Fórum >> Típusok >> Giulia

Tocke2018-01-31 09:13:09 // 3987
De mindig az kell, amit nem lehet.
Jani72122018-01-31 09:12:24 // 3986
Azèrt az egy màsik kategoria, 510 lovat nehèz uralni. Màr a 3.2 260 lova is gyakorlatot igènyel. De ennèl a 180 le-nèl mèg lehet szòrakozni, kicsit adhattak volna több teret. Szerintem nagyon összetett rendszer ez màr nem nagyon lehet belenyulkàlni. Ràadàsul a fèkrendszere teljesen elektronikus, mèg hagyomànyos főfèkhengere sincs csak potmèter. Szòval csak teljes szoftveres beavatkozàssal lehetne vàltoztatni.
'''''2018-01-31 09:02:32 // 3985
Tegnap normál módban 140-nél eltekerte a hátsó kereket.Annyira nem hiányolom a kikapcsolt állapotot.
Tocke2018-01-31 08:25:48 // 3984
A QV-ben ugye ki lehet kapcsolni a menetstabilizáló elektronikát. Nem lehet megoldás arra, hogy a kisebb motorizáltságú változatokban is ez megoldható legyen valahogy? Gondolom, ehhez csakis elektronikai beavatkozás szükséges. Persze tudom, a gari ugrik egyből, de csak gondolkodok.
Tocke2018-01-31 08:18:14 // 3983
Így van ez jól. Tényleg, olyan lehet, mint amikor gyerekként először vezetett az ember pár kört az utcán, persze jogsi nélkül. Szerintem mindegyikőnk így viselkedne + fülig érő vigyorral kelne-feküdne :-)))
zgi5212018-01-30 22:51:48 // 3982
illene igen, az első széria utcai brake by wire-t :)
nekem a teszteken az elsők között tűnt fel a kormányzás után, hogy huhh itt vmi nagyon más az eddig megszokotthoz..
zgi5212018-01-30 22:48:10 // 3981
igen, az automata váltó és nagy nyomaték kombó miatt figyelni kell szűk helyeken, garázsban, parkolásnál. de sokszor viszont kellemes a nyomaték, hogy gáz nélkül indul/gurul. :)
sokan mondják, hogy az automata eszi a féket. én olykor pl. kertvárosi részen, nem sietve úgy mehetek több kilométert, hogy a fékhez sem érek, mert a ZF olyan szépen pakolgat vissza, hogy nincs rá szükség, csak kormányozni.
Jani72122018-01-30 22:44:53 // 3980
megnéztem az 59 adatát, ott 7mp a gyári adat, szóval annyi akkor az én programom csal kb 1mp-et pluszba, de akkor is a Julis lomhább
Jani72122018-01-30 22:39:03 // 3979
adok még neki időt, mert még erősen bejáratos :) aztán hátha javul, de max 1 év és lecserélem szerintem egy benzinesre, nehezen szokom a dizel hangot
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:33:40 // 3978
Furcsállom, mert nekem a 159 is, a Giulietta is és PHuBi is hozta/hozza a gyári adatot.
Jani72122018-01-30 22:30:39 // 3977
az kb annyira van távol az igazságtól, mint a fogyasztás
Piritu - 1.000.0002018-01-30 22:12:40 // 3976
9? :-O
A prospektus szerint 7,1-7,2 a 180 lovas adata
Jani72122018-01-30 20:51:51 // 3975
én is azt sajnálom, hogy nem lehet az elektronikát kikapcsolni, néha sikerül kicsit keresztbe tenni, de rögtön beavatkozik. Ez a baj ezekkel a modern autókkal, sajnos bénáknak tervezik :) Viszont egy kis tuing erre is elférne, a V6 után ami elvileg lomha mert Q4 és csak 322Nm ez kifejezetten lomha, pedig 450Nm a V6 8,1mp volt 100-ig ez pedig 9mp! Ugyanazzal a programmal mérve.
R33Z2018-01-30 18:24:10 // 3974
Érdekes amit írsz, lehet benne valami. Ez esetben viszont illő lenne erre felhívni a figyelmet...
Egyszer csinált hülyeséget eddig, talán éppen ebből ered. Megállásnál általában állok a féken, főleg lejtőn, emelkedőn -> P -> STOP. Budán parkoltam lejtős utcán, így állítottam le. Majd induláskor fék -> D ekkor a fékpedál beljebb esett és elkezdett finoman gurulni az előttem álló autó felé. Fék fel -> Fék rááll és minden OK.

Érzésre összességében nagyon profi ez a fékrendszer, mint egy TILTON versenyszett, nagyon szeretem. Az egész kocsi úgy működik, mint egy drága versenytechnika.

Egy dolgot nagyon sajnálok, hogy nem lehet kiiktatni a elektronikát... néha kicsit több móka beleférhetne. Így az LSD-nek és Q2 csomagnak sincs túl sok értelme.
'''''2018-01-30 18:18:15 // 3973
Ma képes voltam egyből meló után kihozni és menni egy kört a városban aztán körülötte is! Hülyét csinál az emberből ez az autó. :-)
'''''2018-01-30 17:54:32 // 3972
Kicsit furcsa de nem vészes.Olyan egyformán kell nyomni,nem esik beljebb.
Nekem az indulás furcsa nagyon.Sebességben ahogy felengedem a féket,hirtelen megindul.Olyan 5-10-el egyből megy.Most már fejemben van de első pár alkalommal megijedtem szűk helyeken vagy a garázsban.Tolatni is úgy tudok,hogy nem engedem teljesen fel a féket mert akkor túl gyorsan megy alapjáraton is.Nálad is ilyen vagy csak a motor ereje érezhető ilyen furcsán?
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-30 16:37:01 // 3971
Megnéztem az áristát. Húú.. nagy élmény lehet élesben felextrázni egy saját új autót :-) Gondolatban megvan az én kombinációm:
Giulia Super 2.0T 200Le. Amit beletennék extrát:
- aut.sötétedő tükör,
- klíma plus csomag
- performance AT csomag (tényleg van q2 difi hozzá??)
- sport csomag 1
- diófa luxus csomag
Ez így közel 1 millával a Veloce alatt megáll. Még az audio csomagon elgondolkoznék :-)

És.. irány a Squadra, ahol felteszik a 280 lovas progit :-)
Valaki nem akar venni egy ilyet? Néhány év múlva megveszem :-D Megmondom a színét is ha kell.
zgi5212018-01-30 16:16:05 // 3970
van pl. egy érdekes dolog a user manuálban ezzel kapcs.ban..
automata váltónál indításkor fékpedál lenyom, indít.. de leállításkor P után csak stop gomb fékpedál nélkül..
zgi5212018-01-30 16:12:01 // 3969
a fékről, erről az utcai szériában elsőként debütáló Conti IBS-ről nincs fura érzésed, véleményed? csak nekem más feeling x évtized után :(
pettinke2018-01-30 15:54:38 // 3968
elvileg ez az érvényes árlista - eszerint nincs.

RomeoOne2018-01-30 15:46:25 // 3967
A Giulia Veloce az feltétlenül összkerekes vagy van belőle rendes, hátsókerekes változat is?
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-30 10:13:34 // 3966
Az egy érdekes élmény, amikor reset gombbal akaratodon kívül versenybe keveredsz pályán sebességkorlátozás után. :-)
'''''2018-01-30 09:29:04 // 3965
Tempomatot használtam de van benne sávelhagyó automatika is.Durrog egyből ha index nélkül átlépem a felezőt.Na azt kikapcsoltam mert a mezei utakon azért néha levágom picit a kanyarokat.
Giuntini2018-01-30 09:20:15 // 3964
Pedig nagyon kényelmes! Mondjuk a tempomat az automata váltósoknál az igazi, mert az visszakapcsol, fékezés után elég csak a reset gombot megnyomni, és ő szépen teszi a dolgát. Mondjuk, ha pályán le kell fékezni, mondjuk 60-ra, akkor 3-ból visszagyorsít 185-re (eddig működik a tempomat), és semmit nem kell csinálnod. Igazából a tempomat az automatákhoz lett kitalálva, aztán elterjedt a prémium kézi váltósoknál is.
RomeoOne2018-01-30 08:45:12 // 3963
Én még autópályán is ritkán kapcsolok akár csak tempomatot is, de azért nem baj, ha van minél több kütyü az autóban, csak ki lehessen kapcsolni, ha vezetni akarok. Amikor meg épp hátra kell fordulni a gyerekhez vagy valami, nem gáz, az önvezető funkció sem.
Tocke2018-01-30 08:25:43 // 3962
Megy ez majd kevesebbel is. Bár jobban belegondolva nehéz lesz összehozni :-))) Ebben az autóban ülve az önkontroll erősen konvergál a nulla felé:-)))
'''''2018-01-29 20:06:56 // 3961
Igyekszem,látod! :-)
berobbantam2018-01-29 20:04:03 // 3960
Asszony csak azt a feliratot lesi görcsösen ha mentek a gyulussal😁😁😁
Halesz2018-01-29 19:56:53 // 3959
Amíg egy 30 literes átlagfogyit ki nem hozol belőle, vissza se gyera az autózásból :)))))
'''''2018-01-29 19:48:59 // 3958
Csak város,tesztutasokkal. :-)
tirex2018-01-29 19:48:29 // 3957
Kevés lesz a 10rongy tankoláskor!? :))))
Coyote2018-01-29 19:46:22 // 3956
Ha nagyon nyomtad neki akkor lehet :-D
'''''2018-01-29 19:13:52 // 3955
Srácok,félve kérdezem:a képen az átlag fogyim látszik? :-)
Vagy hogy kell ezt értelmezni?
pettinke2018-01-29 18:32:09 // 3954
Azaz! Jól szolgál azóta is.
zgi5212018-01-29 17:59:33 // 3953
@pettinke!
Megjött a holmi..:)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 16:19:56 // 3952
Nem a Giuliával, hanem a tendenciával van bajom.
Mondjuk, amikor kipróbáltam a Giuliát mindent kikapcsoltattam. Megvett az autó az első 100 méteren.
zgi5212018-01-29 15:58:28 // 3951
nem használok Waze-t, nálam vannak dolgok amiket tudatosan nem. Ha már navi, sokan szidják a Giulia egyszerű naviját, nekem iGo van a telefonon, de napi használatban a Giulia fed. nav. sem rosszabb -nekem.
én kényelemes pali vagyok, szeretem az automata lámpát, klímát -egyebet. mégis a leglényegesebb dolog az automata váltó volt cserekor.. és igen a Giulia -t szépen fel alapfelszerelték ;-) a konkurenciájához képest. aztán vagy használod az extrákat, vagy nem. de ott van.
'''''2018-01-29 15:51:22 // 3950
Kicsit húzósra konfiguráltad! :-)
Az enyém inkább a veloce árában volt szerencsére nekem.

A z enyémben a nagy navi van.Nekem pont azzal kellett volna.Normál ülések rohadtúl fognak.Alig tudok kiszállni belőlük.Szerintem nagyon jók de persze a sport ülések szebbek de nekem nem érne annyit amennyit kérnek érte.
Automata váltó rohadt gyors.Én sem voltam eddig oda érte de ilyen erőnél nem az igazi egy kézzel fogni a kormányt a másikkal meg lent keverni.(Race módban 6500-nál vált!)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:50:42 // 3949
Pedig ez lesz. A Waze már most központilag irányított zombikká tesz, a kocsi megcsinál helyetted mindent, beparkol, felnyitja a csomagtartófedelet, kapcsolgatja a lámpát, felhívja a mentőket, sőt már önállóan is vezet.
Innen már csak két lépés...
Kazes☻2018-01-29 15:49:50 // 3948
Hasonlóképp... ;)
zgi5212018-01-29 15:47:27 // 3947
olvastam anno.
nem sarkítanám ki ennyire.. :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:45:35 // 3946
Akkor olvassátok el Csikos jövőképét.
Tényleg ez kell?
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 15:43:08 // 3945
Az egyik autóm 21 éves, még annál is régebbi technikával. Megvan a relativitás érzés, de hiányérzet egy szem se. :-) Az ABS, VDC előnyeit nem vitatom, olyan dolgot valósít meg, amit emberi sofőr nem tud. Na de hogy sávon belül maradni sem tud? Követési távolságot tartani sem? Parkolni sem? Tényleg itt járunk?
Inkább arról van szó, hogy a többség nem szeret vezetni. Elkerülhetetlen nyűg a napi autózás, így a figyelem sincs ott, ahol kéne. Akinek maga a vezetés ad örömöt, annak tökmindegy, hogy van e tablet az autóban, vagy nincs és agyf..t kap, ha íven vesz egy kanyart, az autó meg beszól, hogy kimentél a sávból :-)
Piritu - 1.000.0002018-01-29 15:41:14 // 3944
Aztán eljutsz egy pontra, amikor azt se tudod, hogy miért sípolt a kocsi. Ismerősöm pl. 100e km után se tudta megmondani, hogy miért sípol ha a parkolóban egy csatorna fedélen gurul át.
zgi5212018-01-29 15:04:26 // 3943
egyetértek, veled. a 17 éves lányom, aki abszolút hétköznapi userként közelíti meg a kérdést jogosan veti fel 2018 -ban miért is kínlódunk még a manuális váltóval? 20 év múlva tán opció sem lesz a tejfölköpülés.. :-)
zgi5212018-01-29 14:57:46 // 3942
(a 10ms -os időt az IBS-re értem, nem akarom összekeverni a kettőt persze :-) )
zgi5212018-01-29 14:56:10 // 3941
pedig nem rossz az FCW! lehet kikapcsolni, lehet csak warning -ra állítani és 3 szinten a beavatkozást. nálam már fékezett satut, mikor besoroltak (sztem holttér miatt) elém én biztosan lassúbb lettem volna.. azért a 10ms-os beavatkozást nehéz überelni :) tény hogy furcsa, hogy helyetted avatkozik be, ha 1x megtette már tudod mire számíthatsz. :)
RomeoOne2018-01-29 14:37:11 // 3940
Ez is egy relatív dolog. A rengeteg elektronika mind úgy dolgozik a kezed alá, hogy észre sem veszed. Olyan dolgok, amiket 25 éve még el sem tudtak képzelni. Újabb 25 év múlva valszeg, aki ezt mondja, annak az alapértelmezett lesz már, amire most azt mondod, hogy nem kell plusz kütyü :))
Tocke2018-01-29 13:54:37 // 3939
Így van, az autót ÉN szeretem irányítani. Na jó egy 8 gangos ZF a Giuliában még belefér:-)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-29 13:50:04 // 3938
Gyűlölném :-) Szeretem a modern dolgokat, de a vezetés az szent, olyankor minden kütyü hagyjon békén :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.