Fórum >> Típusok >> Giulia

Szabolcs 1592020-02-06 17:50:00 // 13849
Légzsák akart lenni a kormány helyett
Szabolcs 1592020-02-06 17:49:00 // 13848
Na végre ma volt egy kis időm és be építés re került a távolság tartó tempomat, tökéletesen működik teszteltem fékez tartja a távolságot megál, a légzsák kiszedés egy szempillantás alatt alul van egy luk es egy fémet kell megnyomni és ki ugrik a kormány utánna már adja magát sorba, multiecuscan proxy sorba rendezés be kapcsolni acc+ ot le fut várni 5 percet és utána abs be is vissza állítani mindent
zümi1662020-02-06 17:45:37 // 13847
Ezek a leggyönyörűbb felnik a választékból, az enyém alatt is ilyenek lesznek :-)
zümi1662020-02-06 17:40:09 // 13846
Melyik kereskedésnél voltál?
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-06 16:36:45 // 13845
Engem érdekelnek a részletek :-) Esetleg ha lesz időd,egy kisokost erről összedobhatnál a blogodban.Vagy bárhol.Melyik miért jobb, vagy mik a hátrányok.
Golyszi2020-02-06 16:12:53 // 13844
Elovastam a squadra-s leírást. Illetve a DnaR kapcsi leírását is és beszéltem is az "öreggel".
OBDs megkerüli a CAN protokolokat.
A kapcsolót egy picit fenntartásokkal kell kezelni. Rengeteg mindennel kommunikál. Valami nem klaffol, az CAN kom hibára fut. Ezt meg tudta oldani a squadra, hogy witechel a perifériákat átprogramozza, hogy legyen rendes kommunikáció. Részleteket nem fejteném ki ✌️
G-MANN🍀2020-02-06 15:40:53 // 13843
Álom! :-)
RomeoOne2020-02-06 15:31:43 // 13842
Beépített egy DNA kapcsolót egy QV-ből, így oldotta meg. (Azaz egy DNA-R kapcsolót... Hívja így valaki vagy levédethetem? :DDD )
Piritu - 1.000.0002020-02-06 15:22:47 // 13841
Van ilyen kütyüd?
Golyszi2020-02-06 15:07:27 // 13840
úgy átb@ssza a CAN-t ahogy kell.. A QV kapcsolós megoldás sokkal kifinomultabb.
Golyszi2020-02-06 15:05:10 // 13839
gyakorolni kell :)
Golyszi2020-02-06 15:04:14 // 13838
megcsináltuk :)
esvé2020-02-06 13:41:25 // 13837
nem most készült..még vmikor nyár végén:)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-06 13:37:11 // 13836
Az igaz.. A Squadra-nak van ilyen terméke.
Piritu - 1.000.0002020-02-06 13:31:49 // 13835
Valahol láttam az ODB-re dugható “tuningot” is, azzal nincs gond.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-06 13:28:31 // 13834
Fene tudja. Az alapmotoros gép 200 ló, RWD és könnyű. Paramétereiben egy e36 328i és az akkori M3-mas közt van! Súlyra, lóerőre.
Nyilvánvalóan nem átlag usernek tervezték, feleslegesen ölik meg vele azt, amiért egy ilyen autó kompromisszumait vállalja az ember. Az átlag user kiaszídet vesz, vagy tojotát. :-) Az utólagos tuninggal az a gond, hogy garancia időn belül problémás.
Az alap Juli sperr difivel vdc off lehetőséggel elég mókás autó lehet.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-06 13:12:37 // 13833
Hátramanetben megesik az ilyen XDDD
RomeoOne2020-02-06 12:55:46 // 13832
Te a múltkor nem épp arra panaszkodtál, hogy R-ben majdnem leestél az útról? :DDD
Piritu - 1.000.0002020-02-06 12:54:49 // 13831
Szerintem jó ez így. Ha driftelni akartok be kell szerezni hozzá a szükséges tuningot. Létezik. Alaphelyzetben, átlagusernek ilyenre nincs szüksége egy alapmotoros gépben, ezért nem is tették bele. Ha meg lehetne kilinccsel előre fordulni, akkor meg az lenne a baj hogy nehezen kezelhető.
Lev2020-02-06 12:42:25 // 13830
Ráadásul idegesítően is csap rá a kezedre,szerintem. Sajnos.
Golyszi2020-02-06 12:05:40 // 13829
nem tudom hogy vagytok vele, de "D"ben sem hagy sok "játékteret" És én ugy gondolom hogy nincs fenék kitőrés szempontjából különbség A-N-D között...kár. Épp hogy megindul és már rá is csap a kezedre....
Fornitore2020-02-06 11:44:35 // 13828
Tegnap megvolt a teszt vezetés.Jó kis élmény volt , minden olyan mint amilyenre számoltam.Futómű parádés , váltó füleket mintha nekem tervezték volna.Elindultunk , a család hátul az értékesítő melletem.Kis tájékoztató és utána Go, töbször figyelmeztetett a hátsó kerék hajtás veszélyére . Elindultunk , egy kis idő múlva kanyargós dombon felfelé,
"akkor hajrá mondom magamban nézzük mit mutat".Padló vissza váltás és gyerünk , deeeee.... semmi lassabban reagál mit a 15 éves Crv 4 sebességes automatája és az erő is kb vele egyenrangú.Kérdően néztem az értékesítőre Ő pedig látta a szememben hogy nagy a baj. Na de akkor elnézést "A" ban van és màr csavarta is "D" be .Na ez így már Alfa , mosoly az arcomon ès tudta hogy Ő eladta én meg megvettem.Innentől olyan mint amit akarok ès vártam.Tájékoztattam a eco állást hadjuk meg nyugdíjas koromra😉.Szóval szép , jó , kényelmes és ha olyanom van egy kanyar killer válik belőle, meg belőlem is😆.Visszafelé a körforgóból kifelé még megnéztem mennyire dobja el a "popsikáját" , elindult beriszált de egyből megoldotta.Végül is nekem ez ennyire elég az érzés megvan ha nagyon akarom , de nem az az életem hogy keresztbe mennyek, az meghagyom a bajor márkának.Szóval akkor " HOZD" .2-3 hónap és egy Giuliával több lesz a magyar forgalomban.😊😊
Lev2020-02-06 10:07:51 // 13827
Vagy nem most készült a kép:)
RomeoOne2020-02-06 09:44:07 // 13826
Na, február elején már a nyári kerekek vannak fent?
esvé2020-02-06 06:22:39 // 13825
Jó reggelt Cartársak!
csak egy kép:)
Csabi2020-02-05 22:01:15 // 13824
Ok, köszi.
Sporter2020-02-05 19:45:13 // 13823
Csak a keménységet állítja.
G-MANN🍀2020-02-05 17:59:54 // 13822
👍 így van
RomeoOne2020-02-05 17:50:29 // 13821
Sztem csak a gátló keménységét szabályozza. A Veloce-ben átcsavartam D-be, akkor egyből felvillant az ikon. Nyomogattam kíváncsiságból, de semmiféle magasságváltozás nem tűnt fel.
Csabi2020-02-05 17:06:22 // 13820
Valaki esetleg tudja, hogy az Alfa active sportfutómű érdemben változtatja az autó magasságát, vagy csak lengéscsillapítók keménységét állítja?! Túl sok info nincs erről.
Külföldi fórumon annyit találtam , hogy két állapota lehet, egy lágy,és egy kemény, a gyári a kettő között helyezkedik el. D-üzemmódban alapból azt kapcsolja...szóval, tudja valaki, pontosan hogyan működik?
Halesz2020-02-05 14:24:12 // 13819
Köszönöm nagyon :)

Végre újra megvan az az érzés, hogy alig várom, hogy mehessek vele valahová, még akárcsak egy otthon-munka távolságot is.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-05 14:14:33 // 13818
Halesz, neked meg kicsit megkésett gratula! :-) Sok-sok Alfás élményt Júliával :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-05 14:12:50 // 13817
Asszem elég a rajz, viszonylag egyszerű dolog ez :-) Persze a megvalósítás már nem annyira evidens..
Blade2020-02-05 12:59:46 // 13816
A felemás érzés a vezeklés, a Jeep miatt :))
RomeoOne2020-02-04 15:05:21 // 13815
Durva amúgy, hogy 230 felett zár a splitter, ezt nem is tudtam. Úgy néz ki, inkább elengedik a leszorítóerő egy részét a gyorsaság érdekében.
RomeoOne2020-02-04 15:02:48 // 13814
Szöveget kiszedtem külön, mert alig látszik az előzőn. Hátha így jobb lesz
RomeoOne2020-02-04 14:59:30 // 13813
Nézd csak, Gyuri, egy kis fizika. Pure gold
RomeoOne2020-02-04 12:11:05 // 13812
Helyes, vegyenek csak Alfát az unalmas németek helyett egyre többen.
Lev2020-02-04 11:59:18 // 13811
Gyurinak írtam nem rég, hogy egy ismerősöm ( 2017-es R Golfja van, kombi) ment az enyémmel, ami ugye csak az alap és már nézegeti a Q-t, mint lehetséges utód :)
esvé2020-02-04 11:49:44 // 13810
köszi szépen!!! egyetértek;)
RomeoOne2020-02-04 11:37:18 // 13809
Nem hiszem :)
De a Mazdás haverom, miután vezette, azt mondta, hogy eddig rossz ár-érték arányúnak gondolta a Veloce-t (papíron hasonlítgatva a konkurenciával), de most már rájött, hogy lehet inkább ilyen kéne neki
Lev2020-02-04 11:32:18 // 13808
Még a végén változtatsz a terven :D
RomeoOne2020-02-04 11:31:49 // 13807
Teljesen jó, azzal próbáltam hasonlítani, amit a tesztekben olvastam. Nem éreztem túl könnyűnek a kormányt, a fék is jó volt, semmi furcsát nem éreztem a brake-by-wire miatt. A hátsókerekesség is érződik (még úgyis, hogy ez AWD). A Veloce ülés tart, mint az állat. A 280 lóval meg elég fürge, kick-downra elkezd húzni, mint az állat. Kicsit pakolgattam a sebességet is váltófülekkel, bár nem tudtam okosabb lenni, mint az automata váltó. D-ben nem is nagyon pakolgatott vissza. Ha elvettem a gázt, még jó darabig tartotta fent a fordulatot, ha esetleg újra beletaposnék. Kellett vagy 15 mp, mire elkezdett felváltogatni, gondolván, ha eddig nem volt akció, már nem vár tovább...
Fasza nagyon.
esvé2020-02-04 11:13:45 // 13805
kis hedonista vagyok, írj róla többet légyszi...:D
RomeoOne2020-02-04 10:34:06 // 13804
Na meghajtottam végre én is egy 280-as Veloce-t. Nem csalódtam :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-04 09:02:37 // 13802
azt észre vettétek, ha nagyon rövid időre húzzátok meg a szélvédő tisztítást a lámpamosó nem aktivál?
Kazes☻2020-02-04 08:40:51 // 13801
Már vitte párat a tesztek alatt is... szerintem inkább időnként beül a titkos 4C-jükbe, nyom egy kövér gázt, tesz egy nagy karikát széles vigyorral az arcán és különben meg elfityózik a városba! :D
RomeoOne2020-02-04 08:23:42 // 13800
Halesz viszi egy kört és rájön, hogy neki is ez kell :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.