Az első, rövidebb, összefoglaló videónk:
https://www.youtube.com/watch?v=KL8mPtcQU9Y
Néhány személyes benyomás (volt, amit röviden a videóban is elmondtam)
Kívülről nagyon működik a forma, nem érzem kevesebbnek az autót a QV-hez képest (persze a spoilerek hiányoznak, de nagyon sportos így is. Szürkében és kékben inkább elegáns, mint sportos).
Csak bőrülésekkel volt kiállítva az autó, az ülések jók, teljesen jól tartanak, egyből megvan az az érzés, ami az Alfákban, hogy ezt Rád tervezték, beülsz és minden ott van, ahol lennie kell. A kormány zseniális, szerelmes vagyok belé, csakúgy, mint a műszerfalba és a középső kijelzőbe.
Az anyagok - szemben a totalcaros cikkel - nekem nagyon tetszenek, tetszenek a műanyagok is, de ha lehetne, én úgy rendelném, hogy az ajtók tetején és a műszerfal tetején is bőr legyen.
Az automata verziók váltófülei zseniálisok, nagyon izgultam, hogy ezek ne műanyagok legyenek, mint a Giulia QV-ban, és szerencsére bejött: fém, érzed, hogy van benne anyag, jól kattannak - biztos, hogy eszembe se jutna a kéziváltó...
Bár az automata váltókarja szerintem béna, se szépnek, se jó minőségűnek nem érzem a műanyagot rajta, ráadásul az a gömbcsuklós megoldás nekem nagyon 80-as évek...
A UConnectet lecserélték valami Alfa Connect nevű cuccra, elsőre gyors, nagyon jó a felbontása és szimpatikus a menüje is.
Hátul 3 személyesek az autók, de középen ott a kardánalagút, szóval nem lesz sok helye a középen ülőnek. Mindenesetre ezen kár tovább izgulnotok :)
Összességében: nagyon kellene, de csakis a benzines verzió, és automatával. Azok a váltófülek, ááááááááááááááááááááááá :)
Szóval szerintem imádni fogjátok!
Majd még írok részleteket, de hajnalban értünk haza.