Fórum >> Típusok >> 159

Halesz2006-02-26 00:42:31 // 820
Én az 1,9 MJtd 16V-t nézegettem. Annak az alapára a jobb felszereltséggel 8.095.000 forint. És ha még akarnék bele pár dolgot, akkor két perc alatt 9 milliónál vagyok... Amiket nem hagynék ki az én 159-esemből fontossági sorrendben: Metálfény: 177.000 Napfénytető: 244.800 Mp3-as CD játszó: 43.200 Bluetooth: 91.000 Napfényroló a hátsó ablakon: 48.000 Elektromosan behajtható tükrök: 52.800 Fűthető első ülések: 91.200 Első-hátsó radar: 182.400 Amit azért még beletennék, hamár: Fényszórómosó: 66.720 Xenon: 224.640 Hát inkább össze sem adom, mert felesleges....
admirális2006-02-26 00:20:52 // 819
Kicsit elgondolkodtatott a buszok hátulján reklámozott vevőcsalogató 6 millás alap áron, és elkezdtem komolyan foglalkozni a dologgal. Így találtam meg az alfaromeo.hu-n a 159 hivatalos árlistát, és ott reg. adóval és áfával együtt 8.750.000 forintot írnak a 2.2 distinctive-re. Szóval nem kötekedni akarok, mert 7 milláért is sok elvárása van az embernek egy autóval szemben, de ennyiért meg különösen. Nagyon durván drágállom az árát, mert ahogy nézem a motorokat és a felszereltséget, a legolcsóbb, amit érdemes venni, az 7.250.000 ft (1,9jts prog.), de azért jobb lenne az 1,9 jts dist. 7.750.000-ért. És még mindig ott tartok, hogy egy csomó kompromisszumot vállaltam, mert gyenge a motor, nincs xenon, ülésfűtés, és az Alfa piros fényezésért 95 rongyot még rá kéne tennem. Az így már 8 milla. De ha tényleg jó minőségű, akkor lehet hogy megéri, csak legyen ennyi pénze az embernek... Amúgy ha valaki kíváncsi az árlistára, az itt megtalálja: 159
Halesz2006-02-25 23:45:47 // 818
Sziasztok! Nos pár szubjektív tapasztalat egy kb 200 km-es tesztút után a 159-esről... Nem akarom túlírni a dolgot, egyszerűen imádom az autót, inkább csak +/- dolgokat írok. + Brutálagresszív orr, ködlámpákat bekapcsolva mindenkit letúr az útról :) + Kb 10 perc alatt otthon érzed magad benne, körülvesz a vezetőülés és minden kéznél van, majdnem az összes kapcsoló (lásd a mínuszok). + Szuper anyagok, a műszerfalt öröm fogdosni :) Persze nem kell, de jó hozzáérni mindenhez + Beültem magam mögé és elfértem :) + hátsó lámpák látványa + Startgomb nagyon kényelmes + a fehéren világító számlapok pirossal kombinálva őrült jól mutatnak, öröm nézni + az ülés nagyon kényelmes, ugyan nem tart annyira oldalt, mint a 145-ös sportülése, de nem fáradsz el benne + Én úgy éreztem, hogy fordulékonyabb, mint a 145-ösöm, de nem találtam még róla sehol fordulókör adatokat. + Nem zörög sehol sem belül. Persze még jó, hogy nem, hiszen új autó :) ez egy 3000 km-es autó volt, ki tudja milyen lesz 40-50 k körül... + 2,2 JTS motor. Nem rossz, egy 1490 kilós autóhoz épp elég, de nyilvánvaló, hogy szívem szerint erősebbet választanék bele ;) A dízelt még nem vezettem, de mindenképp szeretném kipróbálni! Nos és a mínuszok. Ezek mindegyike tulajdonképpen olyan, amivel együtt lehet élni, illetve megszokás kérdése, de engem picit zavartak. Illetve olyat is írok, ami tulajdonképpen felesleges, de egy 7 milliós autónál fura hogy nincs. - Nagyon rossz helyen van a pohártartó. Max egy három decis üditőt tehetsz oda, mert egy fél literestől már nem tudsz váltani, sem könyökölni kényelmesen (pont a könyöklő és a váltó között van). - Beszálláskor nekem néha beakadt a lábam a műszerfal aljába (bal oldalt alul a kormány alatt) - Fura, hogy az ajtókon nincs "helyzetjelző" fény, csak egy fényvisszaverő matrica (a 147-esekben van, furcsállom, hogy ezt kihagyták - erre gondoltam, amikor fentebb írtam, hogy fura hogy egy 7 misis autóból ezt kihagyják). - Rossz helyen van a vészvillogó kapcsolója. Én nagyon sokat használom vezetés közben, nagyon "vissza" kell nyúlni érte. Szerintem annak a középkonzolon a váltó előtt a helye. - ugyancsak nekem szokatlan helyen vannak az ablakemelő gombok, lehetnének kicsit messzebb is, hogy pont a könyöklőn piehentetve a kezet az ujjak végével lehessen elérni - Nem tetszik a "slusszkulcs". A rajta lévő Alfa jel már a 3000 km-es kocsiban kopott volt, ugyanis amikor benyomod a helyére az érintkezik a lyuk falával és az koptatja. Furcsállom, hogy erre nem figyeltek oda... Valahogy nem is szép az egész, szerintem sokkal szebb kulcsot lehetett volna tervezni. - Egy kátyúnál kinyílt a kesztyűtartó :) Összességében: nagyon-nagyon szerethető autó. Megmondom őszintén, hogyha lenne pénzem és választanom kéne, hogy egy új GT, vagy egy új 159-es (mindkettő dízel motorral), akkor nagyon nagy gondban lennék, hogy hogyan döntsek... Annyit azért még hozzátennék, hogy szerintem ez az autó a V6-os motorral és 4x4-gyel lesz tökéletes, abba asszem semmilyen tekintetben nem lehet majd belekötni! Hát ennyi így elsőre :)
ribipeti2006-02-25 21:56:55 // 817
Mondjuk volt is mit. :))
Tom122006-02-25 21:50:24 // 816
Legalább levezettem a feszültséget...:-)))
ribipeti2006-02-25 21:47:32 // 815
Ahhoz képest, hogy kár a szót pazarolni, na ehhez képest kicsit hosszú lett a hozzászólás. :)))
Tom122006-02-25 21:24:17 // 814
Én meg az egész cikk 90%-án... Kár volt elolvasni!!:-/ Szerintem ilyen "beszűkült", minden idegszálával egy típus lehúzására koncentráló, "szakújságírót" autók közelébe sem lenne szabad engedni. Olyan, mint egy kártevő a gyümölcsöskertben. Vagy bele sem gondolt, vagy tudatosan csinálta, hogy minél több potenciális vásárlót riasszon el az Alfa Romeo megvásárlástól. Én, ha nem tudnám, hogy enyhén szólva baromságokat írt, biztos, hogy többet még csak nem is gondolnék egy ilyen autó esetleges birtoklására... Utoljára a Tavriáról olvastam hasonló hangnemű cikket, de ott azért valami alapja is volt a dolognak.:-) Szerintem ezt azért nem kéne annyiban hagyni... Ahogy a szavaiból kivettem, szerinte az ideális autó egy üvegkalitkával felszerelt Hummer lenne. Abban van hely, terpeszben is lehet vezetni, jó a kilátás minden irányba, át lehet gázolni szinte mindenen... Nagyon mellékvágányon van az Alfa filozófiájával kapcsolatban ez a Péter, akkor meg minek kritizál? Ezt a cikket esetg egészségügyi okokból tudnám ajánlani alacsony vérnyomású Alfa - szimpatizánsoknak...:-))) Egyébként próbáltam behelyettesíteni a címet pl. azzal, hogy: " A Ferrari egy újabb rakás szerencsétlenséget produkált". Szinte 100%-ban ugyanazt elmondhatta volna arról is. Alacsony hasmagasság, kis csomagtér, kevés rakodási hely, rossz hátralátás, kis plafonmagasság, hosszú túlnyúlású orr és folytathatnám... Ja, meg azért az is jól megy, meg fantasztikus az úttartása, de kit érdekel, ha "elszúrták az egészet" egy kis kesztyűtartóval...:-DD Meg szegénynek előrehajolva karcolta a feje a napellenzőt. Hmmm, ez bizony nagy gond. Le sem merem írni, hány éve vezetek, de még egyszer sem feszeregtem kisebb autókban sem annyit, gogy a fejemmel elérjem a napellenzöt, jógázni meg nem autóban szokás... Ááááá, nem is folytatom /pedig még volna mit :-)/, mert kár ilyenekre a szót pazarolni...
Satti2006-02-25 17:42:40 // 813
A 159 GTA nagyon komolyan fog kinézni.
Satti2006-02-25 09:29:47 // 812
Ezeken az úgynevezett "szakújságírókon",nem érdemes bosszankodni,a legtöbbjének,halvány fogalma sincs igazán,arról,hogy mit beszél.Amelyik típust kell itthon favorizálni,az mindig nagyon pengének lesz beállítva,és az a baj,hogy a sok barom/tisztelet a kivételnek/még komolyan is gondolja,amit ezek a f...ok mondanak.Sajnos a legtöbb ember olyan lehetetlenül idióta tud lenni,tapasztalatból mondom,az autókereskedésemben nap mint nap találkozom annyi barommal,hogy hihetetlen.Már gondoltam rá,hogy nagy részét,felveszem vmilyen rejtett kamerával,mert sokszor elképzelhetetlen,mik vannak.Na mindegy nem húzóm fel magam,a 159 úgy tőkéletes ahogy van,mindegy mit mondanak a dilettánsok.
Balage2006-02-25 00:59:23 // 811
Hát kedves kollégák! Tegnap du. volt alkalmam kipróbálni egy rövid út erejéig a 159-et. Aki azt mondja, hogy nem jó, meg nem elég sportos, meg izé, az mondjon le, vagy kapja be .... választás izlés szerint (szőke hosszú combú előnyben :-DDD ) Qrva jó! Én sajnos még hideg motorral ültem bele, tehát nem akartam kínozni, de Viktor barátom már üzemmelegen ékelhette egy picit a gépnek. :-] Nekem nagyon "begyere", meg is jegyeztem, hogy ezért az autóért megéri a 10 év zsíroskenyér. De tényleg. Hibátlan kidolgozás, 4000 1/min fölött gyönyörű hang (1.9JTS), áááá... egyszerűen leírhatatlan. Bepróbáltunk egy szolid szerpentint is semmi "vissza 2, padló" mégis kerekedett az értékesítő srác szeme kigyorsításkor :-DDD /lúzer/ Szóval kell egy ilyen. Punktum. (mondjuk a csajomnak nem tetszett az öltet, szerinte a családi ház előbbre való, de szerintem nem ért hozzá! :-] )
admirális2006-02-24 21:30:12 // 810
Ezeknek az a márka tetszik, amelyik márka pézeli őket. Én már rég nem kergetek illúziókat, és csak azt hiszem el, amit látok... Sajnos a legtöbb ember szentírásként veszi, amit ezek a lapok írnak.
admirális2006-02-24 21:27:25 // 809
Igen, észrevehető, hogy a profitért a magyarországi képviselők még a márka különleges jellegét is eladnák, ha rajtuk múlna... Minden esetre a 6 milliós ár nagyon jól hangzik, de nem ajánom senkinek sem az alapmodelt. Először is kiderült, hogy valami 1.8-as erősorrás jár hozzá, ami még az indulómodelnél is gyengébb, a felszereltség meg gondolom néhány követelménynek számító dolgon kívül semmit sem tartalmaz... Szerintem a 6 millás model csak arra jó, hogy kiábrándítsa a vevőt a márkából. Nekem nem kéne... ... Ami kéne, az 7 250 000-be kerül, de azért a 7 750 000-es az, ami biztos sok örömöt okozna... Sajna ez van.
ribipeti2006-02-24 21:26:36 // 808
Pedig ennek a fószernek régen még Fiat barchetta-ja volt. :(( Na így múlik el a világ dicsősége.
Tedi2006-02-24 21:21:59 // 807
igen, azon kuvvára felkaptam a szart én is...
radi2006-02-24 21:20:36 // 806
Ma láttam a 159 reklámját az általam igen tisztelt BKV busz hátulján... kezdem úgy érezni az alfa tarolni akar és menni is fog neki:) (remélem)
ribipeti2006-02-24 21:13:28 // 805
A kedvencem a főcím alatti nagybetűs: "Az Alfa új modellje nem lett jobb, mint elődje, sőt..." Jó kezdés, mi?
Tedi2006-02-24 21:10:31 // 804
Őőő hát...igen :D
ribipeti2006-02-24 21:09:13 // 803
És ezen röhögsz? Grrrrrr!!! :))
Tedi2006-02-24 21:09:04 // 802
Csak részleteket olvastam belőle, de már úgy is egy levél elfogyott abból a bizonyos Andaxinból. Az egy köcsög!
ribipeti2006-02-24 21:07:53 // 801
Aki jót akar magának, az a márciusi A2 száma mellé, (amelyben egy 159 teszt van) egy doboz Andaxint is vesz magának, mert csak úgy lehet végigolvasni Surányi Péter "művészúr" cikkét. Siralmas a hozzáállás. :((
Satti2006-02-24 11:18:19 // 800
Nagyon tetszik,főleg az agresszív eleje,ez igaz minden Alfára jellemző,de ez mégis nagyon jó lett,az SW-ről meg ne is beszéljünk,imádom,úgy ahogy van.
Pietro2006-02-24 10:30:04 // 799
Kib...tt eltalált formája van ennek az SW-nek (is). Szerintem is jobb, mint a sedan.
GEORGE2006-02-24 10:05:29 // 798
Nem semmi!!! Hogy lehet oda bekerülni???
Tedi2006-02-24 09:55:54 // 797
Tudtommal nem :)
ribipeti2006-02-24 09:21:28 // 796
Azér' ez diszkrimináció! Vidékre nem jöttök? :))
Tedi2006-02-23 18:44:54 // 795
Egyet még csak-csak :)))) Mondjuk én sem panaszkodom, mert én 2 napig leszek, az is tűrhető még.
Kilo166 (Droid#1)2006-02-23 15:20:16 // 794
Én is Pesten rontom a levegőt, csak már ma estétől. :))
kando.2006-02-23 15:11:51 // 793
holnap én is pesten leszeeeek :-PPP
GEORGE2006-02-23 14:26:51 // 792
Azért egy-egy napot ki lehet birni nem?? :-)))
Willy2006-02-23 14:14:13 // 791
Na ne má! Mázlista.....
Halesz2006-02-23 14:09:30 // 790
Igen! :)
Seriff2006-02-23 14:07:24 // 789
159be?:O
BeeGee2006-02-23 14:07:22 // 788
Ne irígyeld, tök fárasztó meló :) Egész nap dugó, szmog... ááh :)
Halesz2006-02-23 14:03:15 // 787
Ha holnap ráérsz, beülhetsz mellém :)
Cselentano2006-02-23 13:55:59 // 785
jaja, pár itteni kollega is fogja vezetni :-)))
Zool2006-02-23 13:33:37 // 784
Én tegnap szúrtam ki egyet Luxemburg belvárosában. Mondenaom sem kell, nem a szokásos úton mentem munkába aznap. Ha nem az alfák városában lettünk volna,szerintem a tulaj már rég parázott volna, hogy ki üldözi.... Z
Tom122006-02-23 13:30:38 // 783
Én egy feketével találkoztam, mindegy, milyen motor volt benne, de gyönyörű volt. Ja és egy "szőke nő" vezette...:-)
Seriff2006-02-23 13:25:40 // 782
Ma találkoztam egy 159 konvojjal!! És ilyenkor nem vagyok Alfával:-(( 2 ezüst és 2 bordó 159 járja a várost promóciós célokkal még 2 hétig- beszéltem az egyik sofőrrel- szívesen vállalnék ilyen munkát!
Tom122006-02-23 13:23:30 // 781
Mondjuk, tükörben villogva már nem annyira tetszene...:-)) /Külömben tényleg jól áll neki az "egyenruha" is...:-)/
Tom122006-02-23 13:21:23 // 780
...vagy hova fejlődik a rendőrség...:-))
Cgo2006-02-23 13:20:54 // 779
wow! ez tetszik!
Zool2006-02-23 13:17:09 // 778


Na neee....
Eddig csak a carabinierinek volt alfája, a rendőrök meg puntóval és mareával. Hova süllyed a márka :)
Halesz2006-02-21 22:21:31 // 777
Ja kicsit utánanéztem, hogy az A5.hu, amire hivatkozol 18 óra után tette ki a képeket. Én pedig még napközben nyomtam be a hírrovatba... Mondjuk az Italiaspeed.com megelőzött, szóval a délelőtti linkelés jogos volt Zool-tól! :)))
tipoatti2006-02-21 22:18:25 // 776
Sziasztok! A 159 SW GYÖNYÖRŰ!!! Nekem sokkal inkább bejön a sedan-nál, valahogy arányosabb!
Halesz2006-02-21 22:12:25 // 775
Grrrrrrrrrrrrrrr :P :)
Balage2006-02-21 19:10:57 // 774
úú, bocs, nem néztem a híreket. Mea Culpa Halesz!
TarP2006-02-21 10:50:28 // 772
Face liftes GT-ről nincs valakinek bármi infója, képe? (2006-ra ígérték.) Mert nekem azt súgta egy hang, hogy nagyon meg kell néznem :)
Zool2006-02-21 09:51:47 // 771
Hivatalos sajtófotók a 159 Sortwagonról. Nem gyenge. http://www.italiaspeed.com/new_models/2006/alfa_romeo/159_sportwagon/gallery_2/gallery.html
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak