a hasmagasság valóban nem, de a vezérműszíj benne van a QV füzetében:
(2) Pormentes területek: legmagasabb javasolt futásteljesítmény 60 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni.
Poros területek és/vagy nehéz üzemi körülmények közötti használat (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat):
legmagasabb javasolt futásteljesítmény 30 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 2 évente ki kell cserélni.
a hasmagasságra némi guglizás után 10 cm-t írnak
pettinke2017-09-03 23:16:33 // 3431
'''''2017-09-02 12:41:17 // 3429
Lehet,én vagyok béna de a QW-hez se a vezérlés csere idejét se a hasmagasságát nem láttam megadva. :-(
pettinke2017-09-02 11:38:12 // 3428
A fiat elum-on fent van a QV -hez a kiegészítô füzet
'''''2017-09-01 21:31:12 // 3427
Most még a qw szervizintervallumait kell megtudjam (mikor kell vezérlés csere,esetleg nagyobb generál).Hasmagasság is érdekelne mert kicsit tartok tőle,hogy túl alacsony a Magyar utakhoz.
osee_selespeed2017-09-01 20:51:39 // 3426
Ők is olyannal hozzák az autókat. Nem hinném, hogy rizikóznak vele. Úgyhogy csak el kell fogadják.
'''''2017-09-01 17:33:45 // 3425
Arról esetleg hallottál valamit,hogy autó behozatalnál a német ideiglenes rendszámot az osztrákok nem fogadják el? Kint nézem most a vasakat hátha találok valami drágaságot. :-)
osee_selespeed2017-08-31 22:58:21 // 3424
Igen. Az az arany középút. Csak itt Ausztriában elég borsós lenne annak az adója. Amíg egy 200lovas, 280-320-ra "optimalizálva" kevesebb költséggel járna. :)
Giuntini2017-08-30 09:15:02 // 3423
De nagyszerű az a könnyedség, ahogy lehet terelgetni. Én is a 180-ast vezettem, nem igazán tudtam vele megbarátkozni. A favorit a 280 lovas Veloce.
osee_selespeed2017-08-30 08:27:43 // 3422
Kazes☻2017-08-29 20:56:45 // 3421
Giuntini2017-08-28 10:02:28 // 3420
Tudom, de a németekkel szemben az olasz újságírók nem elfogultak. A Giulia és az M3 fej-fej mellett volt. Az is hozzatartozik az igazsághoz, hogy a németek speckó csomaggal álltak ki a Giulia ellen. Ez a Bild szerint M3, AMG, Giu sorrendet hozott volna. A stílusában is különbözik a német tesztektől. A számokat meg nem lehet meghamisítani. A németek egyszer sem mérték őket össze pályán. +Vairano nem az a pálya ahol igazan kijön a Giulia erőfölènye...
Abarai2017-08-25 20:21:49 // 3419
A Quattroruote tesztje. Biztosan nem elfogultak. :)
Giuntini2017-08-25 07:45:08 // 3418
Természetesen nem "szubjektív" hanem objektív!:)))
Giuntini2017-08-24 22:58:05 // 3417
Az Autó és Stílus augusztusi számában van egy Giulia QV, M3, C63 AMG összehasonlító teszt. És a QV megnyeri. A németek nagyon csúnyán elfogódottak a sajátjaikkal. Végre egy normális szubjektív, mérésekkel alátámasztott teszt.
GT Ɨ|ѯ2017-08-01 21:36:46 // 3416
Alfa Romeo Giulia supera per la prima volta le 1.000 unità vendute in un mese in Usa
Tocsa2017-07-03 08:55:39 // 3415
+1 ! Tiszta szégyen. :-(
pe-Ti2017-06-30 12:02:32 // 3414
Hú az a gaz tényleg gáz...a Stelvio-nak még jól is áll(na) de a Giulia-t ilyen környezetben tárolni....
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-30 10:18:39 // 3413
szépek...a gazt igazán lenyírhatnák a kereskedésnél :DDD
Shadin2017-06-30 09:47:44 // 3412
Tocke2017-06-28 12:12:41 // 3411
Küldte neki rendesen:-)
gradvolttomi2017-06-26 21:01:30 // 3410
Balázs156SW2017-06-24 08:55:03 // 3409
Most vezették be, gyakorlatilag egy új márka, új típus az USA piacon. Fel kell futtatni, és akkor rendben lehet. Csak ezt jól kell csinálni....
BCS2017-06-21 16:49:46 // 3408
http://www.ukimediaevents.com/engineoftheyear/results.php?id=71
Nincs igazság, bassza meg...a 2.9 V6 csak a 3. és megelőzi még egy kikúrt dízel is.
http://www.ukimediaevents.com/engineoftheyear/judges.php
Aztán megláttam a zsűri összetételét, benne Szécsényi "okos" , szőrös fejével, aztán megvilágosultam, hogy szakmailag ez a díj is, olyan-amilyen...
Nincs igazság, bassza meg...a 2.9 V6 csak a 3. és megelőzi még egy kikúrt dízel is.
http://www.ukimediaevents.com/engineoftheyear/judges.php
Aztán megláttam a zsűri összetételét, benne Szécsényi "okos" , szőrös fejével, aztán megvilágosultam, hogy szakmailag ez a díj is, olyan-amilyen...
Azurherceg2017-06-16 15:40:45 // 3407
Bocs, most nézem, hogy neked Bp. nem feltétlenül opció.
Azurherceg2017-06-16 15:29:57 // 3405
Csak megrendeltem. Meg varnom kell par honapot. Amint megvan, felteszem ;-)
RomeoOne2017-06-16 15:17:32 // 3404
Meg is vetted? Updateld már az adatlapod, mert sztem most mindenki nagyon kíváncsi lett :D
droberto2017-06-16 15:15:00 // 3403
A QV-t és a Velocét is?
Pécsen Alfa159-nek elindítani is alig akartak egy sima Giut, mert fázott a Dealer.
Kérdezte, hogy akkor mikor mehetne vele, azt mondák teljesen be vannak táblázva. Utána akárhányszor ment arra, mindig ott állt a vas a kereskedés előtt. :(
A Face-es tesztvezetés nekem kimaradt, de bizonyosan jó ötlet.
(Én is szívesen vezetnék egy Velocét, de a fentiek függvényében, még a megkérdezéstől is elment a kedvem.)
Itt ha jelentkeznék lenne rá esélyem?
Vagy City-n esetleg lesz rá lehetőség?
Pécsen Alfa159-nek elindítani is alig akartak egy sima Giut, mert fázott a Dealer.
Kérdezte, hogy akkor mikor mehetne vele, azt mondák teljesen be vannak táblázva. Utána akárhányszor ment arra, mindig ott állt a vas a kereskedés előtt. :(
A Face-es tesztvezetés nekem kimaradt, de bizonyosan jó ötlet.
(Én is szívesen vezetnék egy Velocét, de a fentiek függvényében, még a megkérdezéstől is elment a kedvem.)
Itt ha jelentkeznék lenne rá esélyem?
Vagy City-n esetleg lesz rá lehetőség?
Azurherceg2017-06-16 13:47:21 // 3402
Mondjuk, a tesztvezetessel nekem is jo tapasztalatom van. Sokat vartam magara a kocsira, mert mindenkepp benzinest akartam kiprobalni, de amint megvolt a Pappasnal a kocsi, hivtak is. 3 kereskedesben voltam, es eloszor eletemben nem ereztettek velem, hogy tudjak, ugysem veszem meg az autot. Meg is vettem :-)
A reklmaok hianyat en sem ertem. 98%-os utasvedelmi toresteszttel siman meg kellene lovagolni a biztonsagot. Rejtely.
A reklmaok hianyat en sem ertem. 98%-os utasvedelmi toresteszttel siman meg kellene lovagolni a biztonsagot. Rejtely.
Rohodi Mihály2017-06-16 13:22:52 // 3401
"A kereskedések hozzáállása is nagy rejtély nekem. Szénné kéne promózniuk a tesztevezetést pl. Ehelyett a potenciális vevőknek is alig engedik kipróbálni az autókat."
Hozzánk jön boldog-boldogtalan, pl. facebook regisztrációs tesztvezetésre, stb. Nem potenciális tesztvezetők is, bárki kipróbálhatja a tesztautóinkat, ha van érvényes jogsija, és aláírja a felelősségvállaló nyilatkozatot...
Hozzánk jön boldog-boldogtalan, pl. facebook regisztrációs tesztvezetésre, stb. Nem potenciális tesztvezetők is, bárki kipróbálhatja a tesztautóinkat, ha van érvényes jogsija, és aláírja a felelősségvállaló nyilatkozatot...
droberto2017-06-16 12:56:08 // 3400
Azért azt mindenki sejtette, hogy a tervezett eladások utópiaszerűek. Viszont a helyzet nem olyan rossz szerintem, ha csak a D szegmens eladásait vesszük alapul.
Egyébként meg továbbra is értetlenül állok, hogy miért nincsenek TV reklámok???
Minden nyomorult béna modellt unásig reklámoznak... Reklám nélkül, hiába jó egy termék, ha az emberek azt se tudják mi az a Giulia, meg Stelvio, várhatják a vevőket.
A kereskedések hozzáállása is nagy rejtély nekem. Szénné kéne promózniuk a tesztevezetést pl. Ehelyett a potenciális vevőknek is alig engedik kipróbálni az autókat. Anno itt a helyi Opelnél, mindig volt minden típus, többféle motorral. Még az OPC Vectrát is mindenki vezethette. :(
Az USA-ás eladási számokat pedig sejtettem, hogy ilyen alacsonyak lesznek. Ez csak egy buta kampányfogás, hogy Amerikára koncentrálunk.
Lerágott csont, de ennek tudatában 30-40%-al jobb lenne a szám, ha lenne SW kivitel...
Tudja valaki, hogy Ázsiával pl. mi a helyzet. Ott is megvetheté a márka a lábát. A BMW is jó számokat tud pl. Kínában produkálni...
Egyébként meg továbbra is értetlenül állok, hogy miért nincsenek TV reklámok???
Minden nyomorult béna modellt unásig reklámoznak... Reklám nélkül, hiába jó egy termék, ha az emberek azt se tudják mi az a Giulia, meg Stelvio, várhatják a vevőket.
A kereskedések hozzáállása is nagy rejtély nekem. Szénné kéne promózniuk a tesztevezetést pl. Ehelyett a potenciális vevőknek is alig engedik kipróbálni az autókat. Anno itt a helyi Opelnél, mindig volt minden típus, többféle motorral. Még az OPC Vectrát is mindenki vezethette. :(
Az USA-ás eladási számokat pedig sejtettem, hogy ilyen alacsonyak lesznek. Ez csak egy buta kampányfogás, hogy Amerikára koncentrálunk.
Lerágott csont, de ennek tudatában 30-40%-al jobb lenne a szám, ha lenne SW kivitel...
Tudja valaki, hogy Ázsiával pl. mi a helyzet. Ott is megvetheté a márka a lábát. A BMW is jó számokat tud pl. Kínában produkálni...
Putyesz2017-06-16 12:48:45 // 3399
Ez a hír is tele van hazugságokkal :)))))))
Azurherceg2017-06-16 11:59:58 // 3398
Tocke2017-06-09 10:19:10 // 3397
Ez gyönyörű, remélem Alfacity-n is lesz belőle.
Tocke2017-06-09 10:17:58 // 3396
Basszus, nehéz leírni, de ez a dög még rózsaszínben is jól néz ki.
RomeoOne2017-06-09 09:58:37 // 3395
Erhard 242 (Pure Energy)2017-06-08 09:25:09 // 3393
pussy-car :DDD
Kócosw2017-06-08 09:05:36 // 3392
nem is ertem az hogy sikerült oda...
Kazes☻2017-06-07 22:40:22 // 3391
khm... :)
BCS2017-06-07 18:20:14 // 3389
http://www.omniauto.it/inside/emozioni-made-in-italy-2
Ez igen!
Ez igen!
Smith2017-06-04 22:10:40 // 3388
Ez ilyen széles pl. a bömösben is, majdnem olyan mintha két kijelződ lenne, el lehet osztani, mondjuk bal oldalon navi, jobb oldalon még tudsz filmet nézni, vagy egyik fele car info, másik oldalon tolatókamera képe. Ezek már ilyen úri huncutságok, a napi élvezethez szerintem nem sokat tesz már hozzá :)
Jimmi T.2017-06-04 20:12:23 // 3387
RomeoOne2017-05-30 11:41:23 // 3386
Vagy egy TV-t, mint a Teslánál :DDD
Béci Ɨ|ѯ2017-05-29 14:57:15 // 3385
Jaja, az milyen ocsmány.
Kócosw2017-05-29 14:55:24 // 3384
vagy egy tabletet mint a merciknel :)
Giuntini2017-05-29 11:08:05 // 3383
A fényviszonyok miatt volt! A végleges helyén készítettem a fotót:)
Kazes☻2017-05-29 10:52:48 // 3382
Akkor legyen aki fotót is tud róla készíteni...! :P Amúgy grat hozzá, cííp! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.