Fórum >> Típusok >> Giulia

erno156sw2015-10-09 16:54:51 // 1388
nem azon van a hangsúly, hanem a szedán nyílásán nem férnek be a holmijaim (lábdob, gitár hangfalak, erősítők, gitárok...) b#szhatom a 4-5 száz literes csomagtartót, ha nem tudom használni ;) kombi kell... (és úgy tűnik hogy alfáék nem akarnak nekem kedvezni, pedig mást meg nem szívesen vennék...a 159 is kiöregszik mire a 156-ot lecserélem, és annak is kicsi a csomagtartója...) Csinálhatnának már egy épkézláb középkategóriás kombit... No de mindegy, még 1-2 év van, mire csereérett lesz az sw-m, addig még bármi megtörténhet ;)
Liquid2015-10-09 14:50:10 // 1387
végre mindenki megtanul pakolni :D
erno156sw2015-10-09 14:25:38 // 1386
De miért nem lesz sw?!?!?! áhh, kénytelen leszek egy dácsia logan-t venni alfa helyett :D
GTPeti2015-10-08 22:01:45 // 1385
2.0 TBi, 330LE. Gondolom majd valahogy csak lehet vele tartani a forgalom ritmusát. :)
Abarai2015-10-03 07:40:17 // 1384
Akkor némi szájhúzással még lehet Iggazy Alfa.
vm2015-10-02 12:40:53 // 1383
Nem lesz benne a pohártartó...
panza2015-10-02 08:13:57 // 1382
Természetesen nincs még és úgy gondolom egyhamar nem is lesz hivatalos ár, én csak a cikkben leírtakra hivatkoztam, melyben sejtelmesen aresei kapcsolatra hivatkozva szellőztették meg a várható árakat.
Halesz2015-10-01 23:07:10 // 1381
Frankfurtban azt mondták, hogy 72 ezer és 90 ezer euro között lesz az ára a QV-nek :)
Valahol eltűnt 5000 euro a legdrágább változat árából..
panza2015-10-01 19:53:13 // 1380
Mire gondolsz?
Haddel2015-10-01 19:34:59 // 1379
Egyet fizet,kettőt kap?😃
Abarai2015-10-01 19:29:32 // 1378
Előfizetőknek akciós. :)
Haddel2015-10-01 19:12:07 // 1377
Az a 3 literes dizel is érkekes lehet számomra😃
Halesz2015-10-01 18:51:03 // 1376
Mikor lett olcsóbb?:)
panza2015-10-01 13:16:11 // 1375
Természetesen nem hivatalos de az AutoExpress, aki úgy véli, hogy az új Alfa Romeo Giuliák csak 2016. őszén lesznek elérhetőek.
Nincs hivatalos ár, de a pletykák szerint az új Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde, körülbelül 70.000 €. –tól indul és a csúcs, ahol a tető és a motorháztető szénszálas, szén-kerámia fékek és sportülés, mintegy 85.000 €.
Ami a többi motort illeti, valahogy így alakul:
• 2,0 literes turbó lesz elérhető három különböző formában: 178 LE-re, 250 LE és 326 LE.
• négyhengeres, 2,2 literes turbódízel változatok: 133 LE-re, 178 LE és 207 LE.
• 3.0 literes V6-os duplaturbós dízelmotor: 335 LE.
Tedi2015-09-30 17:40:27 // 1374
Csak részben igaz, a QV-kat jóval korábban is lehet majd rendelni. Bár az igaz, hogy az első "puritán" Giuliák úgy egy év múlva érkeznek a szalonokba.
Invisible2015-09-30 16:33:07 // 1373
Kazes☻2015-09-28 23:37:28 // 1372
Ezmilyenmárezzzz... :)


Bzzz...+
.......................2015-09-26 09:29:23 // 1371
Igen a Jeep ben kerül.először beépítésre a 2,2jtdm ,a 440Nm es motor
Ugyanez kerül majd a Giulia ba is
AdiArsenal2015-09-26 06:32:35 // 1370
Fiat 500L-hez is van 9 fokozatú váltó :)
redbull902015-09-26 00:23:14 // 1369
Elég faszán fog menni ha 0-100 as sprintbe kihoztak 8.5 öt a kéttonnás állatból :P :D
Mondjuk ez a 9 sebesség nekem kicsit morbid, vagy hogy mondjam furcsa.
Abarai2015-09-25 22:04:06 // 1368
Nekem nagyon szimpatikus (lenne) ez a motorpaletta. Mindkét négyhengeres blokkból van szolid családapa változat és vadbarom is. A V6-ok meg odavernek. Nekem akár a 180 lovas benyás is jó lenne. Sőt, használtan, ahogy még meg is tudnám venni, talán a legjobb.
AdiArsenal2015-09-25 19:20:31 // 1367
http://m.hasznaltauto.hu/auto/jeep/cherokee/jeep_cherokee_2.2_mjd_limited_active_drive_i._automata_uj_motoros_dizel_200le-8687457
GTPeti2015-09-25 16:20:25 // 1366
Az nem egy sima 2.0 JTDm amivel ma kapni lehet?
Tedi2015-09-25 13:43:22 // 1365
Hát mivel zsír új motorokról van szó, gondolom egy leheletnyivel jobban, mint mondjuk a mostani Multiarek. Bár ott meg csalóka a kép, hogy abból 1.4-es volt csak, az újak meg kétliteresek.
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-25 09:52:22 // 1364
Igazából fura, de érthető. Az meg nem nagy baj, ha esetleg a gyengébből egy laptoppal esetleg pár alkatrész cseréjével erősebbet lehet varázsolni.
Nekem a nagy kérdés ugyanaz mint Petinek, mennyit fog fogyasztani? A mondvacsinált dízelbotrány közepén ez fogja a benzines autókat eladni.
AdiArsenal2015-09-25 06:45:06 // 1363
Cherokee-t lehet venni 2.2-es multijettel 200 lóerővel, ez a motor lesz a Giuliban is?
GTPeti2015-09-24 16:13:34 // 1362
Igen, erre gondoltam én is. És a jó pár év fejlesztésnek is meg kéne mutatkoznia.
Persze a 7-et nem kinyomott szemmel értettem, úgy világos, hogy jobban megugrik, mint egy tiport dízelé. (Vagy legalábbis eddig így volt.)
Tedi2015-09-24 16:08:33 // 1361
Te megvennél egy Giuliát 1.4-es (!) motorral? :) Én nem :)
Az egész autó koncepciója azon alapult, hogy zsír új motorokat dobnak bele. Ez ugye négy blokk. Bár nekem furcsa, hogy az alap verzió 90 százalékát két blokkal oldják meg.
Zsolt1552015-09-24 14:17:45 // 1360
Lehet hogy az a 318d is drágább lesz, ha azt akarják, hogy ne csak az Euro3-t teljesítse.
dyRo2015-09-24 09:46:35 // 1359
Azért az alap verzió súlyáról se tudunk semmit, nem csak a motorjairól. Nyilván nem kapja meg a karbon meg alu könnyítések nagy részét a 150lóerős kivitel... Amúgy ez a qv motor hány kiló lehet? Mondjuk egy 1750 tibihez képest?
Liquid2015-09-24 08:04:23 // 1356
szerintem is össze lehet hozni, a Giulia jelentősen könnyebb lesz a 159-nél, ez már önmagában is ígéretes
.......................2015-09-24 07:50:14 // 1355
Ebben biztos lehetsz,hogy zuhan az ára majd mint a kő használtan
hisz a nem alfások szemében a Gulia is csak egy szarolasz
VKG699!!! (4x156+75)2015-09-24 06:34:16 // 1354
Simán lehet, de eddig nem ezt szoktuk meg a fiattól, ezért vagyok meglepve :)

De persze lehet pont a Giu a váltás, mert ez a blokk kell majd a 166-utódba, a két suvba meg mindenfelé. Lejjebb pedig marad az 1.4-1750 vonal ahogy eddig is. Max a hátsókerekes Giulietta-utód tetejébe (QV?) teszik a 2.0-át.
GTPeti2015-09-23 23:30:38 // 1353
Márpedig a gyári fogyasztásadatoknál ilyesmiket szoktak megadni. Jó, tudom, éppen most borul a bili, de én egy modern turbós benzinestől ilyen temponál egyáltalán nem tartom már irreálisnak az elképzelést.
(150ekm után hidd el, tudom mennyit eszik az autóm. :) (Hatfelet.)
Liquid2015-09-23 22:25:46 // 1352
konstans 150-nél egy 2.4es 159 se eszik 7-et, sőt még egy 156 se, de mindenesetre szép lenne :D
GTPeti2015-09-23 22:20:56 // 1351
Szerintem is ez lehet. Az tényleg bölcs lenne részükről, ha nem egy agyonhúzott 1.4-es fűnyírómotort tennének bele. Kicsit ugyan szembemennének a downsize-trenddel, de ezért szeretjük őket. Ha egy 200 LE-s benzinesnél el tudnák érni, hogy konstans 150-nél 7 litert eszik, akkor engem már szinte meg is vettek. :)
Liquid2015-09-23 21:52:38 // 1350
Nem lehetetlen, hogy azt fúrták fel?
Kisebb turbonyomás, nem szarráhúzva, lehet hogy jobban tudja venni az emissziós akadályokat, lást Mazdáék szívómotorjai pl.
Reméljük a legjobbakat :)
VKG699!!! (4x156+75)2015-09-23 21:40:36 // 1349
És az 1750 tbit veszni hagyják? Nem akkor kifizetődő egy motor gyártása, ha minél többet adnak el belőle? Pláne az fura, hogy a 2.0 alapváltozata ugyanazt tudja, mint az 1.4 multiair és csak a közepes verzió van az az 1750 szintjén. Ennek nem sok hasznát látom eddig...

Pláne, hogy 13 éve volt ilyen erős szívó 2 literese az Alfának, ehhez a teljesítményhez nem kell(het) turbó!
VKG699!!! (4x156+75)2015-09-23 21:36:08 // 1348
A kifejezés, amelyet bőszen kerestél a magyar nyelvben így néz ki: különbség. Majd legközelebb. Talán.
panza2015-09-23 21:31:34 // 1347
A totalcar árgus szemekkel figyeli az oldalainkat! Azért még mindig vakon repülnek, hogy idézzem őket " a legújabb pletykák szerint"!
Kazes☻2015-09-23 20:56:05 // 1346
...viszont ez nem biztos, hogy hosszútávon kifizetődő és egészséges! :)
vm2015-09-23 20:08:57 // 1345
Van aki PS3-al lazít, van aki falmászik, és van aki attól érzi jól magát, hogy folyamatosan felbassza mások agyát. Ez is egyfajta hobbi, és még olcsó is...
Haddel2015-09-23 19:27:10 // 1344
Én abban reménykedek,hogy a Giuliának is olyan legyen az értékvesztése mint a 159-nek,hogy három évesen az új árának harmadáért meg tudjam venni.
GTPeti2015-09-23 16:46:42 // 1343
Már írták régebben, hogy ami biztos lesz, az egy 2.2-es, négyhengeres dízel valami 210 lóerővel. A 2.9 JTDm-ben csak reménykedni lehet, hogy a Giu is megkapja, nem csak a "169".
Szabolcs 1592015-09-23 15:59:02 // 1342
Motor paletta elvileg
.......................2015-09-23 15:44:19 // 1341
Azért van külömbség emberek ,és gépek között
De vannak emberek akiknek fontosabb egy gép mint egy ember
Gegee2015-09-23 15:26:47 // 1340
Az a helyzet, hogy te is alpári vagy, csak nem veszed észre vagy egyszerűen nem foglalkozol vele. Az, hogy gyakorlatilag szarba tiprod az új alfa modellt, ezt a többség személyes sértésként éli meg itt ezen az oldalon, mint ha magát az embert bántottad volna meg. Ezt még + fokozod azzal, hogy az alfa most tényleg nagyot alkotott ennek ellenére ezt is dobálod mocsokkal. Érzésem szerint nem ez a QV hivatott a 159-es alfát váltani, hanem majd ennek az utcai változatai. Személyes véleményem az, hogy ezzel az alfának a célja az volt, igen is, megmutatjuk, hogy nem akarunk elveszni a semmibe, tudunk olyan autót építeni, ami után elismerően bólintanak a nagy autógyártó cégek illetve az újságírók. így is lett. Lehet, ha személyesen beszélne veled az ember, egészen másképp jönne le a gondolatmeneted. De olvasva a hozzászólásaid zömét, számomra olyannak tűnsz, mint a sport szeletes csávó a reklámfilmből. Te csak segíteni szeretnél, de nagyon nem jön össze.
Kócosw2015-09-23 15:25:14 // 1339
kicsit kocsmai hangulat lett ugy erzem :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.