Zsolt1552017-03-19 19:12:56 // 3167
A BMW i3 is csak 110-120km-t, vagy az erősebb 94Ah-s motorral180km-t tud megtenni. Csak ha hybrid változatban veszed meg, vagy ahogy a BMW mondja extraként választod az "opcionális Range Extender-t" ergo kérsz hozzá benzinmotort, akkor tud ideális esetben maximum 330km-t.
Zsolt1552017-03-19 18:31:32 // 3166
A Green Taxisok szerint 100-120km-rel lehet Budapesten kalkulálni. Jó esetben 150km a hatótáv. Igaz ez csak gyorstöltővel (40 perc alatt) a 80%-os töltöttségnél.
Zsolt1552017-03-19 18:25:20 // 3165
"... Nissan, 250-300km jelenleg a hatótáv ... "a hivatalos adatok szerint, a Leaf 24 kWh-s modellel 100–160 km közötti, a 30 kWh-s modellel 125–200 km
Chianti2017-03-19 18:05:32 // 3164
Látszik, hogy egyre népszerűbb a Giulia, na de ennyire??? Ma délután épp a völgyben kocsikáztunk a gyerekekkel, és nem hazudok 5 km-en belül kettőt is jött szembe... Annyira meglepődtem ezen, hogy még fénykürtözni is elfelejtettem. Persze nem valószínű, hogy értenék miért villog egy 159, de legközelebb kipróbálom. Bár múltkor összetalálkoztam egy belga rendszámos szintén Rosso 159-el, ő azonnal vette a lapot, és visszavillogott. :o)
Kazes☻2017-03-19 17:09:14 // 3163
Igen, köszönöm... :)
Kazes☻2017-03-19 16:11:52 // 3161
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 16:10:34 // 3160
Oksa majd hivlak :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 16:10:04 // 3159
Jah a napcella ami télen alig termel :))) Sajnos mindenhol van ismerösöm a Jülichnél az ember a napcella részleg vezetöje a háza tele van vele gáz nincs, az áramra kb 2 kilót fizet rá éves szinten úgy hogyvissza termel :))))) Igaz kb 200nm a ház... de akkor is
Blade2017-03-19 16:03:37 // 3158
Fogok is venni, aztán majd adok tanácsot akkor, ha nem tudod eldönteni milyet vegyél majd magadnak:))
Blade2017-03-19 16:02:37 // 3157
Az újrahasznosítás mai napig meglévő probléma, a mostani autóknál is , nem az elektromos autók sajátja. Az elektromosnál bejön a képbe az akksi újrahasznosítás pluszban, de számtalan más alkatrész újrahasznosítási problémája eltűnik.
Nem fog emelkedni az áram ára, mert egyrészt már ma is meglehet termelni otthon is akár szigetüzeműen is , amellett , hogy pl. napenergiából sokkal olcsóbb előállítani mint fosszilisből, az atomról nem is beszélve.
Nem fog emelkedni az áram ára, mert egyrészt már ma is meglehet termelni otthon is akár szigetüzeműen is , amellett , hogy pl. napenergiából sokkal olcsóbb előállítani mint fosszilisből, az atomról nem is beszélve.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 15:50:07 // 3156
Akkor mire vársz, vegyél olyan autot :) Kb 6 éve hallgatom az elektronyosok átveszik a hatalmat.... nem nagyon látom :P Nekem van ügyfelem aki 8 kiloért vett akku pakkot amisosem megy tönkre....
Kócosw2017-03-19 15:48:37 // 3155
Meg maradjunk annyiban hogy ezen akkupakkok ujrahasznositása sem igen megoldott.ha széles körben elterjednek akkor meglehet nézni mi marad utanuk.Nem beszélve arrol hogy szerintem elég naiv dolg azt hinni hogy az áram ára növekedő igény esetén nem fog megugrani.Városban ettöl függetlenül hibátlan választás egy e auto.
Blade2017-03-19 15:43:02 // 3154
1895-1900 között mennyit nőtt a hatótáv?
Statisztikák szerint már most is elég megbízhatóak , simán elmennek 400ezreket hibák nélkül, eredeti fékbetétekkel. (A fék is kis túlzással dísznek van rajta.) A teslák is ennyi idő alatt kb 10%-ot vesztenek az akku kapacitásukból. De ha tönkre is megy valami egy elektromosban, ne hasonlítsuk egy dízel vagy benzineséhez hogy azokban mi mehet tönkre, illetve mennyi szart kell állandóan cserélgetni bennük...
Az elektromos előnyeit csak az nem látja be 2017-ben, aki nem akarja. Meg fogod élni szerintem:)
Statisztikák szerint már most is elég megbízhatóak , simán elmennek 400ezreket hibák nélkül, eredeti fékbetétekkel. (A fék is kis túlzással dísznek van rajta.) A teslák is ennyi idő alatt kb 10%-ot vesztenek az akku kapacitásukból. De ha tönkre is megy valami egy elektromosban, ne hasonlítsuk egy dízel vagy benzineséhez hogy azokban mi mehet tönkre, illetve mennyi szart kell állandóan cserélgetni bennük...
Az elektromos előnyeit csak az nem látja be 2017-ben, aki nem akarja. Meg fogod élni szerintem:)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 15:28:38 // 3153
Igen kapufa 5 év alatt mennyit nött a hatótáv 10%ot??? Ez a nem megy tönkre dumát birom a legjobban az ampera egy igazi pénzvesztö pl... az lesz a jövö csak én sem fogom megélni :)
Blade2017-03-19 15:19:55 // 3152
Nem kapufa az , van az a felhasználási mód amikor megéri már most is . A kapufa az a hybrid.
Jelen pillanatban az elektromos autóé a jövő, én már alig várom hogy tömegesen elterjedjen, legalább nem kell azt a sok szar alkatrészt folyamatosan venni. Amilyen fejlődésben vannak az elektromos autók, pár év és simán elérhetőek lesznek bárkinek. Elektromos áram pedig: Magyarországénál gyengébb adottságú országokban is (napsütéses órák száma) túltermelések vannak napenergiából már évekkel ezelőtt is, az téves gondolkozás, hogy fosszilis erőművekben kell megtermelni az áramot.
Kevés a töltő? 1900-ban is 30km-enként volt benzinkút? Kevés a hatótáv? 1900-ban is 7 liter volt az átlagfogyasztás? Ugyanolyan fejlett belső égésű motorok voltak mint ma? Dugóban ülve amikor 45 perc alatt teszel meg 2km-t nem mindegy hogy milyen motor van az autóban? Szerintem ebből a szempontból is jobb az elektromos. Attól még sportolásra lesz a garázsban egy Maserati GT meg egy Giulia QV. De közlekedésre elektromos.
Jelen pillanatban az elektromos autóé a jövő, én már alig várom hogy tömegesen elterjedjen, legalább nem kell azt a sok szar alkatrészt folyamatosan venni. Amilyen fejlődésben vannak az elektromos autók, pár év és simán elérhetőek lesznek bárkinek. Elektromos áram pedig: Magyarországénál gyengébb adottságú országokban is (napsütéses órák száma) túltermelések vannak napenergiából már évekkel ezelőtt is, az téves gondolkozás, hogy fosszilis erőművekben kell megtermelni az áramot.
Kevés a töltő? 1900-ban is 30km-enként volt benzinkút? Kevés a hatótáv? 1900-ban is 7 liter volt az átlagfogyasztás? Ugyanolyan fejlett belső égésű motorok voltak mint ma? Dugóban ülve amikor 45 perc alatt teszel meg 2km-t nem mindegy hogy milyen motor van az autóban? Szerintem ebből a szempontból is jobb az elektromos. Attól még sportolásra lesz a garázsban egy Maserati GT meg egy Giulia QV. De közlekedésre elektromos.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 15:17:05 // 3151
Nagyon kevés hibrid van kis hazánkban többségében az mind toyota meg lexus.....
Kazes☻2017-03-19 15:12:31 // 3150
Persze-persze, látom... olvasom...
szólok a baltásnak! :D
Különben igen, szerintem is jó lenne a hibrid ebben is és a Stelvioban is akár... :)
szólok a baltásnak! :D
Különben igen, szerintem is jó lenne a hibrid ebben is és a Stelvioban is akár... :)
Halesz2017-03-19 15:04:23 // 3149
Ezért van a csak csevegek funkció :)
Amúgy meg arról szól az egész, hogy milyen jó is lenne egy hibrid Giulia :)
Amúgy meg arról szól az egész, hogy milyen jó is lenne egy hibrid Giulia :)
Kazes☻2017-03-19 15:01:57 // 3148
Jól szétoffoljátok a Giulia topicot...! ;)
Piritu - 1.000.0002017-03-19 14:55:27 // 3147
"A többi gyártónak van? Alfának nincs? Még a látóhatáron se... " - és eljutottunk a kezdőponthoz, hogy mi is lehetett az oka annak, hogy mégse lett az év autója...
Halesz2017-03-19 14:49:58 // 3146
Nyugat-Európában, ahol simán megteheted, hogy veszel harmadik autót, csak a városban, életképes.
De azért Magyarországon (Budapesten) sem tűnik olyan zsákutcának, rengeteg i3-ast látni, elég jó konstrukcióban hozzá lehet jutni (ahogy a Leaf-hez is), már akinek megéri a 8-10 milliós kiadás. Elsősorban cégeknek jó, havi 100-200 ezres leírható költségként.
Bevallom erősen gondolkoznék én is rajta, ha ott tartanék anyagilag, hogy mondjuk harmadik autónak városi rohangálót kereshetek. És nyilván az első helyen az elektromos Fiat500-as lenne... még akkor is, ha az csak olyan 150 kilométert tud elmenni. Egy nap nem megyek többet. Bár ha az árakat nézem, és a helykínálatot, akkor az i3 jobban áll.
BCS-vel abban nagyon egyet tudok érteni, hogy a Fiatokban kellene a full elektromos változatokat kínálni, az Alfának meg igenis legyen hibrid változata, mert ez a trend, ez is olyan reklámérték, mint bármi más. A többi gyártónak van? Alfának nincs? Még a látóhatáron se... Hát szerintem lassan kimutatható lesz, mennyi vevőt veszítenek így.
De azért Magyarországon (Budapesten) sem tűnik olyan zsákutcának, rengeteg i3-ast látni, elég jó konstrukcióban hozzá lehet jutni (ahogy a Leaf-hez is), már akinek megéri a 8-10 milliós kiadás. Elsősorban cégeknek jó, havi 100-200 ezres leírható költségként.
Bevallom erősen gondolkoznék én is rajta, ha ott tartanék anyagilag, hogy mondjuk harmadik autónak városi rohangálót kereshetek. És nyilván az első helyen az elektromos Fiat500-as lenne... még akkor is, ha az csak olyan 150 kilométert tud elmenni. Egy nap nem megyek többet. Bár ha az árakat nézem, és a helykínálatot, akkor az i3 jobban áll.
BCS-vel abban nagyon egyet tudok érteni, hogy a Fiatokban kellene a full elektromos változatokat kínálni, az Alfának meg igenis legyen hibrid változata, mert ez a trend, ez is olyan reklámérték, mint bármi más. A többi gyártónak van? Alfának nincs? Még a látóhatáron se... Hát szerintem lassan kimutatható lesz, mennyi vevőt veszítenek így.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 14:21:55 // 3145
Plusz az ingyé töltés is megszünik, sulyado is van... egyenlöre kapufa az elektronyos auto a vicces hatotáv miatt meg a drága indulo ár miatt.
BCS2017-03-19 14:06:33 // 3144
Az Alfának ha alternatív hajtásláncban gondolkodnak, akkor a hibrid, ami benne van a pakliban...az elektromos hajtás marad a Fiatokban...oda kifejezett passzol is. De egy e-500 is piszok drága még.
Piritu - 1.000.0002017-03-19 13:32:27 // 3143
"A vezetési élménye egy villanyautónak? Tessék kipróbálni, utána beszélünk róla... " - hogyan megy vele a gázfröccsös, duplakuplungos visszaváltás kettesbe a szerpentinkanyar előtt? :-DD
Halesz2017-03-19 13:05:53 // 3142
Nem mehetsz, buszsávban nem használhatod. Volt róla szó, de nem ment át egyelőre.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 12:28:16 // 3141
Másod autora volt egy gyenge pillanatom de inkább lett egy 5l alatti fogyasztásu delej 2 milláért... azt a 6 millát soha nem hozná vissza az elektronyos... ami erösen kompromiszumos egyenlöre
Jani552017-03-19 12:22:24 // 3140
Lemaradt: dugóban sincs gond, mehetek, ahol a taxik...
Jani552017-03-19 12:21:11 // 3139
Meg lehet tanulni és át is tudok állni az autó "életritmusára". Van gyorstöltő üzemmód, 200-250 km-enként műszaki szünet nekem is, a kocsinak is.
V-Szfvár-Bp-V, vagy fordítva, minden más 200km-en belüli furikázásra tökéletes. Hosszabb utakra marad a 156!
Igen, a pakolás: az Alfákba se lehet, még a tv-m sem tudom berakni, de nem is cuccolásra való.
V-Szfvár-Bp-V, vagy fordítva, minden más 200km-en belüli furikázásra tökéletes. Hosszabb utakra marad a 156!
Igen, a pakolás: az Alfákba se lehet, még a tv-m sem tudom berakni, de nem is cuccolásra való.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 12:03:53 // 3138
Csak inverter gondok vannak de majd megtudod meg töltökábel gondok én tudom szoktak keresni... nekem nem életkép hogy egy dugobanne használjam a légkondit mert lemerül az auto vagy várjak orákat a töltésre, ha normálisan használja valaki az elektromos autot 200kmet tud kb, hát soksikert egy horvát uthoz vele pl de akár egy bp sporont...
Jani552017-03-19 11:54:16 // 3137
Urak! Nem válaszolnék külön, talán így egyszerűbb: Igen a Nissan, 250-300km jelenleg a hatótáv, villany mindenhol van, mindenkinek lehetősége szerint, otthon a garázsban, a jelenleg ingyenes töltőoszlopokon... ha van lehetőség a céges konnektort használni sokkal nyerőbb! Jelenleg 2milla támogatást adnak a kocsira, nincs átírási illeték, adó, parkolási díj... tehát 8milla a kocsi, 14-16kWó/100km körüli a fogyasztás. Ha minden töltés otthonról megy, forintban az is 2liter üzemanyag/100km. Nincs olajcsere, semmi egyéb sincs. Ott a sokszázezer példányszámban gyártott prius, tizenéves konstrukció, sok százezer km-t futott példányokkal, aksigond egy sincs! Tehát, az aksival gond nincs.
Igen, a konnektor másik vége vajon környezetbarát? Nem magyarország a követendő minta, mert ez nem meghatározó semmiben sem, de máshol már nagyon jelentős a szél-, napenergia- hasznosítás, jelenleg ez a legolcsóbb autóüzem. Majd, ha mindenki kiszámolja, 10év/100ekm-re és összeadja az összes kiadást és a futamidő alatti várható kiadásokat, láthatja, az 1km-re vetített költségeket, ami a harmadára jön ki, mindenki villanyautót szeretne.
A vezetési élménye egy villanyautónak? Tessék kipróbálni, utána beszélünk róla...
Én már döntöttem.
Igen, a konnektor másik vége vajon környezetbarát? Nem magyarország a követendő minta, mert ez nem meghatározó semmiben sem, de máshol már nagyon jelentős a szél-, napenergia- hasznosítás, jelenleg ez a legolcsóbb autóüzem. Majd, ha mindenki kiszámolja, 10év/100ekm-re és összeadja az összes kiadást és a futamidő alatti várható kiadásokat, láthatja, az 1km-re vetített költségeket, ami a harmadára jön ki, mindenki villanyautót szeretne.
A vezetési élménye egy villanyautónak? Tessék kipróbálni, utána beszélünk róla...
Én már döntöttem.
AdiArsenal2017-03-19 11:33:57 // 3136
Én Mazdára váltottam, imádom vezetni, attól függetlenül, hogy nem turbós és nincs olyan futóműve mint az Alfának, de a rossz utat sokkal jobban is kezeli. Külsőre szerintem is sok autó van már, ami nagyon szép, így még nagyobb a verseny az ügyfelekért, ráadásul az Alfának a rossz hírével is küzdenie kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 11:32:28 // 3135
Számomra a Gyula meg a Stella a tökéletes utod pont annyi extra van hozzájuk ami nekem untig elég, megcsinálták a piac legjobb benya motorját lassan lesz hibrid is és ami a számomra a legfontosabb a legjobb vezetési élményét adják.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 11:21:23 // 3134
Elektromos Nissan Leafre gondolsz az egy pici auto még az 56 nak sem kategoriája 10 mihály az uj ára... rohadt drága városi futkározosnak vagy teszkoba járosnak a hatotávja is vicc nem tud egy bp balaton távolságot sem oda vissza... sokan nem tudnak és nem is akarnak ujautot venni marad a használt a külnömbséget meg inkább elautozom és maradjon meg a vezetési élmény... a többi sajnos igaz de végere alfánál is jön a modell robbanás
Zsolt1552017-03-19 11:02:01 // 3133
szembe = szemben
Liquid2017-03-19 10:56:44 // 3132
de ettől függetlenül sajna sok igazság van abban amit írtál
Liquid2017-03-19 10:54:23 // 3131
Az elektromos autók jelen állapotukban ha nem is zsákutcát jelentenek, de súrolják azt. Nagyon szép dolog zöldnek tűnni, addig amíg csak pár darab van, de honnan szednek majd olcsó és nem széntüzeléssel előállított áramot, ha meg 1000x-eződik a vellanyautók száma? .
És akkor még nem is emlétettük a lítium felhasználást, illetve az akkuk gyártásának újrahasznosításának nem túl környezetbarátságát.
Szóval ezzel kapcsolatban erős kétségeim vannak...
Több rációt látok valamilyen üzemanyagcellában, vagy range extenderben.
De majd kiderül :)
És akkor még nem is emlétettük a lítium felhasználást, illetve az akkuk gyártásának újrahasznosításának nem túl környezetbarátságát.
Szóval ezzel kapcsolatban erős kétségeim vannak...
Több rációt látok valamilyen üzemanyagcellában, vagy range extenderben.
De majd kiderül :)
Zsolt1552017-03-19 10:28:31 // 3130
"... szinte már nincs Alfa márkakereskedés, nincs modellkínálat ..." Azt a nekünk - és nem tulajdonosi szempontból - hibás döntést, hogy az amerikai piacot helyezték előnybe az európaival szembe, valóban nagyon megszenvedte a márka.
De most jönnek sorban az új modellek, így még van esély - a Laciával szemben- a felállásra.
"... De az elektromos autóké a jövő ..." Én a Toyota Üzemanyagcellás Rendszerét, vagy másnéven hidrogénhajtású autóit sokkal életszerűbbnek tartom. :-))
De most jönnek sorban az új modellek, így még van esély - a Laciával szemben- a felállásra.
"... De az elektromos autóké a jövő ..." Én a Toyota Üzemanyagcellás Rendszerét, vagy másnéven hidrogénhajtású autóit sokkal életszerűbbnek tartom. :-))
Piritu - 1.000.0002017-03-19 09:42:32 // 3129
ezek szerint nálad sem a vezetési élmény lesz a döntő az új vásárlása során, hiába tapasztaltad, hogy milyen sokan híják fel rá a figyelmet :-(
Jani552017-03-19 08:32:52 // 3128
Én is sokat beszélgetek sokmindenkivel, elmegyek nagyjából minden neves márka különféle típusait megnézni, próbavezetni. (a tapasztalatom kicsit más: éppen hogy a vezetési élményre hívják fel a figyelmet a mazdánál, a bmwnél, még a fiatnál is és az elképesztő modellkínálat a vwnél, a bmwnél, mercedesnél... menjetek el, tapasztaljátok meg ti is, hogy az amerikai izomautókat véletlenül ki ne hagyjam)
Sajnos az Alfáról ezt elmondani már nem lehet, (15-20 éve még talán igen, de azóta nagyon megváltozott minden), szinte már nincs Alfa márkakereskedés, nincs modellkínálat (a fentebb említett márkákhoz képest semmiképp: csak egy kattintás, nézzétek meg egy mercedes, vagy bmw, stb árlistát, oldalak...)
Műszaki tartalom: gyakorlatilag minden neves márkánál megtalálható minden, nincs kiugróan jó és gyengébb, (természetesen a kategóriákon belül), inkább a bőséges és talán már felesleges mindenféle extrákkal teletömött a jellemző... engem pl. ez éppen nem fog meg, de ez az én gondom.
Szépség, az autók szobrászata: az Alfák gyönyörűek, de az az igazság, az összes többi márkánál is tetszetős, formás, kecses karosszériákat faragtak. Nagyon sok ember a szépség alapján dönt és nagyon sok márkának dolgoznak az olasz formatervezők (tessék utánanézni, hány márka, megszámlálhatatlan típusa olasz munka).
Árak jók, nem adhatja olcsóbban és nem is adja a konkrét műszaki tartalmat, tehát biztosan nem ez a probléma.
Magam részéről (és sokan mások is), márkaelhagyó leszek, bármennyire is tetszik, a józan ész fog dönteni: a 60ekm-es, 13éves gyakorlatilag hibátlan 156-osomat annyiért akarják beszámolni új autó vásárlásánál, hogy inkább nem adom el. Mindenki a neten látott többszázer km-t futott példányokhoz hasonlítja, ez, mint az új, igazából nem indokolja semmi, nem is szabadna cserélnem. De az elektromos autóké a jövő, már mindenképp olcsóbb megvenni is, 60-100ekm/10 év üzemeltetési távlatban pedig forintálisan már fele/harmada összköltségben. Részemről a Nissan a nyerő és bocsánat. Tessék utánanézni és számolni.
Nagyon félek, nehogy a Lancia sorsára jusson az Alfa...
Sajnos az Alfáról ezt elmondani már nem lehet, (15-20 éve még talán igen, de azóta nagyon megváltozott minden), szinte már nincs Alfa márkakereskedés, nincs modellkínálat (a fentebb említett márkákhoz képest semmiképp: csak egy kattintás, nézzétek meg egy mercedes, vagy bmw, stb árlistát, oldalak...)
Műszaki tartalom: gyakorlatilag minden neves márkánál megtalálható minden, nincs kiugróan jó és gyengébb, (természetesen a kategóriákon belül), inkább a bőséges és talán már felesleges mindenféle extrákkal teletömött a jellemző... engem pl. ez éppen nem fog meg, de ez az én gondom.
Szépség, az autók szobrászata: az Alfák gyönyörűek, de az az igazság, az összes többi márkánál is tetszetős, formás, kecses karosszériákat faragtak. Nagyon sok ember a szépség alapján dönt és nagyon sok márkának dolgoznak az olasz formatervezők (tessék utánanézni, hány márka, megszámlálhatatlan típusa olasz munka).
Árak jók, nem adhatja olcsóbban és nem is adja a konkrét műszaki tartalmat, tehát biztosan nem ez a probléma.
Magam részéről (és sokan mások is), márkaelhagyó leszek, bármennyire is tetszik, a józan ész fog dönteni: a 60ekm-es, 13éves gyakorlatilag hibátlan 156-osomat annyiért akarják beszámolni új autó vásárlásánál, hogy inkább nem adom el. Mindenki a neten látott többszázer km-t futott példányokhoz hasonlítja, ez, mint az új, igazából nem indokolja semmi, nem is szabadna cserélnem. De az elektromos autóké a jövő, már mindenképp olcsóbb megvenni is, 60-100ekm/10 év üzemeltetési távlatban pedig forintálisan már fele/harmada összköltségben. Részemről a Nissan a nyerő és bocsánat. Tessék utánanézni és számolni.
Nagyon félek, nehogy a Lancia sorsára jusson az Alfa...
Piritu - 1.000.0002017-03-18 22:15:20 // 3127
A munkatársaimmal sokat beszélgetek, hogy mi alapján választanak autót. Senki sem beszélt az autózás élvezetéről. Tovább megyek, többen nem is értették, hogy mit akarok ezzel mondani, nem értették a fogalmat.
Sokkal fontosabb kérdés volt, hogy a Giuliettában van-e, vagy lehetett-e rendelni adaptív LED-es lámpát, mert az "igazi" gyárak autóihoz lehet.
A világ egyszerűen más értékrendek körül forog, mint mi...
Sokkal fontosabb kérdés volt, hogy a Giuliettában van-e, vagy lehetett-e rendelni adaptív LED-es lámpát, mert az "igazi" gyárak autóihoz lehet.
A világ egyszerűen más értékrendek körül forog, mint mi...
Piritu - 1.000.0002017-03-18 22:08:52 // 3126
A jelenlegi autós trendek nem az autózás élvezete felé hajlanak. Senkit sem érdekel lassan a normális futómű és társai. Ugyanez tükröződik az újságírásban is. Ez kell a népnek...
"Ja, de ez meg azért rossz érv, mert a győztes Pug-ban sem..." - viszont ők most vették meg az Opel-t, kell a hírverés. Ráadásul egy divatmodellről van szó, ami a jelenlegi átlag autóst pontosan kiszolgálja.
Itt is (és az átlag autósok közt) hányan sóvárognak a SUV után, ettől még nem tartom autónak.
"Ja, de ez meg azért rossz érv, mert a győztes Pug-ban sem..." - viszont ők most vették meg az Opel-t, kell a hírverés. Ráadásul egy divatmodellről van szó, ami a jelenlegi átlag autóst pontosan kiszolgálja.
Itt is (és az átlag autósok közt) hányan sóvárognak a SUV után, ettől még nem tartom autónak.
BCS2017-03-18 21:06:25 // 3125
Mindegy...ez a CoTY-cím jól mutatott volna a címlapokon meg a hirdetéseken, de max. a laikusoknak számít ez ma már. Meg az autós firkászoknak, hogy legyen mivel megtölteni az újságot.
A szakma számára sokkal relevánsabb és több jelentősége van pl. az Engine Tech Intl. "Engine of the Year" címnek. Ott hozzáértő zsűri van és nem almát hasonlítanak a körtével. (Micrát az E-Klasséval...), hanem meghatározott kategóriákra bontva értékelik a "versenyzőket". Asszem mindkét benzinesnek jó esélyei vannak a kategóriájukban, a 2.9l V6-nak talán az abszolútra is.
A szakma számára sokkal relevánsabb és több jelentősége van pl. az Engine Tech Intl. "Engine of the Year" címnek. Ott hozzáértő zsűri van és nem almát hasonlítanak a körtével. (Micrát az E-Klasséval...), hanem meghatározott kategóriákra bontva értékelik a "versenyzőket". Asszem mindkét benzinesnek jó esélyei vannak a kategóriájukban, a 2.9l V6-nak talán az abszolútra is.
BCS2017-03-18 20:39:23 // 3124
Ezek az "extrák" mind-mind xy beszállítól jönnek.., idővel még akár bele is kerülhetnek.
Kevésbé az adott OEM szellemi terméke, max a hangolás és az integrálása az adott rendszernek.
De ettől függetlenül, ezek nagy része nem olyan dolgok, amiket egy lapon lehetne említeni, mondjuk egy rendes futómű- vagy hajtáslánctervezéssel. De ezt ilyen idióta spanyoloknak, pl. akik 0-t adtak rá, mondhatod... Elég nagy baj van az autós újságírással az az igazság, úgy látszik nem csak itthon.
.".és tényleg nincs belőle hibrid, tiszta elektromos, és esetleg tényleg nincs benne korszerű (mondjuk önvezető) elektronika..." Ja, de ez meg azért rossz érv, mert a győztes Pug-ban sem...
Kevésbé az adott OEM szellemi terméke, max a hangolás és az integrálása az adott rendszernek.
De ettől függetlenül, ezek nagy része nem olyan dolgok, amiket egy lapon lehetne említeni, mondjuk egy rendes futómű- vagy hajtáslánctervezéssel. De ezt ilyen idióta spanyoloknak, pl. akik 0-t adtak rá, mondhatod... Elég nagy baj van az autós újságírással az az igazság, úgy látszik nem csak itthon.
.".és tényleg nincs belőle hibrid, tiszta elektromos, és esetleg tényleg nincs benne korszerű (mondjuk önvezető) elektronika..." Ja, de ez meg azért rossz érv, mert a győztes Pug-ban sem...
Piritu - 1.000.0002017-03-18 16:30:16 // 3123
Látom, nem értetted...
Nekünk a világ közepe egy új 2,2-es kerregős diesel motor (aminek itt az Alfa-fan oldalon is többen erősen kifogásolták a hangját), másoknak esetleg nem (mert mondjuk a hibrid a korszerűbb), nekünk a világ közepe egy 510 lovas turbós benzines, másnak esetleg nem (mert neki az elektromos a prioritása), mi örülünk a széria xenonnak másnak az adaptív lézer tűnik alapnak...
..és tényleg nincs belőle hibrid, tiszta elektromos, és esetleg tényleg nincs benne korszerű (mondjuk önvezető) elektronika...
Ő autógépész létére tudja értékelni a vas tudását, de nem mindenki van vele így - és erre akart rámutatni.
Nekünk a világ közepe egy új 2,2-es kerregős diesel motor (aminek itt az Alfa-fan oldalon is többen erősen kifogásolták a hangját), másoknak esetleg nem (mert mondjuk a hibrid a korszerűbb), nekünk a világ közepe egy 510 lovas turbós benzines, másnak esetleg nem (mert neki az elektromos a prioritása), mi örülünk a széria xenonnak másnak az adaptív lézer tűnik alapnak...
..és tényleg nincs belőle hibrid, tiszta elektromos, és esetleg tényleg nincs benne korszerű (mondjuk önvezető) elektronika...
Ő autógépész létére tudja értékelni a vas tudását, de nem mindenki van vele így - és erre akart rámutatni.
BCS2017-03-18 11:00:07 // 3122
Semmi olyan nem hangzik ott el, ami magyarázatot adna erre...inkább csak a Papp gyerek vagdalkozik, hogy nincs benne "korszerű" elektronika...ilyenkor szégyellem, hogy ő is autógépésznek mondhatja magát...a QV-ben amúgy meg valszeg több know-how van, mint az egész Peugeot palettában együttvéve.
Giuntini2017-03-18 09:32:56 // 3121
Ez szerintem megint egy nagy kamu! csikós is beállt közéjük. Egyszerűen arról szól az egész, hogy mennyire korrupt a díjat odaítélő zsűri. Még hogy a Giuliában nincs innováció? Csak az van benne! Karbonból készült kardántengely, olyan futómű megoldások, hogy a konkurencia csak nézhet, olyan megoldások, egy négyajtós szedánban, ami eddig csak a Ferrarikban volt ismert, a konkurenciát lealázó forma, fantasztikus új motorok, a nyolcsebességes váltó hangolása az egész konkurenciáénál jobb akkor miről is beszélünk? Ja tudom, olyanokról, amik a normális autózásban másodrendűek. Montezemolo annak idején azt mondta, hogy aki Ferrarit vesz, az először tanuljon meg vezetni. Az Alfa is erről szól. A dízelmotor hangja, meg valóban nem szép, de a többié is legalább ilyen ronda a mai négyhengeresek között. A BMW (Gombóc) ebben élenjáró. Úgy látszik négyhengeresből nagy teljesítményt nem lehet szép hanggal kihozni. Ha ez nem tetszik, ott az öthengeres 2,4! Az sem igaz, hogy ezt az autót dízellel fogják venni. Nagy részt a benzines fog menni. Az ember hol él? Hihetetlenül csökkentek a dízel eladások.
Don Gombóc2017-03-18 08:53:51 // 3120
Emil !
Már megint a BMW ? Sőt a kedvencem a Bangle féle? Hú de utálom ha ránézek. :-)
Amúgy más szemszögből nézve, mire is számított az Alfa?
Kijöttek először a hülyék a QV-vel, szarrá verték alázták a Nordschleifét, ezek után miért csodálkozol hogy összefogtak ellenük? Mást eddig nem tudtak csinálni. Jobb időt futni nehezebb mint fikázni. :-)
Már megint a BMW ? Sőt a kedvencem a Bangle féle? Hú de utálom ha ránézek. :-)
Amúgy más szemszögből nézve, mire is számított az Alfa?
Kijöttek először a hülyék a QV-vel, szarrá verték alázták a Nordschleifét, ezek után miért csodálkozol hogy összefogtak ellenük? Mást eddig nem tudtak csinálni. Jobb időt futni nehezebb mint fikázni. :-)
Piritu - 1.000.0002017-03-17 21:14:40 // 3119
Érdemes meghallgatni a tegnapi Égésteret. Sok szó esik a szavazásról és néhány elgondolkodtató dolog a Giuliáról, ami akár indokolhatja is, hogy miért nem lett első...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.