a menü tartalma meg a funkciók szerintem függenek az országtól is.
nekem ez van:
és mondom, 3-at villog ;-)
pettinke2018-01-10 23:54:56 // 3639
Jani72122018-01-10 23:01:54 // 3638
az, hogy a 450nm elég-e valószínüleg attól is függ, hogy mi volt az előző autód :)
zgi5212018-01-10 14:25:14 // 3637
akkor nekem van új/abb sw-em? :-)
pettinke2018-01-10 14:06:17 // 3636
egészen biztosan 3-at villan, legalábbis nekem :-)
zgi5212018-01-10 13:53:26 // 3635
aprópó, ezt az új IBS -t szokni kell, tényleg újszerű a mechanizmus. igaza volt Tedinek a veloce videón, mindegy hogy város vagy pálya hasonlóképpen viselkedik. :)
zgi5212018-01-10 13:48:27 // 3634
onnan gondoltam, hogy nekem esetleg vmi régi sw lehet, mert a lenti videón gazdagabb a menü 0:03' -től:
videó
videó
zgi5212018-01-10 13:41:14 // 3633
köszönöm!
"visszabillented"hát, ez mennyire kézenfekvő :) a józan paraszti ész ugye.
biztosan 5x villog, az előző olaszom is 5x csinálta már. másik olszunk 3x végzi. :o
érdekes ez.
köszönöm a linkeekt, nehézkes lenne enélkül rákéresni a fantázia névre.
igen a peremvédő is jó ötlet. lehetne alapból ilyen. :)
"visszabillented"hát, ez mennyire kézenfekvő :) a józan paraszti ész ugye.
biztosan 5x villog, az előző olaszom is 5x csinálta már. másik olszunk 3x végzi. :o
érdekes ez.
köszönöm a linkeekt, nehézkes lenne enélkül rákéresni a fantázia névre.
igen a peremvédő is jó ötlet. lehetne alapból ilyen. :)
pettinke2018-01-10 11:29:26 // 3632
FCW működés részletesen:
The system provides the driver with acoustic and visual signals through specific messages on the instrument panel display.
The acoustic and visual signals before the system cuts in depend on the car speed.
No acoustic/visual signal is generated at speeds slower than 30 km/h.
Acoustic/visual signal is generated at speeds faster than 30 km/h, instead.
The system may lightly brake to warn the driver if a possible frontal accident is
detected (limited braking). Signals and limited braking are intended to allow the
driver to react promptly, in order to prevent or reduce the effects of a potential accident.
In situations with the risk of collision, if the system detects no intervention by the driver, it provides automatic braking to help slow the car and mitigate the potential frontal accident (automatic braking). If intervention by the driver on the brake pedal is detected but not deemed sufficient, the system may intervene in order to improve the reaction of the braking system, therefore reducing vehicle speed further (additional assistance in braking stage).
The system will intervene automatically in case of imminent collision or impact against a pedestrian crossing the road (speed under 31 mph (50 km/h)).
Sávváltás részletesen:
When you want to signal a lane change, move the lever until the first impulse (about half stroke).
The direction indicator on the selected side flashes three times and then switches off automatically. To turn of the flashing before the end of the cycle, move the lever in the opposite direction until the first click (about half way).
The system provides the driver with acoustic and visual signals through specific messages on the instrument panel display.
The acoustic and visual signals before the system cuts in depend on the car speed.
No acoustic/visual signal is generated at speeds slower than 30 km/h.
Acoustic/visual signal is generated at speeds faster than 30 km/h, instead.
The system may lightly brake to warn the driver if a possible frontal accident is
detected (limited braking). Signals and limited braking are intended to allow the
driver to react promptly, in order to prevent or reduce the effects of a potential accident.
In situations with the risk of collision, if the system detects no intervention by the driver, it provides automatic braking to help slow the car and mitigate the potential frontal accident (automatic braking). If intervention by the driver on the brake pedal is detected but not deemed sufficient, the system may intervene in order to improve the reaction of the braking system, therefore reducing vehicle speed further (additional assistance in braking stage).
The system will intervene automatically in case of imminent collision or impact against a pedestrian crossing the road (speed under 31 mph (50 km/h)).
Sávváltás részletesen:
When you want to signal a lane change, move the lever until the first impulse (about half stroke).
The direction indicator on the selected side flashes three times and then switches off automatically. To turn of the flashing before the end of the cycle, move the lever in the opposite direction until the first click (about half way).
pettinke2018-01-10 11:15:46 // 3631
az FCW beavatkozásának több szintje van. először csak szól neked, hogy fékezz. aztán ha mégsem fékezel, akkor fog ő helyetted, de ahhoz még közelebb kellene engedni a célpontot :-) a menüben valóban csak az érzékenységet tudod állítani, hogy mennyire előre szóljon. de a beavatkozás két külön fázisa akkor is megmarad.
nekem mintha az lenne a fejemben, hogy 3-at villan sávváltásra. de ha villogás közben a kart az ellenkező irányba billented, akkor abbahagyja ám.
Aliról ezt a cuccot rendeltem.
azóta jött mégegy dolog: acél peremvédő a csomagtartóba.
nekem mintha az lenne a fejemben, hogy 3-at villan sávváltásra. de ha villogás közben a kart az ellenkező irányba billented, akkor abbahagyja ám.
Aliról ezt a cuccot rendeltem.
azóta jött mégegy dolog: acél peremvédő a csomagtartóba.
zgi5212018-01-10 10:26:17 // 3630
@pettinke
bocsáss meg, hogy Téged zargatlak, de ahogy látom Te vagy relatív aktív tulaj..
pár kérdés még a használat során felmerült:
*az FCW menüben én nem látom azt a lehetőséget, hogy a warning mellett beavatkozzon.. annyit látok a funkciónál, hogy ON illetve Far, nem tudok mélyebbre menni. ma éppen jelzett 1x a műszerfalon "Brake" felirattal, gondolom közelinek érezte a pályán a ráfutási távolságot.. Olyan magas füttyenő v. dudáló hangzás kíséretében.
de olyan gyorsan eltűnik a jelzés, ha éppen nem pillantok oda észre sem veszem , csak a hangjelzést hallom. fékező beavatkozást nem éreztem még.
tegnap este sötétben, minth a egy gyalog túl közel jött volna is "füttyentett" Julis
*az index kapcsán lenne kérdésem, a sávváltás csak 5x -i villantással megy. ez olykor soknak tűnik, elég lenne a ha érintésre 1-2x-i villantás.lehet ezt menüben vhol állítani? láttam már a minap Giuliát pályán, előttem ment és mikor lehúzódott 2x villant, nem értem hogy csinálta :)
*azt ajtó foganttyúba rendelt gumi tálcának az Aliexpress linkjét megtudod osztani?
köszönöm
ui:
a nyomatékról.. hétköznapi közlekedéseben ez 450Nm több mint elég, pedig én eddig csak az N állásban használtam igazán az elmúlt pár száz km alatt az autót.
fogyasztásról majd pár tankolás után, de jól alakul. :)
alapvetően a 200 lovas benzinest szerettem volna. sokat vártam, hogy érkezzen tesztautó. de az atutomata váltóval finoman szólva nem volt jó -városban(!). azt max. manuállal venném. ezt az automata váltót a 2.2D -hez rakták össze, hangolták Giovanniék. és akkor nem is beszélek a fogyasztásról, mert a 9-et hoztam volna vele. szal nem ez volt az oka, hogy nem azt választottam.
nyilván a 280lovas a négy kerékkel más világ, de nem is ennyibe kerül. :)
bocsáss meg, hogy Téged zargatlak, de ahogy látom Te vagy relatív aktív tulaj..
pár kérdés még a használat során felmerült:
*az FCW menüben én nem látom azt a lehetőséget, hogy a warning mellett beavatkozzon.. annyit látok a funkciónál, hogy ON illetve Far, nem tudok mélyebbre menni. ma éppen jelzett 1x a műszerfalon "Brake" felirattal, gondolom közelinek érezte a pályán a ráfutási távolságot.. Olyan magas füttyenő v. dudáló hangzás kíséretében.
de olyan gyorsan eltűnik a jelzés, ha éppen nem pillantok oda észre sem veszem , csak a hangjelzést hallom. fékező beavatkozást nem éreztem még.
tegnap este sötétben, minth a egy gyalog túl közel jött volna is "füttyentett" Julis
*az index kapcsán lenne kérdésem, a sávváltás csak 5x -i villantással megy. ez olykor soknak tűnik, elég lenne a ha érintésre 1-2x-i villantás.lehet ezt menüben vhol állítani? láttam már a minap Giuliát pályán, előttem ment és mikor lehúzódott 2x villant, nem értem hogy csinálta :)
*azt ajtó foganttyúba rendelt gumi tálcának az Aliexpress linkjét megtudod osztani?
köszönöm
ui:
a nyomatékról.. hétköznapi közlekedéseben ez 450Nm több mint elég, pedig én eddig csak az N állásban használtam igazán az elmúlt pár száz km alatt az autót.
fogyasztásról majd pár tankolás után, de jól alakul. :)
alapvetően a 200 lovas benzinest szerettem volna. sokat vártam, hogy érkezzen tesztautó. de az atutomata váltóval finoman szólva nem volt jó -városban(!). azt max. manuállal venném. ezt az automata váltót a 2.2D -hez rakták össze, hangolták Giovanniék. és akkor nem is beszélek a fogyasztásról, mert a 9-et hoztam volna vele. szal nem ez volt az oka, hogy nem azt választottam.
nyilván a 280lovas a négy kerékkel más világ, de nem is ennyibe kerül. :)
Haddel2018-01-08 21:01:19 // 3629
Tapasztalat még nem nagyon van ,de majd kialakul ez is😃
Jani72122018-01-08 19:49:52 // 3628
az a baj, hogy még senkinek nincs tapasztalata ezekről, pl szerintem le kellene ültetni kapásból vagy 3 cm-t, de tuti a vogtland nem gyárt még hozzá rugót
Haddel2018-01-08 06:46:07 // 3627
Múltkór volt itt is szó róla ,hogy a két változat hardverileg azonos ,csak a motorvezérlő elektronika más. Úgyhogy a 200 lovas talán még jobb vétel ,ár-érték arányban.
Jani72122018-01-07 18:00:24 // 3626
Volt bent egy Veloce, holnap megnézem mit lehet kihozni a dologból, de jobb lenne a 280 -as az tuti. :)
Szabolcs 1592018-01-07 17:51:22 // 3625
Ha van lehetőséged akkor benzines 280 le vagy 200 le
Jani72122018-01-07 17:46:04 // 3624
tavaly tesztvezettem egy 280le Giuliát az nagyon ok volt, hozzászoktam a V6-hoz az a baj :( Holnap elmegyek megint a kereskedésbe aztán meglátjuk
Szabolcs 1592018-01-07 17:33:43 // 3623
Jani72122018-01-07 16:49:13 // 3622
Köszönöm a választ! Van rajta váltófül, próbáltam azzal is kicsit játszani, természetesen nem volt ídőm mindenre. A felszereltség miatt csábít csak kicsit csalódott voltam, mert az összkerekes 59 után ami 322nm azt gondoltam, hogy ez majd jól beletól az ülésbe, aztán ez valahogy nagyon nem úgy volt :(
pettinke2018-01-07 16:43:15 // 3621
Én elégedett vagyok vele - két dolgot tennék hozzá, ami miatt furának érezheted:
- hiába nagyon okos az automata, és Dynamic módban gyorsan pakolgatja a fokozatokat, ha akarsz valamit és tudod előre, nyúlj bele a váltásba. Ha van a kormányoszlopon váltófül, akkor ezt automata módban megteheted! Ha nincsenek fülek, és mégsem vált vissza eléggé gyorsan, akkor taposd túl a gázpedált az alsó "határoló" álláson, akkor észhez kap még Advanced Economy állásban is.
- az Euro6 miatt a motor karakterisztikája olyan, hogy lent tol egy nagyot, aztán fent nem tol mégegyet, hanem "elfogy". Ezt sajnos szintén csak a váltásokkal lehet kompenzálni.
(Viszonyítási alapjaim: 159 1.9 JTDm 150 LE manuál, ennek a motorkarakterisztikája sokkal jobb volt a fenti tartományokban is; 166 2.0 V6 TB 200 LE manuál, ez egy másik mese, a Busso énekel 6000 fölé is :-) )
De eddig megoldottam vele minden szituációt...
Nekem a próba autó kézi váltós volt, az szerintem felejtős. (Van más autóm, aminek a kézijét nem fogja semmi űberelni úgysem)
- hiába nagyon okos az automata, és Dynamic módban gyorsan pakolgatja a fokozatokat, ha akarsz valamit és tudod előre, nyúlj bele a váltásba. Ha van a kormányoszlopon váltófül, akkor ezt automata módban megteheted! Ha nincsenek fülek, és mégsem vált vissza eléggé gyorsan, akkor taposd túl a gázpedált az alsó "határoló" álláson, akkor észhez kap még Advanced Economy állásban is.
- az Euro6 miatt a motor karakterisztikája olyan, hogy lent tol egy nagyot, aztán fent nem tol mégegyet, hanem "elfogy". Ezt sajnos szintén csak a váltásokkal lehet kompenzálni.
(Viszonyítási alapjaim: 159 1.9 JTDm 150 LE manuál, ennek a motorkarakterisztikája sokkal jobb volt a fenti tartományokban is; 166 2.0 V6 TB 200 LE manuál, ez egy másik mese, a Busso énekel 6000 fölé is :-) )
De eddig megoldottam vele minden szituációt...
Nekem a próba autó kézi váltós volt, az szerintem felejtős. (Van más autóm, aminek a kézijét nem fogja semmi űberelni úgysem)
Jani72122018-01-07 16:33:45 // 3620
Sziasztok, véleményekre lennék kíváncsi attól akinek van 2.2 180le autómatás Julisa. Elégedett-e a teljesítményével és a dinamikájával. Kiszemeltem egyet mentem is vele egy próbát, de kicsit kevésnek éreztem annak ellenére, hogy 450nm a megadott nyomaték érték.
Haddel2018-01-07 11:07:52 // 3619
Király hír! Ugyanez az weblap feldobott egy linket ahol a 10 legszebb luxusautó belső található,Második oldalon a Giulia belseje
RomeoOne2018-01-07 10:48:07 // 3618
Alfa Romeo Bets Big on America and Wins
És ezt a világ egyik legelismertebb gazdasági újsága írja. Nem ugyanaz, mnit amikor a totalcar azt íja, hogy nem mennek az eladások... haha
És ezt a világ egyik legelismertebb gazdasági újsága írja. Nem ugyanaz, mnit amikor a totalcar azt íja, hogy nem mennek az eladások... haha
Rolee462018-01-02 21:27:30 // 3616
Baro😊,mehet pólóra😉.
Kazes☻2018-01-02 19:54:02 // 3615
zgi5212018-01-02 06:54:02 // 3614
ennél nagyobb probléma soha ne legyen! :)
https://www.autonavigator.hu/cikkek/visszahivnak-egy-rakas-uj-alfat/
azért ez a gyár ettől független lenyűgöző, tudom voltam az Audinál Győrben..
https://www.youtube.com/watch?v=5aLPU0eO84U
https://www.autonavigator.hu/cikkek/visszahivnak-egy-rakas-uj-alfat/
azért ez a gyár ettől független lenyűgöző, tudom voltam az Audinál Győrben..
https://www.youtube.com/watch?v=5aLPU0eO84U
Tocsa2017-12-26 20:13:38 // 3613
Hátha nem láttátok még. :DAlfa Jégtánc
Norby2017-12-25 16:47:25 // 3612
Ugyan azt a linket dobtam én is :-)
De most off lesz, utána Stelvio. Kicsi lenne a Giulia is nekünk.
De most off lesz, utána Stelvio. Kicsi lenne a Giulia is nekünk.
Putyesz2017-12-25 14:25:43 // 3611
Az egy QV.... és andornaki a tulaj!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-12-25 10:22:06 // 3609
Tegnap egy rosso Giulia-t "vezettem fel" Egerben, gondolom a QVS-510 rendszám (mostanában mentek úgyis a "P"-k) sima sorozat, amúgy 1.6 TS volt :-))))
pettinke2017-12-24 10:45:30 // 3607
A PDFben letölthető / papíros használati nem a fullos, egyik nyelven sem. Van a honlapon egy online verzió, az a nyerő.
Tükörfűtés mint minden autónál a hátsó ablak fűtéssel együtt kapcsol (és egyébként meglepően gyors).
OBD csati baloldalt lent a műszerfal burkolat alja alatt, le sincs takarva :-) és az új MES kezeli egész jól.
"A"-mód az valami extrához kötött, asszem a Klíma csomag néven futó dolog, amiben hűtött kesztyűtartó meg hátsó ülés befúvó van. A gombnak 3 állapota van, Nyitott (nem világít LED), Manuálisan zárt ("M" LED világít), Automatikusan szabályzott ("A" LED világít). Igen, az A-ban magától váltogat, nyilván az fontos, hogy hidegben a párásodás miatt kinyitja, meg ha a start-stop miatt áll a motor és emiatt a klímás párátlanítás nem megy, akkor is kinyitja.
Hát elvileg védhet akár a jobbkezes utcánál is, de: amit nem lát a ház sarka miatt, arról nem tud előre, meg a fizikával nem tud mit kezdeni, a reakcióidő jobb, de ha nem adja ki a fékút, akkor így jártál.
Tükörfűtés mint minden autónál a hátsó ablak fűtéssel együtt kapcsol (és egyébként meglepően gyors).
OBD csati baloldalt lent a műszerfal burkolat alja alatt, le sincs takarva :-) és az új MES kezeli egész jól.
"A"-mód az valami extrához kötött, asszem a Klíma csomag néven futó dolog, amiben hűtött kesztyűtartó meg hátsó ülés befúvó van. A gombnak 3 állapota van, Nyitott (nem világít LED), Manuálisan zárt ("M" LED világít), Automatikusan szabályzott ("A" LED világít). Igen, az A-ban magától váltogat, nyilván az fontos, hogy hidegben a párásodás miatt kinyitja, meg ha a start-stop miatt áll a motor és emiatt a klímás párátlanítás nem megy, akkor is kinyitja.
Hát elvileg védhet akár a jobbkezes utcánál is, de: amit nem lát a ház sarka miatt, arról nem tud előre, meg a fizikával nem tud mit kezdeni, a reakcióidő jobb, de ha nem adja ki a fékút, akkor így jártál.
zgi5212017-12-24 09:40:16 // 3606
köszönöm az infót! :) mivel az user manual (angol és magyar is) elég szegényes , sok minden infó csak szűkített vagy egyszerűen a magyar vervzóból éppen kihagyott.. kérdeznék még.. :)
*tükör leolvasztás hol aktiválható?
*OBD merre található?
*A klíma kezelés kapcsán a magyar verzió kihagyja az "A és M" belsőkeringtetés funkció leírását. Az angol leírásban felleltem, jól értelmezem, hogy "A" -ban automatikusan kezeli, reteszeli a külsű levegő beáramlást, "M" -ben fixen? Ellenben kinti alacsony hőmérsékletnél az "A" beállítást is törli.
-bocsánat még visszatérve az autonóm fékezésre.. tehát elvileg egy jobbkezes utcánál védett vagy, ha éppen elbambul az ember? illetve egy beszaladó gyerek kapcsán feltételezem (youtube videók alapján), hogy vélhetőleg az autó reakcióideje kisebb , mint a pilotáé..
köszönöm, és szép ünnepet!
köszönöm
*tükör leolvasztás hol aktiválható?
*OBD merre található?
*A klíma kezelés kapcsán a magyar verzió kihagyja az "A és M" belsőkeringtetés funkció leírását. Az angol leírásban felleltem, jól értelmezem, hogy "A" -ban automatikusan kezeli, reteszeli a külsű levegő beáramlást, "M" -ben fixen? Ellenben kinti alacsony hőmérsékletnél az "A" beállítást is törli.
-bocsánat még visszatérve az autonóm fékezésre.. tehát elvileg egy jobbkezes utcánál védett vagy, ha éppen elbambul az ember? illetve egy beszaladó gyerek kapcsán feltételezem (youtube videók alapján), hogy vélhetőleg az autó reakcióideje kisebb , mint a pilotáé..
köszönöm, és szép ünnepet!
köszönöm
pettinke2017-12-23 19:24:38 // 3605
lehet álltani az érzékenységét, én levettem a legkevésbé érzékenyre, így maximum csak néha tilinkózik, ha vaddisznó módra cikázol sávok közt. amúgy hasznos dolog, ha úgy érzi, hogy a figyelmeztető pityegés ellenére nem teszel semmit, akkor belefékez.
páromnak a Civicjében is van ilyen izé, csak ott nem lehet állítani, az lépten-nyomon pittyeg, hogy jaj, meghalunk mind.
(amúgy elég okos rendszer, jobbra lent a lökhárítóban van radar, a tükör előtt a szélvédő közepén meg kamera, és a két szenzorból kapott információkat egyszerre használja a szituáció felméréséhez)
páromnak a Civicjében is van ilyen izé, csak ott nem lehet állítani, az lépten-nyomon pittyeg, hogy jaj, meghalunk mind.
(amúgy elég okos rendszer, jobbra lent a lökhárítóban van radar, a tükör előtt a szélvédő közepén meg kamera, és a két szenzorból kapott információkat egyszerre használja a szituáció felméréséhez)
zgi5212017-12-23 08:38:11 // 3604
sziasztok, mint régi olasz_fun és tulaj , ill. újdonsült Alfás gondoltam beköszönök :), remélem jó helyen kopogtatok. a Giulia balesetmegelőző rendszereivel kapcsolatban lenne a használókhoz kérdésem.. hogyan működik az autonóm fékező, gyalogosfelismerő, ráfutásmegelőző rendszere az autónak. mi a tapasztalat mire számítsak? (feltételezve hogy az ehhez tartozól setup(ok) active nem csak warning státuszúak..) köszönöm
BCS2017-12-16 10:32:37 // 3603
Nem. A 2.9 V6-tal kevered, az az ami dupla IHI single-scroll turbófeltöltővel szerelt. A California T V8-asához szintúgy ugyanazt használták.
Norby2017-12-15 17:11:46 // 3602
Tegnap próbáltam egy manuáli váltóval szerelt 180 le Júliát.
A véleményem nem változott. Jobban tetszik az automata.
Viszont az ára már elérhető közelségbe van. 8 m Ft.
Egyébként a legtöbb teszt alanyáról van szó.
NSS-224
Még a 2016-os Alfacity-n is ez volt.
A véleményem nem változott. Jobban tetszik az automata.
Viszont az ára már elérhető közelségbe van. 8 m Ft.
Egyébként a legtöbb teszt alanyáról van szó.
NSS-224
Még a 2016-os Alfacity-n is ez volt.
sas-1592017-12-11 10:17:38 // 3601
Kiváló stílusban megírt jellemzés, a cartársban egy Gárdonyi Géza veszett el. :)
Norby2017-12-10 16:28:49 // 3600
Kecskeméten az értékesítő azt mondta, majdnem sírvafakadt, amikor a Veloce diffuzorát szét kellett vágni a horog miatt.
RomeoOne2017-12-10 15:16:19 // 3599
Uhh, fasza eléggé.
CseBali2017-12-10 10:46:03 // 3598
...ilyeneket minidig jó olvasni... :)
TC népitélet
TC népitélet
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-08 07:51:28 // 3597
Elhiszem én neked is :-) Az érzést meg előbb utóbb kipróbálom :-)
R33Z2017-12-07 21:40:26 // 3596
Annyi, már többen megmérték, nézz szét külföldi fórumokon, ill. lejjebb linkeltem a squadra-s cikket, fordítsd le. Érzésre is adja, bőven.
Szabolcs 1592017-12-07 18:52:12 // 3595
127_sud2017-12-07 13:54:44 // 3594
Bizony én is egy "sima" 200 lovasat szeretnék majd!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-07 11:35:42 // 3593
jah igazad van most néztem meg a gyári progiban még a turbó is ugyan az... hm akkor meg felesleges megvenni a 280 lovasat Stelvioból :DDD
127_sud2017-12-07 11:16:02 // 3592
Én is egy 200 lovas benzinest szeretnék pár év múlva :)
127_sud2017-12-07 11:10:25 // 3591
Ugyan az a turbo a 200 és 280 lovas változaton és nem dupla. A múltkor nézegettem az ePER-ben, amúgy meg úgy látom Multi Air ez a motor is. A 210 lovas dizel másik turbót használ mint a gyengébbek.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-07 10:36:40 // 3590
a 280 lovas nem dupla turbós? mint ha azt mondták volna... a 200 lovasnak titulált meg csak egy.... gondoltam, hogy szerkezetileg ugyan az a kettő...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.