Fórum >> Típusok >> 159

ProdyG2018-11-24 08:34:43 // 113090
:D

Nekem is ez a fő problémám az autóval, hogy a legapróbb elektronikai hibák okozzák a legnagyobb szívást. Nekem az injektor csatik érintkezési hibája okozott több heti idegeskedést, meg leállást pályán (míg végül vettem 25 ezerért 5 szaros kis csatakozót és Gyuri beforrasztotta nekem).
Majd az előző télen, amikor az önindító szart be, és nem volt hajlandó beindulni a kocsi (még szerencse hogy épp nem a világ végén voltunk). Ott is, mint kiderült, kontakthibás volt egy kábel az önindítón... ahogy sikerült hozzáférnem és megmozgatnom, egyből megjavult minden (de 1 hét ráment erre is). Utána elvittem a szerelőhöz a kocsit, aki egy 20-asért átnézte az önindítót, kitakarította stb.. de amúgy mondta, hogy semmi baja nem volt, igazából nem kellett csinálni vele semmit...

Ezekhez képest a hengerfej mizéria semmi, mert az legalább nyíltan és valóban szar :)

De én abszolút értem, amikor sokan az olasz autók elektronikáját fikázzák. Gyurinak is ez a mostani problémája a vicc kategória, és mégis nagyon sok pénz és/vagy idő fog rámenni...
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-23 22:13:50 // 113089
Egyszercsak az lesz. Projekt autóm van, egy elég. A szépsége és a gép muzsika amit kiad, ami függóvé tesz. Finom egy dög. De egyszerűen nem arra vettem, hogy forrasztgassam, tippelgessem az apró nyűgjeit. Nem nekem való az ilyen bonyolultságú autó. Nem lelem örömömet a komplikáltságában, sőt. Leginkább bosszant. 83e-t meg elvből nem adok egy kábelért, az szimpla lehúzás. Írjon tőlem amit akar.
RomeoOne2018-11-23 21:55:44 // 113088
*OBMAKA
ha valaki nem ismerné a mozaikszót :))
RomeoOne2018-11-23 21:54:50 // 113087
Kis piti dolgok ezek, de hatalmas szopással tudnak járni. Ha meg meg akarod csináltatni, akkor meg drága. Ugyanez volt a hátsó ülésem. Látszólag apróság, leesett a műanyag gomb a biztonsági övről, ezért nagyon visszacsévélte a szerkezet, ami, ha nem függőlegesen áll, blokkol is. Így lent maradt az ülés. Akár hagyhattam volna úgyis még egy darabig, hisz nagyon max 1 gyerekülés szokott hátul lenni, de már csak égett volna a pofám, ha úgy marad.

De a javítással egy szerelő is rendesen megszenvedett úgy, hogy neki van rutinja, tapasztalata, szerszámai, meg konkrétan a műhely. Még szerencse, hogy egy kis rángatás meg csapkodás után azt mondtam, hogy OBMAKA és gyorsan elvetettem azt a gondolatot, hogy én kezdjem kókányolni. Tehát könnyen (azaz kevés időből vagy kevés pénzből) nem lehet megúszni.

És amúgy rohadt frusztráló, mert az van benned, hogy egy apróság és mégis rámegy a hétvégéd, amikor pihenhetnél. Vagy ha szerelőhöz viszed, akkor meg kurva sokba fog kerülni és vakarod a fejed, hogy egy rakat pénzt kell fizetni egy ilyen kis hülyeségért? De ez van, ezek már nem a Ladák meg Wartburgok :/
Süti1592018-11-23 21:42:14 // 113086
Szia eladósorba kerül?
Pár nap szöszölés, idegeskedés, kínlódás és a bizonytalanság VS 83 000 huf és 10 perc egyszerű munka. Nálam az utóbbi lett a nyerő.Vannak azért ennél nagyobb és költségesebb problémák.
Giuntini2018-11-23 21:04:46 // 113085
Már le is foglalóztam:)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-23 20:52:27 // 113083
Nem tudom, de kezd érdekes lenni ez is. Le volt zárva az autó, kivittem bele csomagokat, így csak a csomagteret nyitottam kulcsról. Bepakoltam, visszacsuktam, amit nyugtázott is a szokásos vészvillogózással. Na mondom mi van!? Tudja, hogy visszacsuktam?
És lőn, amikor indultunk haza, nem volt Trunk Open üzenet. Helyette villogott a km számláló hazáig. Lehet hogy szimpla body computer zizi? Proxy rendezés kéne neki? Most azt fogom csinálni, hogy nem érdekel tovább. A kábelt két helyen felbontottam ameddig hozzáfértem, egy vezetéken találtam szigetelő sérülést, de a vezető ép volt ott is. Azt levédtem és ennyi, hagyom. Jelezzen amit akar. Majd valaki akinek erre ideje van, pár napot elszöszöl vele és jól jár ezzel az autóval, nekem nem sok kedvem van ezekhez az apró szarságokhoz.
Süti1592018-11-23 19:42:31 // 113082
Nálam az volt furcsa az egészben, hogy forrasztás után teljesen jó lett, működött minden,
Fél év múlva meghülyült a rendszer, nem jelzet vissza semmit, nem nyitotta a csomagteret, nem jelezte a kiéget izzókat. Pedig az alap hiba a kezdeteknél csak annyi volt. hogy mindig nyitottnak jelezte a csomagtér ojtat, Új kábel beépítése után újraéledt a rendszer, minden működik hibátlanul, de rögtön csere után kaptam pár hibajelet. Nem értek hozzá, talán a forrasztás miatt megnő az ellenállás és ez bolondította meg a rendszert?
szelod92018-11-23 19:24:05 // 113081
Ma visszamentem a gumishoz. Ők állították, hogy hibátlan munkát adtak ki a kezükből. A szervíz vezető kételkedett benne, úgyhogy elvittem egy körre, hogy ő is megbizonyosodjon róla. 100-130 között annyira vert a kormány, hogy nekem fájt. Átnézték az összes kereket. 4-ből 3(!) hibásan volt centírozva, darabja olyan 20-30 grammot kért. Szóval újra csinálták, teszt kör a német autópályán... :D Egész jó lett, de nagyon dühítő volt az egész szituáció.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-23 19:09:08 // 113080
Nyolcvanhárom???? Az a vacak dróthalmaz? Azta.. Akkor C megoldás lesz. Törésnél forrasztani nem az igazi, ki kell váltani az egész érzékeny szakaszt. Úgy látom ez egy ilyen forrasztós autó, nagyon nincs a csúcson a vezetékelése...
Süti1592018-11-23 18:42:44 // 113079
Szia,

nálam hasonló volt a probléma, én taknyoltam :), három testkábel volt megtörve, megforrasztottam. Így bírta fél évig és minden kezdődött élőről. utána vetem bele gyári kábelt és 10 perc alatt kicseréltem, csak gyári van belőle meg kellet rendelni 83 000 huf.
Van a kábelen egy gyári kód az alapján azonosították be a Fiatnál.
yani🍀2018-11-23 18:19:58 // 113078
Egy kis optikai "tuning"
Zselé2018-11-23 18:15:49 // 113077
Neuwirth György, 1224, VI. Utca 17. tel:(06-1) 362 4584
Zolibácsi2018-11-23 17:35:51 // 113076
Budapesti vagy akkor DZ ék et mondanám.
Viszont a regenerálasnak mióta van külön programja?
Hol van kábel szakadás?
És milyen hiba üzenetet ír pontosan?
Angelo2018-11-23 17:22:22 // 113075
Sziasztok!

Nagy segítségre lenne szükségem!Autóvillamossági szakember kerestetik, de nem egyszerű a helyzet...sőőt...
Helyzet a következő:
5 hónappal ezelőtt a M0-áson haladtam, amikor is elkezdett regenerálni az autó. Szépen csinálta a dolgát, programot váltott a kocsi, szokásos regenerálás feeling, majd egyszer csak feltorlódott a kocsitömeg, és beálltam a dugóba. Dugóban való 15 perces állás után teljes kék halál a kocsinak...a műszerfalon 5 különböző hibalámpa, majd elszállt a KM óra(ABS)...és félig abban a programban maradt a kocsi(regenerálós progiban).Kulcsot nem engedte kivenni, csak ha gyújtásra tettem és pedálnyomás nélkül start/stop sokszori nyomása után.Az elmúlt 5 hónapban próbálkoztak az autóval, de nem jutottak sikerre...sajnos nem tudom megmondani, hogy jelenleg milyen állapotban van a kocsi,mert sajnos elég fura helyre sodort az élet, nem szeretném minősíteni a dolgot, csupán abban kérnék segítséget, hogy tud-e valaki ajánlani olyan speckó autó-villamoságis szakembert, aki komolyabb eseteket is vállal, és meg tud oldani?
Mellékes infó, hogy a fenn sorolt hibákon kívül két olyan hiba van, amit nem tudnak törölni és folyamatosan visszatér, az egyik egy fatal error kábelszakadás , de elvileg nincs kábelszakadás.
Szóval itt tart a dolog...ha bárki tud ajánlani ilyen komolyabb történetre specializálódott helyet/embert, azt megköszönném.
Liquid2018-11-23 15:56:08 // 113074
Az az átvezető kábel sajnos nem erőssége a 159-nek. Nálam rosszabbul jött ki a kábelhiba...
Tudom, hogy ez nem vigasztal :)
Viszont nem én javítottam, így sajnos nem tudok segíteni.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-23 15:43:14 // 113073
Hilfe.. mer' felgyújtom.
Megpróbáltam ma megjavítani a "TrunkOpen" hibáját. A véleményem nem idézem, de nem a mikrokapcsolóval van gond. Gondosan óvatosan levettem a kárpitot vigyázva a patentokra, levettem a zárat, kiműtöttem a mikrokapcsolót. Leforrasztottam, szétszedtem. Nyilván semmi baja. Összeraktam, irány a kábelköteg. Hát az összes anyját annak aki azzal a takonnyal tekerte be. És ilyen igénytelenül oldotta meg. Hogy lehet ahhoz a részéhez hozzáférni egyáltalán, ami a gumi átvezetőben van? Vagy nincs más út, mint kárpit újra le, és kézbe kivenni a kábelt? Lehet ilyet kapni? Meg tudnám forrasztani, de ebben a trutyiban turkáljon a fene... Elb.tam egy órát a semmire. :-(
Macccy2018-11-23 14:11:13 // 113072
Az tényleg van amit ő írt, a szervó tartály kupakján a pálca az valóban olyan, hogy van egy 70°C fokos oldala és van egy 20°C fokos oldala, el vannak tolva a MIN MAX vonalak, nyilván a 20 fokoson lejjebb.
De ez más ..
RomeoOne2018-11-23 14:03:19 // 113071
Csak arra mondtam, amit Tocke a szervóolajra írt. Nem tudom azt hogy kell mérni, de az olajnál biztos nincs olyan, hogy melegen meg hidegen. Azt egyféleképp kell mérni.
Macccy2018-11-23 13:48:31 // 113070
9 órát állt mindkét nap, annyira azé' nem sűrű azza mótul ötWé-harminc :D

Még egy dolgot láttam az egyik kedvenc youtube videósomnál (z19dth astra), megnézem majd hétvégén leállítás után egy fél órával, de úgy, hogy kihúzott pálcával várok minimum tíz percet. Úgy könnyebben kifolyik a csőből a pálca mellől, ha van esetleg ott behúzott nyál. .. szerintemnincs.
RomeoOne2018-11-23 13:38:45 // 113069
Szerintem sem kéne, hogy különbség legyen az oldalak között. Olajszintet úgy kell mérni, hogy már egy ideje leállítva kell legyen a kocsi, hogy visszacsorogjon minden olaj, meg ne legyen felverve. Közvetlen leállítás után értelmetlen nívópálcát nézegetni
Macccy2018-11-23 13:02:29 // 113068
Ez nem olyan, dehát látod is a fotón, ugyanannyi "bogyó" van a hegyén, utána a lapított rácsos rész, aztán megintbogyó, aztán flexi szár.
Tocke2018-11-23 08:12:39 // 113066
A lapítás ugyanott van mindkét oldalon? A szervó olaj ellenőrző pálcáján is 2 különböző tartomány van, az egyik a hideg, a másik a meleg olajra szintjére vonatkozik.
Piritu - 1.000.0002018-11-22 23:05:16 // 113065
Első lépésként megpróbálnám a pálcát féktisztítóval letisztítani, megszárítani és visszadugni. Lehet hogy van rajta valami izé ami miatt felfut az olaj az egyik felén.
Piritu - 1.000.0002018-11-22 23:02:55 // 113064
Miért is kellene tudnia? Nem is értem hogy hogy jött ez a kérdés.
Ahhoz hogy be lehessen rakni a csatlakozási felületnek kell stimmelnie meg a CAN illesztőnek. A régi cucc megy a lecsóba ez meg tud amit tud. Kihangosítást és USB lejátszást már az 5-6e Ft-os rádiók is tudnak. Mi az a több amit a B&M tud és ami miatt meg kellene tartani?
Morfiusz Cédula2018-11-22 22:48:26 // 113063
Nem tudom, meg nekem nem a B&M hiányzik, ha van helyette más, inkább csak az lepett meg, hogy Alfába akar eladni ilyet, de nem tudja mi az a B&M.
Macccy2018-11-22 22:46:13 // 113062
Olajválság, 3. felvonás

Tőttikéztem bele, most mivel minden nap mélygarázs van munkaidőben, van időm tölteni és másnap megnézni. Ma és tegnap töltöttem bele 2-2 decit, meg ugye az az 1 liter amit beleöntöttem múlt héten (kivolt száradva mondtam). Na de ami érdekes, íme a nívópálca. Ez nektek is ilyen? “A” oldal:



“B” oldal:



A hátoldala max fölött mutat. Ez azért elég tré, elméletben 4-5 deci tévedést okozna. És nem igazán lehet a pálca csöve olaj taknyos, mert bedugtam majdnem végig, kihúztam, úgy nem lett retkes. Amúgy most műszer szerint 4/6.

Na több felvonás nem lesz, bocs hogy ezt ennyit mondom, de az olajozás ugye nem játék és ez a görbe pálca szerintem hülye megoldás.
Macccy2018-11-22 22:33:34 // 113061
Inkább izzó szerintem is. Miért egyből trafóra gondolsz?
Csabi2018-11-22 22:05:30 // 113060
Hát, a bevillanás tipikus jele az izzó halálának.
mmmcsongor2018-11-22 21:17:26 // 113059
Sziasztok,
sajnos a bal oldali xenonom (gyári) elkezdett be be villanni, egy idő után pedig ki is kapcsol, nagyon trafó gyanus a dolog.
Esetleg tudja-e valaki, hogy a trafót ki lehet-e szedni anélkül, hogy szétbontanám a kocsi elejét?
yani🍀2018-11-22 20:52:22 // 113058
Ha eltekintünk attól, hogy milyen ezen cucc hangminősége, akkor mi az amivel kevesebbet tud, mint a B&M?
Morfiusz Cédula2018-11-22 20:23:27 // 113057
Ezzel én is szemeztem már, csak egy másik oldalon.
Kicsit akkor bizonytalanodtam el, mikor a Q&A szekcióban feltette valaki a kérdést, hogy ez hogy mi lesz a Blu&Me-vel, mire valaki az eladó cégtől visszaírt, hogy mi az a Blu&Me.
Még nem rendeltem meg, de ha most rendelés előtt vagy, akkor kíváncsi lennék a tapasztalataidra, ha megjön az egység.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 20:13:30 // 113056
Nekem még csak 10, és remélem 4 szezont elmegy :-)
RomeoOne2018-11-22 19:56:16 // 113055
Jó, mondjuk az enyémeimben már van olyan 22ezer km.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 19:48:40 // 113054
Nem vettem észre hogy nagyon kopna.
Giuntini2018-11-22 19:25:16 // 113053
Ma a BAH csomóponti OMV kútnál összefutottam esvé car-társal, egy rögtönzött mini talit tartottunk.
RomeoOne2018-11-22 18:49:28 // 113052
És mennyire kopik a Satin? Nekem az Ultrac Vorti elég gyorsan. Persze ez sportgumi, nem túra, szóval csak a tankönyvi tétel igazolódik be, hogy sportgumi nagysebességű használat (90% autópálya) gyorsan elkopik. Cserébe nem is nagyon lehet zavarba hozni. De azért először kicsit meglepett, amikor észrevettem a profilmélységen, hogy ezt jövőre már legfeljebb 2 hónapra tudom visszarakni, nyár elején már nézelődhetek új gumik után.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 18:33:07 // 113051
A nyárim az brutál. Vredestein Ultrac Satin. Nulla hangja van, nagyon szeretem amilyen csendes. És nagyon nagyon tapad. Most a télivel tengek-lengek összevissza, és surrog is mint a nyavaja. Pedig ez is Vredestein (Witrac Extreme). Vizen fékezéskor már éreztem a nyárival, hogy eljött a csere ideje, de oldalra meg se pisszent. A téli meg fékezéskor fog jobban, messzebb az abs határ, viszont oldalra úgy eldrifteltem ma is egy körforgalomban hogy ihaj. És az ebben a szomorú, hogy nem direkt volt. Nem toltam én annyira (inkább csak nyári megszokásból), de sok volt neki. Viszont négy kerékkel és kontrollálhatóan csúszott, úgyhogy egy fél másodperc és egy óvatos kormánymozdulat múlva már mondhattam volna az is, hogy szasztok' skacok, naná, hogy direkt toltam így át :-D Szóval megint jót játszott az autó. Szerintem van benne AI, és az élvezi az ilyesmit, soha nem érzem úgy, hogy közöm lenne ahhoz, hogy megoldottuk. Szerintem még röhög is rajtam .-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 18:21:13 // 113050
Cégesen egy 10-es a posta vámügynöki szolgáltatás :-S Utálom ha postával küldenek Kínából cuccot. Lassú, drága, és az összes papírt itt írja meg az utcán. Van ami sosem változik :-S Mint a MÁV :-)
RomeoOne2018-11-22 18:11:45 // 113049
Szétcsavarozni meg bolhát összetörni sokan tudnak, csak ők meg is tudták csinálni :DDD Hát számlás szerviz ennyibe kerül, cserébe le van a gondom róla, és nem nekem kellett foglalkoznom vele
Alfabundi2018-11-22 16:55:45 // 113047
Én is megköszönném a beszámolód róla, a Jézuskától ilyet kértem volna de nem mertem megrendelni.😊
Macccy2018-11-22 16:43:52 // 113046
Jamost nézem mit írtál .... 5ezer/óra és 5x ? ? :O Annyiért szólsz, beülök a feketevonatba, lennvagyok Pakson egy óra alatt, szétcsavarozni meg bolhát széttörni én is tudok. :D :D :D Viszek cérnát is és visszavarrom az övet, ha el kell vágni, mint az Audinál :))
Macccy2018-11-22 16:41:06 // 113045
Látod mondtam. Jóféle habos mélytorkos. :D Az Audinál nekem is a kis gomb leesésével kezdődött a hiba, DE nem mondanám azt se tökéletes védelemnek, mert éppen azutáni nap, hogy leírtad ezt, vittem a kerekeket cserére .. persze nem fér el négy darab 225-ös kerék a csomiba, ülés ledönt, indulás. Nade ledöntéskor direkt mondom megnézem húzható e a gurtni és hát biztos nagyonjól véd ha baleset van, de a függőlegeshez közel is még meg-megakasztotta az övet. És mivel alap esetben szépen rásimul az ülésre az öv, nem mertem megkockáztatni, hogy ezzel is megszívjam, inkább átvetettem a fejtámlán "egy adag" övet, legyen mivel játszani, ha beakadna. Továbbra is hiszem, hogy a mechanikába behordott finom por, macskaszőr, papucsállat és csillámpóni haj kicsit akadályozza a golyós zárat, ezért is old ilyen nehézkesen.

A többiek - és önmagad - megsegítése érdekében szerintem írd ezt le egy esemény blogban és ha javasolhatnám írd hozzá az öv átvetős wörkaroundot, akinek akadozik ezzel megelőzheti az 5 rezsióradíjat.
RomeoOne2018-11-22 16:02:51 // 113044
Hát ez tényleg nagy szopás volt... csak nem nekem :D
Először felhívtam Roberto-t, hogy csináljunk vele valamit, de aztán végiggondoltam, hogy időm sem nagyon van, meg tényleg nagy kínlódás lehet ez, úgyhogy elvittem a szervizbe.
Megcsinálták, de mesélte a srác, hogy nagyon káromkodott közben :D
A probléma egyébként triviális volt. Annyi, hogy az a műanyag gomb, ami van a biztonsági övön, lepattant és ezért, mikor ledöntöttem, engedte teljesen visszacsévélni az övet, ami ott megfeszült. Magyarázott valamit, ami hasonló ahhoz, amit te mondtál, hogy függőleges helyzetben oldott volna ki, tehát így megszorulva akkor, ha a kocsit az orránál fogva függőleges helyzetbe állítjuk. Így végülis szét kellett szedni az ülést is, meg az üléslapot is levette. Ott el is tört az egyik bolha, abból rendelnek majd újat nekem. 5 munkaórát számoltak fel, bár gondolom volt is vele annyi kínlódás, mert még az asszisztens nő is mnodta, hogy nagyon megszenvedett vele a szerelő :DDD Mondjuk az 5ezres órabér miatt már kevésbé vicces nekem :D
jackdonnelly2018-11-22 15:20:10 // 113043
Android 8.0, 4G RAM, 32G ROM, 263 euro
Liquid2018-11-22 15:13:22 // 113042
A postától kapsz levelet ha fennakad, és 2 lehetőség van:
1) te intézed a vámolást
2) postával intézteted, ez 2000-ba kerül
Egyszer volt ilyen esetem.
Amúgy ilyet célszerű úgy rendelni, hogy EUs raktrából érkezzen, akkor nem lesz rajta sarc, igaz drágább is.
Szabister2018-11-22 14:37:44 // 113041
Melyik változatott rendelted meg?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak