RomeoOne2017-05-29 10:26:17 // 3381
Nálad jó helyen lesz :)
Giuntini2017-05-29 10:17:36 // 3380
Tocke2017-05-29 08:16:12 // 3379
Hát az alsó képen látható belső mindent visz. Gyönyörű.
Béci Ɨ|ѯ2017-05-27 15:20:24 // 3378
Igen, kicsit fura. De hát istenem, így fért el. Egy olasz tervező nem fog egy bumszlit rakni a műszerfal tetejére, hogy jobban elférjen. :-)
pettinke2017-05-27 09:29:03 // 3377
Hát függőlegesen nem tud hová terjeszkedni :-)
RomeoOne2017-05-27 01:01:50 // 3376
Wow ez jó, köszi. Az mondjuk furcsa, hogy a méretarány nem marad azonos, csak vízszintes irányban nyúlik meg a nagyobb.
Béci Ɨ|ѯ2017-05-26 20:36:28 // 3375
Béci Ɨ|ѯ2017-05-26 19:17:20 // 3374
Bevallom eddig én is csak leírva láttam. :-)
RomeoOne2017-05-26 13:14:41 // 3373
Erről van egyébként valami összehasonltíás, ahol látszik, hogy mekkora a kép az egyik meg a másik esetben, mert ilyet nem nagyon találtam.
Béci Ɨ|ѯ2017-05-26 12:42:45 // 3372
A navi helyett van egy nagyobb kijelző.
RomeoOne2017-05-26 12:02:29 // 3371
A Giuliában mit jelent a "Alfa UConnect 3D nav 8,8" "? Középre a 6,5"-os navi helyett beraknak egy jóval nagyobb kijelzőt?
A műszeregység 7" TFT kijelzője meg a műszerfal két órája közötti kijelző?
A műszeregység 7" TFT kijelzője meg a műszerfal két órája közötti kijelző?
Béci Ɨ|ѯ2017-05-25 13:13:42 // 3370
Asszem túl sok Star Wars-t néztek a fiúk...
CseBali2017-05-25 12:24:33 // 3369
...beindultak az olaszok...mondjuk az az első lökös...khmm...érdekes
Giulia Tecnomagnesio
Giulia Tecnomagnesio
Szabolcs 1592017-05-22 19:14:48 // 3368
BCS2017-05-21 11:14:06 // 3367
A TCR is jön idén, ott legalább van Alfa is a mezőnyben.
droberto2017-05-20 20:48:09 // 3366
Ott ültem a célegyenes végén. Kb. jobb hangja volt, mint bármelyik ott futó szériának. Ja... és kb. bármelyiknél gyorsabb is lett volna, ha akar. :)
Kazes☻2017-05-20 19:56:26 // 3365
Őrületes...! :)
RomeoOne2017-05-18 22:56:03 // 3364
Bekapcsoltam most az M4-et és a WTCC hungaroringi versenye van, ahol Michelisz Norbi defektet kapott. Épp a rajtra kapcsoltam oda és majd leesett az állam. A felvezető autó sárga szirénákkal egy vörös Giulia QV volt :O
Halesz2017-05-15 18:41:39 // 3363
Én sem igazán értettem a koncepciót.. Fb-n beharangozták, hogy jól megcsapatják, aztán abból semmi sem került adásba.
Ráadásul a formatervező srácnak szerintem nem volt egy izgalmas gondolata sem, nem tudtuk meg, ki ő, pedig elég komoly cuccai vannak:
https://www.the-concept-designer.com/
Ráadásul a formatervező srácnak szerintem nem volt egy izgalmas gondolata sem, nem tudtuk meg, ki ő, pedig elég komoly cuccai vannak:
https://www.the-concept-designer.com/
BCS2017-05-15 18:21:32 // 3362
Nekem kifejezetten nem tetszett Vályi Pista tesztje, olyan semmilyen volt...nem "vályis", ráadásul egy csomó helyen tévedett benne.
Nem áll jól neki ez a polkorrektség.
Nem áll jól neki ez a polkorrektség.
Kazes☻2017-05-14 11:25:57 // 3361
Most volt a TV2 -n speedzone Vályi Pistával és egy gyönyörös QV -vel. :-)
Forsberg2017-05-11 14:24:36 // 3359
Mindenhol elájultak a Giuliáról, mint élvezeti cikktől, ahol a vezetés igazi öröméről volt szó. Itthon egyedül az Az Autó-s Surányi kötött bele, de ő szerintem már kezd szenilissé válni, hallgatni is rossz a szerencsétlen vénembert.
RomeoOne2017-05-11 13:31:42 // 3358
Szubjektív, bár a német újságírók BMW imádata, valószínűleg nagyon is objektív okokra vezethető vissza, amit a bankszámlájukra belépve lehetne látni.
Semmilyen más újságírók nem engedték meg maguknak azt a kijelentést, hogy a 3-assal szemben alulmaradna a Giulia. Csak német újságokban olvashatsz ilyet. Saját hitelességüket játsszák el, de ez az ő bajuk.
Semmilyen más újságírók nem engedték meg maguknak azt a kijelentést, hogy a 3-assal szemben alulmaradna a Giulia. Csak német újságokban olvashatsz ilyet. Saját hitelességüket játsszák el, de ez az ő bajuk.
pettinke2017-05-11 13:13:37 // 3357
ez egy szubjektív műfaj :-) szerintem nincs olyan, hogy valami egyértelműen jobb vagy rosszabb, csak olyan, hogy a konkrét újságírónak mi tetszik meg mi nem.
de az (angol!) top gear pont most írt Jag Alfa összehasonlítót, és nekik is a Giulia tetszik jobban :-)
de az (angol!) top gear pont most írt Jag Alfa összehasonlítót, és nekik is a Giulia tetszik jobban :-)
vzsiros2017-05-11 13:07:47 // 3356
oké srácok, és én el is hiszem... ;-)
Kérdés, hogy tényleg csak a lokálpatriotizmusuk miatt hozzák ki a német lapok a németeket jobbnak? Érdekes volt látni, hogy a jag-ra a totalcar azt mondta, mindegyiknél jobb vezetni, de jó vacak belülről - aztán jött a Giulia, és arra is azt mondja, hogy jobb vezetni mindegyiknél (ti is ezt mondjátok), és a belseje is elég rendben van. Egyedül a mai modern infotainment cuccokban van lemaradása...
Azért úgy megkérdezném a német szakújságírót, hogy pontosan megdönthetetlenül tudja-e bizonyítani, hogy a Giulia annyival szarabb, mint ahogy leírja...
Kérdés, hogy tényleg csak a lokálpatriotizmusuk miatt hozzák ki a német lapok a németeket jobbnak? Érdekes volt látni, hogy a jag-ra a totalcar azt mondta, mindegyiknél jobb vezetni, de jó vacak belülről - aztán jött a Giulia, és arra is azt mondja, hogy jobb vezetni mindegyiknél (ti is ezt mondjátok), és a belseje is elég rendben van. Egyedül a mai modern infotainment cuccokban van lemaradása...
Azért úgy megkérdezném a német szakújságírót, hogy pontosan megdönthetetlenül tudja-e bizonyítani, hogy a Giulia annyival szarabb, mint ahogy leírja...
deportivo2017-05-10 20:01:01 // 3355
Jó lett a videó, remek ez a kocsi!
BeeGee2017-05-10 18:21:36 // 3354
M-esbe csak a páros, mi? :)
Halesz2017-05-10 17:55:39 // 3353
Abban nem érzed annyira sem a teljesítményt, sem az utat... szerintem az már túl nagy/nehéz (2 tonna) egy igazi élményautóhoz. Persze megy, mint állat, de az nekem már nem a vezetési élmény.
Ellenben az M2... Na az igen, azt a Hungaroringen hajthattam meg :)
https://www.instagram.com/p/BGmhgb1oQ-t/?taken-by=halesz
Ellenben az M2... Na az igen, azt a Hungaroringen hajthattam meg :)
https://www.instagram.com/p/BGmhgb1oQ-t/?taken-by=halesz
RomeoOne2017-05-10 14:32:26 // 3352
M6 milyen volt? Azt én is szívesen meghajtanám egyszer rendesen :)
RomeoOne2017-05-10 14:31:18 // 3351
Amúgy engem is biztos elkapott volna :) Csak azért jegyeztem meg, mert mindenhol az M3-al hasonlították (a QV-t) és máshol is hangzottak el hasonló kijelentések az M3-ra. Az M5 azért nagyobb autó, így ez azért nem olyan kijelentés volt szerintem, amit csak úgy bemondásra elhisz az ember. De nem zárom ki, hogy egy teszt során ez lenne a konklúzió.
Halesz2017-05-10 13:07:44 // 3349
Ezt mindenképpen vállalom, vezettünk "sima" 3-ast, 5-öst is (de egyébként M2-est, M4-est és M6-ost is).
Tedi2017-05-10 12:39:27 // 3348
Jaj, és a lényeg: elnézést kérek.
Tedi2017-05-10 12:36:38 // 3347
Az ember tesz felelőtlen kijelentéseket. Annyira be voltunk zsongva, hogy akkor hirtelen ezt gondoltam. Nyilván ma már másként látom.
Kazes☻2017-05-09 23:47:24 // 3346
vzsiros2017-05-09 18:05:48 // 3345
Azt már biztosan tudjátok állítani, hogy jobb vezetni ezt mint a "sima" 3ast vagy 5öst? ;-) Most, hogy commentben javítottátok... :P
Btw, a video tetszik! - ofc, auto is
Btw, a video tetszik! - ofc, auto is
Forsberg2017-05-09 14:34:44 // 3344
A "Tied" szépen ki volt porszívózva. :DD
Halesz2017-05-09 13:28:56 // 3343
Halesz: Tedi, porszívózzuk is ki!
Tedi: minek, úgysem fog látszani!
:D :D :D
Tedi: minek, úgysem fog látszani!
:D :D :D
RomeoOne2017-05-09 08:33:59 // 3342
Köszönöm azért :DDD
RomeoOne2017-05-09 08:32:38 // 3341
Miért, új M5-öst is vezettél/teszteltél? Mert ha igen, akkor OK, de ha nem, akkor mi alapján tudod így kijelenteni? Nem azt mondom, hogy nem tudnám elhinni akár ezt a kijelentést is, csak eddig nem láttam, hogy ennyire széleskörű autózási tapasztalatokkal rendelkeztek más autómárkák terén is. Mert ez egy elég súlyos állítás volt egy olyan autóval szemben, ami már egy nagyobb kategóriában játszik.
Ha belinkelném a Bimmeres ismerősöknek ezt a videót, akkor az lenne, az első kérdésük, hogy kik is ezek a srácok és linkeljem már azt a videót is, ahol az M5-öt tesztelik, különben nem vennének komolyan.
Nekem ettől függetlenül átjött a videó, tetszett. Mert volt még pár érdekes részlet, amit jobban megvilágított ez a teszt, mint más Giulia tesztek. Csak az ilyen apróságok miatt ez inkább olyan Alfásoktól Alfásoknak jellegű lett. Ez persze nem baj, lehet, hogy pont ez volt a cél :)
Ha belinkelném a Bimmeres ismerősöknek ezt a videót, akkor az lenne, az első kérdésük, hogy kik is ezek a srácok és linkeljem már azt a videót is, ahol az M5-öt tesztelik, különben nem vennének komolyan.
Nekem ettől függetlenül átjött a videó, tetszett. Mert volt még pár érdekes részlet, amit jobban megvilágított ez a teszt, mint más Giulia tesztek. Csak az ilyen apróságok miatt ez inkább olyan Alfásoktól Alfásoknak jellegű lett. Ez persze nem baj, lehet, hogy pont ez volt a cél :)
Forsberg2017-05-09 07:51:48 // 3340
Bocsánat, nem jó helyre ment a válasz!
Tedi és Halesz videójára gondoltam. :)
Tedi és Halesz videójára gondoltam. :)
Forsberg2017-05-09 07:50:45 // 3339
Nagyon jó teszt, gratulálok!
A belső vágóképek előtt, jó lett volna egy porszívózás. :)))
A belső vágóképek előtt, jó lett volna egy porszívózás. :)))
BeeGee2017-05-08 12:03:43 // 3338
Igazából ezt a saját infotainment rendszert el kéne engedni az autógyáraknak, mert egyiknek sem megy.. :)
Tekerőn firkálgatni szintén gáz, Alfa megoldásánál spec az érintőképernyő sem játszik, mert az érintő felület túl messze van a kijelzőtől, ezért nehéz lenne oda bökni ahová (fél cm hézag már használhatatlanná teszi, az ív miatt meg kell neki).
Szóval én hagynám h az AA vagy Apple Play vezérelje a teljes autót, még az utazási adatokat és a szerviz igényeket is.
Tekerőn firkálgatni szintén gáz, Alfa megoldásánál spec az érintőképernyő sem játszik, mert az érintő felület túl messze van a kijelzőtől, ezért nehéz lenne oda bökni ahová (fél cm hézag már használhatatlanná teszi, az ív miatt meg kell neki).
Szóval én hagynám h az AA vagy Apple Play vezérelje a teljes autót, még az utazási adatokat és a szerviz igényeket is.
Tedi2017-05-08 11:19:42 // 3337
Nyilván számok alapján nem veri, hogy is verhetné. De vezetési élményben azért kicsit más a felállás...
Stef2017-05-07 18:20:49 // 3336
Sajnos a Waze még jelenleg se érhető el se AndroidAuto, se ApplePlay platformra. A másik "sajnos" pedig hogy ezek a platformok nem egyenlőek a mobiltelefonokon futtatott változatokkal. A legutóbbi AA kb az Android 5.0-nak felel meg, és félő hogy nem támogatják majd a 3-4 évnél idősebb eszközöket...
Sajnos el kell fogadni hogy egy 10-15 éves majdankori autóba egy igazán őskövület, cserélhetetlen multimédiarendszer lesz...
Más kifogásom egyébként nincs az autóval szemben! :)
Sajnos el kell fogadni hogy egy 10-15 éves majdankori autóba egy igazán őskövület, cserélhetetlen multimédiarendszer lesz...
Más kifogásom egyébként nincs az autóval szemben! :)
Halesz2017-05-07 17:14:19 // 3335
Ha az ApplePlay-jel ki tudnám rakni a wazét és társait a kijelzőre, én is el tudnám engedni az érintőképernyőt :)
RomeoOne2017-05-07 16:57:20 // 3334
Mondjuk nekem érintőképernyős biztos nem kéne, mert rosszul lennék, ahogy az a gyönyörű matt fekete idomon, ami mögé a kijelzőt rejtették, tele lenne ujjlenyomatokkal. De ez a touchpad-os változat jól hangzik. Sajnos nem 4-5 év múlva kell Giuliát venni, hanem 8-9, amikor már a facelift-es kerül a használt piacra. Még több idő... :(
Halesz2017-05-07 16:47:44 // 3333
7-9 évvel ezelőtt vagány lett volna...
De amúgy hamarosan érkezik a touchpad-os változat, amikor a tekerő felületén tudod bevinni a betűket, és lesz Android Auto / Apple CarPlay is.
Bár mindezeken túl szerintem 2017-ben kellene egy érintőképernyős kijelző is ezen a szinten.
De amúgy hamarosan érkezik a touchpad-os változat, amikor a tekerő felületén tudod bevinni a betűket, és lesz Android Auto / Apple CarPlay is.
Bár mindezeken túl szerintem 2017-ben kellene egy érintőképernyős kijelző is ezen a szinten.
RomeoOne2017-05-07 16:45:05 // 3332
Igen, annál a résznél én is néztem, hogy akkor most mi van, mert hogy a QV padlóra tudja küldeni az M4-et, azt el tudom képzelni, de hogy a Veloce az M5-öt? Így kicsit komolytalan :)
Igazából rengeteg Giulia tesztet megnézve egy dolog van ebben a videóban, amit még sehol máshol nem láttam. Végre bemutatták, hogy mitől is szidják annyira a naviját. Az a tekergetős beírás tényleg gáz.
Igazából rengeteg Giulia tesztet megnézve egy dolog van ebben a videóban, amit még sehol máshol nem láttam. Végre bemutatták, hogy mitől is szidják annyira a naviját. Az a tekergetős beírás tényleg gáz.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.