Igen, ez a fordított kör, amikor az első kanyar a hajtű.
Ez sem úgy csípőből jött akkor: délelőtt egy rövid elmélet és vezetéstechnika (vészfék, hangvilla, célkikerülés megállással, stb.).
Ebéd után volt instruktori pálya tanulás, gyakorlás. Akkor mindvégig az instruktor mögött mentünk. Utána 1-2 kör szabad körözés, és a végén fejenként 2 mért kör. Akkor maximum 2 autó volt a pályán, 50%-os eltolással :)
Zselé2023-03-24 13:14:46 // 29947
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-24 11:07:04 // 29946
Nem, nem erről szólt ez igazából. Ahol te voltál, ott a pályán körözés és a pálya tanulása volt a lényeg. Itt inkább a tréning rész. A végén mentünk pár kört ízelítőnek. Nekem hasznos volt így felépítve, nem körözés közben kellett nekibátorodni, hanem tényleg szoros szituk gyakorlása után már max bátorságon köröztünk párat :-))
Az időket is a videók time stampjéből (ami a file név) számolgattam ki, nyilván kicsit sem pontos, de másodperc nagyságrendben azért ki lehet belőle találni. Nekem ennyi elég viszonyítási alapnak. A 135-140 elég gyors :-) Ha jól értem, akkor a laptimingos nyomvonallal pont szemben köröztetek?
Az időket is a videók time stampjéből (ami a file név) számolgattam ki, nyilván kicsit sem pontos, de másodperc nagyságrendben azért ki lehet belőle találni. Nekem ennyi elég viszonyítási alapnak. A 135-140 elég gyors :-) Ha jól értem, akkor a laptimingos nyomvonallal pont szemben köröztetek?
Zselé2023-03-24 09:40:58 // 29945
Nem volt köridő mérés központilag? Egyébként Kakucson a Veloce a célegyenesbe 135-140-re gyorsult, ott kellett beleállni a fékbe a hajtű előtt...
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-23 22:47:34 // 29944
Persze, D-ben marad, és sima 1-es a kiírás. Tehát mintha D módban belenyúlnék. Nem kizárt, hogy tényleg valahogy hozzáérek a visszaváltó fülhöz, csak fogalmam sincs hogy..előbb utóbb elkapom a pillanatot amikor csinálja.
RomeoOne2023-03-23 22:30:51 // 29943
De amúgy az előváltókar ott marad D-ben, a műszerfali kijelzőn meg M-et mutat vagy hogy?
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-23 22:26:45 // 29942
Eléggé úgy tűnik :-) Próbálok visszagondolni mindig, hogy nem akadtam e valahogy a váltófülbe, magam is nehezen hiszem. De háromból már egyszer csak feltünt volna hogy beleértem. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-23 22:14:10 // 29941
A Kakucs technikás pálya, komoly lenne ennyit faragni :-) Szívesen kipróbálnám ezt a szűkebb, kanyargósabb stílust is. BMW-s szomszédot tudok vinni ha létszám kell :-) Az Eibach kittet kéne tesztelnie.
Az M-Ring viszont ezek szerint sokkal gyorsabb pálya, az is kb 1km és 35-36s közti időket számoltam. Bőven 100 fölötti tempóról kell beleállni a fékbe. Vagy nem tudom úgy kell e XD
Az M-Ring viszont ezek szerint sokkal gyorsabb pálya, az is kb 1km és 35-36s közti időket számoltam. Bőven 100 fölötti tempóról kell beleállni a fékbe. Vagy nem tudom úgy kell e XD
RomeoOne2023-03-23 21:22:27 // 29940
Úgyis mindjárt itt a húsvét, easter egg-et találtál :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-23 20:30:32 // 29939
Látod, van előnye az Eagle F1-eknek. Sok minta van rajtuk, de annyira nem fogom sajnálni 😂 Viszont üzemmelegen tapad is. Még várok kicsit a döntéssel, de nekem annyira nagy élmény volt a múltkori tréning, hogy valószínű végül benevezek újra 😄
Érdekes módon a vdc semmit nem szólt bele. Kézi módban lehet hogy többet enged?
És nem tudom irtam e, de harmadjára is megcsinálta, hogy sima automata módban nagy gázzal élesen fordultam és kitette magát M1-be, kézzel kellett felváltanom. Hidden feature.
Érdekes módon a vdc semmit nem szólt bele. Kézi módban lehet hogy többet enged?
És nem tudom irtam e, de harmadjára is megcsinálta, hogy sima automata módban nagy gázzal élesen fordultam és kitette magát M1-be, kézzel kellett felváltanom. Hidden feature.
Zselé2023-03-23 17:13:00 // 29938
Most hogy fent vannak beszarás a tapadás a téliekhez képest :))) és azokkal mentem 0:54-et, most kötelező lesz 50 alatt menni, még ha kopott is :D
RomeoOne2023-03-23 16:02:32 // 29937
Ha ócska a nyárid, azért nem leszel gyors, ha új a nyárid, akkor meg sajnálni fogod elnyalatni... Először inkább tanuld ki, meg élvezd a gépet VDC off-ban, gyorsnak fogod azt érezni úgyis :DDD
Zselé2023-03-23 15:58:37 // 29936
Az a baj, hogy legközelebb ha pályára megyek, tényleg tempót akarok menni - oda meg inkább a nyári való... Annak is szerintem vége lesz a szezon végére...
Nagy füst lesz itt :DD A gumisoktól meg várom az ajánlatokat, vihetnek üzleti ebédre... XDDD
Nagy füst lesz itt :DD A gumisoktól meg várom az ajánlatokat, vihetnek üzleti ebédre... XDDD
RomeoOne2023-03-23 15:46:50 // 29935
Nevezz be az októberi Tempo Tréningre az öreg téliekkel és ott lenyalathatod azokat a pályán :D
Zselé2023-03-23 15:41:20 // 29934
Feltettük a nyári papucsokat... Soha, de soha nem volt még ilyen jó az időzítés! :D
Azt mondja a centírozó, hogy a jobb első és a jobb hátsó felnim kapott... 5-10 grammokat kért, meg picit lehetett látni, hogy belül ütnek.
Ez azért nagyon érdekes, mert egyetlen kerekem, ami 2 alkalommal kapott nagyobb kátyút az a bal első volt - az meg tökéletes...
Ki érti ezt?
Egyébként nem nagy dolog a görgőzés, valami 14 ezer/felni... De akkor is furcsa.
A télieknek viszont már nincs csak kb. 3mm mintájuk, úgyhogy ősszel új téli szett várható. Előtte lehet, hogy ezt még felteszem, és kipróbáljuk az ESP off módszert :D
Azt mondja a centírozó, hogy a jobb első és a jobb hátsó felnim kapott... 5-10 grammokat kért, meg picit lehetett látni, hogy belül ütnek.
Ez azért nagyon érdekes, mert egyetlen kerekem, ami 2 alkalommal kapott nagyobb kátyút az a bal első volt - az meg tökéletes...
Ki érti ezt?
Egyébként nem nagy dolog a görgőzés, valami 14 ezer/felni... De akkor is furcsa.
A télieknek viszont már nincs csak kb. 3mm mintájuk, úgyhogy ősszel új téli szett várható. Előtte lehet, hogy ezt még felteszem, és kipróbáljuk az ESP off módszert :D
SD2023-03-23 12:37:03 // 29933
igen egy áram fogyasztás mérőt raktam elé, ez ilyen "náci" módszerekkel mérem otthon bármilyen gép jön a háztartásba megmérem és ez alapján döntök hogy maradhat-e:D
de ebben a csepagtető töltés is benne volt, de majd megnézem ma is mennyire emelkedett, 78% nem kevés az?
most legutóbb 2.5W körül fogyasztott készenlétben, közben rá is töltöget persze amikor úgy érzi:)
de ebben a csepagtető töltés is benne volt, de majd megnézem ma is mennyire emelkedett, 78% nem kevés az?
most legutóbb 2.5W körül fogyasztott készenlétben, közben rá is töltöget persze amikor úgy érzi:)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-23 09:40:59 // 29932
Ez a 250Wh a töltő fogyasztása volt?
A Giulia akksija ha jól emlékszem 80Ah-s. Vagyis egy órán át képes 80A-t leadni 12V-on, ami 960Wh.
Vegyük a töltés hatásfokát 85%-nak, tehát 250x0.85=212.5Wh hiányzott kb az akksidból.
Kb 78%-on volt az akksi töltés előtt. :-))
A Giulia akksija ha jól emlékszem 80Ah-s. Vagyis egy órán át képes 80A-t leadni 12V-on, ami 960Wh.
Vegyük a töltés hatásfokát 85%-nak, tehát 250x0.85=212.5Wh hiányzott kb az akksidból.
Kb 78%-on volt az akksi töltés előtt. :-))
SD2023-03-22 18:53:21 // 29931
és azért döntöttem egyelőre a hátul bevezetésen, mert ez a zár szerintem üzemibb mint a mocitető azt nem akarom annyit nyitogatni, akrá heti 3-4x, ez meg simán rá fogom rakni ha nem megyek pár napot.
Már csak a derótot kell kiépíteni, most egy kerti hosszabbítót lógattam oda:)
Már csak a derótot kell kiépíteni, most egy kerti hosszabbítót lógattam oda:)
SD2023-03-22 18:51:38 // 29930
SD2023-03-22 18:49:06 // 29929
Jobban megnézve a 3 csavar a pozitívon egy vason van, csak a szélsőhöz kell tágítani.
Meg is van:) Köszönöm a segítséget! Hosszú szülés volt:))) Már tölti:)
A negatívon nincs sok menet, de még pont rá lehett szorítni:)
A műalkotás
Így gondoltam közlekedni, nem feszül és a vége sem kótog:))
Ennyire ér ki
One more thing:))))
Ha egy műanyag valamit pl: egy ablak lehúzot betűzök a rugó alá az nem engedi csutkára felnyitódni a csomagtartót:)))
A zárat visszapattintva meg a lámpa sem ég..
(pont akartam újságolni hogy leoltja pár perc mulve, erre tegnap nem volt hajlandó..)
(ha a computer elaludt akkor már nem oltja le:D valami bistabil relay lehet, vagy egy microvezérlő ami úgymarad, vagy az lehetett a gond hogy már bezártam az autót... minden esetre nem oltotta le szóval maradt a zár pöckölés... érdemes megjegyezni hogy így elég csúnya a hangja ha próbálod utána lezárni:D tehát érdemes feldobni egy törlőkendőt vagy valamit a csomitetőre amiből eszedbe jut hogy a zár be van zárva:P)
Meg is van:) Köszönöm a segítséget! Hosszú szülés volt:))) Már tölti:)
A negatívon nincs sok menet, de még pont rá lehett szorítni:)
A műalkotás
Így gondoltam közlekedni, nem feszül és a vége sem kótog:))
Ennyire ér ki
One more thing:))))
Ha egy műanyag valamit pl: egy ablak lehúzot betűzök a rugó alá az nem engedi csutkára felnyitódni a csomagtartót:)))
A zárat visszapattintva meg a lámpa sem ég..
(pont akartam újságolni hogy leoltja pár perc mulve, erre tegnap nem volt hajlandó..)
(ha a computer elaludt akkor már nem oltja le:D valami bistabil relay lehet, vagy egy microvezérlő ami úgymarad, vagy az lehetett a gond hogy már bezártam az autót... minden esetre nem oltotta le szóval maradt a zár pöckölés... érdemes megjegyezni hogy így elég csúnya a hangja ha próbálod utána lezárni:D tehát érdemes feldobni egy törlőkendőt vagy valamit a csomitetőre amiből eszedbe jut hogy a zár be van zárva:P)
Hardy2023-03-21 19:43:33 // 29928
Szerintem mindegy hova rakod. En egy kicsit megtágítottam. Negatívon meg az érzékelő elé kell rakni. De holnapután vissza kapom az autót. Akkor lefényképezem ha gondolod.
SD2023-03-21 13:04:23 // 29927
Exactly that's what I want:)) Like, köszi:)
aranytl2023-03-20 19:36:48 // 29926
Én pont fordítva csináltam szombaton. Erőt vettem magamon és hagytam a kezdő versenyzőket elmenni.
Egy Audi 80-ból intett a srác amikor megelőztem, hogy nyomjam neki, akkor 2-t visszakapcsoltam, legyen egy kis hangja :D
Szentesen a benzinkúton egy koma megdícsérte és megcsodálta a kocsit.
Szegeden meg egy Camaros intett tetszését nyilvánítva.
Kellemes nap volt, még a fogyasztási rekordomat is beállítottam. Néha ilyen is belefér, nem csak a száguldás :)
Egy Audi 80-ból intett a srác amikor megelőztem, hogy nyomjam neki, akkor 2-t visszakapcsoltam, legyen egy kis hangja :D
Szentesen a benzinkúton egy koma megdícsérte és megcsodálta a kocsit.
Szegeden meg egy Camaros intett tetszését nyilvánítva.
Kellemes nap volt, még a fogyasztási rekordomat is beállítottam. Néha ilyen is belefér, nem csak a száguldás :)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-20 19:28:19 // 29925
Ennyire nem, szerencsére, de hasonló jellegű volt a koszolódás, lightosabb kivitelben.
Sandree802023-03-20 19:21:46 // 29923
Sziasztok!
Sajnos kell nyestriasztó a Julisba, 2.0 200LE.
Tudja valaki, hogy hol találok olyan pozitív pontot, ami akkor ad tápot, ha leállítom az autót, leveszem a gyújtást?
B terv, hogy a jobb első biztosítéktáblán találtam állandó tápot.
Előre is köszi a segítséget:
Sanyi
Sajnos kell nyestriasztó a Julisba, 2.0 200LE.
Tudja valaki, hogy hol találok olyan pozitív pontot, ami akkor ad tápot, ha leállítom az autót, leveszem a gyújtást?
B terv, hogy a jobb első biztosítéktáblán találtam állandó tápot.
Előre is köszi a segítséget:
Sanyi
SD2023-03-20 19:12:34 // 29921
leopop32023-03-20 19:05:34 // 29920
Esküszöm ilyen fogyatékos embert mint aki ezt csinálta nem láttam még 🤮😒🤦
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-20 16:31:16 // 29919
Az 1.4-nél 65e-nél a szűrő gyalázatosan nézett ki, olajsárnak viszont nem volt nyoma sehol ahova benéztünk. A sz.könyve szerint 15e-periódussal cserélték az olajat, tele volt égett olajlerakódással a mikroszűrő. Az autó semmilyen hibát ennek ellenére nem produkált.
SD2023-03-20 15:24:50 // 29917
SD2023-03-20 15:23:38 // 29916
figymá.. most nem emlékszem hogy megtaláltam-e a USB kamerát.. de megnézhetjük valamikor, csak úgy emlékszem az még nem USB-c .. de max laptoppal...
nem szabadna ott látható olajsárnak lenni...
más amikor 100+-os autó még nem látott olajcserét az megáll igen...
nem szabadna ott látható olajsárnak lenni...
más amikor 100+-os autó még nem látott olajcserét az megáll igen...
SD2023-03-20 15:22:23 // 29915
ha nem cserélték rendesen az olajat.., ha cserélve volt akkor meg nem hinném, majd a turbo mennyire pröcözi az olaja az is később derül ki..
SD2023-03-20 15:21:37 // 29914
Szerintem 100k-t a gyári olajjal is elmegy a motor és ott sem a szűrő fog megmakkanni..
200-300k-s autóknál jelent majd gondot a szűrő tömődés.. szerintem
200-300k-s autóknál jelent majd gondot a szűrő tömődés.. szerintem
Zselé2023-03-20 15:09:51 // 29913
Na ez az ami érdekes, ha nem ez a probléma forrása. Akkor megnyugodtam, hogy bármikor beszarhat, a csere után is... :DDDD
RomeoOne2023-03-20 08:59:11 // 29912
De, ez alapján akkor a 100k alatt halódó MA modulok a 2.0-nál valszeg nem a szűrő tömődése miatt vannak?
TtK2023-03-20 08:52:49 // 29911
A szűrő felülete sokszorosa a cső átmérőjének és kúpos. Szerintem úgy van méretezve, hogy az élettartam alatt felgyűlő trutyi szépen lassan feltöltse, de a cső átmérőjének megfelelő keresztmetszet még akkor is meglegyen, ha majdnem tele van. Ha rendesen cseréled a - megfelelő - olajat talán tényleg kitart addig, míg amúgyis le kell venni a hengerfejet. Az meg már bőven a gari után lesz, szóval nem nagyon érdekli a stellantist.
SD2023-03-20 08:50:03 // 29910
Akksi kérdés: vettem ezt e C-TEK ttőt van neki egy fixre köthető csati része, ha az akksi mellé kötném hátra, akkor mindegy hogy melyik kis tüskére rakom, oldalanként?
A pozitívnál van szabadon egy nagyobb, de ott fúrni kéne a csatlakozón, a többi az biztosítékokkal van, de azokra rámegy.
A negatív oldalon nincs sok választás:)
Másik kérdés hogy az eredeti, +biztosítékot tartó -elektronikát odafogó anyacsavarokat használhatom-e vagy kellene még egy-egy anyát szereznem?
Vagy mégis fúrni?
Amúgy azon nincs is anya és lötyögy is.
A pozitívnál van szabadon egy nagyobb, de ott fúrni kéne a csatlakozón, a többi az biztosítékokkal van, de azokra rámegy.
A negatív oldalon nincs sok választás:)
Másik kérdés hogy az eredeti, +biztosítékot tartó -elektronikát odafogó anyacsavarokat használhatom-e vagy kellene még egy-egy anyát szereznem?
Vagy mégis fúrni?
Amúgy azon nincs is anya és lötyögy is.
Kazes☻2023-03-19 22:02:22 // 29909
Érdekes egy lehajtó ez...😉 de jó kis sztori! 😀
RomeoOne2023-03-19 21:59:23 // 29908
Hmm, sejtettem, akkor az ülés hátrafelé billenő üléslapja lesz a ludas... Meg a rövid lábaim :D
Ha hosszabb lábszáram lenne, hátrébb lenne az ülés és több hely lenne a pedálig
Ha hosszabb lábszáram lenne, hátrébb lenne az ülés és több hely lenne a pedálig
RomeoOne2023-03-19 21:57:10 // 29907
De minek is tempomatoznék, amikor mindig van valami izgalom pályán is... :DDD
Tegnap este 150-es utazó az Autobahn-on már majdnem a Paksch-i lehajtónál, külső sáv. Érkezik rám egy Merci a külsőben, de nem nagy különbséggel valahol 155 környékén lehetett. Már majdnem ott volt a Giulia faránál, amikor a benzinkúttól kijövet bevág elém egy mazsola. Na jól van, miért fékeznék, ha gázpedállal is meg lehet oldani a dolgot... Beletapostam, gyors visszaváltások, meglódulás, sávváltás, mazsola átugrása, vissza külső. Néhány másodperc csak, de fel is ugrott gyorsan 190-re.
A külsőben elvettem, hagytam hogy lassuljon vissza. Közben látom ,hogy beletaposott a Merci, vérszemet kapott. Kb. 160-nál ért utol, elhúzott mellettem vagy 180-al (C vagy E volt, sztem 2 literes dízel lehetett vagy valami hasonló, 200 ló körüli kategória). Na jól van, legyen. Padlóztam egyet, meglódult a gép, pár másodperc alatt utolértem, majd el is hagytam gyorsan a fenébe. Szinte vörösödött a feje, úgy taposta a padlóba a pedált, de hát ennyire tellett... Az élet apró örömei... :DDD
Tegnap este 150-es utazó az Autobahn-on már majdnem a Paksch-i lehajtónál, külső sáv. Érkezik rám egy Merci a külsőben, de nem nagy különbséggel valahol 155 környékén lehetett. Már majdnem ott volt a Giulia faránál, amikor a benzinkúttól kijövet bevág elém egy mazsola. Na jól van, miért fékeznék, ha gázpedállal is meg lehet oldani a dolgot... Beletapostam, gyors visszaváltások, meglódulás, sávváltás, mazsola átugrása, vissza külső. Néhány másodperc csak, de fel is ugrott gyorsan 190-re.
A külsőben elvettem, hagytam hogy lassuljon vissza. Közben látom ,hogy beletaposott a Merci, vérszemet kapott. Kb. 160-nál ért utol, elhúzott mellettem vagy 180-al (C vagy E volt, sztem 2 literes dízel lehetett vagy valami hasonló, 200 ló körüli kategória). Na jól van, legyen. Padlóztam egyet, meglódult a gép, pár másodperc alatt utolértem, majd el is hagytam gyorsan a fenébe. Szinte vörösödött a feje, úgy taposta a padlóba a pedált, de hát ennyire tellett... Az élet apró örömei... :DDD
Piritu - 1.000.0002023-03-19 21:54:07 // 29906
Nekem simán elfér a pedálok előtt a földön, még a Veloce üléssel is pedig majdnem teljesen előre van húzva az eleje.
RomeoOne2023-03-19 21:50:55 // 29905
Ha már tempomat... Ti hova teszitek a lábatokat, ha bekapcsoljátok? Nekem ilyen autóm még nem volt, hogy a jobb lábnak csak a pedálon van helye. Nem tudom, hogy ez az ülés miatt van csak, mert ennek ilyen a kialakítása vagy en bloc Giulia tulajdonság (biztos, hogy benne van az is, hogy itt rendes, padlóra szerelt gázpedál van), de én konkrétan csak a fékpedál alá tudom tenni a lábam, ha tempomatozok...
Mondjuk, nem sokat szoktam, magamtól nem nagyon jut eszembe. Akkor is csak autópályán, ha nem nagy a forgalom és kevésbé kockázatos, hogy ha hirtelen kéne fékezni, akkor nem tudnék. Csak érdekelne, hogy másé is ilyen-e vagy csak nálam álltak így össze a csillagok?
Mondjuk, nem sokat szoktam, magamtól nem nagyon jut eszembe. Akkor is csak autópályán, ha nem nagy a forgalom és kevésbé kockázatos, hogy ha hirtelen kéne fékezni, akkor nem tudnék. Csak érdekelne, hogy másé is ilyen-e vagy csak nálam álltak így össze a csillagok?
Piritu - 1.000.0002023-03-19 21:46:28 // 29904
Valakinek esetleg egy feleslegessé vált gombsora?
Piritu - 1.000.0002023-03-19 21:18:39 // 29903
A hétvégén nagyon tele lett a hócipőm a radaros tempomattal. Mennie kell...
Csinálta már valaki visszafelé?
Olyat hallottam hogy a "sima" esetében elég kicserélni a kapcsológombokat, proxit rendezni és megvan a radaros tempomat.
Visszafelé is így működhet? Oké hogy elveszik a sávtartó, de arra sincs semmi szükségem, magam szoktam tekergetni a kormányt...
Csinálta már valaki visszafelé?
Olyat hallottam hogy a "sima" esetében elég kicserélni a kapcsológombokat, proxit rendezni és megvan a radaros tempomat.
Visszafelé is így működhet? Oké hogy elveszik a sávtartó, de arra sincs semmi szükségem, magam szoktam tekergetni a kormányt...
RomeoOne2023-03-19 17:09:20 // 29902
AlfaOwner-en vagy Giuliaforums-on nincs ezzel kapcsolatban valami okosság vagy hasznosítható tapasztalat? Azért az első Giuliák idén már 6 évesek
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-19 12:59:03 // 29901
Zselé2023-03-19 09:00:54 // 29900
Az a bajom, hogyha beraktak egy szűrőt egy cserélhetetlen helyre, akkor az egyre rosszabb lesz. Lehet, hogy tönkrement az MA 40 ezer alatt, mert a szűrő tömítettség miatt nem kapott elég olajat. De ha emiatt ment tönkre, akkor a következő egység méghamarabb feladja, mivel a lerakódás mértéke csak nőni fog…
Legalább valami endoszkóp kamerával meg kéne skubizni egyszer vagy nem tudom :D
Legalább valami endoszkóp kamerával meg kéne skubizni egyszer vagy nem tudom :D
zümi1662023-03-19 08:55:36 // 29899
Köszi a felhomályosítást :-) Mindenképp ráfogok kérdezni olajcserekor, kíváncsi vagyok ott mit mondanak erre, s majd mindenki okulására itt jól meg is osztom .-)
G-MANN🍀2023-03-19 08:12:55 // 29898
Szervizben mintha mondtak volna olyat, hogy olajcsere előtt valamilyen tisztító adalékokat lehetne adni hozzá, abból is az xy... majd utána azzal leereszteni a régi olajat, és utána bele az új olajat mndig 10ekm után.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.