Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2018-11-20 10:31:14 // 6939
Mi a méret és a súlyindex? Abból is kiderül, ha XL-es
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-20 10:25:17 // 6938
nagy gratula, minden perc élmény lesz vele :)))
esvé2018-11-20 10:24:39 // 6937
az élet rövid, néha told át D-be!!!!:D
esvé2018-11-20 10:23:15 // 6936
...és pont emiatt veszek én is benzinest :)
(ha minden jól megy pont holnap fog lejönni a gyártósorról:D)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-20 10:07:41 // 6935
megjött a kroki 7 végén kerékcsere ... gumi pattogás, tegnap a +2 fokban kitekert kormánynál nálam is pattogott a gumi aztán a guminyomás 1.8 alá ment, 2.3-ra pumpáltam a pattogás megszűnt...nem látom az XL-es feliratot a gumin, lehet vak vagyok
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-20 10:04:33 // 6934
gondolom gyök kettő :DDD Spriten 105 tankolással 8L de ebből is mennyi a pálya meg a város bár ha 1,5 éves és van már benne 75e km akkor az min 80% pálya... találtam még egyet annak csak város és országút 8,5... mondom én, hogy nagy csodák nincsenek ... 2L miatt a tököm vegyen dízelt ami 10%-kal drágább, mint a benya :DDD
TtK2018-11-20 09:51:08 // 6933
Nekem is ilyen :( Azt hiszem ha lesz rá érkezésem beugom majd a fiúkhoz egy kis rézpasztázásra, mert ez hosszú távon nem csak esztétikai probléma, hanem össze is gyógyulhat a felni a tárcsával, meg a csavarokkal.
Szabolcs 1592018-11-20 09:49:57 // 6932
Én személy szerint nem nagyon használom a dinamikus módot mindig n be van
Szabolcs 1592018-11-20 09:48:21 // 6931
Beszéltem minap egy német stelvio tulajdonosal 2,2 jtd 210 le átlag fogyasztás 6,4 vegyes
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-20 09:05:34 // 6930
sok értelme nincs ezen rágódni ez van, ezt kell szeretni, változtatni úgy sem tudunk rajta, 1-2 éves használt amiben nincs is opció...
RomeoOne2018-11-20 08:57:28 // 6929
A turbó nagyot változtatott a benzines karakterisztikáján, persze. De azért mégis csak egy olyan eszköz, ami növelte a teljesítményt, amellett, hogy csökkentette a fogyasztást. Szóval azért várható volt ,hogy ezt nagyon jól is meg lehet csinálni. De mi a részecskeszűrő? Az egy szükséges rossz, egy plusz elem kizárólag kibocsátási értékek csökkentésére, annak semmilyen pozitív hozadéka nem lesz vezetési élmény szempontjából. A legjobb, amiylen lehet, hogy semmit nem változtat. De nyilván fog. Na mindegy is, túlragoztam már, aki érti, érti, aki nem, nem. Bennem most azért erősen leapadt a vágy egy új Giulia után :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-20 08:39:02 // 6928
biztos élhető autó és nem rossz, nem vezettem még de engem már biztos zavarna a dízel hangja, megszoktam a benzines kulturált járását, mivel Stelvioból nincs nagyon dízeles aktív tag azt sem tudom az mennyit eszik mi a különbség, a Giu-t meg nem fogom hozzá hasonlítani alma-körte esete meg igazán nem is érdekel nálam a 10L-es fogyi belefér a költségvetésbe, más márkában volt dízelem kb ilyen adottságokkal az 0,5-1L-rel evett kevesebbet ott is volt rezonancia de legalább a blokkot fullra leszigetelték minden fajta takarókkal viszonylag csendes volt előzésnél fordulaton viszont nem volt szép hangja, 2.2HDI...
esvé2018-11-20 07:00:37 // 6927
én is vezettem a 180lovas dízelt, én úgy éreztem, hogy teljesen átlagos négyhengeres dízel hangja van. Sőt, N módban húzatva inkább kelletlenül hangos, nyers, ott még hangolhatták volna az alfa feelinget. D-ben sokkal jobb a hangja.
Ezen felül szerintem is élhető még ezzel a motorral is, teljesen rendben van, az automata váltóval nagyon klassz, helyén kell kezelni az elvárásokat. A videoban is elhangzik, hogy nyomatékból sokmindent megold, nagyon jól hasznájja.

A fogyasztáshoz annyit tennék hozzá, hogy sokkal jobb értékeket lehet kiautózni, ha nem állandóan D-ben használja az ember. Vannak helyzetek, amikor teljesen felesleges D-ben tartani és nyugodtan N-ben lehet autózni...módot váltani pedig csak egy "klatty":)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-20 06:44:55 // 6926
Nem hiszem, hogy az élményt elvenné de biztos jobb nélküle ilyenkor örülök, hogy időben vettem.
WebM2018-11-20 00:52:26 // 6925
Szerintem várjuk meg az első próbákat, a modern turbókról is azt mondták, hogy megölik az élményt, az Alfának mégis sikerült egész jót csinálnia.
RomeoOne2018-11-19 23:54:44 // 6924
Nem az a bajom a részecskeszűrővel, hogy beszarhat. Nem érdekel, egy új autóbál nem fog, vagy ha igen, akkor gariban megcsinálják. Egy benzines élményautóban ne legyen részecskeszűrő. Nem véletlenül marad ki a 6D QV-ból sem. Úgy tűnik a 2.0T-t már be kellett áldozni. Eddig az is egy vérbeli sportkocsiból származtatott átlagautóba bújtatott kis sportgép volt. Most ezzel tett egy nagy lépést visszafelé. Biztos jó annak, aki akar egy jó autót, ami nem gázolajjal megy, de nekem az tetszett benne, hogy ez tökéletes arra, amire nekem kell és elérhető áron van. Én élményautónak használom a kocsijaimat, más szempont nem nagyon érdekel. A mostani 159 nem volt ennyire tudatos választás, de most pontosan tudom, hogy mit akarok. És az nem egy részecskeszűrős benzines.
QV-ra azért sokkal nehezebb lesz összekaparni a pénzt, sajnos nem 1-2 éves távlat.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-19 20:48:33 // 6923
A hang egyéni dolog. Én egy 1.9 jtd-vel sem tudnék megbarátkozni már. A 2.4-nek néha vannak rezonálósabb, vagy csörgősebb állapotai, de elenyésző, általában kellemes hallgatni. Megtapasztaltam a különbséget, és fontos lett. Kb elsődleges, nem tehetek róla :-) A dpf-től meg tartok. Mindent meg lehet csinálni szarul, az Alfának ezeket a környezetvédelmi dgokat elsőre sikerülni is szokott. Szivjon vele más.. Oké hogy nincs gondom a dpf-el, merr nagyon odafigyelek rá, ma is 30km-t mentem, hogy ne holnap reggel iskolába menet a városban küzdjön. Nem fog nálam tönkremenni, de ezt az extra odafigyelést szívesen megúsznám egy következő autónál. User only szeretnék lenni. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-19 20:42:29 // 6922
meg nem ráz és kopácsol hidegen pl ilyen időben, mint ma, kutyából nem lesz kolbász, ha csak nincs hanggenerátor pl a haverom 4,2-es Porchkéja szépen duruzsol pedig delej :P
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-19 20:37:37 // 6921
Tudom, ezt néztük a TBi-n és a QV-n is. Az 1.8TBi láthatót kormol amikor nekiiramodik. Alapjáraton a hangjuk sem sokkal szebb egy dízelnél amúgy, max halkabbak.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-19 20:35:08 // 6920
akkor sem csak eltűnik :DDD
zgi5212018-11-19 20:24:20 // 6919
sw update -kor azert eleg eselyes lehet 😃
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-19 20:20:51 // 6918
régen megkapták a gyári szoftvert hozzá, már nem, nincs mihez hasonlítani ...
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-19 20:11:56 // 6917
Mert? Nem tudom még, hogy hogy lesz. A 159-et szeretem, de előbb utóbb szeretnék egy 0km-es autót, amit 10+ évig megtartok. Hogy ez mikor lesz még nem tudom. Ha úgy alakulna, hogy hamarosan (függ pár dologtól), akkor egeszen biztosan egy Giulia-t néznék meg először. Mindenképp olyan autót szeretnék amit örömmel hajtok 10 évig, 15-ig. Sosem kapkodtam el az ilyet :-)
zgi5212018-11-19 20:03:28 // 6916
ha vki nem figyel beuleskor menet kozben meg nem mondja mar hogy ez dizel.
Melle Orszaguti 80-100 as temponal ugy kisimul h kozben 4 alatt fogyaszt 😜

olyan auto ez amelyik melle erve vegignezte egy taxis
Es elismesmeroen emelve fel a kezet int. Pedig hallotta hogy dizel a letekert
Ablakan kihajolva 🤪
Piritu - 1.000.0002018-11-19 20:03:04 // 6915
Ezt furcsállom, mert anno nekem simán rájöttek az injektor nyitva tartási időből és az adagolt mennyiségből. Bár az még a múlt évezredben volt...
Kazes☻2018-11-19 20:00:13 // 6914
Nekem még van... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-19 19:57:05 // 6913
A szervizvezető azt mondta sosem tudják meg ha írva van a progi, ha csak ez tart vissza nyugodtan írassam meg... nem ez tart vissza, ha nem a 3000km oda-vissza :DDD
Szabolcs 1592018-11-19 19:49:07 // 6912
Nekem 180 lovas van de abszolút nem bántam meg hogy nem benzines lett a stelvio mellé, 4 liter a különbség 100km en a két kocsi között ami ha sokat megy valaki akkor elgondolkodtató a dizel, ha keveset akkor természetesen benzin, tudom dizel hiszti ide vagy oda nekünk a dizel ugyan úgy bevált mint a benzines
Csabi2018-11-19 19:42:39 // 6911
Örülök, hogy leírtad, ezek szerint nem csak nekem ez a benyomásom, köszi.
Szabolcs 1592018-11-19 19:30:02 // 6910
Lassan lejár a garancia utána elgondolkodom :)
Szabolcs 1592018-11-19 19:28:03 // 6909
Nekem van dizel és benzin is, volt előtte 159 jtdm semmivel nincs rosszabb hangja inkább egy kicsit halkabb mint az 59 1,9, finom duruzsol a dizel nekem személy szerint tetszik lehet élni vele, benzines az benzines teljesen más motohang van, stelvio nak pucolom a kipufogó végét mert kormos a dizel giulia ét nem kell
R33Z2018-11-19 19:27:16 // 6908
Ezért hála a technikai fejlődésnek. Abszolút nem versenyképes ma már a kéziváltó ezekkel az automatákkal szemben. Sokkal nagyobb a vezetési élmény egy ilyen szintű váltóval, mint a ZF8.
WebM2018-11-19 19:22:32 // 6907
Azzal nekem pont nincs gondom. :) Igazából minden gyártónál ezek a tendenciák, az Alfa szerintem a Giulia esetén így is egész sokat kihozott a helyzetből.
WebM2018-11-19 19:17:11 // 6906
Nektek is rozsdásodik a két hátsó gyári féktárcsa középső része? Elég igénytelenül néz ki, sajnos felrakott felnivel is látszik a küllők között. Csak a két hátsó ilyen, elöl csak minimális nyomok vannak, az elfogadható.
Kazes☻2018-11-19 19:11:54 // 6905
Meg az automata váltót...
WebM2018-11-19 19:06:35 // 6904
A közvetlen befecskendezéses benzinesek kormolnak, előbb-utóbb jórészükre felkerül a részecskeszűrő. A korábbi 2.0 is kormol, nyilván nem egy szakadt 15 éves dízel szintjére kell gondolni, de a kipufogóvégek nem hazudnak. Sajnos előbb-utóbb le kell nyelnünk ezt a békát, pont mint a downsizing-ot, meg a kikapcsolhatatlan ESP-t.
Csabi2018-11-19 19:03:37 // 6903
Szerintem ezt egy kicsit túlizguljátok, annak ellenére, hogy mindkettőtöknek DPF-es autója van és semmi problémátok nincs vele.
A benzines részecskeszűrő a dízelhez képest egy passzív elem lesz. Alig, vagy nem is lesz regeneráció. Viszont tény, hogy egy új technológia, ami egy sor kihívást támaszt az autógyártóknak, sokan csúsznak is a motorfejlesztésekkel emiatt.
Ettől függetlenül én a dízelre szavazok 210LE 470Nm -t hamar megszeretném. A dízel rossz hangja nekem egy kicsit sem jött át, szerintem nem kiugró, igaz még csak kívülről hallottam, menet közben nem volt szerencsém tapasztalni....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-19 19:00:10 // 6902
szerintem Te sosem akartál Giuliat venni :)))
'''''2018-11-19 18:58:02 // 6901
Ezzel is mint az összes tuningboxal,bukod a garit.
Nekem már fel lenne húzva a qv is ha nem járna gari vesztéssel.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-19 18:26:00 // 6900
+1
DPF (OPF bármi) - el én sem fogok Giulia-t venni. Meg úgy egyáltalán semmit. Akkor én is B vagy C tervre módosítok. Teljesen megértem a hozzáállást. :-)
RomeoOne2018-11-19 18:14:56 // 6899
Nem vagyok előítéletes, csak én is dízelt hajtok. Nincs sok gond azzal a DPF-fel, de inkább ne legyen, mint legyen. Főleg egy benzinesben. Érdekes, a Q-ba nem raknak? Azért ne vicceljünk már, az legalább 2x annyit pöfög ki, mint a 2.0T.

Nekem ez úgy elvette a kedvem a Giuliától. Lehet tényleg a B tervre kéne inkább ráhajtani és kibelezni a 159-et, belerakni egy V8-at hosszában és hátra egy kardnátengelyt. Annyi pénzből, amennyibe a Giu kerülne, már lehet hogy meg is lehetne csinálni rendesen.
zgi5212018-11-19 17:55:11 // 6898
Nekem meg sosem kellett korozgetni, azt sem veszem eszre hogy regenral.
Egy cseh dizelt is hasznalok meg ott 50e alatt 1x.


Eloiteletes vagy 🤪
Szabolcs 1592018-11-19 17:37:24 // 6897
RomeoOne2018-11-19 17:32:48 // 6896
És mivel a konfigurátorban már a 6D-sek vannak, ezért gondolom már csak azt lehet rendelni. Gondolom jól elkeféli a kipufogó hangot, meg lehet majd ezzel is körözgetni, amíg regenerál. Micsoda boldogság...
A benzines, amit most teszteltél, az 6D volt?
RomeoOne2018-11-19 17:29:40 // 6895
Leírni könnyű, de ha ott állsz, hogy kiadsz 12-13 millát egy új kocsira, akkor valóban rá mernél rakatni egy 3rd party programot, ami garanciavesztéssel jár? Aztán ha valami kárt tesz a motorban vagy az erőátviteli rendszerben az simán egy többmilliós kár lehet és ott állsz úgy, hogy nemrég adtál ki több, mint 10 millió forintot és tönkrement a kocsi, amire garancia sincs és sok sok millióból tudod megjavíttatni? Azért szerintem neked is megremegne a kezed, ha már a kezedben lenne a kulcs és dönteni kéne :)
Halesz2018-11-19 17:13:32 // 6894
Szia!

Mint Misi barátomtól megtudtam:

az euro6b-sekben nincs, az euro 6d-sekben már lesz, kivéve a Giulia Q-t.
Golyszi2018-11-19 16:55:11 // 6893
Simán, 200-280 között csak sw a különbség, hw az egyezik! Akkor a úgy vesszük az csak +30paci :)
Halesz2018-11-19 15:46:15 // 6892
Te mernéd amúgy chippeltetni a vadiúj Giuliádat? :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-19 15:25:34 // 6891
Nekem is hasznos a teszt, köszönöm :-) Nálam is 1-3 éves távlatban terv, hogy egy új autóba üljek, egy ilyen videó sok apróságra megadja a választ, hogy mi volna számomra jó választás. A lipari szürkére mint színre rákattantam, de már a többi részlet is kezd körvonalazódni. Ha lesz és Giulia lesz, már sejtem milyen lesz :-)
Golyszi2018-11-19 13:46:42 // 6890
Giulietta QV után a következő vétel, a 2.0T 200. És mehet bele a veloce program (280) vagy akár még azt is meg lehet fejelni (310). Valahogy így néz ki a következő 5éves terv. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.