Fórum >> Típusok >> 159

Bento2018-04-21 20:43:24 // 108059
Inkább P1320-at szokott dobni erre a szenzorhibára, de szerintem is ezzel lesz gond. Viszont minimum vezérszíjcserével jár a szenzor cseréje. Hidegen könnyen indul?
frusciante2018-04-21 17:40:54 // 108058
Lehet, h 47nél más volt a gyári? Nekem minden üveg körbe Saint-Gobain Sekurit volt gyárilag... Alfa logóval... Most már ugye az első nordsglass a csere óta de az összes többi Sekurit... Az első szélvédőm már volt korábban cserélve előző tulajnál az pilkington volt....
Azt sikerült nekem kinyírni...a Sekurit körbe egyébként teljesen jó a szélzaj meg szerintem inkább a ragasztáson múlik mint az üvegen de lehet tévedek...
psychoati2018-04-21 17:16:47 // 108057
Sziasztok!
Az alany 1.9 jtdm 16v. Tegnap autókázás közben egyszercsak az autó erőtlenné vált. Kb olyan 80-as tempónál 4-ben ráléptem a gázra, és nem akart gyorsulni. Olyan volt mintha szorulása lenne. A fedélzeti műszerek szerint minden ok, fék sincs beragadva, könnyen gurul. Félreálltam, motorháztető felnyit, semmi különlegeset nem tapasztaltam. Se égett szag, se nyiszogás se semmi. Leállítottam a motort (gondoltam egy restart segít rajta) és idításra már felkapcsolta a lámpát. Nehezen indult, de aztán járt, kicsit egyenetlenebbül a szokásosnál. Munkahelyig elautóztam. Ma visszatértem MES-sel, és a hibakód: P0016 - Fázis/fordulatszám szinkron. Hibatörlés után próbáltam beindítani az autót, de nem sikerült. A veztengely érzékelőnél a csatit megfújtam féktisztítóval, de nem segített. Széthúzott csatival nehezen de beindult. Ugye nem nagyon lövök mellé ha azt gondolom, hogy ez az érzékelő meghalt és kicserélem?
Smith2018-04-21 16:37:34 // 108056
Engem mindenhol le akartak beszélni a Pilkingtonról, a nordglass és a S.G. sokkal olcsóbb lett volna, gondolom azon nagyobb a haszon mint a drága Pilkingtonon :) De én ragaszkodtam ahhoz. Mégiscsak ez a gyári.
SzTomi2018-04-21 14:55:53 // 108055
Hamár üveg..
Most cseréltetném a szélvédőt. Utángyártott Nordglass-ra és gyártói beszállítói Saint-Gobain Sekurit-ra kaptam ajánlatot. Ez utóbbiról van valakinek tapasztalata? Gyárilag Pilkington van benn ugye. Ahogy néztem ez a két nagy gyártó gyártja az eredeti üvegeket, de még nem hallottam senkitől, hogy Saint-Gobain-t rakott volna be.
Haddel2018-04-21 13:27:12 // 108054
Kellemes hétvégét mindenkinek!
frusciante2018-04-21 12:41:04 // 108053
A beázási gari szerintem inkább a ragasztónak szól. Az üveg nem fog átereszteni.
frusciante2018-04-21 12:21:16 // 108052
Csatlakozom! Én a 47be raktam nordglasst és semmi különös... Sőt az esőszenzor azóta jobban teszi a dolgát.
Szergej2018-04-21 10:17:46 // 108051
Semmi különbség nem volt,a gyárihoz képest. Szélzaj sem volt nagyobb,illetve a méret is tökéletes volt. 10év beázási garancia volt rá
RomeoOne2018-04-21 09:56:07 // 108050
Meg Szergejnek is szól a kérdés.
RomeoOne2018-04-21 09:55:35 // 108049
Nem is azért kérdeztem, hanem mert itt egy pár hete valaki mondta, hogy a NordGlass milyen szar nem jól passzolnak a méretei meg hogy milyen szélzajos lesz tőle a kocsi stb. Csak azért kérdeztem, hogy ha neked az volt tapasztaltál-e ilyesmit?
Piritu - 1.000.0002018-04-21 07:57:25 // 108048
Arrol nem is beszélve hogy jól tervezhető. 200-nal ledobod és újabb pár évig nem kell vele foglalkozni.
Haddel2018-04-20 23:53:14 // 108047
2.0-nál az egr fedelen kívül a műanyag szívósornál is elmehet a hűtőfolyadék. Többünknek is előfordult már. Szerencsére lassú folyamat.
yani🍀2018-04-20 20:26:48 // 108046
Alfa OBD, vagy FES-MES programmal, persze ha van OBD interfaced. Ha nincs, egyszerűbb ha visszaviszed. 2 helyen kell nullázni!
Gyengusz2018-04-20 20:05:56 // 108045
Sziasztok!
Most volt nagy szervizem vezérlés, részecskeszűrő "tisztítás" , olajcsere. Viszont a szerelő nem nullázta a service intervallum számlálót. Ebben kérném a segítségeteket, hogy tudom ezt házilag nullázni, vagy mindenképpen bele kell mászni a komputerébe?
előre is köszi a segítséget
Szergej2018-04-20 18:45:48 // 108044
Nordglass lett betéve. A következő pilkington lesz,de még várok :-)
frusciante2018-04-20 17:50:31 // 108043
Szerintem a kavicsnak mindegy a márka... :) én is így jártam mint a Cartárs, csak én két különböző autó szélvédőjét törtem be kaviccsal egy hónap alatt... Az egyikbe pilklingtont a másikba nordsglass tettem mindkettő jó! Ha a gyárit kivitte a kavics akkor gondolom ezeket is kiviszi... :) arra jó a nordsglass már kapott azóta egyébként vmi nagyot nem rég legalábbis nagyot szólt és semmi baja, de ha jót akar az ember a pénztárzának vesz rá kavicsfelverődés elleni fóliát...
Zolesz2018-04-20 17:35:27 // 108042
Mindegyik SW-ben van hátul biztosítéktábla? Nekem a bal oldalon, csak a lámpákhoz van "ablak". A jobb oldalon a lámpás "ablak" alatt van egy másik kis fedél, de nincs mögötte semmi.
Gyapi Ɨ|ѯ2018-04-20 15:03:51 // 108041
kösz Tocke, akkor az lesz, hogy végigmérem.
Arra gondoltam, hogy talán valaki meg tudja mondani melyik csatlakozó, milyen színű vezetéke, de így akkor majd én írom blogba, ha megtaláltam :)
RomeoOne2018-04-20 14:56:49 // 108040
Milyen márkájú szélvédőt tettél bele legutóbb? (és milyet tervezel most?)
Szergej2018-04-20 14:40:03 // 108038
2-3 hónapja cseréltem szélvédőt,erre ma jövök az M3on és egy felverődő kő újra beveri. Ilyen nincs....
yani🍀2018-04-20 14:26:50 // 108037
Végül is lehetne egy kamerát betenni a motortérbe, ami a tartályt figyelné. Egy aftermarket fejegységen pedig bármikor megnézhetné mindenki, mi van a motortérben .-)
RomeoOne2018-04-20 14:09:44 // 108036
Rendben, igazad van. De azért akkor is csökkentené az ilyen balesetek számát egy kicsit nagyobb körültekintés.
yani🍀2018-04-20 14:04:45 // 108035
Nem értek veled egyet, mert már többen jártak úgy, hogy a tartály túlfolyó csonkja tört le, amit egy hosszú úton pl. biztosan nem veszel észre. A Tibi-nél pedig tartály aljára menő cső csatlakozása rendszeresen eltörik. Ezeket biztosan nem tudod előre jelezni, még ha minden indulás előtt benézel a motortérbe, akkor sem.
RomeoOne2018-04-20 13:55:06 // 108034
Azért ha az ember figyelmes kicsit, sztem a 99%-a az ilyen vízelfolyásos baleseteknek megelőzhető. Én rá szoktam nézni indulás előtt a vízszintre, vagy legalább benézek a kocsi alá, hogy nincs-e tócsa. Amíg azt látom, hogy a kb. 1 éve feltöltött tartályban a vízszint pontosan ugyanott van, addig nem problémázom túl. 2.0 tulajként az EGR hűtő fedelére kell odafigyelni. Ha elkezdene szivárogni, észrevehető lenne a vízszint csökkenés. Ha meg olyan hirtelen dobja el magát, hogy a (nukleáris iparban közismert) Leak Before Break elv nem érvényesül, akkor meg úgyis a gőzmozdony lesz a kocsiból, mint ahogy Shadin is járt egyszer, szóval nem lehet benézni a dolgot és víz nélkül járatni sokáig.
_Ata_2018-04-20 13:30:34 // 108033
Jó ötlet! :)
Zolibácsi2018-04-20 13:27:25 // 108032
Adnék egy kisebb összeget érte, ha felhasználó barátra lehetne szabni egy kicsit
yani🍀2018-04-20 13:26:18 // 108031
A tiédben benne van az első verzió.
Atesz1592018-04-20 13:23:46 // 108030
Huuu!Ez engem is lehet,hogy érdekelne!
yani🍀2018-04-20 12:56:06 // 108029
Jó is :-)
4-5 autóban biztosan benne van már, amennyire tudom jól teszi a dolgát. Igazából kezdőknek sem lenne bonyolult, ha az "elektronikát " sorozatban legyártanánk. Ha esetleg van köztünk olyan, aki tudna nyákot sorozatban gyártani én bevállalom, hogy beültetem azokat, az érzékelőt pedig bárki be tudja szerezni. Én eddig a kis sorozat miatt csak próba nyákot használtam, de az nagyobb mennyiségnyél már nem célszerű.
Csabi2018-04-20 12:45:37 // 108028
Jó lenne, viszont ez kicsit sem kezdő szint :)
Tocke2018-04-20 12:26:09 // 108027
Próbálj rámérni multiméterrel arra a csatira, az olvasólámpák, a belső csomagtérnyitó biztos, hogy állandó 12-t kap.
Tocke2018-04-20 12:21:01 // 108026
Dunlop Sport 01 -et teszek fel nyári guminak most. Eddig Goodyear Exellence volt fent, nem volt rossz de elöregedett. Kíváncsi leszek a Dunlop-ra, milyen lesz. Ti mekkora légnyomást javasoltok hozzá, 225/55 R16, az autó 1.9 Jtdm.
Gyapi Ɨ|ѯ2018-04-20 12:19:02 // 108025
Sziasztok!

Tetőlámpa környékén van olyan kábel, ami csak gyújtáskor ad áramot?
Látok ott bekötetlen csatlakozókat is, talán tetőablak előkészítés. Esetleg ezeknél?

Kamerát kötnék be és nem akarom körbevezetni a kábelt a tető és oszlopok alatt le.
Haddel2018-04-20 11:28:28 // 108024
A Pzero Nero-hoz képest én is éreztem ,hogy nem tapad annyira a Rainsport,de amúgy nem rossz. Pont ma fogom én is,felrakni, csak előbb kicserélem a stabpálcákat ,meg a lengőkart😃 Végre egy nap édeskettesben a Bocival,3 hete nem is láttam..
yani🍀2018-04-20 11:01:07 // 108023
Még mindig csak ajánlani tudom a szintjelző. utólagos beépítését mindenkinek!
Zolibácsi2018-04-20 10:55:07 // 108022
Kicsit szidom ezt a víz hőmérséklet mutatót amit ebbe a kocsiba rakták, konkrétan kibasztak velünk, főleg hogy vízszint jelző sincs benne.
Hengerfejes a kocsi ezt tudjuk, nem is használom nagyon de tegnap mennem kellett vele. At a városon meg vissza dugó.
Először az tűnt fel hogy nincs fűtés a kocsiban reggel, klíma meg hideg. Napkozben melegben semmi furcsaság. Hőfok jelző 90 mindig, dugóban is. Amit észre vesz az ember egy picit darabos az alapjarat de az 5 henger miatt nem igazán észre vehető. Már haza felé jöttem M5 kivezeto Tesconal jártam amikor gyorsitottam egyet. Ami lehet világított a műszerfalon és azonnal állítsam le a kocsit. Félre gurultam a benzinkuthoz. Volt egy kis fagyálló nálam kB 1 liter, bugyborekolva eltűnt az üres tartályban. Vettem meg 4 liter desztillált vizet. Azzal maxxra töltöttem és haza onnan 2 km. Otthon meg vagy fél egy liter víz ment bele a maxxra. Autó rendben most előttem vele dolgozni, víz rendben. Szóval az autó csak akkor szól ha nincs víz benne. Különben mindig 90 fokot mutat. Nem kicsit voltam ideges alfaekra és magamra is, hogy nem néztem rá hamarabb.
Liquid2018-04-19 22:49:05 // 108021
2.8-3 közé szoktam belőni mind a 4 kereket, de nem hiszem hogy ennek lehetne hatása.
Én azt figyeltem meg, hogy ezekkel a gumikkal hamarabb elkezd vészvillogni fékezéskor.
Mondjuk nekem 245-ös méretben van, az is lehet különbség.
Shadin2018-04-19 22:23:05 // 108020
Lehet h placebo. Kevésbé pörgethető ki induláskor, fékezéskor is jobb ha nem 200-ról kell. Az oldaltartása v. kúszása ami szokatlan,. Érdekes hogy mintha keskenyebb lenne a futófelület, kicsit trapézosabb mint az elődje. Lehet ezért tűnik a peremvédő is kisebbnek.
RMat2018-04-19 22:16:34 // 108019
Köszi a tippet, hétvégén ránézek.
Shadin2018-04-19 22:09:21 // 108018
Elől 2.8 hátul 2.6 és rendesen be volt melegítve.
Liquid2018-04-19 21:48:45 // 108017
guminyomás? Nem éreztem sose taknyolódósnak, igaz Eagle F1-em se volt, csak a Conti SC5-höz tudom hasonlítani, ahhoz képest nem éreztem változást.
Smith2018-04-19 21:16:12 // 108016
Az elég fosatós lehetett. Én a 66-tal voltam így, szerencsére csak tolatáskor, na tolatás közben úgy éreztem, nincs az autóban fék. Volt, hogy már kínomban a kéziféket is berántottam, csak tudjak megállni. Ijesztő a fék hiánya :(

Nekem is Vredestein Vorti, tavaly is vettem kettőt, idén meg még kettőt, hogy egyforma legyen mégiscsak :) Na meg mert kettő kukás lett.
gecsa2018-04-19 21:05:29 // 108014
Szívósor tömítés?
tirex2018-04-19 20:49:00 // 108013
Erhard 242 biztos vágja. Írj rá.
gyml2018-04-19 20:42:53 // 108012
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy hol lehet kapni 2,2 jtshez a szívócső és a hengerfej közötti kis gumi átvezetőt? Pontosan mi lehet a neve ennek az alkatrésznek?
tirex2018-04-19 20:41:10 // 108011
A fölső fokozatok elkezdenek sírni. Pont a héten voltam Abonyban a Dömpi szerelőjénél és ő mondta. Nekem az ötös kezdte kb 85kmh körül azóta mentem már vele 50ezret. most szól már a négyes és a hatos is kicsit. Azt mondta amíg működik a váltó addig felújítós utána kuka.
tirex2018-04-19 20:34:55 // 108010
Nekem már volt ilyen szar betétem, simán okozhatja.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak