ha meg teteje sincs, pláne :-)
gecsa2018-04-29 19:54:00 // 108197
Én még mindig nagyon vágyok egy boxerre. Azon belül egy Sud lenne az igazi (nem sprint), de nem lenne rá időm sajnos. Így késik a projekt.
gecsa2018-04-29 19:50:47 // 108196
Mikor volt utoljára normális autód? :D
'''''2018-04-29 16:45:55 // 108195
Nekem a spider nem vitrinben van.Meghajtom rendesen,semmi gáz vele.Nyáron szinte csak azt használtam az utolsó két évben.
Nagyon más feeling mint egy normál autó.:-)
Nagyon más feeling mint egy normál autó.:-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-29 16:28:58 // 108194
Azt elhiszem :-) Csak az áruk már elszállt. Itthon is hirdetnek egy roncsot 1.6M-ért. Az már élvezeti cikk sosem lesz. Fura ez az egész veteránozás nekem. Mi a frász ér azon annyit? :-) Az élmény részét megértem, de nyilván aki ebbe milliókat feccöl majd, az egyszer sem fogja tisztességgel meghajtani, és csak ritkán, különleges alkalmakkor élheti át a régi autóval közlekedés lényegét. A használós veteránozással nagyon tudok azonosulni, nem kell a makulátlan, alját tükörrel nézegetős állapot, a lényeg az élmény. Igazából a csúcsmotor sem feltétlen kell oda egyébként, csak ne legyen túl kompromisszumos a használata.
Biztos kapok majd érte, de a múltkor rákívántam egy E36 coupe-ra. Egy gazdás, makulátlan, sor 6-os, automata, 150e km-rel. :-) Senki nem viszi el, mert automata, "nem játszós". Közben meg egy hihetetlen időgép, mindene gyönyörű, gazdagon extrázva, nulla rozsdával. Ha manuális lenne, vagyonokat érne. Így meg nem kel el sehogy, nagy bukta. A srác ha csak rákérdezek, leszomorodik.. "áhh persze, megvan még". Hogy mitől 1.6M ehhez képest egy lelakott roncs 75-ös, az nekem talány :-) Ha nem is ugyanazt tudják az úton, de a lényege ugyanaz. Szép hang, őszinte technika, közvetlenség, az ember úgy vezet, hogy egy az úttal, nincs elszigetelve.
Pénteken ilyesmi indíttatásból mentem a TD-vel egy 80-ast (gépalkatrészekért), és az is megadja a dolog esszenciáját, mégha kicsit "light" verzióban is. Az első előzés helyre teszi az embert. Hopsz... ezzel nem fog beférni a sor.. Mondjuk inkább csak ez az egy autó :-) És onnantól, hogy a 90 ló dimenziójába agyilag is megérkezek, csupa vidámság. Lehúzott ablak, lendületből előzések, jóleső érzés, mikor 150-be lendül egy picit a mutató.
Én azt gondolom, hogy az egész öregautózás lényege, hogy minél jobban megközelítse az az autó a gyári állapotát. Úgy van meg a varázslat, motortól, hajtástól függetlenül.
Biztos kapok majd érte, de a múltkor rákívántam egy E36 coupe-ra. Egy gazdás, makulátlan, sor 6-os, automata, 150e km-rel. :-) Senki nem viszi el, mert automata, "nem játszós". Közben meg egy hihetetlen időgép, mindene gyönyörű, gazdagon extrázva, nulla rozsdával. Ha manuális lenne, vagyonokat érne. Így meg nem kel el sehogy, nagy bukta. A srác ha csak rákérdezek, leszomorodik.. "áhh persze, megvan még". Hogy mitől 1.6M ehhez képest egy lelakott roncs 75-ös, az nekem talány :-) Ha nem is ugyanazt tudják az úton, de a lényege ugyanaz. Szép hang, őszinte technika, közvetlenség, az ember úgy vezet, hogy egy az úttal, nincs elszigetelve.
Pénteken ilyesmi indíttatásból mentem a TD-vel egy 80-ast (gépalkatrészekért), és az is megadja a dolog esszenciáját, mégha kicsit "light" verzióban is. Az első előzés helyre teszi az embert. Hopsz... ezzel nem fog beférni a sor.. Mondjuk inkább csak ez az egy autó :-) És onnantól, hogy a 90 ló dimenziójába agyilag is megérkezek, csupa vidámság. Lehúzott ablak, lendületből előzések, jóleső érzés, mikor 150-be lendül egy picit a mutató.
Én azt gondolom, hogy az egész öregautózás lényege, hogy minél jobban megközelítse az az autó a gyári állapotát. Úgy van meg a varázslat, motortól, hajtástól függetlenül.
psychoati2018-04-29 16:18:11 // 108193
Az nekem is passzolna :-)
Haddel2018-04-29 14:29:24 // 108192
Én egy 75 v6-ot szeretnék😃
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-29 14:09:28 // 108191
159-be? Minek? :-) Abba pont jó az 5 henger. Pont elégé finom műszer ez a motor is, szép, kiegyensúlyozott a hangja és pláne nagyon csendes utazótempón. Ha Busso motor, akkor egy 155. Vagy nekem talán inkább egy 146. Ha nem lenne itthon teljesen illegál és megvalósíthatatlan az ilyen, tuti lenne már ilyenem. Vagy 5 hengeres benzina.