Fórum >> Típusok >> Giulia

pettinke2018-01-10 11:15:46 // 3631
az FCW beavatkozásának több szintje van. először csak szól neked, hogy fékezz. aztán ha mégsem fékezel, akkor fog ő helyetted, de ahhoz még közelebb kellene engedni a célpontot :-) a menüben valóban csak az érzékenységet tudod állítani, hogy mennyire előre szóljon. de a beavatkozás két külön fázisa akkor is megmarad.

nekem mintha az lenne a fejemben, hogy 3-at villan sávváltásra. de ha villogás közben a kart az ellenkező irányba billented, akkor abbahagyja ám.

Aliról ezt a cuccot rendeltem.

azóta jött mégegy dolog: acél peremvédő a csomagtartóba.
zgi5212018-01-10 10:26:17 // 3630
@pettinke

bocsáss meg, hogy Téged zargatlak, de ahogy látom Te vagy relatív aktív tulaj..
pár kérdés még a használat során felmerült:

*az FCW menüben én nem látom azt a lehetőséget, hogy a warning mellett beavatkozzon.. annyit látok a funkciónál, hogy ON illetve Far, nem tudok mélyebbre menni. ma éppen jelzett 1x a műszerfalon "Brake" felirattal, gondolom közelinek érezte a pályán a ráfutási távolságot.. Olyan magas füttyenő v. dudáló hangzás kíséretében.
de olyan gyorsan eltűnik a jelzés, ha éppen nem pillantok oda észre sem veszem , csak a hangjelzést hallom. fékező beavatkozást nem éreztem még.
tegnap este sötétben, minth a egy gyalog túl közel jött volna is "füttyentett" Julis


*az index kapcsán lenne kérdésem, a sávváltás csak 5x -i villantással megy. ez olykor soknak tűnik, elég lenne a ha érintésre 1-2x-i villantás.lehet ezt menüben vhol állítani? láttam már a minap Giuliát pályán, előttem ment és mikor lehúzódott 2x villant, nem értem hogy csinálta :)

*azt ajtó foganttyúba rendelt gumi tálcának az Aliexpress linkjét megtudod osztani?

köszönöm

ui:
a nyomatékról.. hétköznapi közlekedéseben ez 450Nm több mint elég, pedig én eddig csak az N állásban használtam igazán az elmúlt pár száz km alatt az autót.
fogyasztásról majd pár tankolás után, de jól alakul. :)

alapvetően a 200 lovas benzinest szerettem volna. sokat vártam, hogy érkezzen tesztautó. de az atutomata váltóval finoman szólva nem volt jó -városban(!). azt max. manuállal venném. ezt az automata váltót a 2.2D -hez rakták össze, hangolták Giovanniék. és akkor nem is beszélek a fogyasztásról, mert a 9-et hoztam volna vele. szal nem ez volt az oka, hogy nem azt választottam.

nyilván a 280lovas a négy kerékkel más világ, de nem is ennyibe kerül. :)
Haddel2018-01-08 21:01:19 // 3629
Tapasztalat még nem nagyon van ,de majd kialakul ez is😃
Jani72122018-01-08 19:49:52 // 3628
az a baj, hogy még senkinek nincs tapasztalata ezekről, pl szerintem le kellene ültetni kapásból vagy 3 cm-t, de tuti a vogtland nem gyárt még hozzá rugót
Haddel2018-01-08 06:46:07 // 3627
Múltkór volt itt is szó róla ,hogy a két változat hardverileg azonos ,csak a motorvezérlő elektronika más. Úgyhogy a 200 lovas talán még jobb vétel ,ár-érték arányban.
Jani72122018-01-07 18:00:24 // 3626
Volt bent egy Veloce, holnap megnézem mit lehet kihozni a dologból, de jobb lenne a 280 -as az tuti. :)
Szabolcs 1592018-01-07 17:51:22 // 3625
Ha van lehetőséged akkor benzines 280 le vagy 200 le
Jani72122018-01-07 17:46:04 // 3624
tavaly tesztvezettem egy 280le Giuliát az nagyon ok volt, hozzászoktam a V6-hoz az a baj :( Holnap elmegyek megint a kereskedésbe aztán meglátjuk
Szabolcs 1592018-01-07 17:33:43 // 3623
Látom nem vagyok egyedül akinek kevésnek tűnt a 180 le ,159 150 le volt mikor teszteltem a julist de valahogy csalódtam ezért nem vettem inkább ki vártam a benzines stelviot 280 le q4 automata imádom
Jani72122018-01-07 16:49:13 // 3622
Köszönöm a választ! Van rajta váltófül, próbáltam azzal is kicsit játszani, természetesen nem volt ídőm mindenre. A felszereltség miatt csábít csak kicsit csalódott voltam, mert az összkerekes 59 után ami 322nm azt gondoltam, hogy ez majd jól beletól az ülésbe, aztán ez valahogy nagyon nem úgy volt :(
pettinke2018-01-07 16:43:15 // 3621
Én elégedett vagyok vele - két dolgot tennék hozzá, ami miatt furának érezheted:

- hiába nagyon okos az automata, és Dynamic módban gyorsan pakolgatja a fokozatokat, ha akarsz valamit és tudod előre, nyúlj bele a váltásba. Ha van a kormányoszlopon váltófül, akkor ezt automata módban megteheted! Ha nincsenek fülek, és mégsem vált vissza eléggé gyorsan, akkor taposd túl a gázpedált az alsó "határoló" álláson, akkor észhez kap még Advanced Economy állásban is.

- az Euro6 miatt a motor karakterisztikája olyan, hogy lent tol egy nagyot, aztán fent nem tol mégegyet, hanem "elfogy". Ezt sajnos szintén csak a váltásokkal lehet kompenzálni.

(Viszonyítási alapjaim: 159 1.9 JTDm 150 LE manuál, ennek a motorkarakterisztikája sokkal jobb volt a fenti tartományokban is; 166 2.0 V6 TB 200 LE manuál, ez egy másik mese, a Busso énekel 6000 fölé is :-) )

De eddig megoldottam vele minden szituációt...

Nekem a próba autó kézi váltós volt, az szerintem felejtős. (Van más autóm, aminek a kézijét nem fogja semmi űberelni úgysem)
Jani72122018-01-07 16:33:45 // 3620
Sziasztok, véleményekre lennék kíváncsi attól akinek van 2.2 180le autómatás Julisa. Elégedett-e a teljesítményével és a dinamikájával. Kiszemeltem egyet mentem is vele egy próbát, de kicsit kevésnek éreztem annak ellenére, hogy 450nm a megadott nyomaték érték.
Haddel2018-01-07 11:07:52 // 3619
Király hír! Ugyanez az weblap feldobott egy linket ahol a 10 legszebb luxusautó belső található,Második oldalon a Giulia belseje
RomeoOne2018-01-07 10:48:07 // 3618
Alfa Romeo Bets Big on America and Wins

És ezt a világ egyik legelismertebb gazdasági újsága írja. Nem ugyanaz, mnit amikor a totalcar azt íja, hogy nem mennek az eladások... haha
Haddel2018-01-02 23:27:13 // 3617
Ez zsirszki!😃
Rolee462018-01-02 21:27:30 // 3616
Baro😊,mehet pólóra😉.
Kazes☻2018-01-02 19:54:02 // 3615
:)
zgi5212018-01-02 06:54:02 // 3614
ennél nagyobb probléma soha ne legyen! :)
https://www.autonavigator.hu/cikkek/visszahivnak-egy-rakas-uj-alfat/

azért ez a gyár ettől független lenyűgöző, tudom voltam az Audinál Győrben..
https://www.youtube.com/watch?v=5aLPU0eO84U
Tocsa2017-12-26 20:13:38 // 3613
Hátha nem láttátok még. :DAlfa Jégtánc
Norby2017-12-25 16:47:25 // 3612
Ugyan azt a linket dobtam én is :-)
De most off lesz, utána Stelvio. Kicsi lenne a Giulia is nekünk.
Putyesz2017-12-25 14:25:43 // 3611
Az egy QV.... és andornaki a tulaj!
Shadin2017-12-25 12:07:45 // 3610
Piacra is dobták :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-12-25 10:22:06 // 3609
Tegnap egy rosso Giulia-t "vezettem fel" Egerben, gondolom a QVS-510 rendszám (mostanában mentek úgyis a "P"-k) sima sorozat, amúgy 1.6 TS volt :-))))
zgi5212017-12-24 11:14:36 // 3608
Köszönöm!!
pettinke2017-12-24 10:45:30 // 3607
A PDFben letölthető / papíros használati nem a fullos, egyik nyelven sem. Van a honlapon egy online verzió, az a nyerő.
Tükörfűtés mint minden autónál a hátsó ablak fűtéssel együtt kapcsol (és egyébként meglepően gyors).
OBD csati baloldalt lent a műszerfal burkolat alja alatt, le sincs takarva :-) és az új MES kezeli egész jól.
"A"-mód az valami extrához kötött, asszem a Klíma csomag néven futó dolog, amiben hűtött kesztyűtartó meg hátsó ülés befúvó van. A gombnak 3 állapota van, Nyitott (nem világít LED), Manuálisan zárt ("M" LED világít), Automatikusan szabályzott ("A" LED világít). Igen, az A-ban magától váltogat, nyilván az fontos, hogy hidegben a párásodás miatt kinyitja, meg ha a start-stop miatt áll a motor és emiatt a klímás párátlanítás nem megy, akkor is kinyitja.

Hát elvileg védhet akár a jobbkezes utcánál is, de: amit nem lát a ház sarka miatt, arról nem tud előre, meg a fizikával nem tud mit kezdeni, a reakcióidő jobb, de ha nem adja ki a fékút, akkor így jártál.
zgi5212017-12-24 09:40:16 // 3606
köszönöm az infót! :) mivel az user manual (angol és magyar is) elég szegényes , sok minden infó csak szűkített vagy egyszerűen a magyar vervzóból éppen kihagyott.. kérdeznék még.. :)
*tükör leolvasztás hol aktiválható?
*OBD merre található?
*A klíma kezelés kapcsán a magyar verzió kihagyja az "A és M" belsőkeringtetés funkció leírását. Az angol leírásban felleltem, jól értelmezem, hogy "A" -ban automatikusan kezeli, reteszeli a külsű levegő beáramlást, "M" -ben fixen? Ellenben kinti alacsony hőmérsékletnél az "A" beállítást is törli.

-bocsánat még visszatérve az autonóm fékezésre.. tehát elvileg egy jobbkezes utcánál védett vagy, ha éppen elbambul az ember? illetve egy beszaladó gyerek kapcsán feltételezem (youtube videók alapján), hogy vélhetőleg az autó reakcióideje kisebb , mint a pilotáé..

köszönöm, és szép ünnepet!
köszönöm
pettinke2017-12-23 19:24:38 // 3605
lehet álltani az érzékenységét, én levettem a legkevésbé érzékenyre, így maximum csak néha tilinkózik, ha vaddisznó módra cikázol sávok közt. amúgy hasznos dolog, ha úgy érzi, hogy a figyelmeztető pityegés ellenére nem teszel semmit, akkor belefékez.
páromnak a Civicjében is van ilyen izé, csak ott nem lehet állítani, az lépten-nyomon pittyeg, hogy jaj, meghalunk mind.
(amúgy elég okos rendszer, jobbra lent a lökhárítóban van radar, a tükör előtt a szélvédő közepén meg kamera, és a két szenzorból kapott információkat egyszerre használja a szituáció felméréséhez)
zgi5212017-12-23 08:38:11 // 3604
sziasztok, mint régi olasz_fun és tulaj , ill. újdonsült Alfás gondoltam beköszönök :), remélem jó helyen kopogtatok. a Giulia balesetmegelőző rendszereivel kapcsolatban lenne a használókhoz kérdésem.. hogyan működik az autonóm fékező, gyalogosfelismerő, ráfutásmegelőző rendszere az autónak. mi a tapasztalat mire számítsak? (feltételezve hogy az ehhez tartozól setup(ok) active nem csak warning státuszúak..) köszönöm
BCS2017-12-16 10:32:37 // 3603
Nem. A 2.9 V6-tal kevered, az az ami dupla IHI single-scroll turbófeltöltővel szerelt. A California T V8-asához szintúgy ugyanazt használták.
Norby2017-12-15 17:11:46 // 3602
Tegnap próbáltam egy manuáli váltóval szerelt 180 le Júliát.
A véleményem nem változott. Jobban tetszik az automata.
Viszont az ára már elérhető közelségbe van. 8 m Ft.
Egyébként a legtöbb teszt alanyáról van szó.
NSS-224

Még a 2016-os Alfacity-n is ez volt.
sas-1592017-12-11 10:17:38 // 3601
Kiváló stílusban megírt jellemzés, a cartársban egy Gárdonyi Géza veszett el. :)
Norby2017-12-10 16:28:49 // 3600
Kecskeméten az értékesítő azt mondta, majdnem sírvafakadt, amikor a Veloce diffuzorát szét kellett vágni a horog miatt.
RomeoOne2017-12-10 15:16:19 // 3599
Uhh, fasza eléggé.
CseBali2017-12-10 10:46:03 // 3598
...ilyeneket minidig jó olvasni... :)
TC népitélet
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-08 07:51:28 // 3597
Elhiszem én neked is :-) Az érzést meg előbb utóbb kipróbálom :-)
R33Z2017-12-07 21:40:26 // 3596
Annyi, már többen megmérték, nézz szét külföldi fórumokon, ill. lejjebb linkeltem a squadra-s cikket, fordítsd le. Érzésre is adja, bőven.
Szabolcs 1592017-12-07 18:52:12 // 3595
Hát igen
127_sud2017-12-07 13:54:44 // 3594
Bizony én is egy "sima" 200 lovasat szeretnék majd!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-07 11:35:42 // 3593
jah igazad van most néztem meg a gyári progiban még a turbó is ugyan az... hm akkor meg felesleges megvenni a 280 lovasat Stelvioból :DDD
127_sud2017-12-07 11:16:02 // 3592
Én is egy 200 lovas benzinest szeretnék pár év múlva :)
127_sud2017-12-07 11:10:25 // 3591
Ugyan az a turbo a 200 és 280 lovas változaton és nem dupla. A múltkor nézegettem az ePER-ben, amúgy meg úgy látom Multi Air ez a motor is. A 210 lovas dizel másik turbót használ mint a gyengébbek.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-07 10:36:40 // 3590
a 280 lovas nem dupla turbós? mint ha azt mondták volna... a 200 lovasnak titulált meg csak egy.... gondoltam, hogy szerkezetileg ugyan az a kettő...
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-07 07:46:31 // 3589
A 200 lovas a kiszemelt nekem is majd pár év múlva. És ha tényleg 230 ló es 380Nm akkor nagyon programozgatni se kell. Kb bőven elég :-)
osee_selespeed2017-12-07 06:18:05 // 3588
Úgy tudtam a Veloce 280Le. Itt van egy szimpi box a 200 lovashoz. Nem mellékes, hogy 2 év motorgaranciát vállalnak.
R33Z2017-12-06 22:01:01 // 3587
Nem, gyűljenek csak a tapasztalatok.
RomeoOne2017-12-06 21:24:50 // 3586
És te már meg is vetted ezt a boxot?
R33Z2017-12-06 20:59:20 // 3585
Amit a 2.0T Giulia Dynamic mode-ban tud váltás szinten, az páratlan. Már 5.500km van benne, de még mindig meghökkenek, hogy ez meg mi, ezt egyáltálan ebben az árszegmensben, hogy lehet??? :)

200 lovas benzines nincs, többen lemérték már, 230HP@380Nm a valós teljesítménye.
A jó hír az, hogy a motor csavarra megegyezik Veloce-val, csak a map-ben van különbség. Mégjobb hír, hogy a Squadra pl. 590,- EUR-ért adja a Veloce map-et a hozzá, amivel Hollandiában még a garanciát sem veszíti el.
Így a Veloce teljesítményét tudja, ami 310HP@460Nm gyárilag, ez a teljesítményszint RWD-ben már elég vidám dolog tud lenni. Végsebességben pedig jobb a Veloce-től, mert rövidebb a végáttétele.

https://www.squadra-tuning.nl/giulia-de-software-ontwikkeling/

Jól mondta Csikós, hogy a 2.0T a legjobb vétel és ne hangoztassuk, mert csak felverik az árát :) csúnya ezt kimondani, de azt kell mondjam a Giulia 2.0 egyáltalán nem drága az áráért.

A dízel konfigok is nagyon jók én is csak azt tudtam tesztvezetni, de a benzin turbó más dimenzió.
Szabolcs 1592017-12-06 20:17:11 // 3584
Automata maga az álom tudom mert stelvio van 280 le iszonyat gyorsan vált :))
Haddel2017-12-06 19:38:57 // 3583
Tök jó😃 A kereskedő ,aki mellettem ,ült az is csak röhögött.Mondta ,nem gond ,ha törik,full casco van rajta😃
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-06 14:37:44 // 3582
Az egeret kiiktatva sokkal gyorsabban reagál előzéskor. Egyrészt van nyomaték alul is, tehát néha egy közepes gáz is elég, vissza se vált. Másrészt ha vissza kell dobatni, akkor nincs az a fél év reakcióidő ami eredetileg volt. Enká nekem úgy mutatta, hogy előzés előtt sport módba tette, és még úgy is kellett egy kis rákészülés. Egér nélkül ez már felesleges. Fél éve nem volt sport módban a váltó :-) És a kick down-t se használtam legalább ennyi ideje. Sokkal gyorsabb az egész. Szóval az egy dolog, hogy az Aisin nem egy súlycsoport a ZF-el reakció és váltási időben, de igazából az ECU program és az egér van elba...
Kézzel váltva kb érződik, hogy a gombnyomástól a váltásig mennyi az átfutási idő. Nem instant a dolog, észlelhető a reakció idő, de sokkal gyorsabb, mint egy kézi váltás. Kipróbálnék már egy ZF-et. Mondjuk egy 200 lovas Giuliaban. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.