Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-03 08:19:59 // 5139
ilyet lehet kapni? fapad alatti ....
gecsa2018-07-02 22:27:07 // 5138
A 27ezresben van 20k km.
gecsa2018-07-02 22:26:37 // 5137
Bocs, elírtam az árat.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=258859729&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 16V 200 PS AT8 (D3)
Kilometerstand: 0 km
Kraftstoffart: Benzin
Leistung: 147 kW (200 PS)
Preis: 28.990 €
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=258859729&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
Dieses Angebot habe ich bei mobile.de gefunden:
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 16V 200 PS AT8 (D3)
Kilometerstand: 0 km
Kraftstoffart: Benzin
Leistung: 147 kW (200 PS)
Preis: 28.990 €
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-02 22:11:06 // 5136
KB 50e eur lett volna egy ugyan olyan stelvio a németeknél amit itthon 1 millával olcsóbban kaptam meg
Jani72122018-07-02 22:02:34 // 5135
ebben az árban már elég jó felszereltség van egyébként.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-02 21:59:52 // 5134
Kint még drágább, mint itthon ezért vettem magyar Stelviot...
RomeoOne2018-07-02 21:29:38 // 5133
Kicsit off, de ma vezettem egy épített 500 lovas Subaru Impreza STI-t. Brutál egy gép. 140-nél, mikor 4-esbe tettem és lepadlóztam, úgy hátbavágott, hogy majdnem felbüfiztem az ebédet. Most már biztos vagyok benne, hogy kell az az 500 lovas opció, a Giuliába is. El tudnám viselni. Nyilván nem azért, hogy kanyarokban a határát keressem. Hanem az a felsőbbrendű érzés, hogy jöhet bárki a pályán, megbubucolom akármikor :DDD
kép
Tomi! Van még lehetőség beülni melléd a QV-be? Most, hogy még friss az élmény, mennék veled is egy kört, hogy legyen valami összehasonlítási alapom :D
kép
Tomi! Van még lehetőség beülni melléd a QV-be? Most, hogy még friss az élmény, mennék veled is egy kört, hogy legyen valami összehasonlítási alapom :D
Jani72122018-07-02 21:02:36 // 5132
megnéztem egy konfigurátort, a legalapabb benzines az én felszereltségemmel (kb) 49730
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-02 20:49:31 // 5131
Itthon mitől menne lefelé 332 az eur...
Jani72122018-07-02 20:45:04 // 5130
ne csináld már a super 38500-nél kezdődik
R33Z2018-07-02 20:09:32 // 5129
Az elég fura, mert itthon egyenlőre csak felfelé megy és biztosan nem lesz olcsóbb.
Mobile.de-n a legolcsóbb 33k EUR és a legolcsóbb tudjuk, hogy mindig sántít :/ Újszerű benzines reálisan 35k-ról indul.
Ha ugyanebben a kereskedésben látnál 50-55k-ért új QV-t, szólj mert indulok érte :)
Mobile.de-n a legolcsóbb 33k EUR és a legolcsóbb tudjuk, hogy mindig sántít :/ Újszerű benzines reálisan 35k-ról indul.
Ha ugyanebben a kereskedésben látnál 50-55k-ért új QV-t, szólj mert indulok érte :)
gecsa2018-07-02 19:52:59 // 5128
Az a gond, hogy elkezdett lefelé menni az ára. A minap láttam, hogy egy kereskedésben már akciózták. A 200le at8 27200€. Új 0km rendelésre. Ez már gondolkodóba ejtett. Lehet, hogy jövőre még olcsóbb lesz?
R33Z2018-07-02 17:16:23 // 5127
Ez egy más dimenziójú AT, de komolyan. Egyszer kipróbálod és sosem akarsz többé kézit.
A váltófülek szvsz nem játékból vannak, igazán jó játszósat pl. szerpentinen kergetés, csak a fülekkel tudsz menni. Én spec rendkívül sokat használom, normál használatban is.
D-ben pl. imitálja heeltoe-t, és durva kuplungolást.
Az a 200 ló, már többször írtam, hogy nem 200, inkább ~230HP és ~380Nm, keress rá a külföldi forrásokból. Ha a garit nem sajnálod, akkor +850 EUR és 310HP @450Nm a géptető alatt, már a start-stop-ra is van megoldás és a kipörgésgátló kiiktatására is.
Én nem piszkáltam éppen a gar miatt, de a gyári adattól így is jobbat gyorsul, nagyon dinamikus 120ig különösen, sokkal erősebbnek érződik, mint amit a papírra írtak. Én eléggé AWD ellenes vagyok, így összkerekes nálam szóba sem jöhetett, hiába a csábító teljesítmény. 21e km-t mentem már vele 8.5 a fogyasztás átlag.
Én azt mondom Giulia-ból 2.0T RWD vagy QV.
A váltófülek szvsz nem játékból vannak, igazán jó játszósat pl. szerpentinen kergetés, csak a fülekkel tudsz menni. Én spec rendkívül sokat használom, normál használatban is.
D-ben pl. imitálja heeltoe-t, és durva kuplungolást.
Az a 200 ló, már többször írtam, hogy nem 200, inkább ~230HP és ~380Nm, keress rá a külföldi forrásokból. Ha a garit nem sajnálod, akkor +850 EUR és 310HP @450Nm a géptető alatt, már a start-stop-ra is van megoldás és a kipörgésgátló kiiktatására is.
Én nem piszkáltam éppen a gar miatt, de a gyári adattól így is jobbat gyorsul, nagyon dinamikus 120ig különösen, sokkal erősebbnek érződik, mint amit a papírra írtak. Én eléggé AWD ellenes vagyok, így összkerekes nálam szóba sem jöhetett, hiába a csábító teljesítmény. 21e km-t mentem már vele 8.5 a fogyasztás átlag.
Én azt mondom Giulia-ból 2.0T RWD vagy QV.
TtK2018-07-02 10:32:16 // 5126
Az automata nagyon állat. Szinte észrevétlenül vált fel-le, ha pedig odalépsz, nagyon gyorsan visszagangol kettőt-hármat. A váltófülek inkább csak just-for-fun funkcióval bírnak (amellet, hogy nagyon jól néznek ki), automatában hagyva is megold szinte mindent.
A "200 lovas az Alföldre való" cikket meg Winkler követte el, akinek sajnos minden írása jópár éve felejtős. Teljesen elvesztette a fonalat; értékelhetetlen, ami a keze alól kikerül. Kár, mert a TC indulásakor még jókat írt.
Én inkább egy a "200 lovas a Nordschleifén innen bármire elég" cikket írnék, ha autós ujságírásra adnám a fejem (egyébként Csikós írt is egy ilyesfélét, mikor kijött a Giulia).
A "200 lovas az Alföldre való" cikket meg Winkler követte el, akinek sajnos minden írása jópár éve felejtős. Teljesen elvesztette a fonalat; értékelhetetlen, ami a keze alól kikerül. Kár, mert a TC indulásakor még jókat írt.
Én inkább egy a "200 lovas a Nordschleifén innen bármire elég" cikket írnék, ha autós ujságírásra adnám a fejem (egyébként Csikós írt is egy ilyesfélét, mikor kijött a Giulia).
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-02 09:22:39 // 5125
teljesen más a sima meg a Veloce ülés, a sima az műbőr nem állítható az oldal merevítés nincs kihúzható combtámasz...
RomeoOne2018-07-02 08:40:45 // 5124
Volt arról szó egyébként, hogy milyen jó a Veloce ülés, de akkor msot az melyik? Mert belenéztem a konfigurátorba és nagyjából ugyanazokat az üléseket láttam a Velocénél is, mint a Supernél. Ami azt illeti, a Supernél még több lehetőséget is.
Szóval ez az a Bőrülés, amit a Veloce-nél mutat, de ez ugyanúgy van a Supernél is:
Szóval ez az a Bőrülés, amit a Veloce-nél mutat, de ez ugyanúgy van a Supernél is:
pettinke2018-07-02 08:18:51 // 5123
a váltó iszonyat jó.
200 lovas benzinest eddig még csak bejáratósakat vezettem, tehát nem mertem egyiket sem szétküldeni, de amennyire oda mertem lépni, megy mint a barom. nyilván nem lehet úgy nyomatékból autózni, mint a dízelt, de szedi a lábát rendesen. és van benne valami a régi Alfetták szívóhangjából.
200 lovas benzinest eddig még csak bejáratósakat vezettem, tehát nem mertem egyiket sem szétküldeni, de amennyire oda mertem lépni, megy mint a barom. nyilván nem lehet úgy nyomatékból autózni, mint a dízelt, de szedi a lábát rendesen. és van benne valami a régi Alfetták szívóhangjából.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-02 07:05:40 // 5122
A totalcar szerint a 200 lovas csak az alföldre jó :))) Még jó hogy én a mezőföldön lakom ott elketyeg a gyengébbik Stelvio, a Mátrába nem is merek vele menni, egyébként a traktort egész gyorsan meg lehet vele előzni, a többinél gondolkodnom kell, hogy egyet vagy ötöt, a váltőfüleket még nem igazán használtam annyira lassú... vagyok a váltóhoz képest
gecsa2018-07-01 23:11:35 // 5121
Leginkább az ótómata élhetősége érdekelne, illetve elegendően dinamikus-e a 200 lovas, vagy esetleg jobb beruházás lehet egy 280as?
R33Z2018-07-01 22:09:38 // 5120
? mit szeretnél tudni?
Jani72122018-07-01 11:40:12 // 5118
Opel motorosra gondolsz? 😀
gecsa2018-07-01 11:29:35 // 5117
Van valakinek tapasztalata 200, vagy 280 lovas automatával?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-28 13:25:07 // 5116
én vinném de nem tudtam lepasszintani a gyerkőcöket május óta :((( na meg mondjuk az időjárás sem kedvez mostanság a tető nélküli autókázáshoz....
'''''2018-06-28 13:20:21 // 5115
Szegény spidert az idén egyszer hoztam csak ki.Most mindig a qv-t basztatom! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-28 12:05:41 // 5114
Törökök nem nagyon vannak inkább Albánok de eddig nem láttam Albán Alfa szalon tulajt bár semmi sem lehetetlen :DDD
RomeoOne2018-06-28 12:04:36 // 5113
És a török nepper akitől megveszed, az is olyan szépen asszimilálódott, hogy már a trükközés gondolatára is önkorbácsolásba kezd? Vagy csak szőke, kék szemű, árja magánszemélyektől vásárolsz?
Kazes☻2018-06-28 12:04:36 // 5112
Köcce! 😀
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-28 11:59:30 // 5111
de biztos van szerintem az Alfa szervizbe csinálják mert ugye csak oda hordják és a csóró svájci rászorul :DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-28 11:58:16 // 5110
szerintem a Siderral nyertünk talán bele megy egy év alatt 1500-2000km-er :DDD
RomeoOne2018-06-28 11:56:44 // 5109
De azok benzinesek. Itt a dízelről volt szó. Az meg hogy 100-160e km van az órában, mit bizonyít? Svájcban szentek laknak és nincs óratekerés?
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 11:55:22 // 5108
Az a szomorú, hogy ha a közeljövőben visszaköltözök székesfővárosunkba, nekem is okafogyott lesz a jtd...
Most azért számít, hogy beindul-e reggelente :))))
Most azért számít, hogy beindul-e reggelente :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-28 11:53:31 // 5107
attól függ milyen szerződést kötnek az általános talán az évi 15e km... bár pl svájcban nem nagyon vesznek delejt :DDD
Amiket nézek 159, Giulietta TBi 7-8 évesen mindegyikben 100-160e km között van...ez elég messze van az évi 50e-től :DDD
Amiket nézek 159, Giulietta TBi 7-8 évesen mindegyikben 100-160e km között van...ez elég messze van az évi 50e-től :DDD
'''''2018-06-28 11:53:28 // 5106
Én szerencsés helyzetben vagyok mert alig használom az autóimat.Igazából nekem a taxi olcsóbb lenne mint egy kocsit fenntartani.
A 156-os 2db alfám 80.00km-el került el tőlem,166-om 7évesen 55.000km-el vitték el,a 159-em 9 évesen 105.000km-el vitték el.
Rám ilyen formában a km tartósság nem vonatkozik. :-)
A 156-os 2db alfám 80.00km-el került el tőlem,166-om 7évesen 55.000km-el vitték el,a 159-em 9 évesen 105.000km-el vitték el.
Rám ilyen formában a km tartósság nem vonatkozik. :-)
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 11:50:52 // 5105
Tudom, hogy erre gondoltál, ezért írtam le :DDD
Kazes☻2018-06-28 11:49:12 // 5104
Egyetértek.☺
RomeoOne2018-06-28 11:48:45 // 5103
Ott is évi 10ezer km-re veszik a dízelt? :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-06-28 11:42:04 // 5102
"évente vernek bele egy 50est" ez azért eléggé sántít, tőlünk nyugatabbra a céges autókba vernek bele ennyit a magán emberek szinte 100%-ban lízingelik az autót 3-4 évre és bizony km-er megkötéssel különben bődületes kötbért kell fizetni ...
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 11:30:23 // 5101
Ha egy autó elmegy kvázi hibamentesen 200 K km-t, akkor az azért fogyasztói (igazából eladói) szempontból elég jó üzlet, mert a vásárló elégedett, 4 év múlva érkezik a következő autójáért, a gyártónak is jó...
Igazából ha 200K, akkor sincs semmi... :)
Igazából ha 200K, akkor sincs semmi... :)
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 11:28:51 // 5100
Nekem épp Firenzében került bele az órába a 280K. Azt nem tudom hányadjára :)))
Itthon tutira nem tekerték, de akár a behozatal előtt is tekerhették, vagy az első műszaki előtt... Mindegy, amíg ennyire egyben van, nekem mutathat bármit a km óra, úgyse adom el egy ideig :)
Itthon tutira nem tekerték, de akár a behozatal előtt is tekerhették, vagy az első műszaki előtt... Mindegy, amíg ennyire egyben van, nekem mutathat bármit a km óra, úgyse adom el egy ideig :)
'''''2018-06-28 11:27:12 // 5099
"Strapabíró futóművet, jó megbízhatóságot. Ez hova lett? Eltekerték a km-rel"
Azt nem mondták,mennyi km-ig! :-)
Azt nem mondták,mennyi km-ig! :-)
RomeoOne2018-06-28 11:26:58 // 5098
És 2012-es gyártás szóval semmi gond :DDD
Az enyém 2011-es, először 4 évesen, az első műszaki vizsgáján került futásteljesítmény a rendszerbe, ami kb. 200 ezer volt. Szóval megvan az évi 50ezres futás. Bízom benne, hogy nem évi 60-80 ezer volt csak visszatekerték :D
Azóta tőlem csak 15 ezer körül kap a kicsike, így is 240 felett vagyunk már :O
Az enyém 2011-es, először 4 évesen, az első műszaki vizsgáján került futásteljesítmény a rendszerbe, ami kb. 200 ezer volt. Szóval megvan az évi 50ezres futás. Bízom benne, hogy nem évi 60-80 ezer volt csak visszatekerték :D
Azóta tőlem csak 15 ezer körül kap a kicsike, így is 240 felett vagyunk már :O
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 11:21:58 // 5097
(bibibííí a puntoban tuti 192 ezer van, mert 2012 óta végigvezethető a nyilvántartásbaaan bibibííííííí :DD)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-28 11:19:29 // 5096
Emil, amikor írod, hogy milyen áron, akkor ne feledd, hogy többségünk használtan jutott hozzá ezekhez a műremekekhez. A Giula-k most vonzóak, jó technikának tűnnek, de mit fognak tudni 200e+ km-rel az órájukban? Ezt nem nagyon tudjuk még.
Én teljesen irreálisnak tartom azt, hogy a fórumos 2.4-ek (és egyéb 159-ek) nagy része 200e km alatt, vagy környékén jár. A sajátjáról mindenki meg van győződve, hogy az biztos annyi. Én is. De ez akkor is hülyeség. Ezekbe az autókba évente vernek bele egy 50-est, és szerintem nagy részük 300e fölött futott. Részemről semmi kivetni valót nem látok a 159 minőségében, és emlékszem, hogy amikor kijött, és ez volt új, mekkora minőségi ugrást emlegetett mindenki. Strapabíró futóművet, jó megbízhatóságot. Ez hova lett? Eltekerték a km-rel...
Én teljesen irreálisnak tartom azt, hogy a fórumos 2.4-ek (és egyéb 159-ek) nagy része 200e km alatt, vagy környékén jár. A sajátjáról mindenki meg van győződve, hogy az biztos annyi. Én is. De ez akkor is hülyeség. Ezekbe az autókba évente vernek bele egy 50-est, és szerintem nagy részük 300e fölött futott. Részemről semmi kivetni valót nem látok a 159 minőségében, és emlékszem, hogy amikor kijött, és ez volt új, mekkora minőségi ugrást emlegetett mindenki. Strapabíró futóművet, jó megbízhatóságot. Ez hova lett? Eltekerték a km-rel...
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 11:18:14 // 5095
Walter da Silva vagy látta a 159 terveit, vagy ugyanúgy gondolkodott mint a Giugiaro, de teljesen ugyanazt hozta ki a szedánformából. Mindenesetre azon is látszik, hogy a korszellem alapján az volt az irány, olyannak kellett lennie a 159 fenekének.
nekem a 206-tal nem igazán, hanem a Micu colt .. Na az brutál, ott megvan az 5szögletű hátsó ablak is. Mikor először láttam messziről, nem értettem, mi történt ezzel a 147-essel :)))
Nyóccé olaszul :)
nekem a 206-tal nem igazán, hanem a Micu colt .. Na az brutál, ott megvan az 5szögletű hátsó ablak is. Mikor először láttam messziről, nem értettem, mi történt ezzel a 147-essel :)))
Nyóccé olaszul :)
RomeoOne2018-06-28 11:06:09 // 5094
Uhh, de beletaláltál ezzel a Seat Cordoba-val! A második generációs 4 ajtós Cordoba olyan, mint ha a kistestvére lenne hátulról a 159-nek. Ha egymás mellé tesszük hátulról a 2-t, kb. pont olyan, mint Amerika kapitány előtte-utána. A 159 a felszteroidozott, szuper verzió, a Cordoba meg az átlag. :D
Pont ugyanez a hatás van meg hátulról, hogy egy 147-est meg egy Peugeot 206-ot teszel egymás mellé.
Biztos tudatlan vagyok, de mi az az ottocsi?
Pont ugyanez a hatás van meg hátulról, hogy egy 147-est meg egy Peugeot 206-ot teszel egymás mellé.
Biztos tudatlan vagyok, de mi az az ottocsi?
VKG231!!! (156+75)2018-06-28 10:56:01 // 5093
Az a fura, hogy igazából ha végignézed a fejlődést, a 159 lóg ki formatervileg a sorból, mert a Brera tanulmány vonalát vitte tovább, pedig akkoriban csinálták a 8C-t is, amire az összes többit alapozták.
A 156 és a Giulia között a korkülönbség miatt nehezebb belelátni az evolúciót (plusz ugye ott ott van az fwd platform is), de alapvetően 2 irányba mentek el, az egyik a Giugiaro féle (lásd még fl 156-166-147),a másik a Centro Stile (pre fl 156-147-166-8C-Mito-Giulietta-4C-Giulia-Stelvio). Ettől még a 159 feneke egy az egyben a 156 upgradeje, az is látszik, hogy a korszellem miatt azt a formát csak ebbe az irányba lehetett csiszolni (lásd még seat cordoba).
A Centro Stile a 8C koncepció óta csak csiszolgatja a gyémántot szerintem, a Brera koncepció pedig más irányba vitte (volna) az egész arculatot egységesen. Mivel a 159 piaci sikere nem volt kimagasló (plusz ugye ott a közös padlólemez a GM-mel, amit csak ő illetve a Croma kapott meg, mint súlyosító tényező), szerintem úgy döntöttek, hogy nem azt a vonalat viszik tovább, hanem a belső fejlesztéseket.
Azokon pedig egyértelmű a 8C rokonság, akkor is ha mostanra átfordult a lámpa. Az ívekbe én az ottocsit látom bele és nem a bmwt vagy a mercit, de én köztudottan szemüveges vagyok :D
A 156 és a Giulia között a korkülönbség miatt nehezebb belelátni az evolúciót (plusz ugye ott ott van az fwd platform is), de alapvetően 2 irányba mentek el, az egyik a Giugiaro féle (lásd még fl 156-166-147),a másik a Centro Stile (pre fl 156-147-166-8C-Mito-Giulietta-4C-Giulia-Stelvio). Ettől még a 159 feneke egy az egyben a 156 upgradeje, az is látszik, hogy a korszellem miatt azt a formát csak ebbe az irányba lehetett csiszolni (lásd még seat cordoba).
A Centro Stile a 8C koncepció óta csak csiszolgatja a gyémántot szerintem, a Brera koncepció pedig más irányba vitte (volna) az egész arculatot egységesen. Mivel a 159 piaci sikere nem volt kimagasló (plusz ugye ott a közös padlólemez a GM-mel, amit csak ő illetve a Croma kapott meg, mint súlyosító tényező), szerintem úgy döntöttek, hogy nem azt a vonalat viszik tovább, hanem a belső fejlesztéseket.
Azokon pedig egyértelmű a 8C rokonság, akkor is ha mostanra átfordult a lámpa. Az ívekbe én az ottocsit látom bele és nem a bmwt vagy a mercit, de én köztudottan szemüveges vagyok :D
Kazes☻2018-06-28 10:07:45 // 5092
Szerintem vedd (ha még nincs) meg a nagy Alfás könyvet, nézegesd, olvasgasd, lapozgasd és úgy nézegesd a többi kocsit is, szerintem. ;-)
Tocke2018-06-28 09:20:48 // 5091
Az utolsó mondatodban benne van minden.
Giuntini2018-06-28 09:11:17 // 5090
A vezetési élményhez hozzátenném, a Giuliát valóban abból a szempontból jobb vezetni, hogy gokartosabb az egész, érezni hogy könnyebb az autó, hátul tol és közvetlenebb a kormány, nincs hajtási befolyás. Én 180-as dízel motorral vezettem. Viszont a 159-nél is lehet élvezni a tank jelleget, nekem a 159 még mindig akár mozdulatlan állapotában az "útjából mindent félresöprő" kategória. A 2,4-es dízel motorral időnként lúdbőröző hangja van (De milyen áron:(....). A 159 sokkal többet érdemelt volna, de hát "válságautó" volt. Ha előbb elkészül a Tibi, és megvalósul a GTA... Hiszen futotta már a köröket a Nurburgringen. Ha nem GM alapú benzin motorok lettek volna.... Sok volt a ha. Mindenesetre a 159 az Alfa történetének egyik legszebb, de legvitatottabb terméke.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.