Biztos, hogy van. Ez 2019-es Giulia manual. Kifényképezhetnéd a sajátodból ezeket az oldalakat, kíváncsi vagyok, hogy a magyarban hogy van benne.
A Quadrifoglio-nak más maualja van, de abból az újat (E6D) nem találtam meg a neten.
R33Z, remélem lenézel VTT-re, ott ha nem gond, belekukkantanék a manual-ba. (Abban elvileg nem kéne lennie.)
Biztos hogy másképp regenerál, ugyanis a benzines nem légfelesleggel megy. A gpf üzemmelegen, tolóüzemben tud spontán regenerálni, ( míg pl. a dpf autópályán képes erre bizonyos mértékig) . Felépítési módtól függ, hogy városban, rövid szakaszokon, pláne télen képes e tisztán tartani magát a gpf. Ha nem, akkor jön az aktív regen, felfűtött gpf, szegényített keverék, 'ne állj meg' üzenet. Elvileg a nyűg kisebb, mint a dpf-el, mert motorfék üzemekben mindig tisztul, nincs periodikus telítődés, kiégetés. De ennek is véges az élettartama (150-200e km).
Fogalmam sincs. Én abban sem vagyok biztos, hogy van benne gpf. Ha van benne akkor meg nem úgy regenerál mint a régi, szerintem ez vmi passzív dolog lesz.
Még soha nem láttam regenerálni, vagy iszonyúan diszkréten csinálja.
Ráadásul semmilyen infót nem láttam még róla a neten sem.
Hali! A GPF-es Giulia-kban külön egység a korom szűrő, vagy egyben van ú.n. 4 utas katalizátorként? Tudja valaki?
Akkor cseréljék ki, és ameddig ilyen, mindig cseréljék! Elmennek a büdös francba! Elképzelhető, hogy a betétek teszik tönkre a tárcsát...
németeknél sem annyira forró a kása hátsó tárcsa emberünknek ugyan olyan mint nekem azt írták neki fél év gari van csak rá vett megint gyárit és pár ezer km után ugyan olyan... vicces...
Egy trükköt olvastam, hogy valaki megoldotta. Egy másik telefont használ hozzá és írt egy appot, amin keresztül annak a telefonnak a wifijén át tudod a te telefonodat tükrözni.
Az AA egy ideje már támogatná a wireless módot, de csak azokban az autókban, amelybe a gyártó nem sajnál wireless chipet tenni. Sajnos az Alfa nem ilyen gyártó (még)....
Egyébként valami oknál fogva engem még a kábel sem zavar, pedig korábban a 159-ben gyűlöltem...
TtK2019-05-14 16:26:42 //
9602
még...
az ára miatt nagyjából semmire...
zgi5212019-05-14 13:38:09 //
9600
R33Z2019-05-14 12:33:13 //
9599
Én is elégedett vagyok vele, teljesen rendben van.
Drót nélküli opció nem létezik a használatára?
Shadin2019-05-14 10:08:05 //
9598
Ez mostanában a sima Android Auto-s HU-n is előfordul. Valamit albaxtak a Google-nél.
Én totál megvagyok elégedve vele. Hamarosan írok is egy blogot erről. Én érintőképernyős AA-ról váltottam, mivel a 159-ben amit eladtam az volt, mégsem érzem visszalépésnek
Most fog megjelenni az új verzió, teljesen átrendezett felülettel ami végre támogatja majd a széles képernyőket is. Kiváncsi vagyok
már bánom, hogy navisat kértem az alap kellett volna aztán 650$ a 10"-os android kijelző ami mindent tud...
TtK2019-05-14 08:27:12 //
9595
Ilyet már nekem is csinált. Sőt egy ideig egyáltalán nem működött a waze (ha elindítottam elsötétült a képernyő és úgy is maradt), aztán egy (waze) frissítés óta működik.
esvé2019-05-14 07:26:29 //
9593
vicces ez a google reklám, épp arról győzköd itt a banner, hogy vegyek toyotát...:D

esvé2019-05-14 07:21:31 //
9592
nekem pár napja teljesen lefagyott a nagy kijelző. Wazze ment rajta, egyszer csak elsötétült majd kb fél percnyi halál után feltámadt és újraindult.
hát nem megy. SW update-el nem lehet megoldani?
Felteszed az android autot (apk-bol, mert a magyar play-ből magyar sim-el és magyar bankkártyával nem lehet) és bedugod. Ha elindul, akkor támogatja.
Sziasztok, lehet kérdésem?
Bujom a fórumokat, de az is lehet hogy csak én vagyok bandzsa 🤣
2017es a giulia, 8.8" navi van beszerelve. Hogyan tudom megnézni, hogy alkalmas e androidcar-telefon tükrözésre?
Ha nem alkalmas akkor mi kellene hozzá? Térkép frissítést megtaláltam, már húzza is 2019est.
De infotainment sw updatet nem találtam...
Ebben a teledon trükközésben van valakinek tapasztalata?
ezt írja a MES is, hogy némely esetben szükség lehet az ABS újratanítására. de a MES-el azt is meg lehet csinálni :-)
amúgy azóta már egy Stelviot is sikeresen betanítottam fényszórósnak.
Megnézem a kijelzőt is, most már több helyen is kezd berepedezni középen, tényleg kompletten van a kijelzővel nem csak egy különálló takaró
Azt is.. és ma még 1x eljátszotta, úgylátszik kell egy szoftver frissítés...
Random megint kinullázta magát a trip...
volt pár próbálkozó én nem akarok úgy járni ezt meghagyom másnak :DDD
klikk...
"10. When the proxi alignment finishes you will have error codes in some ECUs and you need adaptation of the ABS ecu. At this point the car is in safety mode and you won't be able to move it!!! Don't freak out. BUT for just in case everything goes to **, park the car somewhere where it can stay until the tow truck comes."
Már sokadik alkalommal bosszant, hogy tolatáskor nem látom a padkát a jobb oldalon, ma jöttem rá, hogy ennek nem fordul le a tükre hátramenetbe kapcsoláskor! Van olyan akinek ez a funkció benne van a Julisában?
nem kell ehhez szakszerviz ... ha jó az OBD adaptered (nem kínai szirszar, ami nem elég gyors hozzá), akkor megy a proxy rendezés is.
volt a MES-ben egy kisebb hiba, ami az én régebbi verziójú, de profi OBD adapteremen probléma volt, de már teszteltem a javítást, és jó.
amúgy a félbehagyott proxy rendezésből sem lesz tréler, max. villog a km-számláló :-)
7végén szar volt az idő nem volt kedvem nekimenni.... gombsor a csomagtartóban :DDD
Majd ezen a 7en, aztán utána meg úgy is meg kell látogatnom a szakszervizt majd ott beállítják, ecuscannal nem merjük, mert problémás a proxy rendezés a leírások alapján könnyen tréler lehet a vége...
no, mi lett a gombsorral meg az adaptív tempomattal?
jah hosszú a barnamaci nyelve :DDD
tirex2019-05-07 11:03:44 //
9577
:))))
Kiltnek hívják, de hanyagolom, még kilógna a vége

tirex2019-05-07 10:56:57 //
9575
Miért szoknyában jársz? :))))
Nem a f.szt, ezért akarok venni kézi porszívót, mert a szoknyában mindig összegyűlik a kosz.
tirex2019-05-07 10:45:17 //
9573
Ezért jó a kéziváltó, az nem porosodik be! :))
Race-ben tolja, nyilván, a leváltásokkal nem tölti az idejét, nagy fékre visszavált az szépen, felfelé viszont elváltja akkor, amikor érzi, hogy most váltani kell.
jah jól látod én is így használom a fület csak felváltásnál ha szükséges amúgy csak porosodik :DDD
Jól látom, hogy lefelé nem vált a fülekkel, csak felfelé?
Automatában tolja és belenyúl felváltáshoz?
Ezt csak azért teszem be, mert időnként újra meg kell nézni:
link
Előbb vettem Stelviot az alatt van ám csak igazán futómű :)))
Mi vagy te AdiArsenal? :)
Előbb vennék Mondeót. Azok alatt van még talán futómű.
Ezek után már nem is annyira vonzó a történet
Jaa, volt is fejvakarás. :)
Kazes☻2019-05-05 18:59:32 //
9564
Ez nagyon brutál... inkább szétvágni kellett volna talán... :(
Nem véletlen hogy eladja. Az a futómű sohasem lesz tökéletes. Egy ilyen mértékű totálkárt már nem szabad megjavítani.
KUL-on élőben látszódott, hogy egy rom volt korábban, azok az illesztések és festés.... Inkább hagyjuk:-) kellemetlen volt közel menni
Ugye nem is olcsó így már 😀
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.