Shadin2018-04-25 12:53:46 // 108140
Én még nem találtam olyan alkatrészt amit a lengyelektől ne hozott volna meg pl. a Szabó Érden, de ha mégsem akkor bontó.
Szabister2018-04-25 11:21:55 // 108139
Shadin2018-04-25 10:53:09 // 108138
Van egy érzékelő tömítéssel együtt a polcon véletlenül, ha... :-D
_Ata_2018-04-25 10:42:51 // 108137
Jaa, azt nem tudtam :|
Zolesz2018-04-25 10:31:23 // 108136
Én úgy tudom, hogy csak a Xenonos autókban van, de a többinél is be van kábelezve, csak az érzékelő kell, na meg a tömítőgyűrű és persze egy kis fúrás.
Az én autómnál:
Érzékelő: 71740989
Tömítőgyűrű: 71740990
Az én autómnál:
Érzékelő: 71740989
Tömítőgyűrű: 71740990
Shadin2018-04-25 10:27:48 // 108135
Akinek van xenonja :-(
Zolesz2018-04-25 10:21:27 // 108134
Úgy tűnik közben megtaláltam a választ. Azért nincs a csomagtartóban biztosítéktábla, mert nincs elektromos ülés állítás, és elektromos ülésfűtés az autóban.
Másik téma. Egyszer csak nem működött a hátsó ablaktörlőm. Biztosítékok rendben. droberto segítségével sikerült leszedni a hátsó műanyag burkolatot. Motor kiszerelve, de így sem sikerült elindítani. A motor szétszerelése után kiderült, hogy a motor hajtás oldali csapágya megszorult. Egy kis tisztítás, finom csiszolás, zsírzás és már működik is.
A forgórész és a bűnös csapágy:
Másik téma. Egyszer csak nem működött a hátsó ablaktörlőm. Biztosítékok rendben. droberto segítségével sikerült leszedni a hátsó műanyag burkolatot. Motor kiszerelve, de így sem sikerült elindítani. A motor szétszerelése után kiderült, hogy a motor hajtás oldali csapágya megszorult. Egy kis tisztítás, finom csiszolás, zsírzás és már működik is.
A forgórész és a bűnös csapágy:
Zolibácsi2018-04-25 09:31:34 // 108133
Csak hogy legyen téma, kocsi át alakult párásító gépnek. Vízből párát csinál, szóval le támasztottam míg lesz hengerfej. Ha minden igaz, olaszbol 250 euró és garis amit hoznak nekem.
_Ata_2018-04-25 09:18:58 // 108132
Dede, jóval előbb figyelmeztet, és meg is jelenik egy kis ikon ami azt jelzi, hogy fogytán.
pettinke2018-04-25 08:47:33 // 108131
mi van az akkuddal? töltésed van?
Liquid2018-04-25 07:57:03 // 108130
Az fura, hogy nincs hibaüzenet. Mert ha vészprogramra áll, annak azért látható oka van normál esetben. Nálam volt 6-7 durva hiba, és a csomagtérajtó átvezető kábele testelt le, és kivágott egy 20A-s biztosítékot.
Shadin2018-04-25 07:54:38 // 108129
Én két 159-emben is cseréltem izzító gyertyát és semmi gond nem volt, simán kijött. Szerintem nem egy törős darab, de azért figyelni kell milyen erővel próbálod megindítani. Előtte egy kis csavarlazítót fújj a gyertyaűrbe (meleg motornál?), várj vele fél napot és utána kezdj neki.
Kipufogó sajnos a 2.0 esetében egy kalap xar, a külső héj lerohad és az tud durván zörögni. Én pl. alulról nem is láttam, felül volt elrohadva. Jó hír, a gyári nagyon drága, de nem is kell rá, mert nélküle is halk. Már ameddig beszerzed az újat. Pl.: eBay
Blog...
Kipufogó sajnos a 2.0 esetében egy kalap xar, a külső héj lerohad és az tud durván zörögni. Én pl. alulról nem is láttam, felül volt elrohadva. Jó hír, a gyári nagyon drága, de nem is kell rá, mert nélküle is halk. Már ameddig beszerzed az újat. Pl.: eBay
Blog...
esvé2018-04-25 07:31:34 // 108128
Sziasztok,
help, mayday...
minden ötlet érdekelne mi okozhatja, hogy az autó minden hibaüzenet nélkül leszabályozza magát és max 2000es fordulatig engedi a teljesítményt.
Az autó 2008as 2.4jtdm. EGR falazva és 240es Manky program van rajta. Utólagos riasztó nincs benne.
Autopályán 150es kényelmes utazónál kezdte (semmi kínzás, pörgetés) mindenféle hibaüzenet nélkül folyamatosan elvette a teljesítmény és 2000ig majd 1200ig leszabályzott. Hazaverdőgtem, másnap reggel ugyazez jelentkezik, indítás után szinte azonnal.
ODB szerint minden értéke jó (minden hőmérséklet, nyomás, stb) az autó leszabályozza magát, pl üzemanyag-mennyiséget amit a vezérlő előír, azt produkálja is.
Megnéztük a légtömeg-merőt, a MAP-szenzort, EGR csatlakozót (hátha), főtengely-jeladót illetve a turbo overboost szelepét (amibe a vákumcsövek mennek bele). Vákum is van.
Érdekes volt, hogy amikor a légtömegmérőt, illetve amikor a overboost szelepet kicseréltük egy darabig normálisan működott az autó. Majd kis távolság után újra leszabályzott - semmi check engine, semmi hibaüzenet.
Minden ötlet érdekel mi lehet a baj!
Nagyon köszönöm!
help, mayday...
minden ötlet érdekelne mi okozhatja, hogy az autó minden hibaüzenet nélkül leszabályozza magát és max 2000es fordulatig engedi a teljesítményt.
Az autó 2008as 2.4jtdm. EGR falazva és 240es Manky program van rajta. Utólagos riasztó nincs benne.
Autopályán 150es kényelmes utazónál kezdte (semmi kínzás, pörgetés) mindenféle hibaüzenet nélkül folyamatosan elvette a teljesítmény és 2000ig majd 1200ig leszabályzott. Hazaverdőgtem, másnap reggel ugyazez jelentkezik, indítás után szinte azonnal.
ODB szerint minden értéke jó (minden hőmérséklet, nyomás, stb) az autó leszabályozza magát, pl üzemanyag-mennyiséget amit a vezérlő előír, azt produkálja is.
Megnéztük a légtömeg-merőt, a MAP-szenzort, EGR csatlakozót (hátha), főtengely-jeladót illetve a turbo overboost szelepét (amibe a vákumcsövek mennek bele). Vákum is van.
Érdekes volt, hogy amikor a légtömegmérőt, illetve amikor a overboost szelepet kicseréltük egy darabig normálisan működott az autó. Majd kis távolság után újra leszabályzott - semmi check engine, semmi hibaüzenet.
Minden ötlet érdekel mi lehet a baj!
Nagyon köszönöm!
Haddel2018-04-25 05:43:01 // 108127
Igen ezért😃 Na azóta is minden okés a Giuval?😃
btsabi2018-04-25 00:22:24 // 108126
Cartársak!
Nem kellene a vasnak figyelmeztetnie,ha kifogy a szélvédőmosó?Ma esett meg velem az a csúfság,hogy csak ment üresben a pumpa és kente a száraz retket a lapát.Esetleg a xenonosok kiváltsága ez?
Nem kellene a vasnak figyelmeztetnie,ha kifogy a szélvédőmosó?Ma esett meg velem az a csúfság,hogy csak ment üresben a pumpa és kente a száraz retket a lapát.Esetleg a xenonosok kiváltsága ez?
Smith2018-04-24 22:30:43 // 108125
Amikor regenerál, akkor erőteljesebb kipuff hang van. Nem azt hallod?
Smith2018-04-24 22:29:11 // 108124
A 66, az mindenhol leért nekem. De a 159, pedig Ti, eddig sehol nem vertem oda. Rossz utat is úgy fexi, öröm vele menni. Hihetetlen.
Muszti2018-04-24 22:12:36 // 108123
Az előző két hozzám szólónak, köszi a bátorítást és a tippeket, használni fogom.
S fel is tennék egy kérdést, ami foglalkoztat, hátha valaki tud rá választ.
Először egy kis előélet, megvételkor számítógépen ellenőriztünk minden adatot és normálisnak tűntek.
- Azóta előjött egy izzító gyertya probléma, azt intézni fogom, veszek bele 4újat, de most jön a kérdés, szerintetek érdemes egyáltalán magamnak megvenni és beszerelni, avagy hagyjam szervizre az egészet, vagy csak az alkatrészt vegyem és szerelő? Utána olvastam, hogy nyomatékkulcsos a kiszerelés, mert bele is törhet, ha nem moccan, akkor olajozni kell, szóval nem riadok vissza egy kis munkától csak kíváncsi vagyok a véleményetekre.
- Nagy ritkán, előfordul az, hogy a kipufogóból olyan hang jön ki, mintha leszakadt volna, voltam kipufogósnál, de csak egy parányi lyukat talált a hátsó dobon és állítja, hogy annak ilyen jelensége nem lehet. A tapasztaltak a következő: a kipufogóhoz tartva a kezem érzem, hogy nem folyamatos a kipufogás, hanem darabos, de szabályosan, a motort amennyire meg tudom állapítani, szerintem normálisan jár és az autó jól húz ekkor is. Kis idő elteltével menet közben egyszer csak elmúlik a "hiba", de semmilyen visszajelző lámpa nem figyelmeztet ennek meglétére. Mire figyeljek oda, hogyan tudom megállapítani, mi lehet a baj, netán ti tapasztaltatok ilyesmit?
Előre is köszi
S fel is tennék egy kérdést, ami foglalkoztat, hátha valaki tud rá választ.
Először egy kis előélet, megvételkor számítógépen ellenőriztünk minden adatot és normálisnak tűntek.
- Azóta előjött egy izzító gyertya probléma, azt intézni fogom, veszek bele 4újat, de most jön a kérdés, szerintetek érdemes egyáltalán magamnak megvenni és beszerelni, avagy hagyjam szervizre az egészet, vagy csak az alkatrészt vegyem és szerelő? Utána olvastam, hogy nyomatékkulcsos a kiszerelés, mert bele is törhet, ha nem moccan, akkor olajozni kell, szóval nem riadok vissza egy kis munkától csak kíváncsi vagyok a véleményetekre.
- Nagy ritkán, előfordul az, hogy a kipufogóból olyan hang jön ki, mintha leszakadt volna, voltam kipufogósnál, de csak egy parányi lyukat talált a hátsó dobon és állítja, hogy annak ilyen jelensége nem lehet. A tapasztaltak a következő: a kipufogóhoz tartva a kezem érzem, hogy nem folyamatos a kipufogás, hanem darabos, de szabályosan, a motort amennyire meg tudom állapítani, szerintem normálisan jár és az autó jól húz ekkor is. Kis idő elteltével menet közben egyszer csak elmúlik a "hiba", de semmilyen visszajelző lámpa nem figyelmeztet ennek meglétére. Mire figyeljek oda, hogyan tudom megállapítani, mi lehet a baj, netán ti tapasztaltatok ilyesmit?
Előre is köszi
gecsa2018-04-24 22:04:34 // 108122
Magyarországon mindenhol leér. Tapasztalat. :(
Lörke2018-04-24 22:02:19 // 108121
Köszi. Ha a normál 159 nem ért le, akkor talán a Ti sem fog. Én a küszöb miatt aggódtam elsősorban, de látom, hogy bőven van lejjebb olyan alkatrész, ami a normálon is van.
Don Vito2018-04-24 21:00:57 // 108120
Vagy: átállítás 500-as listára a topicban, és Control+F
Roll19832018-04-24 19:52:24 // 108119
Szia! Nem olyan a társaság, hogy lehurrogna, ha olyat kérdezel, ami már ki lett beszélve. Kommentek közötti kereséshez szerintem csak jobb oldalon a keresésnél a mindenben beállítást tudod használni.
Muszti2018-04-24 19:18:40 // 108118
Sziasztok!
Üdv mindenkinek, nemrégiben lettem Alfa Romeo 159 SW tulaj és tag az Alfaamore oldalon. Ezúton is köszönöm a felvételt.
Bár úgy szól a fáma, hogy hülye kérdés nincs csak rosszul feltett.
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogyan lehet egy aktuális topicban keresést indítani, mert feltenném a kérdésemet, de lehet előzőleg már valaki válaszolt rá és nem akarok ebből problémát, hogy miért nem olvasok vissza (mert elég sokszor 500 bejegyzés van például itt is).
A segítséget előre is köszönöm, üdv: Bálint
Üdv mindenkinek, nemrégiben lettem Alfa Romeo 159 SW tulaj és tag az Alfaamore oldalon. Ezúton is köszönöm a felvételt.
Bár úgy szól a fáma, hogy hülye kérdés nincs csak rosszul feltett.
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogyan lehet egy aktuális topicban keresést indítani, mert feltenném a kérdésemet, de lehet előzőleg már valaki válaszolt rá és nem akarok ebből problémát, hogy miért nem olvasok vissza (mert elég sokszor 500 bejegyzés van például itt is).
A segítséget előre is köszönöm, üdv: Bálint
gyml2018-04-24 10:10:47 // 108117
Túlnyomó többségben vannak a dízeles kollégák, de a használtautón egyre több benzines van már. Remélem tudtam segíteni ha esetleg valakinek hasonló problémája van. Igazából ez a gyengepontja a JTS motornak.
Shadin2018-04-24 09:02:11 // 108116
Chianti2018-04-23 22:47:16 // 108114
Akkor ezért láthattuk a te autódat ma Várpalotán? ☺ Csörinél jártam, és épp tettünk egy próbakört a Giuval, amikor láttam egy 159-et, és Csöri rögtön mondta is hogy a Haddel kollega autója...
Lörke2018-04-23 22:07:33 // 108113
Köszi. Talán az a 6-8 mm hasmagasság nem számít. A küszöbspoiler ami aggaszt, ha az lejjebb van. Pécsen sajnos nincs Ti-s ismerős próbára.
Liquid2018-04-23 21:39:40 // 108112
A küszöb szerintem nincs annyival lejjebb, hogy gond legyen.
A gyári 17-es és a TI kerék között van összesen 14mm, vagyis a 2 centis ültetésből ez kompenzál 7mm-t. Az hogy a fennmaradó sok-e jó kérdés :)
Nálam sok volt, mert pont nem tudtam bejárni a garázsba. De a közepe, valahol az első ülés körül akadt el. Ott nekem van egy keresztmerevítő a kardánalagúton. Azt törtem el 2x.
Szóval egy "sima" elsőkerekesnél lehet hogy nem lenne gond. Ez is olyan mint a puding, ki kell próbálni :)
A gyári 17-es és a TI kerék között van összesen 14mm, vagyis a 2 centis ültetésből ez kompenzál 7mm-t. Az hogy a fennmaradó sok-e jó kérdés :)
Nálam sok volt, mert pont nem tudtam bejárni a garázsba. De a közepe, valahol az első ülés körül akadt el. Ott nekem van egy keresztmerevítő a kardánalagúton. Azt törtem el 2x.
Szóval egy "sima" elsőkerekesnél lehet hogy nem lenne gond. Ez is olyan mint a puding, ki kell próbálni :)
Smith2018-04-23 21:27:22 // 108111
dijjazzukahuseget :) Máshol olcsóbb, ahol ezek szerint jobban díjjaznak :)
αλφα2018-04-23 21:12:59 // 108110
Köszi! Nem tervezem eladni... :) Egyelőre elmentettem mindent, amit leírtál, ha szükség lenne rá.
Lörke2018-04-23 19:34:32 // 108108
Pontosítok: a küszöbspoiler van-e lejjebb, mint a fenék?
Lörke2018-04-23 19:10:36 // 108107
Sziasztok!
Meg tudnátok mondani, hogy a Ti a küszöbspoiler és az ültetés miatt mennyivel van lejjebb kb? Azt tudom, hogy az ültetés 2 cm. De a 19-es felni kb 1,5 centivel nagyobb, mint a 17-es. Csak mert sima 159-es, 17-es kerékkel nem ér le a garázs lejárón. A Ti lenne kérdéses. A küszöb egyáltalán lejjebb van, mint a fenék legalsóbb pontja?
Előre is köszi a választ.
Meg tudnátok mondani, hogy a Ti a küszöbspoiler és az ültetés miatt mennyivel van lejjebb kb? Azt tudom, hogy az ültetés 2 cm. De a 19-es felni kb 1,5 centivel nagyobb, mint a 17-es. Csak mert sima 159-es, 17-es kerékkel nem ér le a garázs lejárón. A Ti lenne kérdéses. A küszöb egyáltalán lejjebb van, mint a fenék legalsóbb pontja?
Előre is köszi a választ.
psychoati2018-04-23 17:51:03 // 108106
Köszi :-) ez jó hír.
Bento2018-04-23 17:29:00 // 108105
Jól látod, a 16v-nél kívülről cserélhető a szenzor (butaságot írtam korábban, csak a nyolc szelepeseknél kell szétszedni a vezérlést a cseréhez).
b00772018-04-23 15:00:10 // 108104
Igen én is úgy tudtam, hogy a satin borításkódja: 50903296
A küldött webáruházban is ez a kódszám van megadva, nem értem hoyg az ügyfélszolgálatis miért állítja hogy nem jó hozzá...
A küldött webáruházban is ez a kódszám van megadva, nem értem hoyg az ügyfélszolgálatis miért állítja hogy nem jó hozzá...
Roll19832018-04-23 14:59:39 // 108103
Én egy hónapja adtam el 59 TI tükörborítást és Mito-hoz vitték.
Smith2018-04-23 14:51:22 // 108102
195 cikkszámok tükör borításhoz:
Tükör króm borítás készlet: 50903297
Tükör satin borítás: 50903296
ezek szerint jó
Tükör króm borítás készlet: 50903297
Tükör satin borítás: 50903296
ezek szerint jó
gyml2018-04-23 14:36:06 // 108101
Szia!
Arra kell figyelni, hogy a vezérműtengely állítókat is cserélni kell, mert külön a lánckereket nem lehet és ami a TCK szettekben van az nem jó hozzá. Viszont amerikából viszonylag olcsón lehet rendelni, csak kb 2 hét mire megjön. Viszont ha ezeket nem cseréled akkor nagyon hamar újra tönkremegy az új lánc. Viszont amikor eladásra készítenek fel egy autót akkor ezt nem szokták. :)
Arra kell figyelni, hogy a vezérműtengely állítókat is cserélni kell, mert külön a lánckereket nem lehet és ami a TCK szettekben van az nem jó hozzá. Viszont amerikából viszonylag olcsón lehet rendelni, csak kb 2 hét mire megjön. Viszont ha ezeket nem cseréled akkor nagyon hamar újra tönkremegy az új lánc. Viszont amikor eladásra készítenek fel egy autót akkor ezt nem szokták. :)
b00772018-04-23 14:32:25 // 108100
Sziasztok,
Szerintetek ez jó 159-hez? Van esetleg valakinek konkrét tapasztalata?
http://www.dijazzukahuseget.hu/tartozekok/tartozekok/alfa-romeo/mito/detail/202
A kódszám alapján igen, más oldalakon is azt írják, hogy ez a típus Mito, Giulietta, 159, Brera autókra jó. Viszont itt az ügyfélszolgálat váltig állítja hogy csak Mito...
Szerintetek ez jó 159-hez? Van esetleg valakinek konkrét tapasztalata?
http://www.dijazzukahuseget.hu/tartozekok/tartozekok/alfa-romeo/mito/detail/202
A kódszám alapján igen, más oldalakon is azt írják, hogy ez a típus Mito, Giulietta, 159, Brera autókra jó. Viszont itt az ügyfélszolgálat váltig állítja hogy csak Mito...
αλφα2018-04-23 12:46:42 // 108099
Szia! Megnéztem. A TCK3 és a TCK5 lánc szett az AutoDOC-nál már most egy tízessel drágább, mint ahogy Neked sikerült tőlük beszerezni. Ráadásul úgy, hogy jelenleg egy 19%-os akció van meghirdetve... Persze azért még így is nagyon jó vétel. (Az enyémben jelenleg "papíron" 120 ezer km van, még nincs nyúlásra utaló jel, de azért nem árt tudni a lehetőségeket szükség esetére. Köszi!)
_Ata_2018-04-23 12:28:24 // 108098
Na igen, a gyái nagyon speckó anyagból lehet :D
PBali2018-04-23 12:21:18 // 108097
Mondjuk vicc, hogy 1 db első fólia árából bőven veszel egy 100*15 cm-es darabot...:-)
PBali2018-04-23 12:00:08 // 108096
Ez a "gyári", a Rieglerben Győrben. Viszont épp beszéltem az egyik jó ismerőssel, akivel a munkahelyemen szoktunk dekoráltatni, elvileg neki is van elfekvőben ilyen fóliája. Avery a márkája, bár ez nekem nem sokat mond. 300 micron, szintén 15 cm széles és 1 méter hosszú.
Smith2018-04-23 11:32:17 // 108094
Hello! Nekem a 2.0 (170 LE verzió) megtámogatva egy powerrail5-tel 6,6-6,8 literrel megy, hosszú átlagot tekintve. Mondjuk ritkán taposom neki, szépen szabályosan, méltóságteljesen vonulgatok vele. :)
Piritu - 1.000.0002018-04-23 11:30:01 // 108093
A blogomban találsz egy összesítést a témában :-)
PBali2018-04-23 11:19:59 // 108092
Szia. Én is pont venni akarok, de inkább vágatnék. Pontos méretet sajnos nem tudok, max ha leveszem, ami fent van. Gyáriban nekem ezeket az árakat mondták múlt héten: első 1500/db, hátsók 4000/5500 Ft/db. Na ezért szeretnék inkább vágatni, pláne hogy nekem csak első kellene...
mcs102018-04-23 11:12:09 // 108091
Sziasztok,
Akarok vásárolni egy 159-est a 147 után. Dieselt, fogyasztásban hogyan nézünk ki?
Főleg ALFA ROMEO 159 SW 2.0 JTDm 16V vennék de az 1,9-es verziók értékei is érdekelnénk. Tudom somindentől függ, de gondolom vannak tapasztalaitok "így is úgy is"...
köszi
Akarok vásárolni egy 159-est a 147 után. Dieselt, fogyasztásban hogyan nézünk ki?
Főleg ALFA ROMEO 159 SW 2.0 JTDm 16V vennék de az 1,9-es verziók értékei is érdekelnénk. Tudom somindentől függ, de gondolom vannak tapasztalaitok "így is úgy is"...
köszi