Giuntini2017-04-07 18:34:38 // 3268
CseBali2017-04-07 17:51:11 // 3267
...ha már reklámok...ez volt már?
Last Chance to Drive
Last Chance to Drive
Halesz2017-04-07 13:13:00 // 3266
Mi sem vagyunk profik Tedivel, de azért ez a kézből kamerázás már rég ciki, ráadásul szar a hangminőség, remeg a kép... nem értem, hogy TC szinten ez hogy fér bele.
RomeoOne2017-04-07 12:41:42 // 3265
Nincs azért Csikósnak olyan esztétikus feje, hogy egyből mindenki olthatatlan vágyat érezzen tőle a Giuliára :D
István0022017-04-07 07:05:49 // 3264
gradvolttomi2017-04-05 11:13:15 // 3263
Korrekt írás...
RomeoOne2017-04-05 10:53:19 // 3262
Már pár napja be akarom linkelni, de mindig kiment a fejemből.
Alfa Romeo Giulia teszt – az egyéniség ereje
Alfa Romeo Giulia teszt – az egyéniség ereje
GT Ɨ|ѯ2017-04-01 16:43:47 // 3261
1 fogaskereke állt csak le...ami a többit hajtja...:-(
Norby2017-04-01 16:25:17 // 3260
'''''2017-03-31 20:15:27 // 3259
Ma öcsém felhívta a pesti Pappast,hogy beszámolnák-e a mercijét,Az övére 7.5M-et mondtak.Van náluk egy teljesen megegyező életkorú,futásteljesítményű csak a színe más.Azt kicsivel 12M fölöttre tartják.Rákérdeztünk,hogy akkor,hogy is lehet ez?Válasz csak annyi volt,hogy az övékét "kicsit" túlárazták.
Ha az alfákat is így szeretnék eladni,az nehéz lesz. :-(
Ha az alfákat is így szeretnék eladni,az nehéz lesz. :-(
CseBali2017-03-28 20:27:13 // 3257
...ma délután rapid randim volt a bestiával...
Sajnos csak utasként élvezkedhettem, de még így is kimondhatatlan érzés... :)
...ahogy az ember próbálja összeszedni a belső szerveit egy-egy gyorsítás fékezés combo esetén, illetve ahogy pályán felugrik 140-ről 230...mindezt olyan hanggal kísérve...
Muszáj volt mellé állítanom a tesót - csak a családi tabló kedvéért... :))
Sajnos csak utasként élvezkedhettem, de még így is kimondhatatlan érzés... :)
...ahogy az ember próbálja összeszedni a belső szerveit egy-egy gyorsítás fékezés combo esetén, illetve ahogy pályán felugrik 140-ről 230...mindezt olyan hanggal kísérve...
Muszáj volt mellé állítanom a tesót - csak a családi tabló kedvéért... :))
Marseus2017-03-27 20:46:41 // 3256
Akkor neked mákod volt én csak kívülről nyalogathattam:-D
Liquid2017-03-27 13:39:34 // 3255
szerintem ez már hardverhiba :)
Kazes☻2017-03-27 13:32:49 // 3254
Ez van a szoftverben... :-S
Halesz2017-03-27 13:22:31 // 3253
Komolyan képest volt ugyanazokat elmondani, amit a videóban, és amire még kommentben is kapott válaszokat, hogy miért faszság? :D beszarok ezen a pasin...
BCS2017-03-27 10:42:46 // 3252
Nem értem tényleg a Surányit...de hát sajna ilyenek formálják itthon az autós közvéleményt.
RomeoOne2017-03-27 09:43:30 // 3251
A Bloomberg (világ egyik legolvasottabb gazdasági magazinja) nem ilyen kisnyugdíjas véleménnyel rendelkezik a Giuliáról, mint Surányi. Aki nem tud angolul, az nyomja be a fordítást a böngészőben :D
These 2017 Cars Are the Most Likely to Become Valuable in the Future
A Julis a képek között nem szerepel, de a bevezetőben többet írnak róla, mint a többi autóról a képeknél.
These 2017 Cars Are the Most Likely to Become Valuable in the Future
A Julis a képek között nem szerepel, de a bevezetőben többet írnak róla, mint a többi autóról a képeknél.
RomeoOne2017-03-27 08:33:12 // 3250
Na basszus, kellett megemlítened, most megint megnéztem és jól felidegesített. Volt egy hozzászóló, az elég jól elkapta a lényeget, olyan, mintha valami nyugdíjas tesztelné, akinek minden fáj és nem lehet kedvére tenni. Erre rákerestem erre a Surányira és kiderült, hogy 2012-ben lett 65 éves, akkor kapta meg Csikós az Év Autója zsűri mandátumát. (Legalább minőségi váltás volt). Szóval most kb. 70 az öreg. Nincs már a bugi a lábában, Rakjanak alá egy Suzuki Swift-et és had károgjon benne ezekre a mai fiatalokra, akik túl gyorsan hajtják ezeket a nyugati autókat.
GT Ɨ|ѯ2017-03-27 07:07:17 // 3249
Kazes☻2017-03-26 22:07:53 // 3248
Korábban raktam már ide be videóját is, ha jól emlékszem... az is hasonló fogadtatásban részesült a cartársak részéről... :)
Zselé2017-03-26 22:07:18 // 3247
Gondolom a szemét is zavarja a sok napfény és a forgalom, mert minden ablaka utcai tájolású... :D
Jorjie2017-03-26 21:55:53 // 3246
Piritu - 1.000.0002017-03-26 21:53:58 // 3245
Végül is igazat mond. Tényleg ne lehet rendelni bele, mert széria :-))
Giuntini2017-03-26 21:51:35 // 3244
Ebben tisztán szándékosság van! Ennyire hülye valaki nem lehet. Egy dologban nem mond hülyeséget. Az elsőkerékhajtás a mindennapi használatban nem hátrány, sőt... De elvárás a prémium szegmensben a hátsókerékhajtás. Mindenben hülyeséget beszél, egyértelmű, hogy a német márkák védelmében le kell szólni az Alfát...
Tedi2017-03-26 21:47:56 // 3243
Ja, éps a személyes kedvencem, hogy e szerint a barom szerint a Giuliába nem lehet rendelni VEZETŐ OLDALI LÉGZSÁKOT.
És akkor ne kapjam be a számat az ilyen gyökerek miatt...
És akkor ne kapjam be a számat az ilyen gyökerek miatt...
Ricoe1562017-03-26 21:36:48 // 3242
Hát nekem sikerült... Sajnos egy darab volt kiállítva, az is zárva. Már előre dörzsöltem a kezemet, hogy na majd most beleülök és jól megnézem magamnak (Alfacity-n nem volt kedvem a sorban álláshoz :)
Feleségem is megjegyezte: Legalább egy 4C-t hozhattak volna még mellé...
Feleségem is megjegyezte: Legalább egy 4C-t hozhattak volna még mellé...
Zselé2017-03-26 20:55:43 // 3241
Azért ez az adott médiumot is minősíti, ahol szóhoz jut. Ha nincs semmi szakmai háttere, csak szubjektív benyomások alapján adja az autószakértőt, jobb lenne, ha árkot ásna inkább (persze, csak csendben)...
Tedi2017-03-26 20:45:21 // 3239
Ma este fallabdázából hazafele véletlenül meghallottam, hogy Surányi Péter kollégám az Inforádióban a Giuliáról beszél. Hát majdnem a Dunába hajtotta ettől az elmebeteg csókától.
Aszonda, nem is érti, hogy az Alfa miért lett hátsókerekes, mert nem biztonságos, meg amikor az ember elmegy "sízni", akkor használathatlan :OOOOOOOOO
És egyébként is a 2.2-es dízel motor azon túl, hogy full alumínium egy kalap szar, személyes szívfájdalma, hogy nincs benne heads up display, gáz, hogy az akksi a csomagtartóban van, és amúgy se vegyünk Giuliát, legalább is a felszereltségéért semmiképpen.
A beltere az ülésekkel az élen szerinte olyan, mintha az Alfa még soha nem gyártott volna autót. mmint olyan szar. Rossz a pedálkiosztás, kényelmetlen az ülés, nem lehet a kormány 180 fölötti emberre rendesen ráállítani. :OOOOOO
Komolyan mondom, hol élnek az ilyen vadbarmok?!
Aszonda, nem is érti, hogy az Alfa miért lett hátsókerekes, mert nem biztonságos, meg amikor az ember elmegy "sízni", akkor használathatlan :OOOOOOOOO
És egyébként is a 2.2-es dízel motor azon túl, hogy full alumínium egy kalap szar, személyes szívfájdalma, hogy nincs benne heads up display, gáz, hogy az akksi a csomagtartóban van, és amúgy se vegyünk Giuliát, legalább is a felszereltségéért semmiképpen.
A beltere az ülésekkel az élen szerinte olyan, mintha az Alfa még soha nem gyártott volna autót. mmint olyan szar. Rossz a pedálkiosztás, kényelmetlen az ülés, nem lehet a kormány 180 fölötti emberre rendesen ráállítani. :OOOOOO
Komolyan mondom, hol élnek az ilyen vadbarmok?!
Kazes☻2017-03-25 20:38:51 // 3238
Zsolt1552017-03-24 21:21:20 // 3236
Vagy a lakótelepek, utcák parkolóit teljesen felszerelni állomásokkal, hogy mindenkinek legyen lehetősége feltölteni az akkut, sem semmi költség lenne.
Zsolt1552017-03-24 21:12:32 // 3235
OFF
1, Napelem. Egyrészt a nap sugárzási erőssége nem állandó, illetve az időjárási és napszaki változások is befolyásolják a termelékenységét. Stabil - előre szabályozható, kalkulálható - áram előállításra ezért nem alkalmas. De kisegítőként, tökéletes. Kórházak vagy gyárak működését, ahol folyamatos az energia igény, azt nem lehet teljesen erre alapozni.
2, A termelt energia tárolása. A jelenlegi akkumulátorok nem alkalmasak az elektromos áram gyors felvételére és akár a korlátlan idejű tárolására. Ráadásul a jelenleg használt újratölthető lítiumion-akkumulátorok kapacitása minden töltésciklust követően kissé csökkennek.
Ergo van még mit megoldani. Ezért gondolom, hogy a közlekedésben a hidrogénhajtás egy működőképes alternatíva lehet. Ott kevesebb a kérdőjel.
ON
1, Napelem. Egyrészt a nap sugárzási erőssége nem állandó, illetve az időjárási és napszaki változások is befolyásolják a termelékenységét. Stabil - előre szabályozható, kalkulálható - áram előállításra ezért nem alkalmas. De kisegítőként, tökéletes. Kórházak vagy gyárak működését, ahol folyamatos az energia igény, azt nem lehet teljesen erre alapozni.
2, A termelt energia tárolása. A jelenlegi akkumulátorok nem alkalmasak az elektromos áram gyors felvételére és akár a korlátlan idejű tárolására. Ráadásul a jelenleg használt újratölthető lítiumion-akkumulátorok kapacitása minden töltésciklust követően kissé csökkennek.
Ergo van még mit megoldani. Ezért gondolom, hogy a közlekedésben a hidrogénhajtás egy működőképes alternatíva lehet. Ott kevesebb a kérdőjel.
ON
Zsolt1552017-03-24 19:44:28 // 3234
Persze lehet keringtetni is, ha van elegendő kapacitás rá.
Zsolt1552017-03-24 19:40:05 // 3233
Amikor azt megtervezték, azok sem gondoltak arra, hogy több mint kétszer akkora hullámok jöhetnek. Egyébként az elsőt emberi mulasztás, míg a másodikat a hülyeség okozta.
GT Ɨ|ѯ2017-03-24 17:56:45 // 3232
Vasárnap le meo-zom:-)
pettinke2017-03-24 13:20:46 // 3231
jaja, van AR stand az AMTS-en, és QV van kiállítva :-)
gradvolttomi2017-03-24 10:57:15 // 3230
Tedi2017-03-23 22:07:30 // 3229
Mindezt úgy, hogy Kínában akkora büntetővámok vannak a nem helyben gyártott autókra, hogy a vasért a dupláját kell kifizetni, mint itt Európában. :)
GT Ɨ|ѯ2017-03-23 19:44:33 // 3228
Kínában piacra dobott 350 darabos limitált szériás Alfa Giulia Milano minden darabja elkelt mindössze 33 másodperc alatt, upsz:-)
RomeoOne2017-03-23 14:57:14 // 3227
Chrome-al le lehet fordíttatni egy gombnyomásra, én is úgy olvastam el :D
Morfiusz Cédula2017-03-23 14:18:50 // 3226
Most meg a Szentendre úton befelé láttam egy szintén magyar rendszámos (PBX-xxx) szürke Giulia-t, fekete felnikkel. Ennek már a színe is nagyon bejött. Úgy látszik vannak azért magyar eladások is, itthon is szaporodnak a Juliskák.
Csak így tovább, legyen három-négy év múlva mit megvenni. :)
Csak így tovább, legyen három-négy év múlva mit megvenni. :)
Morfiusz Cédula2017-03-23 12:40:24 // 3225
A témánál maradva, tegnap láttam a Bécsi úton, a Margit Kórház magasságában egy magyar rendszámos, sötétkék Giulia-t. Ez volt az első, amit forgalomban láttam. Nekem a szín nem annyira jött be, de egyébként ezt leszámítva nagyon jól nézett ki.
Morfiusz Cédula2017-03-23 12:26:23 // 3224
Magyarországon pedig nem olyan rossz a helyzet ebben a tekintetben, az itthon felhasznált áram majd' negyven százalékát nulla emissziós erőműben állítják elő, ami sokkal jobb arány, mint sok más, nálunk amúgy fejlettebb országban.
Tedi2017-03-23 11:50:46 // 3223
Semmi különös :) Az első két hónapban 3750 fogyott a Julisból Európában. idézik az ACEA számait, ami szerint 20 százalék körüli pluszban van az Alfa az előző évihez képest. Ez viszont azért csalóka kicsit, mert tavaly ilyenkor még nem volt piacon a Julis, majd a májusi, júniusi számok lesznek az izgik.
Liquid2017-03-23 11:46:12 // 3222
Csoki, ne beszélj spanyolul! :D
Kócosw2017-03-23 10:56:18 // 3221
majdnem elolvastam olaszul.csak azt a nyelvet nem beszelem :D
GT Ɨ|ѯ2017-03-23 07:24:23 // 3220
Fogyogat szépen, csak így tovább:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-20 21:18:13 // 3219
18 év alatt engem sem nagyon kötött le az autó téma, miután megszereztem a jogsit autóra is utána kezdett el érdekelni... miután dolgoztam egyre jobban érdekelt mit tudok venni
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.