Ez a videó nagyon LOL, Kb Nokia 3220al felvéve, sídzsekiben tapogatja a fejét :D
Jó kis Merkur reklámfilm lett..
BeeGee2017-03-02 15:01:02 // 3018
Giuntini2017-03-02 12:46:28 // 3017
Igazad van! És nagy baromságokat beszél. Magyarországon egyszerűen nincsen konzekvens autó teszt (kivéve néhányat), és csaka németek seggét nyalják. Amíg a pohártartófaktor többet nyom mint a vezethetőség és az érzelem, addig csak Auto Bild jellegű tesztek vannak az autós szaklapoktól. Most már egyáltalán nem veszek autós újságot. Egy hátsókerékhajtású autónál a jó megoldás a hátul elhelyezett akksi. Annak ellenére, hogy a mindennapi használatban a hátsókerék hajtásnak kevés előnye van, én örülök a visszatérésnek.
Forsberg2017-03-02 12:32:56 // 3016
Surányi Péter beszél a videóban.
Ez arról ismerszik meg, hogy elalszik az ember a felénél ahogy beszél. :)
Ez arról ismerszik meg, hogy elalszik az ember a felénél ahogy beszél. :)
pettinke2017-03-02 12:19:27 // 3015
a Csikós Gabinak a névrokonságon kívül semmi köze a Csikós Zsoltihoz. de ez szerintem nem a Csikós Gabi :-)
a többi része meg ... hát istenem, ha nem tetszik neki, hát nem tetszik, szíve joga. fanyalogjon és ne vegye meg.
én nemrég próbáltam az autót, és szerintem a negatívumokból semmi sem igaz. az ülést pláne nem értem. aszongya, nincs a "képernyőszabályzó" gombon "vissza" gomb. hát van, csak balra kell dönteni :-) az akku kifejezetten jó, hogy hátul van, nemtom, ez miben hiba... a hátsó üléseket igenis lehet előre dönteni, csak meg kell rendelni az extrát. az sem igaz, hogy nincs adaptív sebességtartó.
egyszerűen tájékozatlan marhaságokat beszél a jóember.
ja, és ezek szerint semmilyen hátsókerekes autóval ne menjünk hóba :-) dobjon ki mindent a bömbi meg a merci is :-) értem én, hogy vállalkozóné anyukának ez nem jó, akkor ő vegyen CLA mercit.
a többi része meg ... hát istenem, ha nem tetszik neki, hát nem tetszik, szíve joga. fanyalogjon és ne vegye meg.
én nemrég próbáltam az autót, és szerintem a negatívumokból semmi sem igaz. az ülést pláne nem értem. aszongya, nincs a "képernyőszabályzó" gombon "vissza" gomb. hát van, csak balra kell dönteni :-) az akku kifejezetten jó, hogy hátul van, nemtom, ez miben hiba... a hátsó üléseket igenis lehet előre dönteni, csak meg kell rendelni az extrát. az sem igaz, hogy nincs adaptív sebességtartó.
egyszerűen tájékozatlan marhaságokat beszél a jóember.
ja, és ezek szerint semmilyen hátsókerekes autóval ne menjünk hóba :-) dobjon ki mindent a bömbi meg a merci is :-) értem én, hogy vállalkozóné anyukának ez nem jó, akkor ő vegyen CLA mercit.
Giuntini2017-03-02 11:50:20 // 3014
Ez egy valóban negatív hangvételű teszt! Mi az hogy nem jók az ülések, és nem lehet jól beállítani????? Valóban ez a teszt kimondottan csak a negatívumokat akarta feltárni, és a pozitívumokról látványosan nem ejtett szót! Van ami egyébként engem értetlenül érintett: "a hátsó lábtér hatalmas". Megfelelő, de nem hatalmas. Kicsivel nagyobb mint a 159-ben. Ez nekem megmagyarázta az ülés beállíthatatlanságát. Ez egy nagyon régi autós újságíró, aki az Auto Motorban Ladák és Moszkvicsok tesztjén élt meg, és képtelen elfogadni a változásokat az autósvilágban. Nem tud üléspozíciót felvenni, hanem a rossz üléspozíciót keresi. Egyébként ez nem a Csikós apja, most jut eszembe? Egyetlen dologban értek egyet. Az elsőkerékhajtásnak a mindennapi közlekedésben több előnye van! A hátsókerékhajtáshoz való visszatérés csak a prémium követelmények miatt van, hogy felvegyék a versenyt a BMW-vel.
Halesz2017-03-02 11:47:07 // 3013
Ezt is imádom, DZSULIÓ, bazmeg
"lehetne egy gyógyszertár jelképe is... " áádevicces :D
De legalább a lóhere jelentését jól elmagyarázzák.
"vannak még itt beömlők, vagy kiömlők, én nem tudom"
Ez ilyen jó zsaru, rossz zsaru videó? Ahol az egyik hülyeségeket beszél, a másik meg okos?
Minek csinál olyan autós műsort, aki nyíltan bevallja, hogy kerülgeti a hányinger az erős autókban? De legalább ne vallja be...
Nem akarom fikázni, hiszen Tedivel mi sem vagyunk profik, de mi nem is egy országos csatornára készítünk teszteket :))))
Egyébként jókat mondanak, érthető nyelven, viszont a végén miért nincs valami konklúzió? Viszont a felvételek jók, tök jól meghajtják, ahogy kell.
"lehetne egy gyógyszertár jelképe is... " áádevicces :D
De legalább a lóhere jelentését jól elmagyarázzák.
"vannak még itt beömlők, vagy kiömlők, én nem tudom"
Ez ilyen jó zsaru, rossz zsaru videó? Ahol az egyik hülyeségeket beszél, a másik meg okos?
Minek csinál olyan autós műsort, aki nyíltan bevallja, hogy kerülgeti a hányinger az erős autókban? De legalább ne vallja be...
Nem akarom fikázni, hiszen Tedivel mi sem vagyunk profik, de mi nem is egy országos csatornára készítünk teszteket :))))
Egyébként jókat mondanak, érthető nyelven, viszont a végén miért nincs valami konklúzió? Viszont a felvételek jók, tök jól meghajtják, ahogy kell.
Kócosw2017-03-02 11:39:24 // 3012
nekem vót is mán, de az sw-t vartam...megkön nezni a SUV-ot...
Halesz2017-03-02 11:18:37 // 3011
Milyen videó ez?
"jól látszik a képeken, hogy havas úton próbáltuk"
kibaszottul száraz az út, a szélén van csak hó :)))
Ettől még elhiszem, hogy nem tudtak vele elindulni hóban, de basszus...
Megy körbe-körbe 2 percig az elején
"az autó konstruktőrei mintha az életben nem terveztek volna még autót"
Ez is milyen szöveg, az első teszt, ahol ilyet írnak, hogy nem tudták magukra állítani a jó vezetőpozíciót.
a végén is körbe-körbe megy!....
"jól látszik a képeken, hogy havas úton próbáltuk"
kibaszottul száraz az út, a szélén van csak hó :)))
Ettől még elhiszem, hogy nem tudtak vele elindulni hóban, de basszus...
Megy körbe-körbe 2 percig az elején
"az autó konstruktőrei mintha az életben nem terveztek volna még autót"
Ez is milyen szöveg, az első teszt, ahol ilyet írnak, hogy nem tudták magukra állítani a jó vezetőpozíciót.
a végén is körbe-körbe megy!....
jroobi2017-03-02 10:43:00 // 3010
Elég negatív hangvétlű lett ez a videó :(
Kazes☻2017-03-02 10:17:44 // 3009
Halesz2017-03-02 07:59:23 // 3008
A magyar eladási listákat pedig terepjárók vezetik....
http://www.napi.hu/magyar_vallalatok/meghokkento_fordulat_a_magyar_autopiacon.630716.html
SUV-ok itthon 34 %
http://www.napi.hu/magyar_vallalatok/meghokkento_fordulat_a_magyar_autopiacon.630716.html
SUV-ok itthon 34 %
Trumpf (NagyVad)2017-02-28 14:15:13 // 3007
a cikk alapján erős vásárlási ingerem támadt :)
Kócosw2017-02-28 07:25:17 // 3006
Ebben a cseppet sem rövid mondatban szerintem leirt mindent...
"Ha van még benned szikrányi érdeklődés az autók iránt, ha homályosan emlékszel, milyen volt elkenni az első autódat, bénán a murván, hogy hogyan próbáltad beletornázni az ötezerbe a faterod elgyengült Zsigájának a motorját, hogy hogyan képzelted, hogy majd ha egyszer tényleg lesz egy olyan autód, amivel mindez nem kínlódás lesz, hanem aszfalton, a csiszoltan olajozott, bömbölő csodagép, talán egy saját Ferrari szárnyán, autóvezető istenként pakolod majd a fokozatokat, éles szemed pásztájában kanyarcsúcsok villannak, miközben inas karod villámmozdulatával egy milliméterrel odébb teszed a gép elejét, majd röpke ellenkormánnyal kiigazítod a háromfoknyi csusszanást a faron, szóval ha akár egyszer az életben volt valami hasonló álmod, gondolatod akár tíz röpke másodpercig, akkor próbáld ki ezt az autót."
"Ha van még benned szikrányi érdeklődés az autók iránt, ha homályosan emlékszel, milyen volt elkenni az első autódat, bénán a murván, hogy hogyan próbáltad beletornázni az ötezerbe a faterod elgyengült Zsigájának a motorját, hogy hogyan képzelted, hogy majd ha egyszer tényleg lesz egy olyan autód, amivel mindez nem kínlódás lesz, hanem aszfalton, a csiszoltan olajozott, bömbölő csodagép, talán egy saját Ferrari szárnyán, autóvezető istenként pakolod majd a fokozatokat, éles szemed pásztájában kanyarcsúcsok villannak, miközben inas karod villámmozdulatával egy milliméterrel odébb teszed a gép elejét, majd röpke ellenkormánnyal kiigazítod a háromfoknyi csusszanást a faron, szóval ha akár egyszer az életben volt valami hasonló álmod, gondolatod akár tíz röpke másodpercig, akkor próbáld ki ezt az autót."
avvocato2017-02-28 07:11:18 // 3005
Valószinű, hogy az egri qv volt az!
avvocato2017-02-28 07:09:24 // 3004
Vasárnap a Bükkben kirándultunk, amikor hirtelen elképesztő hangokat hallottam az útról.Először azt hittem ,hogy egy rallye autó jön és ekkor láttam,hogy egy bordó giulia qv közeledik! Az autónak fenomenális hangja volt, látszott, hogy a söfőr nagyon élvezi.
Chianti2017-02-27 22:53:34 // 3003
Láttam már pár tesztet a Csikóstól, de ilyen átkozottul őszinte örömujjongásokat még sosem... Asszem keresnem kell egy ilyen benzines Giuliát is és el kell vinnem egy körre... :o)
Piros Madaaar2017-02-27 22:03:42 // 3001
Putyesz2017-02-27 21:04:07 // 3000
Én is láttam már...szembejött velem Makláron....az ütő is megállt bennem mikor láttam hogy QV!!!!mintha 8C piros lenne...
De egyre híresebb mert egy jópár munkatárs mondta hogy..."Te is láttad már egerben azt az új alfát???qurva jól néz ki!!!"
;))))))és mikor elmondom hány ló feszíti a motorteret...elélveznek! :D
De egyre híresebb mert egy jópár munkatárs mondta hogy..."Te is láttad már egerben azt az új alfát???qurva jól néz ki!!!"
;))))))és mikor elmondom hány ló feszíti a motorteret...elélveznek! :D
'''''2017-02-27 20:49:45 // 2999
Ha qw-t kaptok,felénk gyertek! :-)
Giuntini2017-02-27 20:10:17 // 2998
Csikós szinte megveszett a gyönyörtől, de meg is értem!
Ngynrbrt2017-02-27 19:44:36 // 2997
Felmerült az igény, hogy a szomszédban lévő Pappas autókereskedésből elvinnénk a haverommal egy Giuliat egy tesztkörre. Hogy működik ez?
GT Ɨ|ѯ2017-02-27 19:37:17 // 2995
Az Év Autója, nem vita tárgya:-)
Rohodi Mihály2017-02-27 19:19:56 // 2994
Alfa-fan tulajdonosé :-) Nálunk vette át kb. 1 hete.
Kazes☻2017-02-27 18:54:25 // 2992
Szuper a videó is! :)
gradvolttomi2017-02-27 18:13:55 // 2991
pepperino2017-02-27 17:50:45 // 2990
Már második napja látok egy QV-t Egerben. Kihez tartozhat? Nagyon szép az biztos!
gradvolttomi2017-02-25 15:12:43 // 2988
Itt megnézhető.
Giuntini2017-02-25 12:49:40 // 2987
Autogramban most volt a QV teszt! Borsiék is el vannak halva tőle. Ez az autó egyszerűen világcsúcs! Nagy Sanyi ennél kevesebb tudasú autónál mindig félt. Itt meg nem! Mert ennek az autónak nincs oldaldőlése. Ennek a futóműve tényleg világcsúcs.
Tocke2017-02-23 12:02:01 // 2985
Egyetértek veled, úgy gondolom, hogy az Alfa Romeo marketingje lehetne sokkal jobb, egy jól eltalált reklámmal sokkal több potenciális vásárlót lehetne a szalonokba csábítani.
CseBali2017-02-22 13:03:37 // 2984
...egy kis adalék Jaguár, illetve SUV témában:
a melóhelyemen több ezer új autót tárolunk, vannak Jaguárok is (nem a magyar piacra)
Jelenleg 119 darabos a készlet ebből 75db az F-PACE - ami 63%-a az össz mennyiségnek!
...ebből is egyértelműen látszik, hogy mennyire a SUV felé mozdul a piac egy olyan márka esetében is, aki szintén nem rég lépett a SUV piacra...
a melóhelyemen több ezer új autót tárolunk, vannak Jaguárok is (nem a magyar piacra)
Jelenleg 119 darabos a készlet ebből 75db az F-PACE - ami 63%-a az össz mennyiségnek!
...ebből is egyértelműen látszik, hogy mennyire a SUV felé mozdul a piac egy olyan márka esetében is, aki szintén nem rég lépett a SUV piacra...
'''''2017-02-20 19:05:55 // 2983
Köszi a beszámolót! Egyenlőre gyűjtöm az infókat.
Két márkára szűkült a választás de asszony szerint csak alfa jöhet a házba. :-)
Két márkára szűkült a választás de asszony szerint csak alfa jöhet a házba. :-)
Kócosw2017-02-20 14:51:15 // 2982
Kcsit felreerthetö voltam. Az elejen kene nagyon "beócsítani" aztan felballagtatni az arat szepen. De a horgaszok tudjak ,a halat is beetetik mielött ramennek :D
Sajna a hosszu idö ota tarto lejaratasa az olasz autoknak eleg jol müködik, (jo nem mindig alaptalan vadakkal) nehez lesz visszaevezni...
Te is tudod hogy a mai vilagban hanyfele karosszeriavarianssal adjak el a kocsikat, azert mert van ra igeny.
Az nagyon latszik hogy az Alfa elsö celpontja jelenleg az ami piac, különben nem hagyna ki egy juliska sw-t...
Sajna a hosszu idö ota tarto lejaratasa az olasz autoknak eleg jol müködik, (jo nem mindig alaptalan vadakkal) nehez lesz visszaevezni...
Te is tudod hogy a mai vilagban hanyfele karosszeriavarianssal adjak el a kocsikat, azert mert van ra igeny.
Az nagyon latszik hogy az Alfa elsö celpontja jelenleg az ami piac, különben nem hagyna ki egy juliska sw-t...
RomeoOne2017-02-20 14:41:08 // 2981
Egyszerűen csak fel kell pörgetni a gépezetet, szerintem. Nyilván aki ennyi pénzt elkölt megnézi, hogy mit vesz, és a németeknél ott van már az időfaktor. Jó ideje megvannak a modelljeik és tudni lehet mit kapni a pénzükért. A Giulia egyelőre egy nagyon jó autónak tűnik, a tervezők tökéletesen teljesítettek, azonban hátravan még a megbízhatóság próbája, amihez így is, úgy is kell pár év. Ha megállja a helyét, akkor folyamatosan nőni fognak az eladások. Nem hiszem, hogy olcsóbban kéne adni, az inkább a silányság érzetét keltené. A Giuliának meg igenis azt kell mutatni, hogy a prémium kategóriába tartozik. Egyszerűen türelem kell. Mondjuk a rendes reklámozás sem ártana meg az, ha nem késnének a modell bevezetésével, mint pl. az USA-ban. Valamint a normális kereskedők sem jelentenének hátrányt és nem olyanok, mint amilyennek a pécsieket leírták itt.
Kócosw2017-02-20 14:23:48 // 2980
Ha minimalis az arkülönbseg egyegy konkurenshez kepest az Alfa elönyere, akkoris a nemet premiumot fogjak megvenni... Mert alig többert mar kap egy "BMW - t" is azmeg hat premium, az Alfa meg szarolasz. Szvsz egy ut lenne, ami kicsit fajo, az hogy joval olcsobbnak kene lenni a konkurennel hogy atcsabuljanak,es rajöjjenek hogy aha, ez is tud valamit,nem is olyan rossz. Viszont ezt nehez mert a fejlesztes iszonyat penzeket emeszt fel amit vissza kene hozni, en ezt ertem...Meg a platformra törtenö epitkezes mint nepautoknal, sokkal jövedelmezöbb mint az uj fejlesztes...De tan most az Alfa platform is hoz valamit a konyhara. Bar modellözön kene ahhoz hogy mas gyartokkal versenghessen.Egy platformra kene 4/5 modellt rahajitani aztan jonapot. (tudomisen, sedan,kombi, cupe, cabrio,allroad).Annyi fele modell van a palettan mint egen a csillag, es mind rendelik...
Nem egyszerü helyzet....
Nem egyszerü helyzet....
Halesz2017-02-20 13:05:39 // 2979
i3-as BMW-ből többet adtak el tavaly, mint Alfa Romeót. 88 darabot.
BeeGee2017-02-20 11:19:19 // 2978
A Tesla valszeg idén már beelőzi az Alfát...
Viszont a Jaguart nagyon ki kéne elemezniük itthon (is) mert valamit jól csinál. Iszonyat túlárazott autóik vannak, viszont az utóbbi modellfrissítésekkel nagyot mennek, pedig nem egy hű de jól sikerült autók. És még csak nem is látni lépten-nyomon Jag reklámot.
Viszont a Jaguart nagyon ki kéne elemezniük itthon (is) mert valamit jól csinál. Iszonyat túlárazott autóik vannak, viszont az utóbbi modellfrissítésekkel nagyot mennek, pedig nem egy hű de jól sikerült autók. És még csak nem is látni lépten-nyomon Jag reklámot.
Jani552017-02-20 10:25:24 // 2977
Az eladási db-számokat nézve és kicsit összehasonlítva, a márka vásárlói szempontbóli megítélésénél, az Alfával valami nagy baj van. Nem az én dolgom és tisztem megfejteni, de a számok elég beszédesek: Magyarországon 2016-ban
-4x annyi Alfát adtak el, mint Teslát, Maseratit!
-Porsche is több kelt el, mint Alfa.
-2x annyi Jaguar, Infiniti,
-8x annyi Lexus,
-50x annyi BMW, Audi, Mercedes,
-200x annyi Suzuki, Ford, Opel, Skoda, stb..., mint ALFA
Igen, a magyar volumen szinte elhanyagolható...
-4x annyi Alfát adtak el, mint Teslát, Maseratit!
-Porsche is több kelt el, mint Alfa.
-2x annyi Jaguar, Infiniti,
-8x annyi Lexus,
-50x annyi BMW, Audi, Mercedes,
-200x annyi Suzuki, Ford, Opel, Skoda, stb..., mint ALFA
Igen, a magyar volumen szinte elhanyagolható...
misike762017-02-20 08:40:13 // 2976
Hajdanában egy Opel szervíz megkaparintotta valahonnan a telefonszámom és hívogattak, hogy menjek már tesztvezeni. Hiába mondtam, hogy nincs pénzem új autóra és nem szeretnék Opelt, ők azért csak erőlködtek. Odáig süllyedt a dolog, hogy azt mondták lemossák az autóm, ha megyek egy karikát az Astrával. Így már elvállaltam. Mondjuk azóta az a szalon már bezárt.
Piros Madaaar2017-02-20 06:20:14 // 2975
Hat a 4c nalam is csak probavezetes volt jatszo autonak megfelelnr :-)
A giulia az a 180le volt kezi valtos. Nehez megmagyarazni a erzest. Nekem ugy tunt gyorsitasban a 140le 156 jobban tol szekbe viszont ha a orat neztem akkor igen csak kapkodta magat. Autokaztunk varosba foleg probalgattam eldobni a feneket de nem igazan ment persze bevolt minden kapcsolva. A fejet kevesnek ereztem amig visszanemultem a sajat SUV ba. Hiaba 240le akkor ereztem azt hogy huha tenyleg jol meg a giu a fekek meg nagyon jok.Orszaguton eszre sem vettem de gyorsan felkuszik 120-140 eszre sem venni.vegig huz nem erzetem hogy kihagyna. Eddig 3db dieselem volt(156,159) a harmadik az nem alfa.eleg volt. Nekem nagyon hangosnak tunt meg a 156 hoz is kepest. A bor ulesert nemvoltam oda sem a hatso reszen. Ha akkor szovetet kernek ugyanis nem szelloztetett. Fiatba volt olyan beleizzad az ember. De ha vennem kellene dieselt akkor az alapot valasztanam es plusz felszereltsegkent xenont rakatnek semmi tobbet. Aztan atiratnam a teljesitmenyt az ar kulonbseg szerintem tulzott.
De ha valaki megis egyedul szeretne tesztelni annelkul hogy valaki ott ulne es morogna eleg kiberelni a repteren ;-) pl schwechaton is van kettot lattam berauto. Angliaba 4c is van napi 300£.
En is kicsit furanak tartom a kereskedoket igy telefonon keresztul elegge nemerekrahagyjonbeken tipusu volt. De mondta barmikor arra jarok csirogjek ha epp ott van akkorszivesen megmutatja. Autozgatni nemfontos persze jo lenne de igazabol csak megakarom tapogatni:-) meg inditsa be ennyi eleg nekem. Ugyis rendeles lesz mert a harman kardont akarom bele es a elektromos uleseket amik futhetok :-) es hat meg szinen toprengek, es a feher QV belsot a zold feher varrassal. Egy dolog mergesit csak hogy nincs led fenyszoro csak bixenon. Es hogy a QV nemlehet napfenyteto :-)
Nah ez hosszu lett :-)
A giulia az a 180le volt kezi valtos. Nehez megmagyarazni a erzest. Nekem ugy tunt gyorsitasban a 140le 156 jobban tol szekbe viszont ha a orat neztem akkor igen csak kapkodta magat. Autokaztunk varosba foleg probalgattam eldobni a feneket de nem igazan ment persze bevolt minden kapcsolva. A fejet kevesnek ereztem amig visszanemultem a sajat SUV ba. Hiaba 240le akkor ereztem azt hogy huha tenyleg jol meg a giu a fekek meg nagyon jok.Orszaguton eszre sem vettem de gyorsan felkuszik 120-140 eszre sem venni.vegig huz nem erzetem hogy kihagyna. Eddig 3db dieselem volt(156,159) a harmadik az nem alfa.eleg volt. Nekem nagyon hangosnak tunt meg a 156 hoz is kepest. A bor ulesert nemvoltam oda sem a hatso reszen. Ha akkor szovetet kernek ugyanis nem szelloztetett. Fiatba volt olyan beleizzad az ember. De ha vennem kellene dieselt akkor az alapot valasztanam es plusz felszereltsegkent xenont rakatnek semmi tobbet. Aztan atiratnam a teljesitmenyt az ar kulonbseg szerintem tulzott.
De ha valaki megis egyedul szeretne tesztelni annelkul hogy valaki ott ulne es morogna eleg kiberelni a repteren ;-) pl schwechaton is van kettot lattam berauto. Angliaba 4c is van napi 300£.
En is kicsit furanak tartom a kereskedoket igy telefonon keresztul elegge nemerekrahagyjonbeken tipusu volt. De mondta barmikor arra jarok csirogjek ha epp ott van akkorszivesen megmutatja. Autozgatni nemfontos persze jo lenne de igazabol csak megakarom tapogatni:-) meg inditsa be ennyi eleg nekem. Ugyis rendeles lesz mert a harman kardont akarom bele es a elektromos uleseket amik futhetok :-) es hat meg szinen toprengek, es a feher QV belsot a zold feher varrassal. Egy dolog mergesit csak hogy nincs led fenyszoro csak bixenon. Es hogy a QV nemlehet napfenyteto :-)
Nah ez hosszu lett :-)
Kazes☻2017-02-19 23:05:04 // 2974
Ez aztán a frappáns válasz... pont így fognak emelkedni az eladások... ejh...!
Jani552017-02-19 22:40:55 // 2973
Hát, ez minden várakozásomat alulmúlta! 54db... (BMW-ből 50x ennyit adtak el magyarországon)
Mondjuk nem csodálkozom, mert ha mással is azt játsszák mint velem, akkor az elég szomorú. (2 új alfát vettem magyarországi kereskedésben. Volt lehetőségem, pénz a zsebemben, előre bejelentkeztem a Budaörsi Olasz Autók Házába: vittem az akkor 8 éves 156-osomat, 42ekm-el, igen, annyival, hogy cserélném új159-re. Kijött az igen hozzáértő, szemrevételezte, kb 1perc, vissza bementünk, összehasonlította a neten lévő eladó 250-300eKm-es, lefutott, szakadt, kocsikkal és mondott egy röhejes árat. És közölte, új gumikat!!!! kell rá venni, mert 8 éves gumikkal használtautót kitenni nem lehet...
Hát, gondoltam, márkaszeretet, márkahűség, ennyire hülye nem leszek. Autóvásárlás elhalasztva, a mai napig is hibátlanul működő 156-osom túllépte a 60eKm-t, nem is adom el. Nem eladó, megy ameddig megy, itt fog elrohadni, de szó szerint.)
Minden más márkánál örülnek az érdeklődőnek, udvariasak, előzékenyek, erőltetik a próbavezetést, már-már kellemetlen, talán picit túlzásba is viszik, nekem néha egyértelműen sok.
Elektromos lesz a következő és japán. (talán megvárom a Fiat válaszát, de hajlok a japán felé autóügyben is)
Mondjuk nem csodálkozom, mert ha mással is azt játsszák mint velem, akkor az elég szomorú. (2 új alfát vettem magyarországi kereskedésben. Volt lehetőségem, pénz a zsebemben, előre bejelentkeztem a Budaörsi Olasz Autók Házába: vittem az akkor 8 éves 156-osomat, 42ekm-el, igen, annyival, hogy cserélném új159-re. Kijött az igen hozzáértő, szemrevételezte, kb 1perc, vissza bementünk, összehasonlította a neten lévő eladó 250-300eKm-es, lefutott, szakadt, kocsikkal és mondott egy röhejes árat. És közölte, új gumikat!!!! kell rá venni, mert 8 éves gumikkal használtautót kitenni nem lehet...
Hát, gondoltam, márkaszeretet, márkahűség, ennyire hülye nem leszek. Autóvásárlás elhalasztva, a mai napig is hibátlanul működő 156-osom túllépte a 60eKm-t, nem is adom el. Nem eladó, megy ameddig megy, itt fog elrohadni, de szó szerint.)
Minden más márkánál örülnek az érdeklődőnek, udvariasak, előzékenyek, erőltetik a próbavezetést, már-már kellemetlen, talán picit túlzásba is viszik, nekem néha egyértelműen sok.
Elektromos lesz a következő és japán. (talán megvárom a Fiat válaszát, de hajlok a japán felé autóügyben is)
droberto2017-02-19 20:28:59 // 2972
Igen, ez európai eladás. A magyar volumen ebből a szempontból érdektelen és elhanyagolható.
Itt vannak a Magyar statisztikák.
25%:
2015: 77k
2016: 96,5k
AR:
2015: 33 db
2016: 54 db
Elég vicces. Olyan kevés vevő, hogy a Tomiról is ezért hiszik, hogy nem potenciális vevő.
Itt vannak a Magyar statisztikák.
25%:
2015: 77k
2016: 96,5k
AR:
2015: 33 db
2016: 54 db
Elég vicces. Olyan kevés vevő, hogy a Tomiról is ezért hiszik, hogy nem potenciális vevő.
trxAlfa2017-02-19 19:33:10 // 2971
Pedig nagyjából hasonló volument tudok elképzelni hazánkban. Viszont a piac nem úgy működik, hogy egyik pillanatról a másikra 80-ról 2000 darabra ugrik az eladás, ezért jók a százalékos viszonyszámok. Nyilván nem mindegy a mögöttes érték, viszont arányaiban szép teljesítmény.
Jani552017-02-19 19:24:17 // 2970
Köszönöm, de nem találom, hogy magyarországon hány új AR -t helyeztek forgalomba... (ezt kérdeztem) A 25% növekedés az kijöhet úgy is, hogy pl 2015-ben eladtak 80 új autót, 2016-ban 100-at, ez pont 25% növekedés. Ez csak statisztikai szempontból durva, de eladás szempontjából ez a db-szám egyáltalán nem jelentős, inkább eszméletlen kevés!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-02-19 12:28:28 // 2969
nem tudom, miért nem kötik akár pénzhez a kipróbálást mondjuk valahol a kereskedőt is meg lehet érteni egy 25 millás autót én sem adnék oda kipróbálásra minden jött-ment embernek ,akik tényleg nem is akarnak ilyet venni... nehéz eset ... de az is igaz próba nélkül meg nem adnék ki semmire sem még fél millát sem :)
Bár nekem úgy is csak használtan lesz Gyulám talán idén év vége felé vagy jövőre ...
Bár nekem úgy is csak használtan lesz Gyulám talán idén év vége felé vagy jövőre ...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.