tdemeter2020-02-03 09:19:47 // 13749
Mármint melyik esetben? ha telefon tükrözést használsz, vagy amikor nem? Mert az autónak is van egy csomó hangparancsa, amit csak úgy magától megért - telefon nélkül, angolul mondjuk - és van ugye az Android Auto/Apple carplay páros, ami meg ettől független.
sas-1592020-02-03 08:34:41 // 13748
Régi telefonommal, Samsung S5 mini, 5 másodpercenként megszakadt a kapcsolat az autóval. Kábellel összekötve.
Most egy új telóval már remekül működik.
Szal szerencsére a telefon hibája volt.
Hangvezérléssel mit tudtok irányítani és mik a parancsok?
Kormányon megnyomom a beszélő ember fejet és bemondom:
"call Pistike". Pl. Sose fogja megérteni. Milyen parancsok vannak még?
Most egy új telóval már remekül működik.
Szal szerencsére a telefon hibája volt.
Hangvezérléssel mit tudtok irányítani és mik a parancsok?
Kormányon megnyomom a beszélő ember fejet és bemondom:
"call Pistike". Pl. Sose fogja megérteni. Milyen parancsok vannak még?
Lev2020-02-03 07:34:17 // 13747
Én is így járok el,például amikor harmadszor sem értem a felolvasott üzenetet :)
carver2020-02-02 23:12:54 // 13746
én vettem egy 70 centis kábelt és ha kell akkor a kezembe veszem...
Kazes☻2020-02-02 23:08:54 // 13745
No, szokásodhoz híven megint félremagyarázod... de egyben teljesen igazad van és egyetértünk... hagyjuk! :)
Kicsit késve reagálok, de mégiscsak... köszönöm az invitet, de sajna az egész márciusom foglalt.
Kicsit késve reagálok, de mégiscsak... köszönöm az invitet, de sajna az egész márciusom foglalt.
Piritu - 1.000.0002020-02-02 23:06:28 // 13744
Beletakar. Meg a kormány is a telóba. A tartó készítője is ide javasolja.
Normál esetben nem is kell a telót piszkálni, a tükrözés mindent megold. A hangfelismerés is működik. Szóval nem is kell tapizni.
Normál esetben nem is kell a telót piszkálni, a tükrözés mindent megold. A hangfelismerés is működik. Szóval nem is kell tapizni.
droberto2020-02-02 23:00:38 // 13743
Én nem rinyáltam, csak reflektáltam carver felvetésére.
Az meg, hogy neked nem tetszik, hogy elmondom, hogy szarban van a márka (30-40 éve nem adtak el ilyen kevés autót) egyrészt meglep, másrészt meg tökre nem érdekel. Szerintem ezért van a fórum, hogy mindenki elmondja, hogy mit gondol.
Ha megengeded ezt a jövőben is megteszem.
Azt meg végképp nem tudom, hogy jött ki neked, hogy csak annak van joga véleményt formálni aki új Alfát vesz?
Szerintem itt negatív hullámaid max csak neked vannak. :)
Szítod a tüzet állandóan.
Majd, ha lesz tényadatokat tartalmazó hozzászólásod, akkor majd szóbaállok veled.
Mindegy is hagyjuk!
Az meg, hogy neked nem tetszik, hogy elmondom, hogy szarban van a márka (30-40 éve nem adtak el ilyen kevés autót) egyrészt meglep, másrészt meg tökre nem érdekel. Szerintem ezért van a fórum, hogy mindenki elmondja, hogy mit gondol.
Ha megengeded ezt a jövőben is megteszem.
Azt meg végképp nem tudom, hogy jött ki neked, hogy csak annak van joga véleményt formálni aki új Alfát vesz?
Szerintem itt negatív hullámaid max csak neked vannak. :)
Szítod a tüzet állandóan.
Majd, ha lesz tényadatokat tartalmazó hozzászólásod, akkor majd szóbaállok veled.
Mindegy is hagyjuk!
RomeoOne2020-02-02 22:56:28 // 13742
És ha közelebb tennéd, mondjuk pont a másik oldalra, a közelebbi befúvó bal szélére, akkor nem lenne jobb? Ránézésre elég kicsi a központi kijelző képe, hogy ne takarjon bele, de lehet csalóka...
Piritu - 1.000.0002020-02-02 22:50:53 // 13741
Mondjuk én még "analóg" vagyok, a mostani is sok néha...
Ma - miután letettem a földre a bakokról - beültem a Spider-ba és örömmel nézegettem a 2002-es műszerfalat. Sehol egy LCD kijelző :-))))
Ma - miután letettem a földre a bakokról - beültem a Spider-ba és örömmel nézegettem a 2002-es műszerfalat. Sehol egy LCD kijelző :-))))
carver2020-02-02 22:44:42 // 13740
nem akarok menet közben candy crush-t játszani, csak láttam egy két dolgot ami felkeltette az érdeklődésemet, pl az egyik panelen pillanatnyi lóerő és nyomatlék adatokat mutat és a telefon navija is jobb lenne nagyobb méretben, szerintem (remélem) jönnek majd rá olyan frissítések is később (pl képernyőmegosztás a zene és a navi között) ami jó lehet...
Piritu - 1.000.0002020-02-02 22:37:01 // 13739
Felraktam a telótartót, annak ugye érintős a kijelzője.
Két bajom van így:
- nem érem al hátradőlve (a normál kijelzőt se)
- nagyon oda kell figyelni hogy eltaláljam amit akarok, nagyon elvonja a figyelmet az útról. Ráadásul még így se mindig sikerül azt megnyomni amit akartam.
A menügombbal "fejből" minden megy. Szerintem biztonságosabb.
Két bajom van így:
- nem érem al hátradőlve (a normál kijelzőt se)
- nagyon oda kell figyelni hogy eltaláljam amit akarok, nagyon elvonja a figyelmet az útról. Ráadásul még így se mindig sikerül azt megnyomni amit akartam.
A menügombbal "fejből" minden megy. Szerintem biztonságosabb.
Kazes☻2020-02-02 22:31:29 // 13738
Legyen jó a vita... milyen vita Robi?! :P
Te nem akarsz vitatkozni... te Moriarty* vagy a negatív hullámaiddal! :D
És mindeközben te is a használt autó piacról válogatsz, ami persze másnál még hiba is lehet. De nézd meg azokat, akik vettek, vesznek új Alfát... itt van mindjárt példaként Piritu cartárs... hányadikat vette már újonnan, hány éven keresztül... és nyilván van még ilyen cartárs, még sincs tele az aggodalmukkal a net, az Amore! Pedig biztos tudnának, ha akarnának... Tesznek amit tudnak és nyilván jobban hozzájárulnak az AR márka fennmaradásáért, mint mi, akik csak a másod, harmadkézből szerezzük be a hőn áhított és szeretett kis gépünket.
Az én véleményem szerint inkább ezt kellene befejezni, még mielőtt önmegvalósítja magát a sok rinya!
L&P! :)
*Kelly hősei
Te nem akarsz vitatkozni... te Moriarty* vagy a negatív hullámaiddal! :D
És mindeközben te is a használt autó piacról válogatsz, ami persze másnál még hiba is lehet. De nézd meg azokat, akik vettek, vesznek új Alfát... itt van mindjárt példaként Piritu cartárs... hányadikat vette már újonnan, hány éven keresztül... és nyilván van még ilyen cartárs, még sincs tele az aggodalmukkal a net, az Amore! Pedig biztos tudnának, ha akarnának... Tesznek amit tudnak és nyilván jobban hozzájárulnak az AR márka fennmaradásáért, mint mi, akik csak a másod, harmadkézből szerezzük be a hőn áhított és szeretett kis gépünket.
Az én véleményem szerint inkább ezt kellene befejezni, még mielőtt önmegvalósítja magát a sok rinya!
L&P! :)
*Kelly hősei
carver2020-02-02 22:30:39 // 13737
valami egész más: szerintetek a Giuliában lehet utólag cserélni a 7"-es kijelzőt a nagyobb érintőképernyőre?
carver2020-02-02 22:29:01 // 13736
volt az 500.000 is még korábban. 150.000 akartak csak Amerikában. Most azt mondják világszerte talán 150.000 lesz 2023-ra..
Piritu - 1.000.0002020-02-02 22:18:26 // 13735
Spider pótlékként tegnap mentünk egy karikát a nagy melegben és élveztük a napsütést. A téli gumi meglehetősen nyúlós volt, de király volt érezni hogy egy hosszú elnyújtott kanyarban mennyire semleges a vas. Négy kerékkel csúsztunk kifelé, gázra szépen elkezdett a hátulja kifelé kúszni.
Királyság van :-))
Királyság van :-))
droberto2020-02-02 21:58:21 // 13734
0,11%-os piaci részesedés egy 17M-ós piacon.
Hmmm. Ha ezt Marchionne látná... :(
Ez az igazi nagy baj....
Hmmm. Ha ezt Marchionne látná... :(
Ez az igazi nagy baj....
droberto2020-02-02 21:52:30 // 13733
A 400k az nem tudom, honnan jött. Én anno 170k-et hallottam.
Arra tudok, gondolni, hogy tudták, hogy az Európai piac vergődik, és az USA-a Piacra koncentráltak, illetve gondolom, szerettek volna a Kínai piacra is betörni. Most ugye ezek Sedan párti, vagy legalábbis nem SW kedvelő piacok.
Amerikában ott volt a Chrysler dealer hálózata, de valahogy mégsem tudták megvetni a lábukat.
Konkrétan ott még a lesemeremírni milyenkevés európai Giu eladásoknak is csak a negyedét hozták.
Na ez a nagy rejtély.
Arra tudok, gondolni, hogy tudták, hogy az Európai piac vergődik, és az USA-a Piacra koncentráltak, illetve gondolom, szerettek volna a Kínai piacra is betörni. Most ugye ezek Sedan párti, vagy legalábbis nem SW kedvelő piacok.
Amerikában ott volt a Chrysler dealer hálózata, de valahogy mégsem tudták megvetni a lábukat.
Konkrétan ott még a lesemeremírni milyenkevés európai Giu eladásoknak is csak a negyedét hozták.
Na ez a nagy rejtély.
droberto2020-02-02 21:43:28 // 13732
Mit akarok?
Találj statisztikákat a karosszéria változatokra.
Érvelj ellenem, legyen jó a vita.
"többen unták meg/használták el a kombijukat, mint a berlinájukat" - Valószínűleg így van ez Zoli. :)
Azért a használtpiaci állapotok igen jól megmutatnak néhány dolgot. Pont ezt a kettőt amit írsz a leginkább. Az újautóeladást és a karosszéria változat eloszlás a legjobb példa erre.
Nyílván lehet benne ±10%-nyi eltérés, de ez lehet a kombi javára is.
Elég ha csak megnézed az előző hsz-em eladási darabszámait és összehasonlítod az újeladásokkal. A típusok közti arányok vissza fognak köszönni.
Persze sok minden árnyalja a képet.
Találj statisztikákat a karosszéria változatokra.
Érvelj ellenem, legyen jó a vita.
"többen unták meg/használták el a kombijukat, mint a berlinájukat" - Valószínűleg így van ez Zoli. :)
Azért a használtpiaci állapotok igen jól megmutatnak néhány dolgot. Pont ezt a kettőt amit írsz a leginkább. Az újautóeladást és a karosszéria változat eloszlás a legjobb példa erre.
Nyílván lehet benne ±10%-nyi eltérés, de ez lehet a kombi javára is.
Elég ha csak megnézed az előző hsz-em eladási darabszámait és összehasonlítod az újeladásokkal. A típusok közti arányok vissza fognak köszönni.
Persze sok minden árnyalja a képet.
carver2020-02-02 21:42:45 // 13731
ok, belátom, európa tényleg kombipárti, és az Alfa tényleg itt adja el az autók legjavát. De darabszámra a 11.000 Giulia még mindig édeskevés, ha csak a te 54%-odat veszem alapul akkor csak Németországban több mint 23.000 3as Touringot adtak el, ebbe már megéri pénzt tolni.
Marchionne 400.000 Alfát akart eladni 2018-ig (mondjuk az is irreális volt), ha az meglett volna akkor sztem az SW is jött volna. Ennek viszont csak a töredéke lett meg, szerintem ennek lett a következménye hogy nem kaptak pénzt a fejlesztésre mert ilyen eladás mellett nem hozza vissza az árát. Elhiszem hogy európában kétszer annyit adtak volna el de azt nem hiszem hogy az olaszok ne tudnák kiszámolni hogy mennyi autót kell eladni ahhoz hogy meglegyen a nyereség...
Azt már inkább elhiszem hogy nem tudják mit kell tenni ahhoz hogy nőjenek az eladások..
Marchionne 400.000 Alfát akart eladni 2018-ig (mondjuk az is irreális volt), ha az meglett volna akkor sztem az SW is jött volna. Ennek viszont csak a töredéke lett meg, szerintem ennek lett a következménye hogy nem kaptak pénzt a fejlesztésre mert ilyen eladás mellett nem hozza vissza az árát. Elhiszem hogy európában kétszer annyit adtak volna el de azt nem hiszem hogy az olaszok ne tudnák kiszámolni hogy mennyi autót kell eladni ahhoz hogy meglegyen a nyereség...
Azt már inkább elhiszem hogy nem tudják mit kell tenni ahhoz hogy nőjenek az eladások..
Kazes☻2020-02-02 21:13:41 // 13730
Van-e még kérdés?! 1000! :D
Ne haragudj Robi, de ezzel most megint mit akarsz... csak bizonygatni az igazad?!
Jelen esetben szvsz ez csak annyit mutat (használt piaci helyzet) meg, hogy többen unták meg/használták el a kombijukat, mint a berlinájukat... de azt, hogy valójában mennyit vettek új autóként, ill. azt, hogy ezek helyett miből mennyit vettek (kombi vs. nem kombi), pont nem mutatja meg!
de azért értékelem, értékeljük a munkádat, az igyekezeted! :)
Ne haragudj Robi, de ezzel most megint mit akarsz... csak bizonygatni az igazad?!
Jelen esetben szvsz ez csak annyit mutat (használt piaci helyzet) meg, hogy többen unták meg/használták el a kombijukat, mint a berlinájukat... de azt, hogy valójában mennyit vettek új autóként, ill. azt, hogy ezek helyett miből mennyit vettek (kombi vs. nem kombi), pont nem mutatja meg!
de azért értékelem, értékeljük a munkádat, az igyekezeted! :)
carver2020-02-02 21:06:23 // 13729
az a 17% csak Németországban több mint 7.000 autót jelent, a 2/3 annak amennyit Giuliából az egész világon eladtak 2019-ben...
droberto2020-02-02 20:59:26 // 13728
Kár rajta rugózni persze.
De ahogy látható valaki mindig fel fogja hozni.
😔
De ahogy látható valaki mindig fel fogja hozni.
😔
Liquid2020-02-02 20:51:06 // 13727
Így van ahogy mondod. Kár ragozni. Összeveszhetünk tetszőleges sokszor, attól még nem lesz se SW se cabrio, se coupe...
droberto2020-02-02 20:46:27 // 13726
Javítás:
A6 (15-20'): Σ12776; Kombi9868; =>77% kombi
A6 (15-20'): Σ12776; Kombi9868; =>77% kombi
Giuntini2020-02-02 20:43:19 // 13725
Igaza volt Pistának a videóban. Kész volt a GTV vagy Giulia kupé, és elkaszálták. Erhardnak van valószínűleg igaza, kész vannak a tervek, még a prototípus, aztán áthúzzák, mert nincs pénz, vagy másra kell. És közben a múzeumban mindenki tátja a száját. Az 510 lovas motorral mekkora adu-ász lett volna egy gyönyörű kupé.
Szerintem nem volt normális dolog leállítani a 4C-t! Belevarázsolták volna a kétliteres 280 lovas motort, és mindenkit megesznek reggelire, mégha üzletileg nem lett volna nyereség... De a 110 éves évforduló megérdemelte volna!
Szerintem nem volt normális dolog leállítani a 4C-t! Belevarázsolták volna a kétliteres 280 lovas motort, és mindenkit megesznek reggelire, mégha üzletileg nem lett volna nyereség... De a 110 éves évforduló megérdemelte volna!
droberto2020-02-02 20:41:35 // 13724
Ezzel csak egy a baj, hogy ez nem Európára vonatkozó, hanem Globális statisztika. :)
Ha kiveszed a kínai és az egyéb nagy volument adó alapvetően sedan párti távol keleti részeket, akkor ki fog jönni hogy a kombi részesedése 50-60%.
Mivel az Alfa szinte csak Európában értékesít volument (az USA-át hagyjuk, az egy vicc) és az európai alapvetően ferde hátú párti, így az okfejtésed nem mutat meg semmit.
Ha kicsit is figyeled az autópiacot ez tökéletesen látszik.
Sajna én sem találtam hivatalos karosszéria kivitel szerinti statisztikákat.
Egyedül a használt piaci helyzetet vehetjük alapul. Nézzük is:
156: Σ751; SW337; =>45% SW
159: Σ1441; SW859; =>60% SW
3er (15-2')0: Σ16775; Kombi8998; =>54% kombi
A4 (15-20'): Σ17736; Kombi14221; =>80% kombi
A6 (15-20'): Σ17736; Kombi14221; =>80% kombi
Van még kérdés? :)
Ha Giuliából lett volna SW, minimum dupla-tripla lenne az amúgy gyalázatos eladási statisztika.
Félre ne értsétek, nagyon szép a Berlina is, de a legtöbb családnak egy SW szemben a négy ajtós irracionális. És ahogy az Alfa a kombit meg tudja csinálni, úgy, hogy az a szó legnemessebb értelmében SW legyen, az valami frenetikus.
Ha kiveszed a kínai és az egyéb nagy volument adó alapvetően sedan párti távol keleti részeket, akkor ki fog jönni hogy a kombi részesedése 50-60%.
Mivel az Alfa szinte csak Európában értékesít volument (az USA-át hagyjuk, az egy vicc) és az európai alapvetően ferde hátú párti, így az okfejtésed nem mutat meg semmit.
Ha kicsit is figyeled az autópiacot ez tökéletesen látszik.
Sajna én sem találtam hivatalos karosszéria kivitel szerinti statisztikákat.
Egyedül a használt piaci helyzetet vehetjük alapul. Nézzük is:
156: Σ751; SW337; =>45% SW
159: Σ1441; SW859; =>60% SW
3er (15-2')0: Σ16775; Kombi8998; =>54% kombi
A4 (15-20'): Σ17736; Kombi14221; =>80% kombi
A6 (15-20'): Σ17736; Kombi14221; =>80% kombi
Van még kérdés? :)
Ha Giuliából lett volna SW, minimum dupla-tripla lenne az amúgy gyalázatos eladási statisztika.
Félre ne értsétek, nagyon szép a Berlina is, de a legtöbb családnak egy SW szemben a négy ajtós irracionális. És ahogy az Alfa a kombit meg tudja csinálni, úgy, hogy az a szó legnemessebb értelmében SW legyen, az valami frenetikus.
Piritu - 1.000.0002020-02-02 20:39:13 // 13723
Anno a 159 utódjaként Giuliát akartam, ígérgették rendesen hogy jön. Aztán csak nem jött, így a "cuore sportivo" jegyében maradt a Giulietta. Mire lejárt az ideje csak lett Giulia. Érdemes volt "várni" :-))
Piritu - 1.000.0002020-02-02 20:35:18 // 13722
"Nem hiszem hogy megérné ebbe pénzt tolni..." - az általad említett cég mégis tolt és 17%-ot adott el belőle. Német autós vonalon ilyen szempontból egyszerűbb az élet. Ha nincs propelleres veszünk csillagost, karikást.
Alfa vonalon nincs alternatíva. Bár az Alfázás mindig is kompromisszum volt, van, lesz.
...nagy valószínűséggel én is SW-t vettem volna.
Alfa vonalon nincs alternatíva. Bár az Alfázás mindig is kompromisszum volt, van, lesz.
...nagy valószínűséggel én is SW-t vettem volna.
Csabi2020-02-02 20:33:38 // 13721
Kár ragozni Emil, ha fontos lett volna az SW, lenne. Van inkább Stelvio. Akinek a praktikum a meghatározó annak legyen fordja, ne "cuore sportivo"-zon itt, na... :)))
Giuntini2020-02-02 20:06:15 // 13720
Nem ismerem a németországi adatokat, én mindig az olasz adatokból indulok ki.
A németek a pályákon szeretnek rombolni, persze hogy a SUV a németekből kapósabb. Az olaszok meg vezetnek.
Ahogy Vályi Pistáék is mondták, az olasz stílus sohasem volt a németeké, bárhogy is szerették volna.
Olaszországban a közép (prémium) kategóriában sohasem ment a sedan.
A kisebb kategóriában a normál 5 ajtós és a kombi ment.
Az Alfának még mindig Olaszország a legfontisabb piac, az egész autó az ő mentalitásuk.
Annak idején Fiat Mareából is 80 %-ban a kombi fogyott. Tudom, változtak az idők, de érdemes ezt is átnézni.
A németek a pályákon szeretnek rombolni, persze hogy a SUV a németekből kapósabb. Az olaszok meg vezetnek.
Ahogy Vályi Pistáék is mondták, az olasz stílus sohasem volt a németeké, bárhogy is szerették volna.
Olaszországban a közép (prémium) kategóriában sohasem ment a sedan.
A kisebb kategóriában a normál 5 ajtós és a kombi ment.
Az Alfának még mindig Olaszország a legfontisabb piac, az egész autó az ő mentalitásuk.
Annak idején Fiat Mareából is 80 %-ban a kombi fogyott. Tudom, változtak az idők, de érdemes ezt is átnézni.
Kazes☻2020-02-02 19:57:15 // 13719
Nem gondolatolvasás, hanem emlékezet... emlékszem, hogy korábban hogyan is nézett ez ki... maradjunk a nálad, a te példádnál, ha már... (nehogy még az is baj legyen, hogy közben mással példálózunk) hogy majdhogynem egyszerre hány topicban tudtad követni a témát és válaszolni is a korábban említett módokon... persze nem csak te, vagy én voltunk így... de ez nem is a nosztalgia topic! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-02 19:39:53 // 13718
Az számomra még pláne, de lassan tényleg gondolatolvasó vagy még nálam is jobban tudod mire, mikor, hogyan tudok figyelni :)))
Kazes☻2020-02-02 19:34:35 // 13717
Elképzelhető, hogy ezt rosszul olvastad ki az oldalakról , adatokból, mert itt az okosok a múltkor is megmondták, hogy ők jobban tudják és pl. ez a 200 autó csak itt az Alfa Amore oldalon lévő regisztrált tagok között elfogyott volna! Az olaszok, a komplett FCA meg totál hülyékkel volt/van/lesz tele.
;)
;)
Kazes☻2020-02-02 19:31:44 // 13716
Most már ilyet is láttál! :D
A lényeg, hogy időnkként rá lehessen ugrani valamire, vagy valakire... én vigyorral (szmájli) megjegyeztem, hogy van topicja a témának, ahol egyébként fent is van a videó linkje és tessék, máris lehet mindenfélét írni, félremagyarázni, nácizni és a többi... :D
A lényeg, hogy időnkként rá lehessen ugrani valamire, vagy valakire... én vigyorral (szmájli) megjegyeztem, hogy van topicja a témának, ahol egyébként fent is van a videó linkje és tessék, máris lehet mindenfélét írni, félremagyarázni, nácizni és a többi... :D
Kazes☻2020-02-02 19:29:32 // 13715
Azért írtam, hogy „ahogy”... hasonlat pajti, hasonlat... de hagyjuk, ez már teljesen érdektelen...
Giuntini2020-02-02 19:10:27 // 13714
Ez a kis kirándulásunk úgy indult, hogy simán megtöltjük az 55 (max 50 fővel) fős buszt. Nem így alakult, és ezért kértük meg Haleszt, hogy tegye fel az Amorére, hogy ez a kirándulás mindenki számára elérhető legyen. Az alapkoncepció az volt, ha olyan nagy az érdeklődés, két busszal is mentünk volna. Igyekszem úgy szervezni, hogy mindenki a legjobbat kapja, élményekben és látnivalókban. A társaság alapja a VTT-s csapat, de az egész a teljes nyitottságról szól, új barátok és barátságokról.
carver2020-02-02 18:56:01 // 13713
Utánanéztem a német kombi eladásoknak, csak BMW-re találtam adatokat:
2019-ben a Touring részesedése 17% volt az összes BMW3-as eladáson belül.
Németországban 2019-ben 1172 Giuliát adtak el.
Feltételezve hogy az Alfán belül is ennyien vennének SW-t az évi 200 autót jelentene európa valószínűleg második legnagyobb Alfa piacán. Nem hiszem hogy megérné ebbe pénzt tolni...
2019-ben a Touring részesedése 17% volt az összes BMW3-as eladáson belül.
Németországban 2019-ben 1172 Giuliát adtak el.
Feltételezve hogy az Alfán belül is ennyien vennének SW-t az évi 200 autót jelentene európa valószínűleg második legnagyobb Alfa piacán. Nem hiszem hogy megérné ebbe pénzt tolni...
droberto2020-02-02 18:36:11 // 13712
A prémiumságnak és a széles, mindent lefedő modellpaláttához nem sok köze van az én olvasatomban. Lásd. Audi, BMW, Mercedes, Lexus...stb.
droberto2020-02-02 18:15:03 // 13711
Nem lett volna sok pénz a néhány millió euró persze, de ha nincs pénz a kevés is sok pénz. :) Talán majd egyszer kiderül...
Néhányunkban maradt hiányérzet ennyi. Sajnos.:(
Amit viszont csináltak az jó lett, aztán most már hozzák a SUV-okat, de gyorsan. :)
Néhányunkban maradt hiányérzet ennyi. Sajnos.:(
Amit viszont csináltak az jó lett, aztán most már hozzák a SUV-okat, de gyorsan. :)
Liquid2020-02-02 18:09:38 // 13710
A Tipo annyira más liga, hogy gyakorlatilag az a legolcsóbb értelmes méretű autó a piacon. Semmiben sem alternatívája egyik Alfának sem.
yani🍀2020-02-02 18:03:42 // 13709
Kérlek, ne folytasd! Nem kellene ennyire keverni a márkákat és a típusokat!
berobbantam2020-02-02 17:59:16 // 13708
Ez már volt taglalva,hogy egy sw-t megcsinálni már nem lenne akkora nagy kiadás.Direkt nem teszik.Igen lejebb van a tipo.Az ára is.A prémium nem attol prémium,hogy minden szegmenst letakar.Szerintem.Csináltak egy sport szedánt meg egy sport suvot.Ferraribol sincs sw.
carver2020-02-02 17:57:34 // 13707
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-02 17:57:28 // 13706
A munkát ne keverjük a szórakozással, az előbbit muszáj követnem különben nincs della...
Liquid2020-02-02 17:46:52 // 13705
Vagy inkább te vagy helikopter, nem ? :D
Ha a kötözködést, fórumnáciságot, vér-nyelvtanprofesszorságot, meg a cikkek belinkelését kivesszük, akkor igencsak kevés hozzászólásod marad...
Ha a kötözködést, fórumnáciságot, vér-nyelvtanprofesszorságot, meg a cikkek belinkelését kivesszük, akkor igencsak kevés hozzászólásod marad...
droberto2020-02-02 17:44:45 // 13704
A Tipo 1,5 kategóriával lejjebb van. Kis Compact. Meg nem is prémium. Meg árban is feleannyi. Nincs átfedés.
Ez csak a pénzről szól. Elfogyott a della.
A márka életbentartásához kelle a széles modellpaletta.
Ez csak a pénzről szól. Elfogyott a della.
A márka életbentartásához kelle a széles modellpaletta.
Kazes☻2020-02-02 17:42:36 // 13703
Ezt korábban már kommunikálták is, pl. ezért sem lett majdhogynem ugyanolyan Spider sem... de másmilyen, komolyabb azért lehetne már! :)
Kazes☻2020-02-02 17:40:57 // 13702
Na, ha valaki, akkor te pont letudod követni... elég régóta... ahogy le tudsz követni 200 kérdést (hülyét is és okosat is), 200 rendelést, kiszállítást, egyebet... most ugyan nem néztem, de biztos neked is van pár topic a kedvenceid közt, ahol látod hol van frissülés... igaz, hogy mostanában nem működik hibátlanul az oldal, de nem tegnap indult... :)))
berobbantam2020-02-02 17:38:31 // 13701
És mi van ha direkt nem csinálnak sw-t?Szerintem konszernként gondolkoznak.Népautónak ott a tipo család.Akinek meg több kell az vagy giulia vagy stelvió.Szerintem direkt nem csinálnak 50 féle autót.Leosztják a lapokat a márkák közt.
Kazes☻2020-02-02 17:35:09 // 13700
Ja, értem... a lényeget csak te értheted... és mondhatod/írhatod... okkkééééé... értem... vagy nem értem... jjjjjjaaaaaaaaaajjjjjjj, beleőrülök mindjárt...! XDDDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.