WarbiRunner (Gyuri)2023-03-09 09:44:00 // 29769
És tudtommal EFB van gyárilag, ezzel nem vagyok túlzottan lenyűgözve. Nekem rajta van egy állapot jelzős CTEK alzat, nagyon szívja az akksit az autó, elég rendszeres kondiban tartással fogja csak ez pár évnél tovább bírni. Nem tudom a gari vonatkozik e rá, lehet jobban járnék ha nem óvnám, hanem hagynám megdögleni? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-09 09:39:11 // 29768
Tedd rá "autó ikon világít" módban. Az AGM mód picit magasabb töltőfeszültséggel dolgozik, amitől amúgy semmi baja nem lesz az EFB-nek. A régi CTEK-en még agm helyett hópihe jel van ott, hiszen eredetileg hideg országok hideg napjaira lett ez fejlesztve. A neve más, a funkció ugyanaz. Téli töltéskor érdemes lehet az AGM-et használni nem AGM akksihoz is, melegebb időben a simát. Nincs semmi medzsik, ne gondold túl :-)
Piritu - 1.000.0002023-03-09 09:32:03 // 29767
Ballagjon ki a garázsba! :-)
Így kicsit olyan mint bent a kocsmákban vitatkozni hogy hány foga van a lónak ami az ajtó előtt áll :-DD
Ha gondolod ebédszünetben kimegyek a parkolóba és ki nyitom a csomagtartót :-)
Így kicsit olyan mint bent a kocsmákban vitatkozni hogy hány foga van a lónak ami az ajtó előtt áll :-DD
Ha gondolod ebédszünetben kimegyek a parkolóba és ki nyitom a csomagtartót :-)
SD2023-03-09 09:26:35 // 29766
írnom kell a dealernek?:D
SD2023-03-09 09:25:46 // 29765
a mopar-os linket azért túrtam ki mert ott van róla kép... nincs rajta milyen akksi...:D
SD2023-03-09 09:23:55 // 29764
hát ezaz, az hogy Alfa Romeo:D
Piritu - 1.000.0002023-03-09 09:17:52 // 29763
Egyszerűbb lenne megnézni hogy mi van az akksi tetejére írva :-D
SD2023-03-08 23:17:08 // 29762
A mopar shop-ban megtalálható a deafault akksi:)
Ez alapján az autodoc hoz egy Varta akksit fele annyiért ami EFB
A banner oldala meg elmondja mi a különbség.
Ez alapján akkor ez egy EFB akksi ami start-stop autókhoz van, de nem AGM tehát a töltőn a sima “auto akku” töltést kell választanom nem az AGM módot?
Ez alapján az autodoc hoz egy Varta akksit fele annyiért ami EFB
A banner oldala meg elmondja mi a különbség.
Ez alapján akkor ez egy EFB akksi ami start-stop autókhoz van, de nem AGM tehát a töltőn a sima “auto akku” töltést kell választanom nem az AGM módot?
SD2023-03-08 22:51:34 // 29761
Őőő, akkor most AGM akku van a giuliában by default? Olvastam ezt is aztis… rá van az írva valahol hogy mi?
Csak mielőtt rákapcsolnám a töltőt hogy milyen módban?:P
Manualt, és a töltő manualját is olvastam:)
Csak mielőtt rákapcsolnám a töltőt hogy milyen módban?:P
Manualt, és a töltő manualját is olvastam:)
Liquid2023-03-08 22:00:26 // 29760
ott van az osztómű a motor mögött ahol a sima 2.4-nél van egy akkora hely ahova egy kisgyerek simán bebújhatna :)
Liquid2023-03-08 21:58:45 // 29759
Én úgy tudom, hogy az első és a középső difi van egy házban, viszont a váltótól el van különítve, és csak a középső önzáró. Elvileg ugyanaz a rendszer mint ami a 156 CW alatt van.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-08 21:33:16 // 29758
Elöl nyitott difis? Úgy rémlett hogy önzáró az eleje. Mondjuk ilyen lamella szerű rajz rémlik az igaz, és az lehet hogy még az ős q4. Akkor Thorsen csak az első hátsó osztásra van benne?
Liquid2023-03-08 19:51:19 // 29757
Más a két autó, más a cél. A 159 elsőkerekes, középre tettek egy Torsen-C-t, így lett állandó összkerekes alapból 48-52, ami 22-78 tud lenni mindkét irányban. Egy komoly összkerekes cucc lett belőle, teljesen más viselkedéssel mint az alap elöl kaparós. A Giulia-Stelvio hátsókerekes, ami alapból jobban képes útra vinni a teljesítményt, ide inkább csak kisegítő jelleggel kell az első hajtás, de nélküle is alapvetően jó tud lenni.
SD2023-03-08 18:55:59 // 29756
Ha már hibáknál járunk, ma Szigetszentmiklóson voltam az akku töltőért, és elkezdett ABS kattogtatni az autó igen intenzíven kicsit erőteljesebb gékezésre is.. mint az állat.. de ilyen körforgalomba befele meg hasonlók... és rohadt hangosan... Én elhiszem hogy dinamikusabban kezdek vezetni:D ezért is lehet 13L a fogyim:D
DE: egész télen beleértve vészvillogós fékezéseket sem hallottam hogy egyáltalán tud kattogni az ABS.. most meg mint a veszett fene...
Aztán következő indításnál és 20km-el odébb csináltam egy erősebb breakchek-et és semmi katt.. illetve már a kerék aszfaltba harapása erősebb hangot adott..
Most vagy belementem valami olajba, vagy tud-ez megőrülni, nem is tudtam hogy tud kattogni:D Ja és minden esetben kis sebességnél csinálta.
Nagy sebességnél nincs abs, csak a szoksáos zuhanó repülő hang ahogy eszi a fékbetétet:D
Hömm most izguljak vagy könyveljem el hogy belementem valami szutyokba..?
DE: egész télen beleértve vészvillogós fékezéseket sem hallottam hogy egyáltalán tud kattogni az ABS.. most meg mint a veszett fene...
Aztán következő indításnál és 20km-el odébb csináltam egy erősebb breakchek-et és semmi katt.. illetve már a kerék aszfaltba harapása erősebb hangot adott..
Most vagy belementem valami olajba, vagy tud-ez megőrülni, nem is tudtam hogy tud kattogni:D Ja és minden esetben kis sebességnél csinálta.
Nagy sebességnél nincs abs, csak a szoksáos zuhanó repülő hang ahogy eszi a fékbetétet:D
Hömm most izguljak vagy könyveljem el hogy belementem valami szutyokba..?
Peti16V2023-03-08 18:32:12 // 29754
Hétvégén eltűnt a hibajelzés és azóta is check-engine nélkül megy az autó, de azért ma megtörtént a hibakód-kiolvasás. Egy kollégám vitte el a szervizbe (Duna Autó), így nem első kézből van az infó, de két tárolt hibám volt, az egyik a részecskeszűrő működési hibájáról dobott egy jelzést, a másik pedig egy kipufogógáz hőmérsékleti hiba volt.
A szerviz szerint jelenleg nincs semmi kiolvasható rendellenesség, nem tudják mi okozta ezeket a hibajelzéseket, de valószínűleg pillanatnyi elmebaj volt és ha nem jönnek vissza, akkor nem kell aggódnom... Annyira nem nyugtattak meg, de amúgy is vissza kell mennem hamarosan az éves szervizre, ott úja átnézetem majd és jobban kikérdezem őket.
Az jutott eszembe, hogy belement két tank benzin Romániában, lehet, hogy esetleg rosszabb minőségű volt a benya és emiatt volt rendellenes égés?
Mindenesetre gyorsan kipancsolom belőle a maradékot és megtankolom prémium benzinnel, hátha örökre elfelejti ezt a hisztit...
A szerviz szerint jelenleg nincs semmi kiolvasható rendellenesség, nem tudják mi okozta ezeket a hibajelzéseket, de valószínűleg pillanatnyi elmebaj volt és ha nem jönnek vissza, akkor nem kell aggódnom... Annyira nem nyugtattak meg, de amúgy is vissza kell mennem hamarosan az éves szervizre, ott úja átnézetem majd és jobban kikérdezem őket.
Az jutott eszembe, hogy belement két tank benzin Romániában, lehet, hogy esetleg rosszabb minőségű volt a benya és emiatt volt rendellenes égés?
Mindenesetre gyorsan kipancsolom belőle a maradékot és megtankolom prémium benzinnel, hátha örökre elfelejti ezt a hisztit...
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-08 18:29:14 // 29753
Ez is egy általános kijelentés, ami igaz is én nem is :-) A 159 Q4 alapból részlegesen önzáró Thorsen difivel rendelkezik elöl, ez sokat jelent a kontrollálhatóságban, lényeges segítség az orrtolás ellen egy fwd alapbeállítású autónál, pláne ha az hátra is el tudja küldeni közben a nyomaték nagyobb részét. A Giulia Q4 full más tészta. Alapvetően rwd és a ZF lamellás sperr sajnos csak opció. Viszont a nyomatékot észveszejtően gyorsan képes előre küldeni. A sperr viszont hátul van, ha van, ami vezetési érzetben nagy különbség, nem az orrát húzza be az autónak.
SD2023-03-08 16:44:09 // 29752
Váá megint átcseszett a weboldal:D
SD2023-03-08 16:43:18 // 29751
[img1] [img2]
Na be mertem már farral is állni, igaz kiszállni nem lehet:D:D:D
De ez lépcső mert akkor már legalább ilyen 10cm környékén tudom megddig tart az autó:)))
Illetve a középső gyerekszék nem úgy néz ki mint egy QV szárny?:D
[img3] [img4]
És végre!!! Lett 4 rublika.. már rendesen ettem a kefét hogy mikor fogom én megnézni mennyi olaj van az autóban?:D De megvártam az 5 percet 2x is ma:D:D:D
[img5] [img6]
Mily érdekes hogy üzemmelegen mindkét tartály max fölé megy:P majd megnézem ha lehült is:)
[img7] [img8]
Nőnapra megvan a szajré az Alfinak:)
Na be mertem már farral is állni, igaz kiszállni nem lehet:D:D:D
De ez lépcső mert akkor már legalább ilyen 10cm környékén tudom megddig tart az autó:)))
Illetve a középső gyerekszék nem úgy néz ki mint egy QV szárny?:D
[img3] [img4]
És végre!!! Lett 4 rublika.. már rendesen ettem a kefét hogy mikor fogom én megnézni mennyi olaj van az autóban?:D De megvártam az 5 percet 2x is ma:D:D:D
[img5] [img6]
Mily érdekes hogy üzemmelegen mindkét tartály max fölé megy:P majd megnézem ha lehült is:)
[img7] [img8]
Nőnapra megvan a szajré az Alfinak:)
SD2023-03-08 16:42:52 // 29750
Na be mertem már farral is állni, igaz kiszállni nem lehet:D:D:D
De ez lépcső mert akkor már legalább ilyen 10cm környékén tudom megddig tart az autó:)))
Illetve a középső gyerekszék nem úgy néz ki mint egy QV szárny?:D
És végre!!! Lett 4 rublika.. már rendesen ettem a kefét hogy mikor fogom én megnézni mennyi olaj van az autóban?:D De megvártam az 5 percet 2x is ma:D:D:D
Mily érdekes hogy üzemmelegen mindkét tartály max fölé megy:P majd megnézem ha lehült is:)
Nőnapra megvan a szajré az Alfinak:)
Giuntini2023-03-08 16:32:49 // 29749
Ne feledd, a 159 GTA állandó összkereket kapott volna. Liquid tapasztalatai alapján a 159 Q4 sokkal komolyabb összkerékhajtást kapott mint a Giulia vagy a Stelvio!
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-08 15:30:23 // 29748
Ez már a Thema 8.32-nél kiderült, hogy igazából alig gyorsabb a 2.0 turbonál. Már maga a koncepció sem túl sportos, hogy előre keresztbe betenni egy nehéz motort elsőkerék hajtáshoz az első gólyalábak támaszkodási pontja elé. Léteznek ilyen autók, egyik sem "sport szedán", pláne nem GTA kategória. A nagyköbcentis nehéz motoroknak hátul, a pilóta mögött a helyük, vagy max túralimókban elöl.. Ahol a motor elöl van, ott minél kisebb tömegből kell minél több erő. Ha fwd az autó, és az első tengely előtt a motor, akkor pláne nem szégyen egy pici motor, akár ügyesen hátra bedöntve, hogy hátra vigye a motor súlypontját amennyire lehet. FWD esetén itt jön az okos kompromisszum esete. Ha túl könnyű és erős a motor, nehezebb levinni a nyomatékot, kevés lesz a tapadás. Mert ugye gyorsításkor hátra "billen" az autó. Itt már a motor hangolása is bejátszik, jó példa a GIulietta. Az erősebb QV pár km benyomása alapján könnyebben viszi le a nyomatékát, mert fokozatosabban épül fel, mint az 1,4 170 lovasnak. Minden apróság számít :-)
Ha viszont túl nehéz a motor, akkor ugyan lesz tapadás gyorsításkor, fékezésre, kanyarban is irdatlan tapadással kezd az íven, cserében az első tengely előtt lévő nagy tömeg tehetetlensége fogja lerántani az ívről. Az érzés nagyon más, amikor a motor nyomatéka nem megy le az első keréken és ettől indul meg kifelé az íven, vagy a nagy tömeg tehetetlensége szakítja le az ívről. Az előbbit nagyon könnyű gázelvétellel korrigálni, az utóbbi már összetetteb ügy. Egy orrmotoros v8 jó nyomatékos is lenne, úgyhogy max öszkerékkel, de inkább úgy se lenne igazán jó :-)
Ha viszont túl nehéz a motor, akkor ugyan lesz tapadás gyorsításkor, fékezésre, kanyarban is irdatlan tapadással kezd az íven, cserében az első tengely előtt lévő nagy tömeg tehetetlensége fogja lerántani az ívről. Az érzés nagyon más, amikor a motor nyomatéka nem megy le az első keréken és ettől indul meg kifelé az íven, vagy a nagy tömeg tehetetlensége szakítja le az ívről. Az előbbit nagyon könnyű gázelvétellel korrigálni, az utóbbi már összetetteb ügy. Egy orrmotoros v8 jó nyomatékos is lenne, úgyhogy max öszkerékkel, de inkább úgy se lenne igazán jó :-)
SD2023-03-08 14:28:38 // 29747
Igen valszeg a V8 súlya kaszálta el az már mindenen túl lett volna a 159-el:/
Jó igaz banzinben sem a méret a gond és dízeben sem, hanem a megemelt befecskendező nyomás, mert anélkül meg meret kell, vagy 30 litert fog enni:D
Jó igaz banzinben sem a méret a gond és dízeben sem, hanem a megemelt befecskendező nyomás, mert anélkül meg meret kell, vagy 30 litert fog enni:D
RomeoOne2023-03-08 11:28:02 // 29746
Egy szívó talán el, bár akkor ugrana a kvázi-orrközép motorosság, mert rendesen rajta lenne már az első tengelyen. A Q-nak már a V6-tal is úgy tele van a motortere, hogy egy tűt nem lehetne beleejteni. Pedig hosszra sztem nem több, mint a sor4
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-08 11:21:48 // 29745
Ezek így elég kaotikus általánosítások :-) A 159-ben egy V8 egy irányíthatatlan kőtömb lett volna kb. Minek elsőkerék hajtáshoz v8? Az 1.8 TBi volt a jó irány, láthatóan a V6 sem illett jól a képbe. A v8-cal egy modern Thema 8.32 lett volna, ami izgalmas és különleges autó, de nem különösképpen a pályák réme. Az öthengeres dízel is egy jó irány volt, mert más dimenzió egy sokhengeres autópályázós autó, mint egy négyhengeres kommersz dízel. Egyszerűen ad egy plusz kifinomultságot az autónak, amitől kellemes túralimó (kombi) lesz belőle. Benzinesben ha már határokat húzogatnék, négy hengernél az 1.8 (vagy 1750) az nem áll messze az ideális egy hengerre jutó térfogattól. Persze motor függő is, hosszú löket, rövid löket? Pont az Alfánál sosem volt a nagy köbcentin a hangsúly, bármikor is tudtak viszonylag kis köbcentiből sok erőt varázsolni, plusz jó karaktert és vérpezsdítő hangot.
Műszakilag semmiféle alsó határa nincs, hogy mi az a legkisebb motor ami építhető. A hangsúly a lökettérfogat/lóerő arányon van. Ez kúszik fölfelé, az Alfa mindig is értett ehhez, szóval nincs is ezzel baj. Amíg hozzá illő kaszniba és hajtáslánccal építik, addig jó.
Műszakilag semmiféle alsó határa nincs, hogy mi az a legkisebb motor ami építhető. A hangsúly a lökettérfogat/lóerő arányon van. Ez kúszik fölfelé, az Alfa mindig is értett ehhez, szóval nincs is ezzel baj. Amíg hozzá illő kaszniba és hajtáslánccal építik, addig jó.
Liquid2023-03-08 10:53:56 // 29744
azt nézegettük a hétvégén hogy a Giulia orrában simán elférne egy V8 :)
Liquid2023-03-08 10:53:04 // 29743
Alapból én is hátra tettem volna ha nem a hátsó faltól 10 cm-re állna az autó farral :)
Bár mondjuk a Stelvionál a gépháztetőt könnyebb úgy hagyni nyitva hogy ne gyepálja a kábelt.
Bár mondjuk a Stelvionál a gépháztetőt könnyebb úgy hagyni nyitva hogy ne gyepálja a kábelt.
SD2023-03-08 09:59:47 // 29742
igen de ne feledd hogy a 159 abból az időből van amikor még a honda is dízelt épített és azt kellett elhitni a fogyasztóval hogy 1600bar az csak bent lesz és nem jön ki..:D
De kijön...
A dízel motor nem lesz soha benzines, a dízel motort nem is szabadna 3-4L alatt építeni.. Teszem hozzá benzinest sem 2L alatt:D Az is már a fűnyíró kategória:D Na most mindenki a barátom lett:D:D:D
Szóval az hogy léteznek ezek a 2L Dízelek meg még pár kisebb is az csak a mérnökök agymenése, nem normális dolog... :)
Az 5 henger jól szól mindenben ez igaz:)
De egy rendesen kihegyezett V8 is úgy szól mint egy jó 4hengeres:D
Az a mérnöki munka csúcsa:))))) 4 hengerből menést és örömöt csinálni:)
De V8 hát az kellett volna egy GTA159 adta volna:)
De kijön...
A dízel motor nem lesz soha benzines, a dízel motort nem is szabadna 3-4L alatt építeni.. Teszem hozzá benzinest sem 2L alatt:D Az is már a fűnyíró kategória:D Na most mindenki a barátom lett:D:D:D
Szóval az hogy léteznek ezek a 2L Dízelek meg még pár kisebb is az csak a mérnökök agymenése, nem normális dolog... :)
Az 5 henger jól szól mindenben ez igaz:)
De egy rendesen kihegyezett V8 is úgy szól mint egy jó 4hengeres:D
Az a mérnöki munka csúcsa:))))) 4 hengerből menést és örömöt csinálni:)
De V8 hát az kellett volna egy GTA159 adta volna:)
Giuntini2023-03-08 09:52:22 // 29741
Ezzel tökéletesen egyetértek! A Holden blokknak is jó volt a hangja, papíron még erősebb is volt mint a Busso, azonban a valóság mást mutatott!! Embertelen mit fogyasztott, és egy okosított 2,4 símán leveri a V6-ot!!!
A GTA V8 Ferrari motorost kellett volna megcsinálni!
A Giuliába is bele kellett volna rakni egy síma V6-ot 300 ló körüli teljesítménnyel, mert így hiányzik egy lépcsőfok a Veloce és a QV között.
Amit viszont én mindig kritizáltam, hogy nem rakták be a V6 dízelt. Ezt ígérték és nem teljesítették. Ott van a Maserati VM dízelje, ezt ígérték be a Giuliába. Dízeles Giulia tulajokat nem akarom bántani, de borzalmas a hangja és nem harmonikus. Ellenben keveset fogyaszt. Mikor én visszaültem az én 2,4-embe és megdörrent az 5 henger, akkor azt mondtam, ez a nekem való, pedig csodálatosan viselkedett egyébként a Giulia! Csak az a motorhang!! Mintha száz harkály folyamatosan kopácsolt volna!
Igaz csak városban mentem vele, de normál városi tempónál sem símult ki a járása. A 159 2,0 dízel sokkal csendesebb és kulturáltabb!
A GTA V8 Ferrari motorost kellett volna megcsinálni!
A Giuliába is bele kellett volna rakni egy síma V6-ot 300 ló körüli teljesítménnyel, mert így hiányzik egy lépcsőfok a Veloce és a QV között.
Amit viszont én mindig kritizáltam, hogy nem rakták be a V6 dízelt. Ezt ígérték és nem teljesítették. Ott van a Maserati VM dízelje, ezt ígérték be a Giuliába. Dízeles Giulia tulajokat nem akarom bántani, de borzalmas a hangja és nem harmonikus. Ellenben keveset fogyaszt. Mikor én visszaültem az én 2,4-embe és megdörrent az 5 henger, akkor azt mondtam, ez a nekem való, pedig csodálatosan viselkedett egyébként a Giulia! Csak az a motorhang!! Mintha száz harkály folyamatosan kopácsolt volna!
Igaz csak városban mentem vele, de normál városi tempónál sem símult ki a járása. A 159 2,0 dízel sokkal csendesebb és kulturáltabb!
SD2023-03-08 09:37:57 // 29740
hmm ha nyomtatok hozzá egy kis foglalatot mégis kifúrom az akkufedő hátsó ajtaját:)))
vagy egy olyan foglalatot amivel oda tudom fogni az még jobb:)) mint te a motortérben csak én hátul...
Igen nekem a mocitér nehezebben hozzáférhető, bár ugye akkor meg adja magát hogy ránézek a folyadékokra is mindig:)))
hhmm nehéz döntés:)
vagy egy olyan foglalatot amivel oda tudom fogni az még jobb:)) mint te a motortérben csak én hátul...
Igen nekem a mocitér nehezebben hozzáférhető, bár ugye akkor meg adja magát hogy ránézek a folyadékokra is mindig:)))
hhmm nehéz döntés:)
SD2023-03-08 09:34:39 // 29739
kéne bele rakni egy Busso-t:))) ha egy kihagy még mindig meg van 5:D
Giuntini2023-03-08 09:29:16 // 29738
Én savazom??? A legnagyobb 159 imádó vagyok!🙂 A 159 a mai napig a legnagyobb 'arte movente", mozgó remekmű, csak annyi a meglátásom, hogy a versenypályán a Giulia könnyedebb hatást mutat. Autópályán változik a kép, ott a 159 lehengerlő.
SD2023-03-08 09:19:59 // 29737
Ja hogy ennek van ilyen kis dugója is:))) NA ez megnyugtató, mert nekem nem fért a fejembe hogy ott van 1cm-en belül a 14V 110Ah.. két pólusa:D De így már okés:)
SD2023-03-08 09:17:54 // 29736
Ne savazzátok már a 159-et ha az nincs Giulia sem lenne:D
Azért azzal is odébb lehet állni:) Minden márkának van ilyen időszak mikor elmegy a fókusz, mert a többi gyártó miatt olyanokat kell teljesítenie ami sosem volt tervezési szempont előtte:D
Nézz rá az elekromos BMW-kre:D Mint egy szilikonozott 70éves pamelaanderson:D Látiszk hogy valaha jó volt de ez már nem az:D
Az a jó hogy az alfa képes megújulni, erre nem adtam volta 50%-ot sem mondjuk 2010-ben..
Azért azzal is odébb lehet állni:) Minden márkának van ilyen időszak mikor elmegy a fókusz, mert a többi gyártó miatt olyanokat kell teljesítenie ami sosem volt tervezési szempont előtte:D
Nézz rá az elekromos BMW-kre:D Mint egy szilikonozott 70éves pamelaanderson:D Látiszk hogy valaha jó volt de ez már nem az:D
Az a jó hogy az alfa képes megújulni, erre nem adtam volta 50%-ot sem mondjuk 2010-ben..
Giuntini2023-03-08 09:08:45 // 29735
Viszont ahogy néztem a videót, ritkán, de azért felbukkant a 159 SW. Valahogy az egész autó nem illil a pályára. Túl nagynak tűnik, itt még jobban kijön az a bunker hangulat. A Giulia itt valóban sokkal könnyedebb hatást mutat.
Liquid2023-03-08 08:41:17 // 29734
Piritu - 1.000.0002023-03-08 07:59:44 // 29733
Van aki a motorház a szerelte a csatlakozót a “bikázó pont” mellé.
SD2023-03-08 06:56:26 // 29732
Még ezt a csatlakozót agyalom, az akkura köthető csati nem tűnik hosszúnak, meg legyilkolják a csomagok ha fix-re ott hagyom.
A "beépíthető" ledes csodához meg kéne faragni az akku nyílás ajtaját..
Meg hogy most akkor nyitott csomitartóval kell ezentúl?:D
Milyen hosszú a kábele, még aljzatot is kell kiépítsek?:D
A "beépíthető" ledes csodához meg kéne faragni az akku nyílás ajtaját..
Meg hogy most akkor nyitott csomitartóval kell ezentúl?:D
Milyen hosszú a kábele, még aljzatot is kell kiépítsek?:D
SD2023-03-07 15:36:36 // 29731
najó:) meggyőztetek:)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 15:09:48 // 29730
Szerintem is C-TEK (MXS 5), az egy megbízható cucc. Évekre veszed, egy tizessel drágább, ezen nem spórolnék. Az árát visszahozza szépen az évek alatt, ha használod is rendszeresen.
SD2023-03-07 14:39:39 // 29728
ja ott írja felette is:D na szóval joe vagy nem joe?
SD2023-03-07 14:38:13 // 29727
SD2023-03-07 14:23:02 // 29726
Én már simítottam szalagkorlátnak gépet, és nem ezt játszotta:D igaz hátrafele mentem 120-al lehet azért nem ismertem fel:D
RomeoOne2023-03-07 13:14:23 // 29725
Igen, ha nekisimítod a kocsi oldalát a szalagkorlátnak, akkor Dimmu Borgir-t játszik :DDD
SD2023-03-07 13:03:08 // 29724
ott van a zenélő út?:) akarom mondani musichen strasse?:D 300nál Supermario-t zenél?:D
RomeoOne2023-03-07 12:45:51 // 29723
Lehet, bár nem 300-zal, csak 275 körül mentem az Autobahn Paksch és Donauneustadt közötti szakaszán :DDD
SD2023-03-07 12:24:27 // 29722
igen valószínüleg a gyárban ez a metódus, ráillesz és csavar, a ragasztó igazából csak szigetelő, hogy ne menjen alá a kosz, de túl sokat mentél 300-al elkókadt:)
RomeoOne2023-03-07 12:00:04 // 29721
Egyébként valamilyen kétoldalú ragasztó van alatta, ami nagyon gyorsan elengedi a széleknél. Nekem már egész az elején feltűnt a dolog. Akkor ijedtem meg, hogy basszus ez lerepülhet egyszer. Aztán kiderült, hogy csavarozva van, akkor megnyugodtam.
A képen kicsit durvábbnak látszik a valóságnál, mert tükröződik a fényezésről és 2x akkorának látszik a rés, de valójában csak ennek a fele.
Ahogy néztem, ez az újabb Q-knál így van, de pl. az első szériásoknál, amit láttam, nem volt ilyen probléma. Ott még más ragasztót használhattak.
A képen kicsit durvábbnak látszik a valóságnál, mert tükröződik a fényezésről és 2x akkorának látszik a rés, de valójában csak ennek a fele.
Ahogy néztem, ez az újabb Q-knál így van, de pl. az első szériásoknál, amit láttam, nem volt ilyen probléma. Ott még más ragasztót használhattak.
SD2023-03-07 11:52:12 // 29720
Na még egy agymenés:)) ha egy Stelvio QV alól kipatitjuk a hajtást vajh tudna-e a Giulia is Q4 lenni V6-al ?:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.