'''''2018-05-23 11:35:43 // 4809
:-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-23 11:13:06 // 4808
jót vettem no para, ez legalább nem tilt le tartaléknál :DDDDDDD
'''''2018-05-23 10:40:26 // 4807
Rossz autót vettél! :-)
pettinke2018-05-23 10:37:18 // 4806
Csak a V6ban van.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-23 10:01:55 // 4805
Én vagyok ilyen vakegér vagy tényleg nincs nívópálca?
VV62018-05-22 22:08:50 // 4804
Most már kíváncsi vagyok, hányszor próbálod még megszerezni az "utolsó szót" ?
'''''2018-05-22 18:06:55 // 4803
Lesz csak valószínű kivárom a gari végét.
Jani72122018-05-22 09:16:45 // 4802
Èn most rendeltem az enyèmre qv szàrnyat az hàny plusz LE? :)
gecsa2018-05-22 06:30:59 // 4801
Teljesen felesleges a vita! Csippeltegykilenccel elverem mindkettőt, még a QV-t is! :D
----2018-05-22 04:43:34 // 4800
Ne erolkodj már ennyit, viszont olvass figyelmesebben.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-21 22:31:16 // 4799
Squadra, mi más. No 10,5l a fogyni vegyesben ebból a fele pálya 150nel
tirex2018-05-21 22:19:07 // 4798
QV + tuning? Az szép lesz! :)
VV62018-05-21 22:14:02 // 4797
Mondtam volna, hogy nem...? Nem hinném.
VV62018-05-21 22:12:16 // 4796
dave, nézd már meg a múltkori linken a két autót 80-180.as gyorsulásban...EZ a tény, nem az, hogy egyszer látsz egy ilyen autót az utcán és megelőzöd.
VKG231!!! (156+75)2018-05-21 21:57:28 // 4795
Olvastam valahol, hogy az új 1.33-as turbót akarják bele új alapmotornak...
De ez akkor játszana igazán, ha 7 mill alatt meg lehetne kapni úgy, ami szerintem kizárt dolog.
De ez akkor játszana igazán, ha 7 mill alatt meg lehetne kapni úgy, ami szerintem kizárt dolog.
VKG231!!! (156+75)2018-05-21 21:55:39 // 4794
Nagyon félek tőle, hogy amikor nekem kell, nem találok sperrdifiset-pirosat-tetőablakosat... :)))
R33Z2018-05-21 20:47:16 // 4793
A gyári "280" lovas programmal tudja az RWD verzió a 321 lovas E36 M3 menetteljesítményeit, csak valamivel rugalmasabb. Amerikába nem is vitték a butított "200"-as modell, ott csak RWD 280, AWD 280 és QV a kínálat.
R33Z2018-05-21 20:34:20 // 4792
Szerintem is a legjobb vétel.
Én csak gari lejárta után mókolok bele, a Squadra és https://www.pogea-racing.com/ a két legjobb opció szerintem, persze BOX-ok is vannak már hozzá bőven.
Én csak gari lejárta után mókolok bele, a Squadra és https://www.pogea-racing.com/ a két legjobb opció szerintem, persze BOX-ok is vannak már hozzá bőven.
Haddel2018-05-21 20:23:27 // 4791
Jaja ,én is a sima 200 lovast akarom ,mert annak itt kb 50€-val olcsóbb a havi biztositása ,mint a 280 lovasnak,aztán kap egy fasza boxot 😃
Jani72122018-05-21 19:50:48 // 4790
milyen box lesz benne?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-21 15:03:17 // 4789
Ezért is vettem csak a mezei 200-ast, majd kap boxot :)))
VKG231!!! (156+75)2018-05-21 14:17:42 // 4788
Squadra chippel 320 lóerő???
Sztakrva.........
Magyarul 10 mill egy pár évvel ezelőtti m3 tudású autóért, ami emellé kényelmes is...
Gyakorlatilag rablás szerintem, az Alfának vissza kéne perelni az autókat és 20ért árulni őket :)))
Sztakrva.........
Magyarul 10 mill egy pár évvel ezelőtti m3 tudású autóért, ami emellé kényelmes is...
Gyakorlatilag rablás szerintem, az Alfának vissza kéne perelni az autókat és 20ért árulni őket :)))
R33Z2018-05-21 13:33:57 // 4787
Az van, hogy a benzines 2.0 modellekbe jó 20-30 lóerővel és 50Nm-rel több van, mint a katalagós adatokban. Többen megmérték már padon. Többek közt emiatt is mennek annyira jól.
https://www.squadra-tuning.nl/chiptuning/alfa-romeo/giulia/2-0-turbo-200-pk/
https://www.squadra-tuning.nl/chiptuning/alfa-romeo/giulia/2-0-turbo-200-pk/
----2018-05-21 10:15:37 // 4786
Kár álom-, meg hitvilágot emlegetni, miközben tényekkel hadakozol. :)
VV62018-05-21 09:15:19 // 4785
Jól van, én senkinek nem akarom elvenni a hitét. Egyébként Stelvióról volt szó :)
Haddel2018-05-20 21:18:12 // 4784
Ez egy idióta..
berobbantam2018-05-20 20:12:34 // 4783
A realitás az,hogy a giu is viszonylag kis súlyú autó elég nagy nyomatékkal és piszok gyors váltóval.Az igazi különbségek 200 felett jönnek ki,de ezt kis hazánkba elég nehéz kiautózni.Én az 1.9 156-al is tudok néha meglepit okozni ha ugy alakul.A multkor egy a6 próbált be 80-nál.4.-be voltam és löktem egy padlót.180-ig nem ment el.Utána én kisoroltam a lassítóba.Ő is.Viszont ami meglepett,hogy fékkel se nagyon győzte.2-szer sorolt vissza mire a kihajtóhoz értünk.
VV62018-05-20 18:07:25 // 4782
Nyilván gyors meg jó autó, de azért nem kell álomvilágot építeni köréje. A realitás is elég szép.
----2018-05-20 16:44:21 // 4781
Pontosan, S van egy sorom rá, H a Giu is jobbat megy a gyarinal.
'''''2018-05-20 16:28:27 // 4780
0-100 az 5.45? Gyári adat nem több ennél?
----2018-05-20 16:08:16 // 4779
----2018-05-20 15:36:40 // 4778
Pályán nyilván más a helyzet, de ennek ellenkezőjét meg sosem allitottam. :)
----2018-05-20 15:34:09 // 4777
0-80 nincs eltérés, 80-120 dettó, a saját linked szerint. Akkor miért hitetlenkedsz? :) Közúton éppen ezeket ertekek számítanak.
VV62018-05-20 15:15:20 // 4776
Azért ez elég valószínűtlen, nézd:
http://www.zeperfs.com/en/duel6600-3632.htm
...bár 0-80kmh között együtt mennek ;)
Talán nem vett észre :)
http://www.zeperfs.com/en/duel6600-3632.htm
...bár 0-80kmh között együtt mennek ;)
Talán nem vett észre :)
----2018-05-20 13:36:39 // 4775
Éppen tegnap egy 750 li-vel hozott össze a sors. Erősebb volt valamivel, de megelőzni nem tudott. Csuda jó gép ez a Stelvio, tipikus olasz abból a szempontból is, hogy "kis" motorból bitang erő jön.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-20 11:33:34 // 4774
Inkább adok egy teli 10l-es kannát vésztarcsinak :)))
'''''2018-05-20 10:45:04 // 4773
Szerintem valami nagy benyás lehetett.Nem füstölt. :-)
Tényleg meglepően jól ment.Nem ezt vártam egy ekkora autótól.Egyből valami tuningon gondolkodtam megint. :-)
Tényleg meglepően jól ment.Nem ezt vártam egy ekkora autótól.Egyből valami tuningon gondolkodtam megint. :-)
'''''2018-05-20 10:10:06 // 4772
Majd leszívom a stelviodból! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-20 08:53:57 // 4771
Rendezzünk gyűjtés nem hogy kifogyjon a benya? Vtt-re leérsz? :))))
Zolibácsi2018-05-20 08:44:37 // 4770
Manky biztos megpiszkált egy 730D-t :-)
viccet félre téve 760 i 450 ló, 750D pedig 400 hegyet mozgató nyomatékkal ahogy olvasom
viccet félre téve 760 i 450 ló, 750D pedig 400 hegyet mozgató nyomatékkal ahogy olvasom
'''''2018-05-20 08:36:00 // 4769
Tegnap játszottunk kicsit egy 7-es bömössel.Elgyorsúltam előle aztán elengedtem.15km-en át hajtottam.Nem tudom,hogy milyen motor volt benne de a qv csak kicsivel ment jobban.
Viszont kivételesen jó fej volt mert egy lámpás kereszteződésben ahol ő lefordult,bevárt és elismerően intett. :-)
Viszont kivételesen jó fej volt mert egy lámpás kereszteződésben ahol ő lefordult,bevárt és elismerően intett. :-)
'''''2018-05-20 08:31:21 // 4768
Könnyebb mint gondolnád! :-)))
tirex2018-05-19 17:27:41 // 4767
Egyszer tankoldd tele és utána a féltankot vedd üresnek és nem fog kifogyni. Kifogyasztani egy QV-t?! Nemá! :))
'''''2018-05-19 17:12:49 // 4766
Na jó,most tényleg én voltam a balf@sz!Meg is simogattam a drágát! :-)
Rohodi Mihály2018-05-19 17:09:55 // 4765
Nem "valami olasz ribis macera", hanem mindig ez fog tortenni kritikusan keves uzemanyag eseten. Nem csak a tieden, hanem mindegyiken. :-)
VKG231!!! (156+75)2018-05-19 16:38:36 // 4764
Mindig van lejjebb a totalcaron.
Én értem, hogy van 210 lovas motor benne, de az nem benzines. Arról nem beszélve, hogy elég megnézni az Amoren az Alfák átlagéletkorát... vagy végigmenni az utcán. Ha 10 év túlzó várakozás lenne, csak Mito-159-Giulietta lehetne már az utcákon.
Idióta hülyegyerek ez a Sturcz Anti, eddig is éreztem. Most már bizonyos.
Én értem, hogy van 210 lovas motor benne, de az nem benzines. Arról nem beszélve, hogy elég megnézni az Amoren az Alfák átlagéletkorát... vagy végigmenni az utcán. Ha 10 év túlzó várakozás lenne, csak Mito-159-Giulietta lehetne már az utcákon.
Idióta hülyegyerek ez a Sturcz Anti, eddig is éreztem. Most már bizonyos.
'''''2018-05-19 15:22:30 // 4763
Először is,köszi mindenkinek!!!
Megvártam míg kihűlt aztán elfelejtett mindent szerencsére.
Nagyon kevés volt benne a benya (mindig 100-as) és valószínű az nem tetszett neki.
Most beleraktam azóta 200km-et hibamentesen.
Egyébként könnyű mondani,hogy előbb kell tankolni.Már lassan csak kúttól-kútig autózok! :-)))
Szóval valami olasz ribis macera volt csak remélhetőleg! :-)
Megvártam míg kihűlt aztán elfelejtett mindent szerencsére.
Nagyon kevés volt benne a benya (mindig 100-as) és valószínű az nem tetszett neki.
Most beleraktam azóta 200km-et hibamentesen.
Egyébként könnyű mondani,hogy előbb kell tankolni.Már lassan csak kúttól-kútig autózok! :-)))
Szóval valami olasz ribis macera volt csak remélhetőleg! :-)
Rohodi Mihály2018-05-19 12:12:13 // 4762
Ez a full, helyes valasz. Cirka sosem szabad megvarni, amig vilagitani kezd az uzemanyag szint jelzo. Szerintem tarolt hiba lesz belole.
R33Z2018-05-19 11:50:19 // 4761
A korai QV modelleknél (2016) volt ilyen check engine gond. Kevés üzemanyagnál vészmódba kapcsolt, elvileg erre 2017-ben már jött valami SW frissítés. Ha világított már a kevés üzemanyag figyelmeztető, akkor talán csak ennyi lesz. Ha viszont ez a gond, akkor állítólag néhány hibakódmentes újraindítás után felülírja a hibát és kialszik a check engine.
1/4 tank alá ne menj, nagyon érzékeny erre.
1/4 tank alá ne menj, nagyon érzékeny erre.
pettinke2018-05-19 11:03:28 // 4760
Jó lenne hibakódot olvasni, dehát ha jól értem, az most nem játszik.
Próbáld meg pihentetni, aztán párszor újraindítani - ha nem permanens a hiba, akkor idővel rájön, hogy lehet tovább haladni. Vagy ha fellevegősödött az üa. rendszer, akkor talán kilégteleníti.
Próbáld meg pihentetni, aztán párszor újraindítani - ha nem permanens a hiba, akkor idővel rájön, hogy lehet tovább haladni. Vagy ha fellevegősödött az üa. rendszer, akkor talán kilégteleníti.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.