BCS2017-03-06 16:34:11 // 3068
Szvsz. a franciák, benelux államok megszavazták a Peugeot-ot, a németek meg direkt lepontozták, hogy ha már a Merga nem, akkor az Alfa se...
Giuntini2017-03-06 16:32:03 // 3067
Ezt nem hiszem el! Azzal vigasztalom magam, hogy ennek a címnek igazi értéke nincs! Egyszerűen nagy volt a német nyomás. Nem akarták odaadni a címet az Alfának a Merga előtt, és ezért egy köztes döntést hoztak.
BCS2017-03-06 16:21:54 // 3066
Nevetséges bazmeg...sőt inkább egy rossz vicc
Sporter2017-03-06 16:17:07 // 3065
Pont az nyert, aki szerintem a leggyengébb volt a a döntősök között....
Abarai2017-03-06 16:03:32 // 3064
Ha legalább egy rendes autó nyert volna...
Invisible2017-03-06 15:52:04 // 3063
Csalódott vagyok, nagyon bíztam a Giulia győzelmében :(
trxAlfa2017-03-06 15:47:09 // 3062
Hogyan???? Egy ezredik, ugyanolyan, lelketlen kamuterepjaro, amiben semmi korszakalkotó, vagy csak szikrájában is uj tulajdonság sincs. Ezt nem hiszem el. Akkor inkább már a Toyotától kaptak volna ki, arra még rá is lehet mondani hogy formabontó és egyedi, de ez a 3008 honnan jött??
gradvolttomi2017-03-06 15:43:28 // 3061
Béci Ɨ|ѯ2017-03-06 15:21:25 // 3060
És igen. Beszarás. Mi az tököm újdonság van egy 120. SUV-ban??
Béci Ɨ|ѯ2017-03-06 15:19:27 // 3059
Basszus a végén még a Peugeot lesz...
Kócosw2017-03-06 10:05:06 // 3058
Van ott meg egy S/V90 es volvo is, es hat azsem sikerült rosszul az a helyzet... Bar azert a Juliska az megiscsak Juliska, csak rakell nezni..
trxAlfa2017-03-06 10:00:31 // 3057
Nagy szüksége lenne a márkának erre az elismerésre. Az összes lap megírná és a reklámokban is jól hangzik, hogy "év autója". Még a laikusok is tudni szokták sok esetben, hogy adott év melyik típusa volt a nyerő. Szóval hajrá!
Giuntini2017-03-06 09:45:19 // 3055
Én inkább a Mergát látom veszélyesnek! Ha az Alfa nyer, akkor az Auto Bild, és az összes német lap elmehet a pi...ba.
Béci Ɨ|ѯ2017-03-06 09:36:05 // 3054
Szerintem idén a Giulia és a Toyota CHR között fog eldőlni. Reméljük a legjobbakat...
Jorjie2017-03-06 09:30:05 // 3053
Kávás1592017-03-05 21:12:23 // 3052
Piros Madaaar2017-03-04 21:26:55 // 3051
Sziasztok, ma lehetosegem volt tesztelni egy 2.0t giuliat automatat.probalnak ravenni vegyek automata qvt. Nem mondom jo erzes szepen valt dynamikban rugdos es jo erzes. Aki benzinest akar merem ajanlani jol megy folyamatos nem erezni lyukakat eszre sem venni hogy 180szaguld.kanyarban nem dol meg.kenyelmes.hetkoznapi autokazasra A bol B be elegendo a 200le. Nekem ugyis a qv kell :-).
Egy dolgot tudok minuszkent felhozni hogy ha hatra beul valaki onnan kiszalni elegge nehezkes kikell belole szinte ugrani.
Egy dolgot tudok minuszkent felhozni hogy ha hatra beul valaki onnan kiszalni elegge nehezkes kikell belole szinte ugrani.
droberto2017-03-04 19:32:31 // 3050
Össze kell kötözni őket a Surányival Gajdánostúl! :)
Giuntini2017-03-04 18:50:59 // 3049
Amcsiknál a sorrend:
1, Giulia QV
2, C63 AMG
3, M3
4, Cadillac ATS-V
Ennyi!
1, Giulia QV
2, C63 AMG
3, M3
4, Cadillac ATS-V
Ennyi!
Giuntini2017-03-04 15:58:54 // 3048
Ez egy német teszt, és úgy kell venni. Egy 510 lovas autóval hétköznapi tesztelő nem tud normális köridőket teljesíteni. Ehhez versenyzői kvalitások kellenek. Mellette adatokat hamisítanak, és a legszomorúbb, hogy hazudnak. nem elég örülni a kézi váltónak, hanem használni is tudni kell. Normál esetben, egy duplakuplungos, vagy egy automata sokkal gyorsabban kapcsol mint kézzel. A másik, a BMW miért csak versenycsomaggal mer kiállni az Alfa ellen? Ismét egy elfogult teszt, és meg sem tudják indokolni.
Giuntini2017-03-04 14:30:34 // 3047
Meg lehet nézni nem csak az olasz teszteket, hanem a nemzetközieket. A Giulia az élen van mimdenhol. Az Auto Bild is ezt írta. Mindenben jobb a BMW. Méddig lehet ezt csinálni...?
droberto2017-03-04 13:13:01 // 3046
Német barátaink sosem tuták a vereséget elviselni.
Ezért el se olvasom ezt se.
Hamisítanak állandóan. A Giu 3,9 alatt van százon, a BMW 4,3.
Könnyebb is az Alfa.
A hajtű kanyarokat meg hagyjuk szerintem. Bárhol, bármikor elveri az M3-at Giulio. :)
Ezért el se olvasom ezt se.
Hamisítanak állandóan. A Giu 3,9 alatt van százon, a BMW 4,3.
Könnyebb is az Alfa.
A hajtű kanyarokat meg hagyjuk szerintem. Bárhol, bármikor elveri az M3-at Giulio. :)
BCS2017-03-04 12:09:52 // 3045
https://www.youtube.com/watch?v=K7Y1josLoJU
misike762017-03-04 12:00:34 // 3044
Nem tudom ki fordította és honnan, de maradok az olasznál:-)
BCS2017-03-04 10:36:54 // 3043
ja persze...Auto, Motor und Sporttól átvett iromány.
BCS2017-03-04 10:35:35 // 3042
Ez egy német cikk lefordítása, ugye? Akkor nem csoda...
Jobban hiszek a Motortrendnek.
Jobban hiszek a Motortrendnek.
misike762017-03-04 10:30:38 // 3041
3-ból 3. lett az Alfa?
raga2017-03-04 10:13:13 // 3040
pettinke2017-03-03 18:21:58 // 3039
'66-ban is úgy van, baloldat a kerékjárat mögött, kint az autó oldalánál.
sőt, a Montrealban is :-)
sőt, a Montrealban is :-)
Haddel2017-03-03 18:18:05 // 3038
Ez faszhülye.Micsoda érvek..Én autóm mindjárt 7 éves,és még gyári akksi van benne. Tölteni is csak egyszer kellett..
BeeGee2017-03-03 14:13:02 // 3037
1980ban még nem volt ez bevett, így manapság sem létezhet ilyen :)
BTW, a csomagtartót se a GTV-ben (166ban nemtom), de a Giuliában sem kell kipakolni, mert olyan helyen van az akksi, max egy táskát arrébb kell húzni. Ellenben pl a BMWvel, ahol alul középen. Minden esetre ez egy új autó vásárlónak pont olyan érdekes kérdés, mint h milyen nehéz lengőkart cserélni..
BTW, a csomagtartót se a GTV-ben (166ban nemtom), de a Giuliában sem kell kipakolni, mert olyan helyen van az akksi, max egy táskát arrébb kell húzni. Ellenben pl a BMWvel, ahol alul középen. Minden esetre ez egy új autó vásárlónak pont olyan érdekes kérdés, mint h milyen nehéz lengőkart cserélni..
pettinke2017-03-03 13:56:39 // 3036
... speciel a Giuliának is van külön kiépített bikázási pontja a motortérben :-)
Liquid2017-03-03 13:34:16 // 3035
Nagyon sok olyan autó van, ahol az aksi el van rejtve, természetesen van dedikált "kivezetés" ahol lehet bikázni. Pl. nagyjából az összes Transporter-szerű ilyen.
Igencsak tájékozott az ürge...
Igencsak tájékozott az ürge...
wk 1662017-03-03 13:20:05 // 3034
Ez nem tudja hogy mit beszél. A 166-ot is be lehetett bikázni a motortérből.Azt mondják a csomagtérbe zselés akksi, nekem is az volt .
BeeGee2017-03-03 13:07:14 // 3033
Megnéztem a kommenteket (haha) és ezt írta oda:
" A hátul elhelyezett akkunak csak hátrányai vannak, (vezeték ellenállás, vezeték tömeg növekedés, hozzáférhetőség megrakott csomagtérrel, bikázhatóság, nem higiénikus stb.)"
Mi nem higiénikus ezen?
Egy 2017es modellnek a bikázhatóság is fontos szempont lehet, igen...
" A hátul elhelyezett akkunak csak hátrányai vannak, (vezeték ellenállás, vezeték tömeg növekedés, hozzáférhetőség megrakott csomagtérrel, bikázhatóság, nem higiénikus stb.)"
Mi nem higiénikus ezen?
Egy 2017es modellnek a bikázhatóság is fontos szempont lehet, igen...
Kócosw2017-03-03 08:46:18 // 3032
BMW-ben, söt meg egy Rolls Royce ban is hatul van... Elképesztöööö...
Nem is ertem hogy rakhattak hatra a Giuliaban :)
Sebaj majd legközelebb azt irja hogy majmoltak vele a konkuranciat :)
Nem is ertem hogy rakhattak hatra a Giuliaban :)
Sebaj majd legközelebb azt irja hogy majmoltak vele a konkuranciat :)
Liquid2017-03-02 21:27:34 // 3031
Meg egy rakás más autóban. Kíváncsi volnék, hogy ha mondjuk egy A6-ban veszi ezt észre akkor mit mond? Kb azt, hogy milyen okosak Ingolstadt-ban, hogy hátra tették...Szánalmas a csávó.
Rolee462017-03-02 21:15:24 // 3030
Palyat tevesztett a jo ember😕.A Gtv-be is,igaz elol hajt a kerek😔.
Kazes☻2017-03-02 18:52:57 // 3028
BCS2017-03-02 18:08:38 // 3027
Surányi Péter apja amúgy a Surányi Endre?
https://moly.hu/konyvek/suranyi-endre-alfa-romeok-csalfa-juliak eme könyv szerzője?
https://moly.hu/konyvek/suranyi-endre-alfa-romeok-csalfa-juliak eme könyv szerzője?
gradvolttomi2017-03-02 18:07:31 // 3026
"A hátsókerék hajtás nyomorúságát mutatja" hogy hátra került az akkumulátor... Ez vicc ez a mondat? Mellesleg a 166-ban is hátul van...
BCS2017-03-02 18:06:14 // 3025
Ma parkolt a cégünk parkolójában a vendéghelyen egy 2.2D bécsi rendszámos bérautó. Gyönyörű darab, 2x mentem le hozzá meglesni. ;)
Persze a "jóképességű" németautóbuzi kollégáim, már egyből azt vizionálják, hogy mi megy majd rajta tönkre...mindezt egy B5 Passat/307HDi illetve egy csippelt C220d W204-ból...
Sajnos ilyen az alaphozzáállás, úgy hogy fingja nincsen 90%-uknak...azért remélem a CoTY meglesz.
Persze a "jóképességű" németautóbuzi kollégáim, már egyből azt vizionálják, hogy mi megy majd rajta tönkre...mindezt egy B5 Passat/307HDi illetve egy csippelt C220d W204-ból...
Sajnos ilyen az alaphozzáállás, úgy hogy fingja nincsen 90%-uknak...azért remélem a CoTY meglesz.
gradvolttomi2017-03-02 18:05:08 // 3024
Fogalma nincs az embernek arról amit tesztel. Mintha A4-es papírról olvasná fel unott arccal. Én komolyan végigvigyorogtam, ne is vegyétek komolyan..!
Halesz2017-03-02 17:05:26 // 3023
Tökéletesen példázza a szakma hozzáállását az olasz autókhoz szerintem.
Kazes☻2017-03-02 17:00:13 // 3022
No, jól felkavarta a kedélyeket ez a kis videó teszt... Szvsz kár a gőzért és ezen pörögni... végülis nem lehet mindenki Csikós Zsolt...;) Tisztán látszik, hogy ez az ember most letudta a kötelezőt és majd egy másikon, mondjuk az új Polo teszten fog olyan vehemenciával áradozni és ad bele apait-anyait, mint kedvenc (nekem) Totalcaros tollforgatónk. Persze attól még csámcsoghatunk itt rajta közös erővel, de vigyázzon mindenki, nehogy felmenjen a cukra... vagy ilyesmi! :)
Halesz2017-03-02 16:54:28 // 3021
Szerintem szokjunk át oda kommentelni egy kicsit... :) Látom páran csatlakoztak :D
RomeoOne2017-03-02 16:08:44 // 3020
Szorgosan válaszolt is :)
Halesz2017-03-02 15:08:25 // 3019
:)))))))))))))))
én nem bírtam ki, a youtube-videó alatt is kommenteltem.
én nem bírtam ki, a youtube-videó alatt is kommenteltem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.