pettinke2018-05-13 14:55:34 // 4718
QV minimum hasmagasság 10 cm. És azzal már fenn lehet akadni.
'''''2018-05-13 11:11:33 // 4717
Jól nézne ki de túl alacsony lenne,legalábbis itthon.Sokszor így is felemelem a seggem egy-két hirtelen bucka előtt. :-)
Jani72122018-05-13 09:38:37 // 4716
szóval kb egyformák, érdekes... mindenesetre az enyém -25mm-t ülni fog :)
Jani72122018-05-13 09:37:06 // 4715
Nem tudom, hogy hogyan fogom kivitelezni még :)
Jani72122018-05-13 09:36:08 // 4714
na megmértem az enyémet: elöl 68 hátul 70cm
gecsa2018-05-13 08:49:56 // 4713
Ez az a kérdés, ami miatt az asszony biztos megöl majd! :D
'''''2018-05-13 07:37:42 // 4712
Mármint a QV-n.
Gondolom a többi Giulia mind kicsit magasabb.
Gondolom a többi Giulia mind kicsit magasabb.
'''''2018-05-12 16:54:53 // 4711
Hátul a kerékív teteje 69cm, elöl 68cm.
Jani72122018-05-11 20:29:03 // 4709
a qv alacsonyabb, mint a super, szerintetek?
G-MANN🍀2018-05-11 13:15:02 // 4708
rendelhető, kérhető hozzá plusz extra is :-)
Jani72122018-05-11 11:46:04 // 4707
Nèha nekem is csinálja, èn is belevàltogatok olyankor
zgi5212018-05-11 10:50:12 // 4706
azért, mert sehol nem olvasom, hogy a Giulia vetítős halogén lenne. ahol fellelem ott a lent említett fényszóróház van.
pettinke2018-05-11 09:47:54 // 4705
miért lenne fura? már a 166-ban is lencsés halogén fényszóró volt.
zgi5212018-05-11 08:18:12 // 4704
zgi5212018-05-11 08:15:08 // 4703
zgi5212018-05-11 08:10:42 // 4702
nem igazán értem egyébként.
a Giulia-n eddig kétfajta xenon -ról tudok ill. az alapverzión a hallogénről.
fura, sima hallogén vetítőlencsével :(
a Giulia-n eddig kétfajta xenon -ról tudok ill. az alapverzión a hallogénről.
fura, sima hallogén vetítőlencsével :(
zgi5212018-05-11 07:57:58 // 4701
nem.
talán próbálj meg ilyenkor a DNA-n módot váltani és x ideig másik progiban használni.
talán próbálj meg ilyenkor a DNA-n módot váltani és x ideig másik progiban használni.
zgi5212018-05-11 07:56:14 // 4700
félreértessz :) nem, én örülök, hogy árban közeledik a vevők felé.. de nem tudom, hogy ezek rendelős vagy készletes limitált autók. jelenleg a hahu-n nekem szimpibb szalon és készletautók vannak.
G-MANN🍀2018-05-10 21:55:55 // 4699
Pont a múlt héten, csak nálam a Giulietta QV TCT csinálta ezt...
G-MANN🍀2018-05-10 21:54:16 // 4698
:-):-)
G-MANN🍀2018-05-10 21:53:50 // 4697
Látom semmi nem jó :-) a dízel eddig volt akciós... :-)
'''''2018-05-10 20:32:11 // 4696
Volt már veletek,hogy automatában használva kigyorsításkor nem akart felváltani csak nagyon későn?Párszor már csinálta nálam,hogy vagy háromszor is ledadog amíg egyszer felrakja.Még ha belenyúlok kézzel,akkor sem váltott fel.Ritka de idegesít.
berobbantam2018-05-10 19:57:20 // 4695
Szia
A vetítőlencse nem egyértelműen xenon.
A vetítőlencse nem egyértelműen xenon.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-10 13:37:53 // 4694
Sok sikert hozzá, csak győzzék kivárni :)))
zgi5212018-05-10 12:59:22 // 4693
sok sok extra elhagyható lenne az még lentebb hozná az árat. de a felni pl. "csak" 17-es
dízel (miért) nincs ebben az akcióban?
úgy tudtam eddig, hogy a xenon kötelező tartozéka a fényszóró mosó a lökösben..
de ma meglepődve láttam egy Giulia-n, hogy nincs. (vetítőlencsés fényszóró volt, nem a hallogén tükrös)
dízel (miért) nincs ebben az akcióban?
úgy tudtam eddig, hogy a xenon kötelező tartozéka a fényszóró mosó a lökösben..
de ma meglepődve láttam egy Giulia-n, hogy nincs. (vetítőlencsés fényszóró volt, nem a hallogén tükrös)
G-MANN🍀2018-05-10 11:30:03 // 4692
és akciós!!!!!! tessék venni!!!! :-)
Alfa Giulia Elegante 2.0 Super, 2018.06.30-ig
9,99 mill sok sok extrával
http://www.alfaromeo.hu/ajanlatok/alfanapok
Alfa Giulia Elegante 2.0 Super, 2018.06.30-ig
9,99 mill sok sok extrával
http://www.alfaromeo.hu/ajanlatok/alfanapok
zgi5212018-05-04 11:03:06 // 4691
rossz hír az, ha egyszer egy nyest megtámadta az autót, folymatosan védi, mint territóriumot. :( ez biztos így lehet, mert az egyik autónkat abszólút nem bántja míg a másikat már 2x hazavágta. talán egy komoly motormosás adhat vmi védelmet.
biztos vagy Te abban , hogy ott történt és nem máshol?
biztos vagy Te abban , hogy ott történt és nem máshol?
oldrepublic2018-05-03 19:26:12 // 4690
Az otthoni kandúr macska tökéletes megoldás. Már kétszer is láttam, hogy nyestet kerget el.
Csak a kocsi nem otthon állt, amikor történt, hanem a céges udvaron... :-(
Csak a kocsi nem otthon állt, amikor történt, hanem a céges udvaron... :-(
'''''2018-05-03 17:05:13 // 4689
Csak az asszony meg ne tudja! :-) Bár nálunk neki is az van.
Rohodi Mihály2018-05-03 16:26:15 // 4688
:-)))))))
"Alfát eladni nem szabad, csak venni mellé még" :-))))))))))
"Alfát eladni nem szabad, csak venni mellé még" :-))))))))))
'''''2018-05-03 09:13:28 // 4687
Tényleg könnyű hibázni vele és elég gyorsan büntet Race módban. :-)
Egyébként,ha már ilyen öreg vagy ,miért nem nézed a Stelvio qv-t? :-)))
Szerintem még lenne is amit beszámoltathatnál.
Egyébként,ha már ilyen öreg vagy ,miért nem nézed a Stelvio qv-t? :-)))
Szerintem még lenne is amit beszámoltathatnál.
Rohodi Mihály2018-05-02 21:52:57 // 4686
Jaaa az utóbbiak csak azért, mert a 21. században vagyunk, én meg öregszem, és kötekedős vagyok :-)
A 75 V6 Americámban nem kapcsoltam klímát 40 fokban, hanem lehúztam az ablakot hogy jobban halljam a V6-ot meg a Supersprint rendszert, pedig a tökömön csorgott a víz, ahogy a benzinkúttól úgy fordultam ki, hogy nem tekertem el a kormányt :-)))))) (kár volt eladni anno, réges-rég megbántam, de nagyon.)
A 75 V6 Americámban nem kapcsoltam klímát 40 fokban, hanem lehúztam az ablakot hogy jobban halljam a V6-ot meg a Supersprint rendszert, pedig a tökömön csorgott a víz, ahogy a benzinkúttól úgy fordultam ki, hogy nem tekertem el a kormányt :-)))))) (kár volt eladni anno, réges-rég megbántam, de nagyon.)
Rohodi Mihály2018-05-02 21:48:32 // 4685
Nem, nem azért mert megszoknám :-)
Ha Te megszoktad a tiédet szólj :-)
Hanem azért, mert a RACE emlékeztetett a Maserati 4200 GT-mre (öreg, 2003, 390LE, tizenévvel ezelőtti VDC-vel, stb.), amire azt mondom, hogy ott már mindig résen kell lenni, könnyű eldobni a "vasat" ha valaki kicsit nem figyel. Ez a teljesítmény, pláne RACE-szel már határeset, hogy nem "bolondbiztos". Emlékszem, a Maseratival milyen hirtelen álltam majdnem keresztbe az első tavaszi napon a Bartók Bélán, pedig esküszöm nem az volt a cél, csak egy dinamikus sávváltás :-)
Pici jaszkari hiba, és kész a baj. 510 lóval észre sem veszed a sebességet, az 50-es táblánál 120-130 körüli sebesség fel se tűnik, plusz kívánod az érzést, meg az adrenalint, meg a kipufogó durrogását.
Biztos hallottál már olyat, hogy valaki fél 510 lótól ;-) Meg is tudom érteni.
A 4C-re azt mondom, sokkal jóindulatúbb, bár teljesen más élményt ad. (Nekem még a 3.0V6 Spider, meg a 3.2V6 Brera is azt adja, hogy libabőrös a karom - de az is igaz, hogy keveset ülök bennük.)
Egy szó mint száz: a Giulia Q egy iszonyat frenetikus álom autó, ha konfigurátort álmodnék, kéne bele egy naptető, egy normális érintős navi+tolatókamera, üléshűtés meg egy Q4 :-))))
Ha Te megszoktad a tiédet szólj :-)
Hanem azért, mert a RACE emlékeztetett a Maserati 4200 GT-mre (öreg, 2003, 390LE, tizenévvel ezelőtti VDC-vel, stb.), amire azt mondom, hogy ott már mindig résen kell lenni, könnyű eldobni a "vasat" ha valaki kicsit nem figyel. Ez a teljesítmény, pláne RACE-szel már határeset, hogy nem "bolondbiztos". Emlékszem, a Maseratival milyen hirtelen álltam majdnem keresztbe az első tavaszi napon a Bartók Bélán, pedig esküszöm nem az volt a cél, csak egy dinamikus sávváltás :-)
Pici jaszkari hiba, és kész a baj. 510 lóval észre sem veszed a sebességet, az 50-es táblánál 120-130 körüli sebesség fel se tűnik, plusz kívánod az érzést, meg az adrenalint, meg a kipufogó durrogását.
Biztos hallottál már olyat, hogy valaki fél 510 lótól ;-) Meg is tudom érteni.
A 4C-re azt mondom, sokkal jóindulatúbb, bár teljesen más élményt ad. (Nekem még a 3.0V6 Spider, meg a 3.2V6 Brera is azt adja, hogy libabőrös a karom - de az is igaz, hogy keveset ülök bennük.)
Egy szó mint száz: a Giulia Q egy iszonyat frenetikus álom autó, ha konfigurátort álmodnék, kéne bele egy naptető, egy normális érintős navi+tolatókamera, üléshűtés meg egy Q4 :-))))
'''''2018-05-02 19:47:54 // 4684
Nem is kéne ilyen csúnya színben! :-)
Egyébként RACE-ben használom szinte mindig.Te miért nem ajánlod?Mert megszoknád? :-)
Egyébként RACE-ben használom szinte mindig.Te miért nem ajánlod?Mert megszoknád? :-)
zgi5212018-05-02 19:42:57 // 4683
amellett szomoru hogy a giu es ste probalja a marka hirnevet helyre tenni es ott ahol a legtobb az eladas jelenleg (usa) negativ a feedback :(
zgi5212018-05-02 19:34:15 // 4682
En ket dolgot probaltam nyest ellen.. nyaron a medencebol kloros vizet spriccelni a kerekekre , szelvedore. Illetve pillepalack felig toltve vizzel kocsi melle a kertben.
Mindket tippet kulfoldi kampingekben lattam.
(Van uh-s riasztom is az nem hasznalt)
Mindket tippet kulfoldi kampingekben lattam.
(Van uh-s riasztom is az nem hasznalt)
oldrepublic2018-05-02 18:27:19 // 4681
Sziasztok!
Nem néztem végig a külföldi fórumokat, de az én kocsimmal olyan történt, ami magyarázat lehet! Már 30.000 km van a vasban, hiba nélkül teljesített, tényleg. Február végén kényszerszünetet kellett tartanom egy hónapig. Mire újból bele tudtam ülni, mindenféle hibajelenséget kezdett produkálni. A legfeltűnőbb az lett, hogy a kanyarfényszóró vészüzembe kapcsolt és úgy is maradt. De menet közben néha nem vette a rádióállomás váltást, vagy máshová kapcsolt, vagy indításkor a fékkel nyenyegett valamit. Egy egy kényelmi funkció néha kimaradt, vagy sötéten hagyta a panelt. indig valami apróság. Azt hittem, a kényszerszünettől kezdett sztrájkba, de kétszeri nekifutással két nap után, félig szétborítva az elejét meglett, hogy nyest rágta meg a kábeleket!
Több oldalnyi hibát tárolt a fedélzeti rendszer!
Elég zárt a motortér és lapos a kocsi, és vannak műanyag bevonatok, amiket imádnak..........
Javították, azóta minden a régi, hibátlan. Benzines alapmodell. Super.
Egyébként zseniális autó. Még az alapmotorral is király bárhol! kevés ellenfél van! :-)
Lehet, hogy másnak is okozhat ez gondot, nem tudom, hogy az Államokban vannak-e?
Nem néztem végig a külföldi fórumokat, de az én kocsimmal olyan történt, ami magyarázat lehet! Már 30.000 km van a vasban, hiba nélkül teljesített, tényleg. Február végén kényszerszünetet kellett tartanom egy hónapig. Mire újból bele tudtam ülni, mindenféle hibajelenséget kezdett produkálni. A legfeltűnőbb az lett, hogy a kanyarfényszóró vészüzembe kapcsolt és úgy is maradt. De menet közben néha nem vette a rádióállomás váltást, vagy máshová kapcsolt, vagy indításkor a fékkel nyenyegett valamit. Egy egy kényelmi funkció néha kimaradt, vagy sötéten hagyta a panelt. indig valami apróság. Azt hittem, a kényszerszünettől kezdett sztrájkba, de kétszeri nekifutással két nap után, félig szétborítva az elejét meglett, hogy nyest rágta meg a kábeleket!
Több oldalnyi hibát tárolt a fedélzeti rendszer!
Elég zárt a motortér és lapos a kocsi, és vannak műanyag bevonatok, amiket imádnak..........
Javították, azóta minden a régi, hibátlan. Benzines alapmodell. Super.
Egyébként zseniális autó. Még az alapmotorral is király bárhol! kevés ellenfél van! :-)
Lehet, hogy másnak is okozhat ez gondot, nem tudom, hogy az Államokban vannak-e?
zgi5212018-05-02 17:15:30 // 4679
Szerintem az alapverziok is elvarazsoljak az atlagos autost Misi :-)
zgi5212018-05-02 17:13:46 // 4678
ezt az olaszok altal hangolt valtot folyamatisan dicserik. Annak ellenere hogy alapbol a dizelhez szantak..
R33Z2018-05-02 17:03:10 // 4677
Azt nem tudom, de biztosan megoldják előbb-utóbb, ha kellő mennyiségű visszajelzés, adat érkezik. Ha az EU verziókkal is lenne ilyen, arról biztosan lenne szó a fórumokon. Nem látok bele az ECU-ba, de a szervízben azt állították, mindent loggol.
A-ban nem jó, jóval gyengébbnek tűnik, ott olyan mint átlagos 200 lovas kocsi.
A váltó sokat hozzátesz, múlthéten jöttem haza pályán tempomat max / 180km/h 2800at forog.
A-ban nem jó, jóval gyengébbnek tűnik, ott olyan mint átlagos 200 lovas kocsi.
A váltó sokat hozzátesz, múlthéten jöttem haza pályán tempomat max / 180km/h 2800at forog.
Rohodi Mihály2018-05-02 12:54:14 // 4676
zgi5212018-05-02 10:01:47 // 4675
mi lehet az a generális különbség a motorvezérlésben, ami ennyi hibára ad okot?
el nem tudom képzelni. :(
nyilván a nagyobb halmazból adódóan alakul/hat ez így Európához képest..
lszi A- ban is menj egy tankot, az már a hibrid szint lesz.. :P
el nem tudom képzelni. :(
nyilván a nagyobb halmazból adódóan alakul/hat ez így Európához képest..
lszi A- ban is menj egy tankot, az már a hibrid szint lesz.. :P
Jani72122018-05-01 11:59:39 // 4674
nálam a nagy átlag 6,5.Próbálnék én is normálisan közlekedni, de ez nem arra van :) Mióta a 18-as kerekek fent vannak meg van marhulva a kanyarokban. Alig várom, hogy kanyargós részekhez érjek, lazán üti az eddigi autóimat, még a q4-et is, hihetetlen stabil és könnyű ez az autó
R33Z2018-04-30 18:02:59 // 4673
USA-ban nincs Diesel, a benzines pedig csak a 280 HP verzióban létezik (RWD vagy AWD kivitelben), plusz természetesen a QV AT8.
USA verzióknál, mindig van valami eltérés az EU verziókhoz képest, bármelyik modern autó nézzük és szvsz a leírt jelenség a motorvezérlőben keresendő. Szerintem ez így számunkra (szerencsére) irreleváns infó.
Európai fórumokon nem nagyon láttam ismert vagy általános problémát. Nagy az elégedettség és a szervizekben sem tudnak típushibákról.
Az enyém is 17000km felett már, 100%-os az elégedettség. Indul, dudál, világít :) Nem az első új autóm, de kimerem jelenteni, hogy utcai autókból magasan az eddigi legjobb, igazi szerelem minden tekintetben. Nagyon magasra tette a lécet, akármibe beülök azóta csúnya kimondani, de minden más technikailag elavultnak érződik. Nem is vágyom másra, csak egy QV-ra ugyanebből.
Most azon kísérletezek, hogy egy tankot elmegyek N-ben, viszonylag óvatosban, finom kigyorsítások, sebességhatárokat nagyjából betartva. 300km vegyes használat után 7.5-ön áll a fogyasztás eddig, ilyet is tud.
Vigyázzatok, hogy ne legyen gomb hátul a nadrágotokon... Tegnap hirtelen behuppantam és egy kiba@ gomb felsértette az ülést... (Super kivitel műbőr+szövet) Nem nagy tragédia, az oldaltámasznál kb. 1 mm2-es darabon sértette fel a varrásnál, más észre sem venné. Mindenesetre jobb az elővigyázatosság, nem örök élet + 1 nap a műbőr kivitel.
USA verzióknál, mindig van valami eltérés az EU verziókhoz képest, bármelyik modern autó nézzük és szvsz a leírt jelenség a motorvezérlőben keresendő. Szerintem ez így számunkra (szerencsére) irreleváns infó.
Európai fórumokon nem nagyon láttam ismert vagy általános problémát. Nagy az elégedettség és a szervizekben sem tudnak típushibákról.
Az enyém is 17000km felett már, 100%-os az elégedettség. Indul, dudál, világít :) Nem az első új autóm, de kimerem jelenteni, hogy utcai autókból magasan az eddigi legjobb, igazi szerelem minden tekintetben. Nagyon magasra tette a lécet, akármibe beülök azóta csúnya kimondani, de minden más technikailag elavultnak érződik. Nem is vágyom másra, csak egy QV-ra ugyanebből.
Most azon kísérletezek, hogy egy tankot elmegyek N-ben, viszonylag óvatosban, finom kigyorsítások, sebességhatárokat nagyjából betartva. 300km vegyes használat után 7.5-ön áll a fogyasztás eddig, ilyet is tud.
Vigyázzatok, hogy ne legyen gomb hátul a nadrágotokon... Tegnap hirtelen behuppantam és egy kiba@ gomb felsértette az ülést... (Super kivitel műbőr+szövet) Nem nagy tragédia, az oldaltámasznál kb. 1 mm2-es darabon sértette fel a varrásnál, más észre sem venné. Mindenesetre jobb az elővigyázatosság, nem örök élet + 1 nap a műbőr kivitel.
pettinke2018-04-30 10:13:15 // 4671
Szerintem nem te, hanem valaki más, de nincs :-)
Szabolcs 1592018-04-30 08:47:53 // 4670
'''''2018-04-29 09:03:09 // 4669
Azt még nem is kérdeztem,hogy magyar menü van a Giuliákhoz?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.