Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 08:44:55 // 5412
itt szerencsére ilyen sincs bármelyik fokozatban leállíthatod, kulcs a zsebben
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 06:59:38 // 5411
Látod nálunk ezt is megoldották, N-be a legnehezebb rakni a P csak egy gombnyomás :)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-06 23:24:08 // 5410
Minek? N-ből egy mozdulat elindulni, nem kell a retesz gombot nyomogatni. Egyszerűen így kényelmes. P-t még akkor sem kapcsolok, ha kiszállok kaput nyitni. Minek terheljem a reteszt, és minek kapcsoljam át mindenen feleslegesen? P-t csak ha megérkeztem és leállítom. 100% biztos vagyok benne, hogy így használva kímélem legjobban, mellesleg így a kényelmes is. N-be kirakva a konverter áll, a mechanikán terhelés nincs.
Tajvanon figyeltem a múltkor, ott ugye USA majmolás van, automatás minden autó ezer éve. Kiteszik N-be, sőt a lámpára gurulás közben simán va aki N-be húzza.
Tajvanon figyeltem a múltkor, ott ugye USA majmolás van, automatás minden autó ezer éve. Kiteszik N-be, sőt a lámpára gurulás közben simán va aki N-be húzza.
Piritu - 1.000.0002018-08-06 22:23:45 // 5409
Gondolom a hagyományos automata is hisztizik emiatt.
Piritu - 1.000.0002018-08-06 22:22:40 // 5408
"Úgy általában szinte mindenféle user manualban megemlítik," - csak megemlítettem hogy ebben nem :-)
Cserébe tele van a t@k@m azzal hogy állandóan P-be kell rakni, mert nem adja ki a kulcsot.
Cserébe tele van a t@k@m azzal hogy állandóan P-be kell rakni, mert nem adja ki a kulcsot.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-06 22:19:35 // 5407
Jah csak az dupla kuplungos nem hagyományos automata
Piritu - 1.000.0002018-08-06 22:10:21 // 5406
ehhez képest a Giuliettáé ezt írja a 167. oldalon:"Hosszabb állás esetén állítsuk be az N pozíciót."
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-06 22:02:55 // 5405
De ott le szoktam állítani mindig :))) Bírom ezt a sok vámpír akik kényesek a féklámpára ami 20w maximum nem is tudom mit láthatnak mikor a szembe jövőnek minimum 55w világít tompítottnál... eldobják a kormányt :)))
TtK2018-08-06 21:59:53 // 5404
https://www.zf.com/corporate/en_de/products/product_range/cars/cars_8_speed_automatic_transmission.shtml#tabs1-1
Ott a megoldás: Automatic idle shift system at vehicle standstill and engaged service break (stand-by control)
Üresbe teszi, ha áll az autó és nyomod a féket. Azaz ha N-be húzod, azzal valójában nem üresbe teszed, hanem azt mondod neki, hogy ne tegye D-be, ha felengeded a féket.
Ma hazafelé próbálgattam és tényleg: ha lassan engeded fel a féket (D-ben a váltó) és nagyon figyelsz, lehet érezni egy kis rezdülést, ahogy sebességbe rakja.
Ott a megoldás: Automatic idle shift system at vehicle standstill and engaged service break (stand-by control)
Üresbe teszi, ha áll az autó és nyomod a féket. Azaz ha N-be húzod, azzal valójában nem üresbe teszed, hanem azt mondod neki, hogy ne tegye D-be, ha felengeded a féket.
Ma hazafelé próbálgattam és tényleg: ha lassan engeded fel a féket (D-ben a váltó) és nagyon figyelsz, lehet érezni egy kis rezdülést, ahogy sebességbe rakja.
zgi5212018-08-06 21:56:50 // 5403
egy soromponal nem logikusabb a P?
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-06 21:33:53 // 5402
Ezt nem értem, hogy miért. Nekem is mondták, azt is , hogy fülekkel se váltsak (az enyém Aisin), hanem hagyjam magától dolgozni. Viszont logikus magyarázatot egyikre sem kaptam még senkitől. Ha én teszem N-be az előválasztóval (ami egy elektromos kapcsoló, és a váltó ecu-nak ad jelt) az miben különbözik attól, ha az ecu magától, a programja által kiadott vezérlő jel által teszi N-be? Ugyanígy miben különbözik, ha én adom ki a váltás jelet az ecunak, vagy az ecu programja generálja ugyanazt? Még rosszul, rosszkor váltani sem lehet, mert úgysem hagyja, az általam kiadott impulzust a program "ellenőrzi", és ha kell felülbírálja.. Semmiféle működésbeli különbséget nem látok innentől.
Szóval részemről azért van ott, hogy kitegyem, ha nem óhajtok a féken állni percekig és kivilágítani a mögöttem álló szemét. Egy sorompónál, hosszú zöldnél biztos nem fogom a pedált taposni. És kanyargós úton, kiteszem mauálba és kézzel váltok, mert sajna gondolatot nem olvas (az ebből a szempontból butus Aisin pláne nem) én pedig szeretek már visszagangolva beesni a kanyarba. A féket és a kormány elfordulást figyeli ugyan, és próbál okos lenni, csak épp én még egyenesen megyek, mikor igényem van visszaváltani és rögtön fék se kell, csak gáz a kijárati íven :-D
Szóval részemről azért van ott, hogy kitegyem, ha nem óhajtok a féken állni percekig és kivilágítani a mögöttem álló szemét. Egy sorompónál, hosszú zöldnél biztos nem fogom a pedált taposni. És kanyargós úton, kiteszem mauálba és kézzel váltok, mert sajna gondolatot nem olvas (az ebből a szempontból butus Aisin pláne nem) én pedig szeretek már visszagangolva beesni a kanyarba. A féket és a kormány elfordulást figyeli ugyan, és próbál okos lenni, csak épp én még egyenesen megyek, mikor igényem van visszaváltani és rögtön fék se kell, csak gáz a kijárati íven :-D
VV62018-08-06 20:52:08 // 5401
Ja, most hogy így mondod, nekem is rémlik valami erről a vontatástól :)
Mindenesetre az "N" használatáról erőteljesen próbálnak lebeszélni.
Mindenesetre az "N" használatáról erőteljesen próbálnak lebeszélni.
RomeoOne2018-08-06 20:41:14 // 5400
Nem tudom, hogy mondanak-e olyat, hogy "sose tegyük N-be", de azon nagyon meglepődnék, hogy ha olyat mondanának, hogy "sose tegyük N-be, kivéve a vontatást", mert tudtommal automata váltósat tilos vontatni
VV62018-08-06 20:00:08 // 5399
Úgy általában szinte mindenféle user manualban megemlítik, hogy az aut. váltót sose tegyük "N" be, kivéve a vontatást.
R33Z2018-08-06 19:50:21 // 5398
5000km körül ledobni az első olajat jó ötlet.
Én kizárólag 100-as benzint használok. Na jó egyszer volt benne 95, mert éppen tankolnom kellett és nem volt prémium benya azon a kúton. Lehet csak beképzeltem, de azonnal éreztem, hogy gyengébb :) Érzékeny vagyok az ilyesmire :D
Elején kipakolgattam N-be, de egy ideje már nem... valóban megoszlanak a vélemények erről. Én változatlanul egészségesebbnek tartanám üresbe tenni, egy fél perctől hosszabb várakozásnál, de nagyobb tábor mondja azt, hogy ne piszkáld.
Kellene valami ZF tudor, aki rámondja az áment.
Én kizárólag 100-as benzint használok. Na jó egyszer volt benne 95, mert éppen tankolnom kellett és nem volt prémium benya azon a kúton. Lehet csak beképzeltem, de azonnal éreztem, hogy gyengébb :) Érzékeny vagyok az ilyesmire :D
Elején kipakolgattam N-be, de egy ideje már nem... valóban megoszlanak a vélemények erről. Én változatlanul egészségesebbnek tartanám üresbe tenni, egy fél perctől hosszabb várakozásnál, de nagyobb tábor mondja azt, hogy ne piszkáld.
Kellene valami ZF tudor, aki rámondja az áment.
WebM2018-08-06 14:45:32 // 5397
Így van, csak úgy tudom, hogy eredetileg az volt a szerepe, hogy rosszabb kompressziótűrés esetén védje a motort, a névleges oktánszám fölött viszont már nem feltétlenül jár további előnnyel, csak ha erre is fel van készítve.
Jani72122018-08-06 14:30:39 // 5396
Erre a problèmàra règòta lètezik a megoldàs: kopogàsèrzèkelőnek hìvják :) ès biztos, hogy van is benne minimum 1db
WebM2018-08-06 13:51:30 // 5395
Elvileg a modern motorok között előfordul olyan, hogy magasabb kompressziótűrésű benzin esetén (is) tud módosítani valamennyit a gyújtáson, így nő a teljesítménye ill. hatékonysága. Nem tudom, hogy a Giuliában a 2.0 GME ilyen-e, egy próbát megér.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-06 13:45:52 // 5394
98-sal kevesebbet kért az 1.8TBi... csak hát annyival drágább is volt
gecsa2018-08-06 13:22:07 // 5393
Miért fogyasztana 100assal kevesebbet? A benzin kompressziótűrése nem hinném, hogy befolyásolná a fogyasztást.
'''''2018-08-06 12:59:18 // 5392
Nálam ha nem rakom üresbe csak a féken állok érzem,hogy sebességben van.Érezni,hogy fékkel fogom vissza.Ha tudom,hogy hosszabban állok lámpánál akkor berakom N-be a két válltófül egyszerre meghúzásával.
Én 100-ast tankolok de ez qv.
Én 100-ast tankolok de ez qv.
zgi5212018-08-06 12:37:37 // 5391
én már említettem, két ilyen típust tapasztalok;
ha utolér tolni akar :P, ha utolérem nem megy le..
Octavia, Ceed
meglepő,
hogy a szegmens kategória; bimmer, audi pl. mennyire nem akadékoskodik :)
ha utolér tolni akar :P, ha utolérem nem megy le..
Octavia, Ceed
meglepő,
hogy a szegmens kategória; bimmer, audi pl. mennyire nem akadékoskodik :)
zgi5212018-08-06 12:32:08 // 5390
5 milliárd, bocsánat :/
zgi5212018-08-06 12:29:39 // 5389
(jahh, meg persze P, érkezéskor megállás, motor stop előtt :))))
zgi5212018-08-06 12:28:18 // 5388
én nem rakom N -be :)
D előre
R hátra
lámpánál fékezek.
(egyébként , ha vki nagyon sasol látja a fordszám változást, esetleg lejtőn egy kis rángást D -ben is, mikor pár sec. óta állunk!)
sztem nem értems ezt túldimenzionálni. 2018-ban tán megoldja egy 5milió eurós fejlesztésből készült autó.. :)
én kizárólag maxxmotion dízelt tankolok,
benzinesnél maxxmotion 95
D előre
R hátra
lámpánál fékezek.
(egyébként , ha vki nagyon sasol látja a fordszám változást, esetleg lejtőn egy kis rángást D -ben is, mikor pár sec. óta állunk!)
sztem nem értems ezt túldimenzionálni. 2018-ban tán megoldja egy 5milió eurós fejlesztésből készült autó.. :)
én kizárólag maxxmotion dízelt tankolok,
benzinesnél maxxmotion 95
pettinke2018-08-06 10:41:58 // 5386
Használati:
http://aftersales.fiat.com/elum/home.aspx
fent válassz magyar nyelvet, meg aztán az autód többi paramétereit, meg hogy a használatit akarod.
a használati útmutatók listájából az ONLINE RÉSZLETEK bővebb, mint amit a kocsihoz kaptál papíron.
szerintem a célzás ez:
Kizárólag ólommentes, legalább 95 (RON) oktánszámú benzint (EN 228 szabvány) használjunk.
http://aftersales.fiat.com/elum/home.aspx
fent válassz magyar nyelvet, meg aztán az autód többi paramétereit, meg hogy a használatit akarod.
a használati útmutatók listájából az ONLINE RÉSZLETEK bővebb, mint amit a kocsihoz kaptál papíron.
szerintem a célzás ez:
Kizárólag ólommentes, legalább 95 (RON) oktánszámú benzint (EN 228 szabvány) használjunk.
WebM2018-08-06 10:30:24 // 5385
- Megoszlanak a vélemények, a leírásban nem láttam erről semmit. Úgy tervezem, hogy megcsináltatom majd.
- Eddig 95-öst tankoltam, mindenki ezt javasolta. Később kipróbálom majd 100-assal is, de szerintem csak akkor váltok arra, ha hoz annyit fogyasztásban, ami nagyjából kompenzálja árban. Egyébként hol van ez a célzás a leírásban? Valakinek esetleg megvan PDF-ben is? Én csak USA verziót találtam.
- Ki szoktam rakni N-be, de csak mert így kényelmes, nem találtam erről semmi érdemi infót. Nekem is az a gyanúm, hogy néha üresben van D állásban is, pl. indulásnál amikor berakom D-be, nem változik a fordulatszám addig, amíg a féken van a lábam, aztán amikor felengedem, és már csak a kézifék fogja az autót, akkor leesik egy kicsit, valószínűleg akkor kerül ténylegesen D-be. A rántást néha én is tapasztalom, nem tudom, hogy mi lehet, szerintem egy D-N váltást nem kellene, hogy érezzünk. Mintha akkor lenne gyakrabban, amikor megállás után azonnal kapcsolom az N-t, ha várok 1-2 másodpercet, akkor nem, de ebben nem vagyok biztos.
- Eddig 95-öst tankoltam, mindenki ezt javasolta. Később kipróbálom majd 100-assal is, de szerintem csak akkor váltok arra, ha hoz annyit fogyasztásban, ami nagyjából kompenzálja árban. Egyébként hol van ez a célzás a leírásban? Valakinek esetleg megvan PDF-ben is? Én csak USA verziót találtam.
- Ki szoktam rakni N-be, de csak mert így kényelmes, nem találtam erről semmi érdemi infót. Nekem is az a gyanúm, hogy néha üresben van D állásban is, pl. indulásnál amikor berakom D-be, nem változik a fordulatszám addig, amíg a féken van a lábam, aztán amikor felengedem, és már csak a kézifék fogja az autót, akkor leesik egy kicsit, valószínűleg akkor kerül ténylegesen D-be. A rántást néha én is tapasztalom, nem tudom, hogy mi lehet, szerintem egy D-N váltást nem kellene, hogy érezzünk. Mintha akkor lenne gyakrabban, amikor megállás után azonnal kapcsolom az N-t, ha várok 1-2 másodpercet, akkor nem, de ebben nem vagyok biztos.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-06 09:48:11 // 5384
A Sokádos az új Suzukisok, mindegyik egy gyökér :))) Autópályán a belsőben cammog 110-zel ki nem menne, mellé megyek nyomja annak a fosnak, mint Tóth a Marikát átnézek mutatom neki na mi van balfasz, léptem egy kövéret aztán csak nézte a seggem :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-06 09:25:44 // 5383
igaz Stelvio de ugyan az... én megyek 5000-es olajcserére, 95-öst tankolok és sosem teszem N-be lámpánál, magától megteszi D-ben is vagy pl sart-stoppnál is D-ben hagyva megoldja....
TtK2018-08-06 08:47:45 // 5382
Gyűlnek a kilométerek, úgyhogy egy pár kérdés, ami talán közérdeklődésre is számot tarthat:
-Érdemes az első 3/4/5ezer km után olajat cseréltetni?
-A használati utasításban van egy homályos célzás a 98-as benzinre (4 hengeres, nem QV), de az előírás a 95-ös. Ti mit használtok?
-Érdemes/szabad N-be kapcsolni a váltót ha várhatóan többet kell egyhelyben állni (pl. pirosnál)? Én azt gyanítom, hogy a váltó magától is N-be kapcsol (anélkül, hogy ezt jelezné) ha pár másodpercnél tovább áll az autó, mert ha N-be húzom a pirosnál néha ránt egyet, de az esetek nagy részében nem (azaz mintha már N-ben lenne). Vélemény?
-Érdemes az első 3/4/5ezer km után olajat cseréltetni?
-A használati utasításban van egy homályos célzás a 98-as benzinre (4 hengeres, nem QV), de az előírás a 95-ös. Ti mit használtok?
-Érdemes/szabad N-be kapcsolni a váltót ha várhatóan többet kell egyhelyben állni (pl. pirosnál)? Én azt gyanítom, hogy a váltó magától is N-be kapcsol (anélkül, hogy ezt jelezné) ha pár másodpercnél tovább áll az autó, mert ha N-be húzom a pirosnál néha ránt egyet, de az esetek nagy részében nem (azaz mintha már N-ben lenne). Vélemény?
Jani72122018-08-05 16:09:35 // 5380
'''''2018-08-05 15:34:56 // 5379
Jó lett.Van valami felírat a küszöb végén vagy csak rosszul látom?
Jani72122018-08-05 14:24:56 // 5378
Jani72122018-08-05 14:21:13 // 5377
Szabolcs 1592018-08-05 08:30:34 // 5376
Chabbi2018-08-04 17:52:24 // 5375
Nem, nem újonnan vettem, 1 tank benzint autózhattam vele :( De az előélet ismeretes volt. Nulla pálya, nem volt keményen használva.
Olajcsere rendben, a tudomásom szerint és a szervíz szerint is. Na jó 15000 km-es talán megcsúszott 500 km-rel :)
A szakszervíztől nem kell rettegni, azért is van ott, ahol...
Csak nem gondoltam volna, ezt az egészet.
Remélem a KUL-ra kész lesz :)
Olajcsere rendben, a tudomásom szerint és a szervíz szerint is. Na jó 15000 km-es talán megcsúszott 500 km-rel :)
A szakszervíztől nem kell rettegni, azért is van ott, ahol...
Csak nem gondoltam volna, ezt az egészet.
Remélem a KUL-ra kész lesz :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-04 17:05:48 // 5374
Zsebbe nyúlás
'''''2018-08-04 15:08:53 // 5373
QV tulajként engem is erősen érdekelne a hiba forrása!
Szerintem nem gáz a motorcsere eladáskor.Van ilyen sajnos.
Szerintem nem gáz a motorcsere eladáskor.Van ilyen sajnos.
gecsa2018-08-04 14:33:31 // 5372
Hány olajcsere volt a 30ezer km alatt?
VKG231!!! (156+75)2018-08-04 14:25:50 // 5371
Hát én a helyedben most nyugodnék meg :-)))
R33Z2018-08-04 13:29:56 // 5370
Újonnan vetted az autót? Te tetted bele azt a 30k-t, mennyire használtad keményen (pályanapok stb)? Arra vagyok kíváncsi mennyire ismeretes az előélet.
Aggasztó, hogy 30k-nál ilyen előfordul, de szerencsére nem sok ilyen hibáról olvasni. Egyébként már a turbós M blokkok sem örök élet meg egy nap... 70k körül már szokott gond lenni azokkal is, persze ez mindig erősen függ a használattól.
Illúzióim nincsenek, olyan motorok, mint az RB26DETT, vagy 2JZ-GTE, már nem lesznek...
Az a bizonyos tesztautó már sokat megélt, azt hiszem talán törve is volt :S Érdekel nagyon a QV téma mert jövőre szeretnék szert tenni egyre én is.
Szakszervíz... na én pl. ettől rettegek a legjobban...
Aggasztó, hogy 30k-nál ilyen előfordul, de szerencsére nem sok ilyen hibáról olvasni. Egyébként már a turbós M blokkok sem örök élet meg egy nap... 70k körül már szokott gond lenni azokkal is, persze ez mindig erősen függ a használattól.
Illúzióim nincsenek, olyan motorok, mint az RB26DETT, vagy 2JZ-GTE, már nem lesznek...
Az a bizonyos tesztautó már sokat megélt, azt hiszem talán törve is volt :S Érdekel nagyon a QV téma mert jövőre szeretnék szert tenni egyre én is.
Szakszervíz... na én pl. ettől rettegek a legjobban...
Chabbi2018-08-04 12:43:19 // 5369
Egyébként nem is engedném hogy javítsák a motort!
Hiszen garis az autó...
De felmerül egy kérdés, ha már lejár a 2 év gari és másnál is jelentkezik hasonló probléma, akkor mi van?
Hiszen garis az autó...
De felmerül egy kérdés, ha már lejár a 2 év gari és másnál is jelentkezik hasonló probléma, akkor mi van?
Chabbi2018-08-04 12:42:07 // 5368
Hogy lehet egy ilyen motort szarrá hajtani? főleg 30000 km alatt?
Akkor egy 510 le motorral hogy közlekedjen az ember? Mégsem várhatja el a gyár, hogy mindig eco módban használjuk :)
Egyébként úgy tudom, hogy van egy ugyanilyen kézi váltós tesztautó is, amit újságírók is hajtottak, abban több van, mint az enyémben. Na és ők aztán nem kímélik...
Olaj, mivel szakszervízben történt legutóbb az olajcsere, gondolom gyári olajat tettek bele :)
Akkor egy 510 le motorral hogy közlekedjen az ember? Mégsem várhatja el a gyár, hogy mindig eco módban használjuk :)
Egyébként úgy tudom, hogy van egy ugyanilyen kézi váltós tesztautó is, amit újságírók is hajtottak, abban több van, mint az enyémben. Na és ők aztán nem kímélik...
Olaj, mivel szakszervízben történt legutóbb az olajcsere, gondolom gyári olajat tettek bele :)
VV62018-08-04 12:26:28 // 5367
És milyen olaj volt benne? ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-04 12:10:44 // 5366
a személyes véleményem egyébként szerintem szarrá hajtották azt a blokkot... örülj neki, hogy cserélik és nem javítják
WebM2018-08-04 10:29:57 // 5365
Nyilván senki sem örül az ilyesminek, de a motorcsere szerintem a lehető legtisztább alternatíva, ennél jobb lehetőséged szerintem nincs. 30k nem nagy futásteljesítmény, szerintem ez érdemben nem befolyásolja az autó értékét, lesz egy új motorod egy szinte új autóban. :) Sajnálom, reméljük, hogy hamar visszakapod!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-03 22:24:31 // 5364
Inkább érték növelő most indul nulláról...
Chabbi2018-08-03 22:17:06 // 5363
Sziasztok!
Tegnapi nap értesültem a QV-mról, hogy motort kell benne cserélni végül. Sajnos ez további procedúrával jár :(
Kérdés hogy mi volt a baj?
Nos, a hengerfejet leszedték, és az egyik hengersornál az első dugattyúnak van egy önálló mozgása. Ezt hogy mi okozta, azt nem boncolgatták (csapszeg vagy csapágy ki tudja). Mintha nem kapott volna olajzást az az egy henger.
Szerintetek ez most mennyire vehető be egy komoly értékcsökkenésnek egy ilyen autónál?
Tudom, hogy örülnöm kellene, DE...
Kapok új 0 km-es motort (sajnos csak motor, minden egyéb sallangot át kell szerelni), amit szintúgy be kell járatni, de attól az autóban még 30k lesz :(
Viszont ha a későbbiekben meg szeretnék válni tőle (nincs szándékomban, de ...), akkor valaki nézné jó szemmel ezt a motor cserét?
Plusz, ha a 2 év gari után jár így valaki, akkor annak ki kellene fizetnie az új motort, vagy álljon neki szétszedni a dugattyúkat?
Elég sok kérdés van bennem?
Annyira szerettem volna elmenni Zánkára, ahol sajnos nem lehettem ott, és úgy érzem, hogy most a KUL is képlékennyé vált :(
Szerintetek?
Tegnapi nap értesültem a QV-mról, hogy motort kell benne cserélni végül. Sajnos ez további procedúrával jár :(
Kérdés hogy mi volt a baj?
Nos, a hengerfejet leszedték, és az egyik hengersornál az első dugattyúnak van egy önálló mozgása. Ezt hogy mi okozta, azt nem boncolgatták (csapszeg vagy csapágy ki tudja). Mintha nem kapott volna olajzást az az egy henger.
Szerintetek ez most mennyire vehető be egy komoly értékcsökkenésnek egy ilyen autónál?
Tudom, hogy örülnöm kellene, DE...
Kapok új 0 km-es motort (sajnos csak motor, minden egyéb sallangot át kell szerelni), amit szintúgy be kell járatni, de attól az autóban még 30k lesz :(
Viszont ha a későbbiekben meg szeretnék válni tőle (nincs szándékomban, de ...), akkor valaki nézné jó szemmel ezt a motor cserét?
Plusz, ha a 2 év gari után jár így valaki, akkor annak ki kellene fizetnie az új motort, vagy álljon neki szétszedni a dugattyúkat?
Elég sok kérdés van bennem?
Annyira szerettem volna elmenni Zánkára, ahol sajnos nem lehettem ott, és úgy érzem, hogy most a KUL is képlékennyé vált :(
Szerintetek?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.