Fórum >> Típusok >> Giulia

leopop32021-09-05 09:24:33 // 21748
Igen igen :)
Halesz2021-09-05 01:31:55 // 21747
Durva, hogy a német autópályán mentünk a 145-ösömért, mi? :)
leopop32021-09-04 23:53:09 // 21746
Kanyarban éreztem is. És mondtam Halesznak is. Definiálni nem tudtam de szerintem ezt éreztem
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-04 23:41:22 // 21745
Hát én se gondoltam az első komolyabb autópályás gyorsításig :-) De talán a motorerőnél is nagyobb erénye az alap Julisnak a brutál torziós merevség és a kicsi tömeg párosítása. Csak összehasonlításként egy 997-es Porsche 911-nél kicsit még merevebb is, kb azonos súly mellett. És azért ez egy méretes sedan.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-04 23:22:55 // 21744
Ez így egy érdekes projekt, de a pont a két Giulia generáció közti kapcsot nem érti igazán a művész :-) A105-ös sorozatban négyhengeres motorok voltak, már csak ezért is lényegesen stílusosabb swap lenne egy 2l-es GME motor mondjuk 300 lóval. De ássunk csak tovább. A 105-ös sorozat Busso féle twin cam négyhengerese alu blokkos motor volt. Az 50-es években! Minő érdekes hasonlóság, a Giulia GME motorja alu blokkos.
A Busso motor kétliteres verziója is hosszú löketű volt, sőt... ennek a motornak az utolsó evolúciója, a 2.0 8v TS hajszál pontosan ugyanolyan furattal és lökettel rendelkezik mint a 2.0 GME. Az eredeti is csak löketben tér el minimálisan. És így egy pici Alfa történelem és tisztelgés az ősök előtt minden 2l-es Giuliában ott van ;-)
Norby2021-09-04 22:41:30 // 21743
https://player.hu/auto-motor-2/alfa-romeo-giulia-emilia-gt-veloce/
leopop32021-09-04 19:10:10 // 21742
Óriási forma vagy több ilyet még :DD 🙌
leopop32021-09-04 19:05:43 // 21741
Superről jut eszembe tegnap segítettem a 145-öst videózni Halesznak.
És nem keveset utaztunk az M6-on, illetve most vittek először Giuliával, hát már Halesznek is mondtam, hogy kilóra megvett.
200 ló és mindenre elég, olyan gyorsan voltunk 200-on hogy csak na, arról nem is beszélve, hogy 200 nál sem fogyott el 😁👌
Tudtam, olvasva a titetek a fórumon, hogy jól megy de hogy ennyire azt nem gondoltam volna.
G-Man szavaival élve: Álom 😍😍
leopop32021-09-04 18:59:34 // 21740
Pont ezt akartam írni :DD
DrB2021-09-04 18:32:58 // 21739
Köszi Neked is az infókat. Most már tènyleg alaposabban utánanèzek a Vredesteineknek is. Mèg a 159-esen használtam a nálam töltött majd tíz ève alatt nyári gumikènt a Hankook Ventus sorozatát. A teszteken is jókat írtak annó róla ès nekem is teljesen bevált minden helyzetben, beleèrtve a nèmet autópályás tartós nagy sebessèget is.
carver2021-09-04 16:05:52 // 21738
Sztem a Michelin, Conti nem kérdés, minden teszten Top 5-ben vannak. Ha pénz nem számit vagy az az irány hogy mindegy csak valami jó legyen akkor ezekkel nem fog mellé az ember. Az olasz autó tulajdonosok nagyon sokszor Pirelli hívők, de ezek a teszteken és a visszajelzésekben is vegyesen szoktak szerepelni (ami azt jelenti hogy nem mindig #1 de mibdig a legjobbak között van). A többinél eleve óvatosabb az ember de az a trend hogy egyre több gumigyártó tud jó gumit csinálni, a különbségek egyre kisebbek, de az árakban még mindig nagy az eltérés...
Kócosw2021-09-04 11:53:24 // 21737
aztán felénk meg véletlenül se érsz ide...😄
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-04 11:36:39 // 21736
Ezt én is tudom javasolni (bár már lassan Vredestein neppernek néztek :-)) Volt ilyenem is a 159-en, és sok szezonosan is tudta amit kell, , sőt emlékszem egy bmw-sre aki 110-nél levillogott a havas autópályán egy feltorlódás utáni tiszta szakaszon. Szépen lassan kisoroltam, aztán rájött, hogy nem tud megelőzni XD Contival 10 éve volt tapasztalatom kb, akkor váltottam Vredesteinre. Az még TS800 volt. Új korában elképesztően jó volt jégen. Abban kiemelkedett az összes gumi közül amit valaha próbáltam. Többi tulajdonságában is nagyon jó volt. A második szezonra a jeges csoda is alább hagyott, de továbbra is stabil, jó gumi maradt. A Vredesteinnel nem éreztem visszalépést, viszont sokkal jobb ára volt, ezért maradtam is ennél azóta is. Sőt, mostanában a Giulietta nyári Goodyear gumijait is Vredesteinre cseréltem, mert arra mire nekünk kellett,a Goodyear túl szélsőséges volt. Tapadt, sportos gumi volt, de rázott mint a franc. Irgalmatlan kényelmetlen. A Vredesteinnel pedig puhán döccen, tempón is halk, és ez általában igaz rájuk a tapasztalatom szerint.
DrB2021-09-04 11:05:47 // 21735
Köszi a tippet, utánanèzek ennek a tèli Vredesteinek is.

A Stelvió hozzám is a Good Year Eagle F1-gyel került. Jövő nyáron már cserèlnem kell őket. Ott is az egyik kiszemelt Continental (Sport Contact 6).
Giuntini2021-09-04 10:44:52 // 21734
Alapító nem vagyok, csak a másodiknál szálltam be, de en úgy számolok vele, hogy megmarad....
G-MANN🍀2021-09-04 10:09:13 // 21733
És jön az újabb őszi áremelés 🤐
Zolibácsi2021-09-04 09:36:08 // 21732
Soroksár az 23. Kerület, Pesterzsébet 20. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-04 09:24:33 // 21731
Bakker belsőben haladás, alkeszoknak cirkusz, óútómata keresése, mert köll a zsé tankolásra...csupa rosszat hoz ki belőled ez a Qrva 🤣🤣🤣
RomeoOne2021-09-03 23:38:09 // 21730
Megunhatatlan ez az autó, Álom (copyright by G-MANN).

Egy 250 km-t ma is levezettem vele. Mindig vannak ilyen "tejóég" pillanatok.

Autózgatok békésen, 140 körül, belsőben a pályán. Kb 138-cal mennek a külsőben. Mondom odalépek már kicsit, hogy ne haladjunk egymás mellett egy percig. Nem is figyeltem, csak lenyomtam a gázpedált egy pár másodpercig, amit megszoktam még a 2.0 JTDm-nél, amennyi alatt kb. 160-ig gyorsul. Aztán lenézek a műszerfalra... Hoppá, ennek ez 220-ra elég volt. Oké... 😅😅😅

Vagy pl. megálltam XX. kerületben, Soroksáron, gyorsan pénzt felvenni az ATM-nél egy lakótelepen. Odajön egy ilyen homless kinézetű alkoholista, hogy hát nagyon bunkó meg minden, de hát gyönyörű ez az autó, itt a háztömb körül vigyem már el egy körre. Épp rohadtul siettem, de ha nem siettem volna sem ültettem volna be, olyan büdös volt. Mondom, ne haragudjon, de nagyon sietek.
Hát jó, de azért tegyem már meg azt, hogy úgy indulok el, hogy nagy gázzal, hadd hallják a hangját. Oldalra nézek, látom a ott ül még vagy 5 alkesz, néznek gúvadó szemekkel... Mondom jól van. Más ételt oszt a rászorulóknak, én akkor így fejtek ki karitatív tevékenységet :D
Átraktam R-be, aztán padlógáz, 1-es, tiltás, 2-es tiltás, 3-as 6ezerig, aztán gyorsan elvettem és nagyfék, mert egy kereszteződésnyi szakaszon már autópálya tempón voltam a lakótelepen :DDD

Nem unalmas ezzel az élet :DDD

A fogyija is kezd beállni 13 liter körül, ami még egész baratságosnak is mondható :))
Liquid2021-09-03 23:17:15 // 21729
úgy-úgy a szobrok örökéletűek :)
RomeoOne2021-09-03 23:10:35 // 21728
Sztem Robinak lesz :D
Piritu - 1.000.0002021-09-03 22:00:00 // 21727
"Majd egyszer lesz VTT" - egyszer talán lesz VTT...
Arra már egy "alapító"-nak se lesz 159-e :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-03 21:43:32 // 21726
Majd egyszer lesz VTT kipróbáljuk mindegyiket 😁
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-03 21:41:39 // 21725
200-nál is ugyan ilyen volt, Dben annyi, hogy magasabb fordulaton vált ...
carver2021-09-03 21:29:35 // 21723
a felirat eltűnt de legalább a link is rossz volt. Na még1szer

Veloce MY22
carver2021-09-03 21:27:00 // 21722
egye fene, de jön a Bakony is, azokat az utakat nem lehet megunni 😁
carver2021-09-03 21:24:27 // 21721
OFF:

Adalék a pár nappal ezelőtti offtopichoz:

2 napja már van lossless bluetooth codec. Jövőre talán eszköz is lesz ami használja legalábbis Androidon mert a Qualcomm jelentette be. Sorry iPhone tulajdonosok, Apple platformon továbbra sincs ilyen.

Darko audio: aptX Losless

ON
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-03 21:16:41 // 21720
Elhagytad Fejért utána jön a Setéjt 🤣🤣🤣
carver2021-09-03 21:14:24 // 21719
a link felirat elvileg ez lett volna, csak Lepsény után elveszett: Veloce MY22
carver2021-09-03 21:12:20 // 21718
https://www.youtube.com/watch?v=DgAVxI4Jd5I. Még kevesebb választási lehetőség... Szerintem nagyon átestek a ló másik oldalára, tényleg nagy lehet a baj, ha azt is bevállalják, hogy még kevesebbet fognak venni...
carver2021-09-03 21:09:28 // 21717
Vredestein Wintrac Pro - sztem egyik legjobb ár/érték arányú téligumi. Többször kipróbálva havon, esőben, Alpokban, Dolomitokban, Mátraszentistvánban, Eplényben, hegyen, autópályán, városban, egy pillanatra sem volt hiányérzetem (szemben a gyárilag felrakott nyári Good Year Eagle F1-gyel) ... Nekem abszolút bejött.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-03 16:54:08 // 21715
Akkor tuti változtattak, mert nálam Nben is olyan gyorsan reagál, mint Dben ...de jó, hogy bdf előtti...
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 15:53:53 // 21714
Van előnye, hátránya. A beltéren érezhetőt alakítottak, és ugye a szín, a felni ami nekem kellett az nem volt elérhető együtt . A telefontükrözést és a tényleg jól működő fedélzeti rendszert sem bánom. Ha D-ben is rossz lenne, már visszamentem volna asztalt borogatni, de D-ben kerek a világ. Úgyhogy egyelőre ezt az autót megtartom, nem adom, enyém XDD Úgyhogy kb ugyanúgy vagyok min Te, hogy nagyon örülök, hogy az utolsó pillanatban sikerült egyet megcsípnem. Már azóta ilyen sincs. És még az is örülhet aki a mostani választékból még elcsíp egy utolsót, mert ilyen autó kizárt hogy valaha készül még a Giulia után.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 15:47:17 // 21713
Odáig én el se jutottam :-)
Piritu - 1.000.0002021-09-03 15:19:23 // 21712
Tuti hogy változott a váltó programozása 19-óta. Újra örülök hogy anno sikerült megcsípnem egyet :-)
RomeoOne2021-09-03 15:19:23 // 21711
De úgyis N, csak nem a váltó szempontjából. De a gázpedál, meg a motor-karakterisztika az lényegesen más, mint pl. D-ben. Legalábbis az enyémen.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 15:08:30 // 21710
N-ben soha nem próbáltam ki a tempomatot még :-) De kipróbálom. D-ben visszavágja vagy kettővel, beleborít az ülésbe, aztán felvált. Akkor is, ha kettőt kell gyorsítani :-) Kicsit túldramatizálja, de inkább mint az a halálhörgés ezerkettőn.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 15:06:39 // 21709
Az úgy nem N, mert te váltasz. :-) Gyorsítások előtt kézzel beleváltva épp használható, néha adok egy esélyt ennek a megoldásnak, majd mégis átrakom D-be. Az igazi borzalom akkor jön el, ha N módban telitalpas előzésre vetemedek. Az szörnyű. Értelmezni sem tudom azt a lassú reakciójú, nyúlós, motorfelbőgetős izét amit akkor gyorsítás címen előad. Érthetetlen az egész, mert D-ben meg úgy pakolgatja a fokozatokat mit aki megveszett, azonnal megindul, villám gyors, és érzi hogy mit akarok. Kiváncsi lennék egy korábbi Super-re, hogy ugyanilyen e. Lehet velem van a baj, és ez így tök normális :-)
Piritu - 1.000.0002021-09-03 14:45:43 // 21708
Éppen motorfékkel lassulunk hogy fényképezhessek közben.
Nem értem egyébként ezt a fájó fordulatot.
A 159-em 2,0 JTDM volt, viszonylag alacsony fordulaton szoktam elváltani. Aztán jött a Giulietta ugyanezzel a motorral és automatával. Meglepődtem hogy mennyivel feljebb vált mint én tettem a kézinél. Félgáznál is simán 3,5 fölé pörgette. Akkor úgy gondoltam hogy ha erre programozták akkor ez így működőképes.
Most is így vagyok vele. Azért automata hogy ott váltson ahol akar :-)
Amúgy az enyém N-ben ha tempomattal 91-ről 93-ra gyorsítok először visszavált...
RomeoOne2021-09-03 14:39:35 // 21707
Az a fordulatszám nem csak Gyurinak, még nekem is fáj :DDD
Piritu - 1.000.0002021-09-03 14:38:12 // 21706
"A Piritu fogyijait meg ne is nézd XD" - XD
Nem értem mi a gondod vele

:-P
RomeoOne2021-09-03 14:36:00 // 21705
Én az N-et úgy használom, hogy átbillentem mindig az előváltókart M-be. Úgy egész élhető.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 14:06:36 // 21704
Az alu tanksapkát nagyon kinéztem, majdnem eleve kértem az autóhoz. Aztán amikor elmondták, hogy ezek a gyári kiegészítők nem a gyárban kerülnek rá, hanem a szervizben kicserélik, akkor elhagytam ezeket (nyilván nem a tanksapka miatt). Karbon tükörházat, más színű kulcsborítást, csomagtértálcát és a tanksapkát is kinéztem. Aztán az egészből a csomagtér tálca maradt csak, gondoltam majd beszerzem a többit, ha továbbra is szükségét érzem.
A tanksapkát pont akkor engedtem el, amikor rájöttem, hogy milyen jól van megoldva a gyárinak a helye. Azt én el nem rontom :-) Pedig tényleg szép az az alu cucc.

A fogyasztás attól is függ, hogy mire és hogy használod. Ha napi városozol is, akkor sose lesz 8. A Piritu fogyijait meg ne is nézd XD És eleve az összkerekes többet eszik. Én is kérdezgettem még vásárlás előtt itt a fórumon, kb egy liter különbség lehet az AWD és a RWD közt. Vegyes használatban 9l körül van nálam az első 4e km-en. Tempósan autópályán haladós út is meg volt 9.4l-ből. És ennek örülök, mert volt egy kis hatótáv parám. De simán egy tankkal megvan a szokásos kör, és marad is annyi, hogy nem kell azonnal rohanni a kútra.

Rezonálást én nem tapasztaltam eddig, pedig érzékeny vagyok a zajokra. A gyerekülés szokott néha zörögni, rezegni, más nem igazán. Viszont HK hifis autókról olvastam ezt a giuliaforums-on, hogy valami zörög az ajtóban.

Ha negatívumot kéne említeni, az egyértelműen az N-mód. Az egy használhatatlan marhaság. Valami sw upgradet én arra kikönyörgök valahogy, mert egyszerűen rossz. Neked nincs vele baj? Állandóan alacsony fordulaton menne, felvált 8-ba városban, aztán gyorsítanék, és nyomatékból akarja megoldani. Rendesen úgy remeg a tükör ilyenkor, hogy semmit nem látni benne. Hajtáslánc gyilkos, baromi kellemetlen.
Andrasv2021-09-03 12:08:40 // 21703
Maradjunk abba, hogy az alut nem a tartóba bele hanem inkább ráteszed, de megáll végülis! :D

Az anyós háttámla mondjuk nálam nem ad ki hangot, csak meglepett, hogy mennyire hajlamos berezonálni és relatíve hosszan meg is tartani. Bebőrözött hangvilla.

Az ajtót azt a 10k-s szervíznél azért meg fogom mutatni a szerelőnek mert könnyen reprodukálható főleg ha még zenét is indítok és én nem halok meg tőle, de anyósba ülők panaszkodtak rá.
RomeoOne2021-09-03 12:01:05 // 21702
Pontosan így van :D Bele lehet az alu tanksapkát is rakni a tartóba, csak nem passzol olyan jól, de megáll benne azért.

Nekem a visszapillantó állító kis tekerő kar az ablakemelők mellett, ami zörög kicsit. Meg nagyon rázós úton én is a jobb1 háttámláját sejtem még, hogy ilyen műanyagosan kocog kicsit. De úgy alapvetően nincsenek zavaró zajok, szerencsére :)
Andrasv2021-09-03 11:51:18 // 21701
Az alu tanksapka zseni! Megvettem én is az enyémhez, a kimaxolt öncélű perverzió, hogy jobb a lelkemnek és csak én tudom, hogy aluminium. Mondjuk amíg a gyári műanyag kupakot szépen fel tudtad akasztani tankolás közben az alu már nem passzol a kis tartójába.

7100 kilométernél vagyok a sajáttal, két üdülés elég sok kilométert beletett, de továbbra is öröm s boldogság. Korábbi postokban írtatok fogyasztási adatokat, nekem azok kizsírozott szakadékban sem jönnek össze. 10,5 és 11 közt van az átlagom, pedig nem állandó nyektetés van.

Ellenben más is tapasztalt esetleg a sajátján fura zörgést / cicergést? A jobb első ajtó panel mögül néha előjön valami furcsa zaj, ha esetleg hangosabb a zene akkor meg "üzembiztosan" berezonál valami. A rezonálás mondjuk máshol is megvan, ugyan 1 hete kezdtem el csak figyelni (lehet elejétől kezdve csinálja), de az anyós ülés háttámlája az az elem ami "kimozogja" az úthibákat.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-03 10:48:07 // 21700
ez sajna ilyen ... tekerés nélkül
Kócosw2021-09-03 10:15:34 // 21699
100 k után igy nez ki?? olyan tekert 100 nak nez ki....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.