Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212018-03-06 05:38:00 // 4205
Olvasom, hogy az Alfa ket autoval keszul a WTCR -be iden..

'''''2018-03-04 12:02:49 // 4204
Az előbb néztem végig a Backstage 9-et itt az oldalon.
Halesz,ha olvasod: legtöbb dologgal egyetértek.Pl jó lenne a QV Q4-el. :-)
Viszont van sávtartó automatika benne.Igaz,csak durrog ha átléped a felezőt de van. :-)
zgi5212018-03-04 09:50:30 // 4203
Szerintem az 'idióta' túlzás :-), én csipázom Őt, sokszor elég objektív a srác. 2. körben szépítette a mondókáját, miután rájött, hogy hopp, hiszen ez hátul tol.. :)

Nyilván, ha Gergő tesztel egész más infó jön le az autóról, de ahogy értettem tartós tesztre Gergő kapta meg, meglátjuk x idő után mit mond róla. (fékek, futómű stb..)

Az utastéri hangossággal továbbra is vitatkoznék. Ha az ember normál tempóban használja, mondjuk egy dízelt nem is értem miért kellene tépni, nem zajos a beltér.Akik velem utaztak nagyobb tempónál sem érzik, hogy dizel vagy benzines..
Használok még crdi Octaviát, nem tudom arra mit mondanának kivül-belül. Mert annál 140 magasságában nem beszélgetsz halkan, a Julisnál meg 1800-t forog a motor és még rádiót sem kell hangossabra vennem. :-)

Nem haza beszélek, nekem ez az első autóm, ami ilyen halk utastérrel rendelkezik nagyobb tempónál. Pl. a minap tűnt fel, hogy az ajtók is dupla káderezésüek.Igen is sztem sokat foglakoztak a beltéri zajszigeteléssel.

Nekem még mindig a kormányzás a csúcs, ilyet még egyetlen autónál sem tapasztatlan, pedig jópárat vezettem már. Fenomenálisan jó.

Amit nekem még mindig szokni kell pár ezer után is az a brake by wire.
Ehhez több idő kell -nekem.

Sztem az automata váltó annyira jól teszi a dolgát, hogy felesleges beleváltogatni, ez is max. 3 napig tart, majd időnként, ha az ember huligángkodni akar meg, meg nyomja majd. Kihagyható extra -számomra.

Azt azért elismerték jelenleg ez a legszebb sport szedán. :-)
Giuntini2018-03-03 20:37:44 // 4202
Nem is az, hogy valójában nem mondtak rossuat, csak semmit nem mondott a futóműről a fékekről. Egyébként az tény a dízel hangja csúnya. Ez volt az egyetlen negatívum, amit én is felfedeztem. A váltót sem méltatta.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-03 20:19:36 // 4201
azért dicsérték csak hát ahogy fogta a kormányt, mint öreganyám :D :D :D a fogyasztása viszont eléggé korrekt az automata jótékony hatása, csak ezt a delejt 2012-ben kellett volna piacra dobni nagy ütés lett volna... lassan eladhatatlan
tirex2018-03-03 19:02:07 // 4200
Persze, attól függ hogy milyen hangja van hogy a dobon át nyomja a kipufogógázt vagy egyenesen ki a csövön.
Giuntini2018-03-03 18:46:43 // 4199
Érdemes megnézni az Autogram mai adását. Ez a Nagy Sándor egy idióta!
'''''2018-03-02 09:12:37 // 4198
Szomszédban két tuning lada van sajnos! Nem szólhat semmit! :-)
Tocke2018-03-02 08:28:17 // 4197
Pont ez a problémám. A Giulia jobb autó a Stinger-nél, mégis győzött tavaly a Pug. Nehogy már a Kia győzzön. A bajorokban nem érzek semmi plusszt, viszont a Stelvio az Alfa első autója ebben a szegmensben és nem is akármilyen. Ha a tavalyi évből kiindulva következetesen történnének a dolgok, akkor az Alfa nyerne.
Giuntini2018-03-02 08:22:15 // 4196
Sajnos szerintem nem fog sikerülni:( Az az érzésem az első háromban nem lesz benne. Ma már mások a kritériumok egy autó megítélésénél. Ott van a két bajor, és az agyonmagasztalt Kia.
atis_166jtd2018-03-01 22:01:55 // 4195
Race módban ketyeghet a garázsban, de akkor nem biztos hogy kedvesek a szomszédok. Akkor mindíg nyitva a +2.
berobbantam2018-03-01 20:50:27 // 4194
Vagy amikor mind a négy nyitva akkor épp nem a garázsba ketyeg és nem látod.😀
'''''2018-03-01 17:48:57 // 4193
Két-három napja vettem észre.hogy egyszerre nincs nyitva mind a négy kipuff.
Módtól függően vagy a két szélső vagy a két belső van nyitva.

zgi5212018-02-26 19:31:49 // 4192
Remeljuk ami a Giulianak nem sikerult iden a Stelvionak fog!!!
Kn[.]xX2018-02-26 18:22:18 // 4191
Ha valamelyik tagunk még nem látta volna.:

LINK

Várunk minden Giulia tulajdonost szeretettel:)
zgi5212018-02-26 15:15:27 // 4190
nem. de logikus! :)

kérdezted a car play-t. sajna nekem nincs elől usb-m. a könyöklő alattiból megy a zene, meg miegymás. gyakorlatilag , mintha BT lenne, de a iphone carplay nem. :(
zgi5212018-02-26 15:13:50 // 4189
érdekes, de oké. :)
azt vettem észre egyébkén, mintha a kinti levegő (bűz, szmog, kipuff.gáz) kevésbé jönne be, ha világít. sokáig nem volt benyomva anyós oldalon, aztán a minap benyomtam , azóta érzem picit másnak a beltér levegőjét.
'''''2018-02-26 15:07:11 // 4188
Azt észrevettétek,hogy ha hátramenetben van az autó akkor a befújás erejét (ventilátort) nem lehet se nagyobbra,se kisebbre venni?
pettinke2018-02-26 15:06:02 // 4187
hát attól, hogy az AUTO-t kinyomod, még sok minden nem változik, csak ha eltekersz valami paramétert.
zgi5212018-02-26 15:02:56 // 4186
világos.
én szimplán arra az esetre gondolok, ha az anyós oldalon az AUTO -t nyomod ki-be, mintha nem lenne változás, mert a vez. oldalon AUTO.(világít)
(nem a picit fentebb levő piktogrammra gondolok, annak váltása evidens következmény)

másik:
AUTO módban picit erősnek érzem egyébként a befúvást.
a beslő levegő keringtetést, mert rendre gyorsan kikapcsolja, talán a párás idő miatt.
pettinke2018-02-26 14:57:44 // 4185
szerintem úgy van, hogy csak azt a jellemzőt állítja külön, amihez már hozzányúltak az anyós oldalon.
értsd: ha elsőnek csak a hőmérsékletet tekerték el, akkor a befúvást együtt fogja szabályozni, és csak akkor tér el a sofőr oldaltól, ha az anyóson azt is elállítják.
zgi5212018-02-26 14:53:00 // 4184
szerintetek mind2 zónát automata üzemben kezeli a klímavezérlés, annak ellenére, ha csak az egyik oldalon van benyomva az AUTO a hőm. állítón?
kvázi mind2 oldalon 22C van beállítva és nem látni szélvédő, arc vagy lábra irányítást?
(ha látsz pl. jobb oldalon lábra, akkor már nyilván nem AUTO)
'''''2018-02-25 08:03:30 // 4183
Sikerült csatlakoznom a telómmal a műszerfalnál.Telefonszámokat,üzeneteket láttam hogy felismerte,be is tudtam lépni.Mit tud még?Próbáltátok?
Jani72122018-02-22 22:25:20 // 4182
biztos izgalmasabb lett volna, ha a körforgóban két kézzel tekertem volna a kormányt :) ja és tuti a nyári 255 gumikkal is más lesz, mindenesetre örülök, hogy tetszik a G mérő :)
droberto2018-02-22 21:45:48 // 4181
Köszi ki fogom próbálni.
Kíváncsi leszek, hogy az 59 tud-e 1g-vel fordulni. :)
droberto2018-02-22 21:22:35 // 4179
Ez IstenKirály, ez álmaim műszere. :)))
Miazhogy nem hasznos?!? :)
Számszerűsíthető a mekkorát fordultam mondás. :)
Nincs valami ilyen app telóra?
Jani72122018-02-22 16:58:24 // 4177
v=VTIFUQqfUwY&feature=youtu.be' target='_blank'>Körforgalomban
Jani72122018-02-22 16:41:20 // 4176
G mérő
Kicsit tévedtem, mert néha kiír g erőt :) Még nem ismerem az autóm :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-22 15:14:39 // 4175
Űr nélkül is lehet repülni és még Tesla sem kell hozzá :DDD
RomeoOne2018-02-22 14:38:01 // 4174
Tesla kell neked, az még az űrben is repül :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-22 14:31:25 // 4173
rohanunk Cliot venni, meg Mazdát álmaink netovábbja:)))
Jani72122018-02-22 14:30:43 // 4172
Hazafele menet csinalok egy videot
RomeoOne2018-02-22 14:21:57 // 4171
Mármint az első mondatom is kérdés lenne
RomeoOne2018-02-22 14:21:38 // 4170
De az értékét is mutatja, mert most Jani összezavart itt minket :D
Vagy a QV mutat értéket is, de az alap Julis nem?
'''''2018-02-22 14:16:12 // 4169
Mutatja menet közben de nem tárolja.
AdiArsenal2018-02-22 14:10:29 // 4168
7 millás clio rs tudja, 25milliós alfa qv nem? Érdekes
'''''2018-02-22 13:32:04 // 4167
Igen,ha a legnagyobb "kilengést" mutatná minden irányban az út végén akkor legalább érne valamit. :-)
Jani72122018-02-22 12:25:37 // 4166
Magàt a dolgot nem szàmszerüsiti, csak grafikusan megjeleniti, semmilyen haszna nincs csak jòpofa max.
RomeoOne2018-02-22 11:52:24 // 4165
Tényleg az lenne a legjobb, ha lenne benne olyan funkció, hogy elindítod, hogy mérje, aztán út végén megállítod és kirajzolná egy grafikonon az értékeket az idő függvényében :)
'''''2018-02-22 11:36:13 // 4164
Próbáltam én is nézni menet közben de ahhoz túl bolond az autó,hogy normálisan figyelni lehessen. :-)
RomeoOne2018-02-22 10:23:49 // 4163
Hát hogyne mérne. Az autóra ható gyorsulási erőt. Nyilván amikor nagy, akkor az útra kell figyelned, mert akkor történnek a dolgok. Mást hozzá kapcsolni, nem biztos, hogy sok értelme lenne. Az elektronika dolgozik mindig. Száraz úton, lehet, hogy bír 0.8-1g-t, havas úton meg lehet már 0.2 körül elcsúszik.
Jani72122018-02-21 21:22:17 // 4162
ez nem mér semmitse, csak egy központi pontból egy piros vonal az erő irányát mutatja, de amikor éppen mutat akkor akció van ezért nem ajánlott lesni :) én egyébként egy húzos kanyarban néztem azt gondoltam ha eléri a külső kőrt akkor már kiperdül az autó, tehát amíg a körön bellül van addig tud az elektronika segíteni (talán így van)
RomeoOne2018-02-21 21:16:24 // 4161
Jó, hát a sebességen és az üzemanyag szinten kívül kb. minden csak érdekesség, aminek nem sok értelme van. Én mégis imádom a turbónyomás mérőt a 159-ben. Egy ilyen erőmérő is nagy fun lehet, én élvezném :D
Jani72122018-02-21 21:11:46 // 4160
"D" állásban lehet megtalálni, csak érdekesség, de nem sok értelme van :)
'''''2018-02-21 18:58:31 // 4159
Nálatok is van G erő mérő?
Pár napja játszottam vele.Az a baj,hogy mindig az aktuális erőt méri és nem jegyzi meg a legnagyobbat egyik irányba sem.Így elég szar,hogy csak menet közben lehet nézni.
pettinke2018-02-21 15:46:12 // 4158
nemtom mi az az üvegszálas fűtés :-)
a spricnitől csak még vizesebb lesz, az nem jó.
zgi5212018-02-21 14:24:01 // 4157
üvegszálas fűtés?
spricni oda is, mint a xenon elé? :)
pettinke2018-02-21 14:18:52 // 4156
a fűtőszállal meg a rezgéssel is az a probléma, hogy a radar antenna apertúrája előtti felületnek (ezt hívják radomnak) az elektromágnese hullámok számára átjárhatónak kell lennie.
ha ultrahangos rezgetőt teszel rá, az valami piezo kerámia, de az csak a finomabb koszt rázza le, ha fűtőszálat, az fémből van, és zavarja a radart.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.